Rajca Piotr (1970- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(68)
Forma i typ
Książki
(68)
Publikacje fachowe
(32)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(29)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia Główna
(2)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka WEAiI
(38)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Odbiorca
Programiści
(13)
Temat
Java (język programowania)
(12)
Programowanie (informatyka)
(10)
JavaScript (język programowania)
(7)
HTML (język znaczników)
(6)
Android (system operacyjny)
(4)
Kaskadowe arkusze stylów
(4)
Strony WWW
(4)
eXtensible HyperText Markup Language (język składu dokumentu)
(3)
Access
(2)
Algorytmy
(2)
C++ (język programowania)
(2)
Microsoft Active Server Pages (oprogramowanie)
(2)
Microsoft Windows (system operacyjny)
(2)
PHP (język programowania)
(2)
Programowanie obiektowe
(2)
Programy komputerowe
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
React.js
(2)
jQuery (platforma informatyczna)
(2)
Ajax (informatyka)
(1)
AngularJS (język programowania)
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Bazy danych relacyjne
(1)
Dane
(1)
Deep learning
(1)
Dynamic HyperText Markup Language (język składu dokumentu)
(1)
Enterprise JavaBeans (technologia)
(1)
Excel
(1)
Go (język programowania)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet rzeczy
(1)
Inżynieria systemów
(1)
Java Server Pages (technologia)
(1)
Java Servlet
(1)
JavaScript
(1)
JavaServer Faces (oprogramowanie)
(1)
Język skryptowy
(1)
Języki programowania
(1)
Kod źródłowy
(1)
Microsoft Foudation Classes (biblioteka programistyczna)
(1)
Microsoft Internet Explorer (oprogramowanie)
(1)
Microsoft Windows NT (system operacyjny)
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Netscape Navigator Gold (program przeglądarek)
(1)
Node.js
(1)
Node.js (platforma informatyczna)
(1)
Optymalizacja
(1)
PowerPoint
(1)
Programowanie
(1)
Projektowanie
(1)
Projektowanie obiektowe
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Raspberry Pi (komputer)
(1)
Rust (język programowania)
(1)
SQL (język zapytań)
(1)
Sieci neuronowe
(1)
Smartfony
(1)
Spring (środowisko programistyczne)
(1)
Strony WWW responsywne
(1)
Struktury danych
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Systemy operacyjne mobilne
(1)
Systemy operacyjne sieciowe
(1)
Systemy zarządzania bazami danych
(1)
TypeScript
(1)
TypeScript (język programowania)
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Unity (informatyka)
(1)
Wzorce projektowe (informatyka)
(1)
Wzorzec projektowy (informatyka)
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
jQuery
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
Gatunek
Podręcznik
(53)
Poradnik
(4)
Kompendia i repetytoria
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(32)
Edukacja i pedagogika
(2)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The self-taught computer scientist : the beginner's guide to data structures & algorithms. W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Część I. Wprowadzenie do algorytmów Czym jest algorytm Analiza algorytmów Czas stały Czas logarytmiczny Czas liniowy Czas logarytmiczno-liniowy Czas kwadratowy Czas sześcienny Czas wykładniczy Porównanie złożoności optymistycznej i pesymistycznej Złożoność pamięciowa Dlaczego to ma znaczenie Rekurencja Kiedy używać rekurencji Algorytmy wyszukiwania Wyszukiwanie liniowe Kiedy używać wyszukiwania liniowego Wyszukiwanie binarne Kiedy używać wyszukiwania binarnego Poszukiwanie znaków Algorytmy sortowania Sortowanie bąbelkowe Kiedy używać sortowania bąbelkowego Sortowanie przez wstawianie Kiedy używać sortowania przez wstawianie Sortowanie przez scalanie Kiedy używać sortowania przez scalanie Algorytmy sortowania w Pythonie Algorytmy operujące na łańcuchach Wykrywanie anagramów Wykrywanie palindromów Ostatnia cyfra Szyfr Cezara Obliczenia matematyczne Liczby dwójkowe Operatory bitowe FizzBuzz Największy wspólny czynnik Algorytm Euklidesa Liczby pierwsze Inspiracje dla samouków: Margaret Hamilton Część II. Struktury danych Czym są struktury danych Tablice Wydajność operacji na tablicach Tworzenie tablic Przesuwanie zer Łączenie dwóch list Znajdowanie powtórzeń na listach Znajdowanie części wspólnej dwóch list Listy połączone Wydajność działania list połączonych Tworzenie list połączonych Przeszukiwanie list połączonych Usuwanie wierzchołka z listy Znajdowanie cyklu w liście połączonej Stosy Kiedy używać stosów Tworzenie stosu Używanie stosów do odwracania kolejności znaków w łańcuchach Wartość minimalna stosu Umieszczanie nawiasów na stosie Kolejki Kiedy używać kolejek Tworzenie kolejki Wbudowana klasa Queue Pythona Tworzenie kolejki przy użyciu dwóch stosów Tablice mieszające Kiedy używać tablic mieszających Znaki w łańcuchu Suma dwóch Drzewa binarne Kiedy używać drzew Tworzenie drzewa binarnego Przechodzenie drzewa wszerz Inne sposoby przechodzenia drzew Odwracanie drzewa binarnego Kopce binarne Kiedy używać kopców Tworzenie kopca Łączenie lin minimalnym kosztem Grafy Kiedy używać grafów Tworzenie grafu Algorytm Dijkstry Inspiracja dla samouków: Elon Musk Dalsze kroki Wspinaczka po drabinie freelancerów Jak umówić się na rozmowę kwalifikacyjną Jak przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną Zasoby dodatkowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153018 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 5. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Ogólne informacje o platformie Android (37) Prezentacja systemu Android (39) Android Open Source Project (AOSP) (39) Open Handset Alliance (40) Google staje się mobilny (40) Prezentacja Open Handset Alliance (40) Dołączanie do Open Handset Alliance (41) Producenci - projektowanie urządzeń dla Androida (41) Operatorzy - dostarczanie wrażeń (42) Aplikacje napędzają sprzedaż urządzeń: tworzenie aplikacji na Androida (43) Wykorzystanie wszystkich możliwości Androida (43) Android: stan obecny (43) Co wyróżnia platformę Android? (44) Android - nazwy kodowe (45) Darmowy i otwarty (45) Znane i niedrogie narzędzia programistyczne (46) Rozsądny stopień trudności nauki programowania (47) Umożliwianie tworzenia potężnych aplikacji (47) Bogate i bezpieczne możliwości integracji aplikacji (47) Brak kosztownych przeszkód utrudniających publikację (48) "Otwarty rynek" aplikacji (48) Rozwijająca się platforma (49) Platforma Android (50) Architektura Androida (50) Bezpieczeństwo i uprawnienia (52) Pisanie aplikacji na Androida (53) Android poza OHA i GMS (56) Fire OS firmy Amazon (57) Cyanogen OS i CyanogenMod (57) Maker Movement oraz Open-Source Hardware (57) Szersze spojrzenie (58) Przygotowywanie środowiska programistycznego (61) Konfiguracja środowiska programistycznego (61) Konfiguracja własnego systemu do debugowania urządzenia (64) Konfiguracja urządzenia do debugowania (65) Aktualizacja Android Studio (66) Aktualizacja Android SDK (67) Problemy z Android Studio (67) Problemy z Android SDK (68) IntelliJ IDEA jako alternatywa dla Android Studio (68) Poznajemy Android SDK (69) Zrozumienie postanowień licencji (69) Korzystanie z dokumentacji Android SDK (70) Prezentacja szkieletu programowania aplikacji (70) Poznawanie narzędzi Android SDK (73) Poznawanie aplikacji przykładowych (76) Pierwsza aplikacja na Androida (81) Testowanie środowiska programistycznego (81) Importowanie aplikacji przykładowej BorderlessButtons do Android Studio (82) Korzystanie z preinstalowanego AVD do uruchamiania aplikacji BorderlessButtons (84) Uruchamianie aplikacji BorderlessButtons w emulatorze Androida (86) Budowanie pierwszej aplikacji na Androida (88) Tworzenie i konfiguracja nowego projektu aplikacji (89) Wyjaśnienie symbolicznego widoku Android oraz klasycznego widoku Project (93) Podstawowe pliki i katalogi aplikacji na Androida (94) Uruchamianie aplikacji w emulatorze (95) Debugowanie aplikacji w emulatorze (96) Dodawanie mechanizmów rejestracji do aplikacji (100) Debugowanie aplikacji na fizycznym urządzeniu (101) Kluczowe informacje o konstrukcji aplikacji na Androida (107) Prezentacja komponentów aplikacji (109) Opanowanie najważniejszej terminologii (109) Kontekst aplikacji (110) Pobieranie kontekstu aplikacji (111) Stosowanie kontekstu aplikacji (111) Realizacja działań przy użyciu aktywności (112) Cykl życia aktywności (113) Organizowanie komponentów aplikacji przy użyciu fragmentów (118) Zarządzanie zmianami aktywności przy użyciu intencji (120) Przechodzenie pomiędzy aktywnościami przy użyciu intencji (120) Organizacja aktywności, fragmentów i intencji w menu nawigacyjnym aplikacji (122) Praca z usługami (123) Odbieranie oraz rozgłaszanie intencji (124) Definiowanie manifestu (127) Konfiguracja aplikacji na Androida przy użyciu pliku manifestu (127) Edycja pliku manifestu (128) Zarządzanie tożsamością aplikacji (130) Określanie nazwy oraz ikony aplikacji (131) Określanie wymagań systemowych aplikacji (131) Ograniczenia związane z platformą (132) Ustawienia związane z konfiguracją innych aplikacji i filtrów (134) Rejestracja aktywności w pliku manifestu (134) Określanie aktywności będącej głównym punktem wejścia aplikacji przy użyciu filtra intencji Konfiguracja innych filtrów intencji (135) Rejestracja innych komponentów aplikacji (136) Stosowanie uprawnień (136) Rejestracja uprawnień wymaganych przez aplikację (137) Rejestracja uprawnień wymaganych przez aplikację (139) Poznawanie innych ustawień podawanych w manifeście (140) Zarządzanie zasobami aplikacji (143) Czym są zasoby? (143) Przechowywanie zasobów aplikacji (144) Typy wartości zasobów (144) Programowy dostęp do zasobów (148) Określanie wartości prostych zasobów w Android Studio (148) Praca z różnymi typami zasobów (152) Łańcuchy znaków (152) Stosowanie łańcuchów z zasobów do formatowania tekstów (153) Praca z łańcuchami wyrażającymi liczbę mnogą (154) Praca z tablicami łańcuchów znaków (155) Praca z wartościami logicznymi (156) Praca z liczbami całkowitymi (157) Praca z kolorami (157) Praca z wymiarami (158) Programowe stosowanie zasobów z wymiarami (159) Praca z zasobami graficznymi (159) Praca z obrazami (161) Praca z listami stanów kolorów (163) Praca z animacjami (164) Praca z menu (166) Praca z plikami XML (168) Praca z nieprzetworzonymi plikami (168) Odwołania do zasobów (169) Praca z układami (170) Projektowanie układów w Android Studio (172) Programowe korzystanie z zasobów definiujących układy (174) Odwołania do zasobów systemowych (175) Prezentacja elementów interfejsu użytkownika (179) Prezentacja widoków i układów (179) Widoki (179) Kontrolki systemu Android (179) Prezentacja układów (180) Wyświetlanie tekstów przy użyciu TextView (181) Konfiguracja układu oraz określanie wymiarów (181) Umieszczanie w tekście kontekstowych odnośników (182) Pobieranie danych od użytkowników za pomocą pól tekstowych (184) Pobieranie danych przy użyciu kontrolek EditText (185) Ograniczanie możliwości wprowadzania danych z zastosowaniem filtrów (186) Wspomaganie wpisywania przy użyciu automatycznego uzupełniania (187) Kontrolka Spinner - zapewnianie możliwości wyboru (189) Stosowanie przycisków i przełączników (191) Stosowanie zwyczajnych przycisków (192) Stosowanie pól wyboru i przełączników (194) Stosowanie kontrolek RadioGroup oraz RadioButton (195) Pobieranie daty, godziny i liczb (197) Prezentacja postępów i aktywności przy użyciu wskaźników (199) Prezentacja postępów za pomocą paska postępu (199) Sygnalizowanie aktywności za pomocą pasków aktywności oraz kołowych znaczników aktywności Modyfikacja postępu przy użyciu kontrolki SeekBar (202) Inne użyteczne kontrolki interfejsu użytkownika (203) Wyświetlanie oceny przy użyciu kontrolki RatingBar (203) Prezentacja upływu czasu za pomocą minutnika (204) Wyświetlanie czasu (205) Odtwarzanie wideo przy użyciu kontrolki VideoView (206) Umiejscawianie elementów z użyciem układów (211) Tworzenie interfejsów użytkownika w systemie Android (211) Definiowanie układów w zasobach aplikacji (211) Programowe tworzenie układów (213) Organizacja interfejsu użytkownika aplikacji (215) Stosowanie klas potomnych ViewGroup do projektowania układów (216) Stosowanie klas potomnych ViewGroup jako pojemników (216) Stosowanie wbudowanych układów (217) Układ LinearLayout (218) Układ RelativeLayout (220) Układ FrameLayout (223) Układ TableLayout (226) Stosowanie układu GridLayout (228) Stosowanie wielu układów jednocześnie (231) Stosowanie wbudowanych klas pojemników (232) Pojemniki działające na podstawie danych (232) Dodawanie możliwości przewijania (237) Prezentacja innych rodzajów pojemników (237) Dzielenie interfejsu aplikacji z użyciem fragmentów (243) Wyjaśnienie pojęcia fragmentu (243) Opis cyklu życia obiektów Fragment (245) Zarządzanie modyfikacjami fragmentów (246) Stosowanie specjalnych typów fragmentów (247) Projektowanie aplikacji korzystających z fragmentów (248) Stosowanie pakietu biblioteki wsparcia (256) Dodawanie wsparcia dla fragmentów do starych aplikacji (256) Dołączanie pakietu Support Library do aplikacji (257) Dodatkowe sposoby stosowania fragmentów (259) Fragmenty funkcjonalne pozbawione interfejsu użytkownika (259) Poznawanie zagnieżdżonych fragmentów (259) Kluczowe zagadnienia projektowania aplikacji (263) Określanie architektury z użyciem wzorców (265) Określanie architektury nawigacji (265) Scenariusze nawigacyjne aplikacji na Androida (266) Uruchamianie zadań i poruszanie się po stosie cofnięć (269) Nawigacja a fragmenty (269) Relacje pomiędzy ekranami (269) Wzorce projektowe nawigacji stosowane w Androidzie (270) Zachęcanie do wykonywania akcji (276) Menu (277) Paski akcji (278) Pływający przycisk akcji (282) Akcje zależne od zawartości aplikacji (282) Okna dialogowe (283) Stosowanie stylów do poprawy wizualnej atrakcyjności aplikacji (295) Style ze wsparciem bibliotek (295) Motywy i style (296) Definiowanie domyślnego motywu aplikacji (296) Dziedziczenie motywów i stylów (297) Kolory (298) Układ (300) Elementy i (300) Widżet TextInputLayout (301) Przycisk FloatingActionButton (301) Widżet Toolbar jako dolny pasek aplikacji (302) Określanie markowego wyglądu aplikacji (303) Separatory i odstępy (304) Menu (305) Uzyskane wyniki (305) Typografia (305) Stosowanie Material Design (311) Zrozumienie Material Design (311) Domyślny motyw Material (312) Aplikacja SampleMaterial (312) Implementacja aplikacji SampleMaterial (312) Zależności (313) Style wspomagające Material Design (313) Wyświetlanie zbioru danych na liście (314) Projektowanie zgodnych aplikacji (339) Maksymalizacja zgodności aplikacji (339) Projektowanie interfejsów użytkownika pod kątem zgodności (342) Stosowanie fragmentów (343) Stosowanie API dostępnych w bibliotekach wsparcia (344) Wsparcie dla konkretnych typów ekranów (344) Stosowanie elastycznej grafiki typu Nine-Patch (345) Wykorzystywanie zasobów alternatywnych (345) Przedstawienie sposobu wyznaczania zasobów alternatywnych (346) Organizowanie zasobów alternatywnych z użyciem kwalifikatorów (347) Stosowanie zasobów dla różnych orientacji (353) Programowe stosowanie zasobów alternatywnych (354) Efektywna organizacja zasobów aplikacji (354) Przygotowywanie aplikacji dla tabletów i telewizorów (357) Aplikacje na tablety (357) Aplikacje na telewizory (359) Rozszerzanie zasięgu aplikacji na zegarki i samochody (360) Zapewnianie zgodności z SafetyNet (361) Kluczowe zagadnienia programowania aplikacji na Androida (365) Stosowanie preferencji (367) Korzystanie z preferencji aplikacji (367) Określanie, kiedy stosowanie preferencji jest właściwe (367) Zapisywanie w preferencjach wartości różnych typów (368) Tworzenie prywatnych preferencji (368) Tworzenie wspólnych preferencji używanych przez większą liczbę aktywności (368) Przeszukiwanie i odczyt preferencji (369) Dodawanie, aktualizacja oraz usuwanie preferencji (369) Reagowanie na zmiany w preferencjach (371) Odnajdywanie danych preferencji w systemie plików Androida (371) Tworzenie łatwych do zarządzania preferencji użytkownika (372) Tworzenie pliku zasobów preferencji (372) Stosowanie klasy PreferenceActivity (374) Organizowanie preferencji dzięki wykorzystaniu nagłówków (376) Automatyczna kopia zapasowa aplikacji na Androida (380) Dostęp do plików i katalogów (383) Korzystanie z danych aplikacji na urządzeniu (383) Dobre praktyki związane z zarządzaniem plikami (384) Wyjaśnienie kwestii uprawnień do plików w Androidzie (385) Praca z plikami i katalogami (386) Badanie katalogów aplikacji (386) Praca z innymi katalogami i plikami w systemie plików Androida (391) Zapisywanie informacji w bazach danych SQLite (397) Dodawanie bazy SQLite do aplikacji SampleMaterial (397) Praca z bazami danych (398) Zapewnianie dostępu do danych (399) Aktualizacja klasy SampleMaterialActivity (400) Aktualizacja konstruktora klasy SampleMaterialAdapter (401) Usuwanie operacji na bazie z głównego wątku interfejsu użytkownika (401) Tworzenie kart w bazie danych (402) Pobieranie wszystkich kart (403) Dodawanie nowej karty (404) Aktualizacja kart (405) Usuwanie karty (406) Stosowanie dostawców treści (411) Prezentacja dostawców treści (411) Stosowanie dostawcy treści MediaStore (412) Stosowanie dostawcy danych CallLog (414) Korzystanie z dostawcy treści CalendarContract (416) Stosowanie dostawcy treści UserDictionary (417) Korzystanie z dostawcy treści VoicemailContract (417) Stosowanie dostawcy treści Settings (417) Prezentacja dostawcy treści ContactsContract (417) Modyfikacja danych dostawców treści (419) Dodawanie rekordów (419) Aktualizacja rekordów (421) Usuwanie rekordów (421) Korzystanie z dostawców treści innych firm (422) Kluczowe zagadnienia rozpowszechniania aplikacji (425) Proces tworzenia oprogramowania mobilnego (427) Prezentacja procesu tworzenia oprogramowania mobilnego (427) Wybór metodologii tworzenia oprogramowania (428) Zrozumienie niebezpieczeństw metody kaskadowej (428) Zrozumienie znaczenia powtarzania (429) Gromadzenie wymagań aplikacji (429) Określanie wymagań projektowych (429) Tworzenie przypadków użycia aplikacji na Androida (432) Dołączanie wymagań i zaleceń innych podmiotów (433) Zarządzanie bazą danych urządzeń (433) Szacowanie ryzyka związanego z projektem (437) Określanie urządzeń docelowych (437) Pozyskiwanie urządzeń docelowych (439) Określanie możliwości zaspokojenia wymagań aplikacji (440) Rozumienie ryzyka związanego z zapewnianiem jakości (440) Pisanie ważnej dokumentacji projektowej (442) Tworzenie planów testowania na potrzeby kontroli jakości (442) Dostarczanie dokumentacji wymaganej przez inne podmioty (443) Dokumentacja na potrzeby utrzymania i przenoszenia (443) Korzystanie z systemów zarządzania konfiguracjami (443) Wybór systemu zarządzania kodem źródłowym (443) Implementacja działającego systemu numeracji wersji aplikacji (444) Projektowanie aplikacji na Androida (445) Znajomość ograniczeń urządzeń z Androidem (445) Poznawanie wspólnych architektur aplikacji na Androida (445) Projektowanie pod kątem możliwości współdziałania aplikacji (447) Tworzenie aplikacji na Androida (448) Testowanie aplikacji na Androida (448) Kontrola wersji testowych aplikacji (449) Wdrażanie aplikacji na Androida (450) Określanie rynków docelowych (450) Wsparcie i pielęgnacja aplikacji na Androida (450) Śledzenie i weryfikacja informacji o awariach (451) Testowanie aktualizacji oprogramowania układowego (451) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji aplikacji (451) Wprowadzanie zmian na działającym serwerze (452) Określanie możliwości przenoszenia aplikacji obciążonego niewielkim ryzykiem (452) Selekcja możliwości aplikacji (452) Planowanie doświadczeń użytkowników (455) Myślenie o celach (455) Cele użytkowników (456) Cele twórców aplikacji (456) Cele innych zainteresowanych stron (457) Techniki konkretyzowania wysiłków wkładanych w rozwój projektu (457) Persony (457) Mapowanie historii użytkowników (458) Wykrywanie i organizacja encji (458) Planowanie interakcji użytkowników (459) Wyrażanie tożsamości aplikacji (460) Projektowanie układów ekranów (462) Szkielety (462) Kompozycje projektowe (462) Właściwe reagowanie z wykorzystaniem wizualnych informacji zwrotnych (463) Obserwowanie docelowej grupy odbiorców w celu poprawy użyteczności aplikacji (463) Tworzenie atrapy aplikacji (464) Testowanie wersji finalnej aplikacji (465) Projektowanie i tworzenie niezawodnych aplikacji na Androida (467) Najlepsze praktyki projektowania niezawodnych aplikacji na Androida (467) Zaspokajanie wymagań użytkowników urządzeń z Androidem (468) Projektowanie interfejsu użytkownika aplikacji na Androida (468) Projektowanie stabilnych i szybko reagujących aplikacji mobilnych (470) Projektowanie bezpiecznych aplikacji na Androida (472) Korzystanie z wytycznych dotyczących zachowania jakości podczas projektowania aplikacji na Androida Stosowanie standardów jakości firm trzecich (475) Projektowanie aplikacji pod kątem prostoty ich utrzymania i aktualizacji (476) Projektowanie aplikacji przy wykorzystaniu narzędzi Androida (478) Unikanie głupich błędów podczas projektowania aplikacji na Androida (478) Najlepsze praktyki stosowane przy tworzeniu wysokiej jakości aplikacji na Androida (479) Określanie procesu produkcyjnego dostosowanego do tworzenia oprogramowania mobilnego (479) Wczesne i częste testowanie możliwości wykonania projektu (480) Stosowanie standardów kodowania, weryfikacji i testów jednostkowych w celu poprawienia jakości kodu (480) Obsługa usterek występujących na jednym urządzeniu (483) Unikanie głupich błędów podczas tworzenia aplikacji na Androida (484) Testowanie aplikacji na Androida (487) Najlepsze praktyki testowania oprogramowania mobilnego (487) Projektowanie systemu rejestracji defektów na potrzeby tworzenia oprogramowania mobilnego Zarządzanie środowiskiem testowym (489) Maksymalizacja pokrycia testów (492) Stosowanie narzędzi Android SDK do testowania aplikacji na Androida (500) Unikanie głupich błędów podczas testowania aplikacji na Androida (502) Podstawowe informacje o testowaniu aplikacji na Androida (502) Testy jednostkowe z użyciem JUnit (503) Prezentacja aplikacji PasswordMatcher (504) Określanie, czego powinny dowieść testy jednostkowe (507) Tworzenie konfiguracji uruchomieniowej na potrzeby kodu testowego (507) Pisanie testów (511) Wykonywanie pierwszego testu z wykorzystaniem narzędzi Android Studio (513) Analiza wyników testów (513) Dodawanie kolejnych testów (514) Inne programy i API do automatyzacji testów aplikacji na Androida (517) Rozpowszechnianie aplikacji na Androida (521) Wybór odpowiedniego modelu dystrybucji (521) Ochrona swojej własności intelektualnej (522) Zachowanie zgodności z regulaminem Google Play (523) Pobieranie opłat od użytkowników (523) Przygotowywanie aplikacji do publikacji (525) Przygotowanie kodu do utworzenia pakietu instalacyjnego (525) Tworzenie pakietu aplikacji i jego podpisywanie (527) Testowanie publikowanej wersji pakietu aplikacji (531) Dołączanie wszystkich niezbędnych zasobów (531) Przygotowanie serwerów i usług (531) Dystrybucja aplikacji (531) Publikowanie aplikacji w Google Play (532) Rejestracja w Google Play w celu publikowania aplikacji (532) Przesyłanie aplikacji do Google Play (535) Przesyłanie materiałów marketingowych aplikacji (537) Konfiguracja szczegółowych informacji dotyczących opłat oraz dystrybucji aplikacji (537) Konfigurowanie innych opcji aplikacji (539) Zarządzanie pozostałymi opcjami Developer Console (539) Publikowanie aplikacji w Google Play (539) Zarządzanie aplikacją w sklepie Google Play (540) Mechanizm wdrażania etapami (541) Publikowanie aplikacji w prywatnym kanale Google Play (542) Tłumaczenie aplikacji (542) Publikowanie aplikacji w alternatywnych kanałach dystrybucji (543) Samodzielne publikowanie aplikacji (544)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144803 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(O'Reilly)
U góry strony tytułowej i okładki: Poznaj nowoczesną technologię tworzenia stron WWW.
Na stronie tytułowej i okładce: Edycja polska.
Na okładce: Prezentuj swoją wiedzę, odpowiadając na 200 pytań egzaminu próbnego [...].
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112837 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
SQL / Lynn Beighley ; [tł.: Piotr Rajca ]. - Gliwice : Helion, cop. 2011. - 590 s. : il. ; 23 cm.
(Rusz głową!)
U dołu s. tyt. i okł. logo wydawcy oryg.: O'Reilly Media.
U góry okł.: Zacznij bezboleśnie tworzyć bazy danych w języku SQL.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Z 129
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126909 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 2. odnosi się do oryginału. W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Indeks.
Dla programistów systemowych i twórców aplikacji.
Pierwsze spotkanie z Rustem Typy proste Reguła własności i przenoszenie własności Referencje Wyrażenia Obsługa błędów Paczki i moduły Struktury Typy wyliczeniowe i wzorce Zestawy metod i typy generyczne Przeciążanie operatorów Interfejsy narzędziowe Domknięcia Iteratory Kolekcje Tekst i łańcuchy znaków Operacje wejścia - wyjścia Programowanie asynchroniczne Makra Kod niebezpieczny Funkcje obce
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ń 93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł. logo wydawcy oryg.: Microsoft Press.
Indeks.
Dla użytkowników i administratorów niewielkich sieci.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII P 55
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143229 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
U dołu s. tyt., okł. nazwa wyd. oryg.: Packt Publishing.
U dołu okł. nazwa serii oryg.: Community experience distilled.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142616 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Część I. Jak zrozumieć TypeScript i poprawić swoją znajomość języka JavaScript Rozdział 1. Zrozumieć TypeScript Wymagania techniczne Czym jest TypeScript? Dlaczego TypeScript jest niezbędny? Typowanie dynamiczne a statyczne Programowanie obiektowe Rozdział 2. Prezentacja języka TypeScript Wymagania techniczne Czym są typy? Jak działają typy? Wprowadzenie do typów języka TypeScript Typ any Typ unknown Typy przecięć i unii Typy literałowe Nazwy zastępcze typów Typy wyników funkcji Funkcje jako typy Typ never Klasy i interfejsy Klasy Interfejsy Dziedziczenie Klasy abstrakcyjne Interfejsy Typy generyczne Prezentacja najnowszych możliwości języka i konfigurowania kompilatora Łączenie opcjonalne Scalanie wartości pustych Konfigurowanie TypeScriptu Rozdział 3. Tworzenie lepszych aplikacji dzięki użyciu możliwości wersji ES6+ języka JavaScript Wymagania techniczne Poznawanie rodzajów zmiennych w ES6 oraz zasięgów w języku JavaScript Poznawanie funkcji strzałkowych Zmienianie kontekstu this Rozproszenie, destrukturyzacja i reszta Rozproszenie, Object.assign oraz Array.concat Destrukturyzacja Reszta Prezentacja wybranych funkcji tablicowych find filter map reduce some oraz every Przedstawienie nowych typów kolekcji Set Map Przedstawienie słów kluczowych async i await Część II. Nauka tworzenia aplikacji jednostronicowych z użyciem frameworka React Rozdział 4. Przedstawienie koncepcji aplikacji jednostronicowych oraz ich realizacja z użyciem frameworka React Wymagania techniczne Przedstawienie wcześniejszych sposobów tworzenia witryny WWW Cechy i zalety aplikacji jednostronicowych Jak React pomaga w tworzeniu aplikacji jednostronicowych Atrybuty aplikacji Reacta Rozdział 5. Tworzenie aplikacji Reacta z wykorzystaniem hooków Wymagania techniczne Wyjaśnienie ograniczeń i problemów związanych ze stosowaniem starych komponentów klasowych Stan Metody cyklu życia Prezentacja hooków Reacta i wyjaśnienie, dlaczego w stosunku do komponentów klasowych są one usprawnieniem Porównanie stosowania komponentów klasowych i hooków Wielokrotne stosowanie kodu Prostota Rozdział 6. Przygotowywanie projektu za pomocą create-react-app i testowanie go przy użyciu Jest Wymagania techniczne Przedstawienie metod programowania aplikacji Reacta i systemu używanego do ich budowania Narzędzia do zarządzania projektami Transpilacja Repozytoria kodu Testowanie aplikacji Reacta po stronie klienta Atrapy Tworzenie atrap z wykorzystaniem jest.fn Tworzenie atrap komponentów Prezentacja najpopularniejszych narzędzi oraz praktyk tworzenia aplikacji Reacta Visual Studio Code Prettier Debugger Chrome Alternatywne zintegrowane środowiska programistyczne Rozdział 7. Redux i React Router Wymagania techniczne Zarządzanie stanem przy użyciu Reduxa Reduktory i akcje React Context Prezentacja frameworka React Router Część III. Tworzenie usług internetowych z użyciem Expressa i GraphQL-a Rozdział 8. Prezentacja tworzenia aplikacji serwerowych z wykorzystaniem Node.js i Expressa Wymagania techniczne Wyjaśnienie sposobu działania środowiska Node Pętla zdarzeń Prezentacja możliwości środowiska Node Instalowanie Node Tworzenie prostego serwera Node Żądania i odpowiedzi Trasowanie Debugowanie Jak Express ułatwia pisanie rozwiązań przeznaczonych dla środowiska Node Przedstawienie możliwości frameworka Express Tworzenie internetowego API przy użyciu Expressa Rozdział 9. Czym jest GraphQL? Wymagania techniczne Czym jest GraphQL? Schematy GraphQL Definicje typów i resolwery Zapytania, mutacje oraz subskrypcje Rozdział 10. Konfiguracja projektu Expressa z zależnościami od języków TypeScript i GraphQL Wymagania techniczne Tworzenie projektu Expressa tworzonego w języku TypeScript Dodawanie do projektu GraphQL-a i jego zależności Prezentacja pakietów pomocniczych Rozdział 11. Czego się nauczysz - aplikacja internetowego forum Analiza aplikacji, którą napiszemy - internetowego forum Analiza uwierzytelniania użytkowników forum Analiza zarządzania wątkami Analiza systemu punktacji wątków Rozdział 12. Tworzenie klienta Reacta na potrzeby aplikacji internetowego forum Wymagania techniczne Tworzenie wstępnej wersji aplikacji Reacta CSS Grid Granice błędów Warstwa usługi danych Menu nawigacyjne Komponenty związane z uwierzytelnianiem Trasowanie i ekrany aplikacji Ekran główny Ekran wątku i jego wpisów Rozdział 13. Przygotowywanie stanu sesji przy użyciu Expressa i Redisa Wymagania techniczne Czym jest stan sesji? Przedstawienie magazynu danych Redis Tworzenie stanu sesji z wykorzystaniem Expressa i Redisa Rozdział 14. Przygotowywanie Postgresa oraz warstwy repozytorium przy wykorzystaniu TypeORM Wymagania techniczne Przygotowanie bazy danych Postgres Przedstawienie mechanizmów odwzorowań obiektowo-relacyjnych na przykładzie TypeORM Tworzenie warstwy repozytorium bazującej na Postgresie i TypeORM Rozdział 15. Dodawanie schematu GraphQL-a - część 1. Wymagania techniczne Tworzenie definicji typów i resolwerów dla serwerowego kodu GraphQL System punktacji wątków Integracja mechanizmu uwierzytelniania z resolwerami GraphQL-a Przygotowanie hooków Reacta do korzystania z serwera Apollo GraphQL Ekran główny - komponent Main Możliwości związane z uwierzytelnianiem Ekran profilu użytkownika Rozdział 16. Dodawanie schematu GraphQL-a - część 2. Komponent Thread i jego trasa System punktów Rozdział 17. Wdrażanie w chmurze AWS Wymagania techniczne Konfiguracja Ubuntu w chmurze AWS Instalacja Redisa, Postgresa i Node w systemie Ubuntu Instalacja serwera Redis Instalacja Postgresa Instalacja Node Konfiguracja i wdrażanie aplikacji na serwerze NGINX Konfigurowanie projektu super-forum-client Konfiguracja serwera NGINX Rozwiązywanie problemów
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 159
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152395 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112850 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt., okł. i grzb.: Wyd. 2 odnosi się do wyd. oryg.
U góry s. tyt. i okł. nazwa wydaw. oryg.: Adison-Wesley.
Na okł.: Wyczerpujący przewodnik, gruntownie zaktualizowany w oparciu o najnowszą wersję Andrioida SDK i najnowsze techniki programowania!
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 46
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135026 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130121 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł.: Praktyczne zastosowania technologii, która zrewolucjonizowała aplikacje sieciowe.
U dołu okł.: Podstawy Ajaksa. Metodologie tworzenia aplikacji internetowych. Optymalizacja i zabezpieczanie aplikacji.
Na s. tyt., okł. logo wydaw. oryg.: Manning Publications.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94066 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : receptury / Ian F. Darwin ; [tł.: Piotr Rajca]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015. - 870, [2] s. : il. ; 24 cm.
(O'Reilly)
Na okł.: Kompendium wiedzy programisty!
Na s. tyt., okł.: Wyd. 3 - dotyczy wyd. oryg.
Na s. tyt. miejsce wydania oryg.: Beijing [etc.].
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Dla programistów Javy.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140408 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109380, 109379 L (2 egz.)
Książka
W koszyku
HTML i CSS : zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW / Jon Duckett ; [tł.: Piotr Rajca]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2014. - 489, [15] s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym w książce.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ć 109
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138679 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 138163 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry s. tyt. i okł.: Wykorzystaj wzorce projektowe w pracy nad oprogramowaniem.
Na okł. i grzb. tyt. oryg. serii: A Martin Fowlers Signature Book.
Bibliogr. s. [471]-475 oraz przy niektórych rozdz. i podrozdz. Indeks.
Streszczenie: Książka to przegląd wzorców wykorzystywanych przy projektowaniu aplikacji korporacyjnych. Opisuje zasady podziału aplikacji na warstwy i zasady współpracy pomiędzy warstwami, przedstawia także modele komponentów wchodzących w skład każdej z nich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 111750
Książka
W koszyku
(Head First - Rusz Głową!)
(O'Reilly)
U góry s. tyt. i okł.: Poznaj w niekonwencjonalny sposób zasady tworzenia stron WWW.
Na s. tyt. i okł.: Edycja polska.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ć 1
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116939 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rusz Głową!)
Na okł.: JavaScript dla każdedo! Nauka języka JavaScript jeszcze nigdy nie była tak przyjemna! [...].
U dołu s. tyt., okł. logi wydaw. oryg.: O'Reilly Media.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 48
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140418 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(O'Reilly)
Na okł.: Zagrożenia, technologie i strategie.
Bibliogr. s. 421-440. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106866 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblia. Wiedza Obiecana)
U góry okł.: Niniejsza książka stanowi wspaniałe uzupełnienie pozycji "JavaScript. Biblia".
U dołu okł.: Dziesiątki gotowych i przetestowanych fragmentów kodu [...].
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 32
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105950 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności