Copywriting internetowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Kaleta Piotr
(1)
Oruba Norbert
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Copywriterzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Copywriting internetowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
SEOrigami : sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) / Piotr Kaleta. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 130, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
WŁAŚCIWIE PO CO MI OPISY? Jaką treść powinny wyrażać opisy? Ale czyja potrzebuję opisów unikatowych? Po co unikatowość w opisach i treściach? Unikatowość a SEO Czy tworzenie tekstów unikatowych jest trudne? Czy unikatowość na dużą skalę jest w ogóle możliwa? Które przestrzenie pozwalają pisać unikatowo? Segment 1. Firma, czyli brand nadrzędny Segment 2. Marka, czyli brand sprzedawany Segment 3. Produkt, czyli rzecz kupowana Segment 4. Użytkownik, czyli mocne targetowanie GOOGLE PROPSUJE UNIKATOWOŚĆ Jak zdaniem Google wygląda unikatowy tekst? Jaką wartość ma unikatowość? Unikatowy content to darmowa promocja Unikatowość wyrabia autorytet domeny Pułapki duplicate content Tekst unikatowy vs autorski. Czym się one różnią? Dla robotów długość tekstu ma znaczenie Synonimy się nie sprawdzają. Nie zawsze LUDZKA TWARZ OPISU Jakie opisy często publikują producenci? Jak powinna wyglądać ludzka twarz opisu? Układ i grupowanie contentu Introduce, czyli krótka prezentacja Odwrócona piramida ważności Grupowanie contentu dla wygody klienta Optymalna długość akapitów Treści dla głowy Treści dla serca Treści dla rąk Boski schemat: Cecha — Zaleta — Korzyść Wykorzystanie produktów w praktyce Użytkowanie nieoczywiste Triki i ciekawostki Gdzie umieszczać treści z ludzką twarzą? Skąd czerpać inspiracje do tworzenia przyjaznych treści? A KIEDY ZABRAKNIE WENY... Tworzenie makiet krok po kroku Dlaczego trzeba określić: czym jest? Dlaczego trzeba określić: czym nie jest? Dlaczego trzeba znać aspekty pozytywne? Dlaczego trzeba znać aspekty negatywne? Konwencja oczywista Konwencja nieoczywista Nieustannie zbieraj inspiracje JAK NIE PISAĆ? CZEGO UNIKAĆ? Klątwa wiedzy Kult cargo Wodolejstwo, czyli brak konkretów Patos — wzniosłe pisanie o prostych rzeczach Zdania wielokrotnie złożone... Zdania bez logicznego ciągu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151754 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Copywriting, czyli korzystanie z magii słowa Przekonujący copywriting - fundament skutecznej reklamy Techniki perswazyjne stosowane w copywritingu Środki masowego przekazu są Twoim sprzymierzeńcem Jakie techniki perswazji stosuje się w copywritingu? Model AIDA i jego rozszerzenie Copywriting to nie tylko reklama Język korzyści i straty Język korzyści wpływa na emocje konsumenta Język korzyści powinien być klarowny! Jak napisać tekst w języku korzyści? Język straty ma wywołać strach przed utratą Język straty jako dopełnienie języka korzyści Język straty to również ograniczenia Cecha mówi, zaleta przekonuje, a korzyść sprzedaje Pisz teksty, które sprzedają korzyści, a nie cechy! Poprawność językowa Kreatywny umysł w kajdanach polszczyzny, czyli jak pisać atrakcyjnie i zgodnie z zasadami Odbiorca skanuje artykuł przed przeczytaniem, czyli jak nie zniechęcić czytelnika już na starcie Język i gramatyka ewoluują, więc niektóre zasady możesz łamać Prostota jest genialna! Pisanie w języku odbiorcy - czyli jak? Niech Twój tekst brzmi jak konwersacja! Maksymalna konkretyzacja Dlaczego konkretyzacja jest tak ważna? Ładunek emocjonalny Kupujemy emocjami, czyli o tym, jak pisać, by sprzedawać z wykorzystaniem emocji Emocje wpływają na reakcje Sprzedawanie oparte na emocjach wymaga analizy Czym tak naprawdę są emocje i dlaczego mają taką siłę? Racjonalne argumenty wzmacniają emocje Copywriting w zgodzie z SEO Copywriting w zgodzie z SEO - czyli jaki? SEO copywriting jako wsparcie strategii pozycjonowania Nieważne, jakiego rodzaju treści piszesz, zawsze pisz zgodnie z SEO! Internet jest kopalnią wiedzy, a wyszukiwarka punktem informacyjnym Copywriting i call to action (CTA) Call to action, czyli wezwanie do działania Czym jest wezwanie do działania i jaki ma cel w copywritingu? Poproś odpowiednio odbiorcę, by wykonał daną czynność, a on to zrobi! Jakie powinno być CTA, by generowało konwersję, a nie tylko ruch? Optymalizacja treści pisanych i wspieranie się elementami wizualnymi Jak działają algorytmy, czyli odrobina suchej teorii Jak optymalizować treści? Planowanie i tworzenie treści z myślą o odbiorcy Poznawanie odbiorców Jak jeszcze lepiej zrozumieć odbiorców? Wiedza na temat produktu lub usługi Dlaczego warto poznać to, o czym się pisze? Analizuj i rób notatki, aby przygotować dobry content! Gdzie szukać informacji, które pozwolą Ci dowiedzieć się więcej o tym, o czym piszesz? Kiedy już poznasz to, o czym piszesz, zamień cechy w korzyści! Przejrzystość i rozmieszczenie treści Świadomość odbiorcy Zanim uświadomisz odbiorców, sprawdź, czy sam jesteś świadomy, czego potrzebują! Etapy świadomości konsumenckiej odbiorców Projektowanie najważniejszych elementów treści Jak zaprojektować tytuł? Dlaczego tytuł jest tak ważny? Jak pisać ciekawe tytuły, które będą generować ruch? Jaki powinien być dobry tytuł? Jak zaprojektować lead? Jak napisać lead, by wzbudził zainteresowanie odbiorcy? Jak zaprojektować dobry lead? Jak napisać treść artykułu? Z czego powinien składać się artykuł? Jak stworzyć atrakcyjną treść? Copywriting na stronie internetowej Jak napisać treści na stronę główną? Na co zwrócić uwagę przy pisaniu treści na stronę główną? Jak napisać treść do zakładki "O nas"? Jak NIE pisać treści do zakładki "O nas"? Jak napisać dobrą treść o firmie? Jak napisać treści do zakładki kategorii? Zakładka kategorii jako strona docelowa potencjalnego klienta Zakładka kategorii pomaga skierować odbiorcę na ścieżkę zakupu Jak napisać treść do zakładki z kategoriami? Jak napisać treść do zakładki "Kontakt"? Co warto zawrzeć w zakładce kontaktowej? Kilka wskazówek, jak napisać treść do zakładki "Kontakt" Dopasuj treść do swojej branży i niszy odbiorców Copywriting na kartach produktów Opowiadanie historii Czym jest storytelling? Dlaczego warto opowiadać historie na kartach produktów? Jak stworzyć skuteczną historię produktu? Wykorzystaj doświadczenia dotychczasowych klientów A co, jeśli nie masz jeszcze recenzji? Napisz historię sam! Wyszczególnianie informacji na temat produktu Jakie informacje na temat produktu warto podać? Jak zaprezentować cechy produktu, by przyciągnąć uwagę odbiorcy? Rozwiązanie problemu (potencjalnego klienta) Wartość dodana Czy każdy produkt może mieć jakąś wartość dodaną? Reputacja marki jako wartość dodana Czy niska cena może być wartością dodaną? Jak wzbogacić opisy produktów o wartość dodaną? Oto kilka krótkich porad! Copywriting w social mediach Spójność, ograniczenia i zasady, czyli jak tworzyć treści do mediów społecznościowych Poznaj ograniczenia, czyli jakiej długości treści toleruje dany portal Zrozum zasady obowiązujące w portalach, zanim zaczniesz publikować treści Copywriting w mediach społecznościowych, czyli jak pisać, by zachować spójność z głosem marki Jak pisać posty na Facebooka? Jak pisać posty na Twittera? Jak pisać na LinkedInie? Jak pisać na Instagramie? Pisanie treści na YouTube'a Jak komunikować w social mediach wartości ważne dla marki? Czym są wartości marki i dlaczego należy je podkreślać? Jak pisać o wartościach ważnych dla marki? . Jak zadawać pytania, rozmawiać, angażować, bawić się i sprzedawać w social mediach? Czym są social media dla przeciętnego użytkownika? Jak angażować odbiorców? Jak zapewnić użytkownikom rozrywkę? Jak sprzedawać produkty i usługi w social mediach?
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 81
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153918 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
CZĘŚĆ I. ZACIEKAWIENIE Dopaminergiczna ekscytacja Zagrożenia i okazje NIDA Dopaminacze Nagłówki CZĘŚĆ II. ZAINTERESOWANIE Budzenie emocji słowami S(t)ymulator Intryga CZĘŚĆ III. ZASKOCZENIE Kontrasty Struktura tekstu CZĘŚĆ IV. REDAKCJA Wzmacniacze przekazu Gładki tekst Dramatyzacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155495 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności