Komunikacja internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(12)
Forma i typ
Artykuły
(6)
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Ambroziewicz Adam
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dhawan Erica
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górecka Agnieszka
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jaworski Artur
(1)
Kaleta Piotr
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Krasowska Klaudia
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Macios Tomasz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Paruszewska Dominika
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława (1954- )
(1)
Wierzbicka Agnieszka
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Łuczak Mikołaj Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Komunikacja internetowa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-[279].
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji (Agata Linkiewicz, Małgorzata Batosik-Purgał) Konsument, zachowanie konsumenta _ ujęcie definicyjne Konsument w świetle zmian w otoczeniu Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta Trendy w zachowaniach konsumentów (Urszula Grzega, Ewa Keżel) Trendy globalne w otoczeniu konsumenta Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów-wybrane przykłady Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka) Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów Czynniki określające kraj pochodzenia produktów Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji - kampanie reklamowe Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek) Zmiany w otoczeniu i metodyce badań Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra E-commerce a Zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz) Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu E-konsument - jego profil i zachowania rynkowe od e-commerce do mobile i social commerce omnicommerce _ odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk) Istota i rodzaje mediów społecznościowych Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych Model zachowań nabywcóww mediach społecznościowych _AISAS Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych'' E-WoM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów Zachowania konsumentów W obliczu kryzysu (Tomasz Zalega) Kryzys gospodarczy Kryzys gospodarczy-podstawowe pojęcia Przyczyny kryzysu gospodarczego 2008-2011 Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2O11 Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego Seniorzy I single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw (Julita Czernecka, Tomasz Zalega) Zachowania konsumenckie seniorów Pojęcie osoby starszej Stylizycja seniorów Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów Zachowania konsumenckie singli .. Definicja pojęcia singiel styl życia singli Charakterystyka singli jako konsumentów Znaczenie i rozwój Usluga Zachowania Wspólczesnego konsumenta Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów Konsument na rynku usług kulturalnych Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów Segmentacja rynku - analiza krytyczna (Anna 0leiniczuk-Merta, Lechosław Garbarski Segmentacja rynku jako podstawa działań marketingowych Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości Segmentacja rynku bazująca na wartościach Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia _ inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów (Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk).
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145136 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część pierwsza. Cyfrowy poradnik dobrego stylu Rozdział 1. Czym jest cyfrowa mowa ciała? Rozdział 2. Dlaczego jesteś tak zestresowany? Rozdział3. Co naprawdę mówisz? Część druga. Cztery prawa cyfrowej mowy ciała Rozdział 4. Doceniaj w widoczny sposób Rozdział 5. Komunikuj się starannie Rozdział 6. Współpracuj pewnie Rozdział 7. Zaufaj całkowicie Część trzecia. Cyfrowy język ciała i różnorodność Rozdział 8. Płeć Rozdział 9. Pokolenie Rozdział 10. Kultura Przewodnik po cyfrowej mowie ciała
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151779 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
SEOrigami : sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) / Piotr Kaleta. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 130, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
WŁAŚCIWIE PO CO MI OPISY? Jaką treść powinny wyrażać opisy? Ale czyja potrzebuję opisów unikatowych? Po co unikatowość w opisach i treściach? Unikatowość a SEO Czy tworzenie tekstów unikatowych jest trudne? Czy unikatowość na dużą skalę jest w ogóle możliwa? Które przestrzenie pozwalają pisać unikatowo? Segment 1. Firma, czyli brand nadrzędny Segment 2. Marka, czyli brand sprzedawany Segment 3. Produkt, czyli rzecz kupowana Segment 4. Użytkownik, czyli mocne targetowanie GOOGLE PROPSUJE UNIKATOWOŚĆ Jak zdaniem Google wygląda unikatowy tekst? Jaką wartość ma unikatowość? Unikatowy content to darmowa promocja Unikatowość wyrabia autorytet domeny Pułapki duplicate content Tekst unikatowy vs autorski. Czym się one różnią? Dla robotów długość tekstu ma znaczenie Synonimy się nie sprawdzają. Nie zawsze LUDZKA TWARZ OPISU Jakie opisy często publikują producenci? Jak powinna wyglądać ludzka twarz opisu? Układ i grupowanie contentu Introduce, czyli krótka prezentacja Odwrócona piramida ważności Grupowanie contentu dla wygody klienta Optymalna długość akapitów Treści dla głowy Treści dla serca Treści dla rąk Boski schemat: Cecha — Zaleta — Korzyść Wykorzystanie produktów w praktyce Użytkowanie nieoczywiste Triki i ciekawostki Gdzie umieszczać treści z ludzką twarzą? Skąd czerpać inspiracje do tworzenia przyjaznych treści? A KIEDY ZABRAKNIE WENY... Tworzenie makiet krok po kroku Dlaczego trzeba określić: czym jest? Dlaczego trzeba określić: czym nie jest? Dlaczego trzeba znać aspekty pozytywne? Dlaczego trzeba znać aspekty negatywne? Konwencja oczywista Konwencja nieoczywista Nieustannie zbieraj inspiracje JAK NIE PISAĆ? CZEGO UNIKAĆ? Klątwa wiedzy Kult cargo Wodolejstwo, czyli brak konkretów Patos — wzniosłe pisanie o prostych rzeczach Zdania wielokrotnie złożone... Zdania bez logicznego ciągu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151754 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-[202].
Część I. Podstawy teoretyczne 1. Komunikacja społeczna 1.1. Podstawowe zagadnienia 1.2. Definicja i modele komunikacji społecznej 2. Perspektywa systemowa 2.1. Ludwiga von Beralanffy’ego system żywy jako system otwarty 2.2. Norberta Wienera system cybernetyczny jako system dynamiczny 2.3. Humberta Maturany i Francisca Vareli systemy autoreferencyjne 2.4. Podsumowanie – systemy, mechanizmy, kategorie 3. Perspektywa społeczna 3.1. Antropologiczne ujęcie przestrzeni działań przedmiotowych i działań komunikacyjnych 3.2. Teoria działania komunikacyjnego a systemowe ujęcie społeczeństwa i komunikacji 3.3. Bezpieczeństwo w perspektywie systemowej a komunikacja Część II. Rekonstrukcja układu infoprzestrzeń – cyberprzestrzeń 1. Technologiczny system informatyczno-telekomunikacyjny 1.1. Struktura sieci informatyczno-telekomunikacyjnych 1.2. Działanie sieci na poziomie elektroniczno-informatycznym 1.3. Działanie sieci na poziomie administracji i zarządzania 2. Technologiczna i społeczna przestrzeń komunikacyjna 2.1. Konwergencja technologii i jej efekty 2.2. Efekty sieciowe, efekty psychospołeczne a działania w sieci Część III. Rekonstrukcja układu informacyjno-konektywnego 1. Globalizacja informacyjno-komunikacyjna 1.1. Technologiczne przekształcenie praktyk komunikacyjnych 1.2. Komunikacyjne przekształcenia praktyk społecznych i kodów kulturowych 2. Cyrkulacja informacji Część IV. Rekonstrukcja układu infosfera – cybersfera 1. Transformacja struktury społecznej 2. Sieć – informacja – cyrkulacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149813 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [351]-389.
Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją Obszary badawcze komunikacji  Pojęcie i cechy komunikowania Podstawowe tradycje teorii komunikacji Tradycja socjopsychologiczna Tradycja cybernetyczna Retoryka Arystotelesa Tradycja semiotyczna w komunikacji Tradycja socjokulturowa Tradycja krytyczna Tradycja fenomenologiczna Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej Symboliczny interakcjonizm Teoria kodów Basila Bernsteina  Perspektywa dialektyczna Leslie Baxter i Barbary Montgomery Podejście systemowe w badaniach komunikowania Teoria wymiany społecznej Idee Ervinga Goffmana Teoria integracji i dezintegracji społecznej Teoria oceny społecznej Muzafera Sherifa Teoria interpersonalnego oszustwa Teorie stosunków społecznych Analiza transakcyjna Wybrane teorie komunikowania międzykulturowego w zarysie Komunikacja a płeć Dialekty rodzajowe Teoria akulturacji Komunikowanie się w organizacji jako przykład komunikowania międzykulturowego i grupowego Teoria tożsamości społecznej Teoria systemów informacyjnych w organizacji Teorie komunikowania masowego Perspektywy i tradycje w teorii komunikowania masowego Spojrzenie na funkcjonowanie mediów z perspektywy teorii agenda-setting Teoria użytkowania i korzyści, czyli co ludzie robią z mediami Teoria przynależności a kształtowanie więzi społecznych w Internecie Nowe media w aspekcie teorii determinizmu komunikacyjnego Marshalla McLuhana Teoria konektywistyczna Agresja i przemoc w Internecie Teorie wyjaśniające powstawanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych  Teoria społecznego uczenia a uzależnienia Teorie środowiskowe podkreślające rolę rodziny w kształtowaniu uzależnień Zespół uzależnienia od Internetu (Internet addiction disorder - IAD) Założenia teorii autoprezentacji Teoria tożsamości jako próba wyjaśnienia zachowania autoprezentacyjnego użytkowników przestrzeni wirtualnej Założenia metodologiczne prowadzonych badań Paradygmat i strategia badawcza Perspektywa badawcza  Organizacja i charakterystyka terenu badań Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych Komunikacja w rodzinie Jakość komunikacji interpersonalnej w rodzinie Jakość komunikacji między małżonkami a poziom satysfakcji małżeńskiej Konflikty w małżeństwie Relacje rodziców i dzieci w badanych rodzinach Komunikacja między rodzeństwem Konflikty między rodzeństwem  Relacje pomiędzy seniorami rodu a wnukami i własnymi dziećmi Komunikacja w rodzinach zrekonstruowanych Komunikacja w rodzinach nomadycznych Komunikacja interpersonalna w małżeństwach międzykulturowych Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach Proces komunikowania się jako kluczowy element kultury organizacji Kultura organizacyjna w korporacjach w świetle wypowiedzi osób badanych Opinie o komunikacji studenci - nauczyciele Mobbing jako komunikacja destrukcyjna Inne bariery komunikacyjne w organizacji Konflikty w miejscu pracy   Specyfika komunikacji w wojsku Komunikacja interpersonalna w środowisku wojskowym  Konflikty występujące w środowisku wojskowym Relacje w oddziale i komunikacja międzykulturowa żołnierzy biorących udział w misjach pokojowych Wojska Polskiego Komunikacja w świecie wirtualnym Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów Portale społecznościowe jako miejsce wirtualnych spotkań różnych grup społecznych Facebook jako najpopularniejszy portal społecznościowy Portale randkowe jako miejsce spotkań użytkowników w różnym wieku Relacje interpersonalne dorosłych na czatach Blogi jako forma wyrażania siebie w Internecie Funkcjonowanie grup wsparcia w Internecie Telefon komórkowy jako narzędzie komunikacji ludzi w różnym wieku Uzależnienie od telefonu komórkowego.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 101 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144629 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144628 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5717 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [209]-222.
1. W gąszczu terminów i zjawisk – co wiemy o e-edukacji? 15 1.1. E-learning i jego formy 15 1.2. Organizacja instytucjonalna e-edukacji 21 1.3. Pedagogiczne, metodyczne i dydaktyczne aspekty e-learningu 25 2. Projekt metodyczny e-zajęć – od pomysłu do ewaluacji 31 2.2. Analiza – etap metapytań 35 2.3. Projektowanie – etap pomysłów 39 2.4. Opracowanie – etap tworzenia e-zajęć 43 2.4.1. Materiały informacyjne 44 2.4.2. Materiały służące przekazywaniu i budowaniu wiedzy 46 2.4.3. Materiały służące aktywizacji, motywujące i utrwalające wiedzę 49 2.4.4. Materiały sprawdzające wiedzę i umiejętności 51 2.5. Realizacja – etap udostępnienia i przeprowadzenia e-zajęć 59 2.6. Ewaluacja – etap monitorowania i sprawdzania osiągnięcia celów i efektów kształcenia 60 3. Studium przypadku – konwersatorium z kultury języka polskiego (opracowane według modelu ADDIE) 67 3.2. Analiza 69 3.3. Projektowanie 71 3.4. Opracowanie zasobów edukacyjnych i instrukcji 78 3.5. Realizacja e-zajęć 89 3.6. Ewaluacja 93 3.6.1. Poziom reakcji 94 3.6.2. Poziom nauki 106 4. E-learning – założenia komunikacyjne 109 4.1. Komunikacja na platformie edukacyjnej – wprowadzenie 109 4.2. Założenia sytuacji komunikacyjnej w sieci i w e-edukacji 117 4.2.1. Nadawca i odbiorca w e-edukacji 119 4.2.2. Kontakt 122 4.2.3. Przestrzeń i czas komunikacji w e-edukacji 124 4.2.4. Kod 126 4.3. Modele komunikacji w e-edukacji 129 5. E-learning – nowy paradygmat komunikacji w dyskursie edukacyjnym? 141 5.1. Strategie inicjowania zajęć i komunikacji na platformie edukacyjnej 141 5.1.1. Tytuł postu inicjującego 144 5.1.2. Część otwierająca komunikat inicjujący 145 5.1.3. Część główna komunikatu inicjującego 147 5.1.4. Część zamykająca komunikat inicjujący 152 5.1.5. Fortunność i niefortunność inicjowania kontaktu podczas e-zajęć 154 5.2. Strategie prowadzenia dyskusji edukacyjnych podczas e-zajęć 158 5.3. Zamykanie komunikacji na platformie edukacyjnej 166 6. Dystans w komunikacji na zajęciach zdalnych 173 6.1. Formy adresatywne jako środki skracania dystansu 173 6.2. Powitania 181 6.3. Kolokwializmy i ekspresywizmy 190 6.4. Modyfikacje pisowni i interpunkcji 196 6.5. Emotikony 199
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 52 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148190 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności