Analiza rynku
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(22)
Forma i typ
Artykuły
(20)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Bailey Paul
(1)
Błuś Adam
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(1)
Dach Jacek
(1)
Domarecki Dominik
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Fazlagić Amir
(1)
Głuszkowski Tomasz
(1)
Klimaszewska Elżbieta
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Kowalska Elżbieta
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kołodziejska Magdalena
(1)
Krzyśka Agnieszka
(1)
Kwiatkowski Piotr
(1)
Makowski Michał (ekonomia)
(1)
Sieńkowska Ewa
(1)
Sobocińska Tina
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Szmidt Magdalena
(1)
Twardowski Mikołaj
(1)
Uciechowska Bożena
(1)
Wojtaszczyk Justyna
(1)
Zając Anna
(1)
Zając Romana
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Analitycy rynku
(2)
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Analiza rynku
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(19)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przyszłość field marketingu / Paul Bailey. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 1, s.38-40. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rynek biogazowni w Polsce - ocena i perspektywy / Jacek Dach. W: Czysta Energia. 2010, nr 5, s. 38-42. - 2010
Dokument nadrzędny: Czysta Energia.
Kartoteka zagadnieniowa: Niekonwencjonalne Źródła Energii
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Obowiązkowe prześwietlenie rynku / Dominik Domarecki. W: Marketing w Praktyce. 2015, nr 8, s. 64-65. - 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Analiza rynku: krzywa wartości / Amir Fazlagić. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 6, s.59-62. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Technologie górą / Katarzyna Klimek-Michno. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 9, s.100-102. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego. - Wydanie VI. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2022. - 671 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Bibliografia strony [659]-665. Indeksy.
Dla studentów zarządzania, kadry kierowniczej.
Pomiar marketingu Robert Kozielski Ocena marketingu na poziomie strategicznym Robert Kozielski Jacek Pogorzelski Michał Dziekoński Grzegorz Urbanek Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów Robert Kozielski Jacek Dziekoński Marcin Ostachowski Michał Medowski Komunikacja marketingowa Robert Kozielski Jacek Pogorzelski Michał Dziekoński E-commerce Robert Kozielski Grzegorz Mazurek Artur Maciorowski Social media Robert Kozielski Anna Miotk Firma Sunny - rynek B2C Firma B2B Solution - rynek B2B.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152710 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce / Michał Makowski. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 213-214.
Dla decydentów, pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii.
Działania przygotowawcze w zakresie badań rynku Istota, elementy i uwarunkowania rynku Charakterystyka i znaczenie badania rynku Etapy projektowania badania rynku Instrumenty pomiarowe w badaniach rynku Gromadzenie i wstępna prezentacja danych rynkowych Zbieranie danych empirycznych Wstępne opracowanie materiału empirycznego Podstawowa analiza statystyczna danych Prezentacja i ocena przeprowadzonego badania Przegląd podstawowych metod analizy danych rynkowych Analiza zjawisk rynkowych w czasie Analiza związków przyczynowo-skutkowych Analiza przestrzenna rynku Analiza udziałów rynkowych Analiza elastyczności popytu rynkowego Analiza aktywności marketingowej. Analiza techniczna rynku giełdowego Analiza niezależności i zależności statystycznej
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153920 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153921 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności