Android (system operacyjny)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(36)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Artykuły
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEAiI
(31)
Autor
Rajca Piotr (1970- )
(4)
Conder Shane (1975- )
(3)
Darcey Lauren (1977- )
(3)
Sawka Krzysztof
(3)
Griffiths David (1969- )
(2)
Griffiths Dawn
(2)
Hashimi Sayed Y
(2)
Komatineni Satya
(2)
Kowalczyk Grzegorz
(2)
Lamża Aleksander
(2)
MacLean Dave
(2)
Stasiewicz Andrzej
(2)
Walczak Tomasz
(2)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(2)
Watrak Andrzej
(2)
Ableson Frank W
(1)
Annuzzi Joseph
(1)
Bura Juriy
(1)
Burnette Ed
(1)
Chin Stephen (1977- )
(1)
Coates Paul
(1)
Collins Charles
(1)
Craig Clifton
(1)
Darwin Ian F
(1)
Deitel Harvey M. (1945- )
(1)
Deitel Paul J
(1)
Delessio Carmen
(1)
DiMarzio Jerome F
(1)
Drake Joshua J
(1)
Filo Grzegorz
(1)
Friesen Jeff
(1)
Galpin Michael
(1)
Gerber Adam
(1)
Gonera Paweł
(1)
Guihot Hervé
(1)
Haase Chet
(1)
Harwani B. M
(1)
Hellman Erik
(1)
Jepson Brian (1967- )
(1)
Jońca Rafał
(1)
Kaczmarek Daniel
(1)
Kerfs Jeremy
(1)
King Chris
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Käppler Matthias
(1)
Lachowski Lech
(1)
Lee Wei-Meng
(1)
Lehtimäki Juhani
(1)
Marsicano Kristin
(1)
Matuk Konrad
(1)
Monk Simon
(1)
Nowak Michał
(1)
Phillips Bill
(1)
Pietrzak Szymon
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Płonkowski Marcin
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Schmidt Łukasz
(1)
Sen Rob
(1)
Sikorski Witold (informatyk)
(1)
Sillars Doug
(1)
Stark Jonathan (1968- )
(1)
Stefański Andrzej
(1)
Stewart Chris
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Szpoton Rafał
(1)
Tyler Jason (1976- )
(1)
Verduzco Will
(1)
Wald Alexander
(1)
Wantoch-Rekowski Roman
(1)
Zygmunt Witold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(35)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Literatura amerykańska
(1)
Programiści
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Android (system operacyjny)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(11)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł.: Błyskawicznie opanuj środowisko produkcyjne dla Androida!
U dołu okł.: Jak rozpocząć przygodę z systemem Adndroid? Jak korzystać z usług geolokalizacyjnych? Jak tworzyć trójwymiarową grafikę, korzystając z biblioteki OpenGL?
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 8
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129136 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt., okł.: Profesjonalne programowanie w systemie Android!
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. wydaw. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139400 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Programuj gry wykorzystujące wszystkie zalety tabletów!
Na s. tyt., okł. logo wydaw. oryg.: Apress.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 30
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140944 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140943 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i okł. logo wydaw. oryg.: Apress.
U góry okł.: Kompendium wiedzy na temat platformy Android!
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135024, 135025 (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132822 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142863 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł.: Smashing Magazine.
U dołu okł.: Klucz do sukcesu Twojej aplikacji.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136647 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szalony Geniusz)
Na s. tyt. i okł.: Poznaj fascynujący świat elektroniki!
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: IX C 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140950 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140949 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Wydanie 3 - dotyczy wydania oryginału.
Indeks.
Poznawanie systemu Android Wymagania wstępne Co nowego w trzecim wydaniu? Jak korzystać z tej książki? Jak zorganizowana jest ta książka Wyzwania Czy jesteś dociekliwy? Styl kodowania Konwencje typograficzne Wersje systemu Android Niezbędne narzędzia Pobieranie i instalowanie Android Studio Pobieranie starszych wersji środowiska SDK Urządzenie sprzętowe Twoja pierwsza aplikacja dla systemu Android Podstawowe elementy aplikacji Tworzenie projektu aplikacji dla systemu Android Poruszanie się w Android Studio Tworzenie układu interfejsu użytkownika Hierarchia widoków Atrybuty widgetów Tworzenie zasobów tekstowych Podgląd układu Od pliku układu XML do obiektów klasy View Zasoby i identyfikatory zasobów Podłączanie widgetów Pobieranie odwołań do widgetów Tworzenie obiektów nasłuchujących Tworzenie komunikatów toast Zastosowanie mechanizmu dopełniania kodu Uruchamianie aplikacji w emulatorze Dla dociekliwych: proces budowania aplikacji Narzędzia wspomagające budowanie aplikacji Wyzwania Wyzwanie: dostosowywanie komunikatów toast do własnych potrzeb System Android i wzorzec MVC Tworzenie nowej klasy Generowanie getterów i setterów Wzorzec MVC a system Android Zalety stosowania wzorca MVC Aktualizacje warstwy widoku Aktualizacja warstwy kontrolera Uruchamianie aplikacji na urządzeniu fizycznym Podłączanie urządzenia fizycznego Konfigurowanie urządzenia do pracy ze środowiskiem deweloperskim Dodawanie ikon Dodawanie nowych zasobów do projektu aplikacji Odwołania do zasobów w kodzie XML Wyzwanie: dodaj listener do widoku TextView Wyzwanie: dodaj przycisk Poprzednie Wyzwanie: od przycisku Button do przycisku ImageButton Cykl życia aktywności Logowanie cyklu życia aktywności Tworzenie dziennika komunikatów Zastosowanie panelu Logcat Badanie cyklu życia aktywności w praktyce Zmiana orientacji urządzenia a cykl życia aktywności Konfiguracje urządzeń i zasoby alternatywne Zapisywanie danych przy zmianie orientacji urządzenia Nadpisywanie metody onSaveInstanceState(Bundle) Jeszcze kilka słów o cyklu życia aktywności Dla dociekliwych: bieżący proces czyszczenia aktywności Dla dociekliwych: poziomy logowania i odpowiadające im metody Wyzwanie: zapobieganie wielokrotnym odpowiedziom na to samo pytanie Wyzwanie: ocena poziomu poprawności odpowiedzi Debugowanie aplikacji dla systemu Android Wyjątki i ślad stosu Diagnozowanie problemów Logowanie śladów stosu Ustawianie punktów przerwania w kodzie Zastosowanie pułapek z wyjątkami Mechanizmy debugowania specyficzne dla systemu Android Korzystanie z programu Android Lint Problemy z klasą R Wyzwanie: zastosowanie narzędzia Layout Inspector Wyzwanie: śledzenie alokacji zasobów pamięci Twoja druga aktywność Konfigurowanie drugiej aktywności Tworzenie nowej aktywności Podklasa nowej aktywności Deklarowanie aktywności w manifeście aplikacji Dodawanie przycisku podpowiedzi do aktywności QuizActivity Uruchamianie aktywności Komunikowanie się z intencjami Przekazywanie danych między intencjami Używanie danych typu extras w intencjach Pobieranie wyników z aktywności podrzędnej Jak system Android widzi Twoje aktywności Wyzwanie: zamykanie luk dla oszustów Wersje Android SDK i kompatybilność aplikacji Wersje środowiska Android SDK Kompatybilność aplikacji z różnymi wersjami systemu Android Rozsądne minimum Minimalna wersja SDK Docelowa wersja SDK Wersja kompilacji SDK Bezpieczne dodawanie kodu z nowszych wersji API Korzystanie z dokumentacji dla deweloperów aplikacji systemu Android Wyzwanie: raportowanie wersji SDK Wyzwanie: ograniczenie podpowiadania Fragmenty w interfejsie użytkownika i menedżer fragmentów Potrzeba elastyczności interfejsu użytkownika Wprowadzenie do zastosowania fragmentów Uruchamianie aplikacji CriminalIntent Tworzenie nowego projektu Dwa typy fragmentów Dodawanie zależności w Android Studio Tworzenie klasy Crime Hostowanie fragmentów interfejsu użytkownika Cykl życia fragmentu Dwa podejścia do hostowania fragmentów Definiowanie widoku kontenera Tworzenie fragmentu interfejsu użytkownika Definiowanie układu fragmentu CrimeFragment Tworzenie klasy CrimeFragment Dodawanie fragmentów interfejsu użytkownika do instancji klasy FragmentManager Transakcje fragmentów FragmentManager i cykl życia fragmentów Architektura aplikacji wykorzystującej fragmenty Powód, dla którego wszystkie nasze aktywności używają fragmentów Dla dociekliwych: fragmenty i biblioteka wsparcia Dla dociekliwych: dlaczego fragmenty z biblioteki wsparcia są bardziej użyteczne? Wyświetlanie list w widoku RecyclerView Aktualizacja warstwy modelu aplikacji CriminalIntent Wzorzec Singleton i scentralizowane przechowywanie danych Abstrakcyjna aktywność do przechowywania fragmentów Ogólny układ przechowujący fragmenty Abstrakcyjna klasa Activity Klasy RecyclerView, Adapter oraz ViewHolder Klasy ViewHolder i Adapter Adaptery Zastosowanie kontenera RecyclerView Widok do wyświetlenia Implementowanie klas ViewHolder i Adapter Dowiązywanie elementów listy Reagowanie na naciśnięcie Dla dociekliwych: kontenery ListView i GridView Dla dociekliwych: singletony Wyzwanie: typy widoków kontenera RecyclerView Tworzenie interfejsów użytkownika z układami i widgetami Korzystanie z graficznego narzędzia tworzenia układów Wprowadzenie do dynamicznych układów interfejsu - ConstraintLayout Korzystanie z układu ConstraintLayout Edytor graficzny Tworzenie miejsca dla widoków Dodawanie widgetów Wewnętrzne ustawienia układu ConstraintLayout Edytowanie właściwości Tworzenie dynamicznych elementów listy Jeszcze kilka słów o atrybutach układu Gęstość pikseli ekranu i jednostki dp oraz sp Marginesy i odstępy Style, motywy i atrybuty motywów Wytyczne dla deweloperów aplikacji dla systemu Android Graficzne narzędzia do tworzenia układów Wyzwanie: formatowanie daty Zastosowanie argumentów fragmentów Uruchamianie aktywności przez fragment Dodawanie danych extras Pobieranie danych extras Wypełnianie widoku fragmentu CrimeFragment danymi z obiektu Crime Wady bezpośredniego pobierania danych Argumenty fragmentu Przypisywanie argumentów do fragmentu Pobieranie argumentów Przeładowywanie listy Pobieranie wyników działania fragmentów Dla dociekliwych: dlaczego używamy argumentów fragmentów? Wyzwanie: efektywne przeładowywanie zawartości kontenera RecyclerView Wyzwanie: ulepszanie wydajności działania obiektu CrimeLab Zastosowanie klasy ViewPager Tworzenie klasy CrimePagerActivity Obiekty ViewPager i PagerAdapter Integrowanie aktywności CrimePagerActivity FragmentStatePagerAdapter kontra FragmentPagerAdapter Dla dociekliwych: jak naprawdę działa ViewPager Dla dociekliwych: rozmieszczanie widoków z poziomu kodu Wyzwanie: odtwarzanie marginesów fragmentu CrimeFragment Wyzwanie: dodawanie przycisków Pierwsza i Ostatnia Okna dialogowe Tworzenie instancji klasy DialogFragment Wyświetlanie fragmentu DialogFragment Dodawanie zawartości okna dialogowego Przekazywanie danych między fragmentami Przekazywanie danych do fragmentu DatePickerFragment Zwracanie danych do fragmentu CrimeFragment Wyzwanie: więcej okien dialogowych Wyzwanie: bardziej responsywny DialogFragment Pasek narzędzi Biblioteka AppCompat Używanie biblioteki AppCompat Menu Definiowanie menu w kodzie XML Tworzenie menu Reagowanie na wybranie elementu menu Włączanie nawigacji hierarchicznej Jak działa nawigacja hierarchiczna Alternatywny przycisk akcji Przełączanie tytułu przycisku akcji "Jeszcze tylko jedna sprawa..." Dla dociekliwych: pasek akcji a pasek narzędzi Wyzwanie: usuwanie przestępstw z listy Wyzwanie: zasoby tekstowe typu plural Wyzwanie: pusty widok dla kontenera RecyclerView Bazy danych SQLite Definiowanie schematu Tworzenie szkieletu bazy danych Eksploracja plików przy użyciu Android Device Monitor Debugowanie problemów z bazą danych Patroszymy CrimeLab Zapisywanie danych w bazie Zastosowanie klasy ContentValues Wstawianie i aktualizowanie wierszy tabeli Odczytywanie danych z bazy Zastosowanie klasy CursorWrapper Zamiana na obiekty modelu Dla dociekliwych: więcej baz danych Dla dociekliwych: kontekst aplikacji Wyzwanie: usuwanie przestępstw z listy Intencje niejawne Dodawanie przycisków Dodawanie podejrzanego do warstwy modelu Zastosowanie ciągów formatujących Zastosowanie niejawnych intencji Elementy składowe niejawnej intencji Wysyłanie raportu o przestępstwie Korzystanie z listy kontaktów Wyszukiwanie aktywności zdolnych do wykonania danego zadania Wyzwanie: klasa ShareCompat Wyzwanie: kolejna intencja niejawna Wykonywanie zdjęć przy użyciu intencji Miejsce do przechowywania zdjęć Miejsce na przechowywanie plików Zastosowanie klasy FileProvider Określanie lokalizacji zdjęć Zastosowanie intencji do uruchomienia aparatu fotograficznego Uruchamianie intencji Skalowanie i wyświetlanie bitmap Deklarowanie wymagań aplikacji Wyzwanie: wyświetlanie zdjęcia w pełnym rozmiarze Wyzwanie: efektywne ładowanie miniaturek zdjęć Dwupanelowy interfejs typu lista-szczegóły Dodawanie elastyczności do układu Modyfikowanie klasy SingleFragmentActivity Tworzenie układu z dwoma kontenerami dla fragmentów Używanie aliasów zasobów Tworzenie alternatywy dla tabletów Aktywność: nadzorca fragmentów Interfejsy zwrotne układów Dla dociekliwych: jeszcze kilka słów o sprawdzaniu rozmiarów ekranu urządzenia Wyzwanie: dodawanie funkcji "przeciągnij, aby usunąć" Lokalizacja Lokalizacja zasobów Zasoby domyślne Sprawdzanie pokrycia zasobów przy użyciu edytora tłumaczeń Translations Editor Dostosowywanie ustawień regionalnych Kwalifikatory konfiguracji Priorytetyzacja zasobów alternatywnych Wiele kwalifikatorów Odszukiwanie zasobów najlepiej dopasowanych do bieżącej konfiguracji Testowanie zasobów alternatywnych Wyzwanie: lokalizacja dat Ułatwienia dostępu Usługa TalkBack Eksploracja przez dotyk Nawigacja liniowa poprzez przeciąganie palcem po ekranie Jak spowodować, aby TalkBack odczytywał elementy nietekstowe? Dodawanie opisów zawartości Włączanie możliwości ustawienia fokusu dla wybranego widoku Jak zapewnić zbliżoną funkcjonalność aplikacji z ułatwieniami dostępu Zastosowanie etykiet do udostępniania kontekstu Dla dociekliwych: korzystanie z aplikacji Accessibility Scanner Wyzwanie: poprawianie listy Wyzwanie: dostarczanie kontekstu dla elementu danych Wyzwanie: powiadomienia o zdarzeniach Wiązanie danych i model MVVM Różne architektury - dlaczego warto sobie tym zaprzątać głowę Tworzenie aplikacji BeatBox Proste wiązanie danych Importowanie zasobów typu assets Pobieranie zasobów assets Podłączanie zasobów typu asset Wiązanie do danych Tworzenie modelu widoku Wiązanie do modelu widoku Observable data Korzystanie z zasobów typu asset Dla dociekliwych: jeszcze kilka słów o wiązaniu danych Wyrażenia lambda Jeszcze więcej cukru syntaktycznego BindingAdapter Dla dociekliwych: dlaczego zasoby typu asset, a nie zwykłe zasoby aplikacji? Dla dociekliwych: zasoby typu non-asset? Testy jednostkowe i odtwarzanie plików audio Tworzenie klasy SoundPool Ładowanie plików dźwiękowych Odtwarzanie plików dźwiękowych Zależności testów Tworzenie klasy testowej Konfigurowanie testu Zastosowanie zależności pozornych Pisanie testów Testowanie interakcji obiektów Wywołania zwrotne wiązania danych Usuwanie plików dźwięków z pamięci Zmiana orientacji urządzenia a ciągłość istnienia obiektów Zachowywanie fragmentów Obracanie urządzenia a zachowywanie fragmentów Dla dociekliwych: czy zachowywać fragmenty? Dla dociekliwych: Espresso i testy integracyjne Dla dociekliwych: obiekty pozorne i testowanie Wyzwanie: sterowanie szybkością odtwarzania Style i motywy Zasoby kolorów Style Dziedziczenie stylów Motywy aplikacji Modyfikowanie motywu Dodawanie kolorów motywu Nadpisywanie atrybutów motywu Eksplorowanie motywu Modyfikowanie atrybutów przycisków Dla dociekliwych: jeszcze kilka słów o dziedziczeniu stylów Dla dociekliwych: dostęp do atrybutów motywu Elementy XML drawable Tworzenie przycisków o jednolitym wyglądzie) Elementy typu shape drawable Lista stanów Lista warstw Dla bardziej dociekliwych: po co zawracać sobie głowę elementami XML drawable? Dla bardziej dociekliwych: obrazy Mipmap Dla dociekliwych: obrazy 9-patch Wyzwanie: motywy przycisków Więcej o intencjach i zadaniach Tworzenie aplikacji NerdLauncher Rozwiązywanie intencji niejawnych Tworzenie jawnych intencji w czasie działania programu Zadania i stos aktywności Przełączanie między zadaniami Uruchamianie nowego zadania Użycie launchera NerdLauncher jako ekranu głównego Wyzwanie: ikony Dla dociekliwych: procesy kontra zadania Dla dociekliwych: dokumenty równoległe HTTP i zadania drugoplanowe Tworzymy aplikację PhotoGallery Podstawowe zagadnienia sieciowe Uzyskiwanie uprawnień do korzystania z połączeń sieciowych Uruchamianie zadań asynchronicznych AsyncTask w wątku tła Ty i Twój wątek główny Poza głównym wątkiem Pobieranie danych w formacie JSON z serwisu Flickr Parsowanie danych zapisanych w formacie JSON Od zadania AsyncTask z powrotem do wątku głównego Porządkowanie zadań asynchronicznych AsyncTask Dla dociekliwych: jeszcze kilka słów o zadaniach AsyncTask Dla dociekliwych: alternatywy dla zadań AsyncTask Wyzwanie: Gson Wyzwanie: podział na strony Wyzwanie: dynamiczne modyfikowanie liczby wyświetlanych kolumn Obiekty Looper, Handler i HandlerThread Przygotowanie kontenera RecyclerView do wyświetlania obrazów Pobieranie wielu małych rzeczy Komunikacja z wątkiem głównym (544) Tworzenie wątku tła Komunikaty i handlery komunikatów Anatomia komunikatu Anatomia handlera Używanie handlerów Przekazywanie handlerów Dla dociekliwych: zadania AsyncTask kontra wątki Dla dociekliwych: rozwiązywanie problemu z pobieraniem zdjęć Dla dociekliwych: tryb StrictMode Wyzwanie: ładowanie wstępne i buforowanie danych Wyszukiwanie Wyszukiwanie zdjęć w serwisie Flickr Zastosowanie widoku SearchView Reagowanie na interakcję widoku SearchView z użytkownikiem Proste zachowywanie danych w plikach preferencji Wygładzanie aplikacji Wyzwanie: jeszcze bardziej ulepszamy aplikację Usługi działające w tle Tworzenie usługi IntentService Do czego służą usługi Operacje sieciowe bezpiecznie działające w tle Sprawdzanie, czy pojawiły się nowe wyniki wyszukiwania Opóźnione wykonywanie z wykorzystaniem usługi AlarmManager Jak używać alarmów we właściwy sposób Obiekty PendingIntent Zarządzanie alarmami przy użyciu PendingIntent Sterowanie alarmami Powiadomienia Wyzwanie: powiadomienia na urządzeniach typu Android Wear Dla dociekliwych: szczegóły usługi Czym zajmują się usługi (a czego nie powinny robić) Cykl życia usługi Usługi typu non-sticky Usługi typu sticky Wiązanie usług Dla dociekliwych: klasy JobScheduler oraz JobServices JobScheduler i przyszłość zadań drugoplanowych Wyzwanie: zastosowanie klasy JobService w systemie Lollipop Dla bardziej dociekliwych: adaptery synchronizacji Intencje rozgłoszeń Intencje a intencje rozgłoszeń Odbieranie rozgłoszeń systemowych - aktywowanie podczas uruchamiania systemu Tworzenie i rejestrowanie samodzielnego odbiornika rozgłoszeń Używanie odbiorników rozgłoszeń Filtrowanie powiadomień pierwszoplanowych Wysyłanie intencji rozgłoszenia Tworzenie i rejestrowanie odbiornika dynamicznego Ograniczanie zasięgu rozgłoszeń tylko do naszej aplikacji przy użyciu prywatnych uprawnień Przekazywanie i odbieranie danych przy użyciu rozgłoszeń uporządkowanych Odbiorniki i zadania działające przez długi czas Dla dociekliwych: zdarzenia lokalne Używanie biblioteki EventBus Używanie biblioteki RxJava Dla dociekliwych: sprawdzanie, czy fragment jest widzialny Przeglądanie sieci WWW i widoki WebView Ostatni kawałek danych z serwisu Flickr Prosty sposób - intencje niejawne Trudniejszy sposób - widok WebView Zastosowanie interfejsu WebChromeClient do ulepszenia wyświetlania stron internetowych Zmiana orientacji urządzenia a widok WebView Niebezpieczeństwa związane z obsługą zmian konfiguracji) Dla dociekliwych: wstrzykiwanie obiektów JavaScript Dla dociekliwych: aktualizacje widoku WebView Wyzwanie: używanie przycisku Wstecz do obsługi historii przeglądania Wyzwanie: obsługa łączy innych niż HTTP Widoki niestandardowe i zdarzenia związane z dotykiem Konfigurowanie projektu aplikacji DragAndDraw Tworzenie własnego, niestandardowego widoku Tworzenie widoku BoxDrawingView Obsługa zdarzeń związanych z dotykiem Śledzenie zdarzeń związanych z ruchem palca po ekranie Renderowanie z użyciem metody onDraw(Canvas) Wyzwanie: zapisywanie stanu Wyzwanie: obracanie prostokątów Animacja właściwości Budowanie sceny) Proste animacje Właściwości transformacji widoków Używanie różnych interpolatorów Modyfikowanie kolorów Uruchamianie kilku animatorów jednocześnie Dla dociekliwych: inne API animacji Starsze narzędzia animacyjne Transformacje Wyzwania Lokalizacja i usługi Play Lokalizacja i biblioteki Usługi Google Play) Tworzenie aplikacji Locatr Google Play Services a testowanie usług lokalizacji w emulatorze Symulowane dane lokalizacji Budowanie aplikacji Konfigurowanie Google Play Services Uprawnienia do wyznaczania lokalizacji Używanie Google Play Services Wyszukiwanie zdjęć w serwisie Flickr z użyciem geolokalizacji Pobieranie informacji o bieżącej lokalizacji) Żądanie udzielenia uprawnień po uruchomieniu aplikacji Sprawdzanie uprawnień Wyszukiwanie i wyświetlanie zdjęć z użyciem geolokalizacji Wyzwanie: uzasadnianie prośby o udzielenie uprawnień Wyzwanie: wskaźnik postępu wyszukiwania Mapy Importowanie biblioteki Play Services Maps Korzystanie z map w systemie Android Pobieranie klucza Maps API dla map Google Konfigurowanie map Pobieranie dodatkowych danych o lokalizacji Praca z mapą Rysowanie na mapie Dla dociekliwych: zespoły programistów i klucze API Interfejs Material Design Warstwy materiałów Elewacja i wartości osi Z Animatory listy stanów Narzędzia animacji Animacje typu circular reveal Transformacje współdzielonego elementu Komponenty widoków Karty Przyciski FAB Powiadomienia Snackbar Jeszcze kilka słów o interfejsie Material Design Posłowie Wyzwanie finałowe
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145374 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145174 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Android Studio : tworzenie aplikacji mobilnych / Marcin Płonkowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 400 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na okładce i stronie tytułowej: Aplikacje do zadań specjalnych ... pisz tylko w Android Studio!.
Indeks.
Poznajemy Android Studio Instalacja środowiska Android Studio Pierwsze uruchomienie i pierwszy projekt środowiska Android Studio Konfiguracja emulatora AVD Konfiguracja urządzenia fizycznego Pierwsze uruchomienie aplikacji Opis środowiska Android Studio Podstawowe elementy okna głównego Opis dostępnych okien narzędziowych Opis okna edytora kodu Podstawowe elementy edytora kodu Lokalizacja błędów w kodzie programu Funkcja lupy Podział okna edycyjnego Uzupełnianie kodu Uzupełnianie składni Generowanie kodu Informacje o parametrach metod Podgląd dokumentacji Zwijanie i rozwijanie kodu Formatowanie kodu Podstawy tworzenia interfejsu użytkownika Edytor układów Praca z układami Układ LinearLayout (Horizontal) Układ LinearLayout (Vertical) Układ RelativeLayout Układ TableLayout Układ GridLayout Układ FrameLayout Zagnieżdżanie układów Komponent ScrollView Komponenty interfejsu użytkownika Kategoria Widgets Style i tematy Style Dziedziczenie stylów Tematy Obrazy typu Nine-patch Selektory Kształty Aktywności i fragmenty Aktywności Okna dialogowe Okna dialogowe postępu Informacyjne okna dialogowe Intencje Intencje jawne Intencje domniemane Fragmenty Powiadomienia proste Powiadomienia zwierające akcje Powiadomienia z rozszerzonym widokiem Priorytety powiadomień Grupowanie powiadomień Powiadomienia z odpowiedzią Praca z komponentami interfejsu użytkownika Zachowywanie stanu aktywności Obsługa zmian konfiguracji Zmiana orientacji ekranu Pozostałe zmiany konfiguracyjne Oprogramowywanie kontrolek interfejsu użytkownika Kontrolka AutoCompleteTextView Kontrolka ListView Kontrolka Spinner Klasy ListActivity i ListFragment Klasa DialogFragment Klasy TimePicker i DatePicker Klasa SeekBar Klasa RatingBar Obrazy i animacje Praca z obrazami Klasa GridView Klasa HorizontalScrollView Klasa ImageSwitcher Obrazy w kontrolce ListView Rysowanie kształtów Klasa Canvas Rysowanie wewnątrz kontrolki Klasa Shader Animacje Animacja poklatkowa Animowanie kontrolek Zapisywanie i odczytywanie danych Zapisywanie wartości typów prostych Zapisywanie danych do pliku Dostęp do listy kontaktów Korzystanie z bazy danych Usprawnienia w pisaniu kodu Skróty klawiaturowe Szablony
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145852 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145347 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Wprowadzenie do wydajności aplikacji w systemie Android (15) Wydajność aplikacji jest ważna dla jej użytkowników (16) Najgorsze scenariusze wydajnościowe: awarie (18) Wykrywanie problemów wydajnościowych aplikacji (23) Budowanie laboratorium testowego (25) Jakich urządzeń używają Twoi klienci? (25) Podział urządzeń według elementów (26) Z jakich sieci korzystają klienci? (27) Twoje urządzenia nie są takie same jak urządzenia Twoich klientów (28) Testowanie aplikacji (29) Tworzenie laboratorium testowego (29) Wydajność sprzętu a żywotność akumulatora (39) Układy urządzenia z systemem Android (39) Mniej znaczy więcej (40) Co powoduje wyczerpanie akumulatora? (41) Podstawowa analiza wykorzystania akumulatora (49) Zaawansowany monitoring akumulatora (55) Interfejs JobScheduler (70) Wydajność wyświetlacza i interfejsu użytkownika (75) Wskaźniki wydajnościowe interfejsu użytkownika (75) Interfejs użytkownika i szybkość wyświetlania treści (76) Tworzenie widoków (77) Redukcja zasobów (90) Analiza pomijania ramek (95) Nie tylko pomijanie ramek (99) Postrzegana wydajność aplikacji (112) Wydajność pamięci (117) Jak działa pamięć w systemie Android? (117) Zarządzanie pamięcią i jej wycieki w języku Java (131) Narzędzia do wykrywania wycieków pamięci (131) Procesor i jego wydajność (147) Pomiar obciążenia procesora (148) Narzędzie Systrace do analizy obciążenia procesora (149) Narzędzie Traceview (Android Device Monitor) (152) Narzędzie Traceview (Android Studio) (155) Inne narzędzia profilujące (159) Wydajność sieci (161) Sieć wi-fi i sieć komórkowa (161) Narzędzia testowe (166) Optymalizacja komunikacji sieciowej w systemie Android (173) Światowy zasięg sieci komórkowych (187) Inne technologie komunikacji radiowej (194) Badanie wrażeń użytkowników (197) Implementacja narzędzi RUM (198) Analiza RUM przykładowej aplikacji (198) Awarie (200) Ratunek w analizie wielkich ilości danych? (211) Wydajność aplikacji w firmie (215) Budowanie świadomości (ukierunkowanie zarządu na wydajność) (215) Rozmowy o wydajności (216) Tworzenie aplikacji (217) Testowanie aplikacji (217) Wskaźniki wydajnościowe (218)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144849 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(O'Reilly)
U góry okł.: Twórz natywne aplikacje za pomocą standradowych technologii internetowych.
Kody źródłowe wybranych przykładów dostępne są pod adresem internet. wydaw. podanym w książce.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 22
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138207 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł.: Przekonaj się, że nie taki Android straszny, jak go malują... Poznaj najpopularniejszy system operacyjny dla urządzeń mobilnych. Naucz się tworzyć proste aplikacje i analizować kod przykładów. Dowiedz się, jakich narzędzi potrzebujesz, aby rozpocząć pracę.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 16
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136646 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
S. tyt. i okł.: Naucz się tworzyć aplikacje w środowisku Android Studio! Instalowanie środowiska programistycznego, czyli od czego zacząć pracę. Efekty specjalne, czyli jak przygotować obrazy i animacje dla Twojej aplikacji. Programowanie w praktyce, czyli do czego potrzebna Ci jest Java.
Kody źródłowe wybranych przykładów dostępne są pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 29
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140946, 140945, 141486 (3 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140624 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136912 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netogr. s. [399].
Dla osób które chcą samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy oprogramowania na urządzenia mobilne i rozpocząć pisanie własnych aplikacji z wykorzystaniem szerokiego spektrum dostępnych komponentów programowych i sprzętowych.
Sygnatura czytelni BMW: XII D 82 (nowy)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 13666 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139254 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowa ZEBRA MC3300 z Androidem/ Witold Zygmunt. W: Eurologistics 1641034-3 2018, nr 1, s. 44 - 45. - 2018.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności