Programowanie obiektowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(93)
Forma i typ
Książki
(93)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(58)
tylko na miejscu
(43)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(60)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Magazyn
(9)
Biblioteka WEAiI
(30)
Autor
Grębosz Jerzy
(11)
Struzińska-Walczak Anna
(4)
Walczak Krzysztof
(4)
Barteczko Krzysztof
(3)
Górczyński Robert
(3)
Piwko Łukasz
(3)
Dobosz Krzysztof
(2)
Kubiak Mirosław J
(2)
Lachowski Lech
(2)
Majczak Adam
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Szeremiota Przemysław
(2)
Szpoton Rafał
(2)
Zandstra Matt
(2)
Antani Ved
(1)
Ashrafi Hessam
(1)
Ashrafi Noushin
(1)
Bakkum Peter
(1)
Banker Kyle (1980- )
(1)
Bielecki Jan (1942-2001)
(1)
Bies Aleksander
(1)
Binder Robert V. (1950- )
(1)
Bisz Marek
(1)
Booch Grady (1955- )
(1)
Bruegge Bernd
(1)
Chiarelli Andrea
(1)
Coad Peter
(1)
Curulak Arkadiusz
(1)
Dadan Michał
(1)
Darwin Ian F
(1)
Delannoy Claude
(1)
Deursen Steven van
(1)
Dutoit Allen H
(1)
Dąbrowski Marcin
(1)
Dąbrowski Włodzimierz
(1)
European Logo Conference - EUROLOGO 2005 (10 ; 2005 ; Warsaw)
(1)
Evans Eric (1962- )
(1)
Filo Grzegorz
(1)
Fryźlewicz Zbigniew
(1)
Gacki Tomasz
(1)
Gamma Erich
(1)
Garrett Doug
(1)
Gaska Krzysztof
(1)
Gonera Paweł
(1)
Grabysz Witold
(1)
Graham Ian
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Gregorczyk Grażyna
(1)
Gurgul Anna
(1)
Guy Romain
(1)
Gąsieniec Agnieszka
(1)
Haase Chet
(1)
Hawkins Tim
(1)
Hayder Hasin
(1)
Hnatkowska Bogumiła
(1)
Hornegger Joachim
(1)
Hubbard John R
(1)
Huzar Zbigniew
(1)
International Conference on UML Modeling Languages and Applications (7 ; 2004 ; Lisbon)
(1)
International Workshop Consistency Problems in UML-based Software Development (3 ; 2004 ; Lisbon)
(1)
Jabłonowski Janusz
(1)
Jamsa Kris
(1)
Jałowiecki Piotr
(1)
Jeznach Marek
(1)
Josuttis Nicolai M
(1)
Jońca Rafał
(1)
Jędrzejec Bartosz
(1)
Kaczmarek Daniel
(1)
Kamiński Marcin
(1)
Kimmel Paul
(1)
Kochan Stephen G. (1955- )
(1)
Koffman Elliot
(1)
Koncewicz-Krzemień Jowita
(1)
Kosowski Andrzej
(1)
Kowalczyk Przemysław
(1)
Krawiec Stanisław
(1)
Kurata Deborah
(1)
Ledgard Henry F
(1)
Lippman Stanley B
(1)
Lisowski Edward (1955- )
(1)
MacVittie Donald W. (1966- )
(1)
MacVittie Lori A. (1969- )
(1)
Maksimchuk Robert A
(1)
Malina Witold
(1)
Marciniak Andrzej (1953- )
(1)
Martyn Tomasz
(1)
McKean Alan
(1)
McLaughlin Brett D
(1)
Meryk Radosław
(1)
Meyer Bertrand
(1)
Michalczyk Anna
(1)
Minkina Waldemar
(1)
Naiburg Eric J
(1)
Nesteruk Dmitri
(1)
Nicola Jill
(1)
Niksiński Grzegorz
(1)
O'Callaghan Alan
(1)
Orłowski Arkadiusz
(1)
Pamuła Teresa
(1)
Paulus Dietrich W. R
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(92)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(91)
angielski
(2)
Odbiorca
Programiści
(7)
Szkoły wyższe
(3)
Szkoły zawodowe
(1)
Technikum
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Programowanie obiektowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(34)
Podręczniki
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradnik
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(19)
Edukacja i pedagogika
(1)
93 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie 3 - dotyczy wydania oryginału.
Indeks.
Obiektowy język JavaScript Trochę historii Wojny przeglądarkowe i renesans Teraźniejszość Przyszłość ECMAScript 5 Tryb ścisły w ES6 ECMAScript 6 Obsługa ES6 w przeglądarkach Babel Programowanie obiektowe Obiekty Klasy Hermetyzacja Agregacja Dziedziczenie Polimorfizm Programowanie obiektowe - podsumowanie Konfiguracja środowiska szkoleniowego Web Inspector dla silnika WebKit JavaScriptCore na komputerach Mac Inne konsole Proste typy danych, tablice, pętle i warunki Zmienne Wielkość liter w nazwach zmiennych ma znaczenie Operatory Proste typy danych Ustalanie typu danych - operator typeof Liczby Łańcuchy znaków Typ boolean Undefined i null Symbole Proste typy danych - podsumowanie Tablice Dodawanie i aktualizacja elementów tablicy Usuwanie elementów Tablice tablic Warunki i pętle Bloki kodu Pętle Funkcje Czym jest funkcja? Wywoływanie funkcji Parametry Parametry domyślne Parametry reszty Operator rozwijania Funkcje predefiniowane parseInt() parseFloat() isNaN() isFinite() encodeURI() i encodeURIComponent() eval() Zakres zmiennych Wynoszenie zmiennych Zakres bloku Funkcje są danymi Funkcje anonimowe Wywołania zwrotne Funkcje natychmiastowe Funkcje wewnętrzne (prywatne) Funkcje, które zwracają funkcje Funkcjo, przepiszże się! Domknięcia Łańcuch zakresów Przerwanie łańcucha za pomocą domknięcia Funkcje dostępowe Iterator IIFE a bloki Funkcje strzałkowe Obiekty Od tablic do obiektów Elementy, właściwości, metody i składowe Tablice asocjacyjne Dostęp do właściwości obiektu Wywoływanie metod obiektu Modyfikacja właściwości i metod Wartość this Konstruktory Obiekt globalny Właściwość constructor Operator instanceof Funkcje zwracające obiekty Przekazywanie obiektów Porównywanie obiektów Obiekty w konsoli silnika WebKit Literały obiektowe ES6 Właściwości i atrybuty obiektów Metody obiektów w ES6 Kopiowanie właściwości za pomocą Object.assign Porównywanie właściwości za pomocą Object.is Destrukturyzacja Obiekty wbudowane Object Array Function Inferencja typów obiektów Boolean Number String Math Date RegEx Obiekty Error Iteratory i generatory ES6 Pętla for...of Iteratory i obiekty iterowalne Iteratory Obiekty iterowalne Generatory Iterowanie przez generatory Kolekcje Map Set WeakMap i WeakSet Prototypy Właściwość prototype Dodawanie metod i właściwości przy użyciu prototypu Korzystanie z metod i właściwości obiektu prototype Właściwości własne a właściwości prototypu Nadpisywanie właściwości prototypu właściwością własną Korzystanie z metody isPrototypeOf() Ukryte powiązanie __proto__ Rozszerzanie obiektów wbudowanych Rozszerzanie obiektów wbudowanych - kontrowersje Pułapki związane z prototypami Dziedziczenie Łańcuchy prototypów Przykładowy łańcuch prototypów Przenoszenie wspólnych właściwości do prototypu Dziedziczenie samego prototypu Konstruktor tymczasowy - new F() Uber: dostęp do obiektu nadrzędnego z obiektu potomnego Zamknięcie dziedziczenia wewnątrz funkcji Kopiowanie właściwości Uwaga na kopiowanie przez referencję! Obiekty dziedziczą z obiektów Głębokie kopiowanie Korzystanie z metody object() Połączenie dziedziczenia prototypowego z kopiowaniem właściwości Dziedziczenie wielokrotne Domieszki Dziedziczenie pasożytnicze Wypożyczanie konstruktora Pożyczanie konstruktora i kopiowanie jego prototypu Studium przypadku: rysujemy kształty Analiza Implementacja Testowanie Klasy i moduły Definiowanie klas Konstruktor Metody prototypowe Metody statyczne Właściwości statyczne Metody generatora Podklasy Domieszki Moduły Listy eksportów Obietnice i obiekty proxy Asynchroniczny model programowania Stos wywołań JavaScriptu Kolejka komunikatów Pętla zdarzeń Timery Obietnice Tworzenie obietnic Metaprogramowanie i obiekty proxy Obiekt pośredniczący proxy Pułapki na funkcje Środowisko przeglądarki Załączanie JavaScriptu na stronie HTML BOM i DOM - przegląd BOM) Ponownie odkrywamy obiekt window Korzystanie z właściwości window.navigator Konsola jako ściąga Korzystanie z właściwości window.location (277) Korzystanie z właściwości window.history Korzystanie z właściwości window.frames Korzystanie z właściwości window.screen Metody window.open() i window.close() Metody window.moveTo() i window.resizeTo() Metody window.alert(), window.prompt() i window.confirm() Metody window.setTimeout() i window.setInterval() Właściwość window.document DOM) Core DOM i HTML DOM Dostęp do węzłów DOM Modyfikacja węzłów DOM Tworzenie nowych węzłów Usuwanie węzłów Obiekty DOM istniejące tylko w HTML Zdarzenia Kod obsługi zdarzeń wpleciony w atrybuty HTML Właściwości elementów Nasłuchiwacze zdarzeń DOM Przechwytywanie i bąbelkowanie Zatrzymanie propagacji Anulowanie zachowania domyślnego Obsługa zdarzeń w różnych przeglądarkach Typy zdarzeń XMLHttpRequest Wysłanie żądania Przetworzenie odpowiedzi Tworzenie obiektów XHR w IE w wersjach starszych niż 7 A jak asynchroniczny X jak XML Wzorce kodowania i wzorce projektowe Wzorce kodowania Izolowanie zachowania Przestrzenie nazw Rozgałęzianie kodu w czasie inicjowania Leniwe definicje Obiekt konfiguracyjny Prywatne właściwości i metody Metody uprzywilejowane Funkcje prywatne w roli metod publicznych Funkcje natychmiastowe Moduły Łańcuchowanie JSON Funkcje wyższego rzędu Wzorce projektowe Singleton Singleton 2 Fabryka Dekorator Obserwator Testowanie i debugowanie Testy jednostkowe Programowanie sterowane testami Programowanie oparte na zachowaniach Mocha, Chai i Sinon Debugowanie kodu JavaScript Błędy składniowe Wyjątki w trakcie wykonywania programu Programowanie reaktywne i biblioteka React Programowanie reaktywne Dlaczego warto rozważyć programowanie reaktywne? Biblioteka React Wirtualny DOM Instalacja i uruchomienie React Komponenty i ich parametry wejściowe Stan Zdarzenia cyklu życia Słowa zarezerwowane Słowa kluczowe Słowa zarezerwowane w ES6 Słowa zarezerwowane dla przyszłych implementacji Poprzednio zarezerwowane słowa Funkcje wbudowane Obiekty wbudowane Object Składowe konstruktora Object Składowe Object.prototype Dodatki do obiektów w ECMAScript 5 Dodatki do obiektów w ES6 Skrócona składnia właściwości Obliczane nazwy właściwości Object.assign Array Składowe Array.prototype Dodatki do Array w ECMAScript 5 Dodatki do tablic w ES6 Function Składowe Function.prototype Dodatki do Function w ECMAScript 5 Dodatki do Function w ES6 Boolean Number Składowe konstruktora Number Składowe Number.prototype String Składowe konstruktora String Składowe String.prototype Dodatki do String w ECMAScript 5 Dodatki do String w ES6 Date Składowe konstruktora Date Składowe Date.prototype Dodatki do Date w ECMAScript 5 Math Składowe obiektu Math) RegExp Składowe RegExp.prototype Obiekty Error Składowe Error.prototype JSON Składowe obiektu JSON Wyrażenia regularne
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 100
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145175 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Object-Oriented Systems Analysis and Design / Noushin Ashrafi, Hessam Ashrafi. - Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall, 2008. - XIX, [1], 624 s. : il. ; 27 cm.
U dołu s. tyt. : Pearson Education International.
Na okł. : Instructor's Review Copy, You make the difference [...].
Bibliogr. s. 606-610. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 8234 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla programistów i administratorów baz danych.
Baza danych dla nowoczesnej sieci WWW (23) Serwer opracowany na potrzeby internetu (26) Kluczowe funkcje MongoDB (27) Model danych oparty na dokumencie (27) Zapytania ad hoc (31) Indeksy (31) Replikacja (32) Szybkość działania i niezawodność (33) Skalowanie (35) Podstawowy serwer MongoDB i jego narzędzia (36) Podstawowy serwer (37) Konsola JavaScript (38) Sterowniki bazy danych (39) Narzędzia powłoki (39) Dlaczego MongoDB? (40) MongoDB kontra inne bazy danych (41) Przykłady użycia i wdrożeń w środowiskach produkcyjnych (45) Wskazówki i ograniczenia (47) Historia MongoDB (49) Zasoby dodatkowe (52) MongoDB i konsola JavaScript (55) Zagłębiamy się w powłokę MongoDB (56) Uruchomienie powłoki (56) Bazy danych, kolekcje i dokumenty (57) Wstawianie i pobieranie danych (58) Uaktualnienie dokumentu (60) Usunięcie danych (64) Inne funkcje powłoki (65) Tworzenie indeksów i użycie ich w zapytaniach (66) Utworzenie ogromnej kolekcji (66) Indeksowanie i metoda explain() (68) Podstawowa administracja serwerem bazy danych (73) Pobieranie informacji o bazie danych (73) Jak działają polecenia? (75) Uzyskiwanie pomocy (76) Tworzenie programów używających MongoDB (79) MongoDB przez pryzmat języka Ruby (80) Instalacja sterownika i nawiązanie połączenia z MongoDB (80) Wstawianie dokumentów za pomocą języka Ruby (82) Zapytania i kursory (83) Operacje uaktualnienia i usunięcia (84) Polecenia bazy danych (85) Jak działają sterowniki? (86) Generowanie identyfikatora obiektu (87) Utworzenie prostej aplikacji (89) Konfiguracja (90) Zbieranie danych (91) Wyświetlenie zawartości archiwum (94) Tworzenie aplikacji w MongoDB (99) Dane oparte na dokumentach (101) Reguły projektowe schematu (102) Opracowanie modelu danych dla aplikacji typu e-commerce (104) Podstawy schematu (105) Użytkownicy i zamówienia (109) Bazy danych, kolekcje i dokumenty w szczegółach (113) Bazy danych (113) Kolekcje (117) Dokumenty i operacje wstawiania (121) Tworzenie zapytań (129) Zapytania w aplikacji typu e-commerce (130) Produkty, kategorie i opinie o produktach (130) Użytkownicy i zamówienia (133) Język zapytań w MongoDB (134) Selektory i kryteria zapytania (135) Opcje zapytania (149) Agregacja (153) Ogólne omówienie frameworka agregacji (154) Przykład agregacji w aplikacji typu e-commerce (156) Produkty, kategorie i opinie (157) Użytkownik i zamówienie (164) Operatory potoku agregacji (168) Operator $project (168) Operator $group (169) $match, $sort, $skip i $limit (171) Operator $unwind (171) Operator $out (172) Modyfikacja dokumentów (172) Funkcje ciągu tekstowego (173) Funkcje arytmetyczne (174) Funkcje daty i godziny (175) Funkcje logiczne (175) Operatory zbioru (176) Pozostałe funkcje (177) Wydajność działania potoku agregacji (178) Opcje potoku agregacji (179) Funkcja explain() frameworka agregacji (179) Opcja allowDiskUse (183) Opcja cursor w agregacji (184) Inne możliwości agregacji (185) Funkcje .count() i .distinct() (185) Funkcja modelu MapReduce (185) Uaktualnienia, operacje niepodzielne i usunięcia (191) Krótkie omówienie procesu uaktualnienia dokumentu (192) Modyfikacja przez zastąpienie (193) Modyfikacja za pomocą operatora (193) Porównanie obu metod (194) Podjęcie decyzji - zastąpienie kontra operatory (194) Uaktualnienia w modelu typu e-commerce (196) Produkty i kategorie (196) Zamówienia (203) Niepodzielne przetwarzanie dokumentu (206) Zmiana stanu zamówienia (207) Zarządzanie produktami (209) Usunięcia i uaktualnienia w MongoDB w szczegółach (215) Opcje i typy uaktualnień (215) Operatory uaktualnienia (216) Polecenie findAndModify() (225) Usunięcie dokumentu (225) Współbieżność, niepodzielność i izolacja (226) Uwagi dotyczące wydajności uaktualnienia (227) Przegląd operatorów uaktualnienia (229) Zaawansowane MongoDB (231) Indeksowanie i optymalizacja zapytania (233) Teoria indeksowania (234) Prosty eksperyment (234) Podstawowe koncepcje indeksowania (238) Struktura B-tree (242) Indeksowanie w praktyce (244) Typy indeksów (244) Administracja indeksem (249) Optymalizacja zapytania (255) Identyfikacja wolno wykonywanych zapytań (255) Analiza wolno wykonywanych zapytań (260) Wzorce zapytania (280) Wyszukiwanie tekstowe (285) Wyszukiwanie tekstowe - nie tylko dopasowanie wzorca (286) Wyszukiwanie tekstowe kontra dopasowanie wzorca (288) Wyszukiwanie tekstowe kontra wyszukiwanie stron internetowych (288) Wyszukiwanie tekstowe w MongoDB kontra dedykowane silniki wyszukiwania tekstowego Pobranie danych katalogu książek Manning (294) Zdefiniowanie indeksów wyszukiwania tekstowego (296) Wielkość indeksu wyszukiwania tekstowego (297) Przypisanie indeksowi własnej nazwy oraz zindeksowanie wszystkich pól tekstowych kolekcji Proste wyszukiwanie tekstowe (299) Bardziej zaawansowane operacje wyszukiwania (300) Ocena wyszukiwania tekstowego (302) Sortowanie wyników na podstawie oceny wyszukiwania tekstowego (304) Wyszukiwanie tekstowe we frameworku agregacji (304) Gdzie jest MongoDB in Action, Second Edition? (306) Wyszukiwanie tekstowe w innych językach (308) Wskazanie języka w indeksie (309) Określenie języka w dokumencie (310) Podanie języka w operacji wyszukiwania (311) Dostępne języki (313) WiredTiger i dołączany silnik magazynu danych (315) API Pluggable Storage Engine (315) Dlaczego warto używać różnych silników magazynów danych (316) Silnik WiredTiger (318) Przejście do silnika WiredTiger (318) Migracja bazy danych do WiredTiger (320) Porównanie z MMAPv1 (321) Pliki konfiguracyjne (322) Skrypty wstawiania danych i przeprowadzania testu wydajności (323) Wyniki testów wydajności wstawiania danych (326) Skrypty sprawdzające wydajność operacji odczytu danych (327) Wyniki testów wydajności odczytu danych (329) Podsumowanie testów wydajności (330) Inne przykłady dołączanych silników magazynów danych (332) Tematy zaawansowane (333) Jak działa dołączany silnik magazynu danych? (333) Struktura danych (334) Nakładanie blokad (338) Replikacja (341) Ogólne omówienie replikacji (342) Dlaczego replikacja ma znaczenie? (342) Przykłady użycia replikacji i jej ograniczenia (344) Zbiory replik (345) Konfiguracja (346) Jak działa replikacja? (353) Administracja (362) Sterowniki i replikacja (372) Połączenia i reakcja na wystąpienie awarii (372) Pewność udanego zapisu (375) Skalowanie operacji odczytu (376) Tagi (379) Skalowanie systemu za pomocą shardingu (383) Ogólne omówienie shardingu (384) Co to jest sharding? (384) Kiedy należy stosować sharding? (385) Poznajemy komponenty klastra shardingu (387) Shardy - pamięć masowa dla danych aplikacji (388) Router mongos - przekierowywanie operacji (388) Serwery konfiguracji - przechowywanie metadanych (389) Rozproszenie danych w klastrze shardingu (389) Sposoby rozpraszania danych w klastrze shardingu (391) Rozproszenie baz danych między shardami (392) Sharding na podstawie kolekcji (392) Budowa przykładowego klastra shardingu (394) Uruchomienie serwerów mongod i mongos (394) Konfiguracja klastra (397) Kolekcje shardingu (398) Zapis danych w klastrze shardingu (400) Wykonywanie zapytań i indeksowanie klastra shardingu (406) Routing zapytania (406) Indeksowanie w klastrze shardingu (408) Narzędzie explain() w klastrze shardingu (408) Agregacja w klastrze shardingu (410) Wybór klucza shardu (411) Brak równowagi podczas wykonywania operacji zapisu (hotspot) (412) Fragmenty niemożliwe do podziału (413) Kiepskie adresowanie (klucz shardu nie znajduje się w zapytaniach) (414) Idealny klucz shardu (415) Nieodłączne kompromisy podczas projektowania (aplikacja klienta poczty) (415) Sharding w produkcji (418) Provisioning (418) Wdrożenie (421) Obsługa i konserwacja (423) Wdrożenie i administracja (429) Sprzęt i provisioning (430) Topologia klastra (430) Środowisko wdrożenia (432) Provisioning (440) Monitorowanie i diagnostyka (442) Rejestracja danych (442) Polecenia diagnostyczne MongoDB (443) Narzędzia diagnostyczne MongoDB (443) Usługa monitorowania MongoDB (446) Zewnętrzne aplikacje monitorowania (446) Kopia zapasowa (447) Narzędzia mongodump i mongorestore (447) Kopia zapasowa na podstawie plików danych (448) Kopia zapasowa tworzona za pomocą monitorowania MMS (450) Zapewnienie bezpieczeństwa (450) Bezpieczne środowisko (450) Szyfrowanie komunikacji sieciowej (451) Uwierzytelnianie (454) Uwierzytelnienie zbioru replik (457) Uwierzytelnianie klastra shardingu (459) Funkcje zabezpieczeń w korporacyjnej wersji MongoDB (459) Zadania administracyjne (459) Import i eksport danych (460) Naprawa i zmniejszenie ilości miejsca zajmowanego przez pliki danych (461) Uaktualnienie (462) Rozwiązywanie problemów związanych z wydajnością (463) Zbiór roboczy (463) Nagły spadek wydajności (464) Interakcje zapytań (465) Szukanie profesjonalnej pomocy (466) Lista rzeczy do sprawdzenia podczas wdrożenia (466)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 32
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144827 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praktyczne wprowadzenie do programowania obiektowego w języku C++ / Krzysztof Barteczko. - [Wyd. 1, nakł. 3]. - Warszawa : Lupus, 1994. - 555 s. : il. ; 24 cm + dyskietka.
Dyskietka zawiera 125 przykładowych programów oraz implementację 10 dużych klas stanowiących solidną platformę programowania obiektowego C++.
Bibliogr. s. 534. Indeks.
Dla programistów, szczególnie użytkowników mikrokomputerów klasy IBM PC.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86866, 86865 L, 86867 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82864 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademickie / Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych ; t. 12)
Bibliogr. s. [489]. Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 19
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111083 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79854 L, 79855, 79856, 79857, 104803 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Programowanie obiektowe dla studenta i technika programisty : kwalifikacja INF.04 / Aleksander Bies ; redakcja Tomasz Gacki. - Wydanie pierwsze. - Piekary Śląskie : ITstart, 2023. - 351, [17] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronie 351.
1 ZANIM NAPISZESZ PIERWSZY KOD 1.2 JĘZYKI PROGRAMOWANIA I ICH PODZIAŁ 1.3 ŚRODOWISKA DEVELOPERSKIE 1.3.1 Rider 1.3.2 Visual Studio 1.4 INSTALACJA ŚRODOWISKA RIDER 1.4.1 System Windows 11 1.4.2 System MacOS 1.4.3 System Ubuntu 1.4.4 Wstępna konfiguracja i pierwsze uruchomienie środowiska Rider 1.5 INSTALACJA ŚRODOWISKA MICROSOFT VISUAL STUDIO 1.5.1 System Windows 11 1.5.2 System MacOS 1.5.3 Wstępna konfiguracja i pierwsze uruchomienie Visual Studio 1.6 JĘZYK C# 2 PODSTAWY PROGRAMOWANIA 2.1 PISZEMY PIERWSZY PROGRAM 2.2 PODSTAWOWE OPERACJE, KOMENTARZE 2.3 ZMIENNE I STAŁE, PODSTAWOWE TYPY DANYCH, KONWERSJA TYPU 2.4 INSTRUKCJE WARUNKOWE 2.4.1 Instrukcja if 2.4.2 Instrukcja if … else 2.4.3 Instrukcja if … else if … else 2.4.4 Instrukcja switch 2.5 PĘTLE 2.5.1 Pętla for 2.5.2 Pętla while 2.5.3 Pętla do … while 2.5.4 Polecenia break i continue 2.5.5 Pętle zagnieżdżone 2.6 ZAKRES ZMIENNYCH 2.7 KOLEKCJE 2.7.1 Tablice (jednowymiarowe) 2.7.2 Tablice wielowymiarowe 2.7.3 Tablice nieregularne 2.7.4 Listy 2.7.5 Array List 2.7.6 Słowniki 2.7.7 Pętla for a kolekcje 2.7.8 Pętla foreach 3 „CZYSTY KOD” 4 PROGRAMOWANIE FUNKCYJNE 4.1 CO TO JEST FUNKCJA? 4.2 DALEJ O FUNKCJACH 4.2.1 Funkcje, które nic nie zwracają 4.2.2 Funkcje zwracające wartości liczbowe 4.2.3 Funkcje innych typów 4.3 REKURENCJA 4.3.1 Co to jest rekurencja? 4.3.2 Wady i zalety rekurencji 5 FUNKCJE PRZESTRZENI NAZW „SYSTEM”, BIBLIOTEKA SYSTEM.NUMERIC 5.1 FUNKCJA WBUDOWANE I BIBLIOTECZNE 5.2 FUNKCJE KLASY STRING 5.3 FUNKCJE POZWALAJĄCE OPEROWAĆ NA KOLEKCJACH 5.4 FUNKCJE MATEMATYCZNE – KLASA MATH 5.5 ELEMENT LOSOWOŚCI – FUNKCJE KLASY RANDOM 5.6 BIBLIOTEKA SYSTEM.NUMERICS 5.6.1 Big Integer 5.6.1 Vector2 5.6.2 Vector3 6 GARBAGE COLLECTOR, WSKAŹNIKI, STRUKTURY 6.1 GARBAGE COLLECTOR 6.2 WSKAŹNIKI 6.3 STRUKTURY 7 PROGRAMOWANIE ZORIENTOWANE OBIEKTOWO 7.1 CO TO JEST PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE I DLACZEGO WARTO TAK PROGRAMOWAĆ? 7.2 DEFINICJA KLASY 7.3 KONSTRUKTOR I DESTRUKTOR, TWORZENIE OBIEKTÓW 7.3.1 Konstruktor 7.3.2 Destruktor 7.3.3 Tworzenie obiektów 7.4 METODY 7.4.1 Wywoływanie metod na instancjach klasy 7.4.2 Przeciążanie metod 7.5 DZIEDZICZENIE I POLIMORFIZM 7.5.1 Mechanizm dziedziczenia 7.5.2 Polimorfizm 7.5.3 Metoda ToString 7.6 KLASY ABSTRAKCYJNE I INTERFEJSY 7.6.1 Czym są klasy abstrakcyjne? 7.6.2 Interfejsy 7.7 MODYFIKATORY DOSTĘPU 7.7.1 Public 7.7.2 Private 7.7.3 Protected 7.7.4 Internal 7.8 WŁAŚCIWOŚCI I AKCESORY GET ORAZ SET 7.8.1 Czym są właściwości? Poprawne projektowanie klas. Hermetyzacja 7.8.2 Jak używać właściwości? 8 DELEGATY I FUNKCJE ANONIMOWE 8.1 O DELEGATACH SŁÓW KILKA 8.1.1 Czym są delegaty i po co się ich używa? Funkcje wywołań zwrotnych 8.1.2 Tworzenie delegatów 8.1.3 Delegaty jako funkcje wywołań zwrotnych. Delegaty generyczne. 8.1.4 Wbudowane delegaty – Func i Action 8.2 FUNKCJE ANONIMOWE ORAZ WYRAŻENIA LAMBDA 9 WYJĄTKI I ICH OBSŁUGA 9.1 WYJĄTKI 9.2 OBSŁUGA WYJĄTKÓW – BLOK TRY, CATCH, FINALLY
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155462 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
w opracowaniu: sygn. 155463 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Inżynieria Oprogramowania)
Tyt. oryg.: Testing Object-Oriented Systems: Models, Patterns, and Tools.
Bibliogr. s. 1163-1183. Indeks.
Dla pracowników firm programistycznych oraz studentów informatyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107152 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101673 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Object-Oriented Software Engineering Using UML, Patterns, and Java.
U dołu s. tyt. i okł.: Sprawdź, jak sprawnie i bezbłędnie projektować systemy informatyczne! Czym jest inżynieria oprogramowania? Jak zapanować nad wszystkimi aspektami procesu projektowania? Jak wygląda cykl życia oprogramowania?
Bibliogr. s. 831-846 i przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129145 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Indeks.
Odświeżenie wiadomości o obiektach (15) Literały obiektowe (15) Konstruktory obiektów (19) Prototypy obiektów (23) Klasy (25) Zasady programowania obiektowego (29) Zasady programowania obiektowego (30) Czy JavaScript to obiektowy język programowania? (31) Narzędzia abstrakcji i modelowania (31) Przestrzeganie zasad obiektowości (34) Obiektowość JavaScriptu a obiektowość klasyczna (42) Hermetyzacja i ukrywanie informacji (45) Hermetyzacja i ukrywanie informacji (45) Podejście konwencjonalne (46) Określanie prywatności za pomocą domknięć (47) Metadomknięcia (52) Deskryptory własności (58) Ukrywanie informacji w klasach ES6 (66) Dziedziczenie i domieszki (69) Zalety dziedziczenia (69) Obiekty i prototypy (70) Dziedziczenie w ES6 (76) Kontrolowanie dziedziczenia (78) Implementacja wielodziedziczenia (85) Tworzenie i używanie domieszek (86) Definiowanie kontraktów i kacze typizowanie (91) Dynamiczna kontrola typów (91) Kontrakty i interfejsy (97) Kacze typizowanie (98) Kacze typizowanie i polimorfizm (107) Zaawansowane techniki tworzenia obiektów (111) Tworzenie obiektów (111) Wzorce projektowe i tworzenie obiektów (113) Tworzenie singletonu (113) Fabryka obiektów (117) Wzorzec Budowniczy (124) Porównanie wzorców Fabryka i Budowniczy (127) Recykling obiektów z puli (127) Prezentowanie danych użytkownikowi (133) Interfejsy użytkownika (133) Wzorce prezentacyjne (136) Wzorzec Model-Widok-Kontroler (137) Wzorzec Model-Widok-Prezenter (143) Wzorzec Model-Widok-ModelWidoku (147) Porównanie wzorców MV* (152) Wiązanie danych (155) Czym jest wiązanie danych? (155) Implementacja wiązania danych (157) Wzorce Obserwator i Publikacja-Subskrypcja (163) Obiekty pośrednie (167) Programowanie asynchroniczne i obietnice (171) Czy JavaScript to język asynchroniczny? (171) Pisanie kodu asynchronicznego (173) Wprowadzenie do obietnic (180) Generatory (190) Organizacja kodu (195) Zakres globalny (195) Tworzenie przestrzeni nazw (197) Moduły (200) Ładowanie modułów (207) Moduły standardu ECMAScript 6 (217) Zasady SOLID (221) Obiektowe zasady projektowania (221) Zasada pojedynczej odpowiedzialności (222) Zasada otwarte/zamknięte (226) Zasada podstawiania Liskov (230) Zasada segregacji interfejsów (232) Zasada odwrócenia zależności (234) Nowoczesne architektury aplikacji (243) Od skryptów do aplikacji (244) Aplikacje klasyczne i jednostronicowe (246) Architektura Zakasa-Osmaniego (249) Funkcje przekrojowe i AOP (256) Aplikacje izomorficzne (258)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 96
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144826 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dyskietka: Teksty źródłowe programów w SmallTalku i C++ dla komputerów zgodnych z PC.
Bibliogr. s. [547]-548. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86809, 86808, 86807 L (3 egz.)
Książka
W koszyku
Java : receptury / Ian F. Darwin ; [tł.: Piotr Rajca]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015. - 870, [2] s. : il. ; 24 cm.
(O'Reilly)
Na okł.: Kompendium wiedzy programisty!
Na s. tyt., okł.: Wyd. 3 - dotyczy wyd. oryg.
Na s. tyt. miejsce wydania oryg.: Beijing [etc.].
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Dla programistów Javy.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140408 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128398 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(W Praktyce)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów kierunków informatycznych oraz ekonomicznych i zarządzania oraz praktyków pracujących przy tworzeniu systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117221 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Exercises en Langaga C ++ : Programma- tion Orientee Object.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82719 L, 82654, 82720 (3 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Bibliografia, netografia na stronach 549-551. Indeks.
Dla średniozaawansowanych programistów języków obiektowych.
Część 1 UmiejsCowienie wstrzykiwania zależnośCi na mapie 1 Podstawy Wstrzykiwania zależności: co, jak i dlaczego 1.1. Pisanie utrzymywalnego kodu Powszechne mity na temat DI Rozumienie celu DI 1.2. Prosty przykład: Hello DI! Kod Hello DI! Korzyści (płynące) z DI 1.3. Co wstrzykiwać, a czego nie wstrzykiwać STABILNE ZALEŻNOŚCI NIESTABILNE ZALEŻNOŚCI 1.4. Zakres DI KOMPOZYCJA OBIEKTOWA CYKL ŻYCIA OBIEKTU PRZECHWY-TYWANIE DI w trzech wymiarach 1.5. Konkluzje 2 Pisanie ściśle powiązanego kodu 2.1. Budowanie ściśle powiązanej aplikacji Poznajmy Mary Rowan Tworzenie warstwy danych Tworzenie warstwy domeny Tworzenie warstwy interfejsu użytkownika 2.2. Ocena aplikacji ściśle powiązanej Ocena grafu zależności Ocena tworzenia strukturalności 2.3. Analiza braku strukturalności Analiza wykresu zależności Analiza interfejsu dostępu do danych Inne kwestie 2.4. Konkluzja 3 Pisanie luźno powiązanego kodu 3.1. Ponowne budowanie aplikacji e-commerce Budowanie bardziej utrzymywanego UI Budowanie niezależnego modelu domeny Budowanie nowej warstwy dostępu do danych Implemen-tacja Adaptera IUserContext specyficznego dla ASP.NET Core Tworzenie aplikacji w PODSTAWIE KOMPOZYCJI 3.2. Analiza luźno powiązanej implementacji Zrozumienie interakcji między komponentami Analizowanie nowego grafu zależności Część 2 katalog 4 Wzorce DI 4.1. PODSTAWA KOMPOZYCJI Jak działa PODSTAWA KOMPOZYCJI Użycie KONTENERA DI w PODSTAWIE KOMPOZYCJI Przykład: Implementowanie PODSTAWY KOMPOZYCJI przy użyciu CZYSTEGO DI Pozorna eksplozja zależności 4.2. WSTRZYKIWANIE KONSTRUKTOREM Jak działa WSTRZYKIWANIE KONSTRUKTOREM Kiedy używać WSTRZYKIWANIA KONSTRUKTOREM Znany sposób użycia WSTRZYKIWANIA KONSTRUKTOREM Przykład: Dodawanie przeliczania walut do wyróżnionych produktów 4.3. WSTRZYKIWANIE METODĄ Jak działa WSTRZYKIWANIE METODĄ Kiedy używać WSTRZYKIWANIA METODĄ Znany sposób użycia WSTRZYKIWANIA METODĄ Przykład: Dodawanie przewalutowania do ENCJI Product 4.4. WSTRZYKIWANIE WŁAŚCIWOŚCIĄ Jak działa WSTRZYKIWANIE WŁAŚCIWOŚCIĄ Kiedy używać WSTRZYKIWANIA WŁAŚCIWOŚCIĄ Znane zastosowania WSTRZYKIWANIA WŁAŚCIWOŚCIĄ Przykład: WSTRZYKIWANIE WŁAŚCIWOŚCIĄ jako model rozszerzalności biblioteki do ponownego użycia 4.5. Wybieranie wzorca (do pracy) 5 Antywzorce DI 5.1. ANTYWZORZEC CONTROL FREAK Przykład: CONTROL FREAK przez nowo powstające ZALEŻNOŚCI Przy-kład: CONTROL FREAK przez fabryki Przykład: CONTROL FREAK przez przeciążone konstruktory Analiza CONTROL FREAK 5.2. LOKALIZATOR USŁUG Przykład: ProductService przy użyciu LOKALIZATORA USŁUG Analiza LOKALIZATORA USŁUG 5.3. KONTEKST OTOCZENIA Przykład: Dostęp do czasu przez KONTEKST OTOCZENIA Przykład: Logowanie przez KONTEKST OTOCZENIA Analiza KONTEKSTU OTOCZENIA 5.4. Antywzorzec OGRANICZONEJ KONSTRUKCJI Przykład: Późne wiązanie ProductRepository Analiza OGRANICZONEJ KONSTRUKCJI 6 Zapachy kodu 6.1. Radzenie sobie z zapachem kodu Przesadnego Wstrzykiwania Konstruktorem Rozpoznawanie Przesadnego Wstrzykiwania Konstruktorem Refaktorowanie z Przesadnego Wstrzykiwania Konstruktorem do Usług fasadowych Refaktorowanie z Przesadnego Wstrzykiwania Konstruktorem do zdarzeń domeny 6.2. Nadużywanie Fabryk abstrakcyjnych Nadużywanie Fabryk abstrakcyjnych do pokonania problemów cyklu życia Nadużywanie Fabryk abstrakcyjnych do wybierania ZALEŻNOŚCI na podstawie danych czasu wykonania 6.3. Naprawianie cyklicznych ZALEŻNOŚCI Przykład: Cykliczne ZALEŻNOŚCI spowodowane naruszeniem SRP Analiza cyklu ZALEŻNOŚCI Mary 215 Refaktoring naruszeń SRP, aby rozwiązać cykl ZALEŻNOŚCI Powszechne strategie przerywania cyklów ZALEŻNOŚCI Ostateczność: przerwanie cyklu za pomocą WSTRZYKIWANIA WŁAŚCIWOŚCIĄ Część 3 Czyste Di 7 Kompozycja aplikacji 7.1. Komponowanie aplikacji konsolowej Przykład: Uaktualnienie kursu walut przy użyciu programu UpdateCurrency Budowanie PODSTAWY KOMPOZYCJI programu UpdateCurrency Komponowanie grafów obiektów w CreateCurrencyParser Głębsze spojrzenie na warstwy UpdateCurrency 7.2. Komponowanie aplikacji UWP Kompozycja UWP Przykład: Podłączanie aplikacji typu gruby klient do zarządzania Produktami Implementowanie PODSTAWY KOMPOZYCJI w aplikacji UWP 7.3. Komponowanie aplikacji ASP.NET Core MVC Tworzenie własnego aktywatora kontrolera Konstruowanie własnej warstwy middleware przy użyciu CZYSTEGO DI 8 Cykl życia obiektu 8.1. Zarządzanie CYKLEM ŻYCIA ZALEŻNOŚCI Wprowadzenie ZARZĄDZANIA CYKLEM ŻYCIA Zarządzanie cyklem życia przy użyciu CZYSTEGO DI 8.2. Pracowanie z usuwalnymi ZALEŻNOŚCIAMI Konsumowanie usuwalnych ZALEŻNOŚCI Zarządzanie usuwalnymi ZALEŻNOŚCIAMI 8.3. Katalog STYLÓW ŻYCIA STYL ŻYCIA SINGLETON PRZEJŚCIOWY STYL ŻYCIA ZAKRESOWY STYL ŻYCIA 8.4. Złe wybory STYLU ŻYCIA POJMANE ZALEŻNOŚCI Wybór STYLU ŻYCIA wyciekający do klas konsumujących przez CIEKNĄCE ABSTRAKCJE Powodowanie błędów współbieżności przez łączenie instancji z cyklem życia jednego wątku 9 Przechwytywanie 9.1. Przedstawienie PRZECHWYTYWANIA Wzorzec projektowy dekorator Przykład: Implementowanie audytowania przy użyciu Dekoratora 9.2. Implementowanie ZAGADNIEŃ PRZEKROJOWYCH Przechwytywanie za pomocą wzorca Bezpiecznik Raportowanie wyjątków przy użyciu wzorca Dekorator Zapobieganie nieautoryzowanemu dostępowi do wrażliwej funkcjonalności przy użyciu Dekoratora 10 Rozmyślne Programowanie Aspektowe 10.1.Wprowadzenie do AOP 10.2.Zasady SOLID ZASADA POJEDYNCZEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI (SRP) ZASADA OTWARTE/ZAMKNIĘTE (OCP ZASADA PODSTAWIENIA LISKOV (LSP) ZASADA SEGREGACJI INTERFEJSÓW (ISP) ZASADA OD-WRÓCENIA ZALEŻNOŚCI (DIP) Zasady SOLID aPRZECHWYTYWANIE 10.3.SOLID jako sterownik dla AOP Przykład: Implementowanie funkcjonalności związanych z produktem przy użyciu IProductService Analiza IProductService z perspektywy SOLID Ulepszanie projektu przez zastosowanie zasad SOLID Dodanie większej liczby ZAGADNIEŃ PRZEKROJOWYCH 11 Programowanie Aspektowe oparte na narzędziach 11.1.Dynamiczne PRZECHWYTYWANIE Przykład: PRZECHWYTYWANIE za pomocą Castle Dynamic Proxy Analiza dynamicznego PRZECHWYTYWANIA 11.2.Tkanie w czasie kompilacji Przykład: Zastosowanie aspektu transakcji przy użyciu tkania w czasie kompilacji Analiza tkania w czasie kompilacji Część 4 kontenery Di 12 Wprowadzenie do Kontenera DI 12.1.Wprowadzenie do KONTENERÓW Odkrywanie API kontenerów rozwiązującego ZALEŻNOŚCI AUTOMATYCZNE PODŁĄCZANIE Przykład: Implementowanie uproszczonego KONTENERA DI, który wspiera AUTOMATYCZNE PODŁĄCZANIE 12.2.Konfigurowanie KONTENERÓW DI Konfigurowanie kontenerów za pomocą plików konfiguracyjnych Kontenery konfiguracyjne przy użyciu KONFIGURACJI JAKO KODU Konfigurowanie kontenerów przez konwencję przy użyciu AUTOREJESTRACJI Mieszanie i dopasowywanie podejść konfiguracji 12.3.Kiedy używać KONTENERA DI Używanie bibliotek trzecich oznacza koszty i ryzyko CZYSTE DI daje krótszy cykl feedbacku Werdykt: kiedy używać KONTENERA DI 13 Kontener DI Autofac 13.1.Wprowadzenie do Autofac Rozwiązywanie obiektów Konfigurowanie ContainerBuilder 13.2.Zarządzanie cyklem życia Konfigurowanie zakresów instancji Zwalnianie komponentów 13.3.Rejestrowanie trudnych API Konfigurowanie prymitywnych ZALEŻNOŚCI Rejestrowanie obiektów za pomocą bloków kodu 13.4.Praca z licznymi komponentami Wybieranie wśród wielu kandydatów Podłączenie sekwencji Podłączanie Dekoratorów 14. Kontener DI Simple Injector Pisanie Kompozytów 14.1. Wprowadzenie do Simple Injector Tworzenie obiektów Konfigurowanie kontenera 14.2. Zarządzanie cyklem życia Konfigurowanie STYLÓW ŻYCIA Zwalnianie komponentów Zakresy otoczenia Diagnozowanie kontenera pod kątem częstych problemów cyklu życia 14.3. Rejestrowanie trudnych API Konfigurowanie prymitywnych ZALEŻNOŚCI Wyciąganie prymitywnych ZALEŻNOŚCI do Obiektów Parametrów Rejestrowanie obiektów za pomocą bloków kodu 14.4. Praca z licznymi komponentami Wybieranie spośród licznych kandydatów Podłączanie sekwencji Podłączanie Dekoratorów Podłączanie Kompozytów Sekwencje są strumieniami 15 Kontener DI Microsoft.Extensions.DependencyInjection 15.1.Wprowadzenie do Microsoft.Extensions.DependencyInjection Rozwiązywanie obiektów Konfigurowanie ServcieCollection 15.2.Zarządzanie cyklem życia Konfigurowanie STYLÓW ŻYCIA Zwalnianie komponentów 15.3.Rejestrowanie trudnych API Konfigurowanie prymitywnych ZALEŻNOŚCI Wyciąganie prymitywnych ZALEŻNOŚCI do Obiektów Parametru Rejestrowanie obiektów za pomocą bloków kodu 15.4.Praca z licznymi komponentami Wybieranie wśród licznych kandydatów Podłączanie sekwencji Podłączanie Dekoratorów Podłączanie Kompozytów
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 198
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150531 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 69829, S 69828 L, S 69832, S 69830, S 70185 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111179 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności