TypeScript (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Freeman Adam (1972- )
(2)
Górczyński Robert
(2)
Fain Yakov
(1)
Lachowski Lech
(1)
Moiseev Anton
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Rozentals Nathan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Programiści
(2)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
TypeScript (język programowania)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(699)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Angular development with TypeScript.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Rozdział 1. Wprowadzenie do frameworku Angular 21 1.1. Dlaczego do tworzenia aplikacji internetowych wybierać Angular? 22 1.2. Dlaczego tworzyć aplikacje w TypeScripcie, a nie w JavaScripcie 23 1.3. Przegląd frameworku Angular 24 1.4. Wprowadzenie do CLI Angulara 28 1.4.1. Generowanie nowego projektu Angulara 29 1.4.2. Kompilacje programistyczne i produkcyjne 31 1.5. Porównanie kompilacji JIT i AOT 33 1.5.1. Tworzenie paczek za pomocą opcji -prod 34 1.5.2. Generowanie paczek na dysku 35 1.6. Wprowadzenie do przykładowej aplikacji ngAuction 35 Rozdział 2. Główne artefakty aplikacji napisanych w Angularze 39 2.1. Komponenty 39 2.2. Usługi 42 2.3. Dyrektywy 43 2.4. Potoki 45 2.5. Moduły 46 2.5.1. Moduły funkcyjne 46 2.6. Wiązanie danych 50 2.6.1. Wiązanie właściwości i zdarzeń 50 2.6.2. Jedno- i dwukierunkowe wiązanie danych w działaniu 51 2.7. Część praktyczna: rozpoczynamy tworzenie aplikacji ngAuction 55 2.7.1. Wstępna konfiguracja projektu dla aplikacji ngAuction 55 2.7.2. Generowanie komponentów dla aplikacji ngAuction 57 2.7.3. Komponent aplikacji 57 2.7.4. Komponent paska nawigacyjnego 59 2.7.5. Komponent wyszukiwania 60 2.7.6. Komponent stopki 61 2.7.7. Komponent karuzeli 61 2.7.8. Komponent strony głównej 64 Rozdział 3. Podstawy routera Angulara 67 3.1. Podstawy routingu 68 3.2. Strategie lokalizacji 69 3.2.1. Nawigacja oparta na znaku kratki 70 3.2.2. Nawigacja oparta na interfejsie History API 70 3.3. Bloki konstrukcyjne nawigacji po stronie klienta 71 3.4. Nawigacja do tras za pomocą metody navigate() 76 3.5. Przekazywanie danych do tras 77 3.5.1. Wyodrębnianie parametrów z ActivatedRoute 78 3.5.2. Przekazywanie do trasy parametrów zapytania 80 3.6. Trasy podrzędne 81 3.7. Część praktyczna: dodanie nawigacji do aplikacji aukcji internetowych 86 3.7.1. Usługa ProductService 87 3.7.2. Komponent ProductItemComponent 88 3.7.3. Komponent HomeComponent 89 3.7.4. Komponent StarsComponent 91 3.7.5. Komponent ProductDetailComponent 94 Rozdział 4. Zaawansowana konfiguracja routera 97 4.1. Strzeżenie tras 98 4.1.1. Implementowanie strażnika CanActivate 99 4.1.2. Implementowanie strażnika CanDeactivate 101 4.1.3. Implementowanie strażnika Resolve 103 4.2. Tworzenie aplikacji SPA z wieloma gniazdami routera 107 4.2.1. Moduły leniwie ładowane 109 4.2.2. Ładowarki wstępne 113 Rozdział 5. Wstrzykiwanie zależności we frameworku Angular 115 5.1. Wzorzec Wstrzykiwanie Zależności 116 5.2. Korzyści płynące ze wstrzykiwania zależności w aplikacjach napisanych w Angularze 117 5.2.1. Luźne powiązania i wielokrotne wykorzystywanie 117 5.2.2. Testowalność 119 5.3. Wstrzykiwacze i dostawcy 119 5.4. Prosta aplikacja ze wstrzykiwaniem zależności frameworku Angular 122 5.4.1. Wstrzyknięcie usługi produktowej 122 5.4.2. Wstrzyknięcie usługi HttpClient 125 5.5. Ułatwione przełączanie wstrzykiwaczy 127 5.6. Deklarowanie dostawców za pomocą właściwości useFactory i useValue 131 5.6.1. Korzystanie z klasy InjectionToken 133 5.6.2. Wstrzykiwanie zależności w aplikacji zmodularyzowanej 134 5.7. Dostawcy w modułach ładowanych leniwie 134 5.8. Dostawcy w modułach ładowanych gorliwie 136 5.9. Część praktyczna: użycie komponentów biblioteki Angular Material w aplikacji ngAuction 138 5.9.1. Krótki przegląd biblioteki Angular Material 139 5.9.2. Dodanie biblioteki AM do projektu 141 5.9.3. Dodanie modułu funkcyjnego z komponentami AM 142 5.9.4. Modyfikacja wyglądu komponentu NavbarComponent 143 5.9.5. Modyfikacja interfejsu użytkownika komponentu SearchComponent 146 5.9.6. Zastąpienie karuzeli obrazem 148 5.9.7. Kolejne poprawki odstępów 148 5.9.8. Użycie mat-card w komponencie ProductItemComponent 148 5.9.9. Dodanie stylów do komponentu HomeComponent 149 Rozdział 6. Programowanie reaktywne we frameworku Angular 151 6.1. Obsługa zdarzeń bez strumieni obserwowalnych 152 6.2. Przekształcanie zdarzeń DOM w strumienie obserwowalne 154 6.3. Obsługa zdarzeń obserwowalnych za pomocą Forms API 156 6.4. Odrzucanie wyników niechcianych żądań HTTP za pomocą operatora switchMap 158 6.5. Korzystanie z potoku AsyncPipe 161 6.6. Strumienie obserwowalne i router 165 Rozdział 7. Tworzenie układu stron za pomocą biblioteki Flex Layout 169 7.1. Biblioteka Flex Layout i usługa ObservableMedia 170 7.1.1. Korzystanie z dyrektyw biblioteki Flex Layout 171 7.1.2. Usługa ObservableMedia 175 7.2. Część praktyczna: przepisanie kodu aplikacji ngAuction 177 7.2.1. Po co przepisywać aplikację ngAuction od zera? 177 7.2.2. Generowanie nowej aplikacji ngAuction 180 7.2.3. Tworzenie niestandardowego motywu Angular Material za pomocą Sass 180 7.2.4. Dodawanie paska narzędzi do komponentu najwyższego poziomu 183 7.2.5. Tworzenie usługi produktowej 186 7.2.6. Tworzenie modułu strony głównej 188 7.2.7. Konfigurowanie tras 193 7.2.8. Uruchomienie aplikacji ngAuction 193 Rozdział 8. Implementowanie komunikacji komponentów 195 8.1. Komunikacja między komponentami 196 8.2. Właściwości wejściowe i wyjściowe 196 8.2.1. Właściwości wejściowe 197 8.2.2. Właściwości wyjściowe i zdarzenia niestandardowe 199 8.3. Implementowanie wzorca projektowego Mediator 203 8.3.1. Użycie jako mediatora wspólnego komponentu nadrzędnego 203 8.3.2. Użycie jako mediatora wstrzykiwalnej usługi 208 8.4. Udostępnianie interfejsu API komponentu potomnego 213 8.5. Rzutowanie szablonów w czasie działania aplikacji za pomocą dyrektywy ngContent 216 8.5.1. Tryby hermetyzacji widoków 218 8.5.2. Rzutowanie na wiele obszarów 220 Rozdział 9. Mechanizm wykrywania zmian i cykl życia komponentu 223 9.1. Ogólny przegląd działania mechanizmu wykrywania zmian 224 9.1.1. Strategie wykrywania zmian 225 9.1.2. Profilowanie wykrywania zmian 227 9.2. Cykl życia komponentów 227 9.2.1. Przechwytywanie zmian w zaczepie ngOnChanges 230 9.2.2. Przechwytywanie zmian w zaczepie ngDoCheck 233 9.3. Część praktyczna: dodanie widoku produktu do aplikacji ngAuction 236 9.3.1. Tworzenie komponentów i modułu produktu 236 9.3.2. Implementowanie komponentu produktu 238 9.3.3. Implementowanie komponentu szczegółów produktu 241 9.3.4. Implementowanie komponentu sugerowanych produktów 242 Rozdział 10. Wprowadzenie do interfejsu API formularzy 245 10.1. Dwa interfejsy API formularzy 246 10.2. Formularze oparte na szablonach 246 10.2.1. Dyrektywy formularzy 246 10.2.2. Zastosowanie opartego na szablonach API do formularzy HTML 248 10.3. Formularze reaktywne 251 10.3.1. Model formularza 252 10.3.2. Dyrektywy formularzy reaktywnych 254 10.3.3. Zastosowanie reaktywnego API do formularzy HTML 256 10.3.4. Dynamiczne dodawanie kontrolek do formularza 258 10.4. Podsumowanie dyrektyw Forms API 259 10.5. Aktualizacja na podstawie danych 261 10.6. Korzystanie z klasy FormBuilder 263 Rozdział 11. Walidacja formularzy 265 11.1. Korzystanie z wbudowanych walidatorów 266 11.2. Kontrolowanie momentu rozpoczęcia walidacji 269 11.3. Walidatory niestandardowe w formularzach reaktywnych 270 11.4. Walidacja grupy kontrolek 273 11.5. Sprawdzanie statusu i prawidłowości kontrolki formularza 276 11.5.1. Dotknięte i niedotknięte kontrolki formularza 276 11.5.2. Pola czyste i brudne 277 11.5.3. Pola oczekujące 277 11.6. Dynamiczne zmienianie walidatorów w formularzach reaktywnych 277 11.7. Walidatory asynchroniczne 279 11.8. Niestandardowe walidatory w formularzach opartych na szablonach 281 11.9. Część praktyczna: dodanie formularza wyszukiwania do aplikacji ngAuction 282 11.9.1. Komponent formularza wyszukiwania 283 11.9.2. Komponent wyników wyszukiwania 287 11.9.3. Refaktoryzacja pozostałego kodu 288 Rozdział 12. Interakcja z serwerami przy użyciu protokołu HTTP 293 12.1. Przegląd usługi HttpClient 294 12.2. Odczytywanie pliku JSON za pomocą usługi HttpClient 295 12.3. Tworzenie serwera WWW za pomocą frameworków Node i Express oraz języka TypeScript 298 12.3.1. Tworzenie prostego serwera WWW 299 12.3.2. Serwowanie danych w formacie JSON 301 12.4. Łączenie frameworku Angular i serwera Node 303 12.4.1. Zasoby statyczne na serwerze 303 12.4.2. Konsumowanie danych JSON w aplikacjach Angulara 305 12.4.3. Konfigurowanie serwera proxy klienta 308 12.4.4. Subskrybowanie strumieni obserwowalnych za pomocą potoku async 309 12.4.5. Wstrzykiwanie HttpClient do usługi 310 12.4.6. Wdrażanie aplikacji Angulara na serwerze za pomocą skryptów npm 312 12.5. Przesyłanie danych na serwer 315 12.5.1. Tworzenie serwera do obsługi żądań post 315 12.5.2. Tworzenie klienta do wysyłania żądań post 316 12.6. Przechwytywacze HTTP 319 12.7. Zdarzenia postępu 323 Rozdział 13. Interakcja z serwerami przy użyciu protokołu WebSocket 327 13.1. Porównanie protokołów HTTP i WebSocket 328 13.2. Wysyłanie danych z serwera Node do zwykłego klienta 330 13.3. Użycie gniazd WebSocket w klientach Angulara 333 13.3.1. Opakowywanie strumienia obserwowalnego w usługę 334 13.3.2. Komunikacja usługi Angulara z serwerem WebSocket 336 13.4. Część praktyczna: serwer Node z obsługą protokołu WebSocket 341 13.4.1. Uruchamianie aplikacji ngAuction w trybie programistycznym 344 13.4.2. Przegląd kodu serwera aplikacji ngAuction 344 13.4.3. Zmiany w kodzie klienta aplikacji ngAuction 351 Rozdział 14. Testowanie aplikacji Angulara 359 14.1. Testy jednostkowe 360 14.1.1. Wprowadzenie do frameworku Jasmine 361 14.1.2. Pisanie skryptu testowego dla klasy 363 14.2. Uruchamianie skryptów Jasmine za pomocą testera Karma 365 14.2.1. Plik konfiguracyjny Karmy 369 14.2.2. Testowanie w wielu przeglądarkach 370 14.3. Korzystanie z biblioteki testowej frameworku Angular 371 14.3.1. Testowanie komponentów 372 14.3.2. Testowanie usług 376 14.3.3. Testowanie komponentów wykorzystujących routing 379 14.4. Przeprowadzanie testów end-to-end przy użyciu biblioteki Protractor 382 14.4.1. Podstawy Protractora 383 14.4.2. Testy generowane przez CLI Angulara 386 14.4.3. Testowanie strony logowania 387 14.5. Część praktyczna: dodawanie testów e2e do aplikacji ngAuction 392 14.5.1. Przeprowadzanie testów e2e przepływu pracy dla wyszukiwania produktów 392 Rozdział 15. Utrzymywanie stanu aplikacji za pomocą biblioteki ngrx 399 15.1. Od sklepu ogólnospożywczego do architektury Redux 400 15.1.1. Co to jest Redux? 400 15.1.2. Dlaczego ważne jest przechowywanie stanu aplikacji w jednym miejscu? 402 15.2. Wprowadzenie do biblioteki ngrx 403 15.2.1. Poznajemy magazyn, akcje i reduktory 404 15.2.2. Poznajemy efekty i selektory 410 15.2.3. Refaktoryzacja aplikacji mediatora za pomocą ngrx 412 15.2.4. Monitorowanie stanu za pomocą rozszerzenia DevTools magazynu ngrx 420 15.2.5. Monitorowanie stanu routera 424 15.3. Używać ngrx albo nie używać 427 15.3.1. Porównanie ngrx z usługami Angulara 428 15.3.2. Problemy z mutacją stanu 429 15.3.3. Kod ngrx jest trudniejszy do odczytania 429 15.3.4. Krzywa uczenia się 430 15.4. Część praktyczna: stosowanie ngrx w aplikacji ngAuction 431 15.4.1. Dodawanie obsługi stanu routera do modułu aplikacji 433 15.4.2. Zarządzanie stanem w module głównym 434 15.4.3. Testy jednostkowe reduktorów ngrx 442 Angular 6, 7 i nie tylko 444 Dodatek A. Przegląd specyfikacji ECMAScript 447 Dodatek B. Podstawy TypeScriptu 481 Dodatek C. Korzystanie z menedżera pakietów npm 509 Dodatek D. Podstawy biblioteki RxJS 517
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 156
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149921 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Pro Angular.
Wydanie II odnosi się do oryginału. Na okładce i stronie tytułowej wydawca oryginału Apress.
Indeks.
Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy Praca z Angular Zaawansowane funkcje Angular Jak skonfigurować środowisko programistyczne? Rozdział 2. Pierwsza aplikacja w Angular Przygotowanie środowiska programistycznego Instalowanie Node.js Instalowanie pakietu angular-cli Instalowanie narzędzia git Instalowanie edytora tekstu Instalowanie przeglądarki WWW Utworzenie i przygotowanie projektu Utworzenie projektu Uaktualnienie pliku package.json Uruchamianie serwera Edytowanie pliku HTML Dodanie frameworka Angular do projektu Przygotowanie pliku HTML Utworzenie danych modelu Utworzenie szablonu Uaktualnienie komponentu Połączenie wszystkiego w całość Dodawanie funkcji do przykładowej aplikacji Dodanie tabeli wyświetlającej listę rzeczy do zrobienia Utworzenie dwukierunkowego mechanizmu dołączania danych Dodawanie zadań Rozdział 3. Umieszczenie frameworka Angular w kontekście Sytuacje, w których Angular sprawdza się doskonale Aplikacje dwukierunkowe oraz w postaci pojedynczej strony Wzorzec MVC Model Kontroler (komponent) Widok (szablon) Usługi typu RESTful Najczęstsze pułapki podczas stosowania wzorca MVC Umieszczenie logiki w nieodpowiednim miejscu Przyjęcie formatu danych stosowanego w magazynie danych Wystarczająca ilość wiedzy, aby wpaść w tarapaty Rozdział 4. Krótkie wprowadzenie do HTML i CSS Utworzenie przykładowego projektu Język HTML Element samozamykający się Atrybut Stosowanie atrybutu bez wartości Cytowanie literałów w atrybucie Treść elementu Struktura dokumentu Framework Bootstrap Stosowanie podstawowych klas Bootstrap Użycie frameworka Bootstrap do nadawania stylu tabeli Użycie frameworka Bootstrap do tworzenia formularzy HTML Użycie frameworka Bootstrap do utworzenia układu opartego na siatce Rozdział 5. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript — część 1 Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie plików HTML i JavaScript Konfiguracja kompilatora TypeScript Uruchomienie przykładowego projektu Element script Użycie procedury wczytującej moduł JavaScript Podstawowy sposób pracy Używanie poleceń Definiowanie i używanie funkcji Definiowanie funkcji z parametrami Definiowanie funkcji zwracającej wartość Używanie funkcji jako argumentu innej funkcji Używanie zmiennych i typów Używanie typów podstawowych Używanie operatorów JavaScript Używanie konstrukcji warunkowych Operator równości kontra operator identyczności Jawna konwersja typu Praca z tablicą Użycie literału tablicy Odczyt i modyfikacja zawartości tablicy Wyświetlenie zawartości tablicy Używanie wbudowanych metod przeznaczonych do pracy z tablicą Rozdział 6. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript — część 2 Utworzenie przykładowego projektu Praca z obiektami Używanie literału obiektu Używanie funkcji jako metod Zdefiniowanie klasy Praca z modułami JavaScript Utworzenie modułu Import z modułu JavaScript Użyteczne funkcje języka TypeScript Używanie adnotacji typu Używanie krotki Używanie typów indeksowanych Używanie modyfikatorów dostępu Rozdział 7. SportsStore — rzeczywista aplikacja Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie struktury katalogów Instalowanie dodatkowych pakietów npm Utworzenie usługi sieciowej typu RESTful Utworzenie pliku HTML Uruchomienie przykładowej aplikacji Uruchomienie usługi sieciowej typu RESTful Przygotowanie funkcji projektu Angular Uaktualnienie komponentu głównego Uaktualnienie modułu głównego Analiza pliku typu bootstrap Utworzenie danych modelu Utworzenie klas modelu Utworzenie fikcyjnego źródła danych Utworzenie repozytorium modelu Utworzenie modułu funkcjonalnego Rozpoczęcie pracy nad utworzeniem sklepu internetowego Utworzenie szablonu i komponentu sklepu internetowego Utworzenie modułu funkcjonalnego dla sklepu Uaktualnienie komponentu i modułu głównego Dodawanie funkcji związanych z produktem Wyświetlanie szczegółów produktu Dodawanie możliwości wyboru kategorii Dodawanie stronicowania produktów Utworzenie własnej dyrektywy Rozdział 8. SportsStore — zamówienia i zakupy Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie koszyka na zakupy Utworzenie modelu koszyka na zakupy Utworzenie komponentów podsumowania koszyka na zakupy Integracja koszyka na zakupy ze sklepem internetowym Zaimplementowanie routingu Utworzenie komponentów zawartości koszyka i procesu składania zamówienia Utworzenie i zastosowanie konfiguracji routingu Nawigacja po aplikacji Zabezpieczanie tras Ukończenie funkcji obsługi zawartości koszyka Przetwarzanie zamówienia Rozbudowa modelu Pobieranie szczegółów zamówienia Używanie usługi sieciowej typu RESTful Zastosowanie źródła danych Rozdział 9. SportsStore — administracja Utworzenie przykładowej aplikacji Utworzenie modułu Konfigurowanie systemu routingu Nawigacja do administracyjnego adresu URL Implementowanie uwierzytelniania Poznajemy system uwierzytelniania Rozbudowa źródła danych Konfigurowanie usługi uwierzytelniania Włączenie uwierzytelniania Rozbudowa źródła danych i repozytoriów Utworzenie struktury funkcji administracyjnych Utworzenie komponentów w postaci miejsc zarezerwowanych Przygotowanie wspólnej treści i modułu funkcjonalnego Zaimplementowanie funkcji obsługi produktu Zaimplementowanie funkcji obsługi zamówienia Rozdział 10. SportsStore — wdrożenie Przygotowanie aplikacji do wdrożenia Umieszczenie aplikacji SportsStore w kontenerze Instalowanie narzędzia Docker Przygotowanie aplikacji Utworzenie kontenera Uruchamianie aplikacji Część II Praca z Angular Rozdział 11. Utworzenie projektu Angular Przygotowanie projektu Angular opartego na języku TypeScript Utworzenie projektu Utworzenie i udostępnianie dokumentu HTML Przygotowanie konfiguracji projektu Dodawanie pakietów Rozpoczęcie programowania Angular z użyciem TypeScript Utworzenie modelu Utworzenie szablonu i modułu głównego Modyfikacja modułu Angular Pliku typu bootstrap dla aplikacji Konfigurowanie procedury wczytywania modułu JavaScript Nadanie stylu treści Uruchamianie aplikacji Rozdział 12. Mechanizm dołączania danych Utworzenie przykładowego projektu Jednokierunkowe dołączanie danych Cel dla operacji dołączania danych Wyrażenie dołączania danych Nawias kwadratowy Element HTML Używanie standardowego dołączania właściwości i atrybutu Używanie standardowego dołączania właściwości Używanie dołączania danych w postaci interpolacji ciągu tekstowego Używanie dołączania atrybutu Przypisywanie klas i stylów Używanie dołączania klasy Używanie dołączania stylu Uaktualnienie danych w aplikacji Rozdział 13. Używanie wbudowanych dyrektyw Utworzenie przykładowego projektu Używanie wbudowanej dyrektywy Używanie dyrektywy nglf Używanie dyrektywy ngSwitch Używanie dyrektywy ngFor Używanie dyrektywy ngTemplateOutlet Ograniczenia jednokierunkowego dołączania danych Używanie wyrażeń idempotentnych Kontekst wyrażenia Rozdział 14. Używanie zdarzeń i formularzy Utworzenie przykładowego projektu Przygotowanie komponentu i szablonu Używanie dołączania zdarzenia Poznajemy właściwości zdefiniowane dynamicznie Używanie danych zdarzenia Używanie zmiennej odwołania w szablonie Używanie dwukierunkowego dołączania danych Używanie dyrektywy ngModel Praca z formularzem HTML Dodawanie formularza do przykładowej aplikacji Dodawanie weryfikacji danych formularza Weryfikacja danych całego formularza Używanie formularza opartego na modelu Włączenie funkcji tworzenia formularza opartego na modelu Zdefiniowanie klas modelu formularza Używanie modelu do weryfikacji danych Generowanie elementów na podstawie modelu Utworzenie własnych reguł weryfikacji formularza Zastosowanie własnej reguły weryfikacji Rozdział 15. Tworzenie dyrektywy atrybutu Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie prostej dyrektywy atrybutu Zastosowanie własnej dyrektywy Uzyskanie w dyrektywie dostępu do danych aplikacji Odczyt atrybutów elementu HTML Utworzenie właściwości dołączania danych wejściowych Reagowanie na zmianę właściwości danych wejściowych Utworzenie własnego zdarzenia Dołączanie do własnego zdarzenia Utworzenie operacji dołączania danych w elemencie HTML Używanie dwukierunkowego dołączania danych w elemencie HTML Wyeksportowanie dyrektywy do użycia w zmiennej szablonu Rozdział 16. Tworzenie dyrektywy strukturalnej Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie prostej dyrektywy strukturalnej Implementowanie klasy dyrektywy strukturalnej Włączanie dyrektywy strukturalnej Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej Utworzenie iteracyjnej dyrektywy strukturalnej Dostarczanie dodatkowych danych kontekstu Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej Zmiany danych na poziomie właściwości Zmiany danych na poziomie kolekcji Pobieranie treści elementu HTML Wykonywanie zapytań do wielu elementów potomnych w treści Otrzymywanie powiadomień o zmianie zapytania Rozdział 17. Poznajemy komponent Utworzenie przykładowego projektu Strukturyzacja aplikacji z użyciem komponentów Utworzenie nowych komponentów Definiowanie szablonu Zakończenie restrukturyzacji komponentu głównego Używanie stylów komponentu Definiowanie zewnętrznych stylów komponentu Używanie zaawansowanych funkcji stylów Pobieranie treści szablonu Rozdział 18. Tworzenie i używanie potoku Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy potok Utworzenie własnego potoku Rejestrowanie własnego potoku Zastosowanie własnego potoku Łączenie potoków Utworzenie potoku nieczystego Używanie wbudowanych potoków Formatowanie wartości liczbowych Formatowanie wartości walutowych Formatowanie wartości procentowych Formatowanie wartości daty i godziny Zmiana wielkości znaków ciągu tekstowego Serializowanie danych jako JSON Podział danych tablicy Rozdział 19. Poznajemy usługę Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy problem związany z przekazywaniem obiektów Prezentacja problemu Wykorzystanie mechanizmu wstrzykiwania zależności do rozprowadzania obiektu jako usługi Zadeklarowanie zależności w innych elementach konstrukcyjnych Problem izolacji testu Izolowanie komponentów za pomocą usług i mechanizmu wstrzykiwania zależności Dokończenie zastosowania usług w aplikacji Uaktualnienie komponentu głównego i szablonu Uaktualnianie komponentów potomnych Rozdział 20. Poznajemy dostawcę usługi Utworzenie przykładowego projektu Używanie dostawcy usługi Używanie dostawcy klasy Używanie dostawcy wartości Używanie dostawcy fabryki Używanie dostawcy istniejącej usługi Używanie dostawcy lokalnego Ograniczenia pojedynczego obiektu usługi Utworzenie dostawcy lokalnego w dyrektywie Utworzenie dostawcy lokalnego w komponencie Kontrolowanie spełniania zależności Rozdział 21. Używanie i tworzenie modułu Utworzenie przykładowego projektu Moduł główny Właściwość imports Właściwość declarations Właściwość providers Właściwość bootstrap Utworzenie modułu funkcjonalnego Utworzenie modułu modelu Utworzenie modułu narzędziowego Utworzenie modułu wraz z komponentami Część III Zaawansowane funkcje Angular Rozdział 22. Utworzenie przykładowego projektu Rozpoczęcie pracy nad przykładowym projektem Dodawanie i konfigurowanie pakietów Utworzenie modułu modelu Utworzenie typu danych produktu Utworzenie źródła danych i repozytorium Zakończenie pracy nad modułem modelu Utworzenie modułu core Utworzenie współdzielonej usługi informacji o stanie Utworzenie komponentu tabeli Utworzenie komponentu formularza Zakończenie pracy nad modułem core Utworzenie modułu messages Utworzenie modelu i usługi Utworzenie komponentu i szablonu Zakończenie pracy nad modułem messages Zakończenie pracy nad projektem Plik typu bootstrap Dokument HTML Uruchomienie przykładowego projektu Rozdział 23. Poznajemy bibliotekę Reactive Extensions Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy problem Rozwiązanie problemu za pomocą biblioteki Reactive Extensions Klasa Observable Klasa Observer Klasa Subject Używanie potoku async Używanie potoku async wraz z niestandardowym potokiem Skalowanie w górę modułów funkcjonalnych aplikacji Wyjście poza podstawy Filtrowanie zdarzeń Transformowanie zdarzeń Otrzymywanie jedynie odmiennych zdarzeń Pobieranie i pomijanie zdarzeń Rozdział 24. Wykonywanie asynchronicznych żądań HTTP Utworzenie przykładowego projektu Konfigurowanie modułu funkcjonalności modelu Uaktualnienie komponentu formularza Uruchomienie przykładowego projektu Poznajemy usługę sieciową typu RESTful Zastąpienie statycznego źródła danych Utworzenie usługi nowego źródła danych Konfigurowanie źródła danych Używanie źródła danych typu REST Zapisywanie i usuwanie danych Konsolidowanie żądań HTTP Wykonywanie żądań między domenami Używanie żądań JSONP Konfigurowanie nagłówków żądania Obsługa błędów Wygenerowanie komunikatów przeznaczonych dla użytkownika Faktyczna obsługa błędu Rozdział 25. Routing i nawigacja — część 1 Utworzenie przykładowego projektu Wyłączenie wyświetlania zdarzenia zmiany stanu Rozpoczęcie pracy z routingiem Utworzenie konfiguracji routingu Utworzenie komponentu routingu Uaktualnienie modułu głównego Zakończenie konfiguracji Dodawanie łączy nawigacyjnych Efekt zastosowania routingu Dokończenie implementacji routingu Obsługa zmiany trasy w komponencie Używanie parametrów trasy Nawigacja w kodzie Otrzymywanie zdarzeń nawigacyjnych Usunięcie dołączania zdarzeń i obsługującego je kodu Rozdział 26. Routing i nawigacja — część 2 Utworzenie przykładowego projektu Dodawanie komponentów do projektu Używanie znaków wieloznacznych i przekierowań Używanie znaków wieloznacznych w trasie Używanie przekierowania w trasie Nawigacja w komponencie Reakcja na zmiany w routingu Nadawanie stylu łączu aktywnej trasy Poprawienie przycisku Wszystkie Utworzenie trasy potomnej Utworzenie outletu trasy potomnej Uzyskanie dostępu do parametrów z poziomu tras potomnych Rozdział 27. Routing i nawigacja — część 3 Utworzenie przykładowego projektu Zabezpieczanie tras Opóźnienie nawigacji za pomocą resolvera Uniemożliwienie nawigacji dzięki użyciu strażników Dynamiczne wczytywanie modułów funkcjonalnych Utworzenie prostego modułu funkcjonalnego Dynamiczne wczytywanie modułu Zabezpieczanie dynamicznie wczytywanego modułu Odwołania do nazwanych outletów Utworzenie dodatkowych elementów router-outlet Nawigacja podczas użycia wielu outletów Rozdział 28. Animacje Utworzenie przykładowego projektu Dodanie modułu zapewniającego obsługę animacji Wyłączenie opóźnienia HTTP Uproszczenie szablonu tabeli i konfiguracji routingu Rozpoczęcie pracy z animacjami frameworka Angular Utworzenie animacji Zastosowanie animacji Przetestowanie animacji Poznajemy wbudowane stany aplikacji Poznajemy transformację elementu Utworzenie transformacji dla wbudowanych stanów Kontrolowanie animacji transformacji Poznajemy grupy stylów animacji Zdefiniowanie najczęściej używanych stylów w grupie przeznaczonej do wielokrotnego użycia Używanie transformacji elementu Zastosowanie stylów frameworka CSS Poznajemy zdarzenia wyzwalacza animacji Rozdział 29. Testy jednostkowe w Angular Utworzenie przykładowego projektu Dodawanie pakietów przeznaczonych do wykonywania testów Utworzenie prostego testu jednostkowego Uruchamianie narzędzi Praca z frameworkiem Jasmine Testowanie komponentu Angular Praca z klasą TestBed Testowanie operacji dołączania danych Testowanie komponentu wraz z zewnętrznym szablonem Testowanie zdarzeń komponentu Testowanie właściwości danych wyjściowych Testowanie właściwości danych wejściowych Testowanie operacji asynchronicznej Testowanie dyrektywy Angular
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 119
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146138 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Essential TypeScript : from Beginner to Pro.
Część I. Zaczynamy Rozdział 1. Pierwsza aplikacja w TypeScripcie Przygotowanie systemu Krok 1. Instalowanie Node.js Krok 2. Instalowanie Gita Krok 3. Instalowanie TypeScriptu Krok 4. Instalowanie programistycznego edytora tekstu Utworzenie projektu Inicjalizacja projektu Utworzenie pliku konfiguracyjnego kompilatora Tworzenie pliku kodu TypeScriptu Kompilowanie i uruchamianie kodu Definiowanie modelu danych Tworzenie klasy kolekcji elementów listy rzeczy do zrobienia Implementowanie podstawowych funkcji modelu danych Dodawanie funkcji do klasy kolekcji Zapewnienie dostępu do elementów listy rzeczy do zrobienia Usuwanie wykonanych zadań Obsługa licznika elementów Używanie pakietu zewnętrznego Dodawanie deklaracji typu dla pakietu JavaScriptu Dodawanie poleceń Filtrowanie elementów Dodawanie zadań Oznaczanie zadania jako wykonanego Trwałe przechowywanie danych Stosowanie klasy trwałego magazynu danych Rozdział 2. Poznajemy TypeScript Dlaczego powinieneś używać języka TypeScript? Funkcje języka TypeScript zwiększające produktywność programisty Poznajemy ograniczenia funkcji związanych z produktywnością Poznawanie wersji JavaScriptu Poznawanie ograniczeń wersji JavaScriptu Co powinieneś wiedzieć? Jak skonfigurować środowisko programistyczne? Jaka jest struktura książki? Czy w książce znajdziesz wiele przykładów? Gdzie znajdziesz przykładowe fragmenty kodu? Rozdział 3. Wprowadzenie do języka JavaScript część I Przygotowanie projektu Zagmatwany JavaScript Typy języka JavaScript Praca z podstawowymi typami danych Koercja typu Unikanie niechcianej koercji typu Wartość jawnie stosowanej koercji typu Praca z funkcją Praca z wynikiem działania funkcji Unikanie problemów z błędnym dopasowaniem argumentu Używanie funkcji strzałki Praca z tablicą Używanie operatora rozwinięcia w tablicy Praca z obiektem Dodawanie, modyfikowanie i usuwanie właściwości obiektu Zabezpieczenie przed niezdefiniowanymi obiektami i właściwościami Używanie operatorów rozwinięcia i resztowego w obiekcie Definiowanie funkcji typu getter i setter Definiowanie metod Słowo kluczowe this Słowo kluczowe this w oddzielnych funkcjach Słowo kluczowe this w metodach Zmiana zachowania słowa kluczowego this Słowo kluczowe this w funkcji strzałki Powrót do problemu początkowego Rozdział 4. Wprowadzenie do języka JavaScript część II Przygotowanie projektu Dziedziczenie obiektu JavaScriptu Analizowanie i modyfikowanie prototypu obiektu Tworzenie własnych właściwości Używanie funkcji konstruktora Łączenie funkcji konstruktora Sprawdzanie typu prototypu Definiowanie statycznych właściwości i metod Używanie klas JavaScriptu Używanie dziedziczenia w klasach Definiowanie metody statycznej Używanie iteratorów i generatorów Używanie generatora Definiowanie obiektów pozwalających na iterację Używanie kolekcji JavaScriptu Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu Map Używanie wartości typu Symbol jako kluczy w obiekcie Map Przechowywanie danych według indeksu Używanie modułów Tworzenie modułu JavaScriptu Używanie modułu JavaScriptu Eksportowanie funkcji z modułu Definiowanie w modelu wielu funkcjonalności nazwanych Rozdział 5. Używanie kompilatora TypeScriptu Przygotowanie projektu Struktura projektu Używanie menedżera pakietów Node Plik konfiguracyjny kompilatora TypeScriptu Kompilacja kodu TypeScriptu Błędy generowane przez kompilator Używanie trybu monitorowania i wykonywania skompilowanego kodu Automatyczne wykonywanie kodu po kompilacji Uruchamianie kompilatora za pomocą menedżera pakietów Node Używanie funkcjonalności wersjonowania celu Wybór plików biblioteki do kompilacji Wybór formatu modułu Użyteczne ustawienia konfiguracji kompilatora Rozdział 6. Testowanie i debugowanie kodu TypeScriptu Przygotowanie projektu Debugowanie kodu TypeScriptu Przygotowanie do debugowania Dodawanie punktów przerwania Używanie Visual Studio Code do debugowania Używanie zintegrowanego debuggera Node.js Używanie funkcji zdalnego debugowania w Node.js Używanie lintera TypeScriptu Wyłączanie reguł lintowania Testy jednostkowe w TypeScripcie Konfigurowanie frameworka testów Tworzenie testów jednostkowych Uruchamianie frameworka testów Część II. Praca z językiem TypeScript Rozdział 7. Typowanie statyczne Przygotowanie projektu Typy statyczne Tworzenie typu statycznego za pomocą adnotacji typu Używanie niejawnie zdefiniowanego typu statycznego Używanie typu any Używanie niejawnie zdefiniowanego typu any Wyłączenie niejawnego używania typu any Używanie unii typów Używanie asercji typu Asercja typu nieoczekiwanego Używanie wartownika typu Używanie typu never Używanie typu unknown Używanie typów null Ograniczenie przypisywania wartości null Usunięcie null z unii za pomocą asercji Usuwanie wartości null z unii za pomocą wartownika typu Używanie asercji ostatecznego przypisania Rozdział 8. Używanie funkcji Przygotowanie projektu Definiowanie funkcji Ponowne definiowanie funkcji Parametry funkcji Używanie parametrów opcjonalnych Używanie parametru z wartością domyślną Używanie parametru resztowego Stosowanie adnotacji typu dla parametrów funkcji Kontrolowanie wartości null parametru Wynik działania funkcji Wyłączenie niejawnego zwracania wartości przez funkcję Używanie adnotacji typu dla wyniku działania funkcji Definiowanie funkcji typu void Przeciążanie typu funkcji Rozdział 9. Tablice, krotki i wyliczenia Przygotowanie projektu Praca z tablicami Używanie automatycznie ustalonego typu tablicy Unikanie problemów z automatycznie ustalanym typem tablicy Unikanie problemów z pustą tablicą Problemy związane z tablicą typu never Krotka Przetwarzanie krotki Używanie typów krotki Wyliczenie Sposób działania wyliczenia Używanie wartości wyliczenia Używanie wyliczenia w postaci ciągu tekstowego Ograniczenia typu wyliczeniowego Ograniczenia związane ze sprawdzaniem typu Ograniczenia wartownika typu Używanie wyliczenia w postaci stałej Używanie typu literału wartości Używanie w funkcji typu literałów wartości Łączenie typów wartości w typie literałów wartości Nadpisywanie za pomocą typu literałów wartości Używanie aliasu typu Rozdział 10. Praca z obiektami Przygotowanie projektu Praca z obiektami Używanie adnotacji kształtu typu obiektu Dopasowanie kształtu typu obiektu Używanie właściwości opcjonalnych dla nieregularnych kształtów Dołączanie metod w kształcie typu Wymuszenie ścisłego sprawdzania metod Używanie aliasu typu dla kształtu typu Radzenie sobie z nadmiarem właściwości Używanie unii kształtu typu Typy właściwości unii Używanie wartownika typu dla obiektu Wartownik typu poprzez sprawdzanie właściwości Wartownik typu z funkcją predykatu Używanie złączenia typów Używanie złączenia do korelacji danych Łączenie złączeń Złączanie właściwości tego samego typu Złączanie właściwości różnych typów Łączenie metod Rozdział 11. Praca z klasami i interfejsami Przygotowanie projektu Używanie funkcji konstruktora Używanie klas Używanie słów kluczowych kontroli dostępu Definiowanie właściwości tylko do odczytu Upraszczanie klasy konstruktora Używanie dziedziczenia klas Automatyczne określanie typu podklasy Używanie klasy abstrakcyjnej Wartownik typu klasy abstrakcyjnej Używanie interfejsu Implementowanie wielu interfejsów Rozszerzanie interfejsu Definiowanie opcjonalnych właściwości i metod interfejsu Definiowanie implementacji interfejsu abstrakcyjnego Wartownik typu interfejsu Dynamiczne tworzenie właściwości Rozdział 12. Używanie typów generycznych Przygotowanie projektu Zrozumienie problemu Dodawanie obsługi innego typu Tworzenie klasy generycznej Argumenty typu generycznego Używanie argumentów innego typu Ograniczanie wartości typu generycznego Ograniczanie typu generycznego za pomocą kształtu Definiowanie parametrów wielu typów Stosowanie parametru typu w metodzie Pozostawienie kompilatorowi zadania ustalenia typu argumentu Rozszerzanie klasy generycznej Dodawanie funkcjonalności do istniejących parametrów typu Ustawienie na stałe parametru typu generycznego Ograniczanie parametru typu generycznego Wartownik typu generycznego Definiowanie metody statycznej w klasie generycznej Definiowanie interfejsu generycznego Rozszerzanie interfejsu generycznego Implementacja interfejsu generycznego Przekazywanie parametru typu generycznego Ograniczenie lub określenie na stałe parametru typu generycznego Tworzenie implementacji interfejsu abstrakcyjnego Rozdział 13. Zaawansowane typy generyczne Przygotowanie projektu Używanie kolekcji generycznych Używanie iteratorów generycznych Łączenie iteratora i obiektu możliwego do iteracji Tworzenie klasy umożliwiającej iterację Używanie typów indeksu Używanie zapytania typu indeksu Jawne dostarczanie parametrów typu generycznego dla typów indeksu Używanie zindeksowanego operatora dostępu Używanie typu indeksu dla klasy Collection Używanie mapowania typu Używanie parametru typu generycznego z typem mapowanym Zmiana modyfikowalności i opcjonalności właściwości Mapowanie określonych właściwości Łączenie transformacji w pojedyncze mapowanie Tworzenie typu z użyciem mapowania Używanie typów warunkowych Zagnieżdżanie typów warunkowych Używanie typu warunkowego w klasie generycznej Używanie typów warunkowych z uniami typów Używanie wbudowanych dystrybucyjnych typów warunkowych Używanie typów warunkowych podczas mapowania typów Identyfikowanie właściwości określonego typu Automatyczne ustalanie typów dodatkowych w warunkach Ustalanie typu funkcji Rozdział 14. Praca z JavaScriptem Przygotowanie projektu Dodawanie kodu TypeScriptu do przykładowego projektu Praca z JavaScriptem Dołączanie kodu JavaScriptu w trakcie kompilacji Sprawdzanie typu kodu JavaScriptu Opisywanie typów używanych w kodzie JavaScriptu Używanie komentarzy do opisywania typów Używanie plików deklaracji typu Opisywanie kodu JavaScriptu przygotowanego przez podmioty zewnętrzne Używanie plików deklaracji pochodzących z projektu Definitely Typed Używanie pakietów zawierających deklaracje typu Generowanie plików deklaracji Część III. Tworzenie aplikacji internetowych Rozdział 15. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część I Przygotowanie projektu Przygotowanie zestawu narzędzi Dodawanie obsługi paczek Dodawanie programistycznego serwera WWW Utworzenie modelu danych Utworzenie źródła danych Generowanie treści HTML-a za pomocą API modelu DOM Dodawanie obsługi stylów Bootstrap CSS Używanie formatu JSX do tworzenia treści HTML-a Sposób działania JSX Konfigurowanie kompilatora TypeScriptu i procedury wczytującej pakiet webpack Tworzenie funkcji fabryki Używanie klasy JSX Importowanie funkcji fabryki w klasie JSX Dodawanie funkcjonalności do aplikacji Wyświetlanie filtrowanej listy produktów Wyświetlanie treści i obsługa uaktualnień Rozdział 16. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część II Przygotowanie projektu Dodawanie usługi sieciowej Wykorzystanie źródła danych w aplikacji Używanie dekoratorów Używanie metadanych dekoratora Dokończenie aplikacji Dodawanie klasy Header Dodawanie klasy obsługującej szczegóły zamówienia Dodawanie klasy obsługującej potwierdzenie zamówienia Zakończenie pracy nad aplikacją Wdrażanie aplikacji Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych Utworzenie serwera Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych Kompilacja aplikacji Testowanie gotowej aplikacji Umieszczanie aplikacji w kontenerze Instalowanie Dockera Przygotowanie aplikacji Tworzenie kontenera Dockera Uruchamianie aplikacji Rozdział 17. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część I Przygotowanie projektu Konfigurowanie usługi sieciowej Konfigurowanie pakietu Bootstrap CSS Uruchomienie przykładowej aplikacji Rola TypeScriptu w programowaniu z użyciem frameworka Angular Rola TypeScriptu w łańcuchu narzędzi Angulara Poznajemy dwa kompilatory Angulara Utworzenie modelu danych Utworzenie źródła danych Utworzenie implementacji klasy źródła danych Konfigurowanie źródła danych Wyświetlenie filtrowanej listy produktów Wyświetlanie przycisków kategorii Utworzenie nagłówka Połączenie komponentów produktu, kategorii i nagłówka Konfigurowanie aplikacji Rozdział 18. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część II Przygotowanie projektu Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia Tworzenie konfiguracji routingu Wdrażanie aplikacji Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych Utworzenie serwera Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych Kompilacja aplikacji Testowanie gotowej aplikacji Umieszczanie aplikacji w kontenerze Przygotowanie aplikacji Tworzenie kontenera Dockera Uruchamianie aplikacji Rozdział 19. Tworzenie aplikacji internetowej React część I Przygotowanie projektu Konfigurowanie usługi sieciowej Instalowanie pakietu Bootstrap CSS Uruchamianie przykładowej aplikacji TypeScript i programowanie React Definiowanie typów encji Wyświetlanie filtrowanej listy produktów Używanie zaczepów i komponentów funkcyjnych Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka Przygotowanie i przetestowanie komponentów Utworzenie magazynu danych Utworzenie klasy żądania HTTP Połączenie komponentów z magazynem danych Rozdział 20. Tworzenie aplikacji internetowej React część II Przygotowanie projektu Konfigurowanie routingu URL Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia Dokończenie konfiguracji routingu Wdrażanie aplikacji Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych Utworzenie serwera Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych Kompilacja aplikacji Testowanie gotowej aplikacji Umieszczanie aplikacji w kontenerze Przygotowanie aplikacji Tworzenie kontenera Dockera Uruchamianie aplikacji Rozdział 21. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część I Przygotowanie projektu Konfigurowanie usługi sieciowej Instalowanie pakietu Bootstrap CSS Uruchamianie przykładowej aplikacji TypeScript i programowanie w Vue.js Zestaw narzędzi TypeScriptu podczas programowania z użyciem frameworka Vue.js Utworzenie klas encji Wyświetlanie filtrowanej listy produktów Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka Tworzenie i testowanie komponentów Utworzenie magazynu danych Utworzenie dekoratorów magazynu danych Połączenie komponentów z magazynem danych Dodawanie obsługi usługi sieciowej Rozdział 22. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część II Przygotowanie projektu Konfigurowanie routingu URL Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia Dokończenie konfiguracji routingu Wdrażanie aplikacji Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych Utworzenie serwera Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych Kompilacja aplikacji Testowanie gotowej aplikacji Umieszczanie aplikacji w kontenerze Przygotowanie aplikacji Tworzenie kontenera Dockera Uruchamianie aplikacji
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 145
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149870 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Indeks.
TypeScript - dostępne narzędzia i frameworki Przedstawienie języka TypeScript Standard EcmaScript Zalety języka TypeScript Zintegrowane środowiska programistyczne obsługujące język TypeScript Kompilacja w środowisku Node Visual Studio 2017 WebStorm Visual Studio Code Inne edytory Typy, zmienne oraz funkcje Typy podstawowe Typy w języku JavaScript Określanie typów w języku TypeScript Składnia określania typów Wnioskowanie typów Kacze typowanie Łańcuchy szablonów Tablice Pętle for...in oraz for...of Typ any Jawne rzutowanie Typy wyliczeniowe Ustalone typy wyliczeniowe Stałe Słowo kluczowe let Funkcje Typy wartości zwracanych przez funkcje Funkcje anonimowe Parametry opcjonalne Parametry domyślne Parametr reszty Funkcje zwrotne Sygnatury funkcji Przeciążanie funkcji Zaawansowane typy Typ unii Strażniki typów Nazwy zastępcze typów Wartość null i undefined Reszta obiektu i rozproszenie Interfejsy, klasy i dziedziczenie Interfejsy Właściwości opcjonalne Kompilacja interfejsów Klasy Właściwości klas Implementacja interfejsów Konstruktory klas Funkcje klas Definicje funkcji interfejsów Modyfikatory klas Modyfikatory dostępu w konstruktorach Właściwości tylko do odczytu Akcesory właściwości klas Funkcje statyczne Właściwości statyczne Przestrzenie nazw Dziedziczenie Dziedziczenie interfejsów Dziedziczenie klas Słowo kluczowe super Przeciążanie funkcji Składowe chronione Klasy abstrakcyjne Domknięcia JavaScript Stosowanie interfejsów, klas i dziedziczenia - wzorzec projektowy Fabryka Wymagania biznesowe Co robi wzorzec Fabryka? Stosowanie klasy fabrykującej Dekoratory, typy ogólne i asynchroniczność Dekoratory Składnia dekoratorów Stosowanie wielu dekoratorów Fabryki dekoratorów Parametry dekoratorów klas Dekoratory właściwości Dekoratory właściwości statycznych Dekoratory metod Stosowanie dekoratorów metod Dekoratory parametrów Metadane dekoratorów Stosowanie metadanych dekoratorów Typy ogólne Składnia typów ogólnych Tworzenie instancji klas ogólnych Stosowanie typu T Ograniczenia typu T Interfejsy ogólne Tworzenie nowych obiektów w klasach ogólnych Mechanizmy programowania asynchronicznego Obietnice Składnia obietnic Stosowanie obietnic Składnia funkcji zwrotnych a składnia obietnic Zwracanie wartości z obietnic Słowa kluczowe async i await Słowo kluczowe await a obsługa błędów Obietnice a składnia słowa kluczowego await Komunikaty a słowo kluczowe await Pisanie i stosowanie plików deklaracji Zmienne globalne Stosowanie bloków kodu JavaScript w kodzie HTML Dane strukturalne Pisanie własnych plików deklaracji Słowo kluczowe module Interfejsy Typy unii Scalanie modułów Składnia plików deklaracji Przesłanianie funkcji Zagnieżdżone przestrzenie nazw Klasy Przestrzenie nazw klas Przeciążanie konstruktora klas Właściwości klas Funkcje klas Właściwości i funkcje statyczne Funkcje globalne Sygnatury funkcji Właściwości opcjonalne Scalanie funkcji i modułów Biblioteki innych twórców Pobieranie plików definicji Stosowanie NuGet Stosowanie menedżera pakietów Instalowanie plików deklaracji Stosowanie konsoli menedżera pakietów Stosowanie narzędzia Typings Poszukiwanie pakietów Inicjalizacja Typings Instalowanie plików definicji Instalowanie konkretnej wersji pliku Ponowna instalacja plików definicji Stosowanie programu Bower Stosowanie npm i @types Stosowanie bibliotek innych twórców Wybór frameworka JavaScript Backbone Stosowanie dziedziczenia we frameworku Backbone Stosowanie interfejsów Stosowanie składni typów ogólnych Stosowanie języka ECMAScript 5 Zgodność frameworka Backbone z językiem TypeScript Angular Klasy Angular i zmienna $scope Zgodność frameworka AngularJS z językiem TypeScript Dziedziczenie - Angular kontra Backbone ExtJS Tworzenie klas w ExtJS Stosowanie rzutowania typów Kompilator TypeScript dla ExtJS Frameworki zgodne z językiem TypeScript Czym jest MVC? Model Widok Kontroler Podsumowanie wzorca MVC Zalety stosowania wzorca MVC Szkic przykładowej aplikacji Stosowanie frameworka Backbone Wydajność wyświetlania Konfiguracja frameworka Backbone Modele Backbone Widok ItemView Widok CollectionView Aplikacja Backbone Stosowanie frameworka Aurelia Konfiguracja frameworka Aurelia Wydajność frameworka Aurelia Modele frameworka Aurelia Widoki frameworka Aurelia Wczytywanie aplikacji Aurelia Zdarzenia frameworka Aurelia Framework Angular 2 Konfiguracja frameworka Angular 2 Modele frameworka Angular 2 Widoki Angular 2 Wydajność frameworka Angular 2 Zdarzenia Angular 2 Stosowanie frameworka React Konfiguracja frameworka React Widoki React Wczytywanie aplikacji React Zdarzenia React Programowanie w oparciu o testy Programowanie w oparciu o testy Testy jednostkowe, integracyjne oraz akceptacyjne Testy jednostkowe Testy integracyjne Testy akceptacyjne Frameworki testów jednostkowych Jasmine Prosty test Jasmine Plik SpecRunner Obiekty dopasowujące Uruchamianie i kończenie testów Testy bazujące na danych Stosowanie szpiegów Szpiegowanie funkcji zwrotnych Stosowanie szpiegów jako imitacji Testy asynchroniczne Stosowanie funkcji done Modyfikacje DOM w Jasmine Zdarzenia DOM Mechanizmy wykonawcze Jasmine Testem Karma Protractor Stosowanie ciągłej integracji Zalety ciągłej integracji Wybór serwera budowy Raportowanie testów integracyjnych Testowanie frameworków zgodnych z językiem TypeScript Testowanie naszej aplikacji przykładowej Modyfikacja aplikacji przykładowej w celu umożliwienia testowania Testowanie frameworka Backbone Złożone modele Aktualizacje widoków Modyfikacje obsługi zdarzeń DOM Testy modeli Testy modelu złożonego Testy wyświetlania Testy zdarzeń DOM Podsumowanie testów Backbone Testowanie frameworka Aurelia Komponenty frameworka Aurelia Model widoku komponentów Aurelia Komponent widoku frameworka Aurelia Wyświetlanie komponentu Konwencje nazewnicze frameworka Aurelia Konfiguracja testów we frameworku Aurelia Testy jednostkowe we frameworku Aurelia Testy wyświetlania Testy przekrojowe we frameworku Aurelia Podsumowanie testów frameworka Aurelia Testowanie frameworka Angular 2 Aktualizacja aplikacji Konfiguracja testów we frameworku Angular 2 Testy modelu w Angular 2 Testy wyświetlania w Angular 2 Testowanie DOM w Angular 2 Podsumowanie testów Angular 2 Testowanie frameworka React Wiele punktów wejścia Modyfikacje w aplikacji React Testy jednostkowe komponentów React Testy modelu i widoków React Testy zdarzeń we frameworku React Modularyzacja Podstawowe informacje o modułach Eksportowanie modułów Importowanie modułów Zmiana nazwy modułu Eksporty domyślne Eksportowanie zmiennych Wczytywanie modułów AMD Kompilacja modułów AMD Konfiguracja modułów AMD Konfiguracja Require Konfiguracja przeglądarki dla modułów AMD Zależności w modułach AMD Wczytywanie frameworka Require Poprawianie błędów konfiguracji Require Wyczytywanie modułów przy użyciu SystemJS Instalacja SystemJS Konfiguracja SystemJS do użycia w przeglądarce SystemJS i zależności modułów Wczytywanie Jasmine Stosowanie Express i Node Konfiguracja Express Stosowanie modułów w aplikacjach Express Określanie i obsługa tras w aplikacjach Express Stosowanie szablonów w Express Stosowanie Handlebars Zdarzenia POST we frameworku Express Przekierowywanie żądań HTTP Podsumowanie informacji o Node i Express Programowanie obiektowe Zasady programowania obiektowego Programowanie w oparciu o interfejsy Zasady SOLID Projektowanie interfejsu użytkownika Projekt koncepcyjny Konfiguracja aplikacji Angular 2 Stosowanie frameworka Bootstrap Tworzenie panelu bocznego Tworzenie nakładki Koordynacja efektów przejść Wzorzec Stan Interfejs stanu Konkretne stany Wzorzec Mediator Modularny kod Komponent Navbar Komponent SideNav Komponent RightScreen Komponenty podrzędne Implementacja interfejsu mediatora Klasa Mediator Stosowanie klasy Mediator Reagowanie na zdarzenia DOM Wstrzykiwanie zależności Wysyłanie poczty elektronicznej Wykorzystanie pakietu nodemailer Ustawienia konfiguracyjne Stosowanie lokalnego serwera SMTP Wstrzykiwanie zależności Wzorzec Lokalizacja usługi Lokalizacja usługi - antywzorzec Wstrzykiwanie zależności Implementacja wstrzykiwania zależności Wyznaczanie interfejsów Wyznaczanie z użyciem typów wyliczeniowych Wyznaczanie nazwy klasy Wstrzykiwanie przy użyciu konstruktora Wstrzykiwanie przy użyciu dekoratora Stosowanie definicji klasy Analiza parametrów konstruktora Określanie typów parametrów Wstrzykiwanie właściwości Stosowanie wstrzykiwania zależności Wstrzykiwanie rekurencyjne Tworzenie aplikacji Interfejs użytkownika Stosowanie edytora Brackets Stosowanie rozszerzenia Emmet Tworzenie panelu logowania Witryna korzystająca z frameworka Aurelia Kompilacja Node i frameworka Aurelia Udostępnianie aplikacji Aurelia Strony frameworka Aurelia w aplikacji Express Komponenty aplikacji Aurelia Przetwarzanie danych JSON Formularze we frameworku Aurelia Przesyłanie danych Stosowanie komunikatów we frameworku Aurelia Witryna Angular 2 Konfiguracja Angular 2 Udostępnianie stron aplikacji Angular 2 Komponenty aplikacji Angular 2 Przetwarzanie danych JSON Przesyłanie danych do aplikacji Witryna Express i React Express i React Udostępnianie aplikacji React Większa liczba plików package.json Komponenty React Korzystanie z punktów końcowych REST Komponent panelu logowania Wiązanie danych w aplikacji React Przesyłanie danych JSON w żądaniach POST Czas zakasać rękawy! Aplikacja SurfDechy Wyjściowa aplikacja Angular 2 Testy jednostkowe Testy implementacji wzorców projektowych Stan panelu logowania Integracja paneli Struktura danych JSON Komponent BoardList Testy jednostkowe żądań HTTP Wyświetlanie listy desek Testowanie zdarzeń interfejsu użytkownika Widok szczegółów deski Stosowanie filtra Panel logowania Architektura aplikacji
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 112
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145371 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności