Kształcenie nauczycieli
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(5)
Artykuły
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(4)
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Krawcewicz Stanisław (1930-1987)
(2)
Benner Dietrich (1941- )
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Maciaszek Maksymilian (1913-1997)
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(1)
Stępkowski Dariusz (1968- )
(1)
Szajek Stanisław (1916-2007)
(1)
Szymański Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
1945-1989
(2)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kształcenie nauczycieli
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo polskie
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Nauka i badania
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(2)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 389-411. Indeks.
Lekcje mistrzów - z historii europejskiego i amerykańskiego dyskursu dydaktycznego Pojęcie paidei w Platońskiej metaforze jaskini Dydaktyczna strona sokratejskiej aporetyki na przykładzie lekcji geometrii przedstawionej w dialogu Menon Arystoteles o sztuce nauczania i uczeniu się Roussowskie zasady wychowania i ich dydaktyczne znaczenie na przykładzie lekcji ze złamanym kijem Dydaktyczne znaczenie Fichteańskiego pojęcia wychowania na przykładzie konstruowania trójkąta Dydaktyczna koncepcja prowadzenia lekcji jako rozszerzanie doświadczenia i wiedzy uzyskanej dzięki obcowaniu z innymi według Johanna Friedricha Herbarta Nabudowana na irytacjach edukacyjnych i negatywnych doświadczeniach (samo)kształcących dydaktyka jednolita Johna Deweya W kierunku (naukowo-)dydaktycznych badań pedagogicznych nad taktem i profesjonalizacją nauczania Wychowanie i (samo)kształcenie Nauczanie i uczenie się Pozytywne i negatywne doświadczenia Trzy rodzaje przyczynowości w procesach wychowania i (samo)kształcenia (Samo)kształcenie i kompetencja Doświadczenie, wiedza, nauka oraz nauczanie, uczenie się, prowadzenie lekcji w kontekście wybranych paradygmatów nauki i typów wiedzy Teleologiczny paradygmat nauki Arystotelesa i jego antycypacje społeczno-praktyczne Indukcja naukowa i praxis technologiczno-społeczna według Francisa Bacona W sprawie zależności między krytyką rozumu a konceptualizacjąpraxis u Immanuela Kanta Racjonalizm krytyczny a demokracja rozwiązująca problemy- wyprowadzona z jedności nauki logika badań Karla R. Poppera i jej znaczenie dla pluralizmu nowoczesnych typów wiedzy Doświadczenie historyczno-hermeneutyczne, (samo)kształcenie i kompetencje w nawiązaniu do Wilhelma Diltheya, Hansa-Georga Gadamera, Joachima Rittera, Johanna G. Droysena i Gunthera Bucka Kryzys nauk europejskich według Edmunda Husserla i nieprzemijające znaczenie eksplikacji doświadczenia życia codziennego w propedeutyce nauki Max Horkheimer o teorii tradycyjnej i krytycznej, Theodor W. Adorno o bezpośredniości i mediacji oraz Jurgen Habermas o naukowo-dydaktycznej interpretacji związku między poznaniem a interesem Theodor Litt na temat triady podmiot - metoda - przedmiot, „nieuniknioności obcowania" i „błogosławieństwa refleksji" Wolfgang Fischer i Jorg Ruhloffo (samo)kształceniowym znaczeniu sceptyczno-transcendentalnego posługiwania się rozumem W sprawie pragmatycznego obchodzenia się z wielorakimi typami wiedzy. Albo: apologia nowego rozumienia metod nauczania wychowującego i (samo)kształcącego Koncepcie naukowo-dydaktyczne i tendencje rozwojowe wychowaniaw XX-wiecznej pedagogice niemieckiej Od teorii nauczania Johanna Friedricha Herbarta, przez dydaktykę stopni formalnych herbartystów i teorię planu nauczania Ericha Wenigera, do krytyki prospektywnych ideałów uczenie się,(samo)kształcenia Hannah Arendt i Theodora Litta oraz dydaktykikategorialnej Wolfganga Klafkiego Dydaktyczne znaczenie metodycznych pytań kierunkowych Giseli Blankertz oraz problem konstytucji nauczania propedeutyczno-naukowego według Hermanna-Josefa Kaisera Klausa Prangego pedagogika operatywna i jej uzupełnienie przez koncepcję dydaktycznego zapytywania i odpowiadania Alfreda Petzelta i Josefa DerbolavaW sprawie podejścia do problemów naukowo-dydaktycznychw wybranych projektach reform oświatowych w Niemczech Elementy ogólnej dydaktyki nauki w kierunku dydaktyki typów wiedzy i formatów sądzenia Triada szkolna: podstawowe wiadomości teoretyczne, Wilhelma Diltheya,kompetencja sądzenia i kompetencja partycypacji w działaniu Triada dydaktyczna: nauczanie przedmiotowe, nauczanie ponadprzedmiotowe i nauczanie metodą projektów według Edmunda HusserlaTriada ewaluacyjna: zadania dydaktyczne, kontrolne i testowe Reguły, zasady konstruowania zadań ukierunkowanych, których celem jest mierzenie kompetencji z perspektywy tradycyjnej i krytycznej,teorjj kształcenia) metodyk przedmiotowych i badgń empirycznych O konieczności i możliwości uzgodnienia modelowania dydaktycznego z kompetencyjnym Matematyka: o nauczaniu twierdzenia Pitagorasa Fizyka: od starożytnej do nowożytnej fizyki Biologia: wprowadzenie do teorii ewolucji Darwina z uwzględnieniem różnorodności typów wiedzy naukowej Etyka: jak Shinichi Ushida uczy etyki? Albo o dydaktycznym znaczeniu refleksyjnych zadań testowych w nauczaniu problemowym na lekcjach etyki Polityka: jak Gunther Braun czytał z uczniami ustawę zasadniczą Republiki Federalnej Niemiec Perspektywy dotyczące przyszłości dydaktyki nauki Kształcenie przez naukę? Dydaktyka szkoły wyższej poza shift from teaching to learning i constructive alignment Współzależności między badaniami naukowymi, nauczaniem, uczeniem się i uczeniem się przez badanie
Sygnatura czytelni BWF: X B 107
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155218 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kształcenie i doskonalenie nauczycieli : problemy i tendencje / Stanisław Krawcewicz. - (Warszawa) : "Książka i Wiedza", 1974 (Łódz. Druk. Dzieł.). - 157, [3] strony ; 20 cm.
(Młodzież, Nauczyciel, Społeczeństwo)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 46949 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 45428 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 795
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metodyka kształcenia nauczycieli : praca zbiorowa / pod red. Stanisława Szajka. - Poznań : UAM, 1974 (Druk. Uniw. im. A. Mickiewicza). - 176, [1] s. : il., tab., wykr. ; 25 cm.
(Psychologia - Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Filozoficzno-Historyczny ; nr 31)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 46914 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 49664 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności