JavaScript (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(70)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje fachowe
(20)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(18)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Biblioteka WEAiI
(54)
Autor
Rajca Piotr (1970- )
(7)
Górczyński Robert
(5)
Moch Wojciech
(4)
Pilch Piotr
(4)
Trojan Anna
(4)
Goodman Danny
(3)
Negrino Tom
(3)
Resig John
(3)
Smith Dori
(3)
Zatorska Joanna
(3)
Cieślak Piotr
(2)
Freeman Adam (1972- )
(2)
Jońca Rafał
(2)
Kaczmarek Daniel
(2)
Lachowski Lech
(2)
Lamża Aleksander
(2)
Lis Marcin
(2)
McFarland David Sawyer
(2)
Moncur Michael
(2)
Nixon Robin (1961- )
(2)
Pałczyński Marek
(2)
Sochacki Tomasz
(2)
Stefanov Stoyan
(2)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(2)
Watrak Andrzej
(2)
Antani Ved
(1)
Baartse Mark
(1)
Ballard Phil (1959- )
(1)
Banaszek Krzysztof
(1)
Baranowska Marzena
(1)
Barrett Dan
(1)
Bevacqua Nicolás (1988- )
(1)
Bibeault Bear
(1)
Box Don
(1)
Brown Ethan (1975- )
(1)
Brown Micah
(1)
Bura Juriy
(1)
Bąbol Krzysztof
(1)
Caya Andrew
(1)
Cendrowski Kamil
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chandermani
(1)
Chiarelli Andrea
(1)
Cichorski Jarosław
(1)
Coates Paul
(1)
Colburn Rafe
(1)
Czupryński Krzysztof (1954- )
(1)
Danesh Arman
(1)
Dayley Brad
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Duckett Jon
(1)
Dykes Lucinda
(1)
Ferguson Russ
(1)
Freeman Eric (1965- )
(1)
Frisbie Matt
(1)
Gerber Anna
(1)
Gołda Mirosław
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Gónicki Maciej
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Herman David
(1)
Herron David (informatyka)
(1)
Holzner Steven
(1)
Hubisz Jakub
(1)
Jakut Tomasz
(1)
Jarczyk Adam
(1)
Kanber Burak
(1)
Kyrnin Jennifer
(1)
Ladd Eric
(1)
Lemay Laura
(1)
Livingston Dan
(1)
MacCaw Alex
(1)
Majkowski Wojciech (informatyka)
(1)
Mardan Azat
(1)
Meryk Radosław
(1)
Meyer Jeanine
(1)
Mikowski Michael S
(1)
Moch Joanna
(1)
Murray Scott
(1)
Niederst Robbins Jennifer
(1)
Okulska-Stanisławska Inez (1987- )
(1)
Orzechowski Łukasz
(1)
Pagella Mario Andrés
(1)
Pasquali Sandro
(1)
Paxton John (programista)
(1)
Piechota Urszula
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Powell Josh C
(1)
Powers Shelley (1968- )
(1)
Pętlicki Marek
(1)
Quercia Valerie
(1)
Radziszewski Bogusław
(1)
Rajca Piotr
(1)
Robson Elisabeth
(1)
Romowicz Wojciech
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Satrom Brandon
(1)
Sells Chris
(1)
Shankar Aditya Ravi
(1)
Shapiro Julian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(70)
Język
polski
(70)
Odbiorca
Programiści
(6)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
JavaScript (język programowania)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(13)
Gatunek
Podręcznik
(44)
Poradnik
(3)
Poradniki
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(23)
Matematyka
(1)
70 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
S. tyt., okł.: Najlepsze porady dla programistów JavaScriptu!
Indeks.
Dla programistów.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 138666 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138098 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt., okł.: Wyd. 2 - dotyczy oryg.
U góry okł.: Programuj w JavaScripcie jak profesjonalista!
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142633 (1 egz.)
Książka
W koszyku
HTML i JavaScript / Wojciech Romowicz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 1998. - 461 stron : ilustracje ; 24 cm + dyskietka.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95278 N, 96266 (2 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Rozwijaj i sprzedawaj aplikacje dla Windows 8!
Indeks.
Dla wszystkich programistów stron internetowych tworzących w językach jQuery, PHP, ASP.NET, Raili lub innych.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 71
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138685 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Pro HTML5 games : learn to build your own games using HTML5 and JavaScript.
Wydanie 10. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Rozdział 1. Podstawy języka HTML5 i JavaScript 13 Podstawowa strona HTML5 13 Element canvas 14 Rysowanie prostokątów 16 Rysowanie ścieżek złożonych 17 Rysowanie tekstu 18 Dostosowywanie stylów rysowania (kolorów i tekstur) 19 Rysowanie obrazów 21 Przekształcanie i obracanie 22 Element audio 23 Element image 26 Wczytywanie obrazów 26 Arkusze sprite'ów 27 Animacja: czasomierz i pętle gry 29 requestAnimationFrame 30 Rozdział 2. Tworzenie podstawowego świata gry 33 Podstawowy układ HTML 33 Tworzenie ekranu powitalnego i głównego menu 34 Wybór poziomu 38 Wczytywanie obrazów 41 Wczytywanie poziomów 44 Animowanie gry 45 Obsługa myszy 48 Definiowanie stanów naszej gry 50 Rozdział 3. Podstawy silnika fizyki 55 Podstawy Box2D 55 Konfiguracja Box2D 56 Definiowanie świata 57 Dodawanie naszego pierwszego ciała: podłoże 57 Rysowanie świata: konfigurowanie rysowania w trybie debugowania 59 Animowanie świata 60 Dodawanie kolejnych elementów Box2D 62 Tworzenie prostokątnego ciała 62 Tworzenie okrągłego ciała 64 Tworzenie wielokątnego ciała 65 Tworzenie ciał składających się z wielu kształtów 67 Łączenie ciał za pomocą złączy 69 Śledzenie kolizji i uszkodzeń 71 Obiekty wykrywające kontakt 72 Rysowanie własnych bohaterów 74 Rozdział 4. Integrowanie silnika fizyki 79 Definiowanie encji 79 Dodawanie Box2D 82 Tworzenie encji 84 Dodawanie encji do poziomów 85 Konfigurowanie rysowania w trybie debugowania Box2D 87 Rysowanie encji 90 Animowanie świata Box2D 92 Wczytywanie bohatera 93 Wystrzeliwanie bohatera 95 Kończenie poziomu 99 Zniszczenia po kolizji 102 Rysowanie paska procy 104 Zmiana poziomów 106 Dodawanie dźwięku 107 Dodawanie dźwięków zniszczenia i odbijania Dodawanie muzyki w tle 111 Rozdział 5. Tworzenie gry mobilnej 115 Wyzwania związane z rozwijaniem gier na urządzenia mobilne 115 Responsywna gra 116 Automatyczne skalowanie i zmiana rozmiaru 117 Obsługa różnych proporcji 120 Poprawki w obsłudze myszy i zdarzenia dotyku 122 Wczytywanie gry na urządzeniu mobilnym 124 Rozwiązywanie problemów z dźwiękami w przeglądarkach mobilnych 126 Web Audio API 126 Integrowanie API Web Audio 129 Ostatnie poprawki 131 Zapobieganie przypadkowemu przewijaniu 131 Włączanie trybu pełnoekranowego 131 Korzystanie z platform do tworzenia hybrydowych aplikacji mobilnych 132 Optymalizacja zasobów gry dla urządzeń mobilnych 133 Rozdział 6. Tworzenie świata gry RTS 135 Podstawowy układ HTML 136 Tworzenie ekranu powitalnego i menu głównego 136 Tworzenie pierwszego poziomu 143 Wczytywanie ekranu z opisem misji 145 Implementowanie interfejsu gry 150 Implementowanie przesuwania mapy 157 Rozdział 7. Umieszczanie encji w naszym świecie 163 Definiowanie encji 163 Definiowanie pierwszej encji: obiekt bazowy 164 Dodawanie encji do poziomu 168 Rysowanie encji 171 Dodawanie stacji dokującej 175 Dodawanie budynku typu harvester 178 Dodawanie działka naziemnego 179 Dodawanie pojazdów 182 Dodawanie statku powietrznego 187 Dodawanie elementów terenu 190 Zaznaczanie encji gry 193 Wyróżnianie zaznaczonych encji 198 Rozdział 8. Inteligentne przesuwanie jednostek 203 Wydawanie poleceń jednostkom 203 Wysyłanie i otrzymywanie poleceń 206 Przetwarzanie poleceń 207 Implementowanie ruchu statku powietrznego 208 Odnajdowanie ścieżek 213 Definiowanie siatki do znalezienia ścieżki 213 Implementowanie ruchu pojazdów 217 Wykrywanie kolizji i nawigacja 221 Instalowanie pojazdu typu harvester 227 Płynniejszy ruch jednostki 228 Rozdział 9. Dodawanie kolejnych elementów gry 233 Implementowanie podstaw aspektów finansowych 233 Ustawianie początkowej sumy pieniędzy 233 Implementowanie paska bocznego 235 Generowanie pieniędzy 236 Kupowanie budynków i jednostek 238 Dodawanie przycisków na pasku bocznym 238 Włączanie i wyłączanie przycisków na pasku bocznym 241 Konstruowanie pojazdów i statku powietrznego na podstawie budynku typu starport 244 Konstruowanie budynków w budynku typu base 252 Kończenie poziomu 260 Implementowanie okna dialogowego wiadomości 260 Implementowanie wyzwalaczy 264 Rozdział 10. Dodawanie broni i walki 271 Implementowanie systemu walki 271 Dodawanie pocisków 271 Polecenia związane z walką dla działek 279 Polecenia związane z walką w obiekcie aircraft 283 Polecenia dotyczące walki dla pojazdów 287 Tworzenie inteligentnego wroga 292 Dodawanie mgły wojny 295 Definiowanie obiektu mgły 295 Rysowanie mgły 297 Końcowe poprawki 300 Rozdział 11. Finalizacja kampanii jednego gracza 303 Dodawanie dźwięku 303 Konfigurowanie dźwięków 303 Przyjmowanie poleceń 305 Wiadomości 307 Walka 308 Wsparcie dla urządzeń mobilnych 309 Włączanie obsługi dotykiem 309 Włączanie wsparcia dla techniki WebAudio 312 Tworzenie kampanii jednego gracza 313 Ratunek 314 Napad 320 Pod oblężeniem 324 Rozdział 12. Tryb wielu graczy z wykorzystaniem WebSocket 335 Korzystanie z interfejsu WebSocket API za pomocą Node.js 335 Technologia WebSocket w przeglądarce 335 Tworzenie serwera HTTP w Node.js 338 Tworzenie serwera WebSocket 339 Tworzenie lobby gry w trybie wielu graczy 342 Definiowanie ekranu lobby trybu wielu graczy 342 Wypełnianie listy gier 344 Dołączanie i wychodzenie z pokoju gry 350 Rozpoczynanie gry w trybie wielu graczy 354 Definiowanie poziomu w trybie wielu graczy 354 Wczytywanie poziomu dla wielu graczy 356 Rozdział 13. Rozgrywka w trybie wielu graczy 361 Krokowy model sieci 361 Pomiar opóźnienia sieci 362 Wysyłanie poleceń 367 Kończenie gry w trybie wielu graczy 371 Kończenie gry poprzez pokonanie gracza 371 Kończenie gry po rozłączeniu jednego gracza 375 Kończenie gry po utracie połączenia 376 Implementowanie czatu graczy 379 Rozdział 14. Podstawowe narzędzia programisty gier 387 Dostosowanie edytora kodu 388 Kolorowanie składni i uzupełnianie kodu 388 Niestandardowe rozszerzenia 388 Lintowanie 390 Fragmenty kodu 391 Integracja z systemem Git 392 Zintegrowane debugowanie 393 Pisanie modułowego kodu 393 Automatyzacja pracy programisty 394 Podstawowe narzędzia w uproszczonej metodzie pracy 395
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ć 120
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147033 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142632 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt., okł. logo wydawcy oryg.: O'Reilly Media.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143224 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
JavaScript : interaktywne aplikacje webowe / Tomasz Sochacki. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 196 stron : ilustracje ; 24 cm.
W świecie wielu przeglądarek 8 Nie tylko przeglądarki internetowe 8 Czym będziemy się zajmować w tej książce? 9 Narzędzia do pracy z książką 10 Edytory online do pracy z książką 11 Rozdział 2. Podstawy HTML i DOM 13 Czym są HTML i DOM? 13 Podstawowa struktura strony internetowej 15 Zaczynamy pracę ze znacznikami HTML 16 Wczytywanie skryptów JavaScript 18 Narzędzia deweloperskie w przeglądarce internetowej 21 Rozdział 3. Podstawy pracy z elementami DOM 27 Pobieranie referencji do elementów DOM 27 Kolekcje referencji do elementów DOM 29 Inne sposoby pobierania kolekcji referencji 33 Wielokrotne wykorzystanie metod querySelector i querySelectorAll 34 Pobieranie wartości tekstowych elementów 35 Tworzenie elementów DOM 37 Ustawienie i edycja atrybutów elementów DOM 39 Aktualizacja drzewa DOM o nowe elementy 41 Tworzenie wielu elementów jednocześnie 44 Usuwanie elementów DOM 46 Filtrowanie elementów DOM 48 Rozdział 4. Obsługa zdarzeń 51 Rejestrowanie zdarzeń 51 Obiekt event funkcji obsługi zdarzeń 55 Delegowanie zdarzeń 57 Moment wczytania i pełnego załadowania strony 58 Wyłączenie domyślnych akcji przeglądarki 60 Wybrane zdarzenia ruchu i kliknięć myszy 62 Obsługa zdarzeń klawiatury 65 Dynamiczne tworzenie obrazków 68 Wykrywanie połączenia z internetem 69 Kontrolowane wywoływanie zdarzeń za użytkownika 70 Dodawanie obsługi zdarzeń dla elementów tworzonych dynamicznie 70 Propagacja zdarzeń i świadome jej wyłączanie 73 Obiekt target oraz currentTarget 76 Rozdział 5. JavaScript i CSS 79 Ustawianie stylów z poziomu JavaScriptu 79 Dynamiczne dodawanie i usuwanie klas CSS 81 Dynamiczne podmienianie klas CSS 84 Refaktoring przykładowej aplikacji 86 Odczytywanie stylów CSS 88 Określanie pozycji elementu na stronie 90 Przewijanie ekranu do wskazanego elementu 92 Szerokość i wysokość okna przeglądarki 94 Dynamiczna zmiana parametrów media query 97 Rozdział 6. Podstawowe metody i obiekty globalne w przeglądarce internetowej 99 Natywne okna dialogowe 99 Kodowanie i dekodowanie znaków 103 Praca z formatem JSON 105 Funkcja setTimeout 109 Wywołania cykliczne setInterval 113 Obiekt location - podstawowe informacje o adresie strony 114 Analiza adresu URL 115 Modyfikacje adresu URL 117 Modyfikacja adresu URL bez przeładowania strony 118 Wykrycie momentu opuszczenia strony 119 Lokalne przechowywanie danych w przeglądarce przy użyciu cookies 120 Nagłówki cookies 120 Co zawierają cookies? 121 Ograniczenia i zagrożenia stosowania wpisów cookies 122 Tworzenie i edycja cookies 124 Odczytywanie i usuwanie cookies 127 Pamięć lokalna localStorage oraz sessionStorage 129 Obiekt navigator 130 Rozdział 7. Asynchroniczny JavaScript 135 Asynchroniczność i obiekt Promise 135 Tworzenie obietnic 136 Wykorzystanie funkcji zwracających obietnicę 137 Praca z obietnicami przy użyciu składni async/await 139 Obsługa błędów w pracy z obietnicami 141 Wielokrotne wywołania then i catch 142 Przykład 1. - koszyk z zakupami użytkownika 144 Przykład 2. - praca z kamerą użytkownika 146 Praca z wieloma obietnicami jednocześnie 149 Technologia Ajax 151 Przykładowe API dostępne publicznie 154 Ajax i metoda fetch 155 Technologia Ajax z biblioteką axios 157 Technologia Ajax i obiekt XMLHttpRequest 160 Rozdział 8. Formularze internetowe 165 Podstawowe informacje o formularzach 165 Elementy stosowane w formularzach 166 Pola tekstowe 166 Pola typu radio i checkbox 168 Pola typu select 170 Dodawanie plików 171 Inne typy pól formularza 173 Elementy do wysyłania formularza 174 Etykiety pól formularza 174 Zdarzenia występujące w formularzach 174 Zdarzenia blur, input oraz change 175 Zdarzenia submit i reset 177 Format danych wprowadzanych w polach formularza 178 Walidacja formularzy 179 Ustawianie stanu focus dla pól formularza 183 Tworzymy formularz wniosku kredytowego 184
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 152
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149891 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
JavaScript : wyrażenia regularne dla programistów / Tomasz Sochacki. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 234 strony : ilustracje ; 24 cm.
Indeks.
Rozdział 1. Na początek nieco teorii (7) Czym są wyrażenia regularne? (7) Dla kogo przeznaczona jest książka (8) Nie ucz się regexp na pamięć! (9) Kilka słów o Unicode (10) Unicode to nie UTF! (11) Kodowanie znaków UTF-8 (12) Kodowanie znaków UTF-16 (13) Kodowanie znaków i BOM (15) Rozdział 2. Składnia wyrażeń regularnych w JavaScripcie (17) Dopasowanie dosłowne (18) Znaki specjalne i sekwencja ucieczki (20) Dopasowanie znaków niedrukowanych i białych (23) Klasy znaków (25) Zakresy znaków w klasach (28) Predefiniowane znaki i zakresy znaków (31) Dopasowanie cyfry (31) Dopasowanie "wyrazu" (32) Problem sekwencji negujących wewnątrz klas znaków (34) Białe znaki (36) Dopasowanie znaku NULL (37) Analiza granicy wyrazu (38) Zestawienie predefiniowanych sekwencji znakowych (40) Grupy i odwołania wsteczne (41) Grupowanie z wykorzystaniem alternatywy (43) Grupy nieprzechwytujące (46) Kwantyfikatory - podstawy (48) Kwantyfikatory skrótowe (51) Kwantyfikatory zachłanne i niezachłanne (53) Wyprzedzenia pozytywne i negatywne (56) Granice dopasowania początku i końca (58) Flagi we wzorcach wyrażeń regularnych (60) Flaga case insensitive (i) (61) Flaga dopasowania globalnego (g) (64) Flaga multiline (m) (67) Flaga unicode (u) (68) Flaga unicode (u) - poprawne rozpoznawanie wszystkich znaków Unicode (69) Flaga sticky (y) (73) Bezpieczne stosowanie sekwencji ucieczki (76) Granice dopasowania (77) Kwantyfikatory (78) Symbole specjalne wewnątrz klasy znaków (79) Inne symbole specjalne (81) Rozdział 3. Praca z wyrażeniami regularnymi w JavaScripcie (83) Tworzenie wyrażeń regularnych (83) Sekwencje ucieczki w konstruktorze RegExp (84) Definiowanie flag podczas tworzenia wzorców (85) Tworzenie wzorców z innych wzorców (86) Komentowanie wzorców regexp (88) Omówienie właściwości obiektu RegExp (90) Obsługa flag (90) Znakowa reprezentacja wzorca regexp (91) Właściwości ostatnio użytego obiektu RegExp (91) Metoda RegExp.prototype.test (94) Obsługa flag case insensitive i unicode (94) Problematyczne włączanie flag global i sticky (95) Metoda RegExp.prototype.exec (97) Aktywna flaga global lub sticky (98) Metoda exec() i właściwość lastIndex (99) Różnica między index i lastIndex (101) Wzorzec zawierający grupy przechwytujące i warunkowe (102) Użycie metody exec() w pętli (104) Metoda String.prototype.search (106) Metoda search() w instrukcjach warunkowych (107) Kwantyfikator dowolnej liczby powtórzeń (108) Flagi global i sticky w metodzie search() (109) Metoda String.prototype.match (110) Współpraca z flagą global (110) Aktywacja flagi sticky (111) Analiza dopasowanych grup przechwytujących (113) Metoda String.prototype.replace (114) Dostęp do właściwości ostatniego obiektu RegExp (114) Nowy ciąg jako funkcja zwrotna (116) Argumenty funkcji zwrotnej i ich wykorzystanie (117) Grupy przechwytujące jako dopasowania alternatywne (119) Wyrażenie regularne z flagą sticky (120) Metoda String.prototype.split (121) Wyrażenie regularne jako separator (121) Przechwycenie separatora dzielącego ciąg znakowy (122) Analiza ciągów znakowych bez użycia wyrażeń regularnych (124) Metoda startsWith (125) Metoda endsWith (126) Metoda includes (126) Metoda indexOf() (127) Metoda lastIndexOf (128) Praca ze znakami Unicode (129) Tworzenie ciągów znakowych Unicode (130) Metoda charCodeAt (131) Metoda codePointAt (132) Metody fromCharCode i fromCodePoint (133) Rozdział 4. Przykładowe wyrażenia regularne z omówieniem (135) Usuwanie białych znaków z początku i końca ciągu (135) Sprawdzenie, czy ciąg zawiera wyłącznie znaki alfanumeryczne (136) Walidacja liczby całkowitej w systemie dziesiętnym (138) Walidacja liczby z częścią ułamkową w systemie dziesiętnym (141) Walidacja liczby w systemie wykładniczym (142) Liczby w systemie dwójkowym i szesnastkowym (145) Weryfikacja kolorów w zapisie HEX, RGB i HSL (148) Sprawdzenie, czy liczba jest podzielna przez 2, 4 lub 5 (151) Czy liczba zawiera się we wskazanym zakresie (153) Analiza kodu pocztowego (155) Analiza numeru telefonu (158) Usuwanie przedrostków z ciągu zawierającego imię i nazwisko (160) Ciąg złożony z unikalnych znaków (161) Zamiana polskich znaków diakrytycznych na litery łacińskie (163) Usuwanie znaczników HTML (164) Zastępowanie znaczników HTML (165) Cenzura, czyli modyfikacja wskazanych wyrazów zabronionych (167) Wykrywanie powtórzeń zlokalizowanych w określonej odległości znakowej (168) Usuwanie komentarzy w kodzie aplikacji (171) Analiza plików INI według określonych reguł (173) Analiza poprawnego zapisu daty (176) Analiza poprawności czasu w różnych formatach (179) Weryfikacja poprawności hasła tworzonego podczas rejestracji (180) Analiza adresu URL i podział na elementy składowe (182) Walidacja numeru karty kredytowej z algorytmem Luhna (185) Weryfikacja poprawności zapisu liczb rzymskich (188) Analiza nazw i rozszerzeń plików (193) Walidacja adresu e-mail (195) Walidacja poprawności adresu IP (ipv4) (199) Walidacja poprawności MAC Address (201) Weryfikacja numeru PESEL (202) Weryfikacja numeru dowodu osobistego (204) Weryfikacja numeru NIP (206) Weryfikacja numeru REGON (208) Weryfikacja numeru ISBN (210) Weryfikacja europejskiego numeru płatnika VAT (214) Walidacja imienia i nazwiska, czyli kiedy lepiej nie stosować regexp (216) Rozdział 5. Przyszłość wyrażeń regularnych w JavaScripcie (219) Jak wygląda proces tworzenia standardów ECMAScript (219) Nowa flaga dotAll (220) Nazwane grupy przechwytujące (222) Metoda match i exec (222) Zmodyfikowana metoda String.prototype.replace (224) Odwołania wsteczne wewnątrz wyrażenia regularnego (224) Cofnięcia pozytywne i negatywne (225) Grupy znakowe Unicode (227)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 122
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146312 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93601 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Tytuł oryginału: Object-Oriented JavaScript.
U dołu strony tytułowej, okładce i na grzbiecie nazwa wydawcy oryg.: Packt Publishing.
Na okładce: Poznaj obiektowe możliwości JavaScript! [...].
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 125740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
JavaScript : wzorce / Stoyan Stefanov ; [tł.: Rafał Jońca]. - Gliwice : Helion, cop. 2012. - 198 s. : il. ; 24 cm.
(O'Reailly)
U góry okł.: Twórz lepszy kod JavaScript!
Na okł. nazwa wydaw. oryg.: Yahoo! Press.
Bibliogr. s. 13. Indeks.
Dla profesjonalnych programistów, którzy chcą zwiększyć swoje umiejętności w posługiwaniu się językiem JavaScript.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 43
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132991 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
JavaScript i PHP dla pasjonatów / Rafał Strychalski. - Poznań : Wydawnictwo Nakom, cop. 2012. - 184, [1] s. : il. ; 23 cm.
Dla wszystkich przyszłych lub obecnych webmasterów.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 63
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134802 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Krok po Kroku)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123722 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Projektowanie dla przyjemności i zysku (17) Droga do powstania języka JavaScript (17) Początki (18) Przerwa (21) Pojawienie się aplikacji GMail (21) Wszechobecność języka JavaScript (23) Czym jest wzorzec projektowy? (25) Antywzorce (28) Klasyczne wzorce projektowe (31) Organizacja kodu (33) Porcje kodu (33) O co tak w ogóle chodzi z zasięgiem globalnym? (35) Obiekty w języku JavaScript (37) Tworzenie prototypu (41) Dziedziczenie (44) Moduły (45) Klasy i moduły standardu ECMAScript 2015 (49) Najlepsze procedury i rozwiązywanie problemów (50) Wzorce kreacyjne (53) Fabryka abstrakcyjna (54) Budowniczy (60) Metoda wytwórcza (63) Singleton (66) Mankamenty (68) Prototyp (68) Wzorce strukturalne (73) Adapter (73) Most (77) Kompozyt (81) Dekorator (85) Fasada (87) Pyłek (89) Pełnomocnik (91) Wzorce operacyjne (95) Łańcuch odpowiedzialności (96) Komunikat polecenia (100) Element wywołujący (Invoker) (102) Element odbierający (Receiver) (103) Interpreter (103) Iterator (106) Iteratory standardu ECMAScript 2015 (107) Mediator (108) Implementacja (109) Memento (110) Obserwator (113) Stan (116) Strategia (119) Metoda szablonowa (123) Odwiedzający (125) Inne wzorce (131) Programowanie funkcyjne (133) Funkcje w programowaniu funkcyjnym są pozbawione efektów ubocznych (134) Przekazywanie funkcji (134) Implementacja (136) Filtry i potoki (138) Akumulatory (141) Zapamiętywanie (142) Niezmienność (145) "Leniwe" tworzenie instancji (146) Programowanie reaktywne (151) Zmiany stanu aplikacji (152) Strumienie (152) Filtrowanie strumieni (155) Scalanie strumieni (157) Strumienie powiązane z multipleksowaniem (159) Wzorce aplikacji (161) Najpierw trochę historii (162) Model View Controller (162) Kod oparty na wzorcu MVC (167) Model View Presenter (171) Kod oparty na wzorcu MVP (172) Model View ViewModel (174) Kod oparty na wzorcu MVVM (176) Lepszy sposób przenoszenia zmian między modelem i widokiem (177) Obserwacja zmian widoku (179) Wzorce internetowe (181) Wysyłanie kodu JavaScript (181) Łączenie plików (182) Minifikacja (185) Sieci CDN (186) Dodatki (187) Biblioteka jQuery (187) Biblioteka d3 (189) Jednoczesne realizowanie dwóch działań - wielowątkowość (192) Wzorzec Wyłącznik (194) Wycofanie (195) Ograniczanie funkcjonalności aplikacji (196) Wzorzec obiektów Promise (197) Wzorce przesyłania komunikatów (201) Czym w ogóle jest komunikat? (202) Polecenia (203) Zdarzenia (204) Żądanie-odpowiedź (206) Publikowanie-subskrybowanie (209) Rozprzestrzenianie (212) Kolejki utraconych wiadomości (215) Ponawianie komunikatu (216) Potoki i filtry (217) Tworzenie wersji komunikatów (218) Mikrousługi (221) Fasada (223) Selektor usługi (224) Usługi agregujące (225) Potok (226) Aktualizator komunikatów (227) Wzorce niepowodzeń (229) Ograniczanie funkcjonalności usługi (229) Magazyn komunikatów (229) Ponawianie komunikatów (230) Idempotentność obsługi komunikatów (231) Wzorce używane do testowania (233) Piramida testowania (234) Testowanie po trochę za pomocą testów jednostkowych (234) Technika Arrange-Act-Assert (236) Asercja (237) Obiekty fałszywe (237) Szpiedzy testów (239) Elementy zastępcze (240) Atrapa obiektu (242) Technika monkey patching (243) Interakcja z interfejsem użytkownika (243) Testowanie przy użyciu przeglądarki (243) Oszukiwanie modelu DOM (244) Opakowywanie operacji modyfikowania (245) Wzorce zaawansowane (249) Wprowadzanie zależności (249) Przetwarzanie końcowe w czasie rzeczywistym (253) Programowanie aspektowe (255) Kody mixin (257) Makra (258) ECMAScript 2015/2016 - obecne rozwiązania (261) TypeScript (261) Dekoratory (262) Słowa kluczowe async i await (263) Typowanie (264) BabelJS (265) Klasy (267) Parametry domyślne (269) Literały szablonu (270) Powiązania bloków za pomocą słowa kluczowego let (271) Środowisko produkcyjne (272)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 14
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144817 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118578 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ą 55
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142628 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120754 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Okł.: JavaScript i jQuery - sprawdź je w praktyce! Pierwsze kroki, czyli JavaScript i jQuery dla początkujących. JavaScript i jego możliwiści, czyli skrypt do samodzielnej modyfikacji. jQuery, czyli genialny framework pełen gotowych gotowców.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 73
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139394 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 114617 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności