Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Innowacje
(6)
Marketing
(2)
COVID-19
(1)
Gospodarka
(1)
Główny Instytut Górnictwa
(1)
Nauka
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Państwo
(1)
Prawo
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
StethoMe®
(1)
Strabag
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia na stronach [235]-247. Indeks.
1. Podstawowe pojęcia i klasyfikacje innowacji 1.1. Rozwój koncepcji innowacji 1.2. Przegląd definicji 1.3. Wynikowe i procesowe ujęcia innowacji 1.4. Typy innowacji i ich znaczenie ekonomiczne 1.4.1. Klasyfikacja innowacji ze względu na kryterium przedmiotowe 1.4.2. Typy innowacji ze względu stopień nowatorstwa i kryterium wiedzy 1.4.3. Nowe typy i rodzaje innowacji 2. Proces innowacyjny w aspekcie zarządzania 2.1. Jak się rodzą innowacje? 2.2. Pojęcie oraz uczestnicy, elementy i cechy procesu innowacji 2.3. Modele procesu innowacyjnego 2.4. Wieloprocesowy model innowacji 2.5. Łańcuch wartości innowacji 3. Organizacyjne aspekty procesów innowacyjnych 3.1. Systemy innowacji: narodowy, regionalny, sektorowy i technologiczny 3.1.1. Narodowy system innowacji 3.1.2. Regionalny system innowacji 3.1.3. Sektorowy system innowacji 3.1.4. Technologiczny system innowacji 3.2. Scena innowacji, wspólnoty wiedzy i innowacji, rynek innowacji 3.2.1. Scena innowacji 3.2.2. Wspólnoty wiedzy i innowacji 3.2.3. Rynek innowacji 3.3. Trzy poziomy zarządzania procesami innowacyjnymi 4. Polityka innowacyjna państwa 4.1. Podstawy współczesnej polityki innowacyjnej 4.2. Instrumenty polityki innowacyjnej 4.3. Polityka innowacyjna w Polsce 5. Zarządzanie rozwojem innowacji w regionie 5.1. Region jako organizm gospodarczy 5.2. Regionalny system innowacji — podstawowe pojęcia i elementy 5.3. Strategia innowacyjna regionu jako narzędzie zarządzania 6. Organizacja i zarządzanie w sektorze B+R 6.1. Pojęcie i struktura sektora badań i rozwoju 6.2. Instrumenty zarządzania sektorem B+R 6.3. Ekonomika działalności jednostek sektora B+R 6.3.1. Składowe działalności podmiotów sektora B+R 6.3.2. Uwarunkowania finansowe sektora B+R 6.4. Sektor B+R a przepływy wiedzy 7. Innowacyjne przedsiębiorstwo i jego działalność 7.1. Efektywność działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w kontekście jego konkurencyjności 7.1.1. Zależność pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością 7.1.2. Ocena efektywności działalności innowacyjnej 7.2. Cechy innowacyjnej firmy i determinanty jej działalności 7.2.1. Co wyróżnia innowacyjną firmę? 7.2.2. Co wpływa na działalność innowacyjną firmy? 7.3. Potencjał innowacyjny przedsiębiorstwa 7.4. Realizacja procesów innowacji w sieciach i klastrach 7.5. Zarządzanie projektami innowacyjnymi 7.6. Strategia innowacyjna przedsiębiorstwa 8. Zarządzanie innowacjami w korporacji 8.1. Wyzwania zarządzania procesami innowacji w korporacji 8.2. Przedsiębiorczość korporacyjna 8.3. Rola menedżerów-liderów w zarządzaniu procesami innowacyjnymi 8.4. Wybrane metody i narzędzia zarządzania innowacjami w korporacji 8.4.1. Planowanie rozwoju technologicznego 8.4.2. Model Stage-Gate w organizacji przebiegu procesu innowacji 9. Zarządzanie małą firmą innowacyjną 9.1. Tworzenie innowacji w ramach małej firmy 9.1.1. Mocne i słabe strony MŚP w obszarze innowacji 9.1.2. Potencjał innowacyjny małych firm 9.1.3. Zróżnicowanie innowacyjności MŚP 9.1.4. Zdolność absorpcji 9.2. Interakcja z otoczeniem podczas budowania potencjału innowacyjnego 9.3. Współpraca z otoczeniem 9.3.1. Dostawcy wiedzy i technologii 9.3.2. Partnerzy rynkowi 9.3.3. Pośrednicy 9.3.4. Narzędzia polityki innowacyjnej 9.4. Nowe firmy powstające na bazie innowacji 10. Innowacje w zakresie modeli biznesowych 10.1. Model biznesowy jako sposób postrzegania działania firmy 10.2. Dylematy konfiguracji modelu biznesowego firmy innowacyjnej 10.3. Modele biznesowe w e-biznesie 10.4. Modele biznesowe w ramach platform rynkowych 11. Wsparcie marketingowe procesów innowacyjnych 11.1. Marketing a procesy innowacyjne 11.2. Założenia marketingu innowacji 11.3. Komercjalizacja innowacji: Podejście marketingowe 12. Wsparcie informatyczne procesów innowacyjnych 12.1. Charakterystyka narzędzi IT wspierających procesy innowacyjne 12.2. Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie procesami innowacji 12.3. Technologie semantyczne w zarządzaniu innowacjami 12.4. Big Data jako źródło innowacji 13. Praktyka innowacji w Polsce. Studia przypadków 13.1. Sen na Jawie (w warunkach globalizacji) 13.2. Przykład wykorzystania modelu Stage-Gate w organizacji procesów innowacji 13.3. Start nowej firmy — poprawianie innowacji w interakcji z partnerami
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 367 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 108
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147352, 147353 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147351 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5967 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Dla studentów studiów I i II stopnia na uczelniach (wydziałach) ekonomicznych i technicznych, a także dla pracowników naukowych zajmujących się omawianą problematyką oraz dla menedżerów w przedsiębiorstwach i instytucjach badawczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 840 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136524 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4946 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96964 L (1 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 1700 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5032 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Współczesna scena innowacji : wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów / Andrzej H. Jasiński. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł ze strony przedtytułowej: Współczesna scena innowacji.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 237-252.
Rozdział 1. Innowacja – co to takiego? 1.1. Pojęcie i klasyfikacja innowacji 1.2. Nowe rodzaje innowacji 1.3. Jak mierzyć innowacje i innowacyjność? 1.4. Skąd się biorą innowacje? Rozdział 2. Czy proces innowacyjny per se nadal istnieje? 2.1. Trzy klasyczne triady 2.2. Jak rozumieć współczesny proces innowacji? 2.3. Transformacja wyników prac B+R w innowacje 2.4. Jaki model innowacji dla małej firmy? 2.5. Wieloprocesowy model innowacji dla dużej firmy Rozdział 3. Co słychać w świecie innowacji? 3.1. Sześć megatrendów 3.2. Jeszcze o światowej scenie innowacji 3.3. Innowacje z koronawirusem w tle Rozdział 4. Kto gra na narodowej scenie innowacji? 4.1. Koncepcja sceny innowacji i jej aktorzy 4.2. Przedsiębiorca-innowator 4.3. Przedsiębiorczy uniwersytet 4.4. Przedsiębiorcze państwo 4.5. Społeczeństwo obywatelskie Rozdział 5. Czy innowacje są wrażliwe na stan gospodarki? 5.1. Wzrost gospodarczy a innowacje 5.2. Ogólna ocena poziomu innowacyjności polskiej gospodarki 5.3. Czy w polskim przemyśle panuje stagnacja innowacji? 5.4. „Recepta na innowacje” 5.5. Innowacja potrzebuje finansowego wsparcia Rozdział 6. Co sprzyja, a co przeszkadza współpracy na linii biznes-nauka? 6.1. Podejmowanie współpracy firm z jednostkami naukowo-badawczymi 6.2. Czynniki sprzyjające współpracy 6.3. Motywatory i bariery współpracy w polskich warunkach 6.4. Zderzenie dwóch punktów widzenia 6.5. Regionalna scena innowacji jako arena współpracy Rozdział 7. Marketing na rynku innowacji: Co to takiego? 7.1. Czy istnieje rynek innowacji? 7.2. Marketing a procesy innowacyjne 7.3. Marketing S2B Rozdział 8. Gdzie innowacja spotyka się z marketingiem? 8.1. Wprowadzenie 8.2. Punkty styczności 8.3. Łączniki między innowacjami i marketingiem Rozdział 9. Czy innowacja osiągnie sukces bez prawnika? 9.1. Rola ochrony własności intelektualnej 9.2. Rozwiązania prawne 9.3. Zasady zarządzania własnością intelektualną 9.4. Procedury ochrony Rozdział 10. Audyt innowacyjny czy technologiczny? 10.1. Pojęcie i rodzaje audytu 10.2. Audyt technologiczny jako narzędzie diagnostyczne 10.3. Procedura audytu technologicznego Zamiast zakończenia. Wyzwania dla innowatorów, przedsiębiorców i menedżerów Załączniki. Studia przypadków 1. Poznański startup, który stworzył e-stetoskop 2. Marketing GIG – wart naśladowania 3. Audyt technologiczny spółki Strabag Polska
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 422 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150686 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach
Dla liderów oraz realizatorów projektów badawczo-rozwojowych, jak i szczególnie dla zespołów wdrożeniowych i marketingowych odpowiedzialnych za komercjalizację uzyskanych rozwiązań.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 32 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128951 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności