Teoria nauczania
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Benner Dietrich (1941- )
(1)
Dryden Gordon (1931- )
(1)
Estriga Maria Luísa Dias
(1)
Hapková Ilona
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Nemethová Barbora (1985- )
(1)
Rot Craig
(1)
Stępkowski Dariusz (1968- )
(1)
Szaniawski Ignacy (1909-1983)
(1)
Tadeusiewicz Ryszard (1947- )
(1)
Vos Jeannette (1943- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Trenerzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Teoria nauczania
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Nauka i badania
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 389-411. Indeks.
Lekcje mistrzów - z historii europejskiego i amerykańskiego dyskursu dydaktycznego Pojęcie paidei w Platońskiej metaforze jaskini Dydaktyczna strona sokratejskiej aporetyki na przykładzie lekcji geometrii przedstawionej w dialogu Menon Arystoteles o sztuce nauczania i uczeniu się Roussowskie zasady wychowania i ich dydaktyczne znaczenie na przykładzie lekcji ze złamanym kijem Dydaktyczne znaczenie Fichteańskiego pojęcia wychowania na przykładzie konstruowania trójkąta Dydaktyczna koncepcja prowadzenia lekcji jako rozszerzanie doświadczenia i wiedzy uzyskanej dzięki obcowaniu z innymi według Johanna Friedricha Herbarta Nabudowana na irytacjach edukacyjnych i negatywnych doświadczeniach (samo)kształcących dydaktyka jednolita Johna Deweya W kierunku (naukowo-)dydaktycznych badań pedagogicznych nad taktem i profesjonalizacją nauczania Wychowanie i (samo)kształcenie Nauczanie i uczenie się Pozytywne i negatywne doświadczenia Trzy rodzaje przyczynowości w procesach wychowania i (samo)kształcenia (Samo)kształcenie i kompetencja Doświadczenie, wiedza, nauka oraz nauczanie, uczenie się, prowadzenie lekcji w kontekście wybranych paradygmatów nauki i typów wiedzy Teleologiczny paradygmat nauki Arystotelesa i jego antycypacje społeczno-praktyczne Indukcja naukowa i praxis technologiczno-społeczna według Francisa Bacona W sprawie zależności między krytyką rozumu a konceptualizacjąpraxis u Immanuela Kanta Racjonalizm krytyczny a demokracja rozwiązująca problemy- wyprowadzona z jedności nauki logika badań Karla R. Poppera i jej znaczenie dla pluralizmu nowoczesnych typów wiedzy Doświadczenie historyczno-hermeneutyczne, (samo)kształcenie i kompetencje w nawiązaniu do Wilhelma Diltheya, Hansa-Georga Gadamera, Joachima Rittera, Johanna G. Droysena i Gunthera Bucka Kryzys nauk europejskich według Edmunda Husserla i nieprzemijające znaczenie eksplikacji doświadczenia życia codziennego w propedeutyce nauki Max Horkheimer o teorii tradycyjnej i krytycznej, Theodor W. Adorno o bezpośredniości i mediacji oraz Jurgen Habermas o naukowo-dydaktycznej interpretacji związku między poznaniem a interesem Theodor Litt na temat triady podmiot - metoda - przedmiot, „nieuniknioności obcowania" i „błogosławieństwa refleksji" Wolfgang Fischer i Jorg Ruhloffo (samo)kształceniowym znaczeniu sceptyczno-transcendentalnego posługiwania się rozumem W sprawie pragmatycznego obchodzenia się z wielorakimi typami wiedzy. Albo: apologia nowego rozumienia metod nauczania wychowującego i (samo)kształcącego Koncepcie naukowo-dydaktyczne i tendencje rozwojowe wychowaniaw XX-wiecznej pedagogice niemieckiej Od teorii nauczania Johanna Friedricha Herbarta, przez dydaktykę stopni formalnych herbartystów i teorię planu nauczania Ericha Wenigera, do krytyki prospektywnych ideałów uczenie się,(samo)kształcenia Hannah Arendt i Theodora Litta oraz dydaktykikategorialnej Wolfganga Klafkiego Dydaktyczne znaczenie metodycznych pytań kierunkowych Giseli Blankertz oraz problem konstytucji nauczania propedeutyczno-naukowego według Hermanna-Josefa Kaisera Klausa Prangego pedagogika operatywna i jej uzupełnienie przez koncepcję dydaktycznego zapytywania i odpowiadania Alfreda Petzelta i Josefa DerbolavaW sprawie podejścia do problemów naukowo-dydaktycznychw wybranych projektach reform oświatowych w Niemczech Elementy ogólnej dydaktyki nauki w kierunku dydaktyki typów wiedzy i formatów sądzenia Triada szkolna: podstawowe wiadomości teoretyczne, Wilhelma Diltheya,kompetencja sądzenia i kompetencja partycypacji w działaniu Triada dydaktyczna: nauczanie przedmiotowe, nauczanie ponadprzedmiotowe i nauczanie metodą projektów według Edmunda HusserlaTriada ewaluacyjna: zadania dydaktyczne, kontrolne i testowe Reguły, zasady konstruowania zadań ukierunkowanych, których celem jest mierzenie kompetencji z perspektywy tradycyjnej i krytycznej,teorjj kształcenia) metodyk przedmiotowych i badgń empirycznych O konieczności i możliwości uzgodnienia modelowania dydaktycznego z kompetencyjnym Matematyka: o nauczaniu twierdzenia Pitagorasa Fizyka: od starożytnej do nowożytnej fizyki Biologia: wprowadzenie do teorii ewolucji Darwina z uwzględnieniem różnorodności typów wiedzy naukowej Etyka: jak Shinichi Ushida uczy etyki? Albo o dydaktycznym znaczeniu refleksyjnych zadań testowych w nauczaniu problemowym na lekcjach etyki Polityka: jak Gunther Braun czytał z uczniami ustawę zasadniczą Republiki Federalnej Niemiec Perspektywy dotyczące przyszłości dydaktyki nauki Kształcenie przez naukę? Dydaktyka szkoły wyższej poza shift from teaching to learning i constructive alignment Współzależności między badaniami naukowymi, nauczaniem, uczeniem się i uczeniem się przez badanie
Sygnatura czytelni BWF: X B 107
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155218 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rewolucja w uczeniu / Gordon Dryden, Jeannette Vos ; przekład Bożena Jóźwiak. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2022. - 516 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Tytuł oryginału: The learning revolution.
Bibliografia na stronach 497-503. Indeks.
Przyszłość Natychmiastowa komunikacja Świat bez granic ekonomicznych Cztery etapy prowadzące do wspólnej gospodarki światowej Handel i nauka przez Internet Nowe społeczeństwo usługowe Nowe sposoby wypoczynku | Zmiana form wykonywania pracy zawodowej Wzrost znaczenia kobiet Docenienie wspaniałych możliwości naszego mózgu | Kulturowy nacjonalizm | Rosnące szeregi klasy niższej | Aktywne starzenie się populacji | Metoda „zrób to sam" znowu w modzie | Przedsiębiorstwo wspólne | Triumf jednostki | Trzynaście kroków wiodących do stworzenia społeczeństwa ludzi uczących się | Rola elektronicznych środków komunikacji | Uczmy się korzystać z komputera i Internetu | Konieczność edukacji rodzicielskiej | Priorytety opieki zdrowotnej we wczesnym dzieciństwie | Programy rozwojowe dla wczesnego dzieciństwa [ Na każdym etapie można nadrobić opóźnienia w nauce | Dostosowywanie sposobu nauczania do indywidualnego stylu przyswajania wiedzy | Nauczanie, jak się uczyć i jak myśleć | Czego zatem należy nauczać w szkole? | Uczenie się na czterech poziomach| Gdzie więc powinniśmy się uczyć? | Otwarty umysł i jasne wyrażanie myśli | Poznaj swój zadziwiający mózg Jesteś właścicielem najpotężniejszego komputera | Neurony, dendryty, komórki glejowe oraz system izolacji | Wiele różnych „ośrodków inteligencji" | Dwie półkule mózgowe | Jak nasz mózg przechowuje informacje | Cztery odrębne częstotliwości | Twój mózg zasilany jest tlenem i składnikami odżywczymi | Proste wskazówki na temat diety korzystnej dla mózgu | Znaczenie inteligencji emocjonalnej | Ciało i umysł jako jedność | Przewodnik samouka | Bierz przykład ze sportowców | Nie bój się marzyć i wyobraź sobie swoją przyszłość | Wyznaczaj sobie konkretne cele i terminy ich realizacji Szybko znajdź entuzjastycznie nastawionego doradcę Zacznij od stworzenia ogólnego obrazu | Pytaj! | Szukaj głównej zasady | Znajdź trzy najlepsze książki napisane przez praktyków, którzy odnieśli sukces w danej dziedzinie | Naucz się na nowo, jak czytać — tym razem szybciej, lepiej, z większą łatwością | Podczas nauki korzystaj z obrazu i dźwięku | Ucz się przez działanie | Nie rób liniowych notatek, tylko mapy skojarzeń [ łatwe sposoby przypomnienia sobie tego, czego się nauczyliśmy | Naucz się sztuki osiągania stanu jednoczesnej gotowości i odprężenia Stosuj skojarzenia jako punkty zaczepienia dla pamięci | Baw się, graj w gry | Ucz innych | Zapisz się na kurs przyspieszonego uczenia Jak myśleć, by znajdować wspaniałe pomysły Nowy program uczenia siebie i innych twórczego myślenia | Zdefiniuj problem | Zdefiniuj idealne rozwiązanie i wyobraź je sobie | Zbierz wszystkie fakty | Przełam schemat | Wyjdź poza swoją dziedzinę | Baw się różnymi kombinacjami | Używaj wszystkich zmysłów | Wyłącz się i pozwól, by wszystko się „przetrawiło" | Odpręż się, słuchając muzyki lub obcując z naturą | Prześpij się z tym | Eureka! Jest! | Sprawdź poprawność swojego pomysłu | Prawidłowy start Co należy zrobić, aby twoje dziecko było lepsze i mądrzejsze | Najważniejsze lata Jak wzbogacać inteligencję dziecka od chwili jego urodzenia do ukończenia dziesięciu lat | Rozwój krok po kroku | Kieruj się zdrowym rozsądkiem | Wykorzystuj wszystkie zmysły Szkołą może być cały świat | Wspaniała sztuka porozumiewania się | Rodzice w roli pierwszych nauczycieli | Rodzice w ośrodkach przedszkolnych | Szkoła powinna kontynuować radosne podejście do nauki Tajemnica efektywnej nauki Jak stworzyć system szkolnictwa nastawiony na sukces | Prawdziwa nauka — szybka i zabawna Wskazówki dla nauczycieli i instruktorów nowego stulecia | Właściwy stan ducha i umysłu | Czynniki decydujące o dobrej prezentacji | Myślenie o tym, czego się nauczyliśmy, i przechowywanie wiadomości w głębszych pokładach pamięci Aktywizacja dostępu do zapamiętanego materiału | Stosuj to, czego się nauczyłeś | Powtarzaj, oceniaj i świętuj | sączymy wszystko razem | Eksperyment szkoły podstawowej Simon Guggenheim School | Płynna konwersacja po francusku w osiem tygodni | Nauka języka obcego w wojsku w rekordowo krótkim czasie | Nauczyciel stosujący metody zintegrowanego przyspieszonego nauczania |
Co przeszkadza w szerszym wykorzystaniu przełomowych odkryć? Rób to stylowo Jak rozpoznać własny styl uczenia się i wykorzystać różne rodzaje inteligencji | Określenie własnego stylu uczenia się Jak przyswajamy informacje | Jak porządkujemy i przetwarzamy informacje | Warunki, które wpływają na naszą zdolność uczenia się | Potrzeby fizyczne i biologiczne uwarunkowania wpływające na zdolność uczenia się | Jak określić styl uczenia się preferowany przez uczniów | Twój styl pracy | Cztery typy stylów myślenia | Implikacje dla szkół i poszczególnych osób | Co robić, gdy późno zaczynamy? Najlepsze światowe programy nadrabiania zaległości — co sprawia,że przynoszą dobre rezultaty | Dwie podstawowe zasady: zadbanie o połączenie umysł—ciało oraz umysł—mózg Specjalistyczna kinezjologia | Modele Domana, Palmera, Niklassonów i Hartiganów | Metoda „piłki, patyczka i ptaszka" | Nadrabianie zaległości w ortografii | „Pisanie po plecach" w wypadku problemów z rozróżnianiem liter | Nowozelandzkie innowacje w nauczaniu | Czterominutowy program nauki czytania | Program palcowo-fonetyczny | TARP — nauka czytania wspomagana nagraniem z kasety magnetofonowej Nauczanie rówieśnicze | Metoda „patrz i słuchaj" | Nowozelandzki program Reading Recovery | Indywidualne słowa podstawowe | Początki szkolnej matematyki | Nadrabianie zaległości za pomocą komputera | Program matematyczny SEED | Programy nadrabiania opóźnień dla osób niepełnosprawnych | Zapobiegamy porzucaniu szkół przez młodzież Jak sprawić, by nauka miała większą siłę przyciągania niż narkotyki i grupy przestępcze | Metody japońskiego biznesu jako sposób na poprawę funkcjonowania szkół | Nauka zintegrowana wykorzystuje cały świat jako klasę | Nauka zespołowa i metody oparte na przedstawianiu ogólnego obrazu Sześciotygodniowe kursy pozwalające stopniowo odnieść sukces | SuperCamp scala wszystkie elementy w spójną całość | Planowanie szkół przyszłości Dwanaście kroków wiodących ku zmianie państwowych systemów szkolnictwa. Szkoły jako działające przez cały rok ośrodki wiedzy i źródła informacji, z których członkowie miejscowej społeczności korzystają przez całe życie Ustalić, czego oczekuje klient | Zagwarantować klientowi zadowolenie z rezultatów | Zaspokoić potrzeby uczniów o różnych stylach uczenia się i oddziaływać na wszystkie rodzaje inteligencji | Stosować najlepsze światowe metody nauczania | Inwestować w najważniejsze bogactwo — nauczycieli | Niech każdy uczeń stanie się nauczycielem | W programie nauczania uwzględnić cztery elementy | Zmienić system oceniania | Korzystać z najnowszych technologii | Traktować całą społeczność jako źródło umożliwiające zdobywanie wiedzy | Każdemu przysługuje prawo wyboru | Przyszłość świata biznesu Ogromne możliwości rozwoju dla „uczącej się organizacji" | Możliwości stwarzane przez multimedia | Metody przyspieszonego uczenia jako produkt handlowy | Sprzedaż usług i szkoleń wraz z produktem | Przedsiębiorstwo jako ucząca się organizacja | Szkoły podstawowe i średnie jako przedsiębiorstwa handlowe | Zrób to! Każdy kraj może przewodzić rewolucji w uczeniu, możesz i ty | Singapurski model scentralizowanego przywództwa | Zdecentralizowany model nowozelandzki | Nowe wzorce szwedzkie | Najlepsze sposoby zdobywania dyplomu | Style zarządzania firmą | Model rozdawnictwa | Model sprzedaży przez Internet | Sposoby połączenia sfery biznesu z możliwościami multimediów i pracą nauczycieli | Wzorzec fundacji | Model międzynarodowej konferencji | Model uczącej się organizacji | Model „skupiska" | Chiński model powrotu do korzeni | Stwórz własny wzorzec szkoły przyszłości
Sygnatura czytelni BWF: X B 104
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155137 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(IHF Piłka Ręczna w Szkole)
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Rok wydania na podstawie innych publikacji wydawcy. Na stronie tytułowej: Jak nazywamy młodzików IHF? Na okładce: Piłka ręczna w szkole - zabawa, pasja i zdrowie.
Bibliografia na stronie 110.
1.KRÓTKA HISTORIA PIŁKI RĘCZNEJ 2.PRZEGLĄD RÓŻNYCH TYPÓW PIŁKI RĘCZNEJ 3.PODSTAWOWA STRUKTURA I TERMINOLOGIA 4.1Gra w szczegółach 4.2Terminologia i symbole 4.3Możliwości gry w pitkę ręczne 4.4Uproszczona wersja przepisów 4.5Sprzęt do gry w pitkę ręczną 5.FILOZOFIA PIŁKI RĘCZNEJ W SZKOLE 6.METODOLOGIA I PODEJŚCIE DO NAUCZANIA PIŁKI RĘCZNEJ 6.1Nauczanie wedtug metodologii 6.2Nauczanie oparte o fragmenty gry 6.3Realizacja nauczania opartego o fragmenty gry 6.4Planowanie jednostek treningowych 7.PODSTAWOWA GRA ZESPOŁOWA 7.1Atak! 7.2Obrona! 8.UMIEJĘTNOŚCI I TECHNIKI GRY W PIŁKĘ RĘCZNĄ 8.1Podstawowe umiejętności atakowania 8.2Podstawowe umiejętności w obronie 8.3Podstawy gry bramkarza 9.CHARAKTERYSTYKA ETAPÓW PROCESU NAUCZANIA 9.1Poziom początkujący - mini pitka ręczna 9.2Poziom średnio-zaawansowany - przejście do pitki ręcznej 9.3Poziom zaawansowany - pitka ręczna 9.4Ocena i punkty kontrolne 9.5Selekcja i długoterminowy rozwój talentów 10.PROGRAM NAUCZANIA
Sygnatura czytelni BWF: XI F 10
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150704 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18279 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning na uczelni : koncepcje, organizacja, wdrażanie / pod redakcją Ryszarda Tadeusiewicza. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 355 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
CZĘŚĆ I. ZDALNIE PROWADZONE WYKŁADY 1.Metoda udostępniania studentom wykładów do samodzielnie aktywnie sterowanego ich przyswajania 1.1.Dawny entuzjazm i twarda konieczność 1.2.Pierwsze rozwiązanie - na szybko 1.3.Organizacja e-nauczania 1.4.Rozwiązanie długofalowe 1.5.Zastosowane ulepszenia 1.6.Zalety użycia samoobsługowych wykładów 1.7.Rola komentarza głosowego 1.8.Dalsze zalety 2.Kształcenie w zakresie podstaw elektroniki wspomagane technikami e-learningowymi 2.1.Wprowadzenie w kontekst - istotność techniki analogowej 2.2.W stronę realizmu - próba na małej grupie 2.3.Rola technik e-learningowych - wsparcie 2.4.Okres zagrożenia SARS-CoV-2: od wsparcia do zastępowania zajęć - instrumentarium domowe 2.6.Systemy telekonferencyjne 2.7.Rola narzędzi symulacyjnych 2.8.Sprzętowe laboratorium na odległość 2.9.Ukryty potencjał - wideodydaktyka CZĘŚĆ II. ĆWICZENIA LABORATORYJNE NA ODLEGŁOŚĆ 3.Metodyka zdalnego prowadzenia ćwiczeń laboratoryjnych z obszaru automatyki 3.1.Metodyka prowadzenia laboratorium problemowego bazującego na ćwiczeniach eksperymentalnych 3.2.Metodyka prowadzenia wykładu, laboratorium symulacji i projektu 4.Przygotowanie studentów do badań naukowych przez korzystanie z e-learningu na sprzętowych zajęciach laboratoryjnych 4.1.Ciekawostki na wykładzie - inspirowanie studentów do pracy naukowej 4.2.Wprowadzenie do zajęć z elektronicznej aparatury medycznej 4.3.Nowe elementy w alternatywnych sprawozdaniach z wirtualnych ćwiczeń 4.3.1.Pokazy w internecie zamiast ćwiczeń w laboratorium 4.3.2.Badania literaturowe - unikatowość tematów przy dużej liczbie studentów 4.3.3.Planowanie eksperymentu naukowego w ramach sprawozdania 4.3.4.Częściowe wykonywanie badań naukowych przy realizacji zajęć projektowych 4.4.Plan przygotowywania studentów do pracy naukowej w czasie wykładu w kolejnym semestrze zdalnym 5.E-learning w realizacji zajęć wykładowych i laboratoryjnych z zakresu systemów automatyki budynkowej 5.1.Wykłady 5.2.Wykłady z elementami e-learningu - formuły i narzędzia 5.3.Wykłady zdalne w okresie zawieszenia zajęć - koncepcja i doświadczenia 5.5.Laboratoria 5.6.Elementy e-learningu w organizacji laboratoriów automatyki budynkowej 5.7.Laboratoria zdalne w okresie zawieszenia zajęć - koncepcje i doświadczenia 6.Zdalne przeprowadzanie ćwiczeń laboratoryjnych przy użyciu rzeczywistej aparatury do przedmiotu Integracja Systemów Pomiarowych 6.1.Inspiracje 6.2.Zasady prowadzenia zajęć laboratoryjnych 6.3.Stanowiska laboratoryjne 6.3.1.Struktura sprzętu 6.3.2.Konfiguracja przygotowawcza 6.3.3.Zasady zdalnej komunikacji 6.4.Ćwiczenia zrealizowane zdalne 6.4.1.Standardy RS232C oraz SCPI 6.4.2.Standard Modbus 6.4.3.Standardy RS-485, TDM 6.5.Identyfikacja studenta 6.6.Studenci - sprzężenie zwrotne 6.7.Ćwiczenia w przygotowaniu 6.7.1.Charakterystyka diody 6.7.2.Mostek 7.Nauczanie zdalne w programowaniu, robotyce i informatyce śledczej. Narzędzia i metody prowadzenia laboratoriów 7.1.Laboratoria specjalistyczne 7.2.1.Laboratorium informatyki śledczej 7.2.2.Laboratorium robotyki 7.2.3.Laboratorium programowania - język Python 8.Bariery i wyzwania w nauczaniu online elektroniki 8.1.Bariery 8.2.Wyzwania 8.3.1.Ideały i codzienność 8.3.2.Organizacja laboratorium 8.4.Nauczanie 8.4.1.Narzędzia do przekazywania treści 8.4.2.Narzędzia wspierające wirtualne zajęcia laboratoryjne 8.4.3.Zajęcia laboratoryjne online w praktyce 9.Modyfikacje zajęć stacjonarnych pod kątem realizacji w formie wirtualnej na przykładzie przedmiotu Sieci transmisji danych 9.1.Zasady prowadzenia zajęć z przedmiotu Sieci transmisji danych przed przejściem na tryb zdalny 9.2.1.Zajęcia wykładowe 9.2.2.Zajęcia laboratoryjne 9.2.3.Zajęcia projektowe 9.2.4.Konsultacje i spotkania z prowadzącym 9.2.5.Obecności na zajęciach, zaliczenia i egzamin końcowy 9.3.Modyfikacje metodyki prowadzenia zajęć dla potrzeb realizacji zajęć zdalnych 9.3.1.Zmiany w zajęciach wykładowych 9.3.2.Zmiany w zajęciach laboratoryjnych 9.3.3.Zmiany w zajęciach projektowych 9.3.4.Zmiany ogólne w ramach kursu 9.4.Kooperacja ze studentami i ich opinie CZĘŚĆ III. JAK KONTROLOWAĆ WIEDZĘ STUDENTA BEZ OSOBISTEGO KONTAKTU 10.Obrony online - wyzwania, problemy, doświadczenia 10.1.Organizacja, podstawy i wymagania prawne 10.2.Okres zamknięcia uczelni, przygotowania i testy 10.3.Organizacja i przeprowadzanie obron CZĘŚĆ IV. PYTANIA FUNDAMENTALNE 11.Autorytet nauczyciela akademickiego - jak budować i utrzymać w nauczaniu zdalnym? 11.1.1.Pojęcia podstawowe 11.1.2.W jakim celu warto budować autorytet 11.1.3.Świadome budowanie autorytetu 11.2.Metody budowania autorytetu 11.2.1.Personalny charakter autorytetu 11.2.2.Wzajemny szacunek studenta i profesora 11.2.3.Praca wspierana przez pasję 11.2.4.Stawianie granic 11.2.5.Równe traktowanie a praca ze studentami zdolnymi 11.2.6.Więź jako element autorytetu 11.2.7.Wizerunkowy składnik autorytetu 11.2.8.Nauczyciel i profesjonalista 11.2.9.Uczenie się jako proces ciągły 11.2.10.Wzajemne wspieranie się autorytetów 12.Wieioaspektowość e-iearningu przy nabywaniu przez studentów kompetencji związanych z kierowaniem projektami i rozwojem architektury systemów IT 12.1.Kompetencje architekta i kierownika projektu w branży informatycznej 12.2.Uwarunkowania w nauczaniu zarządzania projektami informatycznymi 12.3.Analiza rozwiązań w nauczaniu zarządzania projektami informatycznymi 12.4.Nauczanie bazujące na projektach (Project-BasedLearning, PBL) 12.5.Metody zdobywania i utrwalania wiedzy 12.6.Rozwój kompetencji społecznych 12.7.Problemy z przeprowadzaniem zajęć w czasach pandemii 12.9. Przeprowadzenie egzaminu testowego wzorowanego na egzaminie certyfikowanym 12.10.Zajęcia z architektury systemów informatycznych 12.11.Rozwiązania na przyszłość CZĘŚĆ V. OPINIE I SPOSTRZEŻENIA STUDENTÓW 13.Narzędzia, metody i organizacja zdalnego nauczania w laboratorium automatyki okiem studenta 13.1.Pracujemy zdalnie - obecność i aktywność 13.2.Student w okowach pracy zdalnej - opinie, refleksje CZĘŚĆ VI. OMÓWIENIE WŁAŚCIWOŚCI NARZĘDZI I ICH PORÓWNANIE 14.Metody i narzędzia wykorzystywane do nauczania zdalnego przez nauczycieli akademickich uczelni technicznej w okresie pandemii 14.1.Dostępne ogólnouczelniane narzędzia do nauczania zdalnego 14.2.1.Uczelniana Platforma e-Learningowa (UPeL) 14.2.2.ClickMeeting 14.2.3.MS Teams 14.3.Statystyka stosowanych metod i narzędzi z uwzględnieniem formy zajęć 15.Metodyka myślenia projektowego w zdalnym nauczaniu 15.1.Metoda tutoringu inspirowana metodyką myślenia projektowego 16.Analiza porównawcza popularnych narzędzi do telekonferencji 16.1.Wymagania dotyczące zajęć laboratoryjnych z informatyki 16.2.ClickMeeting - jedyne oficjalne narzędzie do e-learningu na AGH przed koronawirusem 16.4.Microsoft Teams 16.5.Cisco Webex 16.6.Zoom 16.7.BigBlueButton 16.8.Discord 16.9.Google Meet i Hangout 16.10.Skype (bezpłatna wersja) 16.11.Signal 16.12.Inne narzędzia 16.13.Narzędzia do telekonferencji pod konkretne zastosowanie 17.Wykorzystanie MS Teams do prowadzenia zajęć z podstaw elektrotechniki 17.1.E-learning 17.2.Podstawy elektrotechniki 17.3.Wybór MS Teams 17.4.Nowa rzeczywistość 17.5.Elektrotechnika online 17.6.MultiSim 17.7.Prace pisemne i ocenianie 18.DokuWiki jako system do wygodnego tworzenia i udostępniania materiałów dydaktycznych 18.1.Problemy z często stosowanymi metodami przygotowania i zamieszczania treści 18.3.DokuWiki - podstawowe zalety 18.4.Wymagania techniczne i proces instalacji 18.5.Hierarchia treści 18.6.Uprawnienia dostępu 18.7.Rozszerzenia 18.8.Osadzanie treści jednej strony wiki na innej stronie 18.9.Usuwanie stron i sekcji oraz zmiana nazw sekcji 18.10.Organizacja treści 18.11.Historia zmian
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 163
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150915 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności