Filologia polska
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Czachowska Jadwiga (1922-2013)
(1)
Loth Roman (1931- )
(1)
Wierzbicka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Filologia polska
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54465, 104836 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [209]-222.
1. W gąszczu terminów i zjawisk – co wiemy o e-edukacji? 15 1.1. E-learning i jego formy 15 1.2. Organizacja instytucjonalna e-edukacji 21 1.3. Pedagogiczne, metodyczne i dydaktyczne aspekty e-learningu 25 2. Projekt metodyczny e-zajęć – od pomysłu do ewaluacji 31 2.2. Analiza – etap metapytań 35 2.3. Projektowanie – etap pomysłów 39 2.4. Opracowanie – etap tworzenia e-zajęć 43 2.4.1. Materiały informacyjne 44 2.4.2. Materiały służące przekazywaniu i budowaniu wiedzy 46 2.4.3. Materiały służące aktywizacji, motywujące i utrwalające wiedzę 49 2.4.4. Materiały sprawdzające wiedzę i umiejętności 51 2.5. Realizacja – etap udostępnienia i przeprowadzenia e-zajęć 59 2.6. Ewaluacja – etap monitorowania i sprawdzania osiągnięcia celów i efektów kształcenia 60 3. Studium przypadku – konwersatorium z kultury języka polskiego (opracowane według modelu ADDIE) 67 3.2. Analiza 69 3.3. Projektowanie 71 3.4. Opracowanie zasobów edukacyjnych i instrukcji 78 3.5. Realizacja e-zajęć 89 3.6. Ewaluacja 93 3.6.1. Poziom reakcji 94 3.6.2. Poziom nauki 106 4. E-learning – założenia komunikacyjne 109 4.1. Komunikacja na platformie edukacyjnej – wprowadzenie 109 4.2. Założenia sytuacji komunikacyjnej w sieci i w e-edukacji 117 4.2.1. Nadawca i odbiorca w e-edukacji 119 4.2.2. Kontakt 122 4.2.3. Przestrzeń i czas komunikacji w e-edukacji 124 4.2.4. Kod 126 4.3. Modele komunikacji w e-edukacji 129 5. E-learning – nowy paradygmat komunikacji w dyskursie edukacyjnym? 141 5.1. Strategie inicjowania zajęć i komunikacji na platformie edukacyjnej 141 5.1.1. Tytuł postu inicjującego 144 5.1.2. Część otwierająca komunikat inicjujący 145 5.1.3. Część główna komunikatu inicjującego 147 5.1.4. Część zamykająca komunikat inicjujący 152 5.1.5. Fortunność i niefortunność inicjowania kontaktu podczas e-zajęć 154 5.2. Strategie prowadzenia dyskusji edukacyjnych podczas e-zajęć 158 5.3. Zamykanie komunikacji na platformie edukacyjnej 166 6. Dystans w komunikacji na zajęciach zdalnych 173 6.1. Formy adresatywne jako środki skracania dystansu 173 6.2. Powitania 181 6.3. Kolokwializmy i ekspresywizmy 190 6.4. Modyfikacje pisowni i interpunkcji 196 6.5. Emotikony 199
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 52 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148190 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności