JavaScript (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(70)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje fachowe
(20)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(18)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Biblioteka WEAiI
(54)
Autor
Rajca Piotr (1970- )
(7)
Górczyński Robert
(5)
Moch Wojciech
(4)
Pilch Piotr
(4)
Trojan Anna
(4)
Goodman Danny
(3)
Negrino Tom
(3)
Resig John
(3)
Smith Dori
(3)
Zatorska Joanna
(3)
Cieślak Piotr
(2)
Freeman Adam (1972- )
(2)
Jońca Rafał
(2)
Kaczmarek Daniel
(2)
Lachowski Lech
(2)
Lamża Aleksander
(2)
Lis Marcin
(2)
McFarland David Sawyer
(2)
Moncur Michael
(2)
Nixon Robin (1961- )
(2)
Pałczyński Marek
(2)
Sochacki Tomasz
(2)
Stefanov Stoyan
(2)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(2)
Watrak Andrzej
(2)
Antani Ved
(1)
Baartse Mark
(1)
Ballard Phil (1959- )
(1)
Banaszek Krzysztof
(1)
Baranowska Marzena
(1)
Barrett Dan
(1)
Bevacqua Nicolás (1988- )
(1)
Bibeault Bear
(1)
Box Don
(1)
Brown Ethan (1975- )
(1)
Brown Micah
(1)
Bura Juriy
(1)
Bąbol Krzysztof
(1)
Caya Andrew
(1)
Cendrowski Kamil
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chandermani
(1)
Chiarelli Andrea
(1)
Cichorski Jarosław
(1)
Coates Paul
(1)
Colburn Rafe
(1)
Czupryński Krzysztof (1954- )
(1)
Danesh Arman
(1)
Dayley Brad
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Duckett Jon
(1)
Dykes Lucinda
(1)
Ferguson Russ
(1)
Freeman Eric (1965- )
(1)
Frisbie Matt
(1)
Gerber Anna
(1)
Gołda Mirosław
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Gónicki Maciej
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Herman David
(1)
Herron David (informatyka)
(1)
Holzner Steven
(1)
Hubisz Jakub
(1)
Jakut Tomasz
(1)
Jarczyk Adam
(1)
Kanber Burak
(1)
Kyrnin Jennifer
(1)
Ladd Eric
(1)
Lemay Laura
(1)
Livingston Dan
(1)
MacCaw Alex
(1)
Majkowski Wojciech (informatyka)
(1)
Mardan Azat
(1)
Meryk Radosław
(1)
Meyer Jeanine
(1)
Mikowski Michael S
(1)
Moch Joanna
(1)
Murray Scott
(1)
Niederst Robbins Jennifer
(1)
Okulska-Stanisławska Inez (1987- )
(1)
Orzechowski Łukasz
(1)
Pagella Mario Andrés
(1)
Pasquali Sandro
(1)
Paxton John (programista)
(1)
Piechota Urszula
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Powell Josh C
(1)
Powers Shelley (1968- )
(1)
Pętlicki Marek
(1)
Quercia Valerie
(1)
Radziszewski Bogusław
(1)
Rajca Piotr
(1)
Robson Elisabeth
(1)
Romowicz Wojciech
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Satrom Brandon
(1)
Sells Chris
(1)
Shankar Aditya Ravi
(1)
Shapiro Julian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(70)
Język
polski
(70)
Odbiorca
Programiści
(6)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
JavaScript (język programowania)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(13)
Gatunek
Podręcznik
(44)
Poradnik
(3)
Poradniki
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(23)
Matematyka
(1)
70 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie 3 - dotyczy wydania oryginału.
Indeks.
Obiektowy język JavaScript Trochę historii Wojny przeglądarkowe i renesans Teraźniejszość Przyszłość ECMAScript 5 Tryb ścisły w ES6 ECMAScript 6 Obsługa ES6 w przeglądarkach Babel Programowanie obiektowe Obiekty Klasy Hermetyzacja Agregacja Dziedziczenie Polimorfizm Programowanie obiektowe - podsumowanie Konfiguracja środowiska szkoleniowego Web Inspector dla silnika WebKit JavaScriptCore na komputerach Mac Inne konsole Proste typy danych, tablice, pętle i warunki Zmienne Wielkość liter w nazwach zmiennych ma znaczenie Operatory Proste typy danych Ustalanie typu danych - operator typeof Liczby Łańcuchy znaków Typ boolean Undefined i null Symbole Proste typy danych - podsumowanie Tablice Dodawanie i aktualizacja elementów tablicy Usuwanie elementów Tablice tablic Warunki i pętle Bloki kodu Pętle Funkcje Czym jest funkcja? Wywoływanie funkcji Parametry Parametry domyślne Parametry reszty Operator rozwijania Funkcje predefiniowane parseInt() parseFloat() isNaN() isFinite() encodeURI() i encodeURIComponent() eval() Zakres zmiennych Wynoszenie zmiennych Zakres bloku Funkcje są danymi Funkcje anonimowe Wywołania zwrotne Funkcje natychmiastowe Funkcje wewnętrzne (prywatne) Funkcje, które zwracają funkcje Funkcjo, przepiszże się! Domknięcia Łańcuch zakresów Przerwanie łańcucha za pomocą domknięcia Funkcje dostępowe Iterator IIFE a bloki Funkcje strzałkowe Obiekty Od tablic do obiektów Elementy, właściwości, metody i składowe Tablice asocjacyjne Dostęp do właściwości obiektu Wywoływanie metod obiektu Modyfikacja właściwości i metod Wartość this Konstruktory Obiekt globalny Właściwość constructor Operator instanceof Funkcje zwracające obiekty Przekazywanie obiektów Porównywanie obiektów Obiekty w konsoli silnika WebKit Literały obiektowe ES6 Właściwości i atrybuty obiektów Metody obiektów w ES6 Kopiowanie właściwości za pomocą Object.assign Porównywanie właściwości za pomocą Object.is Destrukturyzacja Obiekty wbudowane Object Array Function Inferencja typów obiektów Boolean Number String Math Date RegEx Obiekty Error Iteratory i generatory ES6 Pętla for...of Iteratory i obiekty iterowalne Iteratory Obiekty iterowalne Generatory Iterowanie przez generatory Kolekcje Map Set WeakMap i WeakSet Prototypy Właściwość prototype Dodawanie metod i właściwości przy użyciu prototypu Korzystanie z metod i właściwości obiektu prototype Właściwości własne a właściwości prototypu Nadpisywanie właściwości prototypu właściwością własną Korzystanie z metody isPrototypeOf() Ukryte powiązanie __proto__ Rozszerzanie obiektów wbudowanych Rozszerzanie obiektów wbudowanych - kontrowersje Pułapki związane z prototypami Dziedziczenie Łańcuchy prototypów Przykładowy łańcuch prototypów Przenoszenie wspólnych właściwości do prototypu Dziedziczenie samego prototypu Konstruktor tymczasowy - new F() Uber: dostęp do obiektu nadrzędnego z obiektu potomnego Zamknięcie dziedziczenia wewnątrz funkcji Kopiowanie właściwości Uwaga na kopiowanie przez referencję! Obiekty dziedziczą z obiektów Głębokie kopiowanie Korzystanie z metody object() Połączenie dziedziczenia prototypowego z kopiowaniem właściwości Dziedziczenie wielokrotne Domieszki Dziedziczenie pasożytnicze Wypożyczanie konstruktora Pożyczanie konstruktora i kopiowanie jego prototypu Studium przypadku: rysujemy kształty Analiza Implementacja Testowanie Klasy i moduły Definiowanie klas Konstruktor Metody prototypowe Metody statyczne Właściwości statyczne Metody generatora Podklasy Domieszki Moduły Listy eksportów Obietnice i obiekty proxy Asynchroniczny model programowania Stos wywołań JavaScriptu Kolejka komunikatów Pętla zdarzeń Timery Obietnice Tworzenie obietnic Metaprogramowanie i obiekty proxy Obiekt pośredniczący proxy Pułapki na funkcje Środowisko przeglądarki Załączanie JavaScriptu na stronie HTML BOM i DOM - przegląd BOM) Ponownie odkrywamy obiekt window Korzystanie z właściwości window.navigator Konsola jako ściąga Korzystanie z właściwości window.location (277) Korzystanie z właściwości window.history Korzystanie z właściwości window.frames Korzystanie z właściwości window.screen Metody window.open() i window.close() Metody window.moveTo() i window.resizeTo() Metody window.alert(), window.prompt() i window.confirm() Metody window.setTimeout() i window.setInterval() Właściwość window.document DOM) Core DOM i HTML DOM Dostęp do węzłów DOM Modyfikacja węzłów DOM Tworzenie nowych węzłów Usuwanie węzłów Obiekty DOM istniejące tylko w HTML Zdarzenia Kod obsługi zdarzeń wpleciony w atrybuty HTML Właściwości elementów Nasłuchiwacze zdarzeń DOM Przechwytywanie i bąbelkowanie Zatrzymanie propagacji Anulowanie zachowania domyślnego Obsługa zdarzeń w różnych przeglądarkach Typy zdarzeń XMLHttpRequest Wysłanie żądania Przetworzenie odpowiedzi Tworzenie obiektów XHR w IE w wersjach starszych niż 7 A jak asynchroniczny X jak XML Wzorce kodowania i wzorce projektowe Wzorce kodowania Izolowanie zachowania Przestrzenie nazw Rozgałęzianie kodu w czasie inicjowania Leniwe definicje Obiekt konfiguracyjny Prywatne właściwości i metody Metody uprzywilejowane Funkcje prywatne w roli metod publicznych Funkcje natychmiastowe Moduły Łańcuchowanie JSON Funkcje wyższego rzędu Wzorce projektowe Singleton Singleton 2 Fabryka Dekorator Obserwator Testowanie i debugowanie Testy jednostkowe Programowanie sterowane testami Programowanie oparte na zachowaniach Mocha, Chai i Sinon Debugowanie kodu JavaScript Błędy składniowe Wyjątki w trakcie wykonywania programu Programowanie reaktywne i biblioteka React Programowanie reaktywne Dlaczego warto rozważyć programowanie reaktywne? Biblioteka React Wirtualny DOM Instalacja i uruchomienie React Komponenty i ich parametry wejściowe Stan Zdarzenia cyklu życia Słowa zarezerwowane Słowa kluczowe Słowa zarezerwowane w ES6 Słowa zarezerwowane dla przyszłych implementacji Poprzednio zarezerwowane słowa Funkcje wbudowane Obiekty wbudowane Object Składowe konstruktora Object Składowe Object.prototype Dodatki do obiektów w ECMAScript 5 Dodatki do obiektów w ES6 Skrócona składnia właściwości Obliczane nazwy właściwości Object.assign Array Składowe Array.prototype Dodatki do Array w ECMAScript 5 Dodatki do tablic w ES6 Function Składowe Function.prototype Dodatki do Function w ECMAScript 5 Dodatki do Function w ES6 Boolean Number Składowe konstruktora Number Składowe Number.prototype String Składowe konstruktora String Składowe String.prototype Dodatki do String w ECMAScript 5 Dodatki do String w ES6 Date Składowe konstruktora Date Składowe Date.prototype Dodatki do Date w ECMAScript 5 Math Składowe obiektu Math) RegExp Składowe RegExp.prototype Obiekty Error Składowe Error.prototype JSON Składowe obiektu JSON Wyrażenia regularne
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 100
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145175 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 107900 N (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Intensywny Trening)
Tyt. oryg. : Sams Teach Yourself Ajax, JavaScript, and PHP All in One.
U dołu s. tyt. i okł. : Naucz się łączyć największe zalety języków oraz technik programowania i twórz interaktywne strony internetowe [...].
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 103
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123753 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98814 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : Practical modern JavaScript : diveinto ES6 and the future of JavaScript.
Na okładce i stronie tytułowej logo O'Reilly.
Indeks.
1. ECMAScript i przyszłość JavaScriptu (13) 1.1. Krótka historia standardów języka JavaScript (13) 1.2. ECMAScript jako żywy standard (15) 1.3. Obsługa przeglądarek i dodatkowe narzędzia (17) 1.4. Kategorie nowych możliwości ES6 (24) 1.5. Przyszłość JavaScriptu (25) 2. Najistotniejsze elementy ES6 (27) 2.1. Literały obiektu (27) 2.2. Funkcje strzałki (31) 2.3. Destrukturyzacja przypisania (35) 2.4. Parametr resztowy i operator rozłożenia (41) 2.5. Literały szablonu (44) 2.6. Instrukcje let oraz const (49) 3. Klasy, symbole, obiekty i dekoratory (57) 3.1. Klasy (57) 3.2. Symbole (64) 3.3. Ulepszenia obiektu wbudowanego Object (71) 3.4. Dekoratory (76) 4. Iterowanie i sterowanie przepływem (81) 4.1. Obietnice (81) 4.2. Protokół iteratorów oraz protokół obiektów iterowalnych (96) 4.3. Funkcje i obiekty generatora (106) 4.4. Funkcje asynchroniczne (122) 4.5. Asynchroniczna iteracja (131) 5. Wykorzystanie kolekcji ECMAScript (135) 5.1. Użycie map ES6 (137) 5.2. Zrozumienie i wykorzystanie WeakMap (142) 5.3. Zbiory w ES6 (144) 5.4. Słabe zbiory WeakSets (146) 6. Zarządzanie dostępem do właściwości obiektu za pomocą obiektu Proxy (149) 6.1. Pierwsze kroki z proxy (149) 6.2. Unieważniające obiekty proxy (155) 6.3. Pułapki proxy (156) 6.4. Zaawansowane pułapki obiektu Proxy (163) 7. Ulepszenia obiektów wbudowanych w ES6 (175) 7.1. Liczby (175) 7.2. Math (184) 7.3. Ciągi tekstowe oraz Unicode (188) 7.4. Wyrażenia regularne (199) 7.5. Tablice (208) 8. Moduły JavaScript (217) 8.1. CommonJS (217) 8.2. Moduły JavaScript (221) 8.3. Praktyczne rozważania na temat modułów ES (229) 9. Rozważania praktyczne (233) 9.1. Deklaracje zmiennych (233) 9.2. Literały szablonu (237) 9.3. Zwięzły zapis i destrukturyzacja obiektu (241) 9.4. Parametr resztowy i operator rozłożenia (243) 9.5. Odmiany funkcji (246) 9.6. Klasy i proxy (249) 9.7. Asynchroniczny przepływ programu (252) 9.8. Dziwactwa złożoności, abstrakcje i konwencje (256)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 121
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146297 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Web development with Node and Express: leveraging the JavaScript Stack.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Na stronie redakcyjnej również ISBN oryginału: 9781492053514.
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
1. Wprowadzenie do technologii Express 19 JavaScriptowa rewolucja 19 Wprowadzenie do technologii Express 20 Aplikacje działające po stronie serwera i aplikacje działające po stronie klienta 22 Krótka historia platformy Express 23 Node - nowy rodzaj serwera WWW 23 Ekosystem Node 24 Licencje 25 2. Pierwsze kroki w Node 27 Pobieranie Node 27 Użycie terminala 27 Edytory 29 npm 30 Prosty serwer WWW z użyciem Node 31 Witaj, świecie 31 Programowanie sterowane zdarzeniami 32 Trasowanie 32 Zwracanie zasobów statycznych 33 Przejdźmy do platformy Express 35 3. Oszczędność czasu dzięki Expressowi 37 Tworzenie szkieletu aplikacji 37 Witryna WWW Meadowlark Travel 37 Wstępne kroki 38 Widoki i układy 41 Statyczne pliki i widoki 44 Dynamiczne treści w widokach 44 4. Porządki 47 Struktura plików i katalogów 47 Najlepsze praktyki 48 Kontrola wersji 48 Jak używać systemu Git wraz z tą książką? 49 Samodzielne pisanie kodu 49 Korzystanie z przykładowego kodu 50 Pakiety npm 51 Metadane projektu 52 Moduły Node 53 5. Zapewnienie jakości 57 Plan zapewnienia jakości 58 QA: czy warto? 59 Logika kontra prezentacja 60 Rodzaje testów 60 Przegląd technik zapewniania jakości 61 Instalowanie i konfigurowanie platformy Jest 61 Testy jednostkowe 62 Tworzenie atrap 62 Refaktoryzacja aplikacji pod kątem testowalności 63 Pisanie pierwszego testu 63 Utrzymanie testów 65 Pokrycie testami 66 Testy integracyjne 67 Lintowanie 69 Ciągła integracja 72 6. Obiekty żądania i odpowiedzi 75 Elementy URL 75 Metody żądania HTTP 76 Nagłówki żądań 77 Nagłówki odpowiedzi 77 Internet Media Type 78 Ciało żądania 78 Obiekt żądania 78 Obiekt odpowiedzi 80 Znajdowanie dodatkowych informacji 82 Najważniejsze funkcje 82 Renderowanie treści 83 Przetwarzanie formularzy 84 Udostępnianie API 85 7. Tworzenie szablonów za pomocą silnika Handlebars 87 Nie ma absolutnych zasad z wyjątkiem tej jednej 88 Wybór silnika szablonów 89 Pug, czyli inne podejście 89 Podstawy silnika Handlebars 91 Komentarze 91 Bloki 92 Szablony po stronie serwera 93 Widoki i układy 94 Stosowanie (lub niestosowanie) układów w aplikacjach Expressa 95 Sekcje 96 Części 97 Doskonalenie szablonów 99 8. Przetwarzanie formularzy 101 Wysyłanie danych klienta na serwer 101 Formularze HTML 101 Kodowanie 102 Inne sposoby obsługi formularzy 102 Przetwarzanie formularzy w platformie Express 104 Wysyłanie danych formularza za pomocą funkcji fetch 106 Przesyłanie plików 108 Przesyłanie plików za pomocą funkcji fetch 110 Ulepszamy interfejs użytkownika formularza do przesyłania plików 111 9. Obiekty cookie i sesje 113 Przeniesienie danych dostępowych na zewnątrz 114 Obiekty cookie w Expressie 115 Sprawdzanie zawartości cookie 117 Sesje 117 Magazyny pamięci 117 Stosowanie sesji 119 Użycie sesji do implementowania wiadomości typu flash 119 Przeznaczenie sesji 121 10. Oprogramowanie pośredniczące 123 Zasady dotyczące oprogramowania pośredniczącego 124 Przykłady oprogramowania pośredniczącego 124 Często wykorzystywane oprogramowanie pośredniczące 127 Oprogramowanie pośredniczące od zewnętrznych producentów 129 11. Wysyłanie wiadomości e-mail 131 SMTP, MSA i MTA 131 Otrzymywanie poczty elektronicznej 132 Nagłówki poczty elektronicznej 132 Formaty wiadomości e-mail 133 E-mail w formacie HTML 133 Nodemailer 134 Wysyłanie poczty elektronicznej 135 Wysyłanie wiadomości do wielu odbiorców 135 Lepsze opcje wysyłania masowych wiadomości 136 Wysyłanie poczty w formacie HTML 136 Obrazy w wiadomościach e-mail w formacie HTML 137 Użycie widoków do wysyłania wiadomości w formacie HTML 138 Opakowanie funkcjonalności wiadomości e-mail 139 12. Kwestie produkcyjne 143 Środowiska wykonywania 143 Konfiguracja specyficzna dla środowiska 144 Uruchamianie procesów Node 145 Skalowanie witryny WWW 146 Skalowanie poziome z użyciem klastrów 147 Obsługa nieprzechwyconych wyjątków 149 Skalowanie poziome za pomocą wielu serwerów 151 Monitorowanie witryny WWW 151 Monitoring czasu działania za pomocą narzędzi od innych producentów 152 Testy wytrzymałościowe 152 13. Trwałość 155 Trwałość z wykorzystaniem systemu plików 155 Trwałość z wykorzystaniem chmury 157 Trwałość z wykorzystaniem baz danych 158 Uwaga dotycząca wydajności 158 Tworzenie abstrakcji warstwy danych 159 Konfiguracja MongoDB 160 Mongoose 161 Połączenia z bazą danych za pośrednictwem Mongoose 161 Tworzenie schematów i modeli 162 Dodawanie początkowych danych 163 Pobieranie danych 165 Dodawanie danych 167 PostgreSQL 168 Dodawanie danych 173 Baza danych jako magazyn sesji 174 14. Trasowanie 179 Trasy i SEO 181 Subdomeny 181 Funkcje obsługi tras są elementami oprogramowania pośredniczącego 182 Ścieżki tras i wyrażenia regularne 184 Parametry trasy 184 Porządkowanie tras 185 Deklarowanie tras w module 186 Logiczne grupowanie funkcji obsługi tras 187 Automatyczne renderowanie widoków 188 15. API typu REST i JSON 189 JSON i XML 190 Tworzenie API 190 Zgłaszanie błędów API 191 Mechanizm Cross-Origin Resource Sharing 192 Testy 193 Udostępnianie API za pomocą platformy Express 195 16. Aplikacje jednostronicowe 197 Krótka historia tworzenia aplikacji WWW 197 Technologie SPA 200 Tworzenie aplikacji za pomocą Reacta 201 Podstawy aplikacji tworzonych za pomocą Reacta 202 Strona główna 203 Trasowanie 205 Strona Wycieczki - projekt wizualny 207 Strona Wycieczki - integracja z serwerem 208 Wysyłanie informacji na serwer 210 Zarządzanie stanem 212 Opcje wdrażania 214 17. Treści statyczne 217 Kwestie wydajnościowe 218 Systemy dostarczania treści 219 Projektowanie z myślą o CDN 219 Witryna renderowana po stronie serwera 220 Aplikacje jednostronicowe 220 Zapisywanie zasobów statycznych w pamięci podręcznej 221 Zmiana treści statycznych 222 18. Bezpieczeństwo 225 HTTPS 225 Generowanie certyfikatu 226 Korzystanie z darmowego urzędu certyfikacji 227 Zakup certyfikatu 228 Włączanie HTTPS dla aplikacji napisanych za pomocą Expressa 229 Uwaga dotycząca portów 230 HTTPS i proxy 231 Ataki Cross-Site Request Forgery 232 Uwierzytelnianie 233 Uwierzytelnianie kontra autoryzacja 233 Problem dotyczący haseł 234 Uwierzytelnianie za pośrednictwem innych podmiotów 234 Przechowywanie danych użytkowników w bazie danych 235 Uwierzytelnianie kontra rejestracja oraz doświadczenie użytkownika 236 Passport 237 Autoryzacja oparta na rolach 245 Dodawanie dostawcy uwierzytelniania 246 Podsumowanie 248 19. Integracja z zewnętrznymi API 249 Serwisy społecznościowe 249 Wtyczki serwisów społecznościowych i wydajność witryny 249 Wyszukiwanie tweetów 250 Renderowanie tweetów 253 Geokodowanie 255 Geokodowanie z użyciem Google 255 Geokodowanie danych 257 Wyświetlanie mapy 258 Dane o pogodzie 259 20. Debugowanie 263 Pierwsza zasada debugowania 263 Wykorzystanie REPL i konsoli 264 Użycie wbudowanego debuggera Node 265 Klienty inspekcji Node 265 Debugowanie funkcji asynchronicznych 269 Debugowanie kodu platformy Express 270 21. Publikacja 273 Rejestracja domeny i hosting 273 System nazw domen 274 Bezpieczeństwo 274 Domeny najwyższego poziomu 275 Subdomeny 276 Serwery nazw 276 Hosting 278 Giganci 279 Wdrażanie 280 22. Konserwacja 285 Zasady konserwacji 285 Opracowanie długoterminowego planu 285 Użycie systemu kontroli wersji 287 Korzystanie z narzędzia do śledzenia błędów 287 Dbałość o higienę 287 Nieodkładanie na później 288 Rutynowe sprawdzanie jakości 288 Monitorowanie danych analitycznych 288 Optymalizacja wydajności 289 Priorytetyzacja śledzenia potencjalnych klientów 289 Zapobieganie "niewidocznym" porażkom 291 Ponowne wykorzystanie kodu i refaktoryzacja 291 Prywatny rejestr npm 291 Oprogramowanie pośredniczące 292 23. Dodatkowe zasoby 295 Dokumentacja online 295 Periodyki 296 Stack Overflow 296 Wkład w rozwój platformy Express 298
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 144
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149869 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Odnieś sukces na rynku gier!
Na s. tyt. i okł. logo wydawcy oryg. Apress.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 20
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140942, 140941 (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136745 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Mastering the faster Web with PHP, MySQL and JavaScript : develop state of the art applications using the latest Web technologies.
Na okładce logo wydawnictwa oryginału Packt.
Na książce także ISBN oryginału: 9781788392211.
Bibliografia, netografia przy niektórych rozdziałach. Indeks.
Rozdział 1. Wprowadzenie do koncepcji Szybszej Sieci 17 Istota Szybszej Sieci 18 Pojęcie Szybszej Sieci a wydajność 18 Pomiar Szybszej Sieci 19 Instalacja i konfiguracja użytecznych narzędzi 30 Rozdział 2. Ciągłe profilowanie i monitorowanie 43 Czym jest Blackfire.io? 43 Instalacja i konfiguracja narzędzia Blackfire.io 44 Ręczne profilowanie za pomocą Blackfire.io 50 Testy wydajnościowe przy użyciu Blackfire.io 56 Monitorowanie wydajności dzięki TICK Stack 58 Rozdział 3. Korzystanie z potencjału struktur danych i funkcji PHP 7 71 Usprawnienia języka PHP 7 72 Silne typowanie 72 Tablice niemodyfikowalne i upakowane 75 Przydział pamięci na liczby całkowite i zmiennoprzecinkowe 77 Interpolacja i łączenie ciągów znaków 78 Referencje w parametrach 79 Identyfikacja dalszych możliwych optymalizacji 81 Programowanie funkcyjne oraz spamiętywanie 87 Rozdział 4. Wybiegamy w przyszłość dzięki asynchronicznemu kodowi PHP 93 Asynchroniczna i nieblokująca obsługa wejścia/wyjścia 94 Wielowątkowość z użyciem biblioteki pthreads 102 Korzystanie z biblioteki ReactPHP 105 Rozdział 5. Pomiar i optymalizacja wydajności bazy danych 113 Wydajność zapytań SQL 113 Struktura indeksów 113 Plan wykonania zapytań 115 Podstawowa optymalizacja zapytań 117 Schemat wydajności i zaawansowana optymalizacja zapytań 120 Zaawansowane narzędzia do testowania 125 DBT2 125 SysBench 129 Rozdział 6. Efektywne zapytania do bazy danych w Nowoczesnym SQL-u 133 Nowoczesny SQL 133 Definicja 134 ozdział 7. Język JavaScript i programowanie sterowane zagrożeniami 151 Obiekt globalny i zmienne lokalne 152 Unikanie zmiennych globalnych 152 Obliczanie wartości zmiennych lokalnych 155 Unikanie szkodliwych wyrażeń i zwracanie uwagi na najsłabsze strony języka 155 Szkodliwe wyrażenia 155 Szkodliwe konstrukcje: instrukcja with 156 Szkodliwe konstrukcje: instrukcja eval 156 Szkodliwe konstrukcje: try-catch-finally 157 Unikanie nieefektywnych pętli 157 Lintery i tryb ścisły 159 Efektywne korzystanie z modelu DOM 160 Modyfikacja drzewa dokumentu 160 Zmienianie niewidocznego elementu 161 Dokonywanie zmian stylów 161 Wyszukiwanie węzłów 162 Badanie dużej liczby węzłów 163 Zarządzanie referencjami do innych dokumentów 163 Buforowanie wartości z modelu DOM 163 Strukturyzowanie i ładowanie aplikacji JavaScript 164 Ograniczanie czasochłonnych operacji 164 Oczyszczanie, minifikacja i kompresowanie zasobów 164 Ładowanie zasobów strony 165 Buforowanie zasobów strony 165 Rozdział 8. Funkcyjny JavaScript 167 Upraszczanie funkcji 167 Zasady programowania funkcyjnego 167 Funkcje jako typy pierwszoklasowe 169 Postępowanie z efektami ubocznymi 169 Niezmienność 170 Techniki programowania funkcyjnego 171 Funkcja map 171 Funkcja filter 171 Funkcja reduce 171 Optymalizacja ogonowa 172 Inne zapowiadane możliwości języka JavaScript 177 Funkcje asynchroniczne 177 Generatory asynchroniczne i pętle for-await-of 177 Operator potoku 178 Częściowe wywołanie 178 Rozdział 9. Zwiększanie wydajności serwera WWW 181 MOD_SPDY i HTTP/2 181 Multipleksowanie i priorytetyzacja strumieni 182 Wypychanie zasobów przez serwer 182 Kompresja nagłówków 183 HTTP/2 183 PHP-FPM i OPCache 185 PHP-FPM 185 Zend OPcache 186 ESI i Varnish Cache 187 Edge Side Includes (ESI) 187 Varnish Cache 190 Buforowanie po stronie klienta 194 Buforowanie w przeglądarce 195 Sieci dystrybucji treści (sieci CDN) 196 Inne narzędzia związane z ideą Szybszej Sieci 197 Rozdział 10. Przekraczamy granice wydajności 201 Czas zegarowy i postrzegany 201 Percepcja szybkości 203 Rozsądne opóźnienia i czasy odpowiedzi 204 Zasady i wzory projektowania interfejsu użytkownika 205 Narzędzia pozwalające przekraczać granice wydajności 207
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 136
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148513 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Tyt. oryg.: Learning jQuery 1.3.
Na s. tyt. i okł. nazwa wydawcy oryg.: Packt.
Na okł.: Sprawdż, co jeszcze potrafi JavaScript! [...].
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126903 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
U dołu s. tyt., okł. nazwa wyd. oryg.: Packt Publishing.
U dołu okł. nazwa serii oryg.: Community experience distilled.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142616 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Indeks.
Odświeżenie wiadomości o obiektach (15) Literały obiektowe (15) Konstruktory obiektów (19) Prototypy obiektów (23) Klasy (25) Zasady programowania obiektowego (29) Zasady programowania obiektowego (30) Czy JavaScript to obiektowy język programowania? (31) Narzędzia abstrakcji i modelowania (31) Przestrzeganie zasad obiektowości (34) Obiektowość JavaScriptu a obiektowość klasyczna (42) Hermetyzacja i ukrywanie informacji (45) Hermetyzacja i ukrywanie informacji (45) Podejście konwencjonalne (46) Określanie prywatności za pomocą domknięć (47) Metadomknięcia (52) Deskryptory własności (58) Ukrywanie informacji w klasach ES6 (66) Dziedziczenie i domieszki (69) Zalety dziedziczenia (69) Obiekty i prototypy (70) Dziedziczenie w ES6 (76) Kontrolowanie dziedziczenia (78) Implementacja wielodziedziczenia (85) Tworzenie i używanie domieszek (86) Definiowanie kontraktów i kacze typizowanie (91) Dynamiczna kontrola typów (91) Kontrakty i interfejsy (97) Kacze typizowanie (98) Kacze typizowanie i polimorfizm (107) Zaawansowane techniki tworzenia obiektów (111) Tworzenie obiektów (111) Wzorce projektowe i tworzenie obiektów (113) Tworzenie singletonu (113) Fabryka obiektów (117) Wzorzec Budowniczy (124) Porównanie wzorców Fabryka i Budowniczy (127) Recykling obiektów z puli (127) Prezentowanie danych użytkownikowi (133) Interfejsy użytkownika (133) Wzorce prezentacyjne (136) Wzorzec Model-Widok-Kontroler (137) Wzorzec Model-Widok-Prezenter (143) Wzorzec Model-Widok-ModelWidoku (147) Porównanie wzorców MV* (152) Wiązanie danych (155) Czym jest wiązanie danych? (155) Implementacja wiązania danych (157) Wzorce Obserwator i Publikacja-Subskrypcja (163) Obiekty pośrednie (167) Programowanie asynchroniczne i obietnice (171) Czy JavaScript to język asynchroniczny? (171) Pisanie kodu asynchronicznego (173) Wprowadzenie do obietnic (180) Generatory (190) Organizacja kodu (195) Zakres globalny (195) Tworzenie przestrzeni nazw (197) Moduły (200) Ładowanie modułów (207) Moduły standardu ECMAScript 6 (217) Zasady SOLID (221) Obiektowe zasady projektowania (221) Zasada pojedynczej odpowiedzialności (222) Zasada otwarte/zamknięte (226) Zasada podstawiania Liskov (230) Zasada segregacji interfejsów (232) Zasada odwrócenia zależności (234) Nowoczesne architektury aplikacji (243) Od skryptów do aplikacji (244) Aplikacje klasyczne i jednostronicowe (246) Architektura Zakasa-Osmaniego (249) Funkcje przekrojowe i AOP (256) Aplikacje izomorficzne (258)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 96
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144826 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94066 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Poznaj potencjał platformy Node.js!
Indeks.
Dla osób, które opanowały już podstawy języka HTML, a ponadto mają za sobą pewne doświadczenie związane z korzystaniem z nowoczesnego języka programowania.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 30
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140939 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140019 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. wydaw. podanym na s. red.
Indeks.
Dla czytelników chcących opanować JavaScript oraz związane z nim narzędzia.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 77
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141095 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Twój podręcznik programisty!
U góry okł. logo wydaw. oryg.: Apress.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140937 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140400 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Essential TypeScript : from Beginner to Pro.
Część I. Zaczynamy Rozdział 1. Pierwsza aplikacja w TypeScripcie Przygotowanie systemu Krok 1. Instalowanie Node.js Krok 2. Instalowanie Gita Krok 3. Instalowanie TypeScriptu Krok 4. Instalowanie programistycznego edytora tekstu Utworzenie projektu Inicjalizacja projektu Utworzenie pliku konfiguracyjnego kompilatora Tworzenie pliku kodu TypeScriptu Kompilowanie i uruchamianie kodu Definiowanie modelu danych Tworzenie klasy kolekcji elementów listy rzeczy do zrobienia Implementowanie podstawowych funkcji modelu danych Dodawanie funkcji do klasy kolekcji Zapewnienie dostępu do elementów listy rzeczy do zrobienia Usuwanie wykonanych zadań Obsługa licznika elementów Używanie pakietu zewnętrznego Dodawanie deklaracji typu dla pakietu JavaScriptu Dodawanie poleceń Filtrowanie elementów Dodawanie zadań Oznaczanie zadania jako wykonanego Trwałe przechowywanie danych Stosowanie klasy trwałego magazynu danych Rozdział 2. Poznajemy TypeScript Dlaczego powinieneś używać języka TypeScript? Funkcje języka TypeScript zwiększające produktywność programisty Poznajemy ograniczenia funkcji związanych z produktywnością Poznawanie wersji JavaScriptu Poznawanie ograniczeń wersji JavaScriptu Co powinieneś wiedzieć? Jak skonfigurować środowisko programistyczne? Jaka jest struktura książki? Czy w książce znajdziesz wiele przykładów? Gdzie znajdziesz przykładowe fragmenty kodu? Rozdział 3. Wprowadzenie do języka JavaScript część I Przygotowanie projektu Zagmatwany JavaScript Typy języka JavaScript Praca z podstawowymi typami danych Koercja typu Unikanie niechcianej koercji typu Wartość jawnie stosowanej koercji typu Praca z funkcją Praca z wynikiem działania funkcji Unikanie problemów z błędnym dopasowaniem argumentu Używanie funkcji strzałki Praca z tablicą Używanie operatora rozwinięcia w tablicy Praca z obiektem Dodawanie, modyfikowanie i usuwanie właściwości obiektu Zabezpieczenie przed niezdefiniowanymi obiektami i właściwościami Używanie operatorów rozwinięcia i resztowego w obiekcie Definiowanie funkcji typu getter i setter Definiowanie metod Słowo kluczowe this Słowo kluczowe this w oddzielnych funkcjach Słowo kluczowe this w metodach Zmiana zachowania słowa kluczowego this Słowo kluczowe this w funkcji strzałki Powrót do problemu początkowego Rozdział 4. Wprowadzenie do języka JavaScript część II Przygotowanie projektu Dziedziczenie obiektu JavaScriptu Analizowanie i modyfikowanie prototypu obiektu Tworzenie własnych właściwości Używanie funkcji konstruktora Łączenie funkcji konstruktora Sprawdzanie typu prototypu Definiowanie statycznych właściwości i metod Używanie klas JavaScriptu Używanie dziedziczenia w klasach Definiowanie metody statycznej Używanie iteratorów i generatorów Używanie generatora Definiowanie obiektów pozwalających na iterację Używanie kolekcji JavaScriptu Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu Map Używanie wartości typu Symbol jako kluczy w obiekcie Map Przechowywanie danych według indeksu Używanie modułów Tworzenie modułu JavaScriptu Używanie modułu JavaScriptu Eksportowanie funkcji z modułu Definiowanie w modelu wielu funkcjonalności nazwanych Rozdział 5. Używanie kompilatora TypeScriptu Przygotowanie projektu Struktura projektu Używanie menedżera pakietów Node Plik konfiguracyjny kompilatora TypeScriptu Kompilacja kodu TypeScriptu Błędy generowane przez kompilator Używanie trybu monitorowania i wykonywania skompilowanego kodu Automatyczne wykonywanie kodu po kompilacji Uruchamianie kompilatora za pomocą menedżera pakietów Node Używanie funkcjonalności wersjonowania celu Wybór plików biblioteki do kompilacji Wybór formatu modułu Użyteczne ustawienia konfiguracji kompilatora Rozdział 6. Testowanie i debugowanie kodu TypeScriptu Przygotowanie projektu Debugowanie kodu TypeScriptu Przygotowanie do debugowania Dodawanie punktów przerwania Używanie Visual Studio Code do debugowania Używanie zintegrowanego debuggera Node.js Używanie funkcji zdalnego debugowania w Node.js Używanie lintera TypeScriptu Wyłączanie reguł lintowania Testy jednostkowe w TypeScripcie Konfigurowanie frameworka testów Tworzenie testów jednostkowych Uruchamianie frameworka testów Część II. Praca z językiem TypeScript Rozdział 7. Typowanie statyczne Przygotowanie projektu Typy statyczne Tworzenie typu statycznego za pomocą adnotacji typu Używanie niejawnie zdefiniowanego typu statycznego Używanie typu any Używanie niejawnie zdefiniowanego typu any Wyłączenie niejawnego używania typu any Używanie unii typów Używanie asercji typu Asercja typu nieoczekiwanego Używanie wartownika typu Używanie typu never Używanie typu unknown Używanie typów null Ograniczenie przypisywania wartości null Usunięcie null z unii za pomocą asercji Usuwanie wartości null z unii za pomocą wartownika typu Używanie asercji ostatecznego przypisania Rozdział 8. Używanie funkcji Przygotowanie projektu Definiowanie funkcji Ponowne definiowanie funkcji Parametry funkcji Używanie parametrów opcjonalnych Używanie parametru z wartością domyślną Używanie parametru resztowego Stosowanie adnotacji typu dla parametrów funkcji Kontrolowanie wartości null parametru Wynik działania funkcji Wyłączenie niejawnego zwracania wartości przez funkcję Używanie adnotacji typu dla wyniku działania funkcji Definiowanie funkcji typu void Przeciążanie typu funkcji Rozdział 9. Tablice, krotki i wyliczenia Przygotowanie projektu Praca z tablicami Używanie automatycznie ustalonego typu tablicy Unikanie problemów z automatycznie ustalanym typem tablicy Unikanie problemów z pustą tablicą Problemy związane z tablicą typu never Krotka Przetwarzanie krotki Używanie typów krotki Wyliczenie Sposób działania wyliczenia Używanie wartości wyliczenia Używanie wyliczenia w postaci ciągu tekstowego Ograniczenia typu wyliczeniowego Ograniczenia związane ze sprawdzaniem typu Ograniczenia wartownika typu Używanie wyliczenia w postaci stałej Używanie typu literału wartości Używanie w funkcji typu literałów wartości Łączenie typów wartości w typie literałów wartości Nadpisywanie za pomocą typu literałów wartości Używanie aliasu typu Rozdział 10. Praca z obiektami Przygotowanie projektu Praca z obiektami Używanie adnotacji kształtu typu obiektu Dopasowanie kształtu typu obiektu Używanie właściwości opcjonalnych dla nieregularnych kształtów Dołączanie metod w kształcie typu Wymuszenie ścisłego sprawdzania metod Używanie aliasu typu dla kształtu typu Radzenie sobie z nadmiarem właściwości Używanie unii kształtu typu Typy właściwości unii Używanie wartownika typu dla obiektu Wartownik typu poprzez sprawdzanie właściwości Wartownik typu z funkcją predykatu Używanie złączenia typów Używanie złączenia do korelacji danych Łączenie złączeń Złączanie właściwości tego samego typu Złączanie właściwości różnych typów Łączenie metod Rozdział 11. Praca z klasami i interfejsami Przygotowanie projektu Używanie funkcji konstruktora Używanie klas Używanie słów kluczowych kontroli dostępu Definiowanie właściwości tylko do odczytu Upraszczanie klasy konstruktora Używanie dziedziczenia klas Automatyczne określanie typu podklasy Używanie klasy abstrakcyjnej Wartownik typu klasy abstrakcyjnej Używanie interfejsu Implementowanie wielu interfejsów Rozszerzanie interfejsu Definiowanie opcjonalnych właściwości i metod interfejsu Definiowanie implementacji interfejsu abstrakcyjnego Wartownik typu interfejsu Dynamiczne tworzenie właściwości Rozdział 12. Używanie typów generycznych Przygotowanie projektu Zrozumienie problemu Dodawanie obsługi innego typu Tworzenie klasy generycznej Argumenty typu generycznego Używanie argumentów innego typu Ograniczanie wartości typu generycznego Ograniczanie typu generycznego za pomocą kształtu Definiowanie parametrów wielu typów Stosowanie parametru typu w metodzie Pozostawienie kompilatorowi zadania ustalenia typu argumentu Rozszerzanie klasy generycznej Dodawanie funkcjonalności do istniejących parametrów typu Ustawienie na stałe parametru typu generycznego Ograniczanie parametru typu generycznego Wartownik typu generycznego Definiowanie metody statycznej w klasie generycznej Definiowanie interfejsu generycznego Rozszerzanie interfejsu generycznego Implementacja interfejsu generycznego Przekazywanie parametru typu generycznego Ograniczenie lub określenie na stałe parametru typu generycznego Tworzenie implementacji interfejsu abstrakcyjnego Rozdział 13. Zaawansowane typy generyczne Przygotowanie projektu Używanie kolekcji generycznych Używanie iteratorów generycznych Łączenie iteratora i obiektu możliwego do iteracji Tworzenie klasy umożliwiającej iterację Używanie typów indeksu Używanie zapytania typu indeksu Jawne dostarczanie parametrów typu generycznego dla typów indeksu Używanie zindeksowanego operatora dostępu Używanie typu indeksu dla klasy Collection Używanie mapowania typu Używanie parametru typu generycznego z typem mapowanym Zmiana modyfikowalności i opcjonalności właściwości Mapowanie określonych właściwości Łączenie transformacji w pojedyncze mapowanie Tworzenie typu z użyciem mapowania Używanie typów warunkowych Zagnieżdżanie typów warunkowych Używanie typu warunkowego w klasie generycznej Używanie typów warunkowych z uniami typów Używanie wbudowanych dystrybucyjnych typów warunkowych Używanie typów warunkowych podczas mapowania typów Identyfikowanie właściwości określonego typu Automatyczne ustalanie typów dodatkowych w warunkach Ustalanie typu funkcji Rozdział 14. Praca z JavaScriptem Przygotowanie projektu Dodawanie kodu TypeScriptu do przykładowego projektu Praca z JavaScriptem Dołączanie kodu JavaScriptu w trakcie kompilacji Sprawdzanie typu kodu JavaScriptu Opisywanie typów używanych w kodzie JavaScriptu Używanie komentarzy do opisywania typów Używanie plików deklaracji typu Opisywanie kodu JavaScriptu przygotowanego przez podmioty zewnętrzne Używanie plików deklaracji pochodzących z projektu Definitely Typed Używanie pakietów zawierających deklaracje typu Generowanie plików deklaracji Część III. Tworzenie aplikacji internetowych Rozdział 15. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część I Przygotowanie projektu Przygotowanie zestawu narzędzi Dodawanie obsługi paczek Dodawanie programistycznego serwera WWW Utworzenie modelu danych Utworzenie źródła danych Generowanie treści HTML-a za pomocą API modelu DOM Dodawanie obsługi stylów Bootstrap CSS Używanie formatu JSX do tworzenia treści HTML-a Sposób działania JSX Konfigurowanie kompilatora TypeScriptu i procedury wczytującej pakiet webpack Tworzenie funkcji fabryki Używanie klasy JSX Importowanie funkcji fabryki w klasie JSX Dodawanie funkcjonalności do aplikacji Wyświetlanie filtrowanej listy produktów Wyświetlanie treści i obsługa uaktualnień Rozdział 16. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część II Przygotowanie projektu Dodawanie usługi sieciowej Wykorzystanie źródła danych w aplikacji Używanie dekoratorów Używanie metadanych dekoratora Dokończenie aplikacji Dodawanie klasy Header Dodawanie klasy obsługującej szczegóły zamówienia Dodawanie klasy obsługującej potwierdzenie zamówienia Zakończenie pracy nad aplikacją Wdrażanie aplikacji Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych Utworzenie serwera Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych Kompilacja aplikacji Testowanie gotowej aplikacji Umieszczanie aplikacji w kontenerze Instalowanie Dockera Przygotowanie aplikacji Tworzenie kontenera Dockera Uruchamianie aplikacji Rozdział 17. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część I Przygotowanie projektu Konfigurowanie usługi sieciowej Konfigurowanie pakietu Bootstrap CSS Uruchomienie przykładowej aplikacji Rola TypeScriptu w programowaniu z użyciem frameworka Angular Rola TypeScriptu w łańcuchu narzędzi Angulara Poznajemy dwa kompilatory Angulara Utworzenie modelu danych Utworzenie źródła danych Utworzenie implementacji klasy źródła danych Konfigurowanie źródła danych Wyświetlenie filtrowanej listy produktów Wyświetlanie przycisków kategorii Utworzenie nagłówka Połączenie komponentów produktu, kategorii i nagłówka Konfigurowanie aplikacji Rozdział 18. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część II Przygotowanie projektu Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia Tworzenie konfiguracji routingu Wdrażanie aplikacji Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych Utworzenie serwera Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych Kompilacja aplikacji Testowanie gotowej aplikacji Umieszczanie aplikacji w kontenerze Przygotowanie aplikacji Tworzenie kontenera Dockera Uruchamianie aplikacji Rozdział 19. Tworzenie aplikacji internetowej React część I Przygotowanie projektu Konfigurowanie usługi sieciowej Instalowanie pakietu Bootstrap CSS Uruchamianie przykładowej aplikacji TypeScript i programowanie React Definiowanie typów encji Wyświetlanie filtrowanej listy produktów Używanie zaczepów i komponentów funkcyjnych Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka Przygotowanie i przetestowanie komponentów Utworzenie magazynu danych Utworzenie klasy żądania HTTP Połączenie komponentów z magazynem danych Rozdział 20. Tworzenie aplikacji internetowej React część II Przygotowanie projektu Konfigurowanie routingu URL Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia Dokończenie konfiguracji routingu Wdrażanie aplikacji Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych Utworzenie serwera Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych Kompilacja aplikacji Testowanie gotowej aplikacji Umieszczanie aplikacji w kontenerze Przygotowanie aplikacji Tworzenie kontenera Dockera Uruchamianie aplikacji Rozdział 21. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część I Przygotowanie projektu Konfigurowanie usługi sieciowej Instalowanie pakietu Bootstrap CSS Uruchamianie przykładowej aplikacji TypeScript i programowanie w Vue.js Zestaw narzędzi TypeScriptu podczas programowania z użyciem frameworka Vue.js Utworzenie klas encji Wyświetlanie filtrowanej listy produktów Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka Tworzenie i testowanie komponentów Utworzenie magazynu danych Utworzenie dekoratorów magazynu danych Połączenie komponentów z magazynem danych Dodawanie obsługi usługi sieciowej Rozdział 22. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część II Przygotowanie projektu Konfigurowanie routingu URL Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia Dokończenie konfiguracji routingu Wdrażanie aplikacji Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych Utworzenie serwera Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych Kompilacja aplikacji Testowanie gotowej aplikacji Umieszczanie aplikacji w kontenerze Przygotowanie aplikacji Tworzenie kontenera Dockera Uruchamianie aplikacji
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 145
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149870 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rusz Głową!)
Na okł.: JavaScript dla każdedo! Nauka języka JavaScript jeszcze nigdy nie była tak przyjemna! [...].
U dołu s. tyt., okł. logi wydaw. oryg.: O'Reilly Media.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 48
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140418 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Na s. tyt., okł.: Wykorzystaj potencjał AngularJS!
U dołu s. tyt., okł.nazwa wyd. oryg.: Packt Publishing.
U dołu okł. nazwa serii oryg.: Community experience distilled.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142617 N (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
JavaScript / Danny Goodman ; [tł.: Adam Żytka]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2000. - 1094 s. : il. ; 25 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(Księga Eksperta)
Na okł.: Bestseller opisujący język JavaScript 1.2! [...].
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99839 L, 120471 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblia. Wiedza Obiecana)
U góry okł.: Niniejsza książka stanowi wspaniałe uzupełnienie pozycji "JavaScript. Biblia".
U dołu okł.: Dziesiątki gotowych i przetestowanych fragmentów kodu [...].
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 32
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105950 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności