Perswazja w reklamie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Kaczmarek Radosław
(1)
Walczak Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Perswazja w reklamie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(699)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Genesis. Zacznij od siebie każdy może być copywriterem? Pozbądź się ograniczeń Musisz uwierzyć Zasady pracy trzy kapelusze Klient. Poznaj Tomka Pragnienia Problemy i przeszkody Potrzeby Cztery poziomy potrzeb klienta Trzy wymiary motywacji Wątpliwości i obiekcje Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO Uwierzyć Profil klienta. Produkt. Most korzyści Przewaga nad konkurencją DROZD Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy Metakorzyść Pierwszy kapelusz. Skup się PEN Obietnica więź z klientem Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy Potrzebujesz tego, jeśli Pełna paczka. Czy w środku coś jest? Bariery i obiekcje Dopasuj się do przekonań Wiarygodność sześć elementów RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co? To musi się udać Konfrontacja ze status quo Nowe zamiast starego Koszty utraconych korzyści Przenieś go na inny poziom Tylko TY CTA trzy obietnice Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie? Bullet points Interaktywna struktura tekstu Szablon tekstu Długość ma znaczenie Nagłóweczku, powiedz przecie Poziom K0. Czego ode mnie chcesz? Poziom K1. Powiedz mi coś o tym Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie? Poziom K3. Dziękuję, już mam Poziom K4. Co dalej? Poziom K5. Co nowego? Zamknij sprzedaż Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu Lista kontrolna (pytania klientów) 7D/HD Trzy zasady Puzyrkiewicza Odchudzanie Sterydy dla zdań Zmysłowe obrazy CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 241 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 43
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145667 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną! / Darek Puzyrkiewicz. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 200 stron ; 21 cm.
(Onepress)
CZĘŚĆ I. GENESIS. ZACZNIJ OD SIEBIE 1. Czy każdy może być copywriterem? 15 1.1. Pozbądź się ograniczeń 16 1.2. Musisz uwierzyć 19 1.3. Zasady pracy - trzy kapelusze 21 2. Klient. Poznaj Tomka 26 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta 38 2.2. Trzy wymiary motywacji 44 2.3. Nawróćcie się - porzućcie STATUS QUO 51 2.4. Uwierzyć 53 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści 55 3.1. Przewaga nad konkurencją - DROZD 64 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy 66 3.3. Metakorzyść 71 CZĘŚĆ II. KSIĘGA SŁÓW 1. Pierwszy kapelusz. Skup się 77 1.1. PEN 77 1.2. Obietnica - więź z klientem 81 1.3. Zmiana percepcji klienta - metafory i obrazy 83 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli... 86 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest? 90 1.6. Bariery i obiekcje 91 1.7. Dopasuj się do przekonań 96 1.8. Wiarygodność - sześć elementów 98 1.9. RR CTD - płonąca platforma. Jeśli nie to, to co? 102 1.10. To musi się udać 105 1.11. Konfrontacja ze status quo 108 1.12. Nowe zamiast starego 108 1.13. Koszty utraconych korzyści 110 1.14. Przenieś go na inny poziom 111 1.15. Tylko TY 112 1.16. CTA - trzy obietnice 116 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie? 119 2.1. Bullet points 120 2.2. Interaktywna struktura tekstu 125 2.3. Szablon tekstu 129 2.4. Długość ma znaczenie 140 2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie... 142 2.6. Zamknij sprzedaż 170 3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu 171 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów) 172 3.2. 7D/HD 173 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza 176 4. Czapka Niewidka 187 4.1. Zacznij rozmawiać zamiast sprzedawać 188 Co dalej? Jak rozwijać te umiejętności? 197
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 268 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 85
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148186 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148185 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149568 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności