Stępkowski Dariusz (1968- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Stępkowski Dariusz (1968- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Badania naukowe
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Nauczanie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Teoria nauczania
(1)
Wykładowcy
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 389-411. Indeks.
Lekcje mistrzów - z historii europejskiego i amerykańskiego dyskursu dydaktycznego Pojęcie paidei w Platońskiej metaforze jaskini Dydaktyczna strona sokratejskiej aporetyki na przykładzie lekcji geometrii przedstawionej w dialogu Menon Arystoteles o sztuce nauczania i uczeniu się Roussowskie zasady wychowania i ich dydaktyczne znaczenie na przykładzie lekcji ze złamanym kijem Dydaktyczne znaczenie Fichteańskiego pojęcia wychowania na przykładzie konstruowania trójkąta Dydaktyczna koncepcja prowadzenia lekcji jako rozszerzanie doświadczenia i wiedzy uzyskanej dzięki obcowaniu z innymi według Johanna Friedricha Herbarta Nabudowana na irytacjach edukacyjnych i negatywnych doświadczeniach (samo)kształcących dydaktyka jednolita Johna Deweya W kierunku (naukowo-)dydaktycznych badań pedagogicznych nad taktem i profesjonalizacją nauczania Wychowanie i (samo)kształcenie Nauczanie i uczenie się Pozytywne i negatywne doświadczenia Trzy rodzaje przyczynowości w procesach wychowania i (samo)kształcenia (Samo)kształcenie i kompetencja Doświadczenie, wiedza, nauka oraz nauczanie, uczenie się, prowadzenie lekcji w kontekście wybranych paradygmatów nauki i typów wiedzy Teleologiczny paradygmat nauki Arystotelesa i jego antycypacje społeczno-praktyczne Indukcja naukowa i praxis technologiczno-społeczna według Francisa Bacona W sprawie zależności między krytyką rozumu a konceptualizacjąpraxis u Immanuela Kanta Racjonalizm krytyczny a demokracja rozwiązująca problemy- wyprowadzona z jedności nauki logika badań Karla R. Poppera i jej znaczenie dla pluralizmu nowoczesnych typów wiedzy Doświadczenie historyczno-hermeneutyczne, (samo)kształcenie i kompetencje w nawiązaniu do Wilhelma Diltheya, Hansa-Georga Gadamera, Joachima Rittera, Johanna G. Droysena i Gunthera Bucka Kryzys nauk europejskich według Edmunda Husserla i nieprzemijające znaczenie eksplikacji doświadczenia życia codziennego w propedeutyce nauki Max Horkheimer o teorii tradycyjnej i krytycznej, Theodor W. Adorno o bezpośredniości i mediacji oraz Jurgen Habermas o naukowo-dydaktycznej interpretacji związku między poznaniem a interesem Theodor Litt na temat triady podmiot - metoda - przedmiot, „nieuniknioności obcowania" i „błogosławieństwa refleksji" Wolfgang Fischer i Jorg Ruhloffo (samo)kształceniowym znaczeniu sceptyczno-transcendentalnego posługiwania się rozumem W sprawie pragmatycznego obchodzenia się z wielorakimi typami wiedzy. Albo: apologia nowego rozumienia metod nauczania wychowującego i (samo)kształcącego Koncepcie naukowo-dydaktyczne i tendencje rozwojowe wychowaniaw XX-wiecznej pedagogice niemieckiej Od teorii nauczania Johanna Friedricha Herbarta, przez dydaktykę stopni formalnych herbartystów i teorię planu nauczania Ericha Wenigera, do krytyki prospektywnych ideałów uczenie się,(samo)kształcenia Hannah Arendt i Theodora Litta oraz dydaktykikategorialnej Wolfganga Klafkiego Dydaktyczne znaczenie metodycznych pytań kierunkowych Giseli Blankertz oraz problem konstytucji nauczania propedeutyczno-naukowego według Hermanna-Josefa Kaisera Klausa Prangego pedagogika operatywna i jej uzupełnienie przez koncepcję dydaktycznego zapytywania i odpowiadania Alfreda Petzelta i Josefa DerbolavaW sprawie podejścia do problemów naukowo-dydaktycznychw wybranych projektach reform oświatowych w Niemczech Elementy ogólnej dydaktyki nauki w kierunku dydaktyki typów wiedzy i formatów sądzenia Triada szkolna: podstawowe wiadomości teoretyczne, Wilhelma Diltheya,kompetencja sądzenia i kompetencja partycypacji w działaniu Triada dydaktyczna: nauczanie przedmiotowe, nauczanie ponadprzedmiotowe i nauczanie metodą projektów według Edmunda HusserlaTriada ewaluacyjna: zadania dydaktyczne, kontrolne i testowe Reguły, zasady konstruowania zadań ukierunkowanych, których celem jest mierzenie kompetencji z perspektywy tradycyjnej i krytycznej,teorjj kształcenia) metodyk przedmiotowych i badgń empirycznych O konieczności i możliwości uzgodnienia modelowania dydaktycznego z kompetencyjnym Matematyka: o nauczaniu twierdzenia Pitagorasa Fizyka: od starożytnej do nowożytnej fizyki Biologia: wprowadzenie do teorii ewolucji Darwina z uwzględnieniem różnorodności typów wiedzy naukowej Etyka: jak Shinichi Ushida uczy etyki? Albo o dydaktycznym znaczeniu refleksyjnych zadań testowych w nauczaniu problemowym na lekcjach etyki Polityka: jak Gunther Braun czytał z uczniami ustawę zasadniczą Republiki Federalnej Niemiec Perspektywy dotyczące przyszłości dydaktyki nauki Kształcenie przez naukę? Dydaktyka szkoły wyższej poza shift from teaching to learning i constructive alignment Współzależności między badaniami naukowymi, nauczaniem, uczeniem się i uczeniem się przez badanie
Sygnatura czytelni BWF: X B 107
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155218 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności