AngularJS (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEAiI
(13)
Autor
Górczyński Robert
(3)
Lachowski Lech
(3)
Freeman Adam (1972- )
(2)
Moiseev Anton
(2)
Chandermani
(1)
Chiaretta Simone
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Dayley Brad
(1)
Fain Yakov
(1)
Frisbie Matt
(1)
Jońca Rafał
(1)
Kalbarczyk Arkadiusz
(1)
Kalbarczyk Dariusz
(1)
Kunz Gion
(1)
Meryk Radosław
(1)
Pilch Piotr
(1)
Radford Stephen (1992- )
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Seshadri Shyam
(1)
Sikorski Witold (informatyk)
(1)
Wilken Jeremy
(1)
Yakov Fain
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Programiści
(3)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
AngularJS (język programowania)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
U dołu s. tyt., okł. nazwa wyd. oryg.: Packt Publishing.
U dołu okł. nazwa serii oryg.: Community experience distilled.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142616 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Front-end Developement with ASP.NET Core, Angular and Bootstrap.
Na stronie redakcyjnej: copyright 2018 by John Wiley & Sons, Inc, Indianapolis, Indiana.
Na okładce logo oryginalnego wydawcy.
Indeks.
Dla programistów znających technologię ASP.NET MVC.
1. Co nowego w ASP.NET Core MVC? 25 Prawidłowe nazywanie rzeczy po imieniu 26 ASP.NET Core 26 .NET Core 26 Visual Studio Code 26 Visual Studio 2017 27 Wersje omówione w książce 27 Krótka historia oprogramowania internetowego Microsoft .NET 27 ASP.NET Web Forms 28 ASP.NET MVC 28 ASP.NET Web API 29 OWIN i Katana 29 Pojawienie się ASP.NET Core i .NET Core 30 .NET Core 30 Rozpoczęcie pracy z .NET Core 31 Narzędzie wiersza poleceń 31 Wprowadzenie do ASP.NET 32 Ogólne przedstawienie nowego projektu aplikacji ASP.NET Core MVC 32 OWIN 36 Anatomia aplikacji ASP.NET Core 38 Nowe podstawowe funkcje ASP.NET Core 40 Środowisko 40 Wstrzykiwanie zależności 42 Rejestrowanie danych 44 Konfiguracja 46 Ogólny opis wybranego oprogramowania pośredniczącego ASP.NET Core 50 Pakiet Diagnostics 50 Udostępnianie plików statycznych 51 Frameworki aplikacji 52 ASP.NET Core MVC 52 Używanie frameworka MVC wewnątrz ASP.NET Core 52 Używanie wstrzykiwania zależności w kontrolerach 54 Komponent widoku 55 Atrybut pomocniczy znacznika 57 Szablon projektu API 61 2. Zestaw narzędzi programisty front-endu 63 Dodatkowe języki programowania, które należy znać 64 Node.js 64 JSON 65 Sass i Less 66 Przyszłość języka JavaScript 68 TypeScript 68 Frameworki JavaScriptu 70 Angular 70 Knockout 72 React 73 jQuery 75 Frameworki CSS 76 Bootstrap 76 Primer CSS 78 Material Design Lite 78 Semantic UI 79 Menedżery pakietów 80 NuGet 80 Bower 81 npm 82 Struktura katalogów 83 Menedżery zadań 84 3. Angular w pigułce 87 Koncepcje Angulara 89 Język frameworka Angular 89 Przygotowywanie projektu Angulara 90 Używanie edytora internetowego 90 Używanie projektu startowego 91 Używanie narzędzia Angular CLI 91 Struktura aplikacji Angular 92 Punkt wejścia do aplikacji 92 Moduł główny 92 Komponent główny 93 Kod HTML strony głównej 95 Dołączanie danych 95 Interpolacja 96 Jednokierunkowe dołączanie danych 96 Dołączanie zdarzenia 97 Dwukierunkowe dołączanie danych 97 Dyrektywa 98 Usługa i wstrzykiwanie zależności 99 Wiele komponentów 101 Właściwości wejścia i wyjścia 103 Komunikacja z back-endem 105 Używanie modułu Http 106 Użycie obiektu RxJS Observable 107 Używanie Angulara wraz z ASP.NET MVC 110 Połączenie projektów Angulara i ASP.NET Core 112 Visual Studio 2017 i obsługa frameworka Angular 119 Fragmenty kodu 119 Lista IntelliSense w plikach TypeScriptu 120 Lista IntelliSense w plikach HTML 120 4. Bootstrap w pigułce 123 Wprowadzenie do frameworka Bootstrap 124 Instalowanie Bootstrapa 124 Najważniejsze funkcje 125 Style Bootstrapa 126 System siatki 126 Typografia 130 Tabela 131 Formularz 131 Przycisk 133 Komponenty 133 Ikona glyphicon 133 Rozwijane menu 134 Grupa znacznika input 135 Nawigacja 136 Inne komponenty 142 JavaScript 142 Treść oparta na kartach 143 Modalne okno dialogowe 144 Podpowiedź i dymek 146 Dostosowanie frameworka Bootstrap do własnych potrzeb za pomocą Less 148 Dostosowanie do własnych potrzeb za pomocą witryny internetowej 148 Dostosowanie do własnych potrzeb za pomocą Less 149 Obsługa Bootstrapa w Visual Studio 2017 i ASP.NET Core 150 Rozszerzenie Bootstrap Snippet Pack 152 Rozszerzenie Glyphfriend 153 Atrybut pomocniczy znacznika w ASP.NET Core 154 5. Zarządzanie zależnościami za pomocą menedżerów NuGet i Bower 157 Ogólne koncepcje 158 Menedżer NuGet 159 Pobieranie pakietów za pomocą NuGeta 159 Publikowanie własnych pakietów 163 Menedżer npm 165 Instalowanie menedżera npm 165 Używanie menedżera npm 165 Gdzie są instalowane pakiety? 168 Menedżer Bower 168 Instalowanie menedżera Bower 168 Pobieranie pakietów za pomocą Bowera 168 Gdzie są instalowane pakiety? 170 Tworzenie własnego pakietu 171 6. Tworzenie aplikacji za pomocą narzędzi Gulp i webpack 173 Na czym polega działanie systemu kompilacji front-endu? 174 Dokładniejsze omówienie narzędzia Gulp 175 Rozpoczęcie pracy z narzędziem Gulp 175 Plik gulpfile.js 175 Typowy plik kompilacji Gulp 177 Więcej przepisów na Gulpa 179 Sprawdzenie kodu JavaScriptu za pomocą wtyczki JSHint 180 Wprowadzenie do narzędzia webpack 184 Podstawowe koncepcje narzędzia webpack 184 Używanie narzędzia webpack 184 Kolejne możliwości narzędzia webpack 188 Visual Studio 2017 i systemy kompilacji 189 Rozszerzenie Bundler & Minifier 189 Okno Eksplorator modułu uruchamiającego zadania 192 Lista IntelliSense dla narzędzia Gulp 193 7. Wdrażanie aplikacji ASP.NET Core 195 Nowy model hostingu ASP.NET Core 195 Wdrożenie w serwerze IIS 197 Upewnienie się o dostępności serwera IIS 197 Instalowanie AspNetCoreModule 199 Publikowanie aplikacji za pomocą wiersza poleceń 199 Utworzenie witryny internetowej 200 Publikowanie aplikacji za pomocą Visual Studio 201 Wdrażanie do Azure 202 Wdrażanie do Azure za pomocą Visual Studio i metody Web Deploy 203 Ciągłe wdrażanie do Azure za pomocą systemu git 206 Wdrażanie do kontenera Docker 210 Instalowanie obsługi Dockera 210 Publikowanie obrazu Dockera 213 8. Programowanie poza Windowsem 215 Instalowanie .NET CORE w systemie macOS 216 Tworzenie pierwszej aplikacji ASP.NET Core w systemie macOS 217 Używanie narzędzia dotnet 217 Używanie narzędzia Yeoman 220 Visual Studio Code 222 Konfigurowanie Visual Studio Code 222 Funkcje programistyczne oferowane przez Visual Studio Code 223 OmniSharp 229 Inne środowiska IDE 229 Używanie narzędzi działających w powłoce 230 9. Zebranie wszystkiego w całość 231 Tworzenie witryny internetowej wyświetlającej wyniki trójboju 232 Tworzenie witryny administracyjnej 232 Konfigurowanie Entity Framework 235 Tworzenie stron obsługujących operacje CRUD 240 Tworzenie witryny rejestracji 243 Wyświetlanie wyników w czasie rzeczywistym 247 Tworzenie działającej po stronie klienta aplikacji Angular 247 Tworzenie API sieciowego 252 Nawiązywanie połączenia z urządzeniami IoT 255 Wdrażanie aplikacji 258
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148045 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Poznaj potencjał platformy Node.js!
Indeks.
Dla osób, które opanowały już podstawy języka HTML, a ponadto mają za sobą pewne doświadczenie związane z korzystaniem z nowoczesnego języka programowania.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 30
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140939 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140019 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Angular development with TypeScript.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Rozdział 1. Wprowadzenie do frameworku Angular 21 1.1. Dlaczego do tworzenia aplikacji internetowych wybierać Angular? 22 1.2. Dlaczego tworzyć aplikacje w TypeScripcie, a nie w JavaScripcie 23 1.3. Przegląd frameworku Angular 24 1.4. Wprowadzenie do CLI Angulara 28 1.4.1. Generowanie nowego projektu Angulara 29 1.4.2. Kompilacje programistyczne i produkcyjne 31 1.5. Porównanie kompilacji JIT i AOT 33 1.5.1. Tworzenie paczek za pomocą opcji -prod 34 1.5.2. Generowanie paczek na dysku 35 1.6. Wprowadzenie do przykładowej aplikacji ngAuction 35 Rozdział 2. Główne artefakty aplikacji napisanych w Angularze 39 2.1. Komponenty 39 2.2. Usługi 42 2.3. Dyrektywy 43 2.4. Potoki 45 2.5. Moduły 46 2.5.1. Moduły funkcyjne 46 2.6. Wiązanie danych 50 2.6.1. Wiązanie właściwości i zdarzeń 50 2.6.2. Jedno- i dwukierunkowe wiązanie danych w działaniu 51 2.7. Część praktyczna: rozpoczynamy tworzenie aplikacji ngAuction 55 2.7.1. Wstępna konfiguracja projektu dla aplikacji ngAuction 55 2.7.2. Generowanie komponentów dla aplikacji ngAuction 57 2.7.3. Komponent aplikacji 57 2.7.4. Komponent paska nawigacyjnego 59 2.7.5. Komponent wyszukiwania 60 2.7.6. Komponent stopki 61 2.7.7. Komponent karuzeli 61 2.7.8. Komponent strony głównej 64 Rozdział 3. Podstawy routera Angulara 67 3.1. Podstawy routingu 68 3.2. Strategie lokalizacji 69 3.2.1. Nawigacja oparta na znaku kratki 70 3.2.2. Nawigacja oparta na interfejsie History API 70 3.3. Bloki konstrukcyjne nawigacji po stronie klienta 71 3.4. Nawigacja do tras za pomocą metody navigate() 76 3.5. Przekazywanie danych do tras 77 3.5.1. Wyodrębnianie parametrów z ActivatedRoute 78 3.5.2. Przekazywanie do trasy parametrów zapytania 80 3.6. Trasy podrzędne 81 3.7. Część praktyczna: dodanie nawigacji do aplikacji aukcji internetowych 86 3.7.1. Usługa ProductService 87 3.7.2. Komponent ProductItemComponent 88 3.7.3. Komponent HomeComponent 89 3.7.4. Komponent StarsComponent 91 3.7.5. Komponent ProductDetailComponent 94 Rozdział 4. Zaawansowana konfiguracja routera 97 4.1. Strzeżenie tras 98 4.1.1. Implementowanie strażnika CanActivate 99 4.1.2. Implementowanie strażnika CanDeactivate 101 4.1.3. Implementowanie strażnika Resolve 103 4.2. Tworzenie aplikacji SPA z wieloma gniazdami routera 107 4.2.1. Moduły leniwie ładowane 109 4.2.2. Ładowarki wstępne 113 Rozdział 5. Wstrzykiwanie zależności we frameworku Angular 115 5.1. Wzorzec Wstrzykiwanie Zależności 116 5.2. Korzyści płynące ze wstrzykiwania zależności w aplikacjach napisanych w Angularze 117 5.2.1. Luźne powiązania i wielokrotne wykorzystywanie 117 5.2.2. Testowalność 119 5.3. Wstrzykiwacze i dostawcy 119 5.4. Prosta aplikacja ze wstrzykiwaniem zależności frameworku Angular 122 5.4.1. Wstrzyknięcie usługi produktowej 122 5.4.2. Wstrzyknięcie usługi HttpClient 125 5.5. Ułatwione przełączanie wstrzykiwaczy 127 5.6. Deklarowanie dostawców za pomocą właściwości useFactory i useValue 131 5.6.1. Korzystanie z klasy InjectionToken 133 5.6.2. Wstrzykiwanie zależności w aplikacji zmodularyzowanej 134 5.7. Dostawcy w modułach ładowanych leniwie 134 5.8. Dostawcy w modułach ładowanych gorliwie 136 5.9. Część praktyczna: użycie komponentów biblioteki Angular Material w aplikacji ngAuction 138 5.9.1. Krótki przegląd biblioteki Angular Material 139 5.9.2. Dodanie biblioteki AM do projektu 141 5.9.3. Dodanie modułu funkcyjnego z komponentami AM 142 5.9.4. Modyfikacja wyglądu komponentu NavbarComponent 143 5.9.5. Modyfikacja interfejsu użytkownika komponentu SearchComponent 146 5.9.6. Zastąpienie karuzeli obrazem 148 5.9.7. Kolejne poprawki odstępów 148 5.9.8. Użycie mat-card w komponencie ProductItemComponent 148 5.9.9. Dodanie stylów do komponentu HomeComponent 149 Rozdział 6. Programowanie reaktywne we frameworku Angular 151 6.1. Obsługa zdarzeń bez strumieni obserwowalnych 152 6.2. Przekształcanie zdarzeń DOM w strumienie obserwowalne 154 6.3. Obsługa zdarzeń obserwowalnych za pomocą Forms API 156 6.4. Odrzucanie wyników niechcianych żądań HTTP za pomocą operatora switchMap 158 6.5. Korzystanie z potoku AsyncPipe 161 6.6. Strumienie obserwowalne i router 165 Rozdział 7. Tworzenie układu stron za pomocą biblioteki Flex Layout 169 7.1. Biblioteka Flex Layout i usługa ObservableMedia 170 7.1.1. Korzystanie z dyrektyw biblioteki Flex Layout 171 7.1.2. Usługa ObservableMedia 175 7.2. Część praktyczna: przepisanie kodu aplikacji ngAuction 177 7.2.1. Po co przepisywać aplikację ngAuction od zera? 177 7.2.2. Generowanie nowej aplikacji ngAuction 180 7.2.3. Tworzenie niestandardowego motywu Angular Material za pomocą Sass 180 7.2.4. Dodawanie paska narzędzi do komponentu najwyższego poziomu 183 7.2.5. Tworzenie usługi produktowej 186 7.2.6. Tworzenie modułu strony głównej 188 7.2.7. Konfigurowanie tras 193 7.2.8. Uruchomienie aplikacji ngAuction 193 Rozdział 8. Implementowanie komunikacji komponentów 195 8.1. Komunikacja między komponentami 196 8.2. Właściwości wejściowe i wyjściowe 196 8.2.1. Właściwości wejściowe 197 8.2.2. Właściwości wyjściowe i zdarzenia niestandardowe 199 8.3. Implementowanie wzorca projektowego Mediator 203 8.3.1. Użycie jako mediatora wspólnego komponentu nadrzędnego 203 8.3.2. Użycie jako mediatora wstrzykiwalnej usługi 208 8.4. Udostępnianie interfejsu API komponentu potomnego 213 8.5. Rzutowanie szablonów w czasie działania aplikacji za pomocą dyrektywy ngContent 216 8.5.1. Tryby hermetyzacji widoków 218 8.5.2. Rzutowanie na wiele obszarów 220 Rozdział 9. Mechanizm wykrywania zmian i cykl życia komponentu 223 9.1. Ogólny przegląd działania mechanizmu wykrywania zmian 224 9.1.1. Strategie wykrywania zmian 225 9.1.2. Profilowanie wykrywania zmian 227 9.2. Cykl życia komponentów 227 9.2.1. Przechwytywanie zmian w zaczepie ngOnChanges 230 9.2.2. Przechwytywanie zmian w zaczepie ngDoCheck 233 9.3. Część praktyczna: dodanie widoku produktu do aplikacji ngAuction 236 9.3.1. Tworzenie komponentów i modułu produktu 236 9.3.2. Implementowanie komponentu produktu 238 9.3.3. Implementowanie komponentu szczegółów produktu 241 9.3.4. Implementowanie komponentu sugerowanych produktów 242 Rozdział 10. Wprowadzenie do interfejsu API formularzy 245 10.1. Dwa interfejsy API formularzy 246 10.2. Formularze oparte na szablonach 246 10.2.1. Dyrektywy formularzy 246 10.2.2. Zastosowanie opartego na szablonach API do formularzy HTML 248 10.3. Formularze reaktywne 251 10.3.1. Model formularza 252 10.3.2. Dyrektywy formularzy reaktywnych 254 10.3.3. Zastosowanie reaktywnego API do formularzy HTML 256 10.3.4. Dynamiczne dodawanie kontrolek do formularza 258 10.4. Podsumowanie dyrektyw Forms API 259 10.5. Aktualizacja na podstawie danych 261 10.6. Korzystanie z klasy FormBuilder 263 Rozdział 11. Walidacja formularzy 265 11.1. Korzystanie z wbudowanych walidatorów 266 11.2. Kontrolowanie momentu rozpoczęcia walidacji 269 11.3. Walidatory niestandardowe w formularzach reaktywnych 270 11.4. Walidacja grupy kontrolek 273 11.5. Sprawdzanie statusu i prawidłowości kontrolki formularza 276 11.5.1. Dotknięte i niedotknięte kontrolki formularza 276 11.5.2. Pola czyste i brudne 277 11.5.3. Pola oczekujące 277 11.6. Dynamiczne zmienianie walidatorów w formularzach reaktywnych 277 11.7. Walidatory asynchroniczne 279 11.8. Niestandardowe walidatory w formularzach opartych na szablonach 281 11.9. Część praktyczna: dodanie formularza wyszukiwania do aplikacji ngAuction 282 11.9.1. Komponent formularza wyszukiwania 283 11.9.2. Komponent wyników wyszukiwania 287 11.9.3. Refaktoryzacja pozostałego kodu 288 Rozdział 12. Interakcja z serwerami przy użyciu protokołu HTTP 293 12.1. Przegląd usługi HttpClient 294 12.2. Odczytywanie pliku JSON za pomocą usługi HttpClient 295 12.3. Tworzenie serwera WWW za pomocą frameworków Node i Express oraz języka TypeScript 298 12.3.1. Tworzenie prostego serwera WWW 299 12.3.2. Serwowanie danych w formacie JSON 301 12.4. Łączenie frameworku Angular i serwera Node 303 12.4.1. Zasoby statyczne na serwerze 303 12.4.2. Konsumowanie danych JSON w aplikacjach Angulara 305 12.4.3. Konfigurowanie serwera proxy klienta 308 12.4.4. Subskrybowanie strumieni obserwowalnych za pomocą potoku async 309 12.4.5. Wstrzykiwanie HttpClient do usługi 310 12.4.6. Wdrażanie aplikacji Angulara na serwerze za pomocą skryptów npm 312 12.5. Przesyłanie danych na serwer 315 12.5.1. Tworzenie serwera do obsługi żądań post 315 12.5.2. Tworzenie klienta do wysyłania żądań post 316 12.6. Przechwytywacze HTTP 319 12.7. Zdarzenia postępu 323 Rozdział 13. Interakcja z serwerami przy użyciu protokołu WebSocket 327 13.1. Porównanie protokołów HTTP i WebSocket 328 13.2. Wysyłanie danych z serwera Node do zwykłego klienta 330 13.3. Użycie gniazd WebSocket w klientach Angulara 333 13.3.1. Opakowywanie strumienia obserwowalnego w usługę 334 13.3.2. Komunikacja usługi Angulara z serwerem WebSocket 336 13.4. Część praktyczna: serwer Node z obsługą protokołu WebSocket 341 13.4.1. Uruchamianie aplikacji ngAuction w trybie programistycznym 344 13.4.2. Przegląd kodu serwera aplikacji ngAuction 344 13.4.3. Zmiany w kodzie klienta aplikacji ngAuction 351 Rozdział 14. Testowanie aplikacji Angulara 359 14.1. Testy jednostkowe 360 14.1.1. Wprowadzenie do frameworku Jasmine 361 14.1.2. Pisanie skryptu testowego dla klasy 363 14.2. Uruchamianie skryptów Jasmine za pomocą testera Karma 365 14.2.1. Plik konfiguracyjny Karmy 369 14.2.2. Testowanie w wielu przeglądarkach 370 14.3. Korzystanie z biblioteki testowej frameworku Angular 371 14.3.1. Testowanie komponentów 372 14.3.2. Testowanie usług 376 14.3.3. Testowanie komponentów wykorzystujących routing 379 14.4. Przeprowadzanie testów end-to-end przy użyciu biblioteki Protractor 382 14.4.1. Podstawy Protractora 383 14.4.2. Testy generowane przez CLI Angulara 386 14.4.3. Testowanie strony logowania 387 14.5. Część praktyczna: dodawanie testów e2e do aplikacji ngAuction 392 14.5.1. Przeprowadzanie testów e2e przepływu pracy dla wyszukiwania produktów 392 Rozdział 15. Utrzymywanie stanu aplikacji za pomocą biblioteki ngrx 399 15.1. Od sklepu ogólnospożywczego do architektury Redux 400 15.1.1. Co to jest Redux? 400 15.1.2. Dlaczego ważne jest przechowywanie stanu aplikacji w jednym miejscu? 402 15.2. Wprowadzenie do biblioteki ngrx 403 15.2.1. Poznajemy magazyn, akcje i reduktory 404 15.2.2. Poznajemy efekty i selektory 410 15.2.3. Refaktoryzacja aplikacji mediatora za pomocą ngrx 412 15.2.4. Monitorowanie stanu za pomocą rozszerzenia DevTools magazynu ngrx 420 15.2.5. Monitorowanie stanu routera 424 15.3. Używać ngrx albo nie używać 427 15.3.1. Porównanie ngrx z usługami Angulara 428 15.3.2. Problemy z mutacją stanu 429 15.3.3. Kod ngrx jest trudniejszy do odczytania 429 15.3.4. Krzywa uczenia się 430 15.4. Część praktyczna: stosowanie ngrx w aplikacji ngAuction 431 15.4.1. Dodawanie obsługi stanu routera do modułu aplikacji 433 15.4.2. Zarządzanie stanem w module głównym 434 15.4.3. Testy jednostkowe reduktorów ngrx 442 Angular 6, 7 i nie tylko 444 Dodatek A. Przegląd specyfikacji ECMAScript 447 Dodatek B. Podstawy TypeScriptu 481 Dodatek C. Korzystanie z menedżera pakietów npm 509 Dodatek D. Podstawy biblioteki RxJS 517
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 156
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149921 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Pro Angular.
Wydanie II odnosi się do oryginału. Na okładce i stronie tytułowej wydawca oryginału Apress.
Indeks.
Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy Praca z Angular Zaawansowane funkcje Angular Jak skonfigurować środowisko programistyczne? Rozdział 2. Pierwsza aplikacja w Angular Przygotowanie środowiska programistycznego Instalowanie Node.js Instalowanie pakietu angular-cli Instalowanie narzędzia git Instalowanie edytora tekstu Instalowanie przeglądarki WWW Utworzenie i przygotowanie projektu Utworzenie projektu Uaktualnienie pliku package.json Uruchamianie serwera Edytowanie pliku HTML Dodanie frameworka Angular do projektu Przygotowanie pliku HTML Utworzenie danych modelu Utworzenie szablonu Uaktualnienie komponentu Połączenie wszystkiego w całość Dodawanie funkcji do przykładowej aplikacji Dodanie tabeli wyświetlającej listę rzeczy do zrobienia Utworzenie dwukierunkowego mechanizmu dołączania danych Dodawanie zadań Rozdział 3. Umieszczenie frameworka Angular w kontekście Sytuacje, w których Angular sprawdza się doskonale Aplikacje dwukierunkowe oraz w postaci pojedynczej strony Wzorzec MVC Model Kontroler (komponent) Widok (szablon) Usługi typu RESTful Najczęstsze pułapki podczas stosowania wzorca MVC Umieszczenie logiki w nieodpowiednim miejscu Przyjęcie formatu danych stosowanego w magazynie danych Wystarczająca ilość wiedzy, aby wpaść w tarapaty Rozdział 4. Krótkie wprowadzenie do HTML i CSS Utworzenie przykładowego projektu Język HTML Element samozamykający się Atrybut Stosowanie atrybutu bez wartości Cytowanie literałów w atrybucie Treść elementu Struktura dokumentu Framework Bootstrap Stosowanie podstawowych klas Bootstrap Użycie frameworka Bootstrap do nadawania stylu tabeli Użycie frameworka Bootstrap do tworzenia formularzy HTML Użycie frameworka Bootstrap do utworzenia układu opartego na siatce Rozdział 5. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript — część 1 Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie plików HTML i JavaScript Konfiguracja kompilatora TypeScript Uruchomienie przykładowego projektu Element script Użycie procedury wczytującej moduł JavaScript Podstawowy sposób pracy Używanie poleceń Definiowanie i używanie funkcji Definiowanie funkcji z parametrami Definiowanie funkcji zwracającej wartość Używanie funkcji jako argumentu innej funkcji Używanie zmiennych i typów Używanie typów podstawowych Używanie operatorów JavaScript Używanie konstrukcji warunkowych Operator równości kontra operator identyczności Jawna konwersja typu Praca z tablicą Użycie literału tablicy Odczyt i modyfikacja zawartości tablicy Wyświetlenie zawartości tablicy Używanie wbudowanych metod przeznaczonych do pracy z tablicą Rozdział 6. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript — część 2 Utworzenie przykładowego projektu Praca z obiektami Używanie literału obiektu Używanie funkcji jako metod Zdefiniowanie klasy Praca z modułami JavaScript Utworzenie modułu Import z modułu JavaScript Użyteczne funkcje języka TypeScript Używanie adnotacji typu Używanie krotki Używanie typów indeksowanych Używanie modyfikatorów dostępu Rozdział 7. SportsStore — rzeczywista aplikacja Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie struktury katalogów Instalowanie dodatkowych pakietów npm Utworzenie usługi sieciowej typu RESTful Utworzenie pliku HTML Uruchomienie przykładowej aplikacji Uruchomienie usługi sieciowej typu RESTful Przygotowanie funkcji projektu Angular Uaktualnienie komponentu głównego Uaktualnienie modułu głównego Analiza pliku typu bootstrap Utworzenie danych modelu Utworzenie klas modelu Utworzenie fikcyjnego źródła danych Utworzenie repozytorium modelu Utworzenie modułu funkcjonalnego Rozpoczęcie pracy nad utworzeniem sklepu internetowego Utworzenie szablonu i komponentu sklepu internetowego Utworzenie modułu funkcjonalnego dla sklepu Uaktualnienie komponentu i modułu głównego Dodawanie funkcji związanych z produktem Wyświetlanie szczegółów produktu Dodawanie możliwości wyboru kategorii Dodawanie stronicowania produktów Utworzenie własnej dyrektywy Rozdział 8. SportsStore — zamówienia i zakupy Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie koszyka na zakupy Utworzenie modelu koszyka na zakupy Utworzenie komponentów podsumowania koszyka na zakupy Integracja koszyka na zakupy ze sklepem internetowym Zaimplementowanie routingu Utworzenie komponentów zawartości koszyka i procesu składania zamówienia Utworzenie i zastosowanie konfiguracji routingu Nawigacja po aplikacji Zabezpieczanie tras Ukończenie funkcji obsługi zawartości koszyka Przetwarzanie zamówienia Rozbudowa modelu Pobieranie szczegółów zamówienia Używanie usługi sieciowej typu RESTful Zastosowanie źródła danych Rozdział 9. SportsStore — administracja Utworzenie przykładowej aplikacji Utworzenie modułu Konfigurowanie systemu routingu Nawigacja do administracyjnego adresu URL Implementowanie uwierzytelniania Poznajemy system uwierzytelniania Rozbudowa źródła danych Konfigurowanie usługi uwierzytelniania Włączenie uwierzytelniania Rozbudowa źródła danych i repozytoriów Utworzenie struktury funkcji administracyjnych Utworzenie komponentów w postaci miejsc zarezerwowanych Przygotowanie wspólnej treści i modułu funkcjonalnego Zaimplementowanie funkcji obsługi produktu Zaimplementowanie funkcji obsługi zamówienia Rozdział 10. SportsStore — wdrożenie Przygotowanie aplikacji do wdrożenia Umieszczenie aplikacji SportsStore w kontenerze Instalowanie narzędzia Docker Przygotowanie aplikacji Utworzenie kontenera Uruchamianie aplikacji Część II Praca z Angular Rozdział 11. Utworzenie projektu Angular Przygotowanie projektu Angular opartego na języku TypeScript Utworzenie projektu Utworzenie i udostępnianie dokumentu HTML Przygotowanie konfiguracji projektu Dodawanie pakietów Rozpoczęcie programowania Angular z użyciem TypeScript Utworzenie modelu Utworzenie szablonu i modułu głównego Modyfikacja modułu Angular Pliku typu bootstrap dla aplikacji Konfigurowanie procedury wczytywania modułu JavaScript Nadanie stylu treści Uruchamianie aplikacji Rozdział 12. Mechanizm dołączania danych Utworzenie przykładowego projektu Jednokierunkowe dołączanie danych Cel dla operacji dołączania danych Wyrażenie dołączania danych Nawias kwadratowy Element HTML Używanie standardowego dołączania właściwości i atrybutu Używanie standardowego dołączania właściwości Używanie dołączania danych w postaci interpolacji ciągu tekstowego Używanie dołączania atrybutu Przypisywanie klas i stylów Używanie dołączania klasy Używanie dołączania stylu Uaktualnienie danych w aplikacji Rozdział 13. Używanie wbudowanych dyrektyw Utworzenie przykładowego projektu Używanie wbudowanej dyrektywy Używanie dyrektywy nglf Używanie dyrektywy ngSwitch Używanie dyrektywy ngFor Używanie dyrektywy ngTemplateOutlet Ograniczenia jednokierunkowego dołączania danych Używanie wyrażeń idempotentnych Kontekst wyrażenia Rozdział 14. Używanie zdarzeń i formularzy Utworzenie przykładowego projektu Przygotowanie komponentu i szablonu Używanie dołączania zdarzenia Poznajemy właściwości zdefiniowane dynamicznie Używanie danych zdarzenia Używanie zmiennej odwołania w szablonie Używanie dwukierunkowego dołączania danych Używanie dyrektywy ngModel Praca z formularzem HTML Dodawanie formularza do przykładowej aplikacji Dodawanie weryfikacji danych formularza Weryfikacja danych całego formularza Używanie formularza opartego na modelu Włączenie funkcji tworzenia formularza opartego na modelu Zdefiniowanie klas modelu formularza Używanie modelu do weryfikacji danych Generowanie elementów na podstawie modelu Utworzenie własnych reguł weryfikacji formularza Zastosowanie własnej reguły weryfikacji Rozdział 15. Tworzenie dyrektywy atrybutu Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie prostej dyrektywy atrybutu Zastosowanie własnej dyrektywy Uzyskanie w dyrektywie dostępu do danych aplikacji Odczyt atrybutów elementu HTML Utworzenie właściwości dołączania danych wejściowych Reagowanie na zmianę właściwości danych wejściowych Utworzenie własnego zdarzenia Dołączanie do własnego zdarzenia Utworzenie operacji dołączania danych w elemencie HTML Używanie dwukierunkowego dołączania danych w elemencie HTML Wyeksportowanie dyrektywy do użycia w zmiennej szablonu Rozdział 16. Tworzenie dyrektywy strukturalnej Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie prostej dyrektywy strukturalnej Implementowanie klasy dyrektywy strukturalnej Włączanie dyrektywy strukturalnej Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej Utworzenie iteracyjnej dyrektywy strukturalnej Dostarczanie dodatkowych danych kontekstu Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej Zmiany danych na poziomie właściwości Zmiany danych na poziomie kolekcji Pobieranie treści elementu HTML Wykonywanie zapytań do wielu elementów potomnych w treści Otrzymywanie powiadomień o zmianie zapytania Rozdział 17. Poznajemy komponent Utworzenie przykładowego projektu Strukturyzacja aplikacji z użyciem komponentów Utworzenie nowych komponentów Definiowanie szablonu Zakończenie restrukturyzacji komponentu głównego Używanie stylów komponentu Definiowanie zewnętrznych stylów komponentu Używanie zaawansowanych funkcji stylów Pobieranie treści szablonu Rozdział 18. Tworzenie i używanie potoku Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy potok Utworzenie własnego potoku Rejestrowanie własnego potoku Zastosowanie własnego potoku Łączenie potoków Utworzenie potoku nieczystego Używanie wbudowanych potoków Formatowanie wartości liczbowych Formatowanie wartości walutowych Formatowanie wartości procentowych Formatowanie wartości daty i godziny Zmiana wielkości znaków ciągu tekstowego Serializowanie danych jako JSON Podział danych tablicy Rozdział 19. Poznajemy usługę Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy problem związany z przekazywaniem obiektów Prezentacja problemu Wykorzystanie mechanizmu wstrzykiwania zależności do rozprowadzania obiektu jako usługi Zadeklarowanie zależności w innych elementach konstrukcyjnych Problem izolacji testu Izolowanie komponentów za pomocą usług i mechanizmu wstrzykiwania zależności Dokończenie zastosowania usług w aplikacji Uaktualnienie komponentu głównego i szablonu Uaktualnianie komponentów potomnych Rozdział 20. Poznajemy dostawcę usługi Utworzenie przykładowego projektu Używanie dostawcy usługi Używanie dostawcy klasy Używanie dostawcy wartości Używanie dostawcy fabryki Używanie dostawcy istniejącej usługi Używanie dostawcy lokalnego Ograniczenia pojedynczego obiektu usługi Utworzenie dostawcy lokalnego w dyrektywie Utworzenie dostawcy lokalnego w komponencie Kontrolowanie spełniania zależności Rozdział 21. Używanie i tworzenie modułu Utworzenie przykładowego projektu Moduł główny Właściwość imports Właściwość declarations Właściwość providers Właściwość bootstrap Utworzenie modułu funkcjonalnego Utworzenie modułu modelu Utworzenie modułu narzędziowego Utworzenie modułu wraz z komponentami Część III Zaawansowane funkcje Angular Rozdział 22. Utworzenie przykładowego projektu Rozpoczęcie pracy nad przykładowym projektem Dodawanie i konfigurowanie pakietów Utworzenie modułu modelu Utworzenie typu danych produktu Utworzenie źródła danych i repozytorium Zakończenie pracy nad modułem modelu Utworzenie modułu core Utworzenie współdzielonej usługi informacji o stanie Utworzenie komponentu tabeli Utworzenie komponentu formularza Zakończenie pracy nad modułem core Utworzenie modułu messages Utworzenie modelu i usługi Utworzenie komponentu i szablonu Zakończenie pracy nad modułem messages Zakończenie pracy nad projektem Plik typu bootstrap Dokument HTML Uruchomienie przykładowego projektu Rozdział 23. Poznajemy bibliotekę Reactive Extensions Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy problem Rozwiązanie problemu za pomocą biblioteki Reactive Extensions Klasa Observable Klasa Observer Klasa Subject Używanie potoku async Używanie potoku async wraz z niestandardowym potokiem Skalowanie w górę modułów funkcjonalnych aplikacji Wyjście poza podstawy Filtrowanie zdarzeń Transformowanie zdarzeń Otrzymywanie jedynie odmiennych zdarzeń Pobieranie i pomijanie zdarzeń Rozdział 24. Wykonywanie asynchronicznych żądań HTTP Utworzenie przykładowego projektu Konfigurowanie modułu funkcjonalności modelu Uaktualnienie komponentu formularza Uruchomienie przykładowego projektu Poznajemy usługę sieciową typu RESTful Zastąpienie statycznego źródła danych Utworzenie usługi nowego źródła danych Konfigurowanie źródła danych Używanie źródła danych typu REST Zapisywanie i usuwanie danych Konsolidowanie żądań HTTP Wykonywanie żądań między domenami Używanie żądań JSONP Konfigurowanie nagłówków żądania Obsługa błędów Wygenerowanie komunikatów przeznaczonych dla użytkownika Faktyczna obsługa błędu Rozdział 25. Routing i nawigacja — część 1 Utworzenie przykładowego projektu Wyłączenie wyświetlania zdarzenia zmiany stanu Rozpoczęcie pracy z routingiem Utworzenie konfiguracji routingu Utworzenie komponentu routingu Uaktualnienie modułu głównego Zakończenie konfiguracji Dodawanie łączy nawigacyjnych Efekt zastosowania routingu Dokończenie implementacji routingu Obsługa zmiany trasy w komponencie Używanie parametrów trasy Nawigacja w kodzie Otrzymywanie zdarzeń nawigacyjnych Usunięcie dołączania zdarzeń i obsługującego je kodu Rozdział 26. Routing i nawigacja — część 2 Utworzenie przykładowego projektu Dodawanie komponentów do projektu Używanie znaków wieloznacznych i przekierowań Używanie znaków wieloznacznych w trasie Używanie przekierowania w trasie Nawigacja w komponencie Reakcja na zmiany w routingu Nadawanie stylu łączu aktywnej trasy Poprawienie przycisku Wszystkie Utworzenie trasy potomnej Utworzenie outletu trasy potomnej Uzyskanie dostępu do parametrów z poziomu tras potomnych Rozdział 27. Routing i nawigacja — część 3 Utworzenie przykładowego projektu Zabezpieczanie tras Opóźnienie nawigacji za pomocą resolvera Uniemożliwienie nawigacji dzięki użyciu strażników Dynamiczne wczytywanie modułów funkcjonalnych Utworzenie prostego modułu funkcjonalnego Dynamiczne wczytywanie modułu Zabezpieczanie dynamicznie wczytywanego modułu Odwołania do nazwanych outletów Utworzenie dodatkowych elementów router-outlet Nawigacja podczas użycia wielu outletów Rozdział 28. Animacje Utworzenie przykładowego projektu Dodanie modułu zapewniającego obsługę animacji Wyłączenie opóźnienia HTTP Uproszczenie szablonu tabeli i konfiguracji routingu Rozpoczęcie pracy z animacjami frameworka Angular Utworzenie animacji Zastosowanie animacji Przetestowanie animacji Poznajemy wbudowane stany aplikacji Poznajemy transformację elementu Utworzenie transformacji dla wbudowanych stanów Kontrolowanie animacji transformacji Poznajemy grupy stylów animacji Zdefiniowanie najczęściej używanych stylów w grupie przeznaczonej do wielokrotnego użycia Używanie transformacji elementu Zastosowanie stylów frameworka CSS Poznajemy zdarzenia wyzwalacza animacji Rozdział 29. Testy jednostkowe w Angular Utworzenie przykładowego projektu Dodawanie pakietów przeznaczonych do wykonywania testów Utworzenie prostego testu jednostkowego Uruchamianie narzędzi Praca z frameworkiem Jasmine Testowanie komponentu Angular Praca z klasą TestBed Testowanie operacji dołączania danych Testowanie komponentu wraz z zewnętrznym szablonem Testowanie zdarzeń komponentu Testowanie właściwości danych wyjściowych Testowanie właściwości danych wejściowych Testowanie operacji asynchronicznej Testowanie dyrektywy Angular
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 119
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146138 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Twój podręcznik programisty!
U góry okł. logo wydaw. oryg.: Apress.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140937 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140400 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Na s. tyt., okł.: Wykorzystaj potencjał AngularJS!
U dołu s. tyt., okł.nazwa wyd. oryg.: Packt Publishing.
U dołu okł. nazwa serii oryg.: Community experience distilled.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142617 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 54
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141086 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Indeks.
Interfejsy użytkownika bazujące na komponentach (17) Myślenie w kategoriach organizmów (18) Komponenty, czyli organy interfejsu użytkownika (19) Enkapsulacja (19) Łatwość kompozycji (22) Komponenty, czyli rozwiązanie wymyślone przez naturę (23) Czas na nowe standardy (27) Architektura komponentowa w Angularze (29) Wszystko jest komponentem (30) Pierwszy komponent (31) JavaScript przyszłości (33) Narzędzia (40) Node.js i NPM (40) SystemJS i JSPM (41) Trzy, dwa, jeden, start! (45) Zarządzanie zadaniami (45) Wizja (46) Zaczynamy od zera (47) Moduł aplikacji (51) Kod startowy aplikacji (52) Uruchomienie aplikacji (52) Powtórka (53) Tworzenie listy zadań (53) Powtórka (56) Właściwy poziom enkapsulacji (56) Powtórka (58) Wejście generuje wyjście (59) Powtórka (62) Własne elementy interfejsu użytkownika (62) Powtórka (70) Filtrowanie zadań (70) Tworzenie kompozycji przy użyciu komponentów (75) Dane - od tymczasowej listy do prawdziwej bazy danych (76) Programowanie reaktywne z użyciem obserwowalnych struktur danych (76) Niezmienność (84) Czyste komponenty (86) Oczyszczanie listy zadań (89) Kompozycja z użyciem rzutowania treści (95) Tworzenie komponentu zakładek (97) Mieszanie rzutowanej i generowanej zawartości (101) Tylko bez komentarzy, proszę! (109) Jeden edytor, by wszystkimi rządzić (110) Tworzenie komponentu edytora (110) Budowanie systemu komentarzy (118) Budowanie systemu komentarzy (119) Budowanie komponentu komentarzy (122) Routing a komponenty (133) Wprowadzenie do routera Angulara (134) Kompozycja poprzez routing (134) Kompozycja za pomocą szablonu czy routera (136) Jak działa drzewo routingu? (137) Powrót do korzeni (139) Zakładki wykorzystujące router (147) Refaktoryzacja nawigacji (149) Strumień aktywności, czyli co się działo (153) Wykonanie usługi do tworzenia dziennika aktywności (154) Tworzenie dziennika aktywności (156) Wykorzystanie elastyczności SVG (158) Nadawanie SVG stylów (160) Budowanie komponentów SVG (162) Tworzenie komponentu interaktywnego suwaka aktywności (164) Rzutowanie czasu (167) Renderowanie znaczników aktywności (169) Tchnięcie życia w suwak (172) Tworzenie strumienia aktywności (175) Dodanie aktywności do modułu projektu (179) Komponenty poprawiające działanie aplikacji (183) Zarządzanie etykietami (184) Encja danych etykiety (184) Generowanie etykiet (185) Tworzenie usługi etykiet (186) Renderowanie etykiet (188) Integracja usługi etykiet (190) Włączenie renderowania etykiet (192) Obsługa wpisywania etykiety (193) Tworzenie menedżera wpisywania etykiet (194) Tworzenie komponentu wyboru etykiet (196) Integracja listy etykiet z komponentem edytora (199) Koniec prac nad systemem etykiet (201) Przeciągnij i upuść (201) Implementacja dyrektywy przeciągania (202) Implementacja dyrektywy dla strefy upuszczania (205) Integracja funkcjonalności "przeciągnij i upuść" w komponencie listy zadań (208) Do nieskończoności, a nawet dalej! (211) Składnia z gwiazdką i szablony (211) Tworzenie dyrektywy przewijania w nieskończoność (213) Wykrywanie zmian w dyrektywie szablonu (216) Dodawanie i usuwanie osadzonych widoków (218) Zakończenie tworzenia dyrektywy (223) Czas pokaże (225) Szczegóły zadania (226) Włączenie etykiet dla zadań (230) Zarządzanie czasochłonnością (232) Pole wprowadzania czasu (233) Komponenty związane z obsługą czasu (235) Wizualne przedstawienie postępów prac (240) Powtórka z obsługi czasu (243) Tworzenie komponentu automatycznego uzupełniania (244) Konsoleta statku kosmicznego (253) Wprowadzenie do Chartist (254) Panel projektów (257) Tworzenie komponentu panelu projektów (258) Komponent podsumowania projektu (259) Tworzymy pierwszy komponent wykresu (264) Wizualizacja otwartych zadań (269) Tworzenie wykresu otwartych zadań (272) Tworzenie legendy wykresu (275) Nadawanie interaktywności wykresowi (277) Zapewnienie rozszerzalności systemu (281) Architektura modułowa (282) Komponenty interfejsu użytkownika jako moduły dodatkowe (284) Implementacja API modułów dodatkowych (285) Wstawianie komponentów z pluginu (290) Ukończenie architektury pluginów (295) Budowanie pluginu dla projektów w stylu zwinnym (296) Komponent informacji o zwinnym zadaniu (299) Komponent szczegółów zadania (301) Powtórka z tworzenia pluginu (305) Zarządzanie pluginami (305) Wczytywanie pluginów w trakcie działania aplikacji (308) Testowanie komponentów (313) Wprowadzenie do Jasmine (314) Tworzenie pierwszego testu (317) Szpiegowanie wyników działania komponentu (319) Narzędzia do testowania komponentów (322) Wstrzykiwanie w testach (323) Narzędzie do testowania komponentów (325) Zaawansowane testowanie komponentów (330) Testowanie interakcji komponentu (333) Testowanie systemu pluginów (335) Dodatek A. Kod źródłowy aplikacji do zarządzania zadaniami (341) Czyszczenie danych w bazie IndexedDB (342) Włączenie komponentów webowych w przeglądarce Firefox (343)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 99
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144804 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Na s. tyt., okł.: Poznaj najpopularniejsze frameworki!
U dołu s. tyt., okł. nazwa wyd. oryg.: Packt Publishing.
U dołu okł. nazwa serii oryg.: Community experience distilled.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 91
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142627 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Angular : up and running.
Na stronie tytułowej również informacje o wydawcy oryginału - O'Reilly.
Indeks.
1.Wprowadzenie do Angular Dlaczego Angular Czego nie znajdziecie w tej książce Rozpoczynamy od naszego własnego środowiska pracy Node.js TypeScript Interfejs wiersza poleceń (CLI) w Angular Pobieranie Codebase 2.Witaj Angular Rozpoczynamy pierwszy projekt w Angular Zrozumienie Angular CLI Wykonywanie aplikacji Podstawy aplikacji w Angular Podstawowy HTML - index.html Punktwejścia-main.ts Moduł główny - app.module.ts Komponent podstawowy - AppComponent Tworzenie komponentu Kroki przy tworzeniu nowych komponentów Korzystanie z nowego komponentu Zrozumienie data binding Zrozumienie property binding (wiązanie własności) Zrozumienie event binding (wiązanie zdarzeń) Stosowanie modeli do kodu czyszczenia 3.Użyteczne wbudowane dyrektywy Angular Dyrektywy a komponenty Wbudowane dyrektywy atrybutów NgCIass NgStyle Alternatywna składnia class i wiązania stylu Wbudowane dyrektywy strukturalne Nglf NgFor NgSwitch Wiele pokrewnych dyrektyw strukturalnych 4.Zrozumienie i używanie komponentów Angular Komponenty - przypomnienie Definiowanie komponentu Selektor Szablon Style Hermetyzacja stylu Komponenty i moduły Dekoratory Input i Output Dekorator Input Dekorator Output Wykrywanie zmian Cykl życia komponentu Interfejsy i funkcje Projekcja widoku 5.Testowanie komponentów Angular Dlaczego stosować testowanie jednostkowe? Testowanie w Angular Ustawienia testów Konfiguracja schematu Karma testts Pisanie testów jednostkowych Izolowany test jednostkowy Uruchamianie testów Pisanie testu jednostkowego wykorzystującego Angular Testowanie interakcji komponentów Debugowanie 6.Praca z formularzami opartymi na szablonach Formularze oparte na szablonach Tworzenie formularzy Alternatywa dla ngModel - event binding i property binding ngModel Pełny formularz Stan kontrolki Poprawność kontrolki Praca z grupami formularzy (FormGroups) 7.Praca z formularzami reaktywnymi Formularze reaktywne Zrozumienie różnic Korzystanie z formularzy reaktywnych FormControl FormGroup Form Builder Dane formularza Stan kontrolki, poprawność i komunikaty o błędach Formularz i model danych Tablice formularzy 8.Usługi Angular Czym są usługi Angular? Tworzenie własnej usługi w Angular Rozwijanie przykładu Wprowadzenie do wstrzykiwania zależności Angular i wstrzykiwanie zależności RxJS i wartości obserwowalne: przejście do działań asynchronicznych 9.Wywołania HTTP w Angular Wprowadzenie do klienta HttpCIient Konfiguracja serwera Używanie HttpCIientModule Tworzenie wywołań HTTP GET/POST Zaawansowane HTTP Opcje - Headers/Params Opcje - typ Observe/Response Interceptory Wartości obserwowalne - działanie zaawansowane 10.Testowanie jednostkowe usług Jak jednostkowo testować usługi Testowanie komponentów z zależnością od usług Testowanie komponentów z prawdziwą usługą Testowanie komponentów z imitacją usługi Testowanie komponentów przy fałszywej usłudze Asynchroniczne testowanie jednostkowe Testowanie jednostkowe HTTP 11.Routing w Angular Konfigurowanie routingu Angular Konfiguracja serwera Uruchamianie podstawowego kodu Importowanie modułu routera Wyświetlanie zawartości trasy Nawigowanie w aplikacji Symbole wieloznaczne i wartości domyślne Ogólne wymagania routingu Wymagane parametry trasy Nawigowanie w naszej aplikacji Opcjonalne parametry trasy Strażnicy tras Trasy z samym uwierzytelnieniem Ochrona przez rozładowaniem Wstępne ładowanie danych przy użyciu Resolve 12.Wprowadzanie aplikacji Angular do produkcji Budowanie aplikacji do celów produkcyjnych Wersja produkcyjna Kompilacja Ahead-of-Time (AOT) i Build Optimizer Base Href Wdrażanie aplikacji Angular Inne zagadnienia Buforowanie Wywołania APl/serwera i CORS Inne środowiska Obsługa głębokiego linkowania Leniwe ładowanie Renderowanie po stronie serwera i obsługa SEO
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 126
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146767 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Angular w akcji / Jeremy Wilken ; [tłumaczenie: Lech Lachowski]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 336 stron : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Angular in action.
Indeks.
Rozdział 1. Angular - nowoczesna platforma internetowa 21 1.1. Dlaczego warto wybrać Angular? 22 1.2. Czego się nauczysz z tej książki 23 1.3. Podróż od AngularJS do Angulara 24 1.4. Angular - platforma, a nie framework 26 1.4.1. CLI Angulara 26 1.4.2. Renderowanie serwerowe i kompilator 27 1.4.3. Możliwości mobilne i desktopowe 29 1.4.4. Biblioteki interfejsu użytkownika 30 1.5. Architektura komponentowa 32 1.5.1. Najważniejsze cechy komponentów 34 1.5.2. Shadow DOM 36 1.5.3. Szablony 37 1.5.4. Moduły JavaScriptu 39 1.6. Nowoczesny JavaScript i Angular 40 1.6.1. Strumienie obserwowalne 43 1.7. TypeScript i Angular 44 Rozdział 2. Twoja pierwsza aplikacja Angular 47 2.1. Przegląd projektu z tego rozdziału 48 2.2. Konfigurowanie projektu 50 2.3. Rusztowanie bazowej aplikacji 51 2.4. Jak Angular renderuje aplikację bazową 53 2.4.1. Komponent App 53 2.4.2. Moduł App 54 2.4.3. Początkowe ładowanie aplikacji 55 2.5. Budowanie usług 57 2.6. Tworzenie pierwszego komponentu 60 2.7. Komponenty wykorzystujące komponenty i usługi 66 2.8. Komponenty z formularzami i ze zdarzeniami 69 2.9. Routing aplikacji 73 Rozdział 3. Najważniejsze elementy aplikacji 77 3.1. Encje w Angularze 79 3.1.1. Moduły 79 3.1.2. Komponenty 81 3.1.3. Dyrektywy 82 3.1.4. Potoki 85 3.1.5. Usługi 86 3.2. Jak Angular zaczyna renderować aplikację 87 3.3. Rodzaje kompilatorów 89 3.4. Wstrzykiwanie zależności 89 3.5. Wykrywanie zmian 90 3.6. Wyrażenia szablonów i wiązania 91 3.6.1. Interpolacja 93 3.6.2. Wiązania właściwości 94 3.6.3. Specjalne wiązania właściwości 95 3.6.4. Wiązanie atrybutów 96 3.6.5. Wiązanie zdarzeń 97 Rozdział 4. Podstawy komponentów 101 4.1. Konfigurowanie przykładu 102 4.1.1. Przygotowanie kodu 103 4.2. Kompozycja i cykl życia komponentu 104 4.2.1. Cykl życia komponentu 106 4.2.2. Zaczepy cyklu życia 107 4.2.3. Zagnieżdżanie komponentów 109 4.3. Rodzaje komponentów 110 4.4. Tworzenie komponentu Data 113 4.5. Używanie wejść z komponentami 116 4.5.1. Podstawy wejść 117 4.5.2. Przechwytywanie wejść 120 4.6. Rzutowanie zawartości 122 Rozdział 5. Zaawansowane aspekty komponentów 129 5.1. Wykrywanie zmian i optymalizacje 130 5.2. Komunikacja między komponentami 134 5.2.1. Zdarzenia wyjściowe i zmienne szablonów 135 5.2.2. Odwoływanie się do komponentów za pomocą ViewChild 137 5.3. Stylizacja komponentów i tryby hermetyzacji 138 5.3.1. Dodawanie stylów do komponentu 139 5.3.2. Tryby hermetyzacji 141 5.4. Dynamiczne renderowanie komponentów 145 5.4.1. Używanie okna modalnego ng-bootstrap dla komponentów dynamicznych 145 5.4.2. Dynamiczne tworzenie komponentu i jego renderowanie 149 Rozdział 6. Usługi 155 6.1. Konfigurowanie przykładu 156 6.1.1. Pobieranie kodu 158 6.1.2. Przykładowe dane 158 6.2. Tworzenie usług Angulara 159 6.3. Wstrzykiwanie zależności i drzewa wstrzykiwaczy 164 6.4. Usługi bez wstrzykiwania zależności 168 6.5. Korzystanie z usługi HttpClient 169 6.5.1. Interfejs HttpInterceptor 173 6.6. Usługi pomocnicze 176 6.7. Usługi udostępniania 180 6.8. Usługi dodatkowe 184 Rozdział 7. Routing 187 7.1. Konfigurowanie przykładu 188 7.2. Definiowanie tras i konfiguracja routera 190 7.3. Moduły funkcyjne i routing 193 7.4. Parametry trasy 194 7.4.1. Tworzenie linków w szablonach za pomocą dyrektywy routerLink 195 7.4.2. Uzyskiwanie dostępu do parametrów trasy w komponencie 196 7.5. Trasy podrzędne 198 7.6. Trasy drugorzędne 201 7.6.1. Definiowanie trasy drugorzędnej 202 7.6.2. Nawigacja między trasami drugorzędnymi 204 7.6.3. Zamykanie trasy drugorzędnej i routing programowy 205 7.7. Zabezpieczanie tras w celu ograniczenia dostępu 205 7.8. Leniwe ładowanie 211 7.9. Najlepsze praktyki dotyczące routingu 214 Rozdział 8. Budowanie niestandardowych dyrektyw i potoków 217 8.1. Konfigurowanie przykładu 219 8.2. Tworzenie niestandardowych dyrektyw 219 8.2.1. Tworzenie dyrektywy atrybutów 221 8.2.2. Modyfikowanie komponentu za pomocą dyrektywy ze zdarzeniami 223 8.2.3. Tworzenie dyrektywy strukturalnej 226 8.3. Tworzenie niestandardowych potoków 229 8.3.1. Tworzenie czystego potoku 230 8.3.2. Tworzenie nieczystego potoku 232 Rozdział 9. Formularze 237 9.1. Konfigurowanie przykładu 238 9.1.1. Wstępny przegląd aplikacji 240 9.2. Formularze oparte na szablonach 241 9.2.1. Wiązanie danych modelu z wejściami za pomocą dyrektywy NgModel 241 9.2.2. Walidacja kontrolek formularza za pomocą dyrektywy NgModel 243 9.2.3. Niestandardowa walidacja za pomocą dyrektyw 246 9.2.4. Obsługa zdarzeń przesyłania lub zdarzeń anulowania 249 9.3. Formularze reaktywne 251 9.3.1. Definiowanie formularza 252 9.3.2. Implementowanie szablonu 254 9.3.3. Obserwowanie zmian 255 9.3.4. Niestandardowe walidatory z formularzami reaktywnymi 256 9.3.5. Obsługa zdarzeń przesyłania lub zdarzeń anulowania 260 9.3.6. Które podejście do formularzy jest lepsze? 264 9.4. Niestandardowe kontrolki formularzy 265 Rozdział 10. Testowanie aplikacji 273 10.1. Narzędzia testowe i konfiguracja przykładu 274 10.1.1. Narzędzia do testowania 275 10.2. Testy jednostkowe 276 10.2.1. Anatomia testów jednostkowych 276 10.2.2. Testowanie potoków 277 10.2.3. Testowanie usług, stuby i symulowanie żądań HTTP 279 10.2.4. Testowanie komponentów i korzystanie z modułów testujących 285 10.2.5. Testowanie dyrektyw 293 10.3. Testy e2e 297 10.4. Dodatkowe strategie testowania 302 10.4.1. Ile testów wystarczy? 303 10.4.2. Kiedy mam pisać testy? 304 10.4.3. Co mam napisać, e2e czy testy jednostkowe? 304 10.4.4. A co, jeśli nie mam czasu na pisanie testów? 305 10.4.5. A co z innymi rodzajami testów? 305 Rozdział 11. Angular w środowisku produkcyjnym 309 11.1. Kompilowanie Angulara dla środowiska produkcyjnego 310 11.1.1. Kompilacja produkcyjna 310 11.1.2. Optymalizacja dla przeglądarek docelowych 311 11.1.3. Progresywne aplikacje internetowe 312 11.1.4. Internacjonalizacja (i18n) 312 11.1.5. Używanie alternatywnych narzędzi kompilacji 313 11.1.6. Renderowanie po stronie serwera lub renderowanie wstępne 314 11.1.7. Potoki kompilacji 314 11.2. Wybór architektury Angulara 315 11.2.1. Leniwe ładowanie tras 315 11.2.2. Ograniczanie zewnętrznych zależności 316 11.2.3. Bycie na bieżąco 319 11.3. Wdrożenie 319 Dodatek A. Aktualizacja z AngularJS do Angulara 323 Dodatek B. Komunikacja między komponentami Angular 329
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 16
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148044 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla programistów, którzy korzystają z Angular JS lub pracują z innym frameworkiem i potrafią kodować w JavaScripcie.
Wprowadzenie do frameworku Angular 2 Przegląd frameworków i bibliotek JavaScript) Frameworki w pełni funkcjonalne Lekkie frameworki Biblioteki Czym jest node.js? Ogólny przegląd frameworku AngularJS Ogólny przegląd frameworku Angular Uproszczenie kodu Poprawa wydajności Zestaw narzędzi programisty Angular Jak działa Angular? Wprowadzenie do przykładu aplikacji aukcji internetowych Zaczynamy pracę z frameworkiem Angular Pierwsza aplikacja Angular Witaj, świecie w języku TypeScript Witaj, świecie w ES5 Witaj, świecie w ES6 Uruchamianie aplikacji Elementy konstrukcyjne aplikacji Angular Moduły Komponenty Dyrektywy Krótkie wprowadzenie do wiązania danych Uniwersalna ładowarka modułów SystemJS Przegląd ładowarek modułów Porównanie ładowarek modułów i znaczników Pierwsze kroki z SystemJS Wybór menedżera pakietów Porównanie npm i jspm Rozpoczynanie projektu Angular za pomocą npm Część praktyczna: rozpoczynamy tworzenie aplikacji aukcji internetowych Wstępna konfiguracja projektu Tworzenie strony głównej Uruchomienie aplikacji aukcji internetowych Nawigacja za pomocą routera Angular Podstawy routingu Strategie lokalizacji Bloki konstrukcyjne nawigacji po stronie klienta Nawigacja do tras za pomocą metody navigate() Przekazywanie danych do tras Wyodrębnianie parametrów z ActivatedRoute Przekazywanie do trasy statycznych danych Trasy podrzędne Strzeżenie tras Tworzenie aplikacji SPA z wieloma outletami routera Dzielenie aplikacji na moduły Moduły leniwie ładowane Część praktyczna: dodanie nawigacji do aplikacji aukcji internetowych Tworzenie komponentu ProductDetailComponent Tworzenie komponentu HomeComponent i refaktoryzacja kodu Uproszczenie komponentu ApplicationComponent Dodawanie dyrektywy RouterLink do ProductItemComponent Modyfikacja modułu głównego w celu dodania routingu Uruchomienie aplikacji aukcji internetowych Wstrzykiwanie zależności Wzorce Wstrzykiwanie Zależności i Odwrócenie Sterowania Wzorzec Wstrzykiwanie Zależności Wzorzec Odwrócenie Sterowania Korzyści płynące ze wstrzykiwania zależności Wstrzykiwacze i dostawcy Jak zadeklarować dostawcę? Przykładowa aplikacja ze wstrzykiwaniem zależności frameworku Angular Wstrzyknięcie usługi produktowej Wstrzyknięcie usługi Http Ułatwione przełączanie wstrzykiwaczy Deklarowanie dostawców za pomocą właściwości useFactory i useValue Korzystanie z klasy OpaqueToken Hierarchia wstrzykiwaczy Właściwość viewProviders Część praktyczna: użycie mechanizmu DI w aplikacji aukcji internetowych Zmiana kodu w celu przekazania identyfikatora produktu jako parametru Modyfikacja komponentu ProductDetailComponent Wiązania, strumienie obserwowalne i potoki Wiązanie danych Wiązanie ze zdarzeniami Wiązanie z właściwościami i atrybutami Wiązanie w szablonach Dwukierunkowe wiązanie danych Programowanie reaktywne i strumienie obserwowalne Czym są strumienie obserwowalne i obserwatory? Obserwowalne strumienie zdarzeń Anulowanie strumieni obserwowalnych Potoki Potoki niestandardowe Część praktyczna: filtrowanie produktów w aplikacji aukcji internetowych Implementowanie komunikacji komponentów Komunikacja między komponentami Właściwości wejściowe i wyjściowe Wzorzec Mediator Zmiana szablonów podczas pracy za pomocą dyrektywy ngContent Cykl życia komponentów Korzystanie z metody ngOnChanges Ogólny przegląd działania mechanizmu wykrywania zmian Udostępnianie interfejsu API komponentu potomnego Część praktyczna: dodanie funkcjonalności oceniania do aplikacji aukcji internetowych Praca z formularzami Przegląd formularzy HTML Standardowe funkcje przeglądarki Interfejs Forms API frameworku Angular Formularze oparte na szablonach Przegląd dyrektyw Wzbogacanie formularza Formularze reaktywne Model formularza Dyrektywy formularzy Refaktoryzacja przykładowego formularza Korzystanie z klasy FormBuilder Walidacja formularza Walidacja formularzy reaktywnych Część praktyczna: dodanie walidacji do formularza wyszukiwania Modyfikacja modułu głównego w celu dodania obsługi interfejsu Forms API Dodawanie listy kategorii do SearchComponent Tworzenie modelu formularza Refaktoryzacja szablonu Implementacja metody onSearch() Uruchomienie aplikacji aukcji internetowych Interakcja z serwerami przy użyciu protokołów HTTP i WebSocket Krótkie omówienie interfejsu API obiektu Http Tworzenie serwera WWW za pomocą frameworku Node i języka TypeScript Tworzenie prostego serwera WWW Serwowanie danych w formacie JSON Rekompilacja TypeScriptu na żywo i ponowne załadowanie kodu Dodawanie interfejsu RESTful API dla serwowania produktów Łączenie frameworku Angular i serwera Node Zasoby statyczne na serwerze Wykonywanie żądań GET za pomocą obiektu Http Odpakowywanie obiektów obserwowalnych w szablonach za pomocą AsyncPipe Wstrzyknięcie HTTP do usługi Komunikacja klient-serwer poprzez protokół WebSocket Wysyłanie danych z serwera Node Zamiana obiektu WebSocket w strumień obserwowalny Część praktyczna: implementacja wyszukiwania produktów i powiadomień o ofertach Implementowanie wyszukiwania produktów przy użyciu protokołu HTTP Rozgłaszanie ofert aukcji za pomocą WebSocket Testy jednostkowe aplikacji Angular Wprowadzenie do Jasmine (306) Co należy testować? Jak zainstalować Jasmine? Co zawiera biblioteka testowa Angular? Testowanie usług Testowanie nawigacji routera Testowanie komponentów Testowanie przykładowej aplikacji pogodowej Konfigurowanie ładowarki SystemJS Testowanie routera pogody Testowanie usługi pogodowej Testowanie komponentu pogodowego Uruchamianie testów za pomocą narzędzia Karma Część praktyczna: testy jednostkowe aplikacji aukcji internetowych Testowanie komponentu ApplicationComponent Testowanie usługi ProductService Testowanie komponentu StarsComponent Uruchomienie testów Tworzenie paczek i wdrażanie aplikacji za pomocą narzędzia Webpack Poznajemy Webpack Witaj, świecie z zastosowaniem bundlera Webpack Jak używać ładowarek? Jak używać wtyczek? Tworzenie podstawowej konfiguracji Webpack dla frameworku Angular Uruchomienie npm run build Uruchomienie npm start Tworzenie konfiguracji programistycznych i produkcyjnych Konfiguracja programistyczna Konfiguracja produkcyjna Niestandardowy plik definicji typów Co to jest Angular CLI? Rozpoczęcie nowego projektu za pomocą Angular CLI Polecenia CLI Część praktyczna: wdrożenie aplikacji aukcji internetowych za pomocą bundlera Webpack Uruchamianie serwera Node Uruchomienie klienta aplikacji aukcji internetowych Uruchomienie testów za pomocą narzędzia Karma Dodatek A. Przegląd specyfikacji ECMAScript 6 Jak uruchamiać przykłady kodu? Literały szablonów Wieloliniowe łańcuchy znaków Oznaczone łańcuchy znaków szablonów Parametry opcjonalne i wartości domyślne Zakres zmiennych Wynoszenie zmiennych Tworzenie zakresu bloku za pomocą słów kluczowych let i const Zakres bloku dla funkcji Wyrażenia funkcji strzałkowych, this i that Operatory reszty i rozwijania Generatory Destrukturyzacja Iterowanie za pomocą forEach(), for-in i for-of Korzystanie z metody forEach() Korzystanie z pętli for-in Korzystanie z pętli for-of Klasy i dziedziczenie Konstruktory Zmienne statyczne Metody pobierające, ustawiające i definicje metod Słowo kluczowe super i funkcja super Przetwarzanie asynchroniczne z wykorzystaniem obietnic Koszmar wywołań zwrotnych Obietnice ES6 Rozwiązanie kilku obietnic naraz Moduły Słowa kluczowe import i export Ładowanie modułów dynamicznie za pomocą ładowarki modułów ES6 TypeScript jako język dla aplikacji Angular Dlaczego pisać aplikacje Angular w języku TypeScript? Rola transkompilatorów Pierwsze kroki z językiem TypeScript Instalacja i używanie kompilatora TypeScriptu TypeScript jako nadzbiór JavaScriptu Typy opcjonalne Funkcje Parametry domyślne Parametry opcjonalne Wyrażenia funkcji strzałkowych Klasy Modyfikatory dostępu Metody Dziedziczenie Typy sparametryzowane Interfejsy Deklarowanie typów niestandardowych z interfejsami Używanie słowa kluczowego implements Korzystanie z interfejsów wywoływalnych Dodawanie metadanych klas za pomocą adnotacji Pliki definicji typów Instalowanie plików definicji typów Przegląd procesu tworzenia aplikacji TypeScript-Angular
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 104
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145160 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności