Android (system operacyjny)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(36)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Artykuły
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEAiI
(31)
Autor
Rajca Piotr (1970- )
(4)
Conder Shane (1975- )
(3)
Darcey Lauren (1977- )
(3)
Sawka Krzysztof
(3)
Griffiths David (1969- )
(2)
Griffiths Dawn
(2)
Hashimi Sayed Y
(2)
Komatineni Satya
(2)
Kowalczyk Grzegorz
(2)
Lamża Aleksander
(2)
MacLean Dave
(2)
Stasiewicz Andrzej
(2)
Walczak Tomasz
(2)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(2)
Watrak Andrzej
(2)
Ableson Frank W
(1)
Annuzzi Joseph
(1)
Bura Juriy
(1)
Burnette Ed
(1)
Chin Stephen (1977- )
(1)
Coates Paul
(1)
Collins Charles
(1)
Craig Clifton
(1)
Darwin Ian F
(1)
Deitel Harvey M. (1945- )
(1)
Deitel Paul J
(1)
Delessio Carmen
(1)
DiMarzio Jerome F
(1)
Drake Joshua J
(1)
Filo Grzegorz
(1)
Friesen Jeff
(1)
Galpin Michael
(1)
Gerber Adam
(1)
Gonera Paweł
(1)
Guihot Hervé
(1)
Haase Chet
(1)
Harwani B. M
(1)
Hellman Erik
(1)
Jepson Brian (1967- )
(1)
Jońca Rafał
(1)
Kaczmarek Daniel
(1)
Kerfs Jeremy
(1)
King Chris
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Käppler Matthias
(1)
Lachowski Lech
(1)
Lee Wei-Meng
(1)
Lehtimäki Juhani
(1)
Marsicano Kristin
(1)
Matuk Konrad
(1)
Monk Simon
(1)
Nowak Michał
(1)
Phillips Bill
(1)
Pietrzak Szymon
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Płonkowski Marcin
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Schmidt Łukasz
(1)
Sen Rob
(1)
Sikorski Witold (informatyk)
(1)
Sillars Doug
(1)
Stark Jonathan (1968- )
(1)
Stefański Andrzej
(1)
Stewart Chris
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Szpoton Rafał
(1)
Tyler Jason (1976- )
(1)
Verduzco Will
(1)
Wald Alexander
(1)
Wantoch-Rekowski Roman
(1)
Zygmunt Witold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(35)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Literatura amerykańska
(1)
Programiści
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Android (system operacyjny)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(11)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł.: Wkrocz wreszcie do akcji i zacznij tworzyć własne aplikacje dla Androida!
U góry okł.: Rozbudowany podręcznik tworzenia niesamowitych aplikacji dla systemu Android.
U dołu okł.: Android SDK i programowanie aplikacji WWW. Komunikacja Bluetooth i przetwarzanie danych z czujników. Grafika, animacja i multimedia w Androidzie. Techniki pisania natywnych aplikacji w języku C.
U dołu okł. nazwa wydaw. oryg.: Manning.
Wyd. 2 - odnosi się do wyd. oryg.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 51
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135028 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131476 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 5. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Ogólne informacje o platformie Android (37) Prezentacja systemu Android (39) Android Open Source Project (AOSP) (39) Open Handset Alliance (40) Google staje się mobilny (40) Prezentacja Open Handset Alliance (40) Dołączanie do Open Handset Alliance (41) Producenci - projektowanie urządzeń dla Androida (41) Operatorzy - dostarczanie wrażeń (42) Aplikacje napędzają sprzedaż urządzeń: tworzenie aplikacji na Androida (43) Wykorzystanie wszystkich możliwości Androida (43) Android: stan obecny (43) Co wyróżnia platformę Android? (44) Android - nazwy kodowe (45) Darmowy i otwarty (45) Znane i niedrogie narzędzia programistyczne (46) Rozsądny stopień trudności nauki programowania (47) Umożliwianie tworzenia potężnych aplikacji (47) Bogate i bezpieczne możliwości integracji aplikacji (47) Brak kosztownych przeszkód utrudniających publikację (48) "Otwarty rynek" aplikacji (48) Rozwijająca się platforma (49) Platforma Android (50) Architektura Androida (50) Bezpieczeństwo i uprawnienia (52) Pisanie aplikacji na Androida (53) Android poza OHA i GMS (56) Fire OS firmy Amazon (57) Cyanogen OS i CyanogenMod (57) Maker Movement oraz Open-Source Hardware (57) Szersze spojrzenie (58) Przygotowywanie środowiska programistycznego (61) Konfiguracja środowiska programistycznego (61) Konfiguracja własnego systemu do debugowania urządzenia (64) Konfiguracja urządzenia do debugowania (65) Aktualizacja Android Studio (66) Aktualizacja Android SDK (67) Problemy z Android Studio (67) Problemy z Android SDK (68) IntelliJ IDEA jako alternatywa dla Android Studio (68) Poznajemy Android SDK (69) Zrozumienie postanowień licencji (69) Korzystanie z dokumentacji Android SDK (70) Prezentacja szkieletu programowania aplikacji (70) Poznawanie narzędzi Android SDK (73) Poznawanie aplikacji przykładowych (76) Pierwsza aplikacja na Androida (81) Testowanie środowiska programistycznego (81) Importowanie aplikacji przykładowej BorderlessButtons do Android Studio (82) Korzystanie z preinstalowanego AVD do uruchamiania aplikacji BorderlessButtons (84) Uruchamianie aplikacji BorderlessButtons w emulatorze Androida (86) Budowanie pierwszej aplikacji na Androida (88) Tworzenie i konfiguracja nowego projektu aplikacji (89) Wyjaśnienie symbolicznego widoku Android oraz klasycznego widoku Project (93) Podstawowe pliki i katalogi aplikacji na Androida (94) Uruchamianie aplikacji w emulatorze (95) Debugowanie aplikacji w emulatorze (96) Dodawanie mechanizmów rejestracji do aplikacji (100) Debugowanie aplikacji na fizycznym urządzeniu (101) Kluczowe informacje o konstrukcji aplikacji na Androida (107) Prezentacja komponentów aplikacji (109) Opanowanie najważniejszej terminologii (109) Kontekst aplikacji (110) Pobieranie kontekstu aplikacji (111) Stosowanie kontekstu aplikacji (111) Realizacja działań przy użyciu aktywności (112) Cykl życia aktywności (113) Organizowanie komponentów aplikacji przy użyciu fragmentów (118) Zarządzanie zmianami aktywności przy użyciu intencji (120) Przechodzenie pomiędzy aktywnościami przy użyciu intencji (120) Organizacja aktywności, fragmentów i intencji w menu nawigacyjnym aplikacji (122) Praca z usługami (123) Odbieranie oraz rozgłaszanie intencji (124) Definiowanie manifestu (127) Konfiguracja aplikacji na Androida przy użyciu pliku manifestu (127) Edycja pliku manifestu (128) Zarządzanie tożsamością aplikacji (130) Określanie nazwy oraz ikony aplikacji (131) Określanie wymagań systemowych aplikacji (131) Ograniczenia związane z platformą (132) Ustawienia związane z konfiguracją innych aplikacji i filtrów (134) Rejestracja aktywności w pliku manifestu (134) Określanie aktywności będącej głównym punktem wejścia aplikacji przy użyciu filtra intencji Konfiguracja innych filtrów intencji (135) Rejestracja innych komponentów aplikacji (136) Stosowanie uprawnień (136) Rejestracja uprawnień wymaganych przez aplikację (137) Rejestracja uprawnień wymaganych przez aplikację (139) Poznawanie innych ustawień podawanych w manifeście (140) Zarządzanie zasobami aplikacji (143) Czym są zasoby? (143) Przechowywanie zasobów aplikacji (144) Typy wartości zasobów (144) Programowy dostęp do zasobów (148) Określanie wartości prostych zasobów w Android Studio (148) Praca z różnymi typami zasobów (152) Łańcuchy znaków (152) Stosowanie łańcuchów z zasobów do formatowania tekstów (153) Praca z łańcuchami wyrażającymi liczbę mnogą (154) Praca z tablicami łańcuchów znaków (155) Praca z wartościami logicznymi (156) Praca z liczbami całkowitymi (157) Praca z kolorami (157) Praca z wymiarami (158) Programowe stosowanie zasobów z wymiarami (159) Praca z zasobami graficznymi (159) Praca z obrazami (161) Praca z listami stanów kolorów (163) Praca z animacjami (164) Praca z menu (166) Praca z plikami XML (168) Praca z nieprzetworzonymi plikami (168) Odwołania do zasobów (169) Praca z układami (170) Projektowanie układów w Android Studio (172) Programowe korzystanie z zasobów definiujących układy (174) Odwołania do zasobów systemowych (175) Prezentacja elementów interfejsu użytkownika (179) Prezentacja widoków i układów (179) Widoki (179) Kontrolki systemu Android (179) Prezentacja układów (180) Wyświetlanie tekstów przy użyciu TextView (181) Konfiguracja układu oraz określanie wymiarów (181) Umieszczanie w tekście kontekstowych odnośników (182) Pobieranie danych od użytkowników za pomocą pól tekstowych (184) Pobieranie danych przy użyciu kontrolek EditText (185) Ograniczanie możliwości wprowadzania danych z zastosowaniem filtrów (186) Wspomaganie wpisywania przy użyciu automatycznego uzupełniania (187) Kontrolka Spinner - zapewnianie możliwości wyboru (189) Stosowanie przycisków i przełączników (191) Stosowanie zwyczajnych przycisków (192) Stosowanie pól wyboru i przełączników (194) Stosowanie kontrolek RadioGroup oraz RadioButton (195) Pobieranie daty, godziny i liczb (197) Prezentacja postępów i aktywności przy użyciu wskaźników (199) Prezentacja postępów za pomocą paska postępu (199) Sygnalizowanie aktywności za pomocą pasków aktywności oraz kołowych znaczników aktywności Modyfikacja postępu przy użyciu kontrolki SeekBar (202) Inne użyteczne kontrolki interfejsu użytkownika (203) Wyświetlanie oceny przy użyciu kontrolki RatingBar (203) Prezentacja upływu czasu za pomocą minutnika (204) Wyświetlanie czasu (205) Odtwarzanie wideo przy użyciu kontrolki VideoView (206) Umiejscawianie elementów z użyciem układów (211) Tworzenie interfejsów użytkownika w systemie Android (211) Definiowanie układów w zasobach aplikacji (211) Programowe tworzenie układów (213) Organizacja interfejsu użytkownika aplikacji (215) Stosowanie klas potomnych ViewGroup do projektowania układów (216) Stosowanie klas potomnych ViewGroup jako pojemników (216) Stosowanie wbudowanych układów (217) Układ LinearLayout (218) Układ RelativeLayout (220) Układ FrameLayout (223) Układ TableLayout (226) Stosowanie układu GridLayout (228) Stosowanie wielu układów jednocześnie (231) Stosowanie wbudowanych klas pojemników (232) Pojemniki działające na podstawie danych (232) Dodawanie możliwości przewijania (237) Prezentacja innych rodzajów pojemników (237) Dzielenie interfejsu aplikacji z użyciem fragmentów (243) Wyjaśnienie pojęcia fragmentu (243) Opis cyklu życia obiektów Fragment (245) Zarządzanie modyfikacjami fragmentów (246) Stosowanie specjalnych typów fragmentów (247) Projektowanie aplikacji korzystających z fragmentów (248) Stosowanie pakietu biblioteki wsparcia (256) Dodawanie wsparcia dla fragmentów do starych aplikacji (256) Dołączanie pakietu Support Library do aplikacji (257) Dodatkowe sposoby stosowania fragmentów (259) Fragmenty funkcjonalne pozbawione interfejsu użytkownika (259) Poznawanie zagnieżdżonych fragmentów (259) Kluczowe zagadnienia projektowania aplikacji (263) Określanie architektury z użyciem wzorców (265) Określanie architektury nawigacji (265) Scenariusze nawigacyjne aplikacji na Androida (266) Uruchamianie zadań i poruszanie się po stosie cofnięć (269) Nawigacja a fragmenty (269) Relacje pomiędzy ekranami (269) Wzorce projektowe nawigacji stosowane w Androidzie (270) Zachęcanie do wykonywania akcji (276) Menu (277) Paski akcji (278) Pływający przycisk akcji (282) Akcje zależne od zawartości aplikacji (282) Okna dialogowe (283) Stosowanie stylów do poprawy wizualnej atrakcyjności aplikacji (295) Style ze wsparciem bibliotek (295) Motywy i style (296) Definiowanie domyślnego motywu aplikacji (296) Dziedziczenie motywów i stylów (297) Kolory (298) Układ (300) Elementy i (300) Widżet TextInputLayout (301) Przycisk FloatingActionButton (301) Widżet Toolbar jako dolny pasek aplikacji (302) Określanie markowego wyglądu aplikacji (303) Separatory i odstępy (304) Menu (305) Uzyskane wyniki (305) Typografia (305) Stosowanie Material Design (311) Zrozumienie Material Design (311) Domyślny motyw Material (312) Aplikacja SampleMaterial (312) Implementacja aplikacji SampleMaterial (312) Zależności (313) Style wspomagające Material Design (313) Wyświetlanie zbioru danych na liście (314) Projektowanie zgodnych aplikacji (339) Maksymalizacja zgodności aplikacji (339) Projektowanie interfejsów użytkownika pod kątem zgodności (342) Stosowanie fragmentów (343) Stosowanie API dostępnych w bibliotekach wsparcia (344) Wsparcie dla konkretnych typów ekranów (344) Stosowanie elastycznej grafiki typu Nine-Patch (345) Wykorzystywanie zasobów alternatywnych (345) Przedstawienie sposobu wyznaczania zasobów alternatywnych (346) Organizowanie zasobów alternatywnych z użyciem kwalifikatorów (347) Stosowanie zasobów dla różnych orientacji (353) Programowe stosowanie zasobów alternatywnych (354) Efektywna organizacja zasobów aplikacji (354) Przygotowywanie aplikacji dla tabletów i telewizorów (357) Aplikacje na tablety (357) Aplikacje na telewizory (359) Rozszerzanie zasięgu aplikacji na zegarki i samochody (360) Zapewnianie zgodności z SafetyNet (361) Kluczowe zagadnienia programowania aplikacji na Androida (365) Stosowanie preferencji (367) Korzystanie z preferencji aplikacji (367) Określanie, kiedy stosowanie preferencji jest właściwe (367) Zapisywanie w preferencjach wartości różnych typów (368) Tworzenie prywatnych preferencji (368) Tworzenie wspólnych preferencji używanych przez większą liczbę aktywności (368) Przeszukiwanie i odczyt preferencji (369) Dodawanie, aktualizacja oraz usuwanie preferencji (369) Reagowanie na zmiany w preferencjach (371) Odnajdywanie danych preferencji w systemie plików Androida (371) Tworzenie łatwych do zarządzania preferencji użytkownika (372) Tworzenie pliku zasobów preferencji (372) Stosowanie klasy PreferenceActivity (374) Organizowanie preferencji dzięki wykorzystaniu nagłówków (376) Automatyczna kopia zapasowa aplikacji na Androida (380) Dostęp do plików i katalogów (383) Korzystanie z danych aplikacji na urządzeniu (383) Dobre praktyki związane z zarządzaniem plikami (384) Wyjaśnienie kwestii uprawnień do plików w Androidzie (385) Praca z plikami i katalogami (386) Badanie katalogów aplikacji (386) Praca z innymi katalogami i plikami w systemie plików Androida (391) Zapisywanie informacji w bazach danych SQLite (397) Dodawanie bazy SQLite do aplikacji SampleMaterial (397) Praca z bazami danych (398) Zapewnianie dostępu do danych (399) Aktualizacja klasy SampleMaterialActivity (400) Aktualizacja konstruktora klasy SampleMaterialAdapter (401) Usuwanie operacji na bazie z głównego wątku interfejsu użytkownika (401) Tworzenie kart w bazie danych (402) Pobieranie wszystkich kart (403) Dodawanie nowej karty (404) Aktualizacja kart (405) Usuwanie karty (406) Stosowanie dostawców treści (411) Prezentacja dostawców treści (411) Stosowanie dostawcy treści MediaStore (412) Stosowanie dostawcy danych CallLog (414) Korzystanie z dostawcy treści CalendarContract (416) Stosowanie dostawcy treści UserDictionary (417) Korzystanie z dostawcy treści VoicemailContract (417) Stosowanie dostawcy treści Settings (417) Prezentacja dostawcy treści ContactsContract (417) Modyfikacja danych dostawców treści (419) Dodawanie rekordów (419) Aktualizacja rekordów (421) Usuwanie rekordów (421) Korzystanie z dostawców treści innych firm (422) Kluczowe zagadnienia rozpowszechniania aplikacji (425) Proces tworzenia oprogramowania mobilnego (427) Prezentacja procesu tworzenia oprogramowania mobilnego (427) Wybór metodologii tworzenia oprogramowania (428) Zrozumienie niebezpieczeństw metody kaskadowej (428) Zrozumienie znaczenia powtarzania (429) Gromadzenie wymagań aplikacji (429) Określanie wymagań projektowych (429) Tworzenie przypadków użycia aplikacji na Androida (432) Dołączanie wymagań i zaleceń innych podmiotów (433) Zarządzanie bazą danych urządzeń (433) Szacowanie ryzyka związanego z projektem (437) Określanie urządzeń docelowych (437) Pozyskiwanie urządzeń docelowych (439) Określanie możliwości zaspokojenia wymagań aplikacji (440) Rozumienie ryzyka związanego z zapewnianiem jakości (440) Pisanie ważnej dokumentacji projektowej (442) Tworzenie planów testowania na potrzeby kontroli jakości (442) Dostarczanie dokumentacji wymaganej przez inne podmioty (443) Dokumentacja na potrzeby utrzymania i przenoszenia (443) Korzystanie z systemów zarządzania konfiguracjami (443) Wybór systemu zarządzania kodem źródłowym (443) Implementacja działającego systemu numeracji wersji aplikacji (444) Projektowanie aplikacji na Androida (445) Znajomość ograniczeń urządzeń z Androidem (445) Poznawanie wspólnych architektur aplikacji na Androida (445) Projektowanie pod kątem możliwości współdziałania aplikacji (447) Tworzenie aplikacji na Androida (448) Testowanie aplikacji na Androida (448) Kontrola wersji testowych aplikacji (449) Wdrażanie aplikacji na Androida (450) Określanie rynków docelowych (450) Wsparcie i pielęgnacja aplikacji na Androida (450) Śledzenie i weryfikacja informacji o awariach (451) Testowanie aktualizacji oprogramowania układowego (451) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji aplikacji (451) Wprowadzanie zmian na działającym serwerze (452) Określanie możliwości przenoszenia aplikacji obciążonego niewielkim ryzykiem (452) Selekcja możliwości aplikacji (452) Planowanie doświadczeń użytkowników (455) Myślenie o celach (455) Cele użytkowników (456) Cele twórców aplikacji (456) Cele innych zainteresowanych stron (457) Techniki konkretyzowania wysiłków wkładanych w rozwój projektu (457) Persony (457) Mapowanie historii użytkowników (458) Wykrywanie i organizacja encji (458) Planowanie interakcji użytkowników (459) Wyrażanie tożsamości aplikacji (460) Projektowanie układów ekranów (462) Szkielety (462) Kompozycje projektowe (462) Właściwe reagowanie z wykorzystaniem wizualnych informacji zwrotnych (463) Obserwowanie docelowej grupy odbiorców w celu poprawy użyteczności aplikacji (463) Tworzenie atrapy aplikacji (464) Testowanie wersji finalnej aplikacji (465) Projektowanie i tworzenie niezawodnych aplikacji na Androida (467) Najlepsze praktyki projektowania niezawodnych aplikacji na Androida (467) Zaspokajanie wymagań użytkowników urządzeń z Androidem (468) Projektowanie interfejsu użytkownika aplikacji na Androida (468) Projektowanie stabilnych i szybko reagujących aplikacji mobilnych (470) Projektowanie bezpiecznych aplikacji na Androida (472) Korzystanie z wytycznych dotyczących zachowania jakości podczas projektowania aplikacji na Androida Stosowanie standardów jakości firm trzecich (475) Projektowanie aplikacji pod kątem prostoty ich utrzymania i aktualizacji (476) Projektowanie aplikacji przy wykorzystaniu narzędzi Androida (478) Unikanie głupich błędów podczas projektowania aplikacji na Androida (478) Najlepsze praktyki stosowane przy tworzeniu wysokiej jakości aplikacji na Androida (479) Określanie procesu produkcyjnego dostosowanego do tworzenia oprogramowania mobilnego (479) Wczesne i częste testowanie możliwości wykonania projektu (480) Stosowanie standardów kodowania, weryfikacji i testów jednostkowych w celu poprawienia jakości kodu (480) Obsługa usterek występujących na jednym urządzeniu (483) Unikanie głupich błędów podczas tworzenia aplikacji na Androida (484) Testowanie aplikacji na Androida (487) Najlepsze praktyki testowania oprogramowania mobilnego (487) Projektowanie systemu rejestracji defektów na potrzeby tworzenia oprogramowania mobilnego Zarządzanie środowiskiem testowym (489) Maksymalizacja pokrycia testów (492) Stosowanie narzędzi Android SDK do testowania aplikacji na Androida (500) Unikanie głupich błędów podczas testowania aplikacji na Androida (502) Podstawowe informacje o testowaniu aplikacji na Androida (502) Testy jednostkowe z użyciem JUnit (503) Prezentacja aplikacji PasswordMatcher (504) Określanie, czego powinny dowieść testy jednostkowe (507) Tworzenie konfiguracji uruchomieniowej na potrzeby kodu testowego (507) Pisanie testów (511) Wykonywanie pierwszego testu z wykorzystaniem narzędzi Android Studio (513) Analiza wyników testów (513) Dodawanie kolejnych testów (514) Inne programy i API do automatyzacji testów aplikacji na Androida (517) Rozpowszechnianie aplikacji na Androida (521) Wybór odpowiedniego modelu dystrybucji (521) Ochrona swojej własności intelektualnej (522) Zachowanie zgodności z regulaminem Google Play (523) Pobieranie opłat od użytkowników (523) Przygotowywanie aplikacji do publikacji (525) Przygotowanie kodu do utworzenia pakietu instalacyjnego (525) Tworzenie pakietu aplikacji i jego podpisywanie (527) Testowanie publikowanej wersji pakietu aplikacji (531) Dołączanie wszystkich niezbędnych zasobów (531) Przygotowanie serwerów i usług (531) Dystrybucja aplikacji (531) Publikowanie aplikacji w Google Play (532) Rejestracja w Google Play w celu publikowania aplikacji (532) Przesyłanie aplikacji do Google Play (535) Przesyłanie materiałów marketingowych aplikacji (537) Konfiguracja szczegółowych informacji dotyczących opłat oraz dystrybucji aplikacji (537) Konfigurowanie innych opcji aplikacji (539) Zarządzanie pozostałymi opcjami Developer Console (539) Publikowanie aplikacji w Google Play (539) Zarządzanie aplikacją w sklepie Google Play (540) Mechanizm wdrażania etapami (541) Publikowanie aplikacji w prywatnym kanale Google Play (542) Tłumaczenie aplikacji (542) Publikowanie aplikacji w alternatywnych kanałach dystrybucji (543) Samodzielne publikowanie aplikacji (544)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144803 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Odnieś sukces na rynku gier!
Na s. tyt. i okł. logo wydawcy oryg. Apress.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 20
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140942, 140941 (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136745 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt., okł. i grzb.: Wyd. 3 - odnosi się do wyd. oryg.
Na okł.: Przygotuj aplikację na najpopularniejszą platformę mobilną! Co czyni Adroida wyjątkową platformą? Jak zaprojektować interfejs użytkownika? Jak skorzystać z zaawansowanych usług geolokalizacji i dostępu do sieci?
Bibliogr. s. [293]. Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135029 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130130 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134652 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i okł.: Najlepsze techniki programowania na Androida w zasięgu ręki!
Indeks.
Dla programistów aplikacji mobilnych.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 14
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135019 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt., okł. i grzb.: Wyd. 2 odnosi się do wyd. oryg.
U góry s. tyt. i okł. nazwa wydaw. oryg.: Adison-Wesley.
Na okł.: Wyczerpujący przewodnik, gruntownie zaktualizowany w oparciu o najnowszą wersję Andrioida SDK i najnowsze techniki programowania!
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 46
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135026 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130121 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Android : receptury / Ian F. Darwin ; [tł.: Tomasz Walczak]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 612, [4] s. : il. ; 24 cm.
(O'Reilly)
U góry okł.: Sprawdzone rozwiązania dla programistów platformy Android!
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140948, 140947, 142874 (3 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135679 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oznaczenie: Wyd. 3 na s. tyt. i okł. dotyczy oryg.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 34
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143168 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oznaczenie: Wyd. 4 na s. tyt. i okł. dotyczy oryg.
Na s. tyt., okł. logo wyd. oryg.: SAMS Publishing.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 35
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143169 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Stwórz wciągającą grę na platformę Android!
Na s. tyt. i okł. logo wydawcy oryg. Apress.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 21
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136753 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł. logo wydaw. oryg.: John Wiley & Sons., Inc.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Netogr. s. 489-499. Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 28
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140399 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wydział Mechaniczny)
Bibliogr., netogr. na s. [221]. Indeks.
Dla studentów uczelni technicznych, szczególnie na kierunkach informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143902 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Learn Java for Android development.
U dołu s. tyt. i okł. nazwa wydaw. oryg.: Apress.
Na okł.: Zdobądź wiedzę i umiejętności, które pomogą Ci tworzyć efektywne aplikacje dla systemu Android! Odkryj Javę - od podstaw po zaawansowane mechanizmy tego języka. Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał API platformy. Poznaj wszystkie aspekty programowania niezbędne do tworzenia aplikacji na urządzenia przenośne.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 28
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131482 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt., okł. logo wydaw. oryg.: Apress.
U góry okł.: Android Studio - prawdziwe atelier sztuki programowania!a s. red.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 31
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142614 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rusz Głową!)
Na stronie tytułowej, okładce nazwa wydawcy oryginalnego: O'Reilly.
Na okładce: Projektuj aplikacje, które będą hitami sprzedaży. Unikaj zawstydzających aktywności. Przekonaj się, jak Material Design może zmienić Twoje życie. Opanuj pojęcia nie z tej ziemi. Podłącz się do usług lokalizacyjnych Androida. Zabaw się z bibliotekami Support Libraries.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Android : programowanie aplikacji / Dawn Griffiths, David Griffiths ; [tł.: Piotr Rajca]. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XL, 880 stron. : ilustracje ; 23 cm.
(Rusz Głową!)
Tytuł oryginału: Head First Android development
Na stronie tytułowej również informacje o miejscach wydania i wydawcy oryginału - O'Reilly.
Na okładce: Zobacz jak wyglądają fragmenty pod mikroskopem, Unikaj kłopotliwych aktywności, Przekonaj sie jak układy z ograniczeniami moga zmienić Twoje życie, Twórz usługi nie z tego świata, Znajdź własna droge dzięki usługom lokalizacyjnym Androida, Zabaw sie z biblioteka wsparcia wzornictwa.
Indeks.
ROZDZIAŁ 1. Zaczynamy. Skok na głęboką wodę Witamy w Androidowie (2) Platforma Android w szczegółach (3) Oto co mamy zamiar zrobić (4) Środowisko programistyczne (5) Zainstaluj Android Studio (6) Stwórzmy prostą aplikację (7) Jak stworzyć aplikację? (8) Aktywności i układy z wysokości 15 tysięcy metrów (12) Jak stworzyć aplikację? (ciąg dalszy) (13) Właśnie utworzyłeś swoją pierwszą aplikację na Androida (15) Android Studio utworzy pełną strukturę katalogów aplikacji (16) Przydatne pliki projektu (17) Edycja kodu z użyciem edytorów Android Studio (18) Uruchamianie aplikacji w emulatorze Androida (23) Tworzenie wirtualnego urządzenia z Androidem (24) Uruchamianie aplikacji w emulatorze (27) Postępy możesz obserwować w konsoli (28) Ale co się właściwie stało? (30) Usprawnienie aplikacji (31) Czym jest układ? (32) Plik activity_main.xml zawiera dwa elementy (33) Aktualizacja tekstu wyświetlanego w układzie (34) Weź aplikację na jazdę próbną (35) Twój przybornik do Androida (36) ROZDZIAŁ 2. Tworzenie interaktywnych aplikacji. Aplikacje, które coś robią W tym rozdziale napiszemy aplikację Doradca piwny (38) Utworzenie projektu (40) Utworzyliśmy domyślną aktywność i układ (41) Dokładniejsza prezentacja edytora projektu (42) Dodawanie przycisku w edytorze projektu (43) Plik activity_find_beer.xml zawiera nowy przycisk (44) Dokładniejszy przegląd kodu układu (45) Weź swoją aplikację na jazdę próbną (49) Podawanie tekstów na stałe utrudnia lokalizację (50) Utworzenie zasobu łańcuchowego (51) Zastosowanie zasobu łańcuchowego w układzie (52) Kod pliku activity_find_beer.xml (53) Dodawanie wartości do komponentu Spinner (56) Dodanie elementu string-array do pliku strings.xml (57) Jazda próbna komponentu Spinner (58) Musimy zadbać o to, by przycisk coś robił (59) Niech przycisk wywołuje metodę (60) Jak wygląda kod aktywności (61) Dodaj do aktywności metodę onClickFindBeer() (62) Metoda onClickFindBeer() musi coś robić (63) Dysponując obiektem View, można odwoływać się do jego metod (64) Aktualizacja kodu aktywności (65) Pierwsza wersja aktywności (67) Co ten kod robi? (68) Tworzenie własnej klasy Javy (70) Co się dzieje podczas wykonywania tego kodu? (74) Jazda próbna - test aplikacji (75) Twój przybornik do Androida (76) ROZDZIAŁ 3. Wiele aktywności i intencji. Jakie są Twoje intencje? Aplikacja może zawierać więcej niż jedną aktywność (78) Oto struktura naszej aplikacji (79) Zaczynamy: utworzenie projektu (79) Aktualizacja układu (80) Utworzenie drugiej aktywności i układu (82) Przedstawiamy plik manifestu aplikacji na Androida (84) Intencja jest rodzajem komunikatu (86) Co się dzieje po uruchomieniu aplikacji? (88) Przekazanie tekstu do drugiej aktywności (90) Aktualizacja właściwości widoku tekstowego (91) Metoda putExtra() zapisuje w intencji dodatkowe informacje (92) Aktualizacja kodu aktywności CreateMessageActivity (95) Zastosowanie informacji przekazanych w intencji w klasie ReceiveMessageActivity (96) Co się dzieje, gdy użytkownik kliknie przycisk Wyślij wiadomość (97) Możemy zmienić aplikację tak, by wiadomość była wysyłana do innych osób (98) Jak działają aplikacje na Androida (99) Utworzenie intencji określającej akcję (101) Zmiana intencji w celu użycia akcji (102) Jak Android korzysta z filtrów intencji? (106) A co, jeśli chcemy, by użytkownik ZAWSZE wybierał aktywność? (112) Co się dzieje w momencie wywoływania metody createChooser()? (113) Zmień kod, by wyświetlać okno dialogowe (115) Twój przybornik do Androida (118) ROZDZIAŁ 4. Cykl życia aktywności. Była sobie aktywność Jak właściwie działają aktywności? (120) Aplikacja stopera (122) Dodanie zasobów łańcuchowych (123) Jak będzie działał kod aktywności? (125) Działanie kodu obsługującego przyciski (126) Metoda runTimer() (127) Pełny kod metody runTimer() (129) Kompletny kod aktywności StopwatchActivity (130) Obrót ekranu zmienia konfigurację urządzenia (136) Stany aktywności (137) Cykl życia aktywności: od utworzenia do usunięcia (138) Zaktualizowany kod aktywności StopwatchActivity (142) Co się stanie po uruchomieniu aplikacji? (143) Tworzenie i usuwanie to nie cały cykl życia aktywności (146) Zaktualizowany kod aktywności StopwatchActivity (151) Co się dzieje podczas działania aplikacji? (152) A co się dzieje, jeśli aplikacja jest tylko częściowo widoczna? (154) Cykl życia aktywności: życie na pierwszym planie (155) Zatrzymanie stopera w razie wstrzymania aktywności (158) Implementacja metod onPause() oraz onResume() (159) Kompletny kod aktywności (160) Co się stanie po uruchomieniu aplikacji? (163) Wygodny przewodnik po metodach cyklu życia aktywności (167) Twój przybornik do Androida (168) ROZDZIAŁ 5. Widoki i grupy widoków. Podziwiaj widoki Interfejs użytkownika aplikacji składa się z układów i komponentów GUI (170) Układ LinearLayout wyświetla widoki w jednym wierszu lub w jednej kolumnie (171) Dodawanie pliku zasobów wymiaru w celu zapewnienia spójnych wypełnień w układach (174) Stosowanie marginesów do oddalania widoków od siebie (176) Zmieńmy nieco prosty układ liniowy (177) Rozciągaaaaamy widok, zwiększając jego wagę (179) Wartości atrybutu android:gravity (183) Kompletny układ liniowy (186) Układy FrameLayout rozmieszczają widoki jeden na drugim (188) Dodanie obrazka do projektu (189) Kompletny kod układu (192) Układy FrameLayout: podsumowanie (193) Zabawy z widokami (201) Pola tekstowe (202) Przycisk (203) Przycisk przełącznika (204) Przełącznik (205) Pola wyboru (206) Przyciski opcji (208) Lista rozwijana (210) Widoki obrazów (211) Dodawanie obrazów do przycisków (213) Widoki przewijane (215) Krótkie komunikaty (216) Twój przybornik do Androida (220) ROZDZIAŁ 6. Układy z ograniczeniami. Rozmieszczaj rzeczy w odpowiednich miejscach Zagnieżdżone układy mogą być nieefektywne (222) Przedstawiamy układy z ograniczeniami (223) Nie zapomnij dołączyć do projektu biblioteki Constrained Layout Library (224) Dodanie zasobów do strings.xml (225) Zastosowanie narzędzia do tworzenia szkicu (226) Rozmieszczanie widoków przy wykorzystaniu ograniczeń (227) Dodawanie ograniczenia w pionie (228) Zmiany szkicu są uwzględniane w kodzie XML (229) Jak wyśrodkowywać widoki (230) Zmiana położenia widoku poprzez określanie przesunięcia (231) Jak zmieniać wielkość widoku? (232) Jak wyrównywać widoki? (238) Stwórzmy prawdziwy układ (239) Zacznij od dodania widoków do górnego wiersza (240) Mechanizm wnioskowania odgaduje, jakie ograniczenia należy dodać (241) Dodaj do szkicu kolejny wiersz... (242) I w końcu dodaj widok na treść wiadomości (243) Jazda próbna aplikacji (244) Twój przybornik do Androida (245) ROZDZIAŁ 7. Widoki list i adaptery. Zorganizuj się Każda aplikacja zaczyna się od pomysłu (248) Użyj widoku listy do nawigowania po danych (251) Aktywność szczegółów napoju (253) Struktura aplikacji dla kafeterii Coffeina (254) Klasa Drink (256) Układ aktywności głównego poziomu składa się z obrazka i listy (258) Kompletny kod układu aktywności głównego poziomu (260) Zapewnianie reakcji ListView na kliknięcia za pomocą obiektu nasłuchującego (261) Dodanie obiektu nasłuchującego do widoku listy (262) Aktywność kategorii wyświetla dane jednej kategorii (267) Aktualizacja układu activity_drink_category.xml (268) W przypadku danych statycznych należy użyć adaptera (269) Łączenie widoków ListView z tablicami przy użyciu adaptera (270) Dodanie adaptera ArrayAdapter do aktywności DrinkCategoryActivity (271) Przegląd aplikacji, czyli dokąd dotarliśmy (274) Jak obsługiwaliśmy kliknięcia w aktywności TopLevelActivity (276) Kompletny kod aktywności DrinkCategoryActivity (278) Wypełnienie widoków danymi (281) Kod aktywności DrinkActivity (283) Co się stanie po uruchomieniu aplikacji (284) Twój przybornik do Androida (288) ROZDZIAŁ 8. Biblioteki wsparcia i paski aplikacji. Na skróty Świetne aplikacje mają przejrzystą strukturę (290) Różne typy nawigacji (291) Zacznijmy od paska akcji (293) Utwórz aplikację Włoskie Co Nieco (295) Dodaj bibliotekę wsparcia AppCompat v7 (296) Plik AndroidManifest.xml może zmieniać postać paska aplikacji (299) Jak zastosować motyw? (300) Zdefiniuj styl w pliku zasobów (301) Dostosuj wygląd aplikacji (303) Zdefiniuj kolory w pliku zasobów kolorów (304) Kod pliku activity_main.xml (305) Pasek aplikacji a pasek narzędzi (306) Dołącz pasek narzędzi do układu aktywności (312) Dodawanie akcji do paska aplikacji (315) Zmień pasek aplikacji, dodając do niego etykietę (318) Kod pliku AndroidManifest.xml (319) Określ wygląd akcji (322) Kompletny kod pliku MainActivity.java (325) Włączanie nawigacji w górę (327) Dzielenie się treściami z poziomu paska aplikacji (331) Dodawanie dostawcy akcji udostępniania do menu_main.xml (332) Określanie treści za pomocą intencji (333) Kompletny kod aktywności MainActivity (334) Twój przybornik do Androida (337) ROZDZIAŁ 9. Fragmenty. Zadbaj o modularyzację Twoja aplikacja musi wyglądać świetnie na WSZYSTKICH urządzeniach (340) Może się zdarzyć, że aplikacja będzie musiała także działać inaczej (341) Fragmenty umożliwiają wielokrotne stosowanie kodu (342) Aplikacja w wersji na telefony (343) Utworzenie projektu i aktywności (345) Dodanie przycisku do układu aktywności (346) Jak dodać fragment do projektu? (348) Metoda onCreateView() fragmentu (350) Dodawanie fragmentu do układu aktywności (352) Zapewnienie interakcji fragmentu i aktywności (359) Klasa Workout (360) Przekazywanie identyfikatora treningu do fragmentu (361) Określenie identyfikatora treningu w kodzie aktywności (363) Cykl życia fragmentów (365) Określenie zawartości widoków w metodzie onStart() fragmentu (367) Jak utworzyć fragment typu ListFragment? (374) Zaktualizowany kod klasy WorkoutListFragment (377) Kod układu activity_main.xml (381) Powiązanie listy z widokiem szczegółów (384) Kod pliku WorkoutListFragment.java (387) Aktywność MainActivity musi implementować interfejs (388) Aktywność DetailActivity musi przekazać identyfikator do fragmentu WorkoutDetailFragment (389) Twój przybornik do Androida (392) ROZDZIAŁ 10. Fragmenty dla większych interfejsów. Różne wielkości, różne interfejsy Nasza aplikacja Trenażer wygląda tak samo na telefonie i tablecie (394) Projektowanie z myślą o większych interfejsach (395) Wersja aplikacji na telefony (396) Wersja aplikacji na tablety (397) Utwórz AVD tabletu (399) Umieszczaj zasoby przeznaczone dla różnych rodzajów ekranów w odpowiednich katalogach (402) Różne opcje katalogów (403) Tablety używają układów zapisanych w katalogu layout-large (408) Jak działa zaktualizowany kod? (410) Musimy zmienić kod metody itemClicked() (412) Chcemy, by fragmenty współpracowały z przyciskiem Wstecz (413) Witamy stos cofnięć (414) Transakcje na stosie cofnięć nie muszą być aktywnościami (415) Użyj układu FrameLayout, by programowo zmieniać fragmenty (416) Skorzystaj z różnic w układach, aby określić, który z nich został użyty (417) Zmodyfikowany kod aktywności MainActivity (418) Stosowanie transakcji fragmentów (419) Zaktualizowany kod aktywności MainActivity (423) Zmiana orientacji tabletu wywołuje problem w aplikacji (427) Zapisywanie stanu aktywności (po raz wtóry) (428) Zaktualizowany kod pliku WorkoutDetailFragment.java (430) Twój przybornik do Androida (432) ROZDZIAŁ 11. Fragmenty dynamiczne. Zagnieżdżanie fragmentów Dodawanie fragmentów dynamicznych (434) Nowa wersja aplikacji (436) Utwórz aktywność TempActivity (437) Klasa TempActivity musi dziedziczyć po AppCompatActivity (438) Kod fragmentu StopwatchFragment (444) Układ fragmentu StopwatchFragment (447) Dodanie fragmentu StopwatchFragment do układu aktywności TempActivity (449) Atrybut onClick wywołuje metody aktywności, a nie fragmentu (452) Powiązanie obiektu nasłuchującego OnClickListener z przyciskami (457) Kod fragmentu StopwatchFragment (458) Obrócenie urządzenia zeruje stoper (462) Używaj dla statycznych fragmentów... (463) W układzie activity_temp.xml zastosuj układ FrameLayout (464) Kompletny kod aktywności TempActivity.java (467) Dodanie stopera do fragmentu WorkoutDetailFragment (469) Kompletny kod pliku WorkoutDetailFragment.java (476) Twój przybornik do Androida (480) ROZDZIAŁ 12. Biblioteka wsparcia wzornictwa. Przeciągnięcie w prawo Aplikacja Włoskie Co Nieco w nowej odsłonie (482) Struktura aplikacji (483) Użycie klasy ViewPager do przewijania fragmentów (489) Dodajemy ViewPager do układu aktywności MainActivity (490) Przekaż kontrolce informacje o stronach przy użyciu odpowiedniego adaptera (491) Kod naszego adaptera FragmentPagerAdapter (492) Pełny kod pliku MainActivity.java (494) Dodanie kart do aktywności MainActivity (498) Jak dodać karty do układu? (499) Połączenie układu kart z kontrolką ViewPager (501) Pełny kod pliku MainActivity.java (502) Biblioteka wsparcia wzornictwa pomaga implementować Material Design (506) Zapewnienie reagowania paska narzędzi na przewijanie (508) Dodanie CoordinatorLayout do układu aktywności MainActivity (509) Jak koordynować przewijanie? (510) Dodanie do fragmentu zawartości do przewijania (512) Pełny kod pliku fragment_top.xml (515) Dodanie zwijanego paska narzędzi do aktywności OrderActivity (517) Jak stworzyć prosty zwijany pasek narzędzi? (518) Jak dodać obrazek do zwijanego paska narzędzi? (523) Aktualizacja kodu układu activity_order.xml (524) Przyciski FAB i paski snackbar (526) Zaktualizowany kod pliku activity_order.xml (528) Pełny kod pliku OrderActivity.java (533) Twój przybornik do Androida (535) ROZDZIAŁ 13. Widoki RecyclerView i CardView. Stosuj recykling Wciąż jest wiele do zrobienia w aplikacji Włoskie Co Nieco (538) Widoki RecyclerView z wysokości 3000 metrów (539) Dodanie danych pizz (541) Wyświetlenie danych pizzy na karcie (542) Jak utworzyć widok karty? (543) Kompletny kod pliku card_captioned_image.xml (544) Dodanie adaptera widoku RecyclerView (546) Zdefiniowanie obiektu ViewHolder (548) Przesłonięcie metody onCreateViewHolder() (549) Dodanie danych do widoków CardView (550) Kompletny kod pliku CaptionedImagesAdapter.java (551) Utworzenie widoku RecyclerView (553) Dodanie widoku RecyclerView do układu fragmentu PizzaFragment (554) Kompletny kod pliku PizzaFragment.java (555) RecyclerView rozmieszcza swoje widoki, używając menedżera układu (556) Określanie menedżera układu (557) Pełny kod fragmentu PizzaFragment.java (558) Zapewnienie reakcji obiektu RecyclerView na kliknięcia (566) Utworzenie aktywności PizzaDetailActivity (567) Kod pliku PizzaDetailActivity.java (569) Zapewnienie reakcji widoku RecyclerView na kliknięcia (570) Można nasłuchiwać zdarzeń z widoków w adapterze (571) Zapewnianie możliwości wielokrotnego stosowania adapterów (572) Dodanie interfejsu do adaptera (573) Implementacja interfejsu we fragmencie PizzaFragment (575) Twój przybornik do Androida (578) ROZDZIAŁ 14. Szuflady nawigacyjne. Z miejsca na miejsce Widoki kart zapewniają łatwą nawigację... (580) Planujemy utworzenie szuflady nawigacyjnej w nowej aplikacji pocztowej (581) Szuflady nawigacyjne rozmontowane na czynniki pierwsze (582) Utworzenie projektu Koci Czat (584) Utworzenie fragmentu InboxFragment (585) Utworzenie fragmentu DraftsFragment (586) Utworzenie fragmentu SentItemsFragment (587) Utworzenie fragmentu TrashFragment (588) Przygotowanie układu paska narzędzi (589) Aktualizacja motywu aplikacji (590) Utworzenie aktywności HelpActivity (591) Utworzenie aktywności FeedbackActivity (592) Utworzenie nagłówka szuflady nawigacyjnej (594) Kompletny kod pliku nav_header.xml (595) Jak można grupować elementy? (598) Sekcję wsparcia dodamy jako podmenu (600) Kompletny kod pliku menu_nav.xml (601) Jak utworzyć szufladę nawigacyjną? (602) Kompletny kod układu aktywności activity_main.xml (603) Dodanie fragmentu InboxFragment do układu aktywności MainActivity (604) Dodanie przełącznika szuflady (607) Reagowanie na klikanie elementów szuflady (608) Implementacja metody onNavigationItemSelected() (609) Zamknięcie szuflady po naciśnięciu przycisku Wstecz (614) Kompletny kod aktywności MainActivity (615) Twój przybornik do Androida (619) ROZDZIAŁ 15. Bazy danych SQLite. Odpal bazę danych Znowu w kafeterii Coffeina (622) Android trwale przechowuje dane, używając baz danych SQLite (623) Android udostępnia kilka klas związanych z SQLite (624) Obecna struktura aplikacji kafeterii Coffeina (625) Zmienimy aplikację, by korzystała z bazy danych (626) Pomocnik SQLite zarządza Twoją bazą danych (627) Tworzenie pomocnika SQLite (628) Wnętrze bazy danych SQLite (630) Tabele tworzymy w języku SQL (631) Wstawianie danych za pomocą metody insert() (632) Wstawianie wielu rekordów (633) Kod klasy CoffeinaDatabaseHelper (634) Co robi kod pomocnika SQLite? (635) Co zrobić, gdy trzeba będzie zmienić bazę? (636) Bazy danych SQLite mają numer wersji (637) Co się dzieje w przypadku zmiany numeru wersji? (638) Aktualizacja bazy w metodzie onUpgrade() (640) Przywracanie starszej wersji bazy za pomocą metody onDowngrade() (641) Zaktualizujmy bazę danych (642) Aktualizacja istniejącej bazy danych (645) Aktualizacja rekordów za pomocą metody update() (646) Stosowanie warunków odnoszących się do wielu kolumn (647) Modyfikacja struktury bazy danych (649) Usuwanie tabeli (650) Pełny kod pomocnika SQLite (651) Twój przybornik do Androida (656) ROZDZIAŁ 16. Proste kursory. Pobieranie danych Co się wydarzyło wcześniej... (658) Struktura nowej wersji aplikacji kafeterii Coffeina (659) Co zrobimy, by aktywność DrinkActivity zaczęła korzystać z bazy danych? (660) Aktualny kod aktywności DrinkActivity (661) Pobranie referencji do bazy danych (662) Pobieranie danych z bazy za pomocą kursora (663) Zwracanie wszystkich wierszy tabeli (664) Zwracanie wierszy w określonej kolejności (665) Zwracanie wybranych rekordów (666) Dotychczasowy kod aktywności DrinkActivity (669) Aby odczytać rekord z kursora, najpierw należy do niego przejść (670) Poruszanie się po kursorze (671) Pobieranie wartości z kursora (672) Kod aktywności DrinkActivity (673) Co udało się nam zrobić? (675) Aktualny kod aktywności DrinkCategoryActivity (677) Pobranie referencji do bazy danych kafeterii... (678) Jak zastąpić tablicę przekazywaną do komponentu ListView? (679) SimpleCursorAdapter odwzorowuje dane na widoki (680) Stosowanie adaptera SimpleCursorAdapter (681) Zamykanie kursora i bazy danych (682) Ciąg dalszy opowieści (683) Zmodyfikowany kod aktywności DrinkCategoryActivity (688) Kod aktywności DrinkCategoryActivity (ciąg dalszy) (689) Twój przybornik do Androida (691) ROZDZIAŁ 17. Kursory i zadania asynchroniczne. Pozostając w tle Chcemy, by nasza aplikacja aktualizowała dane w bazie (694) Dodanie pola wyboru do układu aktywności DrinkActivity (696) Wyświetlanie wartości kolumny FAVORITE (697) Odpowiadanie na kliknięcia w celu aktualizacji bazy (698) Kompletny kod aktywności DrinkActivity (701) Wyświetlanie ulubionych napojów w aktywności TopLevelActivity (705) Refaktoryzacja pliku TopLevelActivity.java (707) Nowy kod aktywności TopLevelActivity (710) Kursor można zmieniać za pomocą metody changeCursor() (715) Który kod umieścić w którym wątku? (723) Klasa AsyncTask służy do wykonywania operacji asynchronicznych (724) Metoda onPreExecute() (725) Metoda doInBackground() (726) Metoda onProgressUpdate() (727) Metoda onPostExecute() (728) Parametry klasy AsyncTask (729) Kompletny kod klasy UpdateDrinkTask (730) Kompletny kod pliku DrinkActivity.java (732) Twój przybornik do Androida (737) Podsumowanie etapów działania zadań AsyncTask (737) ROZDZIAŁ 18. Usługi uruchomione. Do usług Usługi działają w tle (740) Utworzymy usługę URUCHOMIONĄ (741) Użycie klasy IntentService do utworzenia prostej usługi uruchomionej (742) Jak rejestrować komunikaty? (743) Kompletny kod usługi DelayedMessageService (744) Usługi są deklarowane w pliku AndroidManifest.xml (745) Dodajemy przycisk do układu activity_main.xml (746) Usługę uruchamiamy, wywołując metodę startService() (747) Stany usług uruchomionych (750) Cykl życia usług uruchomionych: od utworzenia do usunięcia (751) Nasza usługa dziedziczy metody cyklu życia (752) Android dysponuje wbudowaną usługą obsługi powiadomień (755) Użyjemy powiadomień z biblioteki wsparcia AppCompat (756) W pierwszej kolejności tworzymy budowniczego powiadomień (757) Wysyłanie powiadomień przy użyciu wbudowanej usługi systemowej (759) Kompletny kod usługi DelayedMessageService (760) Twój przybornik do Androida (765) ROZDZIAŁ 19. Usługi powiązane i uprawnienia. Powiązane ze sobą Usługi powiązane są skojarzone z innymi komponentami (768) Utworzenie nowej usługi (770) Zdefiniowanie obiektu Binder (771) Dodanie metody getDistance() do usługi (772) Aktualizacja układu aktywności MainActivity (773) Utworzenie obiektu ServiceConnection (775) Użycie metody bindService() do powiązania usługi (778) Użycie metody unbindService() do odłączenia aktywności od usługi (779) Wyświetlenie przebytego dystansu (780) Kompletny kod aktywności MainActivity (781) Stany usług powiązanych (787) Dodanie biblioteki wsparcia AppCompat (790) Dodanie do usługi OdometerService obiektu nasłuchującego danych o lokalizacji (792) Zaktualizowany kod usługi OdometerService (795) Wyliczenie przebytego dystansu (796) Kompletny kod pliku OdometerService.java (798) Jak poprosić o uprawnienia z poziomu aplikacji? (802) Sprawdzenie odpowiedzi na prośbę (805) Dodanie kodu wyświetlającego powiadomienia do metody onRequestPermissionsResult() (809) Kompletny kod pliku MainActivity.java (811) Twój przybornik do Androida (815) Świetnie, że odwiedziliście nas w Androidowie (816) DODATEK A. Układy względne i układy siatki. Poznaj krewnych DODATEK B. Gradle. Program do budowy Gradle DODATEK C. ART. Środowisko uruchomieniowe Androida DODATEK D. ADB. Android Debug Bridge DODATEK E. Emulator Androida. Przyspieszanie emulatora DODATEK F. Pozostałości. Dziesięć najważniejszych zagadnień (których nie opisaliśmy) 1. Rozpowszechnianie aplikacji (862) 2. Dostawcy treści (863) 3. Klasy Loader (864) 4. Adaptery synchronizujące (864) 5. Odbiorcy komunikatów (865) 6. Klasa WebView (866) 7. Ustawienia (867) 8. Animacje (868) 9. Widżety aplikacji (869) 10. Testy zautomatyzowane (870)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 41
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146658 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry s. tyt.: Twórz stabilne, wydajne i szybkie aplikacje!
Na s. tyt. i okł. logo wydawcy oryg. Apress.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 19
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136738 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Androidy : zespół, który stworzył system operacyjny Android / Chet Haase ; przekład: Krzysztof Krzyżanowski. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 392 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: No starch press.
Android. system operacyjny dla aparatów fotograficznych? Doświadczenie zawsze w cenie Zespół się rozrasta Jak zapunktować u inwestorów? Przejęcie startupu Życie w Google'u BUDOWANIE PLATFORMY Zespół do spraw podstawowych elementów systemu Java Podstawowe biblioteki Infrastruktura Grafika Media Framework Zestaw narzędzi do tworzenia interfejsu użytkownika Systemowy interfejs użytkownika i launcher Design Androidowa przeglądarka internetowa London Calling Aplikacje Usługi Androida Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja Android Market. Komunikacja Narzędzia dla deweloperów Odchudzony kod Open source Jak tym wszystkim zarządzać? Porozumienia Produkt kontra platforma ZESPÓŁ ANDROIDA Android != Google Zabawy ze sprzętem. Zabawy z robotami W tym czasie w Cupertino. Wydanie SDK Okres poprzedzający wydanie wersji 1.0 systemu Wydanie wersji 1.0 Reakcje na G1 Pierwsze urządzenia Droid dał radę Samsung i inni
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 42
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154648 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The Android tablet developer's cookbook.
Okł.: Najlepsze przepisy dla programistów platformy Android!
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 24
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138695 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności