Lis Marcin (organizacja i zarządzanie)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Lis Marcin (organizacja i zarządzanie)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Innowacje
(1)
Komercjalizacja wyników badań naukowych
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Think tanki
(1)
Transfer wiedzy
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii WSB)
Bibliografia, netografia na stronach 119-121.
1.Transfer wiedzy z nauki do biznesu - zagadnienia teoretyczne I. I. Definicja oraz elementy składowe systemu transferu i komercjalizacji wiedzy 1.2.Działania poprzedzające komercjalizację 1.3.Teoretyczne modele współpracy nauki i biznesu 1.4.Determinanty współpracy biznesu i nauki 2.Wpływ prac B+R i transferu wiedzy na innowacyjność przedsiębiorstw oraz gospodarki 2.1.Innowacyjność polskiej gospodarki i jej regionalne uwarunkowania 2.2.Innowacje w strategii gospodarczej Unii Europejskiej 2.3.Poziom innowacyjności przedsiębiorstw w Europie 2.4.Współpraca nauki i biznesu w wybranych krajach UE - perspektywa porównawcza 2.5.Regionalne systemy innowacji oraz rola organizacji typu thinktank w procesie komercjalizacji wiedzy 3.Współpraca nauka - biznes - NGO w warunkach polskich 3.1.Preferowane modele i narzędzia współpracy nauka - biznes. Cechy partnerów współpracy międzysektorowej 3.2.Współpraca międzysektorowa w ujęciu procesowym 3.3.Czynniki wpływające na rozwój relacji nauka - biznes - NGO 4.Wpływ think tanków na życie publiczne, dobre praktyki funkcjonowania, możliwości zastosowania doświadczeń w szkolnictwie wyższym Światowe think tanki Struktura organizacyjna i etos Wyzwania uniwersytetów XXI wieku i rola think tanków w obszarze współpracy z uczelniami wyższymi 5.Najważniejsze wnioski ze zrealizowanych badań dotyczących współpracy na linii nauka - biznes
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149726 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej / Marcin Lis. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 242 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-238.
1. Uczelnia jako aktor w procesach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy 15 1.1. Orientacja na wiedzę jako wymóg współczesności 15 1.2. Transformacja uczelni w organizację przedsiębiorczą i podporządkowaną wiedzy 24 1.3. Uwarunkowania rozwoju współpracy międzyorganizacyjnej uczelni i przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy 36 2. Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami – studium literatury przedmiotu 53 2.1. Wykorzystanie marketingu relacji w procesie kształtowania więzi międzyorganizacyjnych uczelni i przedsiębiorstw 53 2.2. Przedsiębiorstwa jako interesariusze szkół wyższych 61 2.3. Rozwój relacji uczelni i przedsiębiorstw 68 2.4. Znaczenie wartości i satysfakcji w relacji uczelni i przedsiębiorstwa 84 3. Transformacja cyfrowa jako płaszczyzna nawiązywania i wzmacniania relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami 97 3.1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia 97 3.2. Kierunki i uwarunkowania rozwoju technologii cyfrowych w przedsiębiorstwach 105 3.3. Wielowymiarowość procesu transformacji cyfrowej w uczelniach 117 4. Technologie cyfrowe w procesie kształtowania relacji szkoły wyższej z przedsiębiorstwami – wyniki badań 129 4.1. Metodyka procesu badawczego 129 4.2. Relacje między uczelniami a przedsiębiorstwami w świetle wyników badań ilościowych 142 4.3. Wpływ wiedzy o technologiach cyfrowych na nawiązanie oraz wzmocnienie więzi łączącej uczelnie z przedsiębiorstwami 156 4.4. Główne problemy w procesie kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami w świetle wyników badań jakościowych 173 4.4.1. Perspektywa badanych przedstawicieli uczelni 173 4.4.2. Perspektywa badanych przedstawicieli przedsiębiorstw współpracujących i niewspółpracujących z uczelniami 176 5. Nowe podejście do kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami – ujęcie modelowe 181 5.1. Założenia budowy modelu 181 5.2. Proces kształtowania długotrwałych relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej 186 5.3. Identyfikacja, analiza oraz wybór potencjalnych partnerów relacji uczelni 190 5.4. Oferowanie i współkreowanie wartości w procesie kształtowania długotrwałych relacji na linii uczelnia – przedsiębiorstwo 195
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151009 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności