Bates Bert
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bates Bert
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Programiści
(1)
Temat
Java (język programowania)
(3)
Enterprise JavaBeans (technologia)
(1)
Java Server Pages (technologia)
(1)
Java Servlet
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(O'Reilly)
U góry strony tytułowej i okładki: Poznaj nowoczesną technologię tworzenia stron WWW.
Na stronie tytułowej i okładce: Edycja polska.
Na okładce: Prezentuj swoją wiedzę, odpowiadając na 200 pytań egzaminu próbnego [...].
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112837 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(O'Reilly)
U góry strony tytułowej i okładki: Poznaj technologię EJB w niekonwencjonalny sposób.
Na okładce: Dowiedz się, dlaczego Licy lubi wszystko, co jest zdalne [...].
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112836 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Head First - Rusz Głową!)
(O'Reilly)
U góry s. tyt. i okł.: Poznaj jezyk Java.
Indeks.
Zawiera układanki, ilustrowane wyjaśnienia, zagadki oraz wywiady z najważniejszymi obiektami Javy. W ten nietypowy sposób uczy zasad programowania zorientowanego obiektowo w języku Java. Zaczynając od zagadnień zupełnie podstawowych, a kończąc na bardzo zaawansowanych, takich jak wątki, połączenia sieciowe oraz programowanie rozproszone przy wykorzystaniu technologii RMI - uczy myśleć jak programista używający obiektowych języków programowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111791 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java / Katthy Sierra, Bert Bates ; [tłumaczenie Piotr Rajca]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2011. - 720 stron : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
(Rusz głową!)
Na okładce i stronie tytułowej logo wydawcy oryginału: O'Reilly Media.
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie 2 - dotyczy wydania oryginału.
Indeks.
Metapoznanie - myślenie o myśleniu Oto co możesz zrobić, aby zmusić swój mózg do posłuszeństwa Jak działa Java? Struktura kodu w Javie Anatomia klasy Tworzenie klasy z metodą main Pętle i pętle i... Przykłady pętli while Rozgałęzienia warunkowe Tworzenie poważnej aplikacji biznesowej Program krasomówczy Wycieczka do Obiektowa Wojna o fotel (albo Jak Obiekty Mogą Zmienić Twoje Życie) Na plaży na laptopie Jurka O tym beztrosko zapomniano napisać w specyfikacji A co z metodą obroc() dla "ameby"? Ta niepewność mnie zabije! Kto wygra Superfotel? Tworzenie pierwszego obiektu Tworzenie i testowanie obiektów Film Szybko! Opuszczamy metodę main! Poznaj swoje zmienne Deklarowanie zmiennej "Proszę podwójną. Albo nie - całkowitą!" Naprawdę nie chcesz niczego rozsypywać Tabela słów zarezerwowanych Odwołanie do obiektu to jedynie inna wartość zmiennej Życie na odśmiecanej stercie Tablice także są obiektami Tworzymy tablicę obiektów Pies Przykładowy obiekt Pies Jak działają obiekty? Wielkość ma wpływ na sposób szczekania Do metod można przekazywać informacje Metoda może coś zwrócić Java przekazuje argumenty przez wartość Ciekawe rozwiązania wykorzystujące parametry i wartości wynikowe Hermetyzacja Ukryj dane Jak zachowują się obiekty w tablicy? Deklarowanie i inicjalizacja składowych Różnica pomiędzy składowymi a zmiennymi lokalnymi Porównywanie zmiennych (typów podstawowych oraz odwołań) Supermocne metody Napiszmy grę przypominającą "statki", o nazwie "Zatopić portal" Łagodne wprowadzenie do prostszej wersji gry Pisanie implementacji metod Pisanie kodu testowego dla klasy ProstyPortal Kod testowy dla klasy ProstyPortal Ostateczny kod klas ProstyPortal oraz ProstyPortalTester Kod przygotowawczy klasy ProstyPortalGra Trochę więcej o pętlach for Różnica pomiędzy pętlami for i while Rozszerzone pętle Rzutowanie wartości typów podstawowych Korzystanie z biblioteki Javy Ostatni rozdział zakończył się w dramatycznych okolicznościach - w programie znaleźliśmy błąd Oryginalny kod przygotowawczy fragmentu metody sprawdz() Niektóre możliwości klasy ArrayList ArrayList Porównanie klasy ArrayList ze zwyczajną tablicą Napiszmy właściwą wersję gry "Zatopić portal" Co (i kiedy) robią poszczególne obiekty w grze? Kod przygotowawczy właściwej klasy PortalGraMax Wyrażenia logiczne o bardzo dużych możliwościach Stosowanie biblioteki (Java API) Jak poznać API? Wygodniejsze życie w Obiektowie Zrozumienie dziedziczenia Przykład dziedziczenia Jakie metody należy przesłonić? Jaka metoda jest wywoływana? Projektowanie drzewa dziedziczenia Ale poczekaj! To jeszcze nie wszystko! Jak możesz określić, czy dobrze zaprojektowałeś hierarchię dziedziczenia? Czy korzystanie z dziedziczenia przy projektowaniu klas jest "używaniem", czy "nadużywaniem"? Co w rzeczywistości daje nam dziedziczenie? Jak dotrzymać kontraktu - reguły przesłaniania Przeciążanie metody Poważny polimorfizm Abstrakcyjne kontra konkretne Metody abstrakcyjne Polimorfizm w działaniu Czym jest "superultramegaklasa" Object? Stosowanie polimorficznych odwołań typu Object ma swoją cenę... Kiedy Pies nie zachowuje się jak Pies Object nie szczeka Połącz się ze swoim wewnętrznym Object-em A co, jeśli musimy zmienić kontrakt? Na pomoc spieszą interfejsy! Życie i śmierć obiektu Stos i sterta. Gdzie są przechowywane informacje? Metody są zapisywane na stosie A co ze zmiennymi lokalnymi, które są obiektami? Jeśli zmienne lokalne są przechowywane na stosie, to gdzie są przechowywane składowe? Cud utworzenia obiektu Tworzenie obiektu Kaczka Inicjalizacja stanu nowego obiektu Kaczka Nanoprzegląd. Cztery rzeczy o konstruktorach, które należy zapamiętać Znaczenie konstruktorów klasy bazowej w życiu obiektu Konstruktory klas bazowych pobierające argumenty Wywoływanie jednego przeciążonego konstruktora z poziomu innego Liczby mają znaczenie Metody klasy Math - najlepsze z możliwych odpowiedników metod globalnych Różnice pomiędzy metodami zwyczajnymi a statycznymi Co oznacza, że klasa ma statyczne metody Składowa statyczna - ta sama wartość we wszystkich obiektach danej klasy Inicjalizacja składowych statycznych Rolę stałych pełnią statyczne zmienne finalne Nie tylko zmienne statyczne mogą być finalne Formatowanie liczb Specyfikator formatu Operacje na datach Stosowanie obiektów Calendar Wybrane możliwości API klasy Calendar Ryzykowne działania Stwórzmy program MuzMachina JavaSound API Wyjątek jest obiektem... klasy Exception Finally - blok kodu, który musi zostać wykonany niezależnie od wszystkiego Przechwytywanie wielu wyjątków Reguły związane ze stosowaniem wyjątków Generowanie dźwięków Twój pierwszy odtwarzacz muzyki Tworzenie obiektów MidiEvent (danych piosenki) Komunikat MIDI - serce zdarzenia MidiEvent Zmiana komunikatu Historia bardzo graficzna Wszystko zaczyna się od okna Twój pierwszy interfejs graficzny - przycisk w ramce Przechwytywanie zdarzeń generowanych przez działania użytkownika Odbiorcy, źródła i zdarzenia Stwórz własny komponent umożliwiający rysowanie Odwołanie do porządnej klasy Graphics ukrywa obiekt Graphics2D Układy GUI - wyświetlanie w ramce więcej niż jednego komponentu Jak stworzyć obiekt klasy wewnętrznej? Wykorzystanie klas wewnętrznych do tworzenia animacji Odbieranie zdarzeń niezwiązanych z interfejsem użytkownika Popracuj nad Swingiem Komponenty biblioteki Swing Komponenty można zagnieżdżać Menedżery układu W jaki sposób menedżery układu podejmują decyzje? Różne menedżery układu mają różne zasady rozmieszczania Wielka trójka menedżerów układu: BorderLayout, FlowLayout oraz BoxLayout Zabawy z komponentami biblioteki Swing Tworzenie aplikacji MuzMachina Zapisywanie obiektów Odczytywanie taktów Zapisywanie stanu Zapisywanie serializowanego obiektu do pliku Deserializacja - odtwarzanie obiektów Zapisywanie łańcucha znaków w pliku tekstowym Klasa java.io.File Odczyt zawartości pliku tekstowego Przetwarzanie łańcuchów znaków przy użyciu metody split() Identyfikator wersji - wielki problem serializacji Stosowanie serialVersionUID Zapisywanie kompozycji Nawiąż połączenie Muzyczne pogawędki w czasie rzeczywistym Nawiązywanie połączenia, wysyłanie i odbieranie danych Nawiązanie połączenia sieciowego Port TCP to tylko numer. 16-bitowa liczba identyfikująca konkretny program na serwerze Aby odczytywać dane z gniazda, należy użyć strumienia BufferedReader Aby zapisać dane w gnieździe, użyj strumienia PrintWriter Program CodziennePoradyKlient Kod programu CodziennePoradyKlient Tworzenie prostego serwera Kod aplikacji CodziennePoradySerwer Tworzenie klienta pogawędek Możliwość stosowania wielu wątków w Javie zapewnia jedna klasa - Thread Jakie są konsekwencje posiadania więcej niż jednego stosu wywołań? Aby stworzyć zadanie dla wątku, zaimplementuj interfejs Runnable Mechanizm zarządzający wątkami Usypianie wątku Usypianie wątków w celu zapewnienia bardziej przewidywalnego działania programu Tworzenie i uruchamianie dwóch wątków Cóż... Tak, możemy. JEST pewien problem związany ze stosowaniem wątków Problem Moniki i Roberta w formie kodu Przykład Moniki i Roberta Musimy wykonać metodę pobierzGotowke() jako operację atomową Stosowanie blokady obiektu Przerażający problem "utraconej modyfikacji" Wykonajmy ten przykładowy kod... Zadeklaruj metodę inkrementuj() jako metodę atomową. Synchronizuj ją! Mroczna strona synchronizacji Nowa i poprawiona wersja programu ProstyKlientPogawedek Naprawdę prosty serwer pogawędek Struktury danych ArrayList nie jest jedyną dostępną kolekcją Deklaracja metody sort() Poznajemy typy ogólne Używanie KLAS uogólnionych Stosowanie METOD uogólnionych Ponownie odwiedzimy metodę sort() Stosowanie własnych komparatorów Potrzebujemy zbioru, a nie listy Biblioteka kolekcji (fragment) Stosowanie argumentów polimorficznych i typów ogólnych Znaki wieloznaczne śpieszą z pomocą Rozpowszechnij swój kod Wdrażanie aplikacji Oddzielanie kodu źródłowego od plików klasowych Umieszczanie programów w archiwach JAR Uruchamianie (wykonywanie) archiwum JAR Umieść klasy w pakietach Zapobieganie konfliktom nazw pakietów Kompilacja i uruchamianie programu, w którym wykorzystywane są pakiety Flaga -d jest nawet lepsza, niż twierdziliśmy Tworzenie wykonywalnego archiwum JAR zawierającego pakiety Java Web Start Plik .jnlp Przetwarzanie rozproszone RMI udostępnia obiekty pomocnicze klienta i serwera Bardzo prosty serwlet Tak dla zabawy przeróbmy nasz program krasomówczy na serwlet Enterprise JavaBeans - RMI na środkach dopingujących I na samym końcu przedstawiamy... małego dżina Jini Odkrywanie adaptacyjne w akcji Ostatnie doprawianie kodu Ostateczna wersja programu MuzMachina Ostateczna wersja serwera aplikacji MuzMachina Dziesięć najważniejszych zagadnień, które niemal znalazły się w tej książce...
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 20
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145251 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126900 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Head First)
(Rusz Głową!)
Wydanie 3. odnosi się do oryginału. Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: No O'Reilly.
Indeks.
Przełamując zalew początkowych trudności. Szybki skok na głęboką wodę Wycieczka do Obiektowa. Klasy i obiekty Poznaj swoje zmienne. Typy podstawowe i odwołania Jak działają obiekty. Metody wykorzystują zmienne instancyjne Supermocne metody. Pisanie programu Korzystanie z biblioteki Javy. Poznaj Java API Wygodniejsze życie w Obiektowie. Dziedziczenie i polimorfizm Poważny polimorfizm. Interfejsy i klasy abstrakcyjne Życie i śmierć obiektu. Konstruktory i odśmiecacz Liczby mają znaczenie. Liczby oraz składowe statyczne Struktury danych. Kolekcje i typy ogólne Co, a nie jak. Wyrażenia lambda i strumienie Ryzykowne zachowanie. Obsługa wyjątków Historia bardzo graficzna. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika Popracuj nad Swingiem. Stosowanie biblioteki Swing Zapisywanie obiektów (i tekstu). Serializacja i operacje wejścia-wyjścia na plikach Nawiąż połączenie. Zagadnienia sieciowe i wątki Rozwiązywanie problemów współbieżności. Warunki współzawodnictwa i dane niemodyfikowalne Ostatnie doprawianie kodu
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 169
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154676 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności