C++ (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(173)
Forma i typ
Książki
(173)
Publikacje fachowe
(45)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(126)
tylko na miejscu
(65)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(127)
Biblioteka WB
(10)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(51)
Autor
Grębosz Jerzy
(18)
Stroustrup Bjarne (1950- )
(9)
Piwko Łukasz
(8)
Szeremiota Przemysław
(8)
Koncewicz-Krzemień Jowita
(6)
Górczyński Robert
(5)
Lippman Stanley B
(5)
Żmijewski Tomasz
(5)
Czaja Krzysztof
(4)
Liberty Jesse
(4)
Majczak Adam
(4)
Mincer-Daszkiewicz Janina
(4)
Stasiewicz Andrzej
(4)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(3)
Drozdek Adam
(3)
Hadała-Mikołajczuk Ewa
(3)
Josuttis Nicolai M
(3)
Jońca Rafał
(3)
Kamiński Bogdan
(3)
Kolczyński Piotr
(3)
Meryk Radosław
(3)
Neibauer Alan R
(3)
Prata Stephen
(3)
Savitch Walter
(3)
Sutter Herb
(3)
Szpoton Rafał
(3)
Tyrowicz Bożena
(3)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(3)
Alexandrescu Andrei
(2)
Barteczko Krzysztof
(2)
Bielecki Jan (1942-2001)
(2)
Bismor Dariusz (1970- )
(2)
Bąbol Krzysztof
(2)
Dadan Michał
(2)
Davis Stephen R. (1956- )
(2)
Eckel Bruce (1957- )
(2)
Gaddis Tony
(2)
Janusz Jacek
(2)
Kisilewicz Jerzy (1947- )
(2)
Kniat Jan
(2)
Korbaś Grzegorz Paweł
(2)
Kubiak Mirosław J
(2)
Matlak Michał
(2)
Moch Wojciech
(2)
Pancewicz Marcin
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Rao Siddhartha
(2)
Rusek Jan
(2)
Sedgewick Robert (1946- )
(2)
Senczyk Jaromir
(2)
Steć Przemysław
(2)
Stroustrup Bjarne
(2)
Szczepaniak Mikołaj
(2)
Vandevoorde David
(2)
Williams Anthony (informatyka)
(2)
Abrahams David
(1)
Alexander Rene
(1)
Allain Alex
(1)
Allison Chuck
(1)
Anggoro Wisnu
(1)
Banach Zbigniew
(1)
Barkakati Nabajyoti
(1)
Bensley Graham
(1)
Besta Piotr
(1)
Boone Barry
(1)
Borowik Bogdan
(1)
Borowik Wanda
(1)
Bradski Gary R
(1)
Browning J. Burton
(1)
Bulka Bov
(1)
Băncilă Marius
(1)
Błaszczyk Adam
(1)
Cadenhead Rogers
(1)
Chomicz Paweł
(1)
Cieślak Krzysztof
(1)
Coplien James O
(1)
Curulak Arkadiusz
(1)
Czajka Tomasz
(1)
Czarnocki Piotr
(1)
Dattatri Kayshav
(1)
Deitel Harvey M
(1)
Deitel Paul J
(1)
Dewhurst Stephen C
(1)
Dickheiser Michael J. (1970- )
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Ezust Alan
(1)
Ezust Paul
(1)
Farbaniec Dawid
(1)
Filo Grzegorz
(1)
Gaczkowski Piotr
(1)
Galowicz Jacek
(1)
Ganczarski Janusz
(1)
Garbacz Bartłomiej
(1)
Garcia-Ruiz Miguel Angel
(1)
Gasiński Karol
(1)
Gonera Paweł
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Gurtovoy Aleksey
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(70)
1990 - 1999
(48)
Okres powstania dzieła
2001-
(53)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(173)
Język
polski
(173)
Odbiorca
Programiści
(15)
Szkoły wyższe
(5)
Elektronicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
C++ (język programowania)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
Gatunek
Podręcznik
(90)
Ćwiczenia i zadania
(10)
Podręczniki akademickie
(9)
Podręczniki
(4)
Poradnik
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(51)
Inżynieria i technika
(2)
Matematyka
(1)
173 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Na s. tyt. i okł.: Dowiedz się, czym jest metaprogram. Naucz się tworzyć własne metaprogramy. Skonstruuj szablony modyfikujące program w trakcie jego kompilacji.
Płyta CD zawiera m.in.: boost 1_32_0, boost_prerlease oraz przykłady wykorzystane w książce.
Biblogr. s. [317]-320. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Programowanie)
Na s. red. i grzb. tyt. : Optymalizacja oprogramowa- nia w C++.
Tyt. oryg. : C++ Footprint and Performance Optimiza- tion.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101393 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Modern C++ design.
U dołu strony tytułowej i okładki nazwa wydawnictwa oryginału: Addison-Wesley.
Na okładce: Korzystaj z nowoczesnych technik C++! Jak korzystać z wzorców projektowych w C++? Jak stworzyć dokładnie jedną instalację obiektu? Jak używać inteligentnych wskaźników?
Bibliografia na stronch [343]-344. Indeks.
Dla programistów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130134 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Inżynieria Oprogramowania)
Tytuł oryginału: Modern C++ design. Generic programming and design patterns applied.
Bibliografia na stronach 341-342. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112517 N, 112610 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Już dziś naucz się programować!
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internetowym wydawnictwa podanym w książce.
Indeks.
WSKOCZ W C++ Konfiguracja środowiska programistycznego Czym jest język programowania? Słyszałem o języku, który nazywa się C. Jaka jest różnica między nim a C++? Czy powinienem znać C, aby nauczyć się C++? Czy żeby zostać programistą, muszę znać matematykę? Terminologia Programowanie Plik wykonywalny Edycja i kompilowanie plików źródłowy Uwaga na temat przykładowych kodów źródłowych Windows Krok 1. Pobierz Code::Blocks) Krok 2. Zainstaluj Code::Blocks Krok 3. Uruchom Code::Blocks Rozwiązywanie problemów Czym właściwie jest Code::Blocks? Macintosh Xcode Instalowanie Xcode Uruchamianie Xcode Tworzenie pierwszego programu C++ w Xcode Instalowanie Xcode 4 Uruchamianie Xcode Tworzenie pierwszego programu C++ w Xcode Rozwiązywanie problemów Linux Krok 1. Instalowanie g++ Krok 2. Uruchomienie g++) Krok 3. Uruchomienie programu Krok 4. Konfigurowanie edytora tekstowego Konfigurowanie nano Korzystanie z nano Podstawy C++ Wprowadzenie do języka C++ Najprostszy program w C++ Co się dzieje, jeżeli nie możesz zobaczyć swojego programu? Podstawowa struktura programu w C++ Komentowanie programów Specyfika myślenia programisty. Tworzenie kodu wielokrotnego użycia Kilka słów na temat radości i bólu praktyki Interakcja z użytkownikiem. Zapisywanie informacji w zmiennych Deklarowanie zmiennych w C++ Korzystanie ze zmiennych Co zrobić, gdy program błyskawicznie kończy działanie? Zmiana wartości zmiennych oraz ich porównywanie Skrócone zapisy na dodawanie i odejmowanie jedynki Poprawne i niepoprawne użycie zmiennych Najczęściej popełniane błędy podczas deklarowania zmiennych w C++ Rozróżnianie wielkości liter Nazwy zmiennych Przechowywanie łańcuchów tekstowych No dobrze, rozumiem już łańcuchy tekstowe, ale co z pozostałymi typami? Mały sekret liczb zmiennoprzecinkowych Mały sekret liczb całkowitych Instrukcje warunkowe Podstawowa składnia instrukcji if Wyrażenia Czym jest prawda? Typ bool Instrukcja else Instrukcje else-if Porównywanie łańcuchów tekstowych Więcej interesujących warunków budowanych za pomocą operatorów logicznych Logiczne nie Logiczne ORAZ Logiczne LUB Łączenie wyrażeń Przykładowe wyrażenia logiczne Pętle Pętla while Najczęściej popełniany błąd Pętla for Inicjalizacja zmiennej Warunek pętli Aktualizacja zmiennej Pętla do-while Kontrolowanie przebiegu pętli Pętle zagnieżdżone Wybór właściwego rodzaju pętli Pętla for Pętla while Pętla do-while Funkcje Składnia funkcji Zmienne lokalne i zmienne globalne Zmienne lokalne Zmienne globalne Ostrzeżenie dotyczące zmiennych globalnych Przygotowanie funkcji do użycia Definicja i deklaracja funkcji Przykład użycia prototypu funkcji Rozbijanie programu na funkcje Kiedy wciąż na nowo powtarzasz ten sam kod Kiedy chcesz, żeby kod był łatwiejszy do czytania Nazywanie i przeładowywanie funkcji Podsumowanie wiadomości o funkcjach Instrukcje switch case oraz typ wyliczeniowy Porównanie instrukcji switch case z if Tworzenie prostych typów za pomocą wyliczeń Dodawanie do programu elementu losowości Uzyskiwanie liczb losowych w C++ Błędy i losowość Co zrobić, kiedy1 nie wiesz, co robić? Krótka dygresja na temat wydajności i bezpieczeństwa kodu Co robić, kiedy nie znasz algorytmu? PRACA Z DANYMI Tablice Podstawowa składnia tablic Przykładowe zastosowania tablic Przechowywanie zamówień w tablicach Odwzorowanie siatek w tablicach wielowymiarowych Korzystanie z tablic Tablice i pętle Przekazywanie tablic do funkcji Wypadnięcie poza ostatni element tablicy Sortowanie tablic Struktury Wiązanie wielu wartości Składnia Przekazywanie struktur Wprowadzenie do wskaźników Zapomnij o wszystkim, co do tej pory słyszałeś No dobrze, czym są wskaźniki? Dlaczego powinny mnie obchodzić? Czym jest pamięć komputera? Zmienne a adresy Uwaga na temat nazewnictwa Organizacja pamięci Nieprawidłowe wskaźniki Pamięć i tablice Pozostałe zalety i wady wskaźników Korzystanie ze wskaźników Składnia wskaźników Deklarowanie wskaźnika Otrzymywanie adresu zmiennej za pomocą wskaźnika Użycie wskaźnika Niezainicjalizowane wskaźniki i wartość NULL Wskaźniki i funkcje Referencje Referencje a wskaźniki Dynamiczna alokacja pamięci Pozyskiwanie pamięci za pomocą instrukcji new Brak pamięci Referencje i dynamiczna alokacja Wskaźniki i tablice Tablice wielowymiarowe Arytmetyka wskaźników Zrozumieć tablice dwuwymiarowe Wskaźniki do wskaźników Wskaźniki do wskaźników i tablic dwuwymiarowych Oswajanie wskaźników Wprowadzenie do struktur danych: listy powiązane Wskaźniki i struktury Tworzenie listy powiązanej Pierwszy przebieg Drugi przebieg Przeglądanie listy powiązanej Oswajanie list powiązanych Tablice a listy powiązane Rekurencja Jak postrzegać rekurencję? Rekurencja i struktury danych Pętle i rekurencja Stos Zaleta stosu Wady rekurencji Debugowanie przepełnienia stosu Wydajność Oswajanie rekurencji Drzewa binarne Konwencje nazewnicze Implementacja drzew binarnych Wstawianie węzła do drzewa Przeszukiwanie drzewa Niszczenie drzewa Usuwanie węzła z drzewa Praktyczne zastosowanie drzew binarnych Koszt tworzenia drzew i map Standardowa biblioteka szablonów Wektor - tablica o zmiennych rozmiarach Przekazywanie wektorów do metod Inne właściwości wektorów Mapy Iteratory Sprawdzanie, czy wartość znajduje się w mapie Oswajanie biblioteki STL Więcej informacji o STL Więcej o łańcuchach tekstowych Wczytywanie łańcuchów tekstowych Długość łańcucha i dostęp do jego elementów Wyszukiwanie i podłańcuchy Przekazywanie łańcucha przez referencję Szerzenie się const Const i STL Debugowanie w Code::Blocks Zaczynamy Wstrzymywanie działania programu Debugowanie awarii Zaglądanie do zawieszonego programu Modyfikowanie zmiennych Zadania praktyczne Zadanie nr 1. Problem z wykładnikiem Zadanie nr 2. Problem z dodawaniem liczb Zadanie nr 3. Problem z ciągiem Fibonacciego Zadanie nr 4. Problem z odczytywaniem i wyświetlaniem listy TWORZENIE WIĘKSZYCH PROGRAMÓW Rozbijanie programów na mniejsze części Proces kompilacji w języku C++ Przetwarzanie wstępne Kompilacja Konsolidacja Dlaczego kompilacja i konsolidacja przebiegają oddzielnie? Jak rozbić program na wiele plików? Krok 1. Oddzielanie deklaracji od definicji Krok 2. Określenie, które funkcje powinny być wspólne Krok 3. Przeniesienie wspólnych funkcji do nowych plików Przykładowy program Pozostałe zasady pracy z plikami nagłówkowymi Praca z wieloma plikami źródłowymi w środowisku programistycznym Wprowadzenie do projektowania programów Powielony kod Założenia dotyczące przechowywania danych Projekt i komentarze Ukrywanie reprezentacji struktur danych Użycie funkcji w celu ukrycia układu struktury Deklaracja metody i składnia wywołania Przeniesienie definicji funkcji poza strukturę Klasa Ukrywanie sposobu przechowywania danych Deklarowanie instancji klasy Odpowiedzialności klasy Co tak naprawdę znaczy private? Cykl życia klasy Konstruowanie obiektu Co się stanie, jeśli nie utworzysz konstruktora? Inicjalizacja składowych klasy Użycie listy inicjalizacyjnej do pól stałych Niszczenie obiektu Niszczenie podczas usuwania Niszczenie przy wyjściu poza zakres Niszczenie przez inny destruktor Kopiowanie klas Operator przypisania Konstruktor kopiujący Pełna lista metod generowanych przez kompilator Całkowite zapobieganie kopiowaniu Dziedziczenie i polimorfizm Dziedziczenie w C++ Pozostałe zastosowania oraz nieprawidłowe użycia dziedziczenia Dziedziczenie, konstruowanie obiektów oraz ich niszczenie Polimorfizm i dziedziczenie obiektów Problem przycinania Dzielenie kodu z podklasami Dane chronione Dane obejmujące całą klasę W jaki sposób zaimplementowany jest polimorfizm? Przestrzenie nazw Kiedy stosować instrukcję using namespace Kiedy należy utworzyć przestrzeń nazw? Plikowe operacje wejścia-wyjścia Podstawy plikowych operacji wejścia-wyjścia Czytanie z plików Formaty plików Koniec pliku Zapisywanie plików Tworzenie nowych plików Pozycja pliku Pobieranie argumentów z wiersza poleceń Obsługa argumentów liczbowych Pliki binarne Praca z plikami binarnymi Konwersja na typ char* Przykład binarnych operacji we/wy Przechowywanie klas w pliku Czytanie z pliku Szablony w C++ Szablony funkcji Inferencja typów Kacze typowanie Szablony klas Wskazówki dotyczące pracy z szablonami Szablony i pliki nagłówkowe Podsumowanie informacji o szablonach Interpretacja komunikatów o błędach w szablonach ZAGADNIENIA ROZMAITE Formatowanie danych wyjściowych za pomocą iomanip Rozwiązywanie problemów związanych z odstępami Określanie szerokości pola za pomocą instrukcji setw Zmiana znaku dopełniającego Trwała zmiana ustawień Korzystanie ze znajomości iomanip Wyświetlanie liczb Określanie precyzji wyświetlanych liczb za pomocą instrukcji setprecision A co z pieniędzmi? Wyświetlanie liczb o różnych podstawach Wyjątki i raportowanie błędów Zwalnianie zasobów po wystąpieniu wyjątku Ręczne czyszczenie zasobów w bloku catch Zgłaszanie wyjątków Specyfikacja wyjątków Korzyści płynące z wyjątków Nieprawidłowe użycie wyjątków Podsumowanie informacji o wyjątkach
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 72
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145247 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138708 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++ : struktury danych i algorytmy / Wisnu Anggoro ; tłumaczenie Maksymilian Gutowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 264 strony : ilustracje, wykresy ; 245 cm.
Tytuł oryginału: C++ : data structures and algorithms.
Indeks.
1. Struktury danych i algorytmy w C++ Wymagania techniczne Podstawy C++ Pierwszy kod w C++ Usprawnianie pracy nad kodem przy użyciu IDE Definiowanie zmiennych przy użyciu podstawowych typów danych Sterowanie przepływem kodu Instrukcja warunkowa Pętle Wykorzystanie zmiennych za pośrednictwem zaawansowanych typów danych Tworzenie abstrakcyjnych typów danych Wykorzystanie klas C++ przy tworzeniu ADT zdefiniowanych przez użytkownika Posługiwanie się szablonami Szablony funkcji Szablony klas Biblioteka standardowych szablonów Analiza algorytmów Analiza asymptotyczna Najgorsze, średnie i najlepsze przypadki Notacja , O i Metoda rekurencyjna Analiza kosztu zamortyzowanego 2. Przechowywanie danych w listach i listach wiązanych Wymagania techniczne Tablice Tworzenie ADT listy Zwracanie elementu z listy Wstawianie elementu do listy Wyszukiwanie indeksu wybranego elementu w liście Usuwanie elementu z listy Implementacja listy Wprowadzenie do węzłów Tworzenie ADT listy jednokierunkowej Zwracanie elementu z listy wiązanej Wstawianie elementu do listy wiązanej Wyszukiwanie indeksu wybranego elementu w liście wiązanej Usuwanie elementu z listy wiązanej Implementacja listy wiązanej Tworzenie ADT listy dwukierunkowej Refaktoryzacja typu danych Node Refaktoryzacja kilku operacji LinkedList Usuwanie elementu Wstawianie elementu Implementacja ADT listy dwukierunkowej Wykorzystanie typów List i LinkedList przy użyciu STL std::vector 3. Tworzenie stosów i kolejek Wymagania techniczne Tworzenie ADT stosu Pobieranie wartości elementu z ADT stosu Umieszczanie elementów na ADT stosu Usuwanie elementów z ADT stosu Implementacja ADT stosu Inny przykład implementacji ADT stosu Tworzenie ADT kolejki jednokierunkowej Pobieranie wartości elementu z ADT kolejki Wstawianie elementu do ADT kolejki Usuwanie elementu z ADT kolejki Implementacja ADT kolejki Tworzenie ADT kolejki dwukierunkowej Pobieranie wartości elementu z ADT kolejki dwukierunkowej Dodawanie elementu do ADT kolejki dwukierunkowej Usuwanie elementu z ADT kolejki dwukierunkowej Implementacja ADT kolejki dwukierunkowej 4. Porządkowanie elementów przy użyciu algorytmów sortowania Wymagania techniczne Sortowanie bąbelkowe Sortowanie przez wybieranie Sortowanie przez wstawianie Sortowanie przez scalanie Sortowanie szybkie Sortowanie przez zliczanie Sortowanie pozycyjne 5. Wyszukiwanie elementów przy użyciu algorytmów wyszukiwania Wymagania techniczne Wyszukiwanie liniowe Opracowanie algorytmu wyszukiwania liniowego Implementacja algorytmu wyszukiwania liniowego Wyszukiwanie binarne Opracowanie algorytmu wyszukiwania binarnego Implementacja algorytmu wyszukiwania binarnego Wyszukiwanie ternarne Opracowanie algorytmu wyszukiwania ternarnego Zastosowanie algorytmu wyszukiwania ternarnego Wyszukiwanie interpolacyjne Opracowanie algorytmu wyszukiwania interpolacyjnego Zastosowanie algorytmu wyszukiwania interpolacyjnego Wyszukiwanie skokowe Opracowanie algorytmu wyszukiwania skokowego Zastosowanie algorytmu wyszukiwania skokowego Wyszukiwanie wykładnicze Opracowanie algorytmu wyszukiwania wykładniczego Wywołanie funkcji ExponentialSearch() Wyszukiwanie podlisty Opracowanie algorytmu wyszukiwania podlisty Wykorzystanie algorytmu wyszukiwania podlisty 6 Używanie znakowego typu danych Wymagania techniczne Ciąg znakowy C++ Tworzenie ciągu znaków przy użyciu tablicy znaków Dodatkowe funkcje std::string Zabawa słowami Tworzenie anagramów Wykrywanie palindromów Tworzenie ciągu z cyfr binarnych Konwertowanie liczb dziesiętnych na binarne Konwertowanie ciągu binarnego na dziesiętny Ciąg podsekwencji Generowanie podsekwencji z ciągu Sprawdzanie, czy ciąg jest podsekwencją innego ciągu 7. Tworzenie hierarchicznej struktury drzewa Wymagania techniczne Tworzenie ADT drzewa binarnego Tworzenie ADT binarnego drzewa poszukiwań Wstawianie nowego klucza do BST Przechodzenie po BST po kolei Sprawdzanie obecności klucza w BST Zwracanie minimalnych i maksymalnych wartości kluczy Wyszukiwanie następnika klucza w BST Wyszukiwanie poprzednika klucza w BST Usuwanie węzła według podanego klucza Implementacja ADT BST Tworzenie ADT zrównoważonego BST (AVL) Rotacja węzłów Wstawianie nowego klucza Usuwanie wskazanego klucza Implementacja ADT AVL Tworzenie ADT kopca binarnego Sprawdzanie, czy kopiec jest pusty Wstawianie nowego elementu do kopca Pobieranie elementu o największej wartości Usuwanie elementu o największej wartości Implementacja stosu binarnego jako kolejki priorytetowej 8. Zestawianie wartości z kluczem w tablicy mieszającej Wymagania techniczne Wprowadzenie do tablic mieszających Dużo danych w małych komórkach Przechowywanie danych w tablicy mieszającej Obsługa kolizji Implementacja metody łańcuchowej Generowanie klucza mieszającego Opracowanie operacji Insert() Opracowanie operacji Search() Opracowanie operacji Remove() Opracowanie operacji IsEmpty() Zastosowanie ADT HashTable wykorzystującego metodę łańcuchową Implementacja techniki adresowania otwartego Opracowanie operacji Insert() Opracowanie operacji Search() Opracowanie operacji Remove() Opracowanie operacji IsEmpty() Opracowanie operacji PrintHashTable() Wdrożenie ADT HashTable wykorzystującego technikę szukania liniowego 9. Implementacja algorytmów w praktyce Wymagania techniczne Algorytmy zachłanne Rozwiązanie problemu wydawania reszty Zastosowanie kodowania Huffmana Algorytmy dziel i zwyciężaj Rozwiązywanie problemów selekcyjnych Mnożenie macierzy Programowanie dynamiczne Ciąg Fibonacciego Programowanie dynamiczne i problem wydawania reszty Algorytmy siłowe Wyszukiwanie i sortowanie siłowe Wady i zalety algorytmów siłowych Algorytmy zrandomizowane Klasyfikacja algorytmów zrandomizowanych Generatory liczb losowych Zastosowania algorytmów zrandomizowanych Algorytmy z nawrotami Meblowanie nowego mieszkania Kółko i krzyżyk
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148049 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Modern C++ challenge.
Bibliografia na stronach [577] - 579. Indeks.
Rozdział 1. Zadania matematyczne 19 1. Suma liczb naturalnych podzielnych przez 3 lub 5 19 2. Największy wspólny dzielnik 19 3. Najmniejsza wspólna wielokrotność 19 4. Największa liczba pierwsza mniejsza od podanej 19 5. Liczby pierwsze szóstkowe 19 6. Liczby obfite 20 7. Liczby zaprzyjaźnione 20 8. Liczby Armstronga 20 9. Czynniki pierwsze liczby 20 10. Kod Graya 20 11. Przekształcanie liczb arabskich na rzymskie 20 12. Najdłuższy ciąg Collatza 20 13. Wyznaczanie liczby Pi 20 14. Sprawdzanie numerów ISBN 20 Rozdział 2. Funkcje języka 35 15. Typ danych IPv4 35 16. Wyliczanie zakresu adresów IPv4 35 17. Utworzenie dwuwymiarowej tablicy z podstawowymi operacjami 35 18. Funkcja wyznaczająca minimum dla dowolnej liczby argumentów 36 19. Dodawanie zakresu wartości do kontenera 36 20. Dowolny, wszystkie lub żaden argument w kontenerze 36 21. Klasa opakowująca dla uchwytu systemowego 36 22. Wyświetlanie różnych skal temperatur 36 Rozdział 3. Łańcuchy i wyrażenia regularne 53 23. Zamiana typu binarnego na łańcuch 53 24. Zamiana typu łańcuchowego na binarny 53 25. Wielkie litery w tytule artykułu 54 26. Łączenie łańcuchów oddzielanych separatorem 54 27. Dzielenie łańcucha na tokeny z listą możliwych separatorów 54 28. Najdłuższy podciąg palindromiczny 54 29. Sprawdzanie tablic rejestracyjnych 54 30. Wyodrębnianie elementów adresu URL 55 31. Przekształcanie dat w łańcuchach 55 Rozdział 4. Strumienie i systemy plików 67 32. Trójkąt Pascala 67 33. Lista procesów w postaci tabeli 67 34. Usuwanie pustych wierszy z pliku tekstowego 68 35. Obliczanie rozmiaru katalogu 68 36. Usuwanie plików starszych od określonej daty 68 37. Wyszukiwanie w katalogu plików, które pasują do wyrażenia regularnego 68 38. Tymczasowe pliki logów 68 Rozdział 5. Data i czas 79 39. Pomiar czasu wykonania funkcji 79 40. Liczba dni zawartych między dwiema datami 79 41. Dzień tygodnia 79 42. Numer dnia i tygodnia w roku 79 43. Czasy spotkań dla wielu stref czasowych 80 44. Kalendarz miesięczny 80 Rozdział 6. Algorytmy i struktury danych 89 45. Kolejka priorytetowa 89 46. Bufor cykliczny 90 47. Podwójne buforowanie 90 48. Najczęściej występujący element w zbiorze danych 90 49. Histogram tekstu 90 50. Filtrowanie listy numerów telefonów 91 51. Przekształcanie listy numerów telefonów 91 52. Generowanie wszystkich permutacji ciągu znaków 91 53. Średnia ocena filmów 91 54. Algorytm tworzenia par 91 55. Algorytm scalania 92 56. Algorytm wyboru 92 57. Algorytm sortowania 92 58. Najkrótsza ścieżka między węzłami 92 59. Program Weasel 93 60. Gra w życie 93 Rozdział 7. Współbieżność 127 61. Algorytm przekształcania współbieżnego 127 62. Algorytmy wyszukiwania współbieżnego minimalnych i maksymalnych elementów w zbiorze przy użyciu wątków 127 63. Algorytmy wyszukiwania współbieżnego minimalnych i maksymalnych elementów w zbiorze przy użyciu funkcji asynchronicznych 128 64. Algorytm sortowania współbieżnego 128 65. Wyświetlanie komunikatów w konsoli w sposób bezpieczny dla wątków 128 66. System obsługi klienta 128 Rozdział 8. Wzorce projektowe 141 67. Sprawdzanie poprawności haseł 141 68. Generowanie losowych haseł 141 69. Generowanie numerów ubezpieczenia socjalnego 141 70. System zatwierdzania 142 71. Obserwowany kontener typu wektorowego 142 72. Obliczanie ceny zamówienia z rabatami 143 Rozdział 9. Serializacja danych 169 73. Serializacja danych do pliku XML i deserializacja ich z niego 169 74. Pobieranie danych z pliku XML przy użyciu języka XPath 170 75. Serializacja danych do formatu JSON 170 76. Deserializacja danych z formatu JSON 170 77. Tworzenie pliku PDF z listą filmów 171 78. Tworzenie pliku PDF na podstawie zbioru obrazów 171 Rozdział 10. Archiwa, obrazy i bazy danych 187 79. Wyszukiwanie plików w archiwum ZIP 187 80. Pakowanie plików do archiwum ZIP i wypakowywanie ich z tego archiwum 187 81. Pakowanie plików do archiwum ZIP i wypakowywanie ich z tego archiwum z zastosowaniem hasła 188 82. Tworzenie pliku PNG z flagą narodową 188 83. Tworzenie obrazu PNG zawierającego tekst weryfikacyjny 188 84. Generator kodów kreskowych EAN-13 189 85. Odczytywanie informacji o filmach z bazy SQLite 189 86. Wstawianie w sposób transakcyjny informacji o filmach do bazy danych SQLite 189 87. Obsługa multimediów w bazie danych SQLite 190 Rozdział 11. Kryptografia 225 88. Szyfr Cezara 225 89. Szyfr Vigenere'a 225 90. Kodowanie i dekodowanie base64 225 91. Sprawdzanie poprawności uwierzytelniania użytkowników 226 92. Wyznaczanie skrótów dla plików 226 93. Szyfrowanie i deszyfrowanie plików 226 94. Podpisywanie plików 226 Rozdział 12. Praca w sieci i usługi 247 95. Znajdowanie adresu IP dla hosta 247 96. Gra Fizz-Buzz klient-serwer 247 97. Kursy wymiany bitcoinów 248 98. Pobieranie wiadomości e-mailowych przy użyciu protokołu IMAP 248 99. Tłumaczenie tekstu na dowolny język 248 100. Wykrywanie twarzy na obrazie 248
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 135
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148063 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89848, 89847 L, 89849 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praktyczne wprowadzenie do programowania obiektowego w języku C++ / Krzysztof Barteczko. - [Wyd. 1, nakł. 3]. - Warszawa : Lupus, 1994. - 555 s. : il. ; 24 cm + dyskietka.
Dyskietka zawiera 125 przykładowych programów oraz implementację 10 dużych klas stanowiących solidną platformę programowania obiektowego C++.
Bibliogr. s. 534. Indeks.
Dla programistów, szczególnie użytkowników mikrokomputerów klasy IBM PC.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86866, 86865 L, 86867 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82864 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Visual Studio 2005 : programowanie z Windows API w języku C++ / Piotr Besta. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. - 726 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Na okł. : Napisz własne aplikacje dla systemu Windows [...].
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120813 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79854 L, 79855, 79856, 79857, 104803 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82851, 82850 L, 91371 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [566]-567. Indeks.
Dla studentów automatyki i robotyki wyższych uczelni technicznych, a także dla inżynierów automatyków.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII C 36
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125169 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie systemów sterowania : narzędzia i metody / Dariusz Bismor. - [Wyd. 1 - 3 dodr.]. - Warszawa : Wydawnictwo WNT, 2015. - 576 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [566]-567. Indeks.
Dla studentów automatyki i robotyki wyższych uczelni technicznych, a także dla inżynierów automatyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141536 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98605 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 95868 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95894 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Rozdział 1. Początki С++ Przepis 1-1. Znajdowanie edytora tekstu Przepis 1-2. Instalowanie Clang w Ubuntu Przepis 1-3. Instalowanie Clang w Windows Przepis 1-4. Instalowanie Clang w OS X Przepis 1-5. Kompilowanie pierwszego programu С++ Przepis 1-6. Debugowanie programów С++ przy użyciu GDB w środowisku Cygwin lub Linux Przepis 1-7. Debugowanie programów С++ w OSX Przepis 1-8. Przełączanie trybów kompilacji С++ Przepis 1-9. Budowanie z użyciem biblioteki Boost Przepis 1-10. Instalowanie Microsoft Visual Studio Rozdział 2. Nowoczesny С++ 25 Przepis 2-1. Inicjowanie zmiennych Przepis 2-2. Inicjowanie obiektów przy użyciu list inicjalizacyjnych Przepis 2-3. Używanie dedukowania typu 2-4. Używanie auto w funkcjach Przepis 2-5. Używanie stałych czasu kompilacji Przepis 2-6. Używanie wyrażeń lambda Przepis 2-7. Praca z czasem Przepis 2-8. Istota referencji poprzez l-wartość i r-wartość Przepis 2-9. Używanie zarządzanych wskaźników Rozdział 3. Praca z tekstem Przepis 3-1. Reprezentowanie ciągów przy użyciu literałów Przepis 3-2. Lokalizowanie tekstu widocznego dla użytkownika Przepis 3-3. Wczytywanie ciągów znaków z pliku Przepis 3-4. Wczytywanie danych z pliku XML Przepis 3-5. Wstawianie danych czasu wykonania do ciągów Rozdział 4. Praca z liczbami 113 Przepis 4-1. Korzystanie z typów całkowitoliczbowych w С++ Przepis 4-2. Podejmowanie decyzji za pomocą operatorów relacji Przepis 4-3. Łączenie decyzji za pomocą operatorów logicznych Przepis 4-4. Posługiwanie się wartościami szesnastkowymi Przepis 4-5. Manipulowanie bitami przy użyciu operatorów binarnych Przepis 4-6. „Spaceship", czyli trójdrożny operator porównania Rozdział 5. Klasy 145 Przepis 5-1. Definiowanie klasy Przepis 5-2. Dodawanie danych do klasy Przepis 5-3. Dodawanie metod Przepis 5-4. Korzystanie z modyfikatorów dostępu Przepis 5-5. Inicjalizowanie zmiennych członkowskich klasy Przepis 5-6. Czyszczenie klas Przepis 5-7. Kopiowanie klas Przepis 5-8. Optymalizowanie kodu przy użyciu semantyki przenoszenia Przepis 5-9. Implementowanie funkcji wirtualnych Rozdział 6. Dziedziczenie Przepis 6-1. Dziedziczenie z klasy Przepis 6-2. Kontrolowanie dostępu do członkowskich zmiennych i metod w klasach potomnych Przepis 6-3. Ukrywanie metod w klasach potomnych Przepis 6-4. Używanie polimorficznych klas bazowych Przepis 6-5. Powstrzymywanie przesłaniania metod Przepis 6-6. Tworzenie interfejsów Przepis 6-7. Dziedziczenie wielokrotne Rozdział 7. Kontenery STL Przepis 7-1. Przechowywanie ustalonej liczby obiektów Przepis 7-2. Przechowywanie rosnącej liczby obiektów Przepis 7-3. Przechowywanie zbioru elementów, które są stale Modyfikowane Przepis 7-4. Przechowywanie posortowanych obiektów w kontenerze umożliwiającym szybkie wyszukiwanie Przepis 7-5. Przechowywanie nieuporządkowanych elementów w kontenerze zapewniającym bardzo szybkie wyszukiwanie Przepis 7-6. Używanie desygnowanej inicjalizacji w C++20 Rozdział 8. Algorytmy STL Przepis 8-1. Używanie iteratora do definiowania sekwencji wewnątrz Kontenera Przepis 8-2. Wywoływanie funkcji dla każdego elementu kontenera Przepis 8-3. Wyszukiwanie maksymalnej i minimalnej wartości w kontenerze Przepis 8-4. Zliczanie wystąpień wartości w sekwencji Przepis 8-5. Wyszukiwanie wartości w sekwencji Przepis 8-6. Sortowanie elementów w sekwencji Przepis 8-7. Wyszukiwanie wartości w zbiorze Rozdział 9. Szablony 275 Przepis 9-1. Tworzenie szablonu funkcji 9-2. Częściowe konkretyzowanie szablonu Przepis 9-3. Tworzenie szablonów klas Przepis 9-4. Tworzenie singletonów Przepis 9-5. Obliczanie wartości podczas kompilacji Przepis 9-6. Koncepty w C++20 Rozdział 10. Pamięć Przepis 10-1. Używanie pamięci statycznej Przepis 10-2. Używanie pamięci stosu Przepis 10-3. Używanie pamięci sterty Przepis 10-4. Używanie automatycznej pamięci współdzielonej Przepis 10-5. Tworzenie obiektów dynamicznych pojedynczego Wystąpienia Przepis 10-6. Tworzenie inteligentnych wskaźników Przepis 10-7. Debugowanie problemów pamięciowych poprzez przeciążanie metod new i delete Przepis 10-8. Obliczanie wpływu zmian kodu na wydajność Przepis 10-9. Poznawanie wpływu wyboru rodzaju pamięci na wydajność Przepis 10-10. Redukowanie pofragmentowania pamięci Rozdział 11.Współbieżność Przepis 11-1. Używanie wątków do wykonywania równoległych zadań Przepis 11-2. Tworzenie zmiennych o zakresie wątku Przepis 11-3. Uzyskiwanie dostępu do współdzielonych obiektów przy użyciu wzajemnego wykluczania Przepis 11-4. Tworzenie wątków oczekujących na zdarzenia Przepis 11-5. Pobieranie wyników z wątku Przepis 11-6. Synchronizowanie kolejkowanych komunikatów pomiędzy wątkami Rozdział 12. Praca z siecią Przepis 12-1. Tworzenie aplikacji Berkeley Sockets w OSX Przepis 12-2. Tworzenie aplikacji Berkeley Sockets w Eclipse na Ubuntu Przepis 12-3. Tworzenie w Visual Studio aplikacji Winsock 2 dla systemu Windows Przepis 12-4. Tworzenie połączenia gniazd pomiędzy dwoma programami Przepis 12-5. Tworzenie protokołu sieciowego dla łączności pomiędzy dwoma programami Rozdział 13.Skryptowanie 493 Przepis 13-1. Uruchamianie poleceń Lua w Visual Studio С++ Przepis 13-2. Tworzenie projektu biblioteki Lua w Eclipse Przepis 13-3. Tworzenie projektu Lua w Xcode Przepis 13-4. Posługiwanie się językiem programowania Lua Przepis 13-5. Calling Lua Functions from С++ Przepis 13-6. Wywoływanie funkcji języka С z poziomu Lua Przepis 13-7. Tworzenie asynchronicznych funkcji Lua Rozdział 14. Programowanie grafiki 3D Przepis 14-1. Wprowadzenie do GLFW Przepis 14-2. Renderowanie trójkąta Przepis 14-3. Tworzenie teksturowanego czworokąta Przepis 14-4. Ładowanie geometrii z pliku Przepis 14-5. Korzystanie z modułów C++20
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 199
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150535 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce oznaczenie wydanie VI, dotyczy wydania oryginalnego.
Indeks.
PODSTAWY C++ Twój pierwszy program Użycie C++ Kompilacja i linkowanie kodu źródłowego Utworzenie pierwszego programu Organizacja elementów programu Dlaczego warto używać C++? Poszczególne elementy programu Komentarze Funkcje Tworzenie zmiennych i stałych Czym jest zmienna? Definiowanie zmiennej Przypisanie wartości zmiennej Użycie definicji typu Stałe Zmienne o automatycznie ustalanym typie Użycie wyrażeń, poleceń i operatorów Polecenia Wyrażenia Operatory Konstrukcja warunkowa if-else Operatory logiczne Trudne do obliczenia wartości wyrażeń Wywoływanie funkcji Czym jest funkcja? Deklarowanie i definiowanie funkcji Użycie zmiennych w funkcjach Parametry funkcji Zwrot wartości z funkcji Parametry domyślne funkcji Przeciążanie funkcji Automatyczne ustalenie typu wartości zwrotnej Sterowanie przebiegiem działania programu Pętle Pętla while Pętla do-while Pętla for Konstrukcja switch Przechowywanie informacji w tablicach i ciągach tekstowych Czym jest tablica? Zapis za końcem tablicy Inicjalizacja tablicy Tablica wielowymiarowa Tablica znaków Kopiowanie ciągu tekstowego Odczytywanie tablicy za pomocą pętli foreach KLASY Tworzenie prostych klas Czym jest typ? Utworzenie nowego typu Klasy i elementy składowe Dostęp do elementów składowych klasy Dostęp prywatny kontra publiczny Implementacja metod składowych Tworzenie i usuwanie obiektów Przejście do klas zaawansowanych Metody składowe typu const Interfejs kontra implementacja Sposób zorganizowania deklaracji klasy i definicji metod Implementacja inline Klasy, których danymi składowymi są inne klasy ZARZĄDZANIE PAMIĘCIĄ Tworzenie wskaźników Poznajemy wskaźnik i jego przeznaczenie Stos i sterta Wskaźnik null Praca z zaawansowanymi wskaźnikami Tworzenie obiektów na stercie Usuwanie obiektów ze sterty Dostęp do danych składowych za pomocą wskaźników Dane składowe na stercie Wskaźnik this Utracone wskaźniki Wskaźniki const Wskaźniki const i metody składowe const Tworzenie referencji Czym jest referencja? Utworzenie referencji Użycie operatora adresu (&) z referencją Kiedy można stosować referencję? Zerowe wskaźniki i zerowe referencje Przekazywanie argumentów funkcji przez referencję Nagłówki i prototypy funkcji Zwracanie kilku wartości Zaawansowane referencje i wskaźniki Przekazywanie przez referencje zwiększa efektywność działania programu Przekazywanie wskaźnika const Referencje jako alternatywa dla wskaźników Kiedy używać wskaźników, a kiedy referencji Zwracanie referencji do obiektu, którego nie ma w danym zasięgu Problem związany ze zwracaniem referencji do obiektu na stercie Wskaźnik, wskaźnik, kto ma wskaźnik? ZAAWANSOWANY C++ Wywoływanie funkcji zaawansowanych Przeciążanie metod składowych Użycie wartości domyślnych Inicjalizacja obiektów Konstruktor kopiujący Wyrażenia stałych podczas kompilacji Przeciążanie operatorów Przeciążanie operatorów Operatory konwersji DZIEDZICZENIE I POLIMORFIZM Godzina 16. Rozszerzanie klas za pomocą dziedziczenia Czym jest dziedziczenie? Prywatne kontra chronione Konstruktory i destruktory Przekazywanie argumentów do konstruktorów bazowych Nadpisywanie funkcji Użycie polimorfizmu i klas potomnych Polimorfizm implementowany za pomocą wirtualnych metod składowych Jak działają metody wirtualne? Wykorzystanie polimorfizmu zaawansowanego Problem z pojedynczym dziedziczeniem Abstrakcyjne typy danych TEMATY SPECJALNE Przechowywanie informacji na liście Listy i inne struktury Studium przypadku struktury listy Struktura listy jako obiekt Użycie specjalnych klas, funkcji i wskaźników Statyczne dane składowe Statyczna metoda składowa Zawieranie się klas Zaprzyjaźnione klasy i metody Użycie nowych funkcji standardu C++14 Najnowsza wersja C++ Użycie auto w typie wartości zwrotnej funkcji Słowo kluczowe constexpr Wyrażenia lambda Analiza i projekt zorientowany obiektowo Cykl programistyczny Symulacja systemu alarmowego PostMaster - studium przypadku Tworzenie szablonów Czym są szablony? Egzemplarze szablonu Definicja szablonu Użycie elementów szablonu Obsługa wyjątków i błędów Pluskwy, błędy, pomyłki i "psujący się" kod Sytuacje wyjątkowe Wyjątki Użycie bloków try i catch Tworzenie kodu o profesjonalnej jakości Systemy dwójkowy i szesnastkowy Inne podstawy Konwertowanie na inną podstawę Szesnastkowo Użycie kompilatora MinGW C++ w Windows Pobieranie MinGW-w64 Konfiguracja zmiennej środowiskowej Path Przetestowanie instalacji
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 82
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145162 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności