Copywriting
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(23)
Forma i typ
Artykuły
(19)
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Sala Paweł
(3)
Bucki Piotr
(2)
Capiński Michał
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Antczak Anna
(1)
Edwards Jim
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goldyn Kari
(1)
Grala Michał
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Madej Barbara
(1)
Majcher Kamila
(1)
Miller Grzegorz
(1)
Olszewska Joanna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Rak Bartłomiej
(1)
Skowerski Sławomir
(1)
Ślipko Szymon
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Copywriterzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Copywriting
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(19)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wirus z marihuany i obcego DNA / Piotr Bucki. W: Marketing w Praktyce. 2016, nr 9, s. 28-29. - 2016
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Klasyka wciąż skuteczna? / Michał Capiński. W: Marketing w Praktyce. 2017, nr 3, s. 46-48. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Sekrety copywritingu / Jim Edwards ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Mt Biznes Sp. z o.o., 2023. - 310 stron ; 22 cm.
Czym jest copywriting? Droga jednego człowieka Ludzie nie kupują bez ważnego powodu Nikomu nie zależy na tobie w twoim tekście sprzedażowym Najcenniejsza umiejętność, jakiej kiedykolwiek się nauczysz Najważniejszy element tekstu sprzedażowego! Jeden rozmiar NIGDY nie pasuje wszystkim Poznaj Freda (swojego idealnego klienta) Najlepszy przepis na wypunktowanie Co NAPRAWDĘ skłania ludzi do zakupu (to NIE to, co myślisz) Dlaczego „wystarczająco dobre” sprawia, że jesteś (i pozostaniesz) biedny? Nie wymyślaj od nowa koła – świetny tekst sprzedażowy daje ci wskazówki Zawsze chodzi o klientów, nigdy o ciebie Co zrobić, jeśli nie masz jeszcze żadnych rekomendacji? Trzy formuły sprzedażowe, które nigdy nie zawodzą Niby to wszystko lody, ale jaki smak powinienem wybrać? Jak szybko napisać niesamowity list sprzedażowy? Jak szybko pisać zabójcze teasery mailowe? Najtrudniejszy szkic do napisania Spraw, by odbiorcy byli bardziej spragnieni Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie Zmiany kosmetyczne Czy powinienem przejść na ciemną stronę mocy Podstępne zakończenie, czyli jak sprzedawać, nie sprzedając Wynajęty rewolwerowiec Magiczne biurko Jedyny cel reklamy online Nie złowisz ryby bez haczyka Utwórz własny bank pomysłów Doszlifuj swój list sprzedażowy Wszystko, co jeszcze musisz wiedzieć o copywritingu sprzedażowym Zasoby dotyczące copywritingu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 86
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154387 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zawód freelancer / Michał Grala. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 7, s.32-35. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Copywriting, czyli korzystanie z magii słowa Przekonujący copywriting - fundament skutecznej reklamy Techniki perswazyjne stosowane w copywritingu Środki masowego przekazu są Twoim sprzymierzeńcem Jakie techniki perswazji stosuje się w copywritingu? Model AIDA i jego rozszerzenie Copywriting to nie tylko reklama Język korzyści i straty Język korzyści wpływa na emocje konsumenta Język korzyści powinien być klarowny! Jak napisać tekst w języku korzyści? Język straty ma wywołać strach przed utratą Język straty jako dopełnienie języka korzyści Język straty to również ograniczenia Cecha mówi, zaleta przekonuje, a korzyść sprzedaje Pisz teksty, które sprzedają korzyści, a nie cechy! Poprawność językowa Kreatywny umysł w kajdanach polszczyzny, czyli jak pisać atrakcyjnie i zgodnie z zasadami Odbiorca skanuje artykuł przed przeczytaniem, czyli jak nie zniechęcić czytelnika już na starcie Język i gramatyka ewoluują, więc niektóre zasady możesz łamać Prostota jest genialna! Pisanie w języku odbiorcy - czyli jak? Niech Twój tekst brzmi jak konwersacja! Maksymalna konkretyzacja Dlaczego konkretyzacja jest tak ważna? Ładunek emocjonalny Kupujemy emocjami, czyli o tym, jak pisać, by sprzedawać z wykorzystaniem emocji Emocje wpływają na reakcje Sprzedawanie oparte na emocjach wymaga analizy Czym tak naprawdę są emocje i dlaczego mają taką siłę? Racjonalne argumenty wzmacniają emocje Copywriting w zgodzie z SEO Copywriting w zgodzie z SEO - czyli jaki? SEO copywriting jako wsparcie strategii pozycjonowania Nieważne, jakiego rodzaju treści piszesz, zawsze pisz zgodnie z SEO! Internet jest kopalnią wiedzy, a wyszukiwarka punktem informacyjnym Copywriting i call to action (CTA) Call to action, czyli wezwanie do działania Czym jest wezwanie do działania i jaki ma cel w copywritingu? Poproś odpowiednio odbiorcę, by wykonał daną czynność, a on to zrobi! Jakie powinno być CTA, by generowało konwersję, a nie tylko ruch? Optymalizacja treści pisanych i wspieranie się elementami wizualnymi Jak działają algorytmy, czyli odrobina suchej teorii Jak optymalizować treści? Planowanie i tworzenie treści z myślą o odbiorcy Poznawanie odbiorców Jak jeszcze lepiej zrozumieć odbiorców? Wiedza na temat produktu lub usługi Dlaczego warto poznać to, o czym się pisze? Analizuj i rób notatki, aby przygotować dobry content! Gdzie szukać informacji, które pozwolą Ci dowiedzieć się więcej o tym, o czym piszesz? Kiedy już poznasz to, o czym piszesz, zamień cechy w korzyści! Przejrzystość i rozmieszczenie treści Świadomość odbiorcy Zanim uświadomisz odbiorców, sprawdź, czy sam jesteś świadomy, czego potrzebują! Etapy świadomości konsumenckiej odbiorców Projektowanie najważniejszych elementów treści Jak zaprojektować tytuł? Dlaczego tytuł jest tak ważny? Jak pisać ciekawe tytuły, które będą generować ruch? Jaki powinien być dobry tytuł? Jak zaprojektować lead? Jak napisać lead, by wzbudził zainteresowanie odbiorcy? Jak zaprojektować dobry lead? Jak napisać treść artykułu? Z czego powinien składać się artykuł? Jak stworzyć atrakcyjną treść? Copywriting na stronie internetowej Jak napisać treści na stronę główną? Na co zwrócić uwagę przy pisaniu treści na stronę główną? Jak napisać treść do zakładki "O nas"? Jak NIE pisać treści do zakładki "O nas"? Jak napisać dobrą treść o firmie? Jak napisać treści do zakładki kategorii? Zakładka kategorii jako strona docelowa potencjalnego klienta Zakładka kategorii pomaga skierować odbiorcę na ścieżkę zakupu Jak napisać treść do zakładki z kategoriami? Jak napisać treść do zakładki "Kontakt"? Co warto zawrzeć w zakładce kontaktowej? Kilka wskazówek, jak napisać treść do zakładki "Kontakt" Dopasuj treść do swojej branży i niszy odbiorców Copywriting na kartach produktów Opowiadanie historii Czym jest storytelling? Dlaczego warto opowiadać historie na kartach produktów? Jak stworzyć skuteczną historię produktu? Wykorzystaj doświadczenia dotychczasowych klientów A co, jeśli nie masz jeszcze recenzji? Napisz historię sam! Wyszczególnianie informacji na temat produktu Jakie informacje na temat produktu warto podać? Jak zaprezentować cechy produktu, by przyciągnąć uwagę odbiorcy? Rozwiązanie problemu (potencjalnego klienta) Wartość dodana Czy każdy produkt może mieć jakąś wartość dodaną? Reputacja marki jako wartość dodana Czy niska cena może być wartością dodaną? Jak wzbogacić opisy produktów o wartość dodaną? Oto kilka krótkich porad! Copywriting w social mediach Spójność, ograniczenia i zasady, czyli jak tworzyć treści do mediów społecznościowych Poznaj ograniczenia, czyli jakiej długości treści toleruje dany portal Zrozum zasady obowiązujące w portalach, zanim zaczniesz publikować treści Copywriting w mediach społecznościowych, czyli jak pisać, by zachować spójność z głosem marki Jak pisać posty na Facebooka? Jak pisać posty na Twittera? Jak pisać na LinkedInie? Jak pisać na Instagramie? Pisanie treści na YouTube'a Jak komunikować w social mediach wartości ważne dla marki? Czym są wartości marki i dlaczego należy je podkreślać? Jak pisać o wartościach ważnych dla marki? . Jak zadawać pytania, rozmawiać, angażować, bawić się i sprzedawać w social mediach? Czym są social media dla przeciętnego użytkownika? Jak angażować odbiorców? Jak zapewnić użytkownikom rozrywkę? Jak sprzedawać produkty i usługi w social mediach?
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 81
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153918 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Genesis. Zacznij od siebie każdy może być copywriterem? Pozbądź się ograniczeń Musisz uwierzyć Zasady pracy trzy kapelusze Klient. Poznaj Tomka Pragnienia Problemy i przeszkody Potrzeby Cztery poziomy potrzeb klienta Trzy wymiary motywacji Wątpliwości i obiekcje Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO Uwierzyć Profil klienta. Produkt. Most korzyści Przewaga nad konkurencją DROZD Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy Metakorzyść Pierwszy kapelusz. Skup się PEN Obietnica więź z klientem Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy Potrzebujesz tego, jeśli Pełna paczka. Czy w środku coś jest? Bariery i obiekcje Dopasuj się do przekonań Wiarygodność sześć elementów RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co? To musi się udać Konfrontacja ze status quo Nowe zamiast starego Koszty utraconych korzyści Przenieś go na inny poziom Tylko TY CTA trzy obietnice Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie? Bullet points Interaktywna struktura tekstu Szablon tekstu Długość ma znaczenie Nagłóweczku, powiedz przecie Poziom K0. Czego ode mnie chcesz? Poziom K1. Powiedz mi coś o tym Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie? Poziom K3. Dziękuję, już mam Poziom K4. Co dalej? Poziom K5. Co nowego? Zamknij sprzedaż Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu Lista kontrolna (pytania klientów) 7D/HD Trzy zasady Puzyrkiewicza Odchudzanie Sterydy dla zdań Zmysłowe obrazy CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 241 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 43
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145667 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną! / Darek Puzyrkiewicz. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 200 stron ; 21 cm.
(Onepress)
CZĘŚĆ I. GENESIS. ZACZNIJ OD SIEBIE 1. Czy każdy może być copywriterem? 15 1.1. Pozbądź się ograniczeń 16 1.2. Musisz uwierzyć 19 1.3. Zasady pracy - trzy kapelusze 21 2. Klient. Poznaj Tomka 26 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta 38 2.2. Trzy wymiary motywacji 44 2.3. Nawróćcie się - porzućcie STATUS QUO 51 2.4. Uwierzyć 53 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści 55 3.1. Przewaga nad konkurencją - DROZD 64 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy 66 3.3. Metakorzyść 71 CZĘŚĆ II. KSIĘGA SŁÓW 1. Pierwszy kapelusz. Skup się 77 1.1. PEN 77 1.2. Obietnica - więź z klientem 81 1.3. Zmiana percepcji klienta - metafory i obrazy 83 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli... 86 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest? 90 1.6. Bariery i obiekcje 91 1.7. Dopasuj się do przekonań 96 1.8. Wiarygodność - sześć elementów 98 1.9. RR CTD - płonąca platforma. Jeśli nie to, to co? 102 1.10. To musi się udać 105 1.11. Konfrontacja ze status quo 108 1.12. Nowe zamiast starego 108 1.13. Koszty utraconych korzyści 110 1.14. Przenieś go na inny poziom 111 1.15. Tylko TY 112 1.16. CTA - trzy obietnice 116 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie? 119 2.1. Bullet points 120 2.2. Interaktywna struktura tekstu 125 2.3. Szablon tekstu 129 2.4. Długość ma znaczenie 140 2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie... 142 2.6. Zamknij sprzedaż 170 3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu 171 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów) 172 3.2. 7D/HD 173 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza 176 4. Czapka Niewidka 187 4.1. Zacznij rozmawiać zamiast sprzedawać 188 Co dalej? Jak rozwijać te umiejętności? 197
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 268 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 85
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148186 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148185 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149568 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności