Gutowski Maksymilian
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WEAiI
(15)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Gutowski Maksymilian
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Programiści
(4)
Menedżerowie
(2)
Informatycy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Temat
Strony WWW
(3)
Adobe Premiere Pro (oprogramowanie)
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Programy komputerowe
(2)
User experience (UX)
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Analiza danych
(1)
Architektura oprogramowania
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
C++ (język programowania)
(1)
Excel
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Git (program komputerowy)
(1)
GitHub (serwis internetowy)
(1)
HTML (język znaczników)
(1)
Innowacje
(1)
Interfejsy użytkowników (systemy informatyczne)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola wersji (informatyka)
(1)
Kreatywność
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mikroserwis
(1)
Mnemotechnika
(1)
Myślenie
(1)
PowerPoint
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Programowanie
(1)
Programowanie obiektowe (informatyka)
(1)
Projektowanie
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przetwarzanie rozproszone
(1)
Python (język programowania)
(1)
Responsywne strony WWW
(1)
Skuteczność organizacyjna
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Strategie zarządzania
(1)
Systems thinking
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Teoria systemów
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Uczenie się
(1)
Weryfikacja oprogramowania
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(3)
Poradniki
(2)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Zarządzanie i marketing
(8)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
C++ : struktury danych i algorytmy / Wisnu Anggoro ; tłumaczenie Maksymilian Gutowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 264 strony : ilustracje, wykresy ; 245 cm.
Tytuł oryginału: C++ : data structures and algorithms.
Indeks.
1. Struktury danych i algorytmy w C++ Wymagania techniczne Podstawy C++ Pierwszy kod w C++ Usprawnianie pracy nad kodem przy użyciu IDE Definiowanie zmiennych przy użyciu podstawowych typów danych Sterowanie przepływem kodu Instrukcja warunkowa Pętle Wykorzystanie zmiennych za pośrednictwem zaawansowanych typów danych Tworzenie abstrakcyjnych typów danych Wykorzystanie klas C++ przy tworzeniu ADT zdefiniowanych przez użytkownika Posługiwanie się szablonami Szablony funkcji Szablony klas Biblioteka standardowych szablonów Analiza algorytmów Analiza asymptotyczna Najgorsze, średnie i najlepsze przypadki Notacja , O i Metoda rekurencyjna Analiza kosztu zamortyzowanego 2. Przechowywanie danych w listach i listach wiązanych Wymagania techniczne Tablice Tworzenie ADT listy Zwracanie elementu z listy Wstawianie elementu do listy Wyszukiwanie indeksu wybranego elementu w liście Usuwanie elementu z listy Implementacja listy Wprowadzenie do węzłów Tworzenie ADT listy jednokierunkowej Zwracanie elementu z listy wiązanej Wstawianie elementu do listy wiązanej Wyszukiwanie indeksu wybranego elementu w liście wiązanej Usuwanie elementu z listy wiązanej Implementacja listy wiązanej Tworzenie ADT listy dwukierunkowej Refaktoryzacja typu danych Node Refaktoryzacja kilku operacji LinkedList Usuwanie elementu Wstawianie elementu Implementacja ADT listy dwukierunkowej Wykorzystanie typów List i LinkedList przy użyciu STL std::vector 3. Tworzenie stosów i kolejek Wymagania techniczne Tworzenie ADT stosu Pobieranie wartości elementu z ADT stosu Umieszczanie elementów na ADT stosu Usuwanie elementów z ADT stosu Implementacja ADT stosu Inny przykład implementacji ADT stosu Tworzenie ADT kolejki jednokierunkowej Pobieranie wartości elementu z ADT kolejki Wstawianie elementu do ADT kolejki Usuwanie elementu z ADT kolejki Implementacja ADT kolejki Tworzenie ADT kolejki dwukierunkowej Pobieranie wartości elementu z ADT kolejki dwukierunkowej Dodawanie elementu do ADT kolejki dwukierunkowej Usuwanie elementu z ADT kolejki dwukierunkowej Implementacja ADT kolejki dwukierunkowej 4. Porządkowanie elementów przy użyciu algorytmów sortowania Wymagania techniczne Sortowanie bąbelkowe Sortowanie przez wybieranie Sortowanie przez wstawianie Sortowanie przez scalanie Sortowanie szybkie Sortowanie przez zliczanie Sortowanie pozycyjne 5. Wyszukiwanie elementów przy użyciu algorytmów wyszukiwania Wymagania techniczne Wyszukiwanie liniowe Opracowanie algorytmu wyszukiwania liniowego Implementacja algorytmu wyszukiwania liniowego Wyszukiwanie binarne Opracowanie algorytmu wyszukiwania binarnego Implementacja algorytmu wyszukiwania binarnego Wyszukiwanie ternarne Opracowanie algorytmu wyszukiwania ternarnego Zastosowanie algorytmu wyszukiwania ternarnego Wyszukiwanie interpolacyjne Opracowanie algorytmu wyszukiwania interpolacyjnego Zastosowanie algorytmu wyszukiwania interpolacyjnego Wyszukiwanie skokowe Opracowanie algorytmu wyszukiwania skokowego Zastosowanie algorytmu wyszukiwania skokowego Wyszukiwanie wykładnicze Opracowanie algorytmu wyszukiwania wykładniczego Wywołanie funkcji ExponentialSearch() Wyszukiwanie podlisty Opracowanie algorytmu wyszukiwania podlisty Wykorzystanie algorytmu wyszukiwania podlisty 6 Używanie znakowego typu danych Wymagania techniczne Ciąg znakowy C++ Tworzenie ciągu znaków przy użyciu tablicy znaków Dodatkowe funkcje std::string Zabawa słowami Tworzenie anagramów Wykrywanie palindromów Tworzenie ciągu z cyfr binarnych Konwertowanie liczb dziesiętnych na binarne Konwertowanie ciągu binarnego na dziesiętny Ciąg podsekwencji Generowanie podsekwencji z ciągu Sprawdzanie, czy ciąg jest podsekwencją innego ciągu 7. Tworzenie hierarchicznej struktury drzewa Wymagania techniczne Tworzenie ADT drzewa binarnego Tworzenie ADT binarnego drzewa poszukiwań Wstawianie nowego klucza do BST Przechodzenie po BST po kolei Sprawdzanie obecności klucza w BST Zwracanie minimalnych i maksymalnych wartości kluczy Wyszukiwanie następnika klucza w BST Wyszukiwanie poprzednika klucza w BST Usuwanie węzła według podanego klucza Implementacja ADT BST Tworzenie ADT zrównoważonego BST (AVL) Rotacja węzłów Wstawianie nowego klucza Usuwanie wskazanego klucza Implementacja ADT AVL Tworzenie ADT kopca binarnego Sprawdzanie, czy kopiec jest pusty Wstawianie nowego elementu do kopca Pobieranie elementu o największej wartości Usuwanie elementu o największej wartości Implementacja stosu binarnego jako kolejki priorytetowej 8. Zestawianie wartości z kluczem w tablicy mieszającej Wymagania techniczne Wprowadzenie do tablic mieszających Dużo danych w małych komórkach Przechowywanie danych w tablicy mieszającej Obsługa kolizji Implementacja metody łańcuchowej Generowanie klucza mieszającego Opracowanie operacji Insert() Opracowanie operacji Search() Opracowanie operacji Remove() Opracowanie operacji IsEmpty() Zastosowanie ADT HashTable wykorzystującego metodę łańcuchową Implementacja techniki adresowania otwartego Opracowanie operacji Insert() Opracowanie operacji Search() Opracowanie operacji Remove() Opracowanie operacji IsEmpty() Opracowanie operacji PrintHashTable() Wdrożenie ADT HashTable wykorzystującego technikę szukania liniowego 9. Implementacja algorytmów w praktyce Wymagania techniczne Algorytmy zachłanne Rozwiązanie problemu wydawania reszty Zastosowanie kodowania Huffmana Algorytmy dziel i zwyciężaj Rozwiązywanie problemów selekcyjnych Mnożenie macierzy Programowanie dynamiczne Ciąg Fibonacciego Programowanie dynamiczne i problem wydawania reszty Algorytmy siłowe Wyszukiwanie i sortowanie siłowe Wady i zalety algorytmów siłowych Algorytmy zrandomizowane Klasyfikacja algorytmów zrandomizowanych Generatory liczb losowych Zastosowania algorytmów zrandomizowanych Algorytmy z nawrotami Meblowanie nowego mieszkania Kółko i krzyżyk
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148049 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The principles of beautiful Web design.
S. red.: Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski na podstawie "Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie II" w tłumaczeniu Macieja Reszotnika.
Na s. tyt., okł.: wyd. 3 - dotyczy wyd. oryg.
Na s. tyt., okł. logo wydaw. oryg.: SitePoint Pty.
U dołu okł.: Projektowanie stron WWW dla praktyków.
Indeks.
Dla programistów.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140412 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla wszystkich osób odpowiedzialnych za analizę i podejmowanie decyzji o kierunku rozwoju stron WWW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138668 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Oznaczenie: Wyd. 2 na s. tyt., okł. dotyczy oryg.
Sygnatura czytelni BMW: VI G 27 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 143203 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5532 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The art of SEO : mastering search engine optimazation.
Oznaczenie: Wyd. 3 na s. tyt., okł. dotyczy oryg.
U góry s. tyt., okł. logo wydawcy oryg.: O'Reilly Media.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 69
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143220 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The definitive guide to HTML5.
U góry okł.: Kompendium wiedzy o HTML5!
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 98
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136269 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rusz głową!)
Tytuł oryginału: Head first learn to code : a learner's guide to coding and computational thinking.
Podtytuł z okładki.
Na okładce: Uważaj na powszechnie występujące błędy i pułapki; unikaj zawstydzających błedów składniowych; gimnastykuj swój umysł, rozwiązując około 130 łamigłówek i ćwiczeń; rozpoczynaj karierę programisty; dowiedz się, dlaczego wszystko to, co Twoi znajomi wiedzą o informatyce, jest niezupełnie prawdziwe.
Na okładce i grzbiecie książki nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Indeks.
Metapoznanie: myślenie o myśleniu (xxix) Oto co MY zrobiliśmy (xxx) A co TY możesz zrobić, żeby zapanować nad swoim mózgiem? (xxxi) Przeczytaj to (xxxii) Podziękowania (xxxvii) Recenzenci (xxxviii 1. Myślenie komputacyjne. Zaczynamy Dzielenie zadań na mniejsze (2) Jak działa kodowanie? (6) Ale po jakiemu to? (7) Świat języków programowania (8) Pisanie i uruchamianie kodu w Pythonie (13) Bardzo krótka historia Pythona (15) Python - pierwsza próba (18) Zapisywanie wyników swojej pracy (20) Gratulacje! Właśnie napisałeś swój pierwszy program w Pythonie! (21) Dyrdymałomat (25) Wprowadzenie kodu do maszyny (26) 2. Proste wartości, zmienne i typy. Znaj swoje wartości Kodowanie kalkulatora wieku psa (34) Od pseudokodu do kodu (36) Krok 1. Pobranie danych wejściowych (37) Jak działa funkcja input (38) Używanie zmiennych do zapisywania i przechowywania wartości (38) Przypisanie danych wejściowych użytkownika do zmiennej (39) Krok 2. Zbieranie kolejnych danych (39) Czas uruchomić kod (40) Wprowadzanie kodu (43) Ze zmiennymi na głęboką wodę (44) Wyraźmy to lepiej (45) Zmienne nazywają się tak nie bez powodu (46) Pierwszeństwo operatorów kluczem do szczęśliwego życia (47) Obliczanie z wykorzystaniem pierwszeństwa (48) Ręce z klawiatury! (51) Krok 3. Obliczanie wieku psa (52) Houston, mamy problem! (53) Ludzką rzeczą jest błądzić (54) Jeszcze trochę debugowania... (56) Co to za typy? (58) Naprawianie kodu (59) Houston, wystartowaliśmy (60) Krok 4. Czytelny wynik (61) Końcowa jazda próbna (62) 3. Wartości logiczne, decyzje i pętle. Decyzyjny kod Może chciałbyś zagrać? (72) Najpierw projekt (74) Wybór komputera (75) Jak używać liczb losowych? (76) Kolejny krok... (77) Prawda czy fałsz? (78) Wartości logiczne (79) Podejmowanie decyzji (80) Decyzje, decyzje... (81) Wracamy do gry (82) Pobranie wyboru użytkownika (83) Sprawdzenie wyboru użytkownika (86) Wprowadzenie kodu wykrywającego remis (87) Kto wygrał? (88) Jak zaimplementować logikę gry? (90) Więcej o operatorach logicznych (91) Wyświetl, kto wygrał (94) A dokumentacja jest? (96) Jak umieszczać komentarze w kodzie? (97) Musimy dokończyć grę! (98) Skąd wiemy, że wybór użytkownika jest niepoprawny? (99) Sprawdzanie i porządkowanie wyrażenia (100) Jak wyświetlać zapytanie cyklicznie? (102) Wykonywanie działań więcej niż raz (103) Jak działa pętla while? (104) Jak użyć while do wyświetlania zapytań aż do otrzymania poprawnego wyboru (108) Gratulacje! Zakodowałeś swoją pierwszą grę! (110) 4. Listy i iteracje. Odrobina struktury Czy pomożesz Bańkom? (122) Jak przedstawić wiele wartości w Pythonie? (123) Jak działają listy? (124) Jak pobrać element listy? (125) Zmiana wartości w liście (125) Jak długa jest ta lista? (127) Pobieranie ostatniego elementu listy (128) Stosowanie indeksów ujemnych Pythona (129) Tymczasem w firmie Bańki S.A... (131) Dyskusja nad biurkiem (133) Jak iterować listę? (134) Usuwanie błędu (135) Krótka jazda próbna (135) Skuteczne usuwanie błędu (136) Szybka jazda próbna (136) Pętla for - preferowana metoda iterowania listy (138) Jak pętla for działa na zakresie liczb? (141) Zastosowania zakresów (142) Generowanie raportu (144) Przetestuj raport o roztworach na bańki (145) Dyskusja nad biurkiem - ciąg dalszy (149) Tworzenie własnej listy od podstaw (152) Dodatkowe działania na listach (153) Przetestuj gotowy kod raportu (157) Najlepsze roztwory to... (157) Testowanie kodu znajdującego najbardziej opłacalny roztwór (161) 5. Funkcje i abstrakcje. Funkcyjny kod Co jest z tym kodem nie tak? (175) Przekształcenie bloku kodu w FUNKCJĘ (177) Jak użyć utworzonej funkcji? (178) Jak to właściwie działa? (178) Funkcje mogą też ZWRACAĆ wyniki (186) Jak wywołać funkcję z wartością zwrotną? (187) Pierwsze kroki z refaktoryzacją (189) Wykonanie kodu (190) Jak wyabstrahować kod awatara? (191) Pisanie ciała funkcji pobierz_ceche (192) Wywoływanie funkcji pobierz_ceche (193) Musimy porozmawiać o zmiennych... (195) Zasięg zmiennej (196) Kiedy zmienne są przekazywane funkcjom? (197) Wywołanie funkcji wypij_mnie (198) Co ze zmiennymi globalnymi w funkcjach? (201) Zaawansowane parametry: wartości domyślne i argumenty kluczowe (204) Zawsze deklaruj wymagane parametry jako pierwsze! (205) Używanie argumentów kluczowych (206) Jak korzystać z tych opcji? (206) 4. Część II. Sortowanie i zagnieżdżona iteracja. Porządkowanie danych Dyskusja nad biurkiem (219) Zrozumieć sortowanie bąbelkowe (220) Pseudokod sortowania bąbelkowego (223) Dyskusja nad biurkiem - ciąg dalszy (224) Implementacja sortowania bąbelkowego w Pythonie (226) Obliczanie numerów roztworów na bańki (228) 6. Tekst, łańcuchy i heurystyki. Składanie wszystkiego w całość Wprowadzenie do analityki danych (238) Jak obliczyć czytelność? (239) Plan działania (240) Przygotowanie pseudokodu (241) Potrzebujemy tekstu do analizy (242) Przygotowanie funkcji (244) Przede wszystkim: musimy uzyskać łączną liczbę słów w tekście (245) Dyskusja nad biurkiem (246) Obliczanie łącznej liczby zdań (249) Tworzenie funkcji policz_zdania (250) Obliczanie liczby sylab, czyli jak przestałem się martwić i pokochałem heurystykę (256) Dyskusja nad biurkiem - ciąg dalszy (258) Formułowanie heurystyki (259) Pisanie heurystyki (260) Jak liczyć samogłoski? (261) Ignorowanie konsekutywnych samogłosek (261) Pisanie kodu ignorującego konsekutywne samogłoski (262) Pomijanie końcowych liter e i y oraz interpunkcji (264) Krojenie w praktyce (266) Wykończenie kodu heurystyki (268) Implementacja wzoru na czytelność (270) Co dalej? (275) 7. Moduły, metody, klasy i obiekty. Myślenie modularne Dyskusja nad biurkiem (283) Krótkie omówienie modułów (284) Dyskusja nad biurkiem - ciąg dalszy (285) Zmienna globalna __name__ (286) Rozmowa nad biurkiem - ciąg dalszy (287) Aktualizacja pliku analyze.py (287) Wykorzystanie pliku analyze.py jako modułu (289) Dodawanie notek dokumentacyjnych do pliku analyze.py (291) Inne moduły Pythona (295) Zaraz... "żółwie"?! (296) Tworzenie własnego żółwia (298) Żółwiowe laboratorium (299) Dodawanie drugiego żółwia (301) Czym w ogóle są te żółwie? (304) Czym są obiekty? (305) Czym jest w takim razie klasa? (306) Klasa określa, co obiekt wie i co może zrobić (307) Jak używać obiektów i klas? (308) Co z metodami i atrybutami? (309) Klasy i obiekty są wszędzie (310) Zorganizujmy wyścigi żółwi (312) Planowanie gry (313) Zacznijmy pisać kod (314) Pisanie kodu przygotowującego (315) Hola, hola! (316) Rozpoczęcie wyścigu (318) 8. Rekurencja i słowniki. Poza iteracją i indeksami Inny sposób wykonywania obliczeń (330) Zróbmy to teraz inaczej... (331) Napiszmy teraz kod na potrzeby obydwu przypadków (332) Ćwiczymy dalej (335) Wykrywanie palindromów rekurencyjnie (336) Pisanie rekurencyjnego wykrywacza palindromów (337) Serwis Aspołecznościowy (348) Wprowadzenie do słowników (350) Co z iterowaniem po słowniku? (352) Wykorzystanie słowników w Serwisie Aspołecznościowym (354) Jak dodać więcej właściwości? (356) Pamiętasz o głównej funkcji Serwisu Aspołecznościowego? (358) Teraz wszystko w Twoich rękach! (360) Czy możemy po prostu zapisywać wyniki? (364) Użyjmy cennego słówka: memoizacja (365) Jak działa funkcja koch? (368) Fraktal Kocha z bliska (370) Ten fraktal nieprzypadkowo nazywa się płatkiem (370) 9. Zapisywanie i zwracanie plików. Trwałość danych Może opowiemy sobie szaloną historię? (380) Jak działają Szalone historie? (382) Krok 1. Odczytanie tekstu historyjki z pliku (385) Jak używać ścieżek plików? (386) Ścieżki bezwzględne (387) Pamiętaj, żeby po sobie posprzątać! (388) Wczytywanie pliku do kodu Pythona (389) Odczyt pliku przy użyciu obiektu plikowego (389) Zrób sobie przerwę (392) Hej, musimy jeszcze skończyć naszą grę! (393) Skąd wiemy, że dotarliśmy do ostatniego wiersza? (395) Sekwencje Pythona mogą nam to ułatwić (395) Wczytywanie szablonu Szalonych historii (396) Przetwarzanie tekstu szablonu (397) Użycie nowej metody łańcucha do naprawienia błędu (399) Naprawienie błędu (400) Problemy z kodem (401) Obsługa wyjątków (403) Bezpośrednie obsługiwanie wyjątków (404) Obsługa wyjątków w Szalonych historiach (406) Ostatni krok: zapisywanie historyjki (407) Aktualizacja pozostałej części kodu (407) 10. Używanie webowych API. Żądania i odpowiedzi Sięgnij dalej za pomocą webowych API (420) Jak działają webowe API? (421) Każde webowe API ma adres internetowy (422) Wprowadźmy drobne ulepszenie (425) Aktualizacja (426) Potrzebujemy teraz dobrego webowego API... (427) API z bliska (428) Webowe API przekazują dane przy użyciu JSON-a (429) Przyjrzyjmy się ponownie modułowi requests (431) Składanie wszystkiego w całość: wysłanie żądania do Open Notify (433) Jak używać JSON-a w Pythonie? (434) Używanie modułu JSON z danymi ISS (435) Dodajemy grafikę (436) Tworzymy obiekt ekranu (437) Dodajemy żółwia reprezentującego ISS (439) Żółw może też wyglądać jak stacja kosmiczna (440) Stacja jak stacja, ale co z kodem? (441) Uzupełnienie kodu ISS (442) 11. Widżety, zdarzenia i zachowania emergentne. Interaktywność Poznaj CUDOWNY ŚWIAT niesamowitego SZTUCZNEGO ŻYCIA (450) Gra w życie z bliska (451) Co chcemy stworzyć? (454) Czy mamy odpowiedni projekt? (455) W jaki sposób utworzymy symulator? (458) Tworzenie modelu danych (459) Obliczanie stanu pokolenia w grze (460) Uzupełnianie kodu modelu (464) Na jakim etapie jesteśmy? (466) Tworzenie widoku (467) Tworzenie swojego pierwszego widżetu (468) Dodawanie pozostałych widżetów (469) Poprawianie układu (470) Rozmieszczanie widżetów w układzie siatki (471) Zajmijmy się kontrolerem (473) Gotów na kolejny nowy styl programowania? (476) Dodajmy handler kliknięć (477) Jak będzie działać przycisk startu/pauzy? (479) Implementacja przycisku startu i pauzy (480) Zdarzenie innego rodzaju (481) Mamy odpowiednią technologię: metodę after (483) Daleko jeszcze? (484) Jak bezpośrednio wprowadzać i edytować komórki? (486) Pisanie handlera widok_siatki (487) Czas dodać predefiniowane wzorce (488) Pisanie kodu handlera OptionMenu (489) Jak zdefiniować wzorce? (491) Pisanie funkcji wczytywania wzorców (492) Jazda próbna (493) 12. Programowanie obiektowe. Wycieczka do Obiektowa Rozkładanie zadań w inny sposób (506) Jaki jest sens programowania obiektowego? (507) Projektujemy swoją pierwszą klasę (509) Piszemy swoją pierwszą klasę (510) Pisanie metody szczekanie (513) Jak działają metody? (514) Dodawanie dziedziczenia (516) Implementacja klasy PiesTowarzyszacy (517) Podklasy z bliska (518) PiesTowarzyszacy to też Pies (519) Sprawdzanie obecności relacji IS-A (520) Oddajmy głos psom (523) Nadpisywanie i rozszerzanie metod (524) Witamy w Żargonowie (526) Obiekt może zawierać inny obiekt (528) Projektowanie Hotelu dla Psiaków (531) Implementacja Hotelu dla Psiaków (532) Remont Hotelu dla Psiaków (535) Dodawanie zajęć w hotelu (536) Umiem wszystko, co ty umiesz, czyli polimorfizm (537) Czas nauczyć pozostałe psy chodzenia (538) Moc dziedziczenia (540) Tworzenie usługi wyprowadzania psów (541) Jak mamy zatrudnić wyprowadzacza, skoro nawet nie mamy obiektów osób? (542) Tymczasem na wyścigach żółwi... (545) ROZWIĄZANIE afery z żółwiami (547) A. Dodatek. Coś na deser. Dziesięć najważniejszych tematów (których nie omówiliśmy) #1 Listy składane (556) #2 Daty i godziny (557) #3 Wyrażenia regularne (558) #4 Inne typy danych: krotki (559) #5 Inne typy danych: zbiory (560) #6 Kod po stronie serwera (561) #7 Ewaluacja leniwa (562) #8 Dekoratory (563) #9 Funkcje wyższego rzędu i pierwszoklasowe (564) #10 Biblioteki (565)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148062 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Indeks.
Dojrzewająca branża O tym, jak przegadałem swoją drogę do świata designu UX to wciąż młoda dziedzina Nowy świat Nowa rola Nowy zespół Nowe wyzwania Dobry design to kwestia gustu, ale nie do końca Nie czas na krytykę sztuki Ego i intuicja Zwrot w stronę produktów Zmieniły się podejścia Zmieniła się sieć Zmienił się biznes Świat cyfrowy nie jest mniej prawdziwy Media społecznościowe zmieniły postrzeganie produktów cyfrowych Polityka zmieniła postrzeganie produktów cyfrowych Urządzenia mobilne zmieniły postrzeganie produktów cyfrowych Kultura start-upów zmieniła postrzeganie produktów cyfrowych Właśnie dlatego tylu ludzi ma swoje zdanie na temat twojej pracy Zdolny projektant umie rozmawiać Gdzie kucharek sześć Każdy jest projektantem! Interfejs to Twoje dzieło Praca zespołowa nie tak znowu dobra Przycisk dyrektorski Syndrom strony głównej Komunikacja jest ważna Słowa mają moc Dobra komunikacja zapewnia przewagę Elokwencja to sukces Najlepsze pomysły wygrywają (albo i niekoniecznie) Bądź sprawnym projektantem Skoncentruj się na produkcie, a nie na procesie Wielka trójca Rozwiązanie problemu Prostota obsługi Poparcie Doprowadź to do skutku Zrozumieć relacje Zrozum ich punkt widzenia Dostrzec w nich ludzi Stworzyć wspólne doświadczenia Typowy josh! Rozwinąć empatię Przywództwo i wizja Zadawaj rzeczowe pytania Nawiąż osobisty kontakt Otwórz się na innych Bądź profesjonalny Wskazywanie wpływowych jednostek Wpływowi współpracownicy Wpływowi przełożeni Wpływowi interesariusze z zewnątrz Wartości interesariuszy Historyjki interesariuszy Kierownicy i menedżerowie Programiści Właściciele produktu Menedżerowie projektów Marketingowcy i kreatywni Nawiązuj korzystne relacje Interesariusz to też człowiek Redukcja obciążenia poznawczego Pozbądź się zakłóceń Przewiduj reakcje Spisuj zastrzeżenia Stwórz alternatywne makiety Przygotuj dane Zbuduj sieć wsparcia Klakier Znajdź pomocników Ludzie czują, że to ma znaczenie Próba generalna Wysłuchać znaczy zrozumieć Czynności pasywne Pozwól im się wypowiedzieć Zzwracaj uwagę na to, czego się nie mówi Uprzejma Ula Zniechęcający Zbyszek Wskaż właściwy problem Przestawianie pól danych Powielanie danych Czynności aktywne Przeformułuj: to działa zamiast to mi się podoba Powtórz: chodzi ci o to, że Właściwy stan umysłu Pozbądź się złudzenia kontroli Okiełznaj swoje ego Bądź na tak Ćwiczenie odruchu afirmacyjnego Ujmuj swoim urokiem Zmień słownictwo Przejście Odpowiedź: strategia i taktyka Strategia udzielania odpowiedzi Odwołanie się do szlachetnych motywów Zwiększenie częstotliwości dodawania do koszyka Dodanie przycisku Prototypowanie Taktyka to działanie Porównanie projektów Pokaż wszystkie elementy Zaproponowanie alternatywy Danie wyboru Prośba o wypowiedź W krzyżowym ogniu Opóźnienie podjęcia decyzji Zebranie odroczone Odpowiedź: standardowe komunikaty Biznes Pomaga w osiągnięciu celu Wspomaga wykonanie głównego przypadku użycia Ugruntowuje markę Projekt Wykorzystuje standardowy wzorzec projektowy Przyciąga uwagę użytkownika Tworzy ścieżkę przejścia użytkownika Badania Potwierdzone danymi... Testy użyteczności ujawniły Inne badania wykazują... Hamburgerom dziękujemy Ograniczenia Brakuje zasobów Ograniczenia techniczne Spełnia standardy Odpowiedź: uzyskanie zgody Zdobycie poparcia Bądź bezpośredni Zwróć uwagę na korzyści lub konsekwencje Po zebraniu Spotkanie po zebraniu Popularność po zebraniu Przekaż sprawozdanie Odfiltruj ważne informacje Pomijaj innowacje Nigdy więcej o tym nie wspominaj Poszukaj sprzymierzeńców Zrób cokolwiek choćby nie to, co trzeba Jak przetrwać katastrofę Jak to się stało? Nie zaspokoiłeś konkretnej potrzeby Interesariusz chce mieć poczucie, że został wysłuchany Nastąpiło nieporozumienie Twój projekt nie jest najlepszym rozwiązaniem Interesariusz kompletnie zgłupiał Wprowadzanie zmian, których się nie popiera Subtelne zmiany Element opcjonalny Starannie rozważone położenie Ukryte menu Przygotuj miejsce Nie ma tego złego Odkrywanie innych problemów Bank Zaufania Kiedy się mylisz Przejdź nad tym do porządku dziennego Kozioł ofiarny Wyjdź przed szereg Kiedy się mylisz Malowanie kaczki Zarządzanie oczekiwaniami To już prawie koniec Jeśli nie jesteś projektantem Ślepiec i król Uświadom sobie, że wiemy, co robimy Daj nam możliwość zajęcia się swoją pracą Testy użyteczności i badania Upoważnij cały zespół do szybkiego działania Samodzielny zespół Dostrzeż to, że też jesteśmy ludźmi Używaj przyjaznego języka Dziesięć wskazówek współpracy z projektantami Przygotuj listę kontrolną projektu Miejsce przy stole konferencyjnym Projektować z wizją Zrozum, jakie masz możliwości Obraz jest urzeczywistnieniem fantazji Potrafimy tworzyć takie obrazy Rozwijanie kreatywności Snucie fantazji Trafić do ludzi Nie tylko piksele
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 323 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144838 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na stronie tytułowej i okładce logo O'Reilly.
Bibliografia strony 287-291.
ORIENTACJA Zarządzanie dynamiką portfela przedsiębiorstwa EKSPLORACJA Modelowanie i pomiar ryzyka inwestycyjnego Eksploracja niepewności w poszukiwaniu okazji do rozwoju Ewaluacja dopasowania produktu do rynku EKSPLOATACJA Ciągłe ulepszanie Identyfikacja wartości i zwiększanie przepływu Przyjęcie praktyk rozwojowych lean Eksperymentalne podejście do rozwoju produktu Wdrożenie dowodzenia przez misję TRANSFORMACJA Rozwijanie kultury innowacyjności Nastawienie lean w zarządzaniu ładem, ryzykiem i zgodnością Napędzanie innowacji produktowej przez zarządzanie finansami IT jako przewaga konkurencyjna Zacznij tam, gdzie jesteś
Sygnatura czytelni BMW: VI F 172 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151475 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151473 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oficjalny Podręcznik)
Na s. tyt., okł., grzb. skrót Pr i logo Adobe.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Dla początkujących jak i doświadczonych użytkowników Premiere.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII X 112
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143166 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Adobe Premiere Pro CC : oficjalny podręcznik / Maxim Jago ; [tłumaczenie : Maksymilian Gutowski]. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - X, 470 s. : iustracje kolorowe ; 24 cm.
(Oficjalny Podręcznik)
Na stronie tytułowej, okładce i grzbiecie książki skrót Pr i logo Adobe.
Indeks.
Dla początkujących jak i doświadczonych użytkowników Premiere.
Instalacja Premiere Pro CC (2) Optymalizacja wydajności (2) Korzystanie z plików lekcji (3) Podłączanie plików lekcji (4) Jak korzystać z lekcji (5) Dodatkowe materiały (6) Autoryzowane ośrodki szkoleniowe Adobe (7) 1. Przegląd Adobe Premiere Pro CC (8) Montaż nieliniowy w Premiere Pro (10) Rozszerzanie obiegu pracy (14) Obszar pracy Premiere Pro (15) Skróty klawiszowe (26) 2. Tworzenie projektu (30) Tworzenie projektu (33) Tworzenie sekwencji (45) 3. Importowanie multimediów (54) Importowanie zasobów (56) Ustawienia ingestu i pliki proxy (58) Praca z panelem Media Browser (60) Importowanie obrazów (66) Używanie Adobe Stock (70) Konfigurowanie pamięci podręcznej multimediów (71) Nagrywanie lektora (73) 4. Organizowanie multimediów (76) Używanie panelu Project (78) Praca z folderami (84) Przeglądanie materiału filmowego (92) Modyfikowanie klipów (98) 5. Podstawy edycji wideo (104) Używanie panelu Source Monitor (106) Posługiwanie się panelem Timeline (112) Najważniejsze polecenia edycyjne (120) 6. Praca z klipami i znacznikami (128) Kontrolki panelu Program Monitor (130) Rozdzielczość odtwarzania (136) Odtwarzanie filmów VR (138) Wykorzystanie znaczników (140) Blokada synchronizacji i ścieżki (146) Znajdowanie luk na osi czasu (149) Zaznaczanie klipów (149) Przenoszenie klipów (153) Wyciąganie i usuwanie segmentów (155) 7. Dodawanie przejść (160) Czym są przejścia? (163) Punkty edycji i krawędzie (164) Dodawanie przejść wideo (166) Dopracowywanie przejścia w trybie A/B (171) Dodawanie przejść audio (177) 8. Zaawansowane techniki edycji (182) Czteropunktowa edycja (184) Zmiana szybkości odtwarzania (186) Zastępowanie klipów i materiału (192) Osadzanie sekwencji (196) Przycinanie (198) Przycinanie zaawansowane (199) Przycinanie w panelu Program Monitor (204) 9. Wprawianie klipów w ruch (212) Zaczynamy (214) Dostosowywanie efektu Motion (214) Zmiana położenia, rozmiaru i obrotu klipu (219) Interpolacja klatek kluczowych (229) Inne efekty ruchowe (233) 10. Montaż wielokamerowy (240) Proces montażu wielokamerowego (242) Tworzenie sekwencji wielokamerowej (244) Przełączanie między kamerami (248) Kończenie prac nad montażem wielokamerowym (251) 11. Edycja i miksowanie dźwięku (254) Konfiguracja interfejsu do pracy z dźwiękiem (256) Przeglądanie właściwości dźwięku (265) Tworzenie ścieżki z narracją (266) Dopasowywanie głośności dźwięku (268) Tworzenie cięcia split edit (273) Dopasowywanie poziomów dźwięku klipu (274) 12. Dopracowywanie dźwięku (280) Dopracowywanie dźwięku w panelu Essential Sound (282) Dopracowywanie dialogu (284) 13. Dodawanie efektów wideo (302) Praca z efektami (304) Efekty klipów wzorcowych (316) Maskowanie i przesuwanie efektów wizualnych (319) Stosowanie efektów z klatkami kluczowymi (322) Predefiniowane ustawienia efektów (326) Często używane efekty (329) Renderowanie i zastępowanie (334) 14. Korekcja kolorów i grading (338) Obieg pracy nad kolorem (341) Przegląd efektów kolorystycznych (355) Rozwiązywanie problemów z ekspozycją (359) Naprawianie balansu kolorów (363) Specjalne efekty kolorów (367) Tworzenie wizualnego charakteru (368) 15. Techniki kompozytowania (372) Czym jest kanał alfa? (375) Kompozytowanie jako część projektu (376) Praca z efektem Opacity (378) Praca z przezroczystością kanału alfa (382) Kluczowanie koloru w ujęciu na greenscreenie (383) Maskowanie klipów (388) 16. Tworzenie tytułów (392) Zaczynamy (394) Przegląd panelu Essential Graphics (394) Podstawy typografii filmowej (398) Tworzenie tytułów (403) Stylizacja tekstu (406) Praca z kształtami i logotypami (410) Przewijanie tekstu (413) Napisy (415) 17. Zarządzanie projektami (420) Menu File (422) Project Manager (424) Inne sposoby zarządzania projektem (432) Przeglądanie projektów w Media Browser (432) Zarządzanie współpracą (435) Panel Libraries (436) Zarządzanie dyskami twardymi (436) 18. Eksportowanie klatek, klipów i sekwencji (440) Opcje eksportowania (442) Eksportowanie pojedynczych klatek (443) Eksportowanie kopii głównej (444) Praca z Adobe Media Encoder CC (447) Publikowanie w mediach społecznościowych (453) Wymiana plików z innymi aplikacjami edycyjnymi (454)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII X 65
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147024 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netografia na stronach [137]-139. Indeks.
Etap planowania (23) Zespół (23) Zaangażuj właściwych ludzi (24) Wskaż opiekuna projektu (25) Wszyscy muszą uczestniczyć (25) Planowanie improwizowane (26) Widok całości (26) Zapis cyfrowy (27) Znaleźć czas (30) Zapoznaj się ze swoim terminarzem (30) Priorytetyzacja (30) Przydzielanie zadań (31) Razem (31) Osobno (32) Okresy przestoju (32) Zakres prac (32) Lista życzeń (33) Porządkowanie (33) Priorytety (33) Podział zadań (34) Test jednej godziny (34) Określ etapy (35) Określ, co wykracza poza zakres prac (35) Pamiętaj o testach (36) Terminy (36) Faza 1 (37) Faza 2, Faza 3... (37) Strategie wdrażania (37) Zarządzanie aktualizacjami witryny (38) Prowadź rejestr decyzji (38) Etap opracowania treści (41) Projektowanie z właściwą treścią (41) Dostępność (42) Ułatwienia dostępu pomagają wszystkim (43) Co można zrobić (43) Dostępność i użyteczność (45) Ewaluacja istniejących treści (45) Inwentaryzacja i audyt treści (45) Wykaz treści (46) Audyt treści (46) Szybka inwentaryzacja i audyt (47) Stała obsługa witryny (48) Unikaj powielania pracy (48) Stopniowe wprowadzanie aktualizacji (48) Aktualizacja i upraszczanie zastanych treści (49) Szybkie poprawki (49) Krócej nie znaczy lepiej (50) Mniej może znaczyć lepiej (51) Ograniczanie obciążenia poznawczego bez ograniczania dostępu do treści (52) Przygotuj plan (55) Przygotowanie wytycznych stylistycznych (56) Udoskonalenie systemu zarządzania treścią (57) Usuń style inline (58) Usuń opcje stylizacji (58) Ustrukturyzuj treść (59) Inna możliwość: niczego nie rób (60) Etap projektowania (61) Ewolucja zamiast rewolucji (61) Projekty wielokrotnego użytku (63) Dostępność (65) Wydajność (67) Żadnych makiet (68) Określanie reguł (68) Spisz reguły (68) Zrealizuj projekt (70) Określanie breakpointów (71) Użyj przeglądarki (71) Tweakpointy i breakpointy (72) O czym pamiętać (72) Kiedy używać danych analitycznych (72) Przygotowanie wytycznych stylistycznych (72) Zrzuty, zrzuty, wiele zrzutów (74) Racjonalizacja (75) Opracuj poradnik stylistyczny (76) Uporządkuj arkusze stylów (77) Jeśli masz już gotowy poradnik stylistyczny (77) Poradnik stylistyczny czy biblioteka wzorców? (77) Standaryzacja witryn (78) Partyzancki UX (79) Makiety z karteczek (79) Prototypowanie błyskawiczne (79) Testowanie ekspresowe (81) Najważniejsze zagadnienia testowe (81) Siatki i tekst (82) Wartości procentowe (82) Siatki responsywne (82) Zmień kolejność treści (84) Określ skalę typograficzną (87) Zarządzanie obrazami (88) Inwentaryzacja obrazów (88) Uważaj na rozmiar (89) Pliki SVG (89) Wzorce projektowe przydatne pod kątem responsywności (90) Wzorce nawigacji (90) Tabele (92) Zmaksymalizuj korzyści z opinii zwrotnych i przeglądów (95) Etap realizacji (99) Eksperymentuj na małych projektach (99) Dostępność (100) Wydajność (101) Budżet wydajności (102) Wydajność odczuwalna (103) Odchudzone strony na dużych ekranach (104) Okrojone fonty webowe (104) Przydatne narzędzia (105) Płynne siatki i tekst (107) Płynna siatka na szybko (108) Ulepszenie kodu (108) Usuń style inline (110) Poszukaj inspiracji (110) Zrezygnuj z absolutnych jednostek miary (111) Skalowalny tekst (112) Zapytania medialne (113) Mobile first i progresywne ulepszanie (114) Obsługa w przeglądarkach (115) Modernizacja obrazów pod kątem responsywności (116) Obrazy SVG (116) Element picture i atrybut srcset (117) Zarządzanie obrazami (118) Skompresuj bitmapy (119) Obrazy opcjonalne (119) Testowanie (119) Na czym testować i co poprawiać (120) Stwórz własne laboratorium (120) Emulatory i inne narzędzia (122) Udoskonalenie procesu produkcyjnego (124) Pisanie kodu (124) Pomiar sukcesu po publikacji (131)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 38
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144840 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej również informacje o miejscach wydania i wydawcy oryginału - O'Reilly.
Na książce także ISBN oryginału: 9781491971727.
Na 4 stronie okładki: Informatyka w najlepszym wydaniu.
Rozdział 1. Mapy drogowe - restart (2) Mapa drogowa powinna wykorzystywać zgromadzoną wiedzę (14) Rozdział 2. Komponenty mapy drogowej (28) Informacje uzupełniające (40) Komponenty - kontekst (42) Rozdział 3. Zbieranie danych (52) Rozdział 4. Wizja produktu i strategia (66) Misja określa zamiary (67) Wizja jest pożądanym rezultatem (68) Rozdział 5. Odkrywanie potrzeb klienta za pomocą tematów (86) Wyrażanie potrzeb klienta (87) Tematy z życia wzięte (103) Tematy są potrzebami użytkownika (108) Rozdział 6. Rozwijanie mapy drogowej (112) Podsumowanie komponentów pomocniczych (123) Rozdział 7. Priorytetyzacja - podejście naukowe (126) Dlaczego priorytetyzacja jest nieodzowna? (128) Wzór na priorytetyzację (147) Modele priorytetyzacji (152) Rozdział 8. Harmonizacja i poparcie (156) Oprogramowanie (168) Rozdział 9. Prezentowanie i udostępnianie mapy drogowej (172) Rozdział 10. Aktualność mapy drogowej produktu (202) Planowane zmiany (207) Nieplanowane zmiany (208) Rozdział 11. Restart map drogowych w Twojej organizacji (226) Jak zacząć? (228)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 398 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149370 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie systemowe : wprowadzenie / Donella H. Meadows ; przekład: Maksymilian Gutowski. - Gliwice : Helion, © 2022. - XIII, [4], 193, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 191-193.
CZĘŚĆ I. STRUKTURA I ZACHOWANIE SYSTEMU Rozdział 2. Krótka wizyta w systemowym zoo CZĘŚĆ II. SYSTEMY I MY Rozdział 3. Dlaczego systemy działają tak sprawnie Rozdział 4. Dlaczego systemy nas zaskakują Rozdział 5. Pułapki i okazje CZĘŚĆ III. WPROWADZANIE ZMIAN — w SYSTEMACH I NASZYM WŁASNYM ŚWIATOPOGLĄDZIE Rozdział 6. Punkty nacisku — miejsca ingerencji w system Rozdział 7. Życie w świecie systemów Przegląd zasad systemowych172 Pułapki systemowe175 Punkty nacisku w systemie177 Wytyczne dotyczące życia w świecie systemów178 Równania modeli178
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153036 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Bibliografia na stronie 323.
Skąd się biorą nieudane produkty i kiedy metoda Lean wchodzi do gry Dopasowanie produktu do rynku w ramach metody Lean Product Czym jest dopasowanie produkt - rynek? Piramida dopasowania produkt - rynek Quicken: z 47. miejsca na podium Metoda Lean Product Przestrzenie problemów i rozwiązań Kosmiczny długopis Problem definiuje rynek Rozwój produktu od zewnątrz Czy warto słuchać klientów? Historia dwóch funkcji Wykorzystanie przestrzeni rozwiązań do znalezienia przestrzeni problemów Metoda lean product Wskaż odbiorcę docelowego Poszukiwanie klientów Segmentacja rynku docelowego Użytkownicy a nabywcy Cykl przyjmowania nowych technologii Persony Zidentyfikuj zaniedbane potrzeby odbiorców (krok 2.) Potrzeby odbiorcy Przykład potrzeby klienta: TurboTax Odkrywanie klienta Drabiny korzyści Hierarchie potrzeb Istotność a zadowolenie Powiązane techniki analityczne Wizualizacja wartości dodanej Model Kano Zastosowanie modeli poznawczych Zdefiniuj propozycję wartości Strategia - mówić "nie" Propozycje wartości wyszukiwarek Katastrofa Cuil Tworzenie propozycji wartości produktu Podjeżdżanie tam, gdzie będzie krążek Kamera Flip Przewidywanie przyszłości w propozycjach wartości Określ zestaw funkcji MVP Historyjki użytkownika: funkcje i korzyści Rozkład funkcji na części Mniejsze serie są łatwiejsze w obsłudze Określanie zakresów punktami Priorytetyzowanie na podstawie ROI Wybór propozycji MVP Stwórz prototyp MVP (krok 5.) Czym (nie) jest MVP? Testy MVP Matryca testów MVP Jakościowe testy marketingu Ilościowe testy marketingu Jakościowe testy produktu Ilościowe testy produktu Zasady dobrego projektowania UX Czym jest dobry UX? Góra lodowa projektowania UX Projekt koncepcyjny Architektura informacji Projektowanie interakcji Projekt graficzny Zasady projektowania Tekst jako ważny aspekt UX Drużyna A Decyduje użytkownik Przetestuj MVP z udziałem klientów Z iloma klientami należy prowadzić testy? Testowanie na żywo, zdalnie i bez moderacji Jak rekrutować klientów z rynku docelowego Testy użytkowników Intuit Testowanie Ramen (183) Jak ustrukturyzować sesję badawczą Jak zadawać dobre pytania Pytania otwarte i zamknięte Empatia i jej brak Podsumowanie testu Jak analizować informacje zwrotne Użyteczność a dopasowanie produktu do rynku Iteracje i zwroty zwiększające dopasowanie produktu do rynku Pętla tworzenie-pomiary-uczenie się Pętla hipotetyzowanie-projektowanie-testowanie-uczenie się Iteracyjne testy użytkowników Wierność czy zmiana? Kompleksowa analiza zastosowania metody Lean Product MarketingReport.com . Wskazanie odbiorców docelowych Zidentyfikowanie zaniedbanych potrzeb Zdefiniowanie propozycji wartości Określenie zestawu funkcji MVP Stworzenie prototypu MVP . Przetestowanie MVP z udziałem klientów Zwiększenie dopasowania produktu do rynku poprzez iterację i zwrot Przemyślenia Budowanie i optymalizacja produktu Tworzenie produktu zgodnie z metodologią Agile Metodologia Agile Scrum Kanban Wybór odpowiedniej metodologii Agile Sukces z Agile Kontrola jakości Programowanie sterowane testami Ciągła integracja Ciągłe wdrażanie Monitorowanie najważniejszych wskaźników Analityka a inne metody poznawcze Oprah kontra Spock Wywiady z użytkownikami Testy użyteczności Ankiety Analityka i testy A/B Modele analityczne Określenie najważniejszego wskaźnika Wskaźnik retencji Równanie działalności biznesowej Osiągnięcie rentowności Optymalizacja produktu i działalności biznesowej na podstawie danych analitycznych Proces analityczny metody Lean Product Studium przypadku: Friendster Optymalizacja z wykorzystaniem testów A/B
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146996 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Testowanie kodu w praktyce / Renu Rajani ; tłumaczenie: Maksymilian Gutowski. - Gliwice: Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 328 stron ; ilustracje, schematy, wykresy ; 23 cm.
Tytuł oryginału : Testing practitioner handbook, 2017.
Na stronach [321]-328 : Netografia. Indeks.
Stan transformacji cyfrowej - co się zmieniło w latach 2013 - 2016? Priorytety transformacji QA i testowania Czynniki transformacyjne Poziom dojrzałości cyfrowej Wydatki na cyfrowe QA Prognozy rozwoju aplikacji chmurowych Przyrost wyzwań towarzyszących testom mobilnym i wielokanałowym IoT Ograniczenie wyzwań towarzyszących testowaniu wrażeń klienta Podział prac nad QA na rozwój i wsparcie produkcji Intensyfikacja działań QA w zakresie rozwoju W fazie projektowania Prowadzenie hybrydowych zespołów QA Przyszłość modeli przedsięwzięć testowych DevOps Dane z World Quality Report 2016 dotyczące industrializacji i TCoE, Model fabryczny cyfrowego QA Cyfrowy model fabryki w industrializacji dostawy cyfrowego QA Kluczowe aspekty korzystania z DQAF Korzyści Crowdsourcing - elastyczne TCoE na żądanie Czym jest crowdtesting i jak to działa? Modele operacyjne crowdtestingu Crowdtesting w ramach TCoE Korzyści z crowdtestingu Testowanie weekendowe - modus operandi Zalety Wady Trendy w stosowaniu testów crowdsourcingowych W jaki sposób duże organizacje IT mogą wdrożyć program testów weekendowych? Testowanie w produkcji zwinnej i poziom akceptacji podejścia zwinnego Jakie korzyści w porównaniu z modelem waterfall? Scrum Kanban Jak przebiega testowanie w zwinnych sprintach? Zwinność w środowiskach rozproszonych Stan akceptacji zwinności - ustalenia World Quality Report 2016 - 2017 Wzrost poziomu akceptacji metodyki zwinnej DevOps Zwiększone wykorzystanie Rosnąca złożoność testowania w metodologii zwinnej Wyzwania towarzyszące przygotowywaniu CoE na potrzeby testów zwinnych W jaki sposób QA przekształca się, aby sprostać wymogom podejścia zwinnego i DevOps Czym się różni testowanie w ramach DevOps od tradycyjnego? Podejście zwinne polega na szybkości, DevOps usuwa granice dzielące rozwój QA i operację Podejście zwinne kontra DevOps Rola automatyzacji w DevOps Znaczenie Wskażniki i pomiar Śledzenie postępów Ocena stanu wdrożenia DevOps przy użyciu metody benchmarkingowej Wyzwania towarzyszące wdrożeniu DevOps DevOps QA benchmarking - czym jest i do czego służy Obszary Trendy DevOps według WQR ChatOps - historia i potrzeby Jak to działa? Zastosowanie Korzyści BDD - założenia Gherkin - podstawowa składnia i przykład Role w zespole Korzyści z używania Gherkina Automatyzacja zarządzania konfiguracją dla środowisk testowych DevOps Zautomatyzowane zarządzanie danymi testowymi w środowisku DevOps TDM w środowisku DevOps - kluczowe wyzwania Rozwiązanie TDM dla środowiska DevOps Typowe usługi TDM i architektura TDM Testowanie w cyklu DevOps z wykorzystaniem architektury mikrousług Zautomatyzowane środowiska testowe w DevOps Zarządzanie Automatyzacja Korzyści z automatyzacji Wskaźniki środowisk testowych do uwzględnienia przy zarządzaniu wydaniami Narzędzia automatyzacji środowiska testowego Wirtualizacja usług jako czynnik wspomagający DevOps Rola wirtualizacji Narzędzia do wirtualizacji Identyfikacja przypadków do uwzględnienia w testach regresyjnych Wprowadzenie Proces testowania Jak dobierać przypadki na potrzeby testów regresyjnych? Automatyzacja testów dostępności w środowisku DevOps AX i DevOps Automatyzacja testowania AX w DevOps Standardowe narzędzia AX Optymalizacja wydajności aplikacji Java Wąskie gardła wydajności Obiekty - Wielokrotne wykorzystywanie Zarządzanie pulami Normalizacja obiektów Enumeracja stałych Operatory a metody Unikanie nadmiernego gromadzenia śmieci Opóźniona inicjalizacja Narzędzia do optymalizacji wydajności Javy Profiler NetBeans do analizy aplikacji Java Testowanie aplikacji mobilnych Kluczowe wyzwania Wrażenia użytkownika (UX) Dopasowanie kontekstu Zróżnicowane interfejsy Różnorodność urządzeń Testowanie Wyzwania towarzyszące automatyzacji testów z wykorzystaniem niestandardowych narzędzi Skrócenie czasu wprowadzenia produktu na rynek Sposoby na zwiększenie użyteczności aplikacji mobilnych Testowanie aplikacji analitycznych - co się zmieniło w dziedzinie SMAC Zrozumienie klientów gromadzenie danych i analiza Testowanie aplikacji BI/BA Aplikacji big data/Hadoop? Migracja aplikacji do chmury Sprawdzenia gotowości aplikacji do migracji Kluczowe obszary testowania Wyzwania towarzyszące walidacji Testowanie w chmurze Uwzględnienie oddalenia geograficznego Przełamywanie barier komunikacyjnych Zabezpieczanie aplikacji Replikacja platformy Testowanie wydajności na żądanie w środowiskach samoobsługowych Platforma chmurowa do tworzenia całościowych testów wydajności Środowiska samoobsługowe do prowadzenia testów wydajności na żądanie Kluczowe scenariusze testowania wydajności na żądanie - proponowana architektura QA w dziedzinie marketingu cyfrowego Rozwój Wyzwania Znaczenie jakości QA cyfrowych aplikacji marketingowych Panel bezpieczeństwa dla zarządu Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji Konsekwencje naruszenia zabezpieczeń Implementacji pulpitu Zrobotyzowana automatyzacja w testowaniu aplikacji mobilnych Korzyści ze zrobotyzowanej automatyzacji procesów (RPA) Wykorzystanie RPA w testach mobilnych Kluczowe aspekty testowania aplikacji internetu rzeczy (IoT) Oopracowania solidnej strategii Kwestie do uwzględnienia przy testowaniu IoT Rodzaje testów IoT Biznes algorytmiczny i testowanie w oparciu o model Wykorzystanie inteligencji kognitywnej w testowaniu Wprowadzenie Ewolucja technologii Metodologie Zalety badań Przypadki zastosowania dla konkretnych sektorów Obsługiwane technologie Koszty Wyzwania Fintech - testowanie i QA w nowej, przełomowej dziedzinie Ekosystem Usługi na różne sektory rynku Testowanie aplikacji i rozwiązań Podsumowanie Technologia blockchain Technologie cyfrowych łańcuchów dostaw i zagadnienia QA Zrozumienie procesu Trendy branżowe Nowe technologie w handlu detalicznym QA w dziedzinie łańcuchów dostawczych Potencjalne innowacje w dziedzinie e-zdrowia - konsekwencje dla testowania i QA Trendy transformacji cyfrowej w sektorze opieki zdrowotnej E-zdrowie w praktyce Ekosystem cyfrowej opieki zdrowotnej Typowe wyzwania w branży e-zdrowia Wprowadzenie solidnego QA Walidacja danych w ramach podróży pacjenta Trendy w globalnym sektorze motoryzacyjnym - konsekwencje dla testowania i QA Czynniki stymulujące rozwój branży motoryzacyjnej i wpływ globalny na nie W jaki sposób trendy w sektorze motoryzacyjnym wpływają na testowanie oprogramowania? Cyfrowa transformacja w sektorze konsumenckim i detalicznym - zagadnienia QA, Wyzwania w sektorze konsumenckim i detalicznym Sklepy stacjonarne i internetowe Podróż klienta cyfrowego przez środowisko omni-channel Korzyści z cyfryzacji Czynniki istotne dla nabywców cyfrowych Multi-channel i omni-channel - zagadnienia QA Widoczność zapasów Komunikacja z siecią Predykcyjna analiza klientów Strategia realizacji zamówień Transformacja cyfrowa w energetyce i sektorze użyteczności publicznej - zagadnienia QA Trendy technologiczne Technologie dla transformacji cyfrowej w sektorze energetyki i użyteczności publicznej Komunikacja wielokanałowa i spójność podróży klienta Uwagi dotyczące testów podróży klienta inteligentnej infrastruktury pomiarowej Trendy cyfrowej transformacji QA w sektorze energetyki i użyteczności publicznej Inteligentna energetyka i sieci energetyczne - skuteczne testowanie Trendy w sektorze energetycznym i usług komunalnych Dane WQR 2016 Wyzwania w sektorze energetycznym Inteligentne liczniki i sieci Proces testowania SMI Testowanie cyfrowych aplikacji linii lotniczych - projekty responsywne Rola cyfryzacji QA i testowanie w branży lotniczej Testowanie responsywnych stron internetowych Testowanie tablic ortogonalnych (OAT) - zastosowanie w sektorze opieki zdrowotnej Wyzwania towarzyszące testowaniu aplikacji H&LS Przyszłość konsultingu w erze przemian cyfrowych Przyszłość testowania w świecie cyfrowym Kluczowe trendy Rozpowszechnione technologie i analizy predyktywne UX Inteligencja kognitywna w połączonych z siecią pojazdach autonomicznych Wielokanałowa łączność Dezintermediacja - platforma łącząca nowych partnerów Kwestie związane z testowaniem nowych technologii Testowanie w przyszłości - możliwości rozwoju zawodowego Zawody testerskie Znaczenie technologii i narzędzi branżowych lub dziedzinowych w karierze testera Umiejętności wymagane w testowaniu zwinnym i DevOps Nowy profil testera w DevOps Robotyka Uczenie maszynowe Internet rzeczy - konsekwencje dla indyjskiego sektora usług Robotyka uczenie maszynowe i IoT - kontekst Jaki wpływ wywiera postęp technologiczny na gospodarkę indyjską? Perspektywy dla indyjskiego sektora usług
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII J 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145481 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: Presentation Zen : simple ideas on presentation design and delivery.
Na stronie redakcyjnej : tłumaczenie Maksymilian Gutowski z wykorzystaniem fragmentów "Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady" w przekładzie Marka Marczaka.
Wydanie 3. odnosi się do oryginału.
Prezentacje w dzisiejszym świecie (5) PRZYGOTOWANIE Kreatywność, limity i ograniczenia (31) Planowanie analogowe (47) Tworzenie historii (79) DESIGN Dlaczego prostota ma znaczenie (117) Design prezentacji - zasady i techniki (137) Przykładowe materiały wizualne: obrazy i tekst (197) PREZENTACJA Sztuka bycia w pełni obecnym (235) Nawiązywanie więzi z widzami (251) Potrzeba zaangażowania (273) KOLEJNY KROK Początek podróży (305) Zdjęcia i ilustracje (312)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149881 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: UX for the web.
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Rozdział 1. Podstawy UX 15 UX na początku XX wieku 16 UX od każdej strony 19 Myślenie projektowe i projektowanie zorientowane na człowieka (HCD) 20 UX i dziedziny projektowania 26 Cechy UX i UI 27 Rozdział 2. Wyróżnij się na tle konkurencji 31 Współczesne kreowanie marki 31 Studium przypadku - tożsamość a wizerunek marki - Jeep 32 Kreowanie marki - motywy graficzne 34 Kreowanie marki - osobowość 38 Kreowanie marki - relacja 39 W jaki sposób UX pozwala wyróżnić markę na tle konkurencji? 41 Przeprowadzenie analizy UX konkurencji 42 B2B kontra B2C 50 Studium przypadku - B2C i UX 53 Studium przypadku - B2B i UX 55 Rozdział 3. Tworzenie więzi emocjonalnej z użytkownikiem 61 Tworzenie cyfrowej tożsamości, z którą użytkownik może nawiązać relację 62 Posługiwanie się jasnym językiem 64 Utrzymywanie odpowiedniego tonu 64 Pokaż ludzką twarz 64 Nagrody wizualne 65 Mikrointerakcje w UI 65 Eksploracja UI i zachęty 65 Kierowanie poprzez przewidywanie zachowań użytkownika 66 Podawanie użytecznych informacji 67 Budowanie zaufania i wiarygodności 67 Rozdział 4. Zapewnianie użyteczności interfejsu użytkownika (UI) 71 Wprowadzenie do tematyki UI 71 Psychologia koloru 74 Koło barw 76 Barwy ciepłe i zimne 77 Symbolika barw 77 Kolor a dostępność 80 Najlepsze praktyki projektowe 81 Wytyczne Material Design firmy Google 82 iOS Human Interface Guidelines 84 Studium przypadku - projektowanie UI witryn internetowych 85 Język i semiotyka 89 Najlepsze praktyki tworzenia czytelnej ikonografii 89 Rozdział 5. Badania i analiza - solidny fundament 93 Kategoryzacja i definiowanie rodzajów badań 94 Badania ilościowe a jakościowe 98 Wybór etapu prac odpowiedniego do prowadzenia badań 100 Opis metod badań UX 101 Przygotowanie planu badań 105 Sformułowanie pytania badawczego 106 Przegląd aktualnego stanu wiedzy i literatury 107 Wybór metod i planowanie logistyczne 109 Prowadzenie badań 114 Analiza danych 114 Przedstawienie wyników 115 Analizy eksperckie 115 Analiza heurystyczna 116 Audyt treści 119 Techniki jakościowe 121 Wywiady 121 Obserwacja 122 Analiza materiału badawczego 123 Przykładowe badania etnograficzne - portal brokerski 124 Techniki ilościowe 125 Wykorzystanie statystyk 125 Wybór testów statystycznych 126 Rozdział 6. Przygotuj strategię UX - użytkownicy i treść 129 Tworzenie person kierujących strategią UX 129 Charakterystyka użytecznej persony 130 Tworzenie solidnej architektury informacji 131 Sortowanie kart 132 Tworzenie mapy witryny 138 Tworzenie wędrówek użytkownika 140 Kluczowe komponenty wędrówki użytkownika 141 Tworzenie przepływów zadań 144 Kluczowe komponenty poprawnego przepływu zadań 144 Rozdział 7. Wdrożenie strategii UX za pomocą szkieletów i prototypów 147 Tworzenie moodboardów i scenorysów 148 Moodboardy 148 Tworzenie moodboarda 150 Scenorysy 151 Tworzenie scenorysu 153 Studium przypadku - tworzenie scenorysu 154 Co, kiedy i jak prototypować? 155 Co i kiedy prototypować? 157 Jak prototypować? 158 Tworzenie szkieletów i prototypów interaktywnych 159 Narzędzia do prototypowania 159 Tworzenie szkieletu 162 Tworzenie prototypu interaktywnego 173 System kontroli wersji 177 Tworzenie biblioteki wzorców 178 Projektowanie z myślą o responsywności i dostępności 179 Rozdział 8. Tworzenie produktu - urządzenia, przeglądarki i technologie asystujące 181 Znaczenie projektowania opartego na responsywności, dostępności i uniwersalności 182 Projektowanie dla zróżnicowanych technologii 186 Projektowanie z myślą o danych wejściowych i wyjściowych 186 Responsywność 188 Projektowanie na potrzeby różnych przeglądarek i systemów operacyjnych 192 Projektowanie z myślą o dostępności i technologiach asystujących 193 Testowanie projektów z uwzględnieniem wielu technologii 195 Rozdział 9. Optymalizacja strategii UX za pomocą iteracyjnych testów użyteczności 199 Maksymalizacja wartości testów użyteczności 200 Planowanie, prowadzenie i analiza wyników testów użyteczności 202 Planowanie testów użyteczności 204 Prowadzenie testów użyteczności 221 Analizowanie i raportowanie wyników testów 224 Inne formy testów użyteczności 228 Skuteczna analityka - konstrukcja przydatnego testu A/B 230 Wykorzystanie danych analitycznych w testach A/B 233 Rozdział 10. Podstawy dostępności i płynące z niej korzyści 235 Definicja dostępności witryn internetowych 236 Zaspokajanie tymczasowych i trwałych szczególnych potrzeb 237 Niepełnosprawność wzrokowa 238 Niepełnosprawność słuchowa 239 Niepełnosprawność motoryczna (ruchowa) 239 Niepełnosprawność poznawcza (intelektualna) 239 Niepełnosprawność neurologiczna 240 Korzyści płynące z zapewnienia dostępności produktu 240 Prawne skutki niezapewnienia dostępności 241 Technologie asystujące i ich rola w projektowaniu z myślą o dostępności 242 Testowanie dostępności 244 Rozdział 11. Praktyczny przewodnik po dostępności 247 Od czego zacząć? 247 Praktyczne wytyczne analizy dostępności witryny 248 Przegląd WCAG 2.0 250 Percepcja 250 Funkcjonalność 253 Zrozumiałość 255 Rzetelność 256 Przegląd WAI-ARIA 257 Role 257 Właściwości i statusy 257 Wymagania z zakresu dostępności z perspektywy projektowej 258 Studium przypadku - analiza Booking.com pod kątem wymagań WCAG 2.0 260
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 96
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146680 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Tytuł oryginału: Statistical analysis with Excel for dummies.
Wydanie 4. odnosi się do oryginału.
U góry okładki: W prostocie tkwi siła
Na okładce: Poznaj wszystkie narzędzia statystyczne Excela. Przetestuj swoje hipotezy i wyciągnij wnioski. Interpretuj dane za pomocą Excela.
CZĘŚĆ I: WPROWADZENIE DO ANALIZY STATYSTYCZNEJ W EXCELU: PARA Z NIEBA RODEM 25 Rozdział 1: Ocena danych w rzeczywistym świecie 27 Pojęcia statystyczne (i pokrewne), bez których ani rusz 27 Próby i populacje 28 Zmienne: zależne i niezależne 29 Rodzaje danych 30 Prawdopodobieństwo 31 Statystyka indukcyjna: testowanie hipotez 32 Hipoteza zerowa i alternatywna 33 Dwa rodzaje błędów 34 Co nowego w Excelu 2016? 35 Co się nie zmieniło w Excelu 2016? 36 Znajomość podstaw 41 Autowypełnianie komórek 41 Odwołania do komórek 44 Co nowego znajdziesz w tym wydaniu książki? 46 Rozdział 2: Funkcje statystyczne Excela 49 Zaczynamy 49 Przygotowanie do pracy statystycznej 52 Funkcje arkusza kalkulacyjnego w Excelu 2016 52 Szybki dostęp do funkcji statystycznych 55 Formuły tablicowe 58 Nazwy: cały zakres możliwości 60 Tworzenie własnych formuł tablicowych 68 Stosowanie narzędzi analizy danych 69 Korzystanie z często używanych funkcji 73 CZĘŚĆ II: OPISYWANIE DANYCH 75 Rozdział 3: Funkcje statystyczne Excela 77 Dlaczego warto korzystać z wykresów? 77 Podstawy 79 Funkcje graficzne Excela 79 Wstawianie wykresów 80 Wznoszenie kolumn 81 Kolumny skumulowane 85 Krojenie tortu 86 Wujek Dobra Rada 88 Kreślenie linii 89 Rozniecić iskrę 92 Wbijanie słupków 94 Zliczanie punktów 96 Inne zastosowanie wykresu punktowego 99 Puszczanie bąbelków 100 Gra na giełdzie 101 Przeczesywanie powierzchni 103 Odczytywanie radaru 104 Rysowanie mapy drzewa i wykresu pierścieniowego 105 Tworzenie histogramu 107 Porządkowanie kolumn: Pareto 108 Skrzynki i wąsy 109 Mapy 3D 110 Rozdział 4: Robić wszystko, nie robiąc nic 113 Średnia: wiedza o przeciętności 113 Obliczanie średniej 114 ŚREDNIA i ŚREDNIA.A 115 ŚREDNIA.JEŻELI i ŚREDNIA.WARUNKÓW 117 ŚREDNIA.WEWN 120 Inne typy średnich 122 Mediana: na samym środku 123 Znajdowanie mediany 124 MEDIANA 124 Moda na statystykę 125 Znajdowanie dominanty 125 WYST.NAJCZĘŚCIEJ.WART i WYST.NAJCZĘŚCIEJ.TABL 126 Rozdział 5: Odchylenia od średniej 129 Pomiar wariancji 130 Uśrednianie odchylenia: wariancja i jej obliczanie 130 WARIANCJA.POP i WARIANCJA.POPUL.A 133 Wariancja próby 134 WARIANCJA.PRÓBKI i WARIANCJA.A 135 Odchylenie standardowe a pierwiastek 136 Odchylenie standardowe populacji 136 ODCH.STAND.POPUL i ODCH.STANDARD.POPUL.A 137 Odchylenie standardowe próby 137 ODCH.STANDARD.PRÓBKI i ODCH.STANDARDOWE.A 138 Brakujące funkcje: ODCH.STAND.JEŻELI i ODCH.STAND.WARUNKÓW 139 Powiązane funkcje 143 ODCH.KWADRATOWE 143 Odchylenie bezwzględne 143 ODCH.ŚREDNIE 144 Rozdział 6: Spełnianie standardów 147 Wyniki z 147 Właściwości wyników standaryzowanych 148 Barry Bonds kontra Babe Ruth 149 Wyniki egzaminów 150 NORMALIZUJ 151 Pozycja 152 POZYCJA.NAJW i POZYCJA.ŚR 153 MAX.K i MIN.K 155 PERCENTYL.PRZEDZ.ZAMK i PERCENTYL.PRZEDZ.OTW 155 PROC.POZ.PRZEDZ.ZAMK i PROC.POZ.PRZEDZ.OTW 158 Narzędzie analizy danych: Ranga i percentyl 160 Rozdział 7: Opisywanie danych 163 Zliczanie 163 ILE.LICZB, ILE.NIEPUSTYCH, LICZ.PUSTE, LICZ.JEŻELI, LICZ.WARUNKI 163 Wartości najwyższe i najniższe 166 MAX, MAX.A, MIN, MIN.A 166 Wiedza tajemna 167 SKOŚNOŚĆ i SKOŚNOŚĆ.P 168 KURTOZA 170 Częstość 171 CZĘSTOŚĆ 172 Narzędzie analizy danych: Histogram 174 Całościowy opis 176 Narzędzie analizy danych: Statystyka opisowa 176 Streszczaj się! 178 Statystyki błyskawiczne 180 Rozdział 8: Czym jest norma? 183 Krzywa dzwonowa 183 Rozkład normalny 184 Parametry rozkładu normalnego 185 ROZKŁ.NORMALNY 186 ROZKŁ.NORMALNY.ODWR 188 Najsłynniejszy rozkład 189 ROZKŁ.NORMALNY.S 190 ROZKŁ.NORMALNY.S.ODWR 191 FI i GAUSSA 192 Tworzenie wykresu standardowego rozkładu normalnego 192 CZĘŚĆ III: WYCIĄGANIE WNIOSKÓW Z DANYCH 195 Rozdział 9: Poziom ufności estymacji 197 Rozkład z próby 198 NIEZWYKLE ważne pojęcie: centralne twierdzenie graniczne 199 (Przybliżona) symulacja centralnego twierdzenia granicznego 201 Granice przedziału ufności 205 Znajdowanie granic przedziału ufności dla średniej 205 UFNOŚĆ.NORM 207 Rozkład t 208 UFNOŚĆ.T 209 Rozdział 10: Testowanie hipotezy dla jednej próby 211 Hipotezy, testy i błędy 211 Testy hipotez i rozkłady z próby 213 Wyniki standaryzowane raz jeszcze 215 Z.TEST 217 Rozkład t 218 ROZKŁ.T, ROZKŁ.T.PS i ROZKŁ.T.DS 219 ROZKŁ.T.ODWR i ROZKŁ.T.ODWR.DS 220 Wizualizacja rozkładu t 221 Testowanie wariancji 223 ROZKŁ.CHI i ROZKŁ.CHI.PS 224 ROZKŁ.CHI.ODWR i ROZKŁ.CHI.ODWR.PS 225 Wizualizacja rozkładu chi-kwadrat 227 Rozdział 11: Testowanie hipotezy dla dwóch prób 229 Hipotezy na dwie próby 229 Powtórka 230 Zastosowanie centralnego twierdzenia granicznego 231 Wyniki standaryzowane po raz kolejny 233 Narzędzie analizy danych Test z: z dwiema próbami dla średnich 234 Test t dla dwojga 236 Równe wariancje 237 Nierówne wariancje 238 T.TEST 239 Narzędzie analizy danych Test t: z dwiema próbami 240 Testowanie hipotez par skojarzonych 243 T.TEST dla par skojarzonych 245 Narzędzie analizy danych Test t: par skojarzonych z dwiema próbami dla średniej 246 Testowanie dwóch wariancji 248 Korzystanie z rozkładu F wraz z rozkładem t 250 F.TEST 251 ROZKŁ.F i ROZKŁ.F.PS 252 ROZKŁ.F.ODWR i ROZKŁ.F.ODWR.PS 253 Narzędzie analizy danych Test F: z dwiema próbami dla wariancji 254 Wizualizacja rozkładu F 256 Rozdział 12: Testowanie więcej niż dwóch prób 259 Testowanie więcej niż dwóch prób 259 Palący problem 260 Rozwiązanie 261 Znaczące relacje 265 Po teście F 266 Narzędzie analizy danych Analiza wariancji: jednoczynnikowa 269 Porównywanie średnich 271 Inny rodzaj hipotezy, inny rodzaj testu 273 Praca z ANOVA powtarzanych pomiarów 273 Trendy 276 Narzędzie analizy danych Analiza wariancji: dwuczynnikowa bez powtórzeń 277 Analiza trendu 281 Rozdział 13: Nieco bardziej złożone testy 283 Kombinacje 283 Rozkład wariancji 284 Narzędzie analizy danych Analiza wariancji: dwuczynnikowa bez powtórzeń 285 Kombinacje po raz wtóry 287 Wiersze i kolumny 288 Interakcje 289 Analiza 289 Narzędzie analizy danych Analiza wariancji: dwuczynnikowa z powtórzeniami 291 Dwa rodzaje zmiennych... jednocześnie 293 Schemat mieszany w Excelu 295 Tworzenie wykresu wyników 299 Po analizie wariancji 300 Rozdział 14: Regresja liniowa i wieloraka 303 Wykres punktowy 303 Kreślenie linii 305 Regresja: cóż za linia! 307 Regresja w prognozowaniu 309 Zróżnicowanie względem linii regresji 309 Testowanie hipotez o regresji 311 Funkcje arkusza do pracy z regresją 316 NACHYLENIE, ODCIĘTA, REGBŁSTD 316 REGLINX.LINIOWA 319 Funkcja tablicowa: REGLINW 319 Funkcja tablicowa: REGLINP 323 Narzędzie analizy danych Regresja 324 Wynik w tabeli 326 Wynik graficzny 328 Wiele zależności naraz: regresja wieloraka 329 Narzędzia Excela do pracy z regresją wieloraką 330 REGLINW raz jeszcze 330 REGLINP raz jeszcze 331 Narzędzie analizy danych Regresja raz jeszcze 334 Rozdział 15: Korelacja - wyszukiwanie zależności 337 Wykresy punktowe jeszcze raz 338 Wprowadzenie do korelacji 338 Korelacja i regresja 341 Testowanie hipotez o korelacji 343 Czy współczynnik korelacji jest większy od zera? 343 Czy dwa współczynniki korelacji różnią się od siebie? 344 Funkcje arkusza do pracy z korelacją 346 WSP.KORELACJI i PEARSON 346 R.KWADRAT 348 KOWARIANCJA.POPUL i KOWARIANCJA.PRÓBKI 348 Narzędzie analizy danych Korelacja 349 Wyniki tabelaryczne 350 Narzędzie analizy danych Kowariancja 353 Testowanie hipotez o korelacji 354 Funkcje arkusza ROZKŁAD.FISHER i ROZKŁAD.FISHER.ODW 354 Rozdział 16: Statystyka i czas 357 Szereg i jego składowe 357 Średnia ruchoma 358 Linia trendu 359 Narzędzie analizy danych Średnia ruchoma 360 Jak wygładzać wykładniczo 362 Prognozowanie za jednym kliknięciem 363 Rozdział 17: Statystyki nieparametryczne 369 Próby niezależne 370 Dwie próby - test Manna-Whitneya 370 Więcej niż dwie próby - jednoczynnikowa analiza wariancji Kruskala-Wallisa 372 Próby połączone 373 Dwie próby - test znakowanych rang Wilcoxona dla par 374 Więcej niż dwie próby - dwukierunkowa analiza wariancji Friedmana 376 Więcej niż dwie próby - test Q Cochrana 377 Współczynnik korelacji rang Spearmana 378 Dwie małe sprawy 380 CZĘŚĆ IV: PRAWDOPODOBIEŃSTWO 381 Rozdział 18: Wprowadzenie do prawdopodobieństwa 383 Czym jest prawdopodobieństwo? 383 Eksperymenty, próby, zdarzenia i przestrzenie zdarzeń 384 Przestrzenie zdarzeń i prawdopodobieństwo 384 Zdarzenia złożone 385 Suma i iloczyn 385 Jeszcze raz o części wspólnej 386 Prawdopodobieństwo warunkowe 387 Praca z prawdopodobieństwem 388 Podstawy testowania hipotez 388 Duże przestrzenie zdarzeń 388 Permutacje 389 Kombinacje 390 Funkcje arkusza 391 SILNIA 391 PERMUTACJE i PERMUTACJE.A 391 KOMBINACJE i KOMBINACJE.A 392 Zmienne losowe: skokowe i ciągłe 393 Rozkłady prawdopodobieństwa i funkcje gęstości 393 Rozkład dwumianowy 396 Funkcje arkusza 397 ROZKŁ.DWUM i ROZKŁ.DWUM.ZAKRES 397 ROZKŁ.DWUM.PRZEC 399 Testowanie hipotez z wykorzystaniem rozkładu dwumianowego 400 ROZKŁ.DWUM.ODWR 401 Nieco szerzej o testowaniu hipotez 402 Rozkład hipergeometryczny 403 ROZKŁ.HIPERGEOM 404 Rozdział 19: Prawdopodobieństwo pod lupą 407 Rozkład beta 407 ROZKŁ.BETA 409 ROZKŁ.BETA.ODWR 410 Rozkład Poissona 412 ROZKŁ.POISSON 413 Rozkład gamma 414 Funkcja gamma i funkcja GAMMA 414 Rozkład gamma i ROZKŁ.GAMMA 415 ROZKŁ.GAMMA.ODWR 417 Rozkład wykładniczy 418 ROZKŁ.EXP 418 Rozdział 20: Modelowanie 421 Modelowanie rozkładu 422 Rozkład Poissona 422 Wizualizacja rozkładu Poissona 423 Praca z rozkładem Poissona 424 ROZKŁ.POISSON ponownie 425 Testowanie dopasowania modelu 425 Parę słów o CHI.TEST 428 Model baseballowy 429 Symulacja 431 Metoda Monte Carlo 432 Obciążone kości 432 Symulacja centralnego twierdzenia granicznego 436 CZĘŚĆ V: DEKALOGI 441 Rozdział 21: Dziesięć porad i przestróg dotyczących statystyki i grafiki 443 Istotne nie znaczy ważne 444 Unikanie odrzucania hipotezy zerowej niesie wiele konsekwencji 444 Regresja nie zawsze jest liniowa 445 Ekstrapolowanie poza wykres rozrzutu próby to zły pomysł 445 Przyglądaj się zmienności wokół linii regresji 445 Próba może być zbyt duża 446 Konsumencie! Patrz na osie 446 Tworzenie wykresu zmiennej kategoryzowanej tak, jakby była zmienną ilościową, jest po prostu błędem 446 Informuj na wykresie o zmienności, kiedy to tylko stosowne 447 Uważnie odnoś do Excela pojęcia z podręczników do statystyki 448 Rozdział 22: Dziesięć (a właściwie dwanaście) rzeczy, które nie pasowały do pozostałych rozdziałów 449 Tworzenie wykresu błędu standardowego średniej 450 Prawdopodobieństwo i rozkład 452 PRAWDPD 452 ROZKŁ.WEIBULL 454 Próbkowanie 454 Testowanie niezależności: prawdziwe zastosowanie CHI.TEST 456 Tajemnicze logarytmy 458 Czym jest logarytm? 458 Czym jest liczba e? 460 ROZKŁ.LOG 463 ROZKŁ.LOG.ODWR 464 Funkcja tablicowa: REGEXPP 464 Funkcja tablicowa REGEXPW 468 Logarytmy gamma 471 Sortowanie danych 471 CZĘŚĆ VI: DODATKI 475 Dodatek A: Kiedy arkusz jest bazą danych 477 Wprowadzenie do baz danych w Excelu 477 Baza danych Satelity 478 Zakres kryteriów 479 Format funkcji bazy danych 480 Zliczanie i zwracanie 481 BD.ILE.REKORDÓW i BD.ILE.REKORDÓW.A 481 BD.POLE 482 Funkcje arytmetyczne 483 BD.MAX i BD.MIN 483 BD.SUMA 483 BD.ILOCZYN 484 Statystyki 484 BD.ŚREDNIA 484 BD.WARIANCJA i BD.WARIANCJA.POPUL 484 BD.ODCH.STANDARD i BD.ODCH.STANDARD.POPUL 485 Formularz 485 Tabele przestawne 486 Dodatek B: Analiza kowariancji 491 Kowariancja z bliska 491 Dlaczego analizuje się kowariancję 492 Jak analizować kowariancję? 493 Analiza kowariancji w Excelu 494 Metoda 1. Analiza wariancji 495 Metoda 2. Regresja 499 Po analizie kowariancji 502 Jeszcze jedna sprawa 503 Dodatek C: Kiedy dane są gdzieś indziej 505 Dane z sieci 506 Dane z Accessa 507 Dane z tekstu 509 Dane z dokumentów PDF 512 Dodatek D: Wskazówki dla wykładowców (i studentów) 517 Rozszerzone analizy 518 Zrozumieć ANOVA 518 Regresja po raz wtóry 520 Symulowane dane 522 Kiedy dostępny jest sam wykres 523
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII W 62
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149920 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Kontrola wersji z Gitem Rozdziali. Systemy kontroli wersji Czym jest kontrola wersji? Dlaczego potrzebujesz takiego systemu? Jaki mamy wybór? Lokalne systemy kontroli wersji Scentralizowane systemy kontroli wersji Rozproszone systemy kontroli wersji Czym jest Git? Co Git potrafi? Jak działa Git? Jak przebiega praca w Gicie? Rozdział 2. Instalacja i konfiguracja Instalacja Windows Mac Linux Konfiguracja Gita Rozdział 3. Początki Repozytoria Katalog roboczy Przechowalnia Commity Z Gitem na głęboką wodę Rozdział 4. Z Gitem na głęboką wodę Ignorowanie plików Przeglądanie logów i historii zmian Przeglądanie poprzednich wersji Przeglądanie aktualnych zmian Rozdział 5. Commity Trzy stany Gita Poruszanie się po wersjach Cofanie commita Modyfikowanie commita Poprawianie commita Rozdział 6. Git — najlepsze sposoby postępowania Opisy commitów Zatwierdzanie — najlepsze praktyki Co należy robić? Czego nie należy robić? Jak działa Git — powtórka Rozdział 7. Zdalny Git Dlaczego repozytoria zdalne? Jak to działa? Pójdźmy na łatwiznę Część II Zarządzanie projektami z GitHubem Rozdział 8. GitHub — podstawy GitHub — przegląd GitHub a open source Użytek osobisty GitHub dla przedsiębiorstw Rozdział 9. GitHub — szybki start Zarządzanie projektem Jak działają repozytoria zdalne? Łączenie repozytoriów Wypychanie do repozytoriów zdalnych Rozdział 10. Podstawy zarządzania projektami — zgłoszenia Czym są zgłoszenia Wydanie zgłoszenia Interakcja ze zgłoszeniem Etykiety Przydziały Łączenie zgłoszeń z commitami Praca nad commitem Odwołania do zgłoszeń Zamykanie zgłoszenia przy użyciu słów kluczowych Rozdział 11. Zarządzanie projektami na poważnie — gałęzie Obieg pracy na GitHubie Gałęzie Tworzenie gałęzi Przełączanie się na inną gałąź Usuwanie gałęzi Scalanie gałęzi Wypychanie gałęzi do zdalnego repozytorium Rozdział 12. Sprawniejsze zarządzanie projektami — puli requesty Dlaczego należy używać puli requestów? Puli requesty — przegląd Ściąganie Co robi puli reąuest? Tworzenie puli requesta Przeglądy kodu Przeprowadź przegląd kodu Zostaw komentarz Aktualizowanie puli reąuesta Część III Praca zespołowa w Gicie Rozdział13. Konflikty Jak działa scalanie? Ściąganie Scalanie fast-forward Konflikty scalania Ściąganie commitów z origin Rozwiązywanie konfliktów scalania Rozdział 14. Więcej o konfliktach Wypychanie po rozstrzygnięciu konfliktu Przeglądanie zmian przed scaleniem Sprawdź lokalizację gałęzi Przejrzyj różnice na gałęziach Zrozumieć scalanie Ograniczanie konfliktów Dobry obieg pracy Przerwanie scalania Wizualne narzędzia Gita Rozdział 15. Narzędzia GUI Gita Domyślne narzędzia Commitowanie: Git GUI Przeglądanie: gitk Narzędzia IDE Visual Studio Code Atom Specjalistyczne narzędzia GitHub Desktop GitKraken Rozdział 16. Zaawansowane polecenia Gita Cofanie zmian Składowanie Resetowanie Część IV Dodatkowe zasoby Rozdział 17. Więcej o GitHubie Wiki Strony GitHuba Wydania Tablice projektowe Rozdział 18. Praca z Gitem — częste problemy Repozytorium Zaczynanie od nowa Zmiana repozytorium origin Katalog roboczy Git diff jest pusty Cofanie zmian w pliku Commity Błąd w commicie Cofanie commitów Gałęzie Odłączony HEAD Praca na niewłaściwej gałęzi Pobieranie zmian z gałęzi rodzica Rozbieżność gałęzi Rozdział 19. Git i GitHub — obieg pracy Jak korzystać z tego obiegu pracy? Obieg pracy z GitHubem Każdy projekt zaczyna się od projektu na GitHubie Każde działanie zaczyna się od zgłoszenia Nie wolno wypychać zmian bezpośrednio na gałąź główną Każde scalenie z gałęzią główną wymaga PR-a Dokumentuj kod w wiki Obieg pracy z Gitem Orientuj się, gdzie się znajdujesz Ściągaj zmiany z repozytorium zdalnego Dbaj o opisy commitów Nie zmieniaj historii
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII F 98
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152391 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności