Szkoły wyższe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(22)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Artykuły
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(6)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WWFiF
(5)
Autor
Barkley Elizabeth F
(3)
Major Claire Howell (1967- )
(3)
Wolszczak-Derlacz Joanna
(2)
Barcik Ryszard (1948- )
(1)
Benner Dietrich (1941- )
(1)
Boettcher Judith V
(1)
Chęcińska Maria Halina (1910-1986)
(1)
Conrad Rita-Marie
(1)
Cross K. Patricia (1926- )
(1)
Denek Kazimierz (1932- )
(1)
Droba Ryszard
(1)
Garbalińska Halina
(1)
Gawin Dariusz (1957- )
(1)
Gnitecki Janusz
(1)
Jankowski Kazimierz
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Konferencja Naukowa z cyklu "Jakość kształcenia w szkole wyższej" (9 ; 2008 ; Siedlce)
(1)
Lis Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
McQuesten Pam
(1)
Mościcki Adam (1934-2014)
(1)
Nowak Henryk (1952- )
(1)
Przybylski Wojciech
(1)
Rudnicki Seweryn
(1)
Sadecki Jan (1955- )
(1)
Sitarska Barbara
(1)
Stachurski Ryszard
(1)
Stępkowski Dariusz (1968- )
(1)
Szwed Anna (socjologia)
(1)
Szydlik-Leszczyńska Agata
(1)
Wawak Tadeusz (1946- )
(1)
Wierzbicka Agnieszka
(1)
Żarnecki Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(19)
Stany Zjednoczone
(3)
Język
polski
(19)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Szkoły wyższe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(677)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo akademickie
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Nauka i badania
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(2)
Unia Europejska
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 386-401. Indeks.
ESTABLISHING THE CONTEXT Collaborative Learning: Corning to Terms with the Term The Case for Collaborative Learning IMPLEMENTING CQLLABORATSVE LEARNING Designing the Learning Task Orienting Students Forming Groups Facilitating Student Collaboration Grading and Evaluating Collaborative Learning Avoiding and Resolving Common Problems COLLABORATIVE LEARNING TECHNIQUES Techniques for Discussion Techniąues for Reciprocal Teaching Techniąues for Problem-Solving Techniąues Using Graphic Information Organizers Techniąues Focusing on Writing Techniąues Using Games Useful tools for implementing collaborative learning in online courses key to classroom environment in CoLT examples Key to profesor names from CoLT examples
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
w opracowaniu: sygn. Z 8943 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Clarifying what you want students to learn Determining your purpose for assessing student learning Selecting a learning assessment technique Implementing a learning assessment technique analyzing and reporting what students have learned Closing the loop Teaching and assessing for the foundational knowledge domain Teaching and assessing for the application learning integration human dimension caring learning how to learn domain
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
w opracowaniu: sygn. Z 8944 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 391-407. Indeks.
A CONCEPTUAL FRAMEWORK FOR UNDERSTANDING STUDENT ENGAGEMENT Engagement and Motivation Engagement and Active Learning Promoting Synergy Between Motivation and Active Learning TIPS AND STRATEGIES Tips and Strategies for Fostering MotivationPromoting Active LearningBuilding Community Ensure Students Are Challenged Appropriately Tips and Strategies to Promote Holistic Learning STUDENT ENGAGEMENTTECHNIQUES (SETS) Techniąues to Engage Students in Learning Course-Related Knowledge and Skilis Knowledge, Skills, Recall, and Understanding Background Knowledge Probe Artifacts Focused Reading Notes Stations Team Jeopardy Seminar Analysis and Critical Thinking Classify Frames Believing and Doubting Academic Controversy Split-Room Debate Analytic Teams Book Club Smali Group Tutorials Synthesis and Creative Thinking Team Concept Maps Variations Letters Role Play Poster Sessions Class Book WebQuest Problem Solving What's the Problem? Think Again! Think-Aloud-Pair-Problem Solving (TAPPS) Proclamations Send-a-ProblemApplication and Performance Contemporary Issues Journal Hearing the Subject Directed Paraphrase Insights-Resources-Application (IRAs) Jigsaw Field Trips Techniąues for Developing Learner Attitudes, Values, and Self-Awareness Attitudes and Values Autobiographical Reflections Dyadic Interviews Circular Response Ethical Dilemmas Connected Communities Stand Where You Stand Self-Awareness as Learners Learning Logs Critical Incident Questionnaire (CIQ) Go for the Goal Post-Test Analysis Learning and Study Skills In-Class Portfolio Resource Scavenger Hunt Formative Quiz Crib Cards Student Generated Rubrics Triad Listening
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
w opracowaniu: sygn. Z 8942 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 389-411. Indeks.
Lekcje mistrzów - z historii europejskiego i amerykańskiego dyskursu dydaktycznego Pojęcie paidei w Platońskiej metaforze jaskini Dydaktyczna strona sokratejskiej aporetyki na przykładzie lekcji geometrii przedstawionej w dialogu Menon Arystoteles o sztuce nauczania i uczeniu się Roussowskie zasady wychowania i ich dydaktyczne znaczenie na przykładzie lekcji ze złamanym kijem Dydaktyczne znaczenie Fichteańskiego pojęcia wychowania na przykładzie konstruowania trójkąta Dydaktyczna koncepcja prowadzenia lekcji jako rozszerzanie doświadczenia i wiedzy uzyskanej dzięki obcowaniu z innymi według Johanna Friedricha Herbarta Nabudowana na irytacjach edukacyjnych i negatywnych doświadczeniach (samo)kształcących dydaktyka jednolita Johna Deweya W kierunku (naukowo-)dydaktycznych badań pedagogicznych nad taktem i profesjonalizacją nauczania Wychowanie i (samo)kształcenie Nauczanie i uczenie się Pozytywne i negatywne doświadczenia Trzy rodzaje przyczynowości w procesach wychowania i (samo)kształcenia (Samo)kształcenie i kompetencja Doświadczenie, wiedza, nauka oraz nauczanie, uczenie się, prowadzenie lekcji w kontekście wybranych paradygmatów nauki i typów wiedzy Teleologiczny paradygmat nauki Arystotelesa i jego antycypacje społeczno-praktyczne Indukcja naukowa i praxis technologiczno-społeczna według Francisa Bacona W sprawie zależności między krytyką rozumu a konceptualizacjąpraxis u Immanuela Kanta Racjonalizm krytyczny a demokracja rozwiązująca problemy- wyprowadzona z jedności nauki logika badań Karla R. Poppera i jej znaczenie dla pluralizmu nowoczesnych typów wiedzy Doświadczenie historyczno-hermeneutyczne, (samo)kształcenie i kompetencje w nawiązaniu do Wilhelma Diltheya, Hansa-Georga Gadamera, Joachima Rittera, Johanna G. Droysena i Gunthera Bucka Kryzys nauk europejskich według Edmunda Husserla i nieprzemijające znaczenie eksplikacji doświadczenia życia codziennego w propedeutyce nauki Max Horkheimer o teorii tradycyjnej i krytycznej, Theodor W. Adorno o bezpośredniości i mediacji oraz Jurgen Habermas o naukowo-dydaktycznej interpretacji związku między poznaniem a interesem Theodor Litt na temat triady podmiot - metoda - przedmiot, „nieuniknioności obcowania" i „błogosławieństwa refleksji" Wolfgang Fischer i Jorg Ruhloffo (samo)kształceniowym znaczeniu sceptyczno-transcendentalnego posługiwania się rozumem W sprawie pragmatycznego obchodzenia się z wielorakimi typami wiedzy. Albo: apologia nowego rozumienia metod nauczania wychowującego i (samo)kształcącego Koncepcie naukowo-dydaktyczne i tendencje rozwojowe wychowaniaw XX-wiecznej pedagogice niemieckiej Od teorii nauczania Johanna Friedricha Herbarta, przez dydaktykę stopni formalnych herbartystów i teorię planu nauczania Ericha Wenigera, do krytyki prospektywnych ideałów uczenie się,(samo)kształcenia Hannah Arendt i Theodora Litta oraz dydaktykikategorialnej Wolfganga Klafkiego Dydaktyczne znaczenie metodycznych pytań kierunkowych Giseli Blankertz oraz problem konstytucji nauczania propedeutyczno-naukowego według Hermanna-Josefa Kaisera Klausa Prangego pedagogika operatywna i jej uzupełnienie przez koncepcję dydaktycznego zapytywania i odpowiadania Alfreda Petzelta i Josefa DerbolavaW sprawie podejścia do problemów naukowo-dydaktycznychw wybranych projektach reform oświatowych w Niemczech Elementy ogólnej dydaktyki nauki w kierunku dydaktyki typów wiedzy i formatów sądzenia Triada szkolna: podstawowe wiadomości teoretyczne, Wilhelma Diltheya,kompetencja sądzenia i kompetencja partycypacji w działaniu Triada dydaktyczna: nauczanie przedmiotowe, nauczanie ponadprzedmiotowe i nauczanie metodą projektów według Edmunda HusserlaTriada ewaluacyjna: zadania dydaktyczne, kontrolne i testowe Reguły, zasady konstruowania zadań ukierunkowanych, których celem jest mierzenie kompetencji z perspektywy tradycyjnej i krytycznej,teorjj kształcenia) metodyk przedmiotowych i badgń empirycznych O konieczności i możliwości uzgodnienia modelowania dydaktycznego z kompetencyjnym Matematyka: o nauczaniu twierdzenia Pitagorasa Fizyka: od starożytnej do nowożytnej fizyki Biologia: wprowadzenie do teorii ewolucji Darwina z uwzględnieniem różnorodności typów wiedzy naukowej Etyka: jak Shinichi Ushida uczy etyki? Albo o dydaktycznym znaczeniu refleksyjnych zadań testowych w nauczaniu problemowym na lekcjach etyki Polityka: jak Gunther Braun czytał z uczniami ustawę zasadniczą Republiki Federalnej Niemiec Perspektywy dotyczące przyszłości dydaktyki nauki Kształcenie przez naukę? Dydaktyka szkoły wyższej poza shift from teaching to learning i constructive alignment Współzależności między badaniami naukowymi, nauczaniem, uczeniem się i uczeniem się przez badanie
Sygnatura czytelni BWF: X B 107
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155218 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching online Pedagogical principles for effective teaching and learning Best practices for teaching online Technology tools to suppert teaching and learning Four phases of a course themes and happenings Course beginnings Phase 2 Keeping the Ball Rolling in the early middle Letting go of power in the ;ate middle Pruning, reflecting and wrapping up Teaching accelerated intensive courses Flexible learning models and experiences what's next Reflecting and looking forward
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
w opracowaniu: sygn. Z 8945 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48970 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Dokumenty, Informacje, Bibliografie / Instytut Polityki Naukowej Postępu Technicznego i Szkolnictwa Wyższego)
Bibliogr.s. 155 - [161]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65848 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Rozdział 1. ZAKŁAD PODSTAW BUDOWNICTWA I FIZYKI BUDOWLI POLITECHNIKA BIAŁOSTOCKA 1.1. Historia Zakładu 1.2. Skład osobowy 1.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 1.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 1.5. Współpraca międzynarodowa 1.6. Najważniejsze projekty badawcze 1.7. Granty i opinie finansowane ze środków krajowych 1.8. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 2. KATEDRA BUDOWNICTWA I INŻYNIERII MATERIAŁOWEJ WILiŚ POLITECHNIKA GDAŃSKA 2.1. Historia Katedry 2.2. Skład osobowy 2.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 2.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 2.5. Współpraca międzynarodowa 2.6. Najważniejsze projekty badawcze 2.7. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 3. KATEDRA BUDOWNICTWA OGÓLNEGO WBiA POLITECHNIKA LUBELSKA 3.1. Historia Katedry 3.2. Skład osobowy 3.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 3.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 3.5. Współpraca międzynarodowa 3.6. Najważniejsze projekty badawcze 3.7. Najważniejsze publikacje 3.8. Najważniejsze zgłoszenia patentowe Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 4. ZAKŁAD BUDOWNICTWA I FIZYKI BUDOWLI WIL POLITECHNIKA KRAKOWSKA 4.1. Historia Zakładu 4.2. Skład osobowy 4.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 4.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 4.5. Współpraca międzynarodowa 4.6. Najważniejsze projekty badawcze 4.7. Zorganizowane konferencje naukowe Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 5. KATEDRA FIZYKI BUDOWLI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH WBAIŚ. POLITECHNIKA ŁÓDZKA 5.1. Historia Katedry 5.2. Skład osobowy 5.3. Aparatura badawcza 5.4. Tematyka prac badawczych 5.5. Projekty badawcze wykonywane w latach 2000-2014 5.6. Współpraca z ośrodkami krajowymi 5.7. Współpraca z zagranicznymi ośrodkami naukowymi 5.8. Działalność dydaktyczna 5.9. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 6. KATEDRA FIZYKI MATERIAŁÓW WBiA POLITECHNIKA OPOLSKA 6.1. Historia Katedry 6.2. Skład osobowy 6.3. Laboratorium i najważniejszy sprzęt badawczy 6.4. Główne kierunki badań 6.5. Współpraca międzynarodowa 6.6. Najważniejsze projekty badawcze 6.7. Zorganizowane konferencje naukowe 6.8. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 7. WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I INŻYNIERII ŚRODOWISKA POLITECHNIKA POZNAŃSKA 7.1. Historia Wydziału 7.1.1. Instytut Konstrukcji Budowlanych (IKB) 7.1.2. Instytut Inżynierii Środowiska (IIŚ) 7.2. Skład osobowy 7.2.1. Instytut Konstrukcji Budowlanych (IKB) 7.2.2. Instytut Inżynierii Środowiska (IIŚ) 7.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 7.3.1. Instytut Konstrukcji Budowlanych (IKB) 7.3.2. Instytut Inżynierii Środowiska (IIŚ) 7.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 7.4.1. Instytut Konstrukcji Budowlanych (IKB) 7.4.2. Instytut Inżynierii Środowiska (IIŚ) 7.5. Współpraca międzynarodowa 7.6. Najważniejsze projekty badawcze 7.7. Zorganizowane konferencje naukowe 7.8. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 8. KATEDRA BUDOWNICTWA OGÓLNEGO WBIŚiA POLITECHNIKA RZESZOWSKA 8.1. Historia Katedry 8.2. Skład osobowy 8.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 8.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 8.5. Współpraca międzynarodowa 8.6. Najważniejsze projekty badawcze 8.7. Zorganizowane konferencje naukowe 8.8. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 9. KATEDRA BUDOWNICTWA OGÓLNEGO I FIZYKI BUDOWLI WB POLITECHNIKA ŚLĄSKA 9.1. Historia Katedry 9.2. Skład osobowy 9.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 9.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 9.5. Współpraca międzynarodowa 9.6. Najważniejsze projekty badawcze 9.7. Habilitacje i monografie 9.8. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 10. KATEDRA FIZYKI BUDOWLI I ENERGII ODNAWIALNEJ WIŚGiE POLITECHNIKA ŚWIĘTOKRZYSKA 10.1. Historia Katedry 10.2. Skład osobowy 10.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 10.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 10.5. Współpraca międzynarodowa 10.6. Najważniejsze projekty badawcze 10.7. Działalność wydawnicza 10.8. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 11. ZESPÓŁ INSTALACJI BUDOWLANYCH I FIZYKI BUDOWLI WBMiP POLITECHNIKA WARSZAWSKA FILIA W PŁOCKU 11.1. Historia Zespołu 11.2. Skład osobowy 11.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 11.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 11.5. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 12. ZAKŁAD FIZYKI BUDOWLI I KOMPUTEROWYCH METOD PROJEKTOWANIA WBLiW. POLITECHNIKA WROCŁAWSKA 12.1. Historia Zakładu 12.2. Skład osobowy 12.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 12.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 12.5. Współpraca międzynarodowa 12.6. Najważniejsze projekty badawcze 12.7. Doktoraty i habilitacje 12.8. Zorganizowane konferencje naukowe 12.9. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 13. KATEDRA FIZYKI BUDOWLI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH WBiA. ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE 13.1. Historia Katedry 13.2. Skład osobowy 13.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 13.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 13.5. Współpraca międzynarodowa 13.6. Najważniejsze projekty badawcze 13.7. Zorganizowane konferencje naukowe 13.8. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 14. KATEDRA BUDOWNICTWA OGÓLNEGO I FIZYKI BUDOWLI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY W BYDGOSZCZY 14.1. Historia Katedry 14.2. Skład osobowy 14.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 14.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 14.5. Współpraca międzynarodowa 14.6. Najważniejsze projekty badawcze 14.7. Zorganizowane konferencje naukowe 14.8. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 15. ZESPÓŁ BUDOWNICTWA OGÓLNEGO I FIZYKI BUDOWLI WGIPiB. UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE 15.1. Historia Zespołu 15.2. Skład osobowy 15.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 15.4. Aparatura badawcza 15.5. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 15.6. Współpraca międzynarodowa 15.7. Zorganizowane konferencje naukowe 15.8. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 16. ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO I FIZYKI BUDOWLI UNIWERSTYET ZIELONOGÓRSKI 16.1. Historia Zakładu 16.2. Skład osobowy 16.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 16.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 16.5. Najważniejsze projekty badawcze 16.6. Zorganizowane konferencje naukowe 16.7. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 17. FIZYKA BUDOWLI W INSTYTUCIE TECHNIKI BUDOWLANEJ 17.1. Fizyka budowli w ITB 17.2. Skład osobowy 17.3. Laboratoria i najważniejszy sprzęt badawczy 17.4. Główne kierunki badań udokumentowane publikacjami 17.5. Współpraca międzynarodowa 17.6. Najważniejsze projekty badawcze 17.7. Zorganizowane konferencje naukowe 17.8. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku Rozdział 18. ZAKŁAD CHŁODNICTWA I ENERGETYKI BUDYNKU WMEiL POLITECHNIKA WARSZAWSKA 18.1. Struktura Wydziału 18.2. Zakład Chłodnictwa i Energetyki Budynku 18.3 Działalność Zakładu w zakresie budownictwa i fizyki budowli 18.3.1. Wybrane kierunki badań 18.3.2. Wybrane projekty badawcze zrealizowane w Zakładzie 18.3.3. Dydaktyka realizowana w Zakładzie Wykaz wybranych publikacji do 2018 roku Rozdział 19. ZAKŁAD PROBLEMÓW EKO-BUDOWNICTWA, INSTYTUT PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNIKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK 19.1. Historia Zakładu 19.2. Skład osobowy 19.3. Laboratoria 19.4. Główne kierunki badań 19.5 Współpraca międzynarodowa 19.6. Najważniejsze projekty badawcze 19.7. Konferencje naukowe 19.8. Najważniejsze publikacje Wykaz publikacji do 2018 roku DOKTORATY, HABILITACJE, TYTUŁY PROFESORSKIE Lista doktoratów Lista habilitacji Lista tytułów profesorskich
Sygnatura czytelni BWB: VIII H 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151941 N, 151942 N, 151943 N, 151944 N (4 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5401, 151940 N (2 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152161 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Współczesna scena innowacji : wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów / Andrzej H. Jasiński. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł ze strony przedtytułowej: Współczesna scena innowacji.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 237-252.
Rozdział 1. Innowacja – co to takiego? 1.1. Pojęcie i klasyfikacja innowacji 1.2. Nowe rodzaje innowacji 1.3. Jak mierzyć innowacje i innowacyjność? 1.4. Skąd się biorą innowacje? Rozdział 2. Czy proces innowacyjny per se nadal istnieje? 2.1. Trzy klasyczne triady 2.2. Jak rozumieć współczesny proces innowacji? 2.3. Transformacja wyników prac B+R w innowacje 2.4. Jaki model innowacji dla małej firmy? 2.5. Wieloprocesowy model innowacji dla dużej firmy Rozdział 3. Co słychać w świecie innowacji? 3.1. Sześć megatrendów 3.2. Jeszcze o światowej scenie innowacji 3.3. Innowacje z koronawirusem w tle Rozdział 4. Kto gra na narodowej scenie innowacji? 4.1. Koncepcja sceny innowacji i jej aktorzy 4.2. Przedsiębiorca-innowator 4.3. Przedsiębiorczy uniwersytet 4.4. Przedsiębiorcze państwo 4.5. Społeczeństwo obywatelskie Rozdział 5. Czy innowacje są wrażliwe na stan gospodarki? 5.1. Wzrost gospodarczy a innowacje 5.2. Ogólna ocena poziomu innowacyjności polskiej gospodarki 5.3. Czy w polskim przemyśle panuje stagnacja innowacji? 5.4. „Recepta na innowacje” 5.5. Innowacja potrzebuje finansowego wsparcia Rozdział 6. Co sprzyja, a co przeszkadza współpracy na linii biznes-nauka? 6.1. Podejmowanie współpracy firm z jednostkami naukowo-badawczymi 6.2. Czynniki sprzyjające współpracy 6.3. Motywatory i bariery współpracy w polskich warunkach 6.4. Zderzenie dwóch punktów widzenia 6.5. Regionalna scena innowacji jako arena współpracy Rozdział 7. Marketing na rynku innowacji: Co to takiego? 7.1. Czy istnieje rynek innowacji? 7.2. Marketing a procesy innowacyjne 7.3. Marketing S2B Rozdział 8. Gdzie innowacja spotyka się z marketingiem? 8.1. Wprowadzenie 8.2. Punkty styczności 8.3. Łączniki między innowacjami i marketingiem Rozdział 9. Czy innowacja osiągnie sukces bez prawnika? 9.1. Rola ochrony własności intelektualnej 9.2. Rozwiązania prawne 9.3. Zasady zarządzania własnością intelektualną 9.4. Procedury ochrony Rozdział 10. Audyt innowacyjny czy technologiczny? 10.1. Pojęcie i rodzaje audytu 10.2. Audyt technologiczny jako narzędzie diagnostyczne 10.3. Procedura audytu technologicznego Zamiast zakończenia. Wyzwania dla innowatorów, przedsiębiorców i menedżerów Załączniki. Studia przypadków 1. Poznański startup, który stworzył e-stetoskop 2. Marketing GIG – wart naśladowania 3. Audyt technologiczny spółki Strabag Polska
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 422 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150686 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej / Marcin Lis. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 242 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-238.
1. Uczelnia jako aktor w procesach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy 15 1.1. Orientacja na wiedzę jako wymóg współczesności 15 1.2. Transformacja uczelni w organizację przedsiębiorczą i podporządkowaną wiedzy 24 1.3. Uwarunkowania rozwoju współpracy międzyorganizacyjnej uczelni i przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy 36 2. Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami – studium literatury przedmiotu 53 2.1. Wykorzystanie marketingu relacji w procesie kształtowania więzi międzyorganizacyjnych uczelni i przedsiębiorstw 53 2.2. Przedsiębiorstwa jako interesariusze szkół wyższych 61 2.3. Rozwój relacji uczelni i przedsiębiorstw 68 2.4. Znaczenie wartości i satysfakcji w relacji uczelni i przedsiębiorstwa 84 3. Transformacja cyfrowa jako płaszczyzna nawiązywania i wzmacniania relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami 97 3.1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia 97 3.2. Kierunki i uwarunkowania rozwoju technologii cyfrowych w przedsiębiorstwach 105 3.3. Wielowymiarowość procesu transformacji cyfrowej w uczelniach 117 4. Technologie cyfrowe w procesie kształtowania relacji szkoły wyższej z przedsiębiorstwami – wyniki badań 129 4.1. Metodyka procesu badawczego 129 4.2. Relacje między uczelniami a przedsiębiorstwami w świetle wyników badań ilościowych 142 4.3. Wpływ wiedzy o technologiach cyfrowych na nawiązanie oraz wzmocnienie więzi łączącej uczelnie z przedsiębiorstwami 156 4.4. Główne problemy w procesie kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami w świetle wyników badań jakościowych 173 4.4.1. Perspektywa badanych przedstawicieli uczelni 173 4.4.2. Perspektywa badanych przedstawicieli przedsiębiorstw współpracujących i niewspółpracujących z uczelniami 176 5. Nowe podejście do kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami – ujęcie modelowe 181 5.1. Założenia budowy modelu 181 5.2. Proces kształtowania długotrwałych relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej 186 5.3. Identyfikacja, analiza oraz wybór potencjalnych partnerów relacji uczelni 190 5.4. Oferowanie i współkreowanie wartości w procesie kształtowania długotrwałych relacji na linii uczelnia – przedsiębiorstwo 195
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151009 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z drugiej konferencji dydaktycznej / red. A. Mościcki. - Koszalin : WSI, 1975. - [3], 52 s. : il., tab., wykr. ; 25 cm.
(Materiały Informacyjne / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie ; 1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48968 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128312, 128313 (2 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Politechniki Opolskiej. Informatyka, ISSN 1642-3585 ; z. 4. Sygnatura P 2892/C 44350)
W serii głównej: nr 371.
Bibliografia przy pracach.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Jakość Kształcenia w Szkole Wyższej)
Zawiera materiały z IX Konferencji Naukowej z cyklu "Jakość kształcenia w szkole wyższej" na temat "Dylematy edukcyjne współczesnego człowieka a jakość kształcenia w szkole wyższej", Siedlce, 19-20 czerwca 2008 r. - inf. ze wstepu.
Bibliogr. przy niektórych ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121705 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [242]-251.
TEORETYCZNE PODSTAWY KAPITAŁU LUDZKIEGO Pojęcie kapitału ludzkiego Kompetencje jako wyznacznik kapitału ludzkiego Pojęcie kompetencji i jego ewolucja Kształtowanie kapitału ludzkiego przez szkoły wyższe UWARUNKOWANIA WSPÓŁCZESNEGO RYNKU PRACY Tło zmian na rynku pracy w Polsce Uwarunkowania popytu na pracę Procesy globalizacyjne i ich znaczenie dla rozwoju kapitału ludzkiego Nierówności na rynku pracy Dualny rynek pracy Uwarunkowania demograficzne Migracje w poszukiwaniu pracy OCZEKIWANIA WOBEC PRACOWNIKÓW WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE Wiedza jako operator współczesnego rozwoju Rodzaje współczesnych organizacji Wymagania stawiane pracownikom współczesnych organizacji i ich determinanty Negatywne skutki wzrostu wymagań wobec pracowników POLITYKA PAŃSTWA NA RYNKU PRACY WOBEC OSÓB MŁODYCH Zakres polityki rynku pracy Polityka państwa na rynku pracy w Polsce Aktywna polityka rynku pracy Wsparcie osób młodych, w tym nowe formy aktywnych programów rynku pracy Ochotnicze Hufce Pracy i Akademickie Biura Karier jako szczególne instytucje wsparcia osób młodych na rynku pracy KAPITAŁ LUDZKI W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM - STAN I PERSPEKTYWY ROZWOJU Sytuacja osób młodych, w tym z wyższym wykształceniem, na rynku pracy Podaż absolwentów szkół wyższych i ich struktura Uwarunkowania społeczno-gospodarcze województwa świętokrzyskiego w kontekście możliwości rozwojowych kapitału ludzkiego Zapotrzebowanie na zawody wymagające wyższego wykształcenia Ocena kompetencji posiadanych przez osoby młode kończące studia wyższe Kształtowanie kapitału ludzkiego przez szkoły wyższe - wyniki badań realizowanych w ramach projektu „Analiza strukturalna gospodarki Regionu Świętokrzyskiego i jej wykorzystanie pod kątem podnoszenia konkurencyjności i innowacyjności regionu” Opinia studentów na temat ich przygotowania do wejścia na współczesny rynek pracy Wymagania stawiane przez pracodawców pracownikom z wyższym wykształceniem i ocena posiadanych przez nich kompetencji Losy zawodowe absolwentów Opinie absolwentów na temat ich kształcenia Opinia pracodawców na temat przygotowania i zatrudniania absolwentów „Studentów portret własny” - badania własne WUP w Kielcach Wsparcie osób młodych, w tym z wyższym wykształceniem, w wejściu na rynek pracy Działania realizowane przez urzędy pracy Działania realizowane przez szkoły wyższe - przykład dobrych praktyk
Sygnatura czytelni BMW: VI E 271 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148454 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [361]-374.
1. O dylematach polskich szkól wyższych na kanwie Uniwersytetu w ruinie Billa Readingsa 1.2. Upadek państwa narodowego a amerykanizacja 1.3. Idea doskonałości w koncepcji Billa Readingsa 1.4. Rankingi fałszywą miarą doskonałości 1.5. Doskonałość w krzywym zwierciadle 1.6. Współczesny uniwersytet posthistoryczny - Uniwersytet Doskonałości 1.7. Scena nauczania w Uniwersytecie Doskonałości 1.8. Zamieszkiwanie w ruinach uniwersytetu nowoczesnego we wspólnocie niezgody 2. Doskonalenie jakości zarządzania w uczelniach 2.2. Pojęcie jakości zarządzania 2.3. Identyfikacja i klasyfikacja determinant jakości zarządzania w szkołach wyższych 2.4. Czynniki kreujące jakość zarządzania w uczelniach związane z zasobami uczelni 2.4.1. Zasoby ludzkie szkoły wyższej - kluczowy czynnik kształtujący jakość zarządzania 2.4.2. Majątek trwały i obrotowy uczelni - zapomniany czynnik kształtujący jakość zarządzania 2.4.3. Realizowane programy kształcenia i publikacje naukowe pracowników - fundamentalny czynnik kształtuj ący j akość zarządzania 2.5. Czynniki decydujące o efektach jakościowych pracy zatrudnionych na uczelni 2.6. Postulowane główne wartości i zasady ciągłego doskonalenia zarządzania w szkole wyższej 2.7. Total Quality Management gwarantem poprawy jakości zarządzania 2.7.1. Definicja TQM 2.7.2. Cechy TQM 2.7.3. Wdrażanie TQM 2.8. TQM w rozwiniętej gospodarce rynkowej 2.9. Rola myśli zarządczej i menedżerskiej oraz talentu menedżerskiego w kształtowaniu jakości zarządzania 3. Uwarunkowania jakości kształcenia i uzyskiwania efektów kształcenia w procesie edukacyjnym w warunkach integracji europejskiej 3.1. Wprowadzenie - jakość zarządzania i efekty kształcenia 3.2. Zasady i cele funkcjonowania uczelni w warunkach globalizacji oraz integracji europejskiej 3.3. Mobilność w obszarze nauki i szkolnictwa wyższego w zaleceniach procesu bolońskiego i Unii Europejskiej oraz strategii "EUROPA 2020" 3.4. Dylematy procesu integracji polskiego szkolnictwa wyższego z Europejskim Obszarem Szkolnictwa Wyższego 3.5. Społeczno-ekonomiczny aspekt mobilności zawodowej studentów 3.6. Ewolucyjne, projakościowe zmiany w funkcjonowaniu uczelni w ramach Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego 3.7. Nowelizacja prawa dotyczącego szkolnictwa wyższego w 2011 roku 3.8. Fiasko ilościowych standardów kształcenia 3.9. Cele i przebieg zastąpienia standardów kształcenia Krajowymi Ramami Kwalifikacji 3.10. Ranking szkół wyższych 3.11. Opinia studenta o szkołach wyższych 3.12. Uwagi i sugestie ogólne dotyczące ważniejszych zmian w prawie o szkolnictwie wyższym w roku 2014 4. Szanse i bariery rozwoju szkół wyższych w Polsce 4.2. Wybrane problemy realizacji potrzeb potencjalnych klientów i beneficjentów uniwersytetu 4.3. Pomyślna realizacja celów uniwersytetu warunkiem doskonalenia jakości pracy i sukcesu uczelni 4.4. Zintegrowane zarządzanie 4.5. Zdezintegrowane zarządzanie 4.6. Kryzys zarządzania 4.7. Doskonalenie jakości zarządzania 4.8. Integracja zarządzania 4.9. Strategia naprawczo-rozwojowa szkoły wyższej 4.10. Proces opracowania strategii uczelni 5. Czynniki kreujące nowe wyzwania przed uczelniami 5.2. Skutki niżu demograficznego i emigracji dla uczelni w Polsce 5.3. Umiędzynarodowienie szkół wyższych 5.4. Europejska Karta Naukowca i Kodeks postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych 5.5. Społeczny audyt finansowy w szkole wyższej 5.6. Rola wewnętrznego audytu finansowego i samooceny kontroli zarządczej 5.7. Społeczny audyt j ako element społecznego audytu finansowego 5.8. Kapitał relacyjny szkoły wyższej 5.9. Płaszczyzny relacji szkoły wyższej z praktyką 5.10. Zarządzanie zaangażowaniem interesariuszy szkoły wyższej 6. Opinie wykładowców i studentów o uwarunkowaniach towarzyszących uzyskiwaniu efektów kształcenia i edukacyjnej wartości dodanej w procesie dydaktycznym, decydujących o jakości kształcenia 6.2. Założenia metodologiczne badań przeprowadzonych na kierunkach ekonomicznych w wybranych uniwersytetach 6.3. Opinie wykładowców i studentów o uwarunkowaniach jakości kształcenia na kierunkach ekonomicznych na badanych polskich uniwersytetach 6.4. Ocena uwarunkowań uzyskiwania efektów kształcenia oraz edukacyjnej wartości dodanej przez wykładowców w Polsce i na Ukrainie 6.5. Uwarunkowania uzyskiwania efektów kształcenia w ocenie studentów Polski i Ukrainy 6.6. Porównanie ocen ankietowanych wykładowców oraz studentów uniwersytetów polskich i ukraińskich 7. Propozycje doskonalenia jakości zarządzania w szkołach wyższych 7.1. Dojrzałość organizacyjna i zarządzania szkół wyższych - wprowadzenie 7.2. Dojrzałość organizacyjna 7.3. Poziomy dojrzałości organizacyjnej 7.4. Uwarunkowania dojrzałości organizacyjnej i zarządzania na uczelniach 7.5. Poziom dojrzałości organizacyjnej i zarządzania szkół wyższych 7.6. PENTAGON uczelni dążącej do doskonałości 7.6.1. Wprowadzenie - pięciobok konkurencyjnej uczelni 7.6.2. Model PENTAGONU 7.6.3. Dostosowanie uczelni do potrzeb i oczekiwań potencjalnych klientów i beneficjentów uczelni Kapitał intelektualny pracowników wiedzy uczelni 7.6.5. Poziom zarządzania na uczelni 7.7. Zrównoważony rozwój szkół wyższych 7.7.1. Wprowadzenie 7.7.2. Model oddziaływania zrównoważonego rozwoju szkół wyższych na ich efekty 7.7.3. Zewnętrzne i wewnętrzne czynniki blokujące zrównoważony rozwój szkoły wyższej 7.7.4. Zewnętrzne i wewnętrzne czynniki wspomagające zrównoważony rozwój szkół wyższych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 384 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148159 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [209]-222.
1. W gąszczu terminów i zjawisk – co wiemy o e-edukacji? 15 1.1. E-learning i jego formy 15 1.2. Organizacja instytucjonalna e-edukacji 21 1.3. Pedagogiczne, metodyczne i dydaktyczne aspekty e-learningu 25 2. Projekt metodyczny e-zajęć – od pomysłu do ewaluacji 31 2.2. Analiza – etap metapytań 35 2.3. Projektowanie – etap pomysłów 39 2.4. Opracowanie – etap tworzenia e-zajęć 43 2.4.1. Materiały informacyjne 44 2.4.2. Materiały służące przekazywaniu i budowaniu wiedzy 46 2.4.3. Materiały służące aktywizacji, motywujące i utrwalające wiedzę 49 2.4.4. Materiały sprawdzające wiedzę i umiejętności 51 2.5. Realizacja – etap udostępnienia i przeprowadzenia e-zajęć 59 2.6. Ewaluacja – etap monitorowania i sprawdzania osiągnięcia celów i efektów kształcenia 60 3. Studium przypadku – konwersatorium z kultury języka polskiego (opracowane według modelu ADDIE) 67 3.2. Analiza 69 3.3. Projektowanie 71 3.4. Opracowanie zasobów edukacyjnych i instrukcji 78 3.5. Realizacja e-zajęć 89 3.6. Ewaluacja 93 3.6.1. Poziom reakcji 94 3.6.2. Poziom nauki 106 4. E-learning – założenia komunikacyjne 109 4.1. Komunikacja na platformie edukacyjnej – wprowadzenie 109 4.2. Założenia sytuacji komunikacyjnej w sieci i w e-edukacji 117 4.2.1. Nadawca i odbiorca w e-edukacji 119 4.2.2. Kontakt 122 4.2.3. Przestrzeń i czas komunikacji w e-edukacji 124 4.2.4. Kod 126 4.3. Modele komunikacji w e-edukacji 129 5. E-learning – nowy paradygmat komunikacji w dyskursie edukacyjnym? 141 5.1. Strategie inicjowania zajęć i komunikacji na platformie edukacyjnej 141 5.1.1. Tytuł postu inicjującego 144 5.1.2. Część otwierająca komunikat inicjujący 145 5.1.3. Część główna komunikatu inicjującego 147 5.1.4. Część zamykająca komunikat inicjujący 152 5.1.5. Fortunność i niefortunność inicjowania kontaktu podczas e-zajęć 154 5.2. Strategie prowadzenia dyskusji edukacyjnych podczas e-zajęć 158 5.3. Zamykanie komunikacji na platformie edukacyjnej 166 6. Dystans w komunikacji na zajęciach zdalnych 173 6.1. Formy adresatywne jako środki skracania dystansu 173 6.2. Powitania 181 6.3. Kolokwializmy i ekspresywizmy 190 6.4. Modyfikacje pisowni i interpunkcji 196 6.5. Emotikony 199
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 52 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148190 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143913 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności