Aplikacje internetowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(49)
Forma i typ
Książki
(28)
Artykuły
(20)
Publikacje fachowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka WEAiI
(21)
Autor
Górczyński Robert
(4)
Jońca Rafał
(4)
Meryk Radosław
(4)
Freeman Adam (1972- )
(2)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(2)
Adamczyk Justyna
(1)
Antonopoulos Andreas M
(1)
Ater Tal
(1)
Babaali Nadia
(1)
Berkieta Mateusz
(1)
Brejecka Klaudia
(1)
Brown Ethan (1975- )
(1)
Buczek Paweł
(1)
Bębenista Roman
(1)
Błuś Adam
(1)
Chaniewska Maria
(1)
Chinnathambi Kirupa
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Darie Cristian
(1)
Dziopak Martyna
(1)
Filipova Olga
(1)
Gajda Włodzimierz
(1)
Gołda Mirosław
(1)
Grabek Maciej
(1)
Henderson Cal
(1)
Herrington Jack D
(1)
Hope Paco
(1)
Ignaszewska Ewa
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Jezierski Maciej
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kuchno Marcin
(1)
Kunz Gion
(1)
Kurylak Magdalena
(1)
LaMarche Jeff
(1)
Lachowski Lech
(1)
Mark Dave
(1)
Matula Terry
(1)
Matulewski Jacek
(1)
McLaughlin Michael
(1)
Mikowski Michael S
(1)
Mościchowska Iga
(1)
Młynarczyk Katarzyna
(1)
Nutting Jack
(1)
Owczarek Michał
(1)
Pasquali Sandro
(1)
Paterson Douglas
(1)
Pohl Anita
(1)
Powell Josh C
(1)
Przystalski Karol
(1)
Radford Stephen (1992- )
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Rozentals Nathan
(1)
Ruvalcaba Zak
(1)
Sarin Ashish
(1)
Saunier Raphaël
(1)
Sharma Jyotsna
(1)
Szczepaniak Maciej
(1)
Szymczuk Monika
(1)
Tarnowski Robert
(1)
Tkaczyk Paweł
(1)
Ullman Larry E. (1972- )
(1)
Umiński Sebastian
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Walther Ben
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Wiśniewski Marcin
(1)
Wood Gavin
(1)
Wołowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Wróblewska Maria
(1)
Zaręba Paulina
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Odbiorca
Programiści
(4)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Aplikacje internetowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(20)
49 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Mastering Ethereum: Building Smart Contracts and DApps.
Na stronie tytułowej również informacje o miejscach wydania i wydawcy oryginału - O'Reilly.
Na książce także ISBN oryginału: 9781491971949.
Indeks.
1. Czym jest Ethereum? 37 Porównanie do Bitcoina 37 Komponenty łańcucha bloków 38 Narodziny Ethereum 39 Cztery wersje w rozwoju Ethereum 40 Ethereum - łańcuch bloków o ogólnym przeznaczeniu 41 Komponenty Ethereum 42 Lektura dodatkowa 43 Ethereum i kompletność w sensie Turinga 43 Kompletność w sensie Turinga jako "pożądana cecha" 44 Skutki kompletności w sensie Turinga 44 Od łańcuchów bloków ogólnego użytku do aplikacji DApp 45 Trzecia era internetu 45 Kultura rozwoju Ethereum 46 Dlaczego warto poznać Ethereum? 47 2. Podstawy Ethereum 49 Jednostki waluty ether 49 Wybieranie portfela Ethereum 50 Kontrola i odpowiedzialność 51 Rozpoczynanie pracy z portfelem MetaMask 52 Tworzenie portfela 53 Zmienianie sieci 55 Zdobywanie testowych etherów 56 Wysyłanie etherów z portfela MetaMask 58 Przeglądanie historii transakcji dla adresu 59 Wprowadzenie do światowego komputera 60 Konta EOA i konta kontraktów 61 Prosty kontrakt - kran z testowymi etherami 61 Kompilowanie kontraktu Faucet 64 Tworzenie kontraktu w łańcuchu bloków 66 Interakcja z kontraktem 67 Wyświetlanie adresu kontraktu w eksploratorze bloków 68 Zasilanie kontraktu 68 Wycofywanie środków z kontraktu 69 3. Klienty Ethereum 73 Sieci Ethereum 74 Czy powinieneś uruchamiać pełny węzeł? 74 Wady i zalety pełnych węzłów 75 Wady i zalety publicznych sieci testowych 75 Wady i zalety lokalnego symulowania pracy łańcuchów bloków 76 Uruchamianie klienta Ethereum 77 Wymagania sprzętowe związane z pełnym węzłem 77 Wymagania programowe dotyczące budowania i uruchamiania klientów (węzłów) 78 Klient Parity 79 Klient Go-Ethereum (Geth) 80 Pierwsza synchronizacja łańcuchów bloków opartych na Ethereum 82 Uruchamianie klienta Geth lub Parity 83 Interfejs JSON-RPC 83 Zdalne klienty Ethereum 85 Portfele mobilne (na smartfony) 86 Portfele działające w przeglądarkach 86 4. Kryptografia 89 Klucze i adresy 89 Kryptografia klucza publicznego a kryptowaluty 90 Klucze prywatne 92 Generowanie klucza prywatnego na podstawie liczby losowej 92 Klucze publiczne 94 Kryptografia krzywej eliptycznej 95 Operacje arytmetyczne na krzywej eliptycznej 97 Generowanie klucza publicznego 98 Biblioteki do pracy z krzywą eliptyczną 99 Kryptograficzne funkcje skrótu 99 Kryptograficzna funkcja skrótu w Ethereum - Keccak-256 101 Z której funkcji skrótu korzystasz? 101 Adresy Ethereum 102 Formaty adresów Ethereum 102 Protokół ICAP 103 Kodowanie szesnastkowe z sumami kontrolnymi opartymi na wielkości liter (EIP-55) 104 5. Portfele 107 Przegląd technologii używanych w portfelach 107 Portfele niedeterministyczne (losowe) 108 Portfele deterministyczne (z ziarnem) 110 Portfele HD (BIP-32 i BIP-44) 110 Ziarna i kody mnemoniczne (BIP-39) 110 Zalecane praktyki dotyczące portfeli 112 Kody mnemoniczne (BIP-39) 112 Tworzenie portfela HD na podstawie ziarna 118 Portfele HD (BIP-32) i ścieżki (BIP-43/44) 119 6. Transakcje 125 Struktura transakcji 125 Wartość nonce w transakcji 126 Śledzenie wartości nonce 127 Luki w wartościach nonce, powtarzające się wartości nonce i zatwierdzanie 129 Współbieżność, źródło transakcji i wartości nonce 130 Paliwo dla transakcji 131 Odbiorca transakcji 132 Wartość i dane transakcji 133 Przekazywanie środków do kont EOA i kontraktów 135 Przekazywanie danych do kont EOA lub kontraktów 135 Specjalne transakcje - tworzenie kontraktu 137 Podpisy cyfrowe 139 Algorytm ECDSA 139 Jak działają podpisy cyfrowe? 140 Sprawdzanie poprawności podpisu 140 Obliczenia w algorytmie ECDSA 141 Podpisywanie transakcji w praktyce 142 Tworzenie i podpisywanie nieprzetworzonych transakcji 143 Tworzenie nieprzetworzonych transakcji zgodnych z EIP-155 143 Przedrostek w podpisie (v) i odzyskiwanie klucza publicznego 144 Oddzielanie podpisywania od przesyłania (podpisywanie w trybie offline) 145 Rozsyłanie transakcji 147 Rejestrowanie danych w łańcuchu bloków 147 Transakcje z wieloma podpisami 148 7. Inteligentne kontrakty i język Solidity 149 Czym jest inteligentny kontrakt? 149 Cykl życia inteligentnego kontraktu 150 Wprowadzenie do wysokopoziomowych języków w Ethereum 151 Tworzenie inteligentnego kontraktu za pomocą Solidity 153 Wybieranie wersji języka Solidity 153 Pobieranie i instalowanie Solidity 154 Środowisko programistyczne 154 Pisanie prostego programu w języku Solidity 155 Kompilowanie przy użyciu kompilatora Solidity (solc) 155 Interfejs ABI kontraktów w Ethereum 155 Wybieranie kompilatora Solidity i wersji języka 156 Programowanie w języku Solidity 157 Typy danych 157 Wbudowane zmienne globalne i funkcje 159 Definicja kontraktu 161 Funkcje 162 Konstruktor kontraktu i polecenie selfdestruct 163 Dodawanie konstruktora i polecenia selfdestruct do kontraktu Faucet 164 Modyfikatory funkcji 165 Dziedziczenie kontraktów 166 Obsługa błędów (assert, require i revert) 168 Zdarzenia 169 Wywoływanie innych kontraktów (polecenia send, call, callcode i delegatecall) 172 Kwestie związane z paliwem 176 Unikanie tablic o dynamicznie określanej wielkości 177 Unikanie wywołań innych kontraktów 177 Szacowanie kosztów paliwa 177 8. Inteligentne kontrakty i język Vyper 179 Luki a Vyper 179 Porównanie z Solidity 180 Modyfikatory 180 Dziedziczenie klas 181 Wewnątrzwierszowe stosowanie asemblera 181 Przeciążanie funkcji 182 Rzutowanie typów zmiennych 182 Warunki wstępne i końcowe 183 Dekoratory 184 Kolejność funkcji i zmiennych 184 Kompilacja 185 Ochrona przed błędami przepełnienia na poziomie kompilatora 186 Odczyt i zapis danych 186 9. Bezpieczeństwo inteligentnych kontraktów 189 Zalecane praktyki z zakresu bezpieczeństwa 189 Zagrożenia z obszaru bezpieczeństwa i antywzorce 190 Wielobieżność 190 Praktyczny przykład - The DAO 194 Przepełnienie i niedopełnienie arytmetyczne 194 Przykłady praktyczne - PoWHC i przepełnienie przy transferze zbiorczym (CVE-2018-10299) 198 Nieoczekiwane ethery 198 Więcej przykładów 202 DELEGATECALL 202 Praktyczny przykład - portfel Parity z wielopodpisem (drugi atak) 206 Domyślne poziomy widoczności 207 Praktyczny przykład - portfel Parity z wielopodpisem (pierwszy atak) 208 Złudzenie losowości 209 Praktyczny przykład - kontrakty z generatorami liczb pseudolosowych 210 Korzystanie z zewnętrznych kontraktów 210 Praktyczny przykład - przynęta i wielobieżność 214 Atak związany z krótkimi adresami i parametrami 215 Niesprawdzanie wartości zwracanych przez funkcję call 217 Przykład praktyczny - kontrakty Etherpot i King of the Ether 218 Sytuacje wyścigu i front running 219 Praktyczne przykłady - ERC20 i Bancor 221 Ataki DoS 221 Praktyczny przykład - GovernMental 223 Manipulowanie znacznikiem czasu bloku 224 Praktyczny przykład - GovernMental 225 Ostrożnie z konstruktorami 225 Praktyczny przykład - Rubixi 226 Niezainicjowane wskaźniki do pamięci trwałej 226 Praktyczne przykłady - przynęty OpenAddressLottery i CryptoRoulette 228 Liczby zmiennoprzecinkowe i precyzja 229 Praktyczny przykład - Ethstick 230 Uwierzytelnianie z użyciem zmiennej tx.origin 230 Kontrakty bibliotek 232 10. Tokeny 235 W jaki sposób tokeny są używane? 235 Tokeny i wymienność 237 Ryzyko związane z drugą stroną transakcji 237 Tokeny i nieodłączność (wewnętrzność) 237 Używanie tokenów - narzędzia czy aktywa 238 To kaczka! 239 Tokeny narzędziowe - komu są potrzebne? 239 Tokeny w Ethereum 240 Standard ERC20 241 Tworzenie własnego tokenu ERC20 244 Problemy z tokenami ERC20 254 ERC223 - proponowany standard interfejsu kontraktów tokenów 255 ERC777 - proponowany standard interfejsu kontraktów tokenów 256 ERC721 - standard niewymiennych tokenów 258 Stosowanie standardów związanych z tokenami 260 Czym są standardy dotyczące tokenów? Do czego służą? 260 Czy powinieneś stosować opisane standardy? 260 Bezpieczeństwo dzięki dojrzałości 261 Rozszerzenia standardów dotyczących interfejsów tokenów 261 Tokeny i emisje ICO 262 11. Wyrocznie 265 Dlaczego potrzebne są wyrocznie? 265 Przypadki użycia wyroczni i przykłady 266 Wzorce projektowe dotyczące wyroczni 267 Uwierzytelnianie danych 270 Wyrocznie obliczeniowe 271 Zdecentralizowane wyrocznie 272 Interfejsy klientów wyroczni w języku Solidity 273 12. Zdecentralizowane aplikacje (DApp) 279 Czym jest aplikacja DApp? 280 Back-end (inteligentny kontrakt) 281 Front-end (internetowy interfejs użytkownika) 281 Przechowywanie danych 282 Zdecentralizowane protokoły przekazywania komunikatów 282 Prosta przykładowa aplikacja DApp - Auction 283 Aplikacja Auction - inteligentne kontrakty back-endu 284 Aplikacja Auction - front-endowy interfejs użytkownika 287 Dalsze decentralizowanie aplikacji Auction 288 Zapisywanie aplikacji Auction w systemie Swarm 289 Przygotowywanie systemu Swarm 289 Przesyłanie plików do systemu Swarm 290 Usługa Ethereum Name Service (ENS) 292 Historia usługi ENS 292 Specyfikacja usługi ENS 292 Dolna warstwa - właściciele nazw i resolwery 293 Warstwa pośrednia - węzły .eth 295 Najwyższa warstwa - tokeny deed 296 Rejestrowanie nazwy 297 Zarządzanie nazwą w usłudze ENS 300 Resolwery w usłudze ENS 301 Tłumaczenie nazwy na skrót w systemie Swarm (treść) 302 Od tradycyjnych aplikacji do aplikacji DApp 303 13. Maszyna wirtualna Ethereum 305 Czym jest maszyna EVM? 305 Porównanie z istniejącymi technologiami 307 Zbiór instrukcji maszyny EVM (operacje w kodzie bajtowym) 307 Stan w Ethereum 310 Kompilowanie kodu w języku Solidity do kodu bajtowego maszyny EVM 311 Kod do instalowania kontraktu 314 Dezasemblacja kodu bajtowego 315 Kompletność w sensie Turinga a paliwo 319 Paliwo 320 Obliczanie zużycia paliwa w trakcie wykonywania kodu 320 Uwagi związane z obliczaniem zużycia paliwa 321 Zużycie paliwa a cena paliwa 321 Limit paliwa dla bloku 322 14. Konsensus 325 Konsensus oparty na dowodach pracy 326 Osiąganie konsensusu na podstawie dowodów stawki 326 Ethash - algorytm dowodów pracy w Ethereum 327 Casper - algorytm dowodów stawki dla Ethereum 328 Reguły osiągania konsensusu 329 Kontrowersje i konkurencja 329 A. Historia forków w Ethereum 331 B. Standardy używane w Ethereum 339 C. Kody operacji i zużycie paliwa w maszynie EVM w Ethereum 347 D. Narzędzia programistyczne, platformy i biblioteki 355 E. Biblioteka web3.js - samouczek 373 F. Krótkie odsyłacze 377
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII F 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148500 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : Building progressive web apps.
Na okładce i stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału O'REILLY.
Indeks.
Wprowadzenie do progresywnych aplikacji webowych Powrót sieci WWW Obecny krajobraz aplikacji mobilnych Zalety progresywnych aplikacji webowych Karta, WWW i service worker Pierwszy skrypt service worker Konfigurowanie projektu przykładowego Witamy w hotelu Gotham Imperial Poznawanie kodu Obecne działanie w trybie offline Tworzenie pierwszego skryptu service worker Co to jest progresywne udoskonalanie? Protokół HTTPS i skrypty service worker Pobieranie zawartości z sieci WWW Przechwytywanie żądań w trybie offline Tworzenie odpowiedzi HTML Pojęcie zasięgu skryptu service worker Interfejs API CacheStorage Co to jest CacheStorage, a co ważniejsze, czym nie jest Decydowanie o czasie buforowania Zapisywanie żądań w CacheStorage Pobieranie żądań z CacheStorage Buforowanie w przykładowej aplikacji Dopasowywanie właściwych odpowiedzi do poszczególnych żądań Buforowanie HTTP i nagłówki HTTP Cykl życia skryptu service worker i zarządzanie buforowaniem Cykl życia skryptu service worker Cykl życia skryptu service worker i znaczenie metody waitUntil Aktualizowanie skryptu service worker Dlaczego potrzebne jest zarządzanie buforowaniem Zarządzanie buforowaniem i czyszczenie starych pamięci cache Ponowne używanie zbuforowanych odpowiedzi Konfigurowanie serwera, aby udostępnia! właściwe nagłówki buforowania Narzędzia dla programistów Konsola Próbowałeś wyłączyć i włączyć to ponownie? Inspekcja CacheStorage i IndexedDB Dławienie sieci i symulowanie warunków offline Lighthouse Podejście najpierw tryb offline Na czym polega podejście najpierw tryb offline? Typowe wzorce buforowania Mieszanie i łączenie: tworzenie nowych wzorców Planowanie strategii buforowania Implementacja strategii buforowania Architektura powłoki aplikacji Dołączanie treści do początkowego renderowania Implementacja powłoki aplikacji Lokalne przechowywanie danych w IndexedDB Co to jest IndexedDB Używanie IndexedDB Otwieranie połączenia z bazą danych Wersjonowanie bazy danych/modyfikowanie magazynu obiektów Dodawanie danych do magazynu obiektów Odczytywanie danych z magazynu obiektów Zarządzanie wersjami IndexedDB Odczytywanie obiektów przy użyciu kursora Tworzenie indeksów Odczytywanie danych przy użyciu indeksu Ograniczenia zakresu kursora Ustawianie kierunku kursora Aktualizowanie obiektów w magazynie obiektów Usuwanie obiektów z magazynu obiektów Usuwanie wszystkich obiektów z magazynu obiektów Obsługa propagacji błędów w IndexedDB IndexedDB dla mistrzów SQL IndexedDB w praktyce Obiecana baza danych Utrzymanie IndexedDB Używanie IndexedDB w skrypcie service worker Ekosystem IndexedDB PouchDB localForage Dexie.js IndexedDB Promised Zapewnianie funkcjonalności offline dzięki synchronizacji w tle Działanie synchronizacji w tle SyncManager Dostęp od interfejsu SyncManager Rejestrowanie zdarzeń Zdarzenia synchronizacji Tagi zdarzeń Pobieranie listy zarejestrowanych zdarzeń synchronizacji Ostatnie szanse Przekazywanie danych do zdarzenia synchronizacji Utrzymywanie kolejki akcji w IndexedDB Utrzymywanie kolejki żądań w IndexedDB Przekazywanie danych w tagu zdarzenia sync Dodawanie synchronizacji w tle do przykładowej aplikacji Komunikacja między skryptem service worker a stroną przy użyciu publikowania wiadomości Przesyłanie wiadomości z okna do skryptu service worker Przesyłanie wiadomości ze skryptu service worker do wszystkich otwartych okien Przesyłanie wiadomości ze skryptu service worker do konkretnego okna Utrzymywanie otwartego łącza komunikacyjnego za pomocą MessageChannel Komunikacja między oknami Publikowanie wiadomości ze zdarzenia sync do strony Zdobywanie miejsca na ekranie startowym dzięki instalacji aplikacji webowych Możliwość instalacji aplikacji webowych W jaki sposób przeglądarki decydują, kiedy pokazać baner instalacji aplikacji Anatomia manifestu aplikacji webowej Wady, skutki uboczne i przyszła zgodność W zasięgu powiadomień z serwera Działanie powiadomień z serwera Interfejs API Notification Interfejs API Push Push + Notification Tworzenie powiadomień Żądanie pozwolenia na powiadomienia Pokazywanie powiadomień Dodawanie obsługi powiadamiania do aplikacji Gotham Imperial Hotel Subskrypcja zdarzeń push przez użytkownika Generowanie kluczy VAPID: publicznego i prywatnego Generowanie klucza GCM Tworzenie nowej subskrypcji Subskrypcja wiadomości push dla użytkowników Gotham Imperial Hotel Wysyłanie zdarzeń push z serwera Nasłuchiwanie zdarzeń push i pokazywanie powiadomień Przesłuchiwanie powiadomień Środowisko użytkownika progresywnej aplikacji webowej Wdzięk i zaufanie Komunikowanie stanu ze skryptu service worker Komunikacja przy użyciu biblioteki Progressive UI KITT Typowe komunikaty w progresywnych aplikacjach webowych Ukończenie buforowania Zbuforowano stronę Akcja się nie powiodła, ale zostanie ukończona po odzyskaniu łączności Włączono powiadomienia Dobieraj właściwe słowa Zawsze finalizuj Projekt progresywnej aplikacji webowej Projekt powinien odzwierciedlać zmienne warunki Projekt powinien pasować do środowiska Projekt powinien adaptować się do konkretnego medium Projekt powinien wzbudzać pewność i informować użytkownika Projekt powinien pomóc osiągać cele użytkowników i firmy Podejmowanie odpowiedzialności za monit o instalacji Mierzenie i określanie docelowej wydajności przy użyciu RAIL Następne rozwiązania dla aplikacji PWA Akceptowanie płatności przy użyciu interfejsu API Payment Request Zarządzanie użytkownikami za pomocą interfejsu API Credential Management Grafika w czasie rzeczywistym dzięki WebGL Futurystyczne interfejsy API z rozpoznawaniem mowy Rzeczywistość wirtualna w przeglądarce dzięki WebVR Łatwe udostępnienie do aplikacji i z aplikacji Udane interfejsy użytkownika odtwarzające multimedia Nowa wspaniała era Skrypty service worker: wspaniała możliwość wykorzystania standardu ES2015 Literały szablonowe Funkcje strzałkowe Destrukturyzacja obiektu Więcej ES2015 Pełnoekranowe reklamy wewnętrzne: jak znienawidziłem trzaśnięcia drzwiami CORS kontra NO-CORS
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 143
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145622 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Darmowe, ale z haczykiem / Mateusz Berkieta. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2008, nr 11, s.77-78. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Web development with Node and Express: leveraging the JavaScript Stack.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Na stronie redakcyjnej również ISBN oryginału: 9781492053514.
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
1. Wprowadzenie do technologii Express 19 JavaScriptowa rewolucja 19 Wprowadzenie do technologii Express 20 Aplikacje działające po stronie serwera i aplikacje działające po stronie klienta 22 Krótka historia platformy Express 23 Node - nowy rodzaj serwera WWW 23 Ekosystem Node 24 Licencje 25 2. Pierwsze kroki w Node 27 Pobieranie Node 27 Użycie terminala 27 Edytory 29 npm 30 Prosty serwer WWW z użyciem Node 31 Witaj, świecie 31 Programowanie sterowane zdarzeniami 32 Trasowanie 32 Zwracanie zasobów statycznych 33 Przejdźmy do platformy Express 35 3. Oszczędność czasu dzięki Expressowi 37 Tworzenie szkieletu aplikacji 37 Witryna WWW Meadowlark Travel 37 Wstępne kroki 38 Widoki i układy 41 Statyczne pliki i widoki 44 Dynamiczne treści w widokach 44 4. Porządki 47 Struktura plików i katalogów 47 Najlepsze praktyki 48 Kontrola wersji 48 Jak używać systemu Git wraz z tą książką? 49 Samodzielne pisanie kodu 49 Korzystanie z przykładowego kodu 50 Pakiety npm 51 Metadane projektu 52 Moduły Node 53 5. Zapewnienie jakości 57 Plan zapewnienia jakości 58 QA: czy warto? 59 Logika kontra prezentacja 60 Rodzaje testów 60 Przegląd technik zapewniania jakości 61 Instalowanie i konfigurowanie platformy Jest 61 Testy jednostkowe 62 Tworzenie atrap 62 Refaktoryzacja aplikacji pod kątem testowalności 63 Pisanie pierwszego testu 63 Utrzymanie testów 65 Pokrycie testami 66 Testy integracyjne 67 Lintowanie 69 Ciągła integracja 72 6. Obiekty żądania i odpowiedzi 75 Elementy URL 75 Metody żądania HTTP 76 Nagłówki żądań 77 Nagłówki odpowiedzi 77 Internet Media Type 78 Ciało żądania 78 Obiekt żądania 78 Obiekt odpowiedzi 80 Znajdowanie dodatkowych informacji 82 Najważniejsze funkcje 82 Renderowanie treści 83 Przetwarzanie formularzy 84 Udostępnianie API 85 7. Tworzenie szablonów za pomocą silnika Handlebars 87 Nie ma absolutnych zasad z wyjątkiem tej jednej 88 Wybór silnika szablonów 89 Pug, czyli inne podejście 89 Podstawy silnika Handlebars 91 Komentarze 91 Bloki 92 Szablony po stronie serwera 93 Widoki i układy 94 Stosowanie (lub niestosowanie) układów w aplikacjach Expressa 95 Sekcje 96 Części 97 Doskonalenie szablonów 99 8. Przetwarzanie formularzy 101 Wysyłanie danych klienta na serwer 101 Formularze HTML 101 Kodowanie 102 Inne sposoby obsługi formularzy 102 Przetwarzanie formularzy w platformie Express 104 Wysyłanie danych formularza za pomocą funkcji fetch 106 Przesyłanie plików 108 Przesyłanie plików za pomocą funkcji fetch 110 Ulepszamy interfejs użytkownika formularza do przesyłania plików 111 9. Obiekty cookie i sesje 113 Przeniesienie danych dostępowych na zewnątrz 114 Obiekty cookie w Expressie 115 Sprawdzanie zawartości cookie 117 Sesje 117 Magazyny pamięci 117 Stosowanie sesji 119 Użycie sesji do implementowania wiadomości typu flash 119 Przeznaczenie sesji 121 10. Oprogramowanie pośredniczące 123 Zasady dotyczące oprogramowania pośredniczącego 124 Przykłady oprogramowania pośredniczącego 124 Często wykorzystywane oprogramowanie pośredniczące 127 Oprogramowanie pośredniczące od zewnętrznych producentów 129 11. Wysyłanie wiadomości e-mail 131 SMTP, MSA i MTA 131 Otrzymywanie poczty elektronicznej 132 Nagłówki poczty elektronicznej 132 Formaty wiadomości e-mail 133 E-mail w formacie HTML 133 Nodemailer 134 Wysyłanie poczty elektronicznej 135 Wysyłanie wiadomości do wielu odbiorców 135 Lepsze opcje wysyłania masowych wiadomości 136 Wysyłanie poczty w formacie HTML 136 Obrazy w wiadomościach e-mail w formacie HTML 137 Użycie widoków do wysyłania wiadomości w formacie HTML 138 Opakowanie funkcjonalności wiadomości e-mail 139 12. Kwestie produkcyjne 143 Środowiska wykonywania 143 Konfiguracja specyficzna dla środowiska 144 Uruchamianie procesów Node 145 Skalowanie witryny WWW 146 Skalowanie poziome z użyciem klastrów 147 Obsługa nieprzechwyconych wyjątków 149 Skalowanie poziome za pomocą wielu serwerów 151 Monitorowanie witryny WWW 151 Monitoring czasu działania za pomocą narzędzi od innych producentów 152 Testy wytrzymałościowe 152 13. Trwałość 155 Trwałość z wykorzystaniem systemu plików 155 Trwałość z wykorzystaniem chmury 157 Trwałość z wykorzystaniem baz danych 158 Uwaga dotycząca wydajności 158 Tworzenie abstrakcji warstwy danych 159 Konfiguracja MongoDB 160 Mongoose 161 Połączenia z bazą danych za pośrednictwem Mongoose 161 Tworzenie schematów i modeli 162 Dodawanie początkowych danych 163 Pobieranie danych 165 Dodawanie danych 167 PostgreSQL 168 Dodawanie danych 173 Baza danych jako magazyn sesji 174 14. Trasowanie 179 Trasy i SEO 181 Subdomeny 181 Funkcje obsługi tras są elementami oprogramowania pośredniczącego 182 Ścieżki tras i wyrażenia regularne 184 Parametry trasy 184 Porządkowanie tras 185 Deklarowanie tras w module 186 Logiczne grupowanie funkcji obsługi tras 187 Automatyczne renderowanie widoków 188 15. API typu REST i JSON 189 JSON i XML 190 Tworzenie API 190 Zgłaszanie błędów API 191 Mechanizm Cross-Origin Resource Sharing 192 Testy 193 Udostępnianie API za pomocą platformy Express 195 16. Aplikacje jednostronicowe 197 Krótka historia tworzenia aplikacji WWW 197 Technologie SPA 200 Tworzenie aplikacji za pomocą Reacta 201 Podstawy aplikacji tworzonych za pomocą Reacta 202 Strona główna 203 Trasowanie 205 Strona Wycieczki - projekt wizualny 207 Strona Wycieczki - integracja z serwerem 208 Wysyłanie informacji na serwer 210 Zarządzanie stanem 212 Opcje wdrażania 214 17. Treści statyczne 217 Kwestie wydajnościowe 218 Systemy dostarczania treści 219 Projektowanie z myślą o CDN 219 Witryna renderowana po stronie serwera 220 Aplikacje jednostronicowe 220 Zapisywanie zasobów statycznych w pamięci podręcznej 221 Zmiana treści statycznych 222 18. Bezpieczeństwo 225 HTTPS 225 Generowanie certyfikatu 226 Korzystanie z darmowego urzędu certyfikacji 227 Zakup certyfikatu 228 Włączanie HTTPS dla aplikacji napisanych za pomocą Expressa 229 Uwaga dotycząca portów 230 HTTPS i proxy 231 Ataki Cross-Site Request Forgery 232 Uwierzytelnianie 233 Uwierzytelnianie kontra autoryzacja 233 Problem dotyczący haseł 234 Uwierzytelnianie za pośrednictwem innych podmiotów 234 Przechowywanie danych użytkowników w bazie danych 235 Uwierzytelnianie kontra rejestracja oraz doświadczenie użytkownika 236 Passport 237 Autoryzacja oparta na rolach 245 Dodawanie dostawcy uwierzytelniania 246 Podsumowanie 248 19. Integracja z zewnętrznymi API 249 Serwisy społecznościowe 249 Wtyczki serwisów społecznościowych i wydajność witryny 249 Wyszukiwanie tweetów 250 Renderowanie tweetów 253 Geokodowanie 255 Geokodowanie z użyciem Google 255 Geokodowanie danych 257 Wyświetlanie mapy 258 Dane o pogodzie 259 20. Debugowanie 263 Pierwsza zasada debugowania 263 Wykorzystanie REPL i konsoli 264 Użycie wbudowanego debuggera Node 265 Klienty inspekcji Node 265 Debugowanie funkcji asynchronicznych 269 Debugowanie kodu platformy Express 270 21. Publikacja 273 Rejestracja domeny i hosting 273 System nazw domen 274 Bezpieczeństwo 274 Domeny najwyższego poziomu 275 Subdomeny 276 Serwery nazw 276 Hosting 278 Giganci 279 Wdrażanie 280 22. Konserwacja 285 Zasady konserwacji 285 Opracowanie długoterminowego planu 285 Użycie systemu kontroli wersji 287 Korzystanie z narzędzia do śledzenia błędów 287 Dbałość o higienę 287 Nieodkładanie na później 288 Rutynowe sprawdzanie jakości 288 Monitorowanie danych analitycznych 288 Optymalizacja wydajności 289 Priorytetyzacja śledzenia potencjalnych klientów 289 Zapobieganie "niewidocznym" porażkom 291 Ponowne wykorzystanie kodu i refaktoryzacja 291 Prywatny rejestr npm 291 Oprogramowanie pośredniczące 292 23. Dodatkowe zasoby 295 Dokumentacja online 295 Periodyki 296 Stack Overflow 296 Wkład w rozwój platformy Express 298
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 144
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149869 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Rozdział 1. Wstęp do biblioteki React 13 Stara szkoła - witryny wielostronowe 14 Nowa szkoła - witryny jednostronowe 15 Przedstawiamy React 18 Automatyczne zarządzanie stanem interfejsu użytkownika 18 Błyskawiczne modyfikowanie modelu DOM 19 Interfejsy API do tworzenia naprawdę rozbudowanych interfejsów użytkownika 20 Elementy interfejsu zdefiniowane całkowicie w języku JavaScript 21 Tylko V w architekturze MVC 22 Rozdział 2. Twoja pierwsza aplikacja React 25 Język JSX 26 Pierwsze kroki z React 27 Wyświetlenie imienia 28 To wszystko jest dobrze znane 30 Zmiana miejsca docelowego 30 Trochę stylu! 31 Rozdział 3. Komponenty biblioteki React 35 Krótkie przypomnienie funkcji 36 Zmiana obsługi interfejsu użytkownika 37 Komponent React 39 Utworzenie komponentu "Witaj, świecie!" 40 Właściwości 43 Operacja 1.: zmiana definicji komponentu 43 Operacja 2.: zmiana wywołania komponentu 43 Dzieci komponentu 44 Rozdział 4. Style w bibliotece React 47 Wyświetlenie kilku samogłosek 47 Stylizowanie treści za pomocą reguł CSS 49 Struktura generowanego kodu HTML 49 Nadajmy styl wreszcie! 50 Stylizowanie treści według React 51 Tworzenie obiektu stylizującego 52 Właściwa stylizacja treści 53 Dostosowywanie koloru tła 54 Rozdział 5. Tworzenie złożonych komponentów 57 Od elementów interfejsu do komponentów 57 Określenie głównych elementów wizualnych 58 Określenie potrzebnych komponentów 61 Tworzenie komponentów 63 Komponent Card 64 Komponent Square 65 Komponent Label 66 Znowu przekazywanie właściwości! 68 Dlaczego możliwość łączenia komponentów jest super? 70 Rozdział 6. Przekazywanie właściwości 73 Opis problemu 73 Szczegółowy opis problemu 75 Poznaj operator rozciągania 79 Lepszy sposób przekazywania właściwości 80 Rozdział 7. Witamy ponownie JSX! 83 Co się dzieje z kodem JSX? 83 Atuty JSX, które trzeba znać 84 Wyrażenia 85 Zwracanie wielu elementów 85 Nie można definiować stylów CSS w kodzie 87 Komentarze 87 Wielkości liter, elementy HTML i komponenty 88 Kod JSX można stosować wszędzie 89 Rozdział 8. Obsługa stanów w React 91 Stosowanie stanów 91 Punkt wyjścia 91 Włączenie licznika 93 Określanie początkowej wartości stanu 94 Uruchomienie czasomierza i ustawienie stanu 95 Wizualizacja zmiany stanu 97 Opcja: pełny kod 97 Rozdział 9. Od danych do interfejsu użytkownika 101 Przykład 101 Kod JSX można stosować wszędzie (część II) 103 Tablice 104 Rozdział 10. Zdarzenia w React 109 Nasłuchiwanie i obsługiwanie zdarzeń 109 Punkt wyjścia 110 Przygotowanie przycisku do reagowania na kliknięcie 112 Właściwości zdarzenia 113 Poznaj zdarzenia syntetyczne 114 Korzystanie z właściwości zdarzeń 115 Więcej o zawiłościach zdarzeń 116 Zdarzeń nie można nasłuchiwać bezpośrednio w komponentach 116 Nasłuchiwanie zwykłych zdarzeń modelu DOM 118 Obiekt this w procedurze obsługi zdarzenia 119 React, ale dlaczego? 120 Kompatybilność ze starszymi przeglądarkami 120 Większa wydajność 120 Rozdział 11. Cykl życia komponentu 123 Poznaj metody cyklu życia 123 Metody cyklu życia w akcji 124 Faza pierwszego wyświetlenia 127 Faza aktualizacji 128 Faza odmontowania 131 Rozdział 12. Dostęp do elementów DOM w bibliotece React 133 Aplikacja Koloryzator 135 Poznaj referencje 137 Portale 140 Rozdział 13. Konfiguracja środowiska React bez stresu 145 Przedstawiamy projekt Create React 147 Opis utworzonego projektu 149 Utworzenie aplikacji "Witaj, świecie!" 152 Kompilacja wersji produkcyjnej 155 Rozdział 14. Przetwarzanie zewnętrznych danych w aplikacji React 157 Podstawy zapytań HTTP 159 Czas na React! 160 Pierwsze kroki 161 Uzyskanie adresu IP 162 Upiększenie aplikacji 164 Rozdział 15. Niebanalna lista zadań 169 Pierwsze kroki 171 Utworzenie początkowego interfejsu użytkownika 172 Utworzenie pozostałej części aplikacji 173 Dodawanie zadań 173 Wyświetlanie zadań 176 Stylizacja aplikacji 179 Usuwanie zadań 180 Animacje! 182 Rozdział 16. Tworzenie wysuwanego menu za pomocą biblioteki React 185 Jak działa wysuwane menu? 185 Przygotowanie wysuwanego menu 188 Pierwsze kroki 190 Wyświetlanie i ukrywanie menu 192 Utworzenie przycisku 193 Utworzenie menu 194 Rozdział 17. Zapobieganie niepotrzebnemu wyświetlaniu komponentów 197 Metoda render() 197 Optymalizacja wywołań metody render() 199 Kontynuacja przykładu 199 Monitorowanie wywołań metod render() 200 Modyfikacja aktualizacji komponentu 203 Komponent PureComponent 204 Rozdział 18. Tworzenie jednostronowej aplikacji za pomocą biblioteki React Router 207 Przykład 208 Pierwsze kroki 209 Tworzenie jednostronowej aplikacji 210 Wyświetlenie początkowej ramki 210 Utworzenie widoków z treścią 211 Biblioteka React Router 213 Kilka poprawek 215 Korekta procesu kierowania 215 Dodanie stylu 216 Wyróżnienie aktywnego odnośnika 217 Rozdział 19. Wprowadzenie do biblioteki Redux 219 Czym jest Redux? 220 Prosta aplikacja wykorzystująca bibliotekę Redux 223 Czas na bibliotekę Redux 223 Światło, kamera, akcja! 224 Reduktor 225 Magazyn 227 Rozdział 20. Stosowanie bibliotek React i Redux 229 Biblioteki React i Redux oraz zarządzanie stanem aplikacji 234 Wspólne funkcjonalności bibliotek React i Redux 234 Przygotowanie 237 Utworzenie aplikacji 237
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 130
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147421 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Poznaj ASP.NET 2.0 i naucz się tworzyć wydajne aplikacje internetowe! Jak dostosować środowisko robocze do własnych wymogów? Kiedy stosować C#, a kiedy Visual Basic? W jaki sposób przyspieszyć proces tworzenia aplikacji?
Tyt. oryg. : Build Your ASP.NET 2.0 Web Site Using C# & VB.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Zakupy z Vue.js Terminologia Historia Rzeczy, które musisz wiedzieć o Vue Idziemy na zakupy! Implementacja listy zakupów przy użyciu jQuery Za pomocą Vue.js Analiza wiązania danych za pomocą narzędzi programisty Modyfikacja modelu po wprowadzeniu danych przez użytkownika Wyświetlanie listy elementów za pomocą dyrektywy v-for Zaznaczanie elementów listy zakupów Dodawanie nowych elementów do listy zakupów za pomocą dyrektywy v-on Korzystanie z Vue.js w istniejącym projekcie Vue.js 2.0! Projekty, w których wykorzystano Vue.js Grammarly Optimizely FilterBlend PushSilver Organizacja książki Zmiana tytułu przy użyciu właściwości obliczanych Dopełnienie wartości za pomocą właściwości obliczanych Kontrola stanu przy użyciu przycisków startu, pauzy i stopu Podstawy - instalacja i użytkowanie Wzorzec architektoniczny MVVM Metoda defineProperty Gettery i setery, Porównanie z innymi frameworkami, React, Angular Vue Podstawy Vue.js Komponenty Dyrektywy Wtyczki Stan aplikacji i Vuex Vue-cli Wtyczki Vue dostępne w środowiskach IDE Instalacja Użytkowanie i debugowanie aplikacji Vue.js Tworzenie szkieletu aplikacji Szkielet aplikacji Lista zakupów Szkielet aplikacji Pomodoro Komponenty - zasada działania i zastosowanie Powrót do komponentów Korzyści z używania komponentów Deklaracja szablonów w formacie HTML Obsługa właściwości data i el w komponencie Zasięg komponentów Komponenty zawierające inne komponenty Przebudowa aplikacji Lista zakupów za pomocą prostych komponentów Definiowanie szablonów dla wszystkich komponentów i rejestrowanie komponentów Komponenty jednoplikowe Wtyczki dla środowisk IDE Styl i zasięg Automatyczne odświeżanie Preprocesory Przebudowa aplikacji Lista zakupów za pomocą jednoplikowych komponentów AddItemComponent Konfiguracja komponentów ItemComponent i ItemsComponent Przebudowa aplikacji Pomodoro za pomocą komponentów jednoplikowych Reaktywne wiązanie efektów przejścia CSS Reaktywność - wiązanie danych Interpolacja danych Dodajemy nagłówek ze stanem aplikacji Wyrażenia i filtry Dyrektywy raz jeszcze Wiązanie dwukierunkowe przy użyciu dyrektywy v-model Dwukierunkowe wiązanie między komponentami Wiązanie atrybutów za pomocą dyrektywy v-bind Wyświetlanie warunkowe przy użyciu dyrektyw v-if i v-show Przetwarzanie tablicy za pomocą dyrektywy v-for Detektory zdarzeń i dyrektywa v-on Koty Vuex - zarządzanie stanem aplikacji Komunikacja typu Dlaczego potrzebujemy globalnego magazynu stanu? Czym jest Vuex? Stan magazynu i gettery Mutacje Akcje Instalacja magazynu Vuex i jego wykorzystanie w naszych aplikacjach Zastosowanie magazynu Vuex w aplikacjach Lista zakupów i Pomodoro Wtyczki - buduj dom ze swoich własnych cegieł Zastosowanie wtyczki vue-resource w aplikacji Lista zakupów Tworzenie prostego serwera Instalacja vue-resource Tworzenie zasobów oraz metod Pobieranie list zakupów przy uruchamianiu aplikacji Aktualizowanie danych na serwerze po zmianach Tworzenie nowej listy zakupów Usuwanie istniejących list zakupów Niestandardowa wtyczka w aplikacji Pomodoro Wtyczka NoiseGenerator Zastosowanie wtyczki w aplikacji Pomodoro Przycisk do przełączania dźwięku Testy - sprawdzanie poprawności działania aplikacji Testy jednostkowe dla aplikacji Vue Testowanie jednostkowe aplikacji Lista zakupów Testowanie akcji Getterów i mutacji Kryteria dobrego testu Stopień pokrycia kodu Symulowanie odpowiedzi serwera i tworzenie asynchronicznych testów Testowanie komponentów, Tworzenie testów jednostkowych dla aplikacji Pomodoro, Co to są testy E2E? Nightwatch do testów E2E, Tworzenie testów E2E dla aplikacji Pomodoro Wdrażanie oprogramowania, GitHub - co to? Travis - co to? Heroku - co to? Przeniesienie aplikacji do repozytorium GitHuba Konfiguracja procesu ciągłej integracji za pomocą Travisa Wdrażanie aplikacji Pomodoro Dziennik zdarzeń Przygotowanie aplikacji do uruchomienia w Heroku Wdrażanie aplikacji Lista zakupów Używanie Heroku lokalnie Vue 2.0 Aplikacje raz jeszcze Aplikacja Lista zakupów Aplikacja Pomodoro Dlaczego to dopiero początek? Dodawanie funkcji do naszych aplikacji Upiększanie Rozszerzanie dostępności na inne urządzenia Rozwiązania ćwiczeń
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII J 76
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145482 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Pro Angular.
Wydanie II odnosi się do oryginału. Na okładce i stronie tytułowej wydawca oryginału Apress.
Indeks.
Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy Praca z Angular Zaawansowane funkcje Angular Jak skonfigurować środowisko programistyczne? Rozdział 2. Pierwsza aplikacja w Angular Przygotowanie środowiska programistycznego Instalowanie Node.js Instalowanie pakietu angular-cli Instalowanie narzędzia git Instalowanie edytora tekstu Instalowanie przeglądarki WWW Utworzenie i przygotowanie projektu Utworzenie projektu Uaktualnienie pliku package.json Uruchamianie serwera Edytowanie pliku HTML Dodanie frameworka Angular do projektu Przygotowanie pliku HTML Utworzenie danych modelu Utworzenie szablonu Uaktualnienie komponentu Połączenie wszystkiego w całość Dodawanie funkcji do przykładowej aplikacji Dodanie tabeli wyświetlającej listę rzeczy do zrobienia Utworzenie dwukierunkowego mechanizmu dołączania danych Dodawanie zadań Rozdział 3. Umieszczenie frameworka Angular w kontekście Sytuacje, w których Angular sprawdza się doskonale Aplikacje dwukierunkowe oraz w postaci pojedynczej strony Wzorzec MVC Model Kontroler (komponent) Widok (szablon) Usługi typu RESTful Najczęstsze pułapki podczas stosowania wzorca MVC Umieszczenie logiki w nieodpowiednim miejscu Przyjęcie formatu danych stosowanego w magazynie danych Wystarczająca ilość wiedzy, aby wpaść w tarapaty Rozdział 4. Krótkie wprowadzenie do HTML i CSS Utworzenie przykładowego projektu Język HTML Element samozamykający się Atrybut Stosowanie atrybutu bez wartości Cytowanie literałów w atrybucie Treść elementu Struktura dokumentu Framework Bootstrap Stosowanie podstawowych klas Bootstrap Użycie frameworka Bootstrap do nadawania stylu tabeli Użycie frameworka Bootstrap do tworzenia formularzy HTML Użycie frameworka Bootstrap do utworzenia układu opartego na siatce Rozdział 5. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript — część 1 Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie plików HTML i JavaScript Konfiguracja kompilatora TypeScript Uruchomienie przykładowego projektu Element script Użycie procedury wczytującej moduł JavaScript Podstawowy sposób pracy Używanie poleceń Definiowanie i używanie funkcji Definiowanie funkcji z parametrami Definiowanie funkcji zwracającej wartość Używanie funkcji jako argumentu innej funkcji Używanie zmiennych i typów Używanie typów podstawowych Używanie operatorów JavaScript Używanie konstrukcji warunkowych Operator równości kontra operator identyczności Jawna konwersja typu Praca z tablicą Użycie literału tablicy Odczyt i modyfikacja zawartości tablicy Wyświetlenie zawartości tablicy Używanie wbudowanych metod przeznaczonych do pracy z tablicą Rozdział 6. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript — część 2 Utworzenie przykładowego projektu Praca z obiektami Używanie literału obiektu Używanie funkcji jako metod Zdefiniowanie klasy Praca z modułami JavaScript Utworzenie modułu Import z modułu JavaScript Użyteczne funkcje języka TypeScript Używanie adnotacji typu Używanie krotki Używanie typów indeksowanych Używanie modyfikatorów dostępu Rozdział 7. SportsStore — rzeczywista aplikacja Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie struktury katalogów Instalowanie dodatkowych pakietów npm Utworzenie usługi sieciowej typu RESTful Utworzenie pliku HTML Uruchomienie przykładowej aplikacji Uruchomienie usługi sieciowej typu RESTful Przygotowanie funkcji projektu Angular Uaktualnienie komponentu głównego Uaktualnienie modułu głównego Analiza pliku typu bootstrap Utworzenie danych modelu Utworzenie klas modelu Utworzenie fikcyjnego źródła danych Utworzenie repozytorium modelu Utworzenie modułu funkcjonalnego Rozpoczęcie pracy nad utworzeniem sklepu internetowego Utworzenie szablonu i komponentu sklepu internetowego Utworzenie modułu funkcjonalnego dla sklepu Uaktualnienie komponentu i modułu głównego Dodawanie funkcji związanych z produktem Wyświetlanie szczegółów produktu Dodawanie możliwości wyboru kategorii Dodawanie stronicowania produktów Utworzenie własnej dyrektywy Rozdział 8. SportsStore — zamówienia i zakupy Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie koszyka na zakupy Utworzenie modelu koszyka na zakupy Utworzenie komponentów podsumowania koszyka na zakupy Integracja koszyka na zakupy ze sklepem internetowym Zaimplementowanie routingu Utworzenie komponentów zawartości koszyka i procesu składania zamówienia Utworzenie i zastosowanie konfiguracji routingu Nawigacja po aplikacji Zabezpieczanie tras Ukończenie funkcji obsługi zawartości koszyka Przetwarzanie zamówienia Rozbudowa modelu Pobieranie szczegółów zamówienia Używanie usługi sieciowej typu RESTful Zastosowanie źródła danych Rozdział 9. SportsStore — administracja Utworzenie przykładowej aplikacji Utworzenie modułu Konfigurowanie systemu routingu Nawigacja do administracyjnego adresu URL Implementowanie uwierzytelniania Poznajemy system uwierzytelniania Rozbudowa źródła danych Konfigurowanie usługi uwierzytelniania Włączenie uwierzytelniania Rozbudowa źródła danych i repozytoriów Utworzenie struktury funkcji administracyjnych Utworzenie komponentów w postaci miejsc zarezerwowanych Przygotowanie wspólnej treści i modułu funkcjonalnego Zaimplementowanie funkcji obsługi produktu Zaimplementowanie funkcji obsługi zamówienia Rozdział 10. SportsStore — wdrożenie Przygotowanie aplikacji do wdrożenia Umieszczenie aplikacji SportsStore w kontenerze Instalowanie narzędzia Docker Przygotowanie aplikacji Utworzenie kontenera Uruchamianie aplikacji Część II Praca z Angular Rozdział 11. Utworzenie projektu Angular Przygotowanie projektu Angular opartego na języku TypeScript Utworzenie projektu Utworzenie i udostępnianie dokumentu HTML Przygotowanie konfiguracji projektu Dodawanie pakietów Rozpoczęcie programowania Angular z użyciem TypeScript Utworzenie modelu Utworzenie szablonu i modułu głównego Modyfikacja modułu Angular Pliku typu bootstrap dla aplikacji Konfigurowanie procedury wczytywania modułu JavaScript Nadanie stylu treści Uruchamianie aplikacji Rozdział 12. Mechanizm dołączania danych Utworzenie przykładowego projektu Jednokierunkowe dołączanie danych Cel dla operacji dołączania danych Wyrażenie dołączania danych Nawias kwadratowy Element HTML Używanie standardowego dołączania właściwości i atrybutu Używanie standardowego dołączania właściwości Używanie dołączania danych w postaci interpolacji ciągu tekstowego Używanie dołączania atrybutu Przypisywanie klas i stylów Używanie dołączania klasy Używanie dołączania stylu Uaktualnienie danych w aplikacji Rozdział 13. Używanie wbudowanych dyrektyw Utworzenie przykładowego projektu Używanie wbudowanej dyrektywy Używanie dyrektywy nglf Używanie dyrektywy ngSwitch Używanie dyrektywy ngFor Używanie dyrektywy ngTemplateOutlet Ograniczenia jednokierunkowego dołączania danych Używanie wyrażeń idempotentnych Kontekst wyrażenia Rozdział 14. Używanie zdarzeń i formularzy Utworzenie przykładowego projektu Przygotowanie komponentu i szablonu Używanie dołączania zdarzenia Poznajemy właściwości zdefiniowane dynamicznie Używanie danych zdarzenia Używanie zmiennej odwołania w szablonie Używanie dwukierunkowego dołączania danych Używanie dyrektywy ngModel Praca z formularzem HTML Dodawanie formularza do przykładowej aplikacji Dodawanie weryfikacji danych formularza Weryfikacja danych całego formularza Używanie formularza opartego na modelu Włączenie funkcji tworzenia formularza opartego na modelu Zdefiniowanie klas modelu formularza Używanie modelu do weryfikacji danych Generowanie elementów na podstawie modelu Utworzenie własnych reguł weryfikacji formularza Zastosowanie własnej reguły weryfikacji Rozdział 15. Tworzenie dyrektywy atrybutu Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie prostej dyrektywy atrybutu Zastosowanie własnej dyrektywy Uzyskanie w dyrektywie dostępu do danych aplikacji Odczyt atrybutów elementu HTML Utworzenie właściwości dołączania danych wejściowych Reagowanie na zmianę właściwości danych wejściowych Utworzenie własnego zdarzenia Dołączanie do własnego zdarzenia Utworzenie operacji dołączania danych w elemencie HTML Używanie dwukierunkowego dołączania danych w elemencie HTML Wyeksportowanie dyrektywy do użycia w zmiennej szablonu Rozdział 16. Tworzenie dyrektywy strukturalnej Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie prostej dyrektywy strukturalnej Implementowanie klasy dyrektywy strukturalnej Włączanie dyrektywy strukturalnej Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej Utworzenie iteracyjnej dyrektywy strukturalnej Dostarczanie dodatkowych danych kontekstu Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej Zmiany danych na poziomie właściwości Zmiany danych na poziomie kolekcji Pobieranie treści elementu HTML Wykonywanie zapytań do wielu elementów potomnych w treści Otrzymywanie powiadomień o zmianie zapytania Rozdział 17. Poznajemy komponent Utworzenie przykładowego projektu Strukturyzacja aplikacji z użyciem komponentów Utworzenie nowych komponentów Definiowanie szablonu Zakończenie restrukturyzacji komponentu głównego Używanie stylów komponentu Definiowanie zewnętrznych stylów komponentu Używanie zaawansowanych funkcji stylów Pobieranie treści szablonu Rozdział 18. Tworzenie i używanie potoku Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy potok Utworzenie własnego potoku Rejestrowanie własnego potoku Zastosowanie własnego potoku Łączenie potoków Utworzenie potoku nieczystego Używanie wbudowanych potoków Formatowanie wartości liczbowych Formatowanie wartości walutowych Formatowanie wartości procentowych Formatowanie wartości daty i godziny Zmiana wielkości znaków ciągu tekstowego Serializowanie danych jako JSON Podział danych tablicy Rozdział 19. Poznajemy usługę Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy problem związany z przekazywaniem obiektów Prezentacja problemu Wykorzystanie mechanizmu wstrzykiwania zależności do rozprowadzania obiektu jako usługi Zadeklarowanie zależności w innych elementach konstrukcyjnych Problem izolacji testu Izolowanie komponentów za pomocą usług i mechanizmu wstrzykiwania zależności Dokończenie zastosowania usług w aplikacji Uaktualnienie komponentu głównego i szablonu Uaktualnianie komponentów potomnych Rozdział 20. Poznajemy dostawcę usługi Utworzenie przykładowego projektu Używanie dostawcy usługi Używanie dostawcy klasy Używanie dostawcy wartości Używanie dostawcy fabryki Używanie dostawcy istniejącej usługi Używanie dostawcy lokalnego Ograniczenia pojedynczego obiektu usługi Utworzenie dostawcy lokalnego w dyrektywie Utworzenie dostawcy lokalnego w komponencie Kontrolowanie spełniania zależności Rozdział 21. Używanie i tworzenie modułu Utworzenie przykładowego projektu Moduł główny Właściwość imports Właściwość declarations Właściwość providers Właściwość bootstrap Utworzenie modułu funkcjonalnego Utworzenie modułu modelu Utworzenie modułu narzędziowego Utworzenie modułu wraz z komponentami Część III Zaawansowane funkcje Angular Rozdział 22. Utworzenie przykładowego projektu Rozpoczęcie pracy nad przykładowym projektem Dodawanie i konfigurowanie pakietów Utworzenie modułu modelu Utworzenie typu danych produktu Utworzenie źródła danych i repozytorium Zakończenie pracy nad modułem modelu Utworzenie modułu core Utworzenie współdzielonej usługi informacji o stanie Utworzenie komponentu tabeli Utworzenie komponentu formularza Zakończenie pracy nad modułem core Utworzenie modułu messages Utworzenie modelu i usługi Utworzenie komponentu i szablonu Zakończenie pracy nad modułem messages Zakończenie pracy nad projektem Plik typu bootstrap Dokument HTML Uruchomienie przykładowego projektu Rozdział 23. Poznajemy bibliotekę Reactive Extensions Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy problem Rozwiązanie problemu za pomocą biblioteki Reactive Extensions Klasa Observable Klasa Observer Klasa Subject Używanie potoku async Używanie potoku async wraz z niestandardowym potokiem Skalowanie w górę modułów funkcjonalnych aplikacji Wyjście poza podstawy Filtrowanie zdarzeń Transformowanie zdarzeń Otrzymywanie jedynie odmiennych zdarzeń Pobieranie i pomijanie zdarzeń Rozdział 24. Wykonywanie asynchronicznych żądań HTTP Utworzenie przykładowego projektu Konfigurowanie modułu funkcjonalności modelu Uaktualnienie komponentu formularza Uruchomienie przykładowego projektu Poznajemy usługę sieciową typu RESTful Zastąpienie statycznego źródła danych Utworzenie usługi nowego źródła danych Konfigurowanie źródła danych Używanie źródła danych typu REST Zapisywanie i usuwanie danych Konsolidowanie żądań HTTP Wykonywanie żądań między domenami Używanie żądań JSONP Konfigurowanie nagłówków żądania Obsługa błędów Wygenerowanie komunikatów przeznaczonych dla użytkownika Faktyczna obsługa błędu Rozdział 25. Routing i nawigacja — część 1 Utworzenie przykładowego projektu Wyłączenie wyświetlania zdarzenia zmiany stanu Rozpoczęcie pracy z routingiem Utworzenie konfiguracji routingu Utworzenie komponentu routingu Uaktualnienie modułu głównego Zakończenie konfiguracji Dodawanie łączy nawigacyjnych Efekt zastosowania routingu Dokończenie implementacji routingu Obsługa zmiany trasy w komponencie Używanie parametrów trasy Nawigacja w kodzie Otrzymywanie zdarzeń nawigacyjnych Usunięcie dołączania zdarzeń i obsługującego je kodu Rozdział 26. Routing i nawigacja — część 2 Utworzenie przykładowego projektu Dodawanie komponentów do projektu Używanie znaków wieloznacznych i przekierowań Używanie znaków wieloznacznych w trasie Używanie przekierowania w trasie Nawigacja w komponencie Reakcja na zmiany w routingu Nadawanie stylu łączu aktywnej trasy Poprawienie przycisku Wszystkie Utworzenie trasy potomnej Utworzenie outletu trasy potomnej Uzyskanie dostępu do parametrów z poziomu tras potomnych Rozdział 27. Routing i nawigacja — część 3 Utworzenie przykładowego projektu Zabezpieczanie tras Opóźnienie nawigacji za pomocą resolvera Uniemożliwienie nawigacji dzięki użyciu strażników Dynamiczne wczytywanie modułów funkcjonalnych Utworzenie prostego modułu funkcjonalnego Dynamiczne wczytywanie modułu Zabezpieczanie dynamicznie wczytywanego modułu Odwołania do nazwanych outletów Utworzenie dodatkowych elementów router-outlet Nawigacja podczas użycia wielu outletów Rozdział 28. Animacje Utworzenie przykładowego projektu Dodanie modułu zapewniającego obsługę animacji Wyłączenie opóźnienia HTTP Uproszczenie szablonu tabeli i konfiguracji routingu Rozpoczęcie pracy z animacjami frameworka Angular Utworzenie animacji Zastosowanie animacji Przetestowanie animacji Poznajemy wbudowane stany aplikacji Poznajemy transformację elementu Utworzenie transformacji dla wbudowanych stanów Kontrolowanie animacji transformacji Poznajemy grupy stylów animacji Zdefiniowanie najczęściej używanych stylów w grupie przeznaczonej do wielokrotnego użycia Używanie transformacji elementu Zastosowanie stylów frameworka CSS Poznajemy zdarzenia wyzwalacza animacji Rozdział 29. Testy jednostkowe w Angular Utworzenie przykładowego projektu Dodawanie pakietów przeznaczonych do wykonywania testów Utworzenie prostego testu jednostkowego Uruchamianie narzędzi Praca z frameworkiem Jasmine Testowanie komponentu Angular Praca z klasą TestBed Testowanie operacji dołączania danych Testowanie komponentu wraz z zewnętrznym szablonem Testowanie zdarzeń komponentu Testowanie właściwości danych wyjściowych Testowanie właściwości danych wejściowych Testowanie operacji asynchronicznej Testowanie dyrektywy Angular
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 119
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146138 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Twój podręcznik programisty!
U góry okł. logo wydaw. oryg.: Apress.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140937 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140400 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symfony w przykładach / Włodzimierz Gajda. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 378 s. : il. ; 24 cm.
U dołu s. tyt. i okł.: Naucz się korzystać z pełni możliwości biblioteki MVC!Co to jest model MVC i dlaczego warto z niego korzystać? Jak programować z użyciem biblioteki MVC? Jak stworzyć aplikację internetową lub stronę www dzięki Symfony?
Przykłady do książki można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Bibliogr. s. 369. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł.: Poznaj i wykorzystaj przyszłość komunikacji internetowej! Wprowadzenie do Windows Comunication Foundation. Konfiguracja usług sieciowych i nowości WCF 4.0. Narzędzia oraz wykorzystanie WCF.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 58
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133126 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132971 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118213 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114610 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Indeks.
Co to jest testowanie zabezpieczeń? Czym są aplikacje internetowe? Podstawowe pojęcia dotyczące aplikacji internetowych Testowanie zabezpieczeń aplikacji internetowej Zasadnicze pytanie brzmi: "Jak" Instalacja darmowych narzędzi Instalacja przeglądarki Firefox Instalacja rozszerzeń przeglądarki Firefox Instalacja rozszerzenia Firebug Instalacja programu WebScarab grupy OWASP Instalowanie Perla i pakietów w systemie Windows Instalacja Perla i korzystanie z repozytorium CPAN w systemie Linux Instalacja narzędzia CAL9000 Instalacja narzędzia ViewState Decoder Instalacja cURL Instalacja narzędzia Pornzilla Instalacja środowiska Cygwin Instalacja narzędzia Nikto 2 Instalacja zestawu narzędzi Burp Suite Instalacja serwera HTTP Apache Prosta obserwacja Przeglądanie źródła HTML strony Zaawansowane przeglądanie kodu źródłowego Obserwacja nagłówków żądań "na żywo" za pomocą dodatku Firebug Obserwacja danych POST "na żywo" za pomocą narzędzia WebScarab Oglądanie ukrytych pól formularza Obserwacja nagłówków odpowiedzi "na żywo" za pomocą dodatku TamperData Podświetlanie kodu JavaScript i komentarzy Wykrywanie zdarzeń JavaScript Modyfikowanie specyficznych atrybutów elementów Dynamiczne śledzenie atrybutów elementów Kodowanie danych w internecie Rozpoznawanie binarnych reprezentacji danych Korzystanie z danych Base64 Konwersja liczb zakodowanych w Base36 na stronie WWW Korzystanie z danych Base36 w Perlu Wykorzystanie danych kodowanych w URL Wykorzystywanie danych w formacie encji HTML Wyliczanie skrótów Rozpoznawanie formatów czasowych Programowe kodowanie wartości oznaczających czas Dekodowanie wartości ViewState języka ASP.NET Dekodowanie danych zakodowanych wielokrotnie Manipulowanie danymi wejściowymi Przechwytywanie i modyfikowanie żądań POST Obejścia ograniczeń pól wejściowych Modyfikowanie adresu URL Automatyzacja modyfikowania adresów URL Testowanie obsługi długich adresów URL Edycja plików cookie Fałszowanie informacji przesyłanych przez przeglądarki w nagłówkach Przesyłanie na serwer plików o złośliwych nazwach Przesyłanie na serwer plików o dużej objętości Przesyłanie plików XML o złośliwej zawartości Przesyłanie plików XML o złośliwej strukturze Przesyłanie złośliwych plików ZIP Przesyłanie na serwer przykładowych plików wirusów Obchodzenie ograniczeń interfejsu użytkownika Automatyzacja masowego skanowania Przeglądanie serwisu WWW za pomocą programu WebScarab Przekształcanie wyników działania programów typu pająk do postaci listy inwentaryzacyjnej Redukowanie listy adresów URL do testowania Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego do redukcji listy Tworzenie kopii lustrzanej serwisu WWW za pomocą programu LWP Tworzenie kopii lustrzanej serwisu WWW za pomocą polecenia wget Tworzenie kopii lustrzanej specyficznych elementów za pomocą polecenia wget Skanowanie serwisu WWW za pomocą programu Nikto Interpretacja wyników programu Nikto Skanowanie serwisów HTTPS za pomocą programu Nikto Używanie programu Nikto z uwierzytelnianiem Uruchamianie Nikto w określonym punkcie startowym Wykorzystywanie specyficznego pliku cookie sesji z programem Nikto Testowanie usług sieciowych za pomocą programu WSFuzzer Interpretacja wyników programu WSFuzzer Automatyzacja wybranych zadań z wykorzystaniem cURL Pobieranie strony za pomocą cURL Pobieranie wielu odmian strony spod adresu URL Automatyczne śledzenie przekierowań Wykorzystanie cURL do testowania podatności na ataki za pomocą skryptów krzyżowych Wykorzystanie cURL do testowania podatności na ataki typu "przechodzenie przez katalog" Naśladowanie specyficznego typu przeglądarki lub urządzenia Interaktywne naśladowanie innego urządzenia Imitowanie wyszukiwarki za pomocą cURL Pozorowanie przepływu poprzez fałszowanie nagłówków referer Pobieranie samych nagłówków HTTP Symulacja żądań POST za pomocą cURL Utrzymywanie stanu sesji Modyfikowanie plików cookie Przesyłanie pliku na serwer za pomocą cURL Tworzenie wieloetapowego przypadku testowego Automatyzacja zadań z wykorzystaniem biblioteki LibWWWPerl Napisanie prostego skryptu Perla do pobierania strony Programowe modyfikowanie parametrów Symulacja wprowadzania danych za pośrednictwem formularzy z wykorzystaniem żądań POST Przechwytywanie i zapisywanie plików cookie Sprawdzanie ważności sesji Testowanie podatności na wymuszenia sesji Wysyłanie złośliwych wartości w plikach cookie Przesyłanie na serwer złośliwej zawartości plików Przesyłanie na serwer plików o złośliwych nazwach Przesyłanie wirusów do aplikacji Parsowanie odpowiedzi za pomocą skryptu Perla w celu sprawdzenia odczytanych wartości Programowa edycja strony Wykorzystanie wątków do poprawy wydajności Wyszukiwanie wad projektu Pomijanie obowiązkowych elementów nawigacji Próby wykonywania uprzywilejowanych operacji Nadużywanie mechanizmu odzyskiwania haseł Nadużywanie łatwych do odgadnięcia identyfikatorów Odgadywanie danych do uwierzytelniania Wyszukiwanie liczb losowych w aplikacji Testowanie liczb losowych Nadużywanie powtarzalności Nadużywanie operacji powodujących duże obciążenia Nadużywanie funkcji ograniczających dostęp do aplikacji Nadużywanie sytuacji wyścigu Ataki przeciwko aplikacjom AJAX Obserwacja żądań AJAX "na żywo" Identyfikacja kodu JavaScript w aplikacjach Śledzenie operacji AJAX do poziomu kodu źródłowego Przechwytywanie i modyfikowanie żądań AJAX Przechwytywanie i modyfikowanie odpowiedzi serwera Wstrzykiwanie danych do aplikacji AJAX Wstrzykiwanie danych w formacie XML do aplikacji AJAX Wstrzykiwanie danych w formacie JSON do aplikacji AJAX Modyfikowanie stanu klienta Sprawdzenie możliwości dostępu z innych domen Odczytywanie prywatnych danych dzięki przechwytywaniu danych JSON Manipulowanie sesjami Wyszukiwanie identyfikatorów sesji w plikach cookie Wyszukiwanie identyfikatorów sesji w żądaniach Wyszukiwanie nagłówków autoryzacji Analiza terminu ważności sesji Analiza identyfikatorów sesji za pomocą programu Burp Analiza losowości sesji za pomocą programu WebScarab Zmiany sesji w celu uniknięcia ograniczeń Podszywanie się pod innego użytkownika Preparowanie sesji Testowanie pod kątem podatności na ataki CSRF Testy wielostronne Wykradanie plików cookie za pomocą ataków XSS Tworzenie nakładek za pomocą ataków XSS Tworzenie żądań HTTP za pomocą ataków XSS Interaktywne wykonywanie ataków XSS bazujących na modelu DOM Pomijanie ograniczeń długości pola (XSS) Interaktywne przeprowadzanie ataków XST Modyfikowanie nagłówka Host Odgadywanie nazw użytkowników i haseł metodą siłową Interaktywne przeprowadzanie ataków wstrzykiwania kodu w instrukcji włączania skryptów PHP Tworzenie bomb dekompresji Interaktywne przeprowadzanie ataków wstrzykiwania poleceń systemu operacyjnego Systemowe przeprowadzanie ataków wstrzykiwania poleceń systemu operacyjnego Interaktywne przeprowadzanie ataków wstrzykiwania instrukcji XPath Interaktywne przeprowadzanie ataków wstrzykiwania SSI Systemowe przeprowadzanie ataków wstrzykiwania SSI Interaktywne przeprowadzanie ataków wstrzykiwania LDAP Interaktywne przeprowadzanie ataków wstrzykiwania zapisów w dziennikach
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 140
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145403 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności