Głodek Paweł
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(3)
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
E-booki
(3)
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Głodek Paweł
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Innowacje
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Transfer technologii
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Innowacje)
Na okł. nazwa projektu: Skuteczne Otoczenie Innowacyjnego Biznesu oraz oznaczenie 14 - nr publ. wydanej w ramach tego projektu.
Bibliogr., netogr. s. 151-153.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140267 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia na stronach [235]-247. Indeks.
1. Podstawowe pojęcia i klasyfikacje innowacji 1.1. Rozwój koncepcji innowacji 1.2. Przegląd definicji 1.3. Wynikowe i procesowe ujęcia innowacji 1.4. Typy innowacji i ich znaczenie ekonomiczne 1.4.1. Klasyfikacja innowacji ze względu na kryterium przedmiotowe 1.4.2. Typy innowacji ze względu stopień nowatorstwa i kryterium wiedzy 1.4.3. Nowe typy i rodzaje innowacji 2. Proces innowacyjny w aspekcie zarządzania 2.1. Jak się rodzą innowacje? 2.2. Pojęcie oraz uczestnicy, elementy i cechy procesu innowacji 2.3. Modele procesu innowacyjnego 2.4. Wieloprocesowy model innowacji 2.5. Łańcuch wartości innowacji 3. Organizacyjne aspekty procesów innowacyjnych 3.1. Systemy innowacji: narodowy, regionalny, sektorowy i technologiczny 3.1.1. Narodowy system innowacji 3.1.2. Regionalny system innowacji 3.1.3. Sektorowy system innowacji 3.1.4. Technologiczny system innowacji 3.2. Scena innowacji, wspólnoty wiedzy i innowacji, rynek innowacji 3.2.1. Scena innowacji 3.2.2. Wspólnoty wiedzy i innowacji 3.2.3. Rynek innowacji 3.3. Trzy poziomy zarządzania procesami innowacyjnymi 4. Polityka innowacyjna państwa 4.1. Podstawy współczesnej polityki innowacyjnej 4.2. Instrumenty polityki innowacyjnej 4.3. Polityka innowacyjna w Polsce 5. Zarządzanie rozwojem innowacji w regionie 5.1. Region jako organizm gospodarczy 5.2. Regionalny system innowacji — podstawowe pojęcia i elementy 5.3. Strategia innowacyjna regionu jako narzędzie zarządzania 6. Organizacja i zarządzanie w sektorze B+R 6.1. Pojęcie i struktura sektora badań i rozwoju 6.2. Instrumenty zarządzania sektorem B+R 6.3. Ekonomika działalności jednostek sektora B+R 6.3.1. Składowe działalności podmiotów sektora B+R 6.3.2. Uwarunkowania finansowe sektora B+R 6.4. Sektor B+R a przepływy wiedzy 7. Innowacyjne przedsiębiorstwo i jego działalność 7.1. Efektywność działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w kontekście jego konkurencyjności 7.1.1. Zależność pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością 7.1.2. Ocena efektywności działalności innowacyjnej 7.2. Cechy innowacyjnej firmy i determinanty jej działalności 7.2.1. Co wyróżnia innowacyjną firmę? 7.2.2. Co wpływa na działalność innowacyjną firmy? 7.3. Potencjał innowacyjny przedsiębiorstwa 7.4. Realizacja procesów innowacji w sieciach i klastrach 7.5. Zarządzanie projektami innowacyjnymi 7.6. Strategia innowacyjna przedsiębiorstwa 8. Zarządzanie innowacjami w korporacji 8.1. Wyzwania zarządzania procesami innowacji w korporacji 8.2. Przedsiębiorczość korporacyjna 8.3. Rola menedżerów-liderów w zarządzaniu procesami innowacyjnymi 8.4. Wybrane metody i narzędzia zarządzania innowacjami w korporacji 8.4.1. Planowanie rozwoju technologicznego 8.4.2. Model Stage-Gate w organizacji przebiegu procesu innowacji 9. Zarządzanie małą firmą innowacyjną 9.1. Tworzenie innowacji w ramach małej firmy 9.1.1. Mocne i słabe strony MŚP w obszarze innowacji 9.1.2. Potencjał innowacyjny małych firm 9.1.3. Zróżnicowanie innowacyjności MŚP 9.1.4. Zdolność absorpcji 9.2. Interakcja z otoczeniem podczas budowania potencjału innowacyjnego 9.3. Współpraca z otoczeniem 9.3.1. Dostawcy wiedzy i technologii 9.3.2. Partnerzy rynkowi 9.3.3. Pośrednicy 9.3.4. Narzędzia polityki innowacyjnej 9.4. Nowe firmy powstające na bazie innowacji 10. Innowacje w zakresie modeli biznesowych 10.1. Model biznesowy jako sposób postrzegania działania firmy 10.2. Dylematy konfiguracji modelu biznesowego firmy innowacyjnej 10.3. Modele biznesowe w e-biznesie 10.4. Modele biznesowe w ramach platform rynkowych 11. Wsparcie marketingowe procesów innowacyjnych 11.1. Marketing a procesy innowacyjne 11.2. Założenia marketingu innowacji 11.3. Komercjalizacja innowacji: Podejście marketingowe 12. Wsparcie informatyczne procesów innowacyjnych 12.1. Charakterystyka narzędzi IT wspierających procesy innowacyjne 12.2. Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie procesami innowacji 12.3. Technologie semantyczne w zarządzaniu innowacjami 12.4. Big Data jako źródło innowacji 13. Praktyka innowacji w Polsce. Studia przypadków 13.1. Sen na Jawie (w warunkach globalizacji) 13.2. Przykład wykorzystania modelu Stage-Gate w organizacji procesów innowacji 13.3. Start nowej firmy — poprawianie innowacji w interakcji z partnerami
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 367 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 108
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147352, 147353 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147351 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5967 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Akademickie spin offy to przedsiębiorstwa tworzone przez byłych lub obecnych pracowników instytucji naukowych iwykorzystujące elementy wiedzy naukowej do budowy swojej oferty rynkowej. Stanowią ważny składnik nowoczesnej gospodarki, tworząc jeden z kanałów transferu wiedzy naukowej do praktyki. W publikacji zaprezentowano akademickie spin offy przez pryzmat intensywności wykorzystywania wiedzy naukowej i biznesowej, analizując konfigurację ich zasobów oraz strukturę oferty rynkowej. Dzięki wywiadom przeprowadzonym przez autora z właścicielami akademickich spin offów możliwe było przedstawienie tej zbiorowości w sposób realistyczny i odzwierciedlający różnorodność jej zachowań. W monografii zaproponowano kategoryzację akademickich spin offów, dokonano szczegółowego opisu i analizy każdej z kategorii oraz przedstawiono typowe ścieżki rozwojowe. Uzyskany obraz akademickich spin offów jest daleki od wizerunku szybko rozwijających się na skalę globalną firm wywodzących się z wiodących uczelni światowych. Ukazuje on jednak złożoność postaw przedsiębiorców i ich działań. Wskazuje na zachodzące procesy uczenia się oraz pozyskiwania wiedzy z zewnątrz, a także na powiązanie wykorzystania wiedzy z procesem przedsiębiorczym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Niniejsza monografia jest jednym z efektów doświadczeń zebranych w ramach projektu. Podczas jego realizacji, oprócz pozyskania wiedzy praktycznej, dokonano bowiem szeregu obserwacji i analiz o charakterze naukowym, odnoszących się do procesów komercjalizacji wiedzy, a także czynników z nimi powiązanych. Z tego powodu podjęto decyzję, że oprócz publikacji o charakterze poradnikowym – ściśle praktycznym – istnieje potrzeba przygotowania publikacji naukowej. Została ona zbudowana z dwóch części. W pierwszej zamieszczono rozdziały w sposób bezpośredni odnoszące się do uczelnianego scoutingu wiedzy, jego założeń oraz do wymagań ludzkich, merytorycznych, niezbędnych do skutecznego funkcjonowania. Część druga zawiera analizę uczelni wyższej jako specyficznego środowiska, w którym zachodzą procesy komercjalizacji wiedzy. Zrozumienie tych uwarunkowań stanowi punkt wyjścia do budowania rozwiązań opartych na scoutingu wiedzy i dostosowanych do wymagań konkretnej organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Tematyką niniejszej książki jest wdrażanie i funkcjonowanie systemu scoutingu wiedzy w ramach uczelni wyższej. Zawiera ona szereg modeli wdrażania zmian oraz praktycznych wskazówek, odnoszących się m.in. do zasad działania scoutingu wiedzy, pozyskiwania zasobów niezbędnych dla jego uruchomienia oraz innych wyzwań, którym trzeba sprostać, by osiągnąć jego efektywność. Uczelniany scouting wiedzy to rozwiązanie nowe w warunkach polskich. Stanowi ono ważne uzupełnienie istniejących na uczelniach struktur i działań dotyczących komercjalizacji wiedzy. Jego celem jest systematyczny i aktywny monitoring, a następnie wstępna ocena efektów prac badawczych i innych składników wiedzy. Polega on na wprowadzeniu do struktur organizacyjnych uczelni tzw. scoutów technologicznych. Nie zastępują oni działalności istniejących centrów transferu technologii, ale poprzez swoją pracę wspierają je i podnoszą efektywność ich działań. Scouting wiedzy stosowany jest w wiodących europejskich uczelniach i instytucjach badawczych, m.in. na Uniwersytecie w Oxfordzie, Politechnice w Turynie, Politechnice w Eindhoven czy Biomedicum w Helsinkach. Wśród uczelni wyższych w Polsce pionierem wdrażania uczelnianego scoutingu wiedzy jest Uniwersytet Łódzki. Opracowanie niniejsze stanowi podsumowanie doświadczeń Uniwersytetu Łódzkiego w tym zakresie. Posiada zarówno walory teoretyczne, jak i praktyczne, poszerzając dotychczasową wiedzę związaną z zarządzaniem kapitałem intelektualnym uczelni wyższych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności