Shankar Aditya Ravi
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Shankar Aditya Ravi
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Programiści
(1)
Temat
Gry komputerowe
(1)
HTML (język znaczników)
(1)
JavaScript (język programowania)
(1)
Programowanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Pro HTML5 games : learn to build your own games using HTML5 and JavaScript.
Wydanie 10. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Rozdział 1. Podstawy języka HTML5 i JavaScript 13 Podstawowa strona HTML5 13 Element canvas 14 Rysowanie prostokątów 16 Rysowanie ścieżek złożonych 17 Rysowanie tekstu 18 Dostosowywanie stylów rysowania (kolorów i tekstur) 19 Rysowanie obrazów 21 Przekształcanie i obracanie 22 Element audio 23 Element image 26 Wczytywanie obrazów 26 Arkusze sprite'ów 27 Animacja: czasomierz i pętle gry 29 requestAnimationFrame 30 Rozdział 2. Tworzenie podstawowego świata gry 33 Podstawowy układ HTML 33 Tworzenie ekranu powitalnego i głównego menu 34 Wybór poziomu 38 Wczytywanie obrazów 41 Wczytywanie poziomów 44 Animowanie gry 45 Obsługa myszy 48 Definiowanie stanów naszej gry 50 Rozdział 3. Podstawy silnika fizyki 55 Podstawy Box2D 55 Konfiguracja Box2D 56 Definiowanie świata 57 Dodawanie naszego pierwszego ciała: podłoże 57 Rysowanie świata: konfigurowanie rysowania w trybie debugowania 59 Animowanie świata 60 Dodawanie kolejnych elementów Box2D 62 Tworzenie prostokątnego ciała 62 Tworzenie okrągłego ciała 64 Tworzenie wielokątnego ciała 65 Tworzenie ciał składających się z wielu kształtów 67 Łączenie ciał za pomocą złączy 69 Śledzenie kolizji i uszkodzeń 71 Obiekty wykrywające kontakt 72 Rysowanie własnych bohaterów 74 Rozdział 4. Integrowanie silnika fizyki 79 Definiowanie encji 79 Dodawanie Box2D 82 Tworzenie encji 84 Dodawanie encji do poziomów 85 Konfigurowanie rysowania w trybie debugowania Box2D 87 Rysowanie encji 90 Animowanie świata Box2D 92 Wczytywanie bohatera 93 Wystrzeliwanie bohatera 95 Kończenie poziomu 99 Zniszczenia po kolizji 102 Rysowanie paska procy 104 Zmiana poziomów 106 Dodawanie dźwięku 107 Dodawanie dźwięków zniszczenia i odbijania Dodawanie muzyki w tle 111 Rozdział 5. Tworzenie gry mobilnej 115 Wyzwania związane z rozwijaniem gier na urządzenia mobilne 115 Responsywna gra 116 Automatyczne skalowanie i zmiana rozmiaru 117 Obsługa różnych proporcji 120 Poprawki w obsłudze myszy i zdarzenia dotyku 122 Wczytywanie gry na urządzeniu mobilnym 124 Rozwiązywanie problemów z dźwiękami w przeglądarkach mobilnych 126 Web Audio API 126 Integrowanie API Web Audio 129 Ostatnie poprawki 131 Zapobieganie przypadkowemu przewijaniu 131 Włączanie trybu pełnoekranowego 131 Korzystanie z platform do tworzenia hybrydowych aplikacji mobilnych 132 Optymalizacja zasobów gry dla urządzeń mobilnych 133 Rozdział 6. Tworzenie świata gry RTS 135 Podstawowy układ HTML 136 Tworzenie ekranu powitalnego i menu głównego 136 Tworzenie pierwszego poziomu 143 Wczytywanie ekranu z opisem misji 145 Implementowanie interfejsu gry 150 Implementowanie przesuwania mapy 157 Rozdział 7. Umieszczanie encji w naszym świecie 163 Definiowanie encji 163 Definiowanie pierwszej encji: obiekt bazowy 164 Dodawanie encji do poziomu 168 Rysowanie encji 171 Dodawanie stacji dokującej 175 Dodawanie budynku typu harvester 178 Dodawanie działka naziemnego 179 Dodawanie pojazdów 182 Dodawanie statku powietrznego 187 Dodawanie elementów terenu 190 Zaznaczanie encji gry 193 Wyróżnianie zaznaczonych encji 198 Rozdział 8. Inteligentne przesuwanie jednostek 203 Wydawanie poleceń jednostkom 203 Wysyłanie i otrzymywanie poleceń 206 Przetwarzanie poleceń 207 Implementowanie ruchu statku powietrznego 208 Odnajdowanie ścieżek 213 Definiowanie siatki do znalezienia ścieżki 213 Implementowanie ruchu pojazdów 217 Wykrywanie kolizji i nawigacja 221 Instalowanie pojazdu typu harvester 227 Płynniejszy ruch jednostki 228 Rozdział 9. Dodawanie kolejnych elementów gry 233 Implementowanie podstaw aspektów finansowych 233 Ustawianie początkowej sumy pieniędzy 233 Implementowanie paska bocznego 235 Generowanie pieniędzy 236 Kupowanie budynków i jednostek 238 Dodawanie przycisków na pasku bocznym 238 Włączanie i wyłączanie przycisków na pasku bocznym 241 Konstruowanie pojazdów i statku powietrznego na podstawie budynku typu starport 244 Konstruowanie budynków w budynku typu base 252 Kończenie poziomu 260 Implementowanie okna dialogowego wiadomości 260 Implementowanie wyzwalaczy 264 Rozdział 10. Dodawanie broni i walki 271 Implementowanie systemu walki 271 Dodawanie pocisków 271 Polecenia związane z walką dla działek 279 Polecenia związane z walką w obiekcie aircraft 283 Polecenia dotyczące walki dla pojazdów 287 Tworzenie inteligentnego wroga 292 Dodawanie mgły wojny 295 Definiowanie obiektu mgły 295 Rysowanie mgły 297 Końcowe poprawki 300 Rozdział 11. Finalizacja kampanii jednego gracza 303 Dodawanie dźwięku 303 Konfigurowanie dźwięków 303 Przyjmowanie poleceń 305 Wiadomości 307 Walka 308 Wsparcie dla urządzeń mobilnych 309 Włączanie obsługi dotykiem 309 Włączanie wsparcia dla techniki WebAudio 312 Tworzenie kampanii jednego gracza 313 Ratunek 314 Napad 320 Pod oblężeniem 324 Rozdział 12. Tryb wielu graczy z wykorzystaniem WebSocket 335 Korzystanie z interfejsu WebSocket API za pomocą Node.js 335 Technologia WebSocket w przeglądarce 335 Tworzenie serwera HTTP w Node.js 338 Tworzenie serwera WebSocket 339 Tworzenie lobby gry w trybie wielu graczy 342 Definiowanie ekranu lobby trybu wielu graczy 342 Wypełnianie listy gier 344 Dołączanie i wychodzenie z pokoju gry 350 Rozpoczynanie gry w trybie wielu graczy 354 Definiowanie poziomu w trybie wielu graczy 354 Wczytywanie poziomu dla wielu graczy 356 Rozdział 13. Rozgrywka w trybie wielu graczy 361 Krokowy model sieci 361 Pomiar opóźnienia sieci 362 Wysyłanie poleceń 367 Kończenie gry w trybie wielu graczy 371 Kończenie gry poprzez pokonanie gracza 371 Kończenie gry po rozłączeniu jednego gracza 375 Kończenie gry po utracie połączenia 376 Implementowanie czatu graczy 379 Rozdział 14. Podstawowe narzędzia programisty gier 387 Dostosowanie edytora kodu 388 Kolorowanie składni i uzupełnianie kodu 388 Niestandardowe rozszerzenia 388 Lintowanie 390 Fragmenty kodu 391 Integracja z systemem Git 392 Zintegrowane debugowanie 393 Pisanie modułowego kodu 393 Automatyzacja pracy programisty 394 Podstawowe narzędzia w uproszczonej metodzie pracy 395
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ć 120
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147033 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności