Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(10)
Forma i typ
Książki
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Literatura amerykańska
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Alpinizm
(1)
Android (system operacyjny)
(1)
ChatGPT
(1)
Facebook
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Internet
(1)
K2 (góra)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Medycyna
(1)
Programiści
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przywództwo
(1)
Sportowcy
(1)
Start-up
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Służba zdrowia
(1)
Trening sportowy
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Wydolność fizyczna
(1)
Wytrwałość
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Pakistan
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(2)
Opisy przypadków [Typ publikacji]
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prace popularne [Typ publikacji]
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nazwa tłumacza ze strony redakcyjnej.
Tytuł oryginału: Communicating your way to success.
U góry okładki: Zdolność komunikowania się z ludźmi i przekonywania ich do swoich racji decyduje o Twoim sukcesie.
U dołu okładki: Autor książki : Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi.
Komunikacja to proces przebiegający w dwóch kierunkach (11) Rozdział 1. Skuteczne prezentowanie innym swoich pomysłów (15) Czy przesłanie rzeczywiście zostało zrozumiane? (16) Czy przesłanie zostało zaakceptowane? (17) Zaplanuj swoją wypowiedź (18) Zapoznaj się z tematem (18) Uwzględnij to, kim są Twoi słuchacze (19) Kwestia wyraźnego mówienia (20) Mowa ciała (20) Postawa (21) Kontakt wzrokowy (22) Wizualizuj przesłanie (22) Nie ograniczaj się do mówienia - pokaż! (23) Wyrażaj się w obrazowy sposób podczas rozmów telefonicznych (24) Przedstawiaj przyszłość w formie obrazów (25) Bariery utrudniające bezproblemową komunikację (25) Sprawdź słuszność swoich założeń (26) Przyjrzyj się swojemu nastawieniu (26) Zwracaj uwagę na opinie przyjęte z góry (26) Uprzedzenia i tendencyjność obu stron biorących udział w komunikacji (27) Zdawaj sobie sprawę z własnego stanu emocjonalnego (28) Kanały komunikacyjne: zakłócenia pojawiające się między nadawcą a odbiorcą (29) Korzystaj z informacji zwrotnych (30) Przydzielanie zadań (31) Planowanie przydziałów (31) Przekazywanie informacji dotyczącej przydziału (32) Tworzenie planu działania (33) Kontrola (33) Rola dyplomacji i taktu (34) Zdobądź zaufanie swoich podwładnych (36) Rozdział 2. Sztuka dobrej konwersacji (39) Jakie są cechy osoby, która dobrze sobie radzi ze sztuką konwersacji? (40) Okaż serdeczność (41) Liczy się nie tylko to, co mówisz, lecz także to, jak mówisz (42) Rozwijaj umiejętność konwersacji (42) Okazuj innym szczere zainteresowanie (45) Zachowuj się taktownie (46) Poznawaj i zapamiętuj imiona oraz nazwiska (48) Dowiedz się czegoś o drugiej osobie (49) Style prowadzenia konwersacji (50) Nasza osobowość a rozmowy telefoniczne (52) Twoje nastawienie (53) Taktyka odbierania rozmów telefonicznych (53) Taktyka stosowana w przypadku dzwonienia do kogoś (54) Small talk, czyli rozmowa o niczym (55) Jak stać się lepszym słuchaczem? (56) Lista kontrolna dotycząca skuteczności podczas konwersacji (56) Rozdział 3. Słuchaj! Słuchaj! Słuchaj! (61) Jak zostać aktywnym słuchaczem? (62) Sześć strategii, dzięki którym zostaniesz lepszym słuchaczem (63) Siedem typów słuchaczy (66) Obserwuj mowę ciała (68) Nie istnieje coś takiego jak uniwersalna mowa ciała (69) Analizuj sposób, w jaki poszczególne osoby używają komunikatów pozawerbalnych (71) Sprzężenie zwrotne (72) Jak został odebrany dany komunikat? (73) Zadawaj pytania (74) Zwracaj uwagę na sygnały pozawerbalne (74) Gdy to Ty jesteś odbiorcą (75) Rozdział 4. Przemawianie z pewnością siebie i przekonaniem (77) Przygotowanie - pierwszy krok do tego, by wygłaszać udane przemowy (78) Przygotowywanie przemówienia na nieznany temat (79) Magiczny przepis na dynamiczne przemówienia (81) Zdarzenie (81) Działanie (sedno sprawy) (82) Korzyść (82) Opisywanie sytuacji z perspektywy słuchaczy (82) Jak przygotowywać i wygłaszać przemowy (83) Zwiększ wyrazistość opisywanego zdarzenia (84) Pięć kroków, by nauczyć się lepszej wymowy (85) Popraw sposób mówienia (86) Przezwyciężanie zaburzeń mowy (87) Kluczową kwestią jest intonacja (88) Wybierz odpowiednie tempo (88) Kontroluj natężenie głosu (88) Dwanaście wskazówek pozwalających zaskarbić sobie sympatię słuchaczy (89) Przedstawianie mówcy i dziękowanie mu (94) Przygotowywanie się do przedstawienia mówcy (95) Przedstawianie siebie (95) Dziękowanie mówcy (96) Rozdział 5. Jak ciekawie wygłaszać prezentacje skierowane do grup (99) Kim są Twoi słuchacze? (100) Wiedza (100) Kompetencje (101) Doświadczenie (101) Potrzeby (101) Pragnienia (101) Cele (102) Jaki jest cel? (102) Przekonanie publiczności (102) Przekazanie informacji (103) Zmotywowanie (103) Zapewnienie rozrywki (103) Jakie jest przesłanie wystąpienia? (103) Zadbaj o swoją wiarygodność (104) Rozpoczynanie prezentacji (104) Przesłanie (107) Dzięki dowodom możesz pokonać wątpliwości (107) Kończenie prezentacji (108) Czas przeznaczony na zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi (109) Rozpoczynanie czasu przeznaczonego na zadawanie pytań (110) Jak zakończyć czas przeznaczony na zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi? (111) Użycie pomocy wizualnych (111) Rodzaje pomocy wizualnych (113) Konspekty (115) Rozdział 6. Jak wyciągnąć maksimum korzyści z dyskusji? (119) Dwanaście zasad pozwalających z wdziękiem nie zgadzać się z rozmówcą (121) Rozwiązywanie problemów (127) Dokładne określenie problemu (127) Jakie są przyczyny problemu? (128) Opracuj kilka potencjalnych rozwiązań (129) Wybierz najlepsze rozwiązanie (129) Przejdź do działania (130) Kontrola (131) Skargi klientów (131) Radzenie sobie z osobami o negatywnym nastawieniu (134) Zatrzymaj się! Popatrz! Posłuchaj! (134) Negatywne osobowości (135) Dąż do rozwiązań, na których zyskają wszyscy zainteresowani (136) Rozdział 7. Jak sprawić, by zebrania były bardziej konstruktywne? (139) Wyznacz jasne i zrozumiałe cele (140) Radzenie sobie z nieporozumieniami (141) Raporty komisji (142) Jak zadbać o skuteczne działanie komisji? (143) Ogranicz liczbę osób biorących udział w spotkaniu (143) Stwórz harmonogram, a potem się go trzymaj (144) Nakłoń wszystkich do działania (145) Nie próbuj zdominować spotkania (145) Kontroluj osoby, które mają skłonność do gadulstwa (146) Zakończ w wyrazisty sposób (147) Zadbaj o stworzenie protokołu (147) Posiedzenia w organizacjach wolontariackich (147) Jak w uprzejmy sposób wyrażać sprzeciw? (148) Lista kontrolna pozwalająca ocenić spotkanie (149) W jaki sposób możesz wyciągnąć maksimum korzyści ze spotkań, w których uczestniczysz? (151) Jak postępować, gdy bierzesz udział w spotkaniach zewnętrznych? (153) Przygotuj się do spotkania (154) Zawieraj nowe znajomości (154) Zachowaj otwarty umysł (154) Wykaż się tolerancją (155) Rób notatki (155) Zachowaj jedną kartkę na wyjątkowo interesujące spostrzeżenia (155) Zadawaj pytania (155) Zabieraj głos w czasie zebrań (156) Zacznij stosować nową wiedzę (157) Rozdział 8. Przedstaw to na piśmie (159) Zanim zaczniesz pisać, przemyśl swoje przesłanie (160) W jaki sposób uporządkować wiadomość? (161) Zadbaj o to, by sporządzony przez Ciebie dokument był kompletny, zwięzły i jasny (162) Unikaj żargonu (162) Używaj krótkich, dobitnych zdań (163) Przejdź do rzeczy (163) Mów do czytelnika (164) Korzystaj z bezpośrednich pytań (164) Pisz tak, jak mówisz (164) Używaj zwięzłych, chwytliwych zdań (165) Nadaj listom ludzki wydźwięk (165) Zadbaj o to, by e-maile i notatki zapadały w pamięć (166) Zwracaj uwagę na gramatykę i ortografię (167) Kończenie listu (168) Radzenie sobie z korespondencją przychodzącą (169) Przeczytaj list lub notatkę tylko raz, po czym od razu przejdź do działania (170) Nie odpowiadaj na notatkę kolejną notatką (170) Przekaż komuś pełnomocnictwo do odpowiadania na korespondencję (171) Wyrzuć to, co zbędne (171) Gwałtowny wzrost popularności poczty elektronicznej (172) Zadbaj o to, by e-maile były ciekawe, pełne wyrazu i absorbujące (173) Niechciane wiadomości przesyłane pocztą elektroniczną (174) "Kto czyta moje e-maile?" (175) Poczta elektroniczna a rozmowy telefoniczne lub bezpośrednie (176) Podsumowanie sugestii dotyczących korzystania z poczty elektronicznej (176) Jak tworzyć lepsze raporty? (178) Zbierz wszystkie informacje (179) Pisanie raportu (180) Forma raportu (181) Składanie raportu przełożonym (182) Dodatek A. O Dale'u Carnegiem (185) O Dale Carnegie & Associates, Inc. (187) Dodatek B. Zasady Dale'a Carnegiego (189) Stań się przyjaźniejszą osobą (189) Podstawowe zasady pozwalające poradzić sobie ze zmartwieniami (191) Podstawowe techniki analizowania zmartwień (191) Porzuć zwyczaj martwienia się, zanim troski Cię wykończą (191) Wykształć postawę, która zapewni Ci spokój i szczęście (192)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 72
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146422 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5895 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The ghosts of K2.
U dołu strony tytułowej imprint: "Bezdroża".
Bibliografia na stronach 353-357.
Streszczenie: Ta książka w wyjątkowo realistyczny i sugestywny sposób opowiada historię pierwszych prób wejścia na K2. Jest niezwykłym dokumentem, który powstał dzięki nieustępliwości i wytrwałości autora. Niepublikowane wywiady z żyjącymi członkami zespołów oraz ich rodzinami, fragmenty pamiętników i listów znajdujących się w archiwach rozsianych po całym świecie pozwoliły na odmalowanie atmosfery na Górze Mordercy, która wciąż pozostaje marzeniem wielu wspinaczy. Znajdziesz tu historię przesiąkniętą widmem śmierci, szaloną ambicją, tragedią i heroiczną odwagą. Karty tej znakomitej, rzetelnie napisanej, a przy tym trzymającej w napięciu książki wypełniają bohaterzy i marzyciele - to arcydzieło literatury górskiej. [strona wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148644 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Syndrom superbohatera Jak zostać wirtualnym prezesem? Znajdowanie i zatrudnianie wirtualnych pracowników Podstawy Konfrontacja z rzeczywistością: mit wirtualnego superasystenta Czas przedstawić ogólnego wirtualnego asystenta Tworzenie Twoich trzech list prowadzących do wolności Dwa odrębne rodzaje outsourcingu Definicje różnych typów wirtualnych pracowników Znajdowanie odpowiednich osób tworzących wirtualną kadrę 10 elementów dobrego opisu stanowiska pracy Proces przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych (oraz 10 pytań, które warto zadać) 66 Poufność i umowy Szkolenie Twoich wirtualnych pracowników Najpoważniejszym problemem związanym ze szkoleniem wirtualnych pracowników jesteś właśnie Ty! Lekcja dotycząca zdrowego rozsądku i założeń Trzy najlepsze metody szkolenia Twoich wirtualnych pracowników Najlepsze praktyki dotyczące szkolenia Twojej wirtualnej kadry Poślij swojemu wirtualnemu asystentowi podkręconą piłkę Twój wzór na udaną współpracę z wirtualnym asystentem Zarządzanie Twoją wirtualną kadrą Nie bądź wirtualnym sępem Jak zarządzać różnymi typami wirtualnych asystentów? Różnica między powtarzającymi się zadaniami a projektami Korzystanie z oprogramowania do zarządzania projektami Raporty składane przez Twoją wirtualną kadrę Płacenie Twoim wirtualnym pracownikom i motywowanie tych osób Ważne pytanie: zatrudniać lokalnych pracowników czy wybierać tych zagranicznych? Dlaczego korzystanie z lokalnej siły roboczej jest czasem dobrym rozwiązaniem? Zagraniczni pracownicy zapewniają oszczędności finansowe - ale to może nie być odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy Co ze wsparciem klienta? Filipiny są jako lokalizacja outsourcingowa prawdziwym darem niebios Pięć kwestii, o których należy pamiętać, gdy pracujesz z wirtualnymi asystentami z Filipin Kolejny poziom: budowanie Twojego wirtualnego zespołu W jaki sposób różne typy wirtualnych pracowników będą łączyć swoje siły? Określanie celów firmy oraz nagród Spotykanie się ze wszystkimi pracownikami Użycie mediów społecznościowych w celu integracji Twojego wirtualnego zespołu Termin "zespół" wyklucza użycie słowa "ja" W obronie treści Dlaczego Twoja firma powinna regularnie tworzyć treści udostępniane w internecie? Co sprawia, że dana treść jest "dobra"? Nie wszystkie treści udostępniane w internecie powstają w taki sam sposób Filozofia P2P (People to People) Dlaczego warto dbać o to, by ludzie zapamiętali Twoje materiały? Jak zorganizować wszystko tak, by Twój wirtualny zespół wykonał za Ciebie (prawie) całą robotę?
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 131
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6024 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Androidy : zespół, który stworzył system operacyjny Android / Chet Haase ; przekład: Krzysztof Krzyżanowski. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 392 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: No starch press.
Android. system operacyjny dla aparatów fotograficznych? Doświadczenie zawsze w cenie Zespół się rozrasta Jak zapunktować u inwestorów? Przejęcie startupu Życie w Google'u BUDOWANIE PLATFORMY Zespół do spraw podstawowych elementów systemu Java Podstawowe biblioteki Infrastruktura Grafika Media Framework Zestaw narzędzi do tworzenia interfejsu użytkownika Systemowy interfejs użytkownika i launcher Design Androidowa przeglądarka internetowa London Calling Aplikacje Usługi Androida Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja Android Market. Komunikacja Narzędzia dla deweloperów Odchudzony kod Open source Jak tym wszystkim zarządzać? Porozumienia Produkt kontra platforma ZESPÓŁ ANDROIDA Android != Google Zabawy ze sprzętem. Zabawy z robotami W tym czasie w Cupertino. Wydanie SDK Okres poprzedzający wydanie wersji 1.0 systemu Wydanie wersji 1.0 Reakcje na G1 Pierwsze urządzenia Droid dał radę Samsung i inni
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 42
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154648 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The history of the future: Oculus, Facebook, and the revolution that swept virtual reality.
CZĘŚĆ I. WIRTUALNA REWOLUCJA 23 Rozdział 1. Chłopiec, który żył, by modować 25 Rozdział 2. Wielki Carmack 39 Rozdział 3. Opowieść o dwóch imprezach branżowych 48 Rozdział 4. Mafia związana ze Scaleformem 56 Rozdział 5. STK 73 Rozdział 6. Kluczowe kwestie, prototypy i partnerstwa 85 Rozdział 7. Wolność to szczęście 91 Rozdział 8. Ta brzemienna w skutki obietnica 99 Rozdział 9. Rozwój 108 Rozdział 10. Valve! 127 Rozdział 11. Kickstarter 142 CZĘŚĆ II. BUDOWANIE FIRMY 153 Rozdział 12. Król popularnych gier 154 Rozdział 13. W świetle jupiterów 164 Rozdział 14. Nietuzinkowe postacie 170 Rozdział 15. Hongkońska kombinacja 187 Rozdział 16. Dzieciaki 198 Rozdział 17. Oculus kontra Ouya 206 Rozdział 18. Dobry, lepszy i najlepszy podczas CES 2013 212 Rozdział 19. Księga Przysłów, 29:18 234 Rozdział 20. Od ściany do ściany 246 Rozdział 21. GDC 262 CZĘŚĆ III. STARE DOBRE CZASY 267 Rozdział 22. Działaj powoli i buduj różne rzeczy (czyli Facebook 2.0) 269 Rozdział 23. Dziewięć opowieści 273 Rozdział 24. Przyszłość świata gier 284 Rozdział 25. Andrew Reisse 289 Rozdział 26. Pomysły tak szalone, że mogłyby zadziałać 295 Rozdział 27. Specjalne pomieszczenie 305 Rozdział 28. Walka o pozycję 310 Rozdział 29. Zuckerbro okazuje zaciekawienie 316 Rozdział 30. Śladem Blue 328 Rozdział 31. Gwałtowne reakcje 342 Rozdział 32. Nowa normalność 347 Rozdział 33. HTC dołącza do gry 353 Rozdział 34. Niespodziewani goście 355 Rozdział 35. Ucieczka do przodu 360 Rozdział 36. Kanarki w kopalni węgla 363 CZĘŚĆ IV. POLITYKA 371 Rozdział 37. Dwanaście dni w 2015 roku 373 Rozdział 38. Przebudzenie śpiących gigantów 383 Rozdział 39. Blokada 390 Rozdział 40. Kontrola uprawnień 398 Rozdział 41. Diabeł tkwi w szczegółach 406 Rozdział 42. Elastyczność 415 Rozdział 43. Dramat internetowy 418 Rozdział 44. The Daily Beast 423 Rozdział 45. Banicja 437 Rozdział 46. Napad z bronią w ręku, komedia i fantastyka kontra dokument 449 Rozdział 47. Wyrok 466 Rozdział 48. Wyzwanie, któremu na pozór nie sposób podołać 471 Rozdział 49. Pracownik numer jeden 479 Rozdział 50. Powrót 484
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 158
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149945 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149884 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Endure : mind, body, and the curiously elastic limits of human performance
CZĘŚĆ I. UMYSŁ I CIAŁO rozdział 1. Bezlitosna minuta rozdział 2. Ludzka maszyna rozdział 3. Centralny zarządca rozdział 4. Specjalista od poddawania się Dwie godziny: 30 listopada 2016 roku CZĘŚĆ II. GRANICE rozdział 5.Ból rozdział 6.Mięśnie rozdział 7.Tlen rozdział 8.Ciepło rozdział 9.Pragnienie rozdział 10. Paliwo CZĘŚĆ III. PRZEŁAMYWANIE BARIER rozdział 11. Trenowanie mózgu rozdział 12. Stymulowanie mózgu prądem elektrycznym rozdział 13. Przekonanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149330, 149329 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: Storytelling with data : a data visualization guide for business professionals.
Bibliografia na stronach 267-269.
Dla analityków, studentów i naukowców, a także dla każdego, kto w swojej komunikacji odwołuje się do danych.
Rozdział 1. Znaczenie kontekstu 33 Rozdział 2. Wybór skutecznego wykresu 49 Rozdział 3. Śmieci są Twoim wrogiem! 83 Rozdział 4. Pokieruj uwagą swoich odbiorców 109 Rozdział 5. Myśl jak projektant 137 Rozdział 6. Analiza wzorcowych wykresów 163 Rozdział 7. Lekcje dotyczące przedstawiania historii 177 Rozdział 8. Łączenie wszystkich elementów 199 Rozdział 9. Analizy przypadków 217 Rozdział 10. Uwagi końcowe 251
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 75
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147031 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Sensus)
Tytuł oryginału: Make time : How to focus on what matters every day.
Przez większość czasu trzymamy się wartości domyślnych 16 Poznaj dwóch gości, którzy mają hopla na punkcie czasu 21 Przedakcja, część I: iPhone, który nie odwraca uwagi 22 Przedakcja, część II: nasze dziwaczne poszukiwania metody pozwalającej znaleźć czas 27 Cztery wnioski płynące ze sprintów, które mieliśmy okazję organizować 28 Jak działa system znajdowania czasu 33 Znajdowanie czasu składa się z zaledwie czterech kroków powtarzanych każdego dnia 33 Najważniejszy punkt: zacznij każdy dzień, wybierając kwestię, na której się skupisz 34 Laser: pokonaj czynniki rozpraszające, by znaleźć czas na najważniejszy punkt dnia 36 Energia: wykorzystaj ciało, by zatroszczyć się o prawidłowe funkcjonowanie umysłu 36 Refleksja: dopasowuj i udoskonalaj swój system 37 Metoda postępowania związana z systemem znajdowania czasu: wybierz, przetestuj, powtórz 38 Perfekcja nie jest konieczna 39 "Codzienne" nastawienie 40 NAJWAŻNIEJSZY PUNKT 43 Stracone miesiące 46 Co będzie najważniejszym punktem Twojego dnia? 50 Trzy metody wyboru Twojego najważniejszego punktu 51 Ufaj swojemu instynktowi, jeśli chodzi o wybór najlepszej czynności stanowiącej najważniejszy punkt dnia 55 STRATEGIE ZWIĄZANE Z NAJWAŻNIEJSZYM PUNKTEM Wybierz swój najważniejszy punkt 59 1. Zapisz to sobie 61 2. Dzień świstaka (czyli "wróć do dnia wczorajszego") 62 3. Stwórz ranking swojego życia 63 4. Grupuj drobne rzeczy 66 5. Lista rzeczy, które można byłoby zrobić 69 6. Lista z podziałem na palniki 70 7. Zorganizuj indywidualny sprint 73 Znajdź czas na swój najważniejszy punkt 77 8. Umieść swój najważniejszy punkt w terminarzu 79 9. Blokuj czas w swoim terminarzu 81 10. Zrównaj z ziemią swój terminarz 83 11. Olej to do momentu, w którym będziesz mógł się z tym uporać 84 12. Po prostu powiedz "nie" 85 13. Zaprojektuj swój dzień 87 14. Zostań skowronkiem 91 15. Wieczór to czas na najważniejsze sprawy 94 16. Gdy masz dosyć, zakończ pracę 96 LASER 99 Romans z pocztą elektroniczną 103 Działania zmierzające do przeprojektowania YouTube'a 104 Dlaczego basenom infinity tak trudno się oprzeć? 106 Nie czekaj, aż technologia odda Ci Twój czas 110 Twórz przeszkody dla czynników odwracających uwagę 112 STRATEGIE ZWIĄZANE Z LASEREM Zacznij rządzić swoim telefonem 115 17. Wypróbuj telefon, który Cię nie rozprasza 117 18. Wyloguj się 122 19. Pozbądź się powiadomień 123 20. Wyczyść swój ekran startowy 125 21. Noś zegarek 126 22. Pozbądź się urządzeń 127 Trzymaj się z dala od basenów infinity 129 23. Zrezygnuj z porannego sprawdzania, co słychać w internecie 131 24. Zablokuj kryptonit odwracający Twoją uwagę 132 25. Ignoruj aktualności 134 26. Odłóż swoje zabawki 136 27. Lataj bez wi-fi 138 28. Podłącz internet do regulatora czasowego 139 29. Zrezygnuj z dostępu do internetu 142 30. Zamień pozorne zwycięstwa na te prawdziwe 143 31. Przekształć w narzędzia to, co odwraca Twoją uwagę 143 32. Wystrzegaj się kraterów czasowych 146 33. Kibicuj swojemu ulubionemu zespołowi sportowemu tylko wtedy, gdy mu się dobrze powodzi 147 Okiełznaj swoją skrzynkę odbiorczą 151 34. Zajmuj się pocztą elektroniczną pod koniec dnia 154 35. Uwzględnij w terminarzu czas przeznaczony na zajmowanie się e-mailami 155 36. Raz w tygodniu opróżniaj skrzynkę odbiorczą 155 37. Zachowuj się tak, jak gdyby wiadomości były listami 156 38. Nie spiesz się z odpowiadaniem 156 39. Ukształtuj na nowo oczekiwania 158 40. Skonfiguruj pocztę elektroniczną tak, by służyła wyłącznie do wysyłania wiadomości 160 41. Zaplanuj wakacje bez dostępu do sieci 161 42. Zablokuj sobie dostęp 162 Uczyń z telewizji "okazjonalną przyjemność" 165 43. Nie oglądaj serwisów informacyjnych 168 44. Umieść telewizor w kącie pomieszczenia 168 45. Zrezygnuj z telewizora na rzecz projektora 169 46. Stosuj filozofię "a la carte", a nie "jesz, ile chcesz" 170 47. Jeżeli coś kochasz, puść to wolno 171 Osiągnij stan przepływu 173 48. Zamknij drzwi 175 49. Wymyśl sobie nieprzekraczalny termin 175 50. Wysadź w powietrze swój najważniejszy punkt dnia 177 51. Sięgnij po ścieżkę dźwiękową związaną z trybem lasera 178 52. Nastaw urządzenie pokazujące upływ czasu 179 53. Wystrzegaj się uroku wymyślnych narzędzi 180 54. Zacznij na papierze 182 Zachowaj pełne skupienie 185 55. Stwórz listę "przypadkowych pytań" 187 56. Przyjrzyj się jednemu oddechowi 187 57. Pozwól sobie na znudzenie 188 58. Zaakceptuj to, że nie potrafisz ruszyć z miejsca 188 59. Zrób sobie dzień wolnego 189 60. Daj z siebie wszystko 189 ENERGIA 193 Nie składasz się wyłącznie z mózgu 195 Budzisz się przy akompaniamencie ryku tygrysa szablozębnego 198 Współczesny styl życia jest dziełem przypadku 201 Gromadź energię, zachowując się jak jaskiniowiec 203 STRATEGIE ZWIĄZANE Z ENERGIĄ Zapewnij sobie ruch 207 61. Ćwicz każdego dnia (ale nie zgrywaj bohatera) 209 62. Pozdzieraj sobie zelówki 213 63. Zapewnij sobie trochę niewygody 215 64. Wciśnij w plan dnia niezwykle krótki trening 217 Spożywaj prawdziwe jedzenie 221 65. Jedz niczym łowca-zbieracz 223 66. Zamień swój talerz w Central Park 224 67. Zaakceptuj poczucie głodu 225 68. Korzystaj z przekąsek tak, jak małe dzieci 227 69. Jedz ciemną czekoladę 228 Używaj kofeiny w optymalny sposób 231 70. Obudź się, zanim sięgniesz po kofeinę 236 71. Skorzystaj z kofeiny, nim zaliczysz zjazd 236 72. Utnij sobie kofeinową drzemkę 237 73. Utrzymaj poziom energii, korzystając z zielonej herbaty 238 74. Użyj trybu turbo, by zająć się swoim najważniejszym punktem dnia 239 75. Dowiedz się, kiedy przypada Twój ostatni dzwonek 239 76. Odetnij cukier 240 Odetnij się od świata 241 77. Stań się leśnym człowiekiem 243 78. Użyj jakiegoś wybiegu, by pomedytować 244 79. Zostaw słuchawki w domu 249 80. Rób sobie prawdziwe przerwy 250 Nadaj pewnym sprawom osobisty charakter 253 81. Spędzaj czas ze swoim plemieniem 255 82. Jadaj z dala od ekranów 257 Śpij jak w jaskini 259 83. Niech najważniejszym elementem wyposażenia Twojej sypialni będzie łóżko 261 84. Upozoruj zachód słońca 262 85. Utnij sobie drzemkę 264 86. Nie serwuj sobie jet lagu 265 87. Gdy trzeba użyć masek z tlenem, najpierw załóż swoją 267 Refleksja 269 Zmieniaj swoje dni na lepsze przy użyciu metody naukowej 271 Rób notatki, by śledzić swoje wyniki (i wykazywać się szczerością) 273 Drobne zmiany przekładają się na duże efekty 276 Zacznij realizować dziś plany na "kiedyś" 279 Skrócona instrukcja pozwalająca zacząć znajdować czas 286 Przykładowe plany dnia 287
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148073 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business Review)
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Authentic Leadership.
Książka jest zbiorem artykułów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review.
1. Odkrywanie w sobie autentycznego przywódcy. Dlaczego samoświadomość jest tak istotna? (Bill George, Peter Sims, Andrew N. McLean i Diana Mayer) (9) 2. Paradoks autentyczności. Jeśli chcesz się rozwijać, musisz oswoić się z wrażeniem udawania (Herminia Ibarra) (45) 3. Co zyskują zwierzchnicy, pokazując swoją wrażliwość? Psychologia więzi międzyludzkich (Emma Seppälä) (77) 4. Okazuj surową empatię. Kiedy naprawdę Ci zależy, pokazujesz swoją prawdziwą naturę (Rob Goffee i Gareth Jones) (91) 5. Łamanie kodu, który utrudnia życie osobom o innym kolorze skóry. Poświęcanie tożsamości na rzecz dopasowania (Sylvia Ann Hewlett) (99) 6. Żeby przeprosiny wygłaszane przez firmę były skuteczne, prezes musi wyglądać na zasmuconego. Niech Twoje emocje odzwierciedlają przekaz (Sarah Green Carmichael) (109) 7. Czy liderzy robią się zbyt uczuciowi? Łzy nie są niczym złym, o ile nie pokazujesz ich zbyt często (Wywiad z Gautamem Mukundą i Gianpiero Petriglierim przeprowadzony przez Adiego Ignatiusa i Sarah Green Carmichael) (117)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The AI revolution in medicine : GPT-4 and beyond.
Rozdziali. Pierwszy kontakt Rozdział 2. Medicina ex machina Rozdział 3. Bardzo ważne pytanie: czy Al „rozumie"? Rozdział 4. Ufaj, ale sprawdzaj Rozdział 5. Pacjent wspierany przez Al Rozdział 6. Wiele innych kwestii: matematyka, tworzenie kodu i logika Rozdział 7. Ostateczne rozwiązanie problemu roboty papierkowej Rozdział 8. Inteligentniejsze podejście do nauki Rozdział 9. Bezpieczeństwo przede wszystkim Rozdział 10. Czarna walizka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155349 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności