Analitycy rynku
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Makowski Michał (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1859)
Menedżerowie
(243)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(103)
Fizjoterapeuci
(100)
Analitycy rynku
(-)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(74)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Architekci
(23)
Specjaliści ds. marketingu
(23)
Ekonomiści
(22)
Pracodawcy
(20)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Biegli rewidenci
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Rodzice
(13)
Adwokaci
(12)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Radcy prawni
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dyrektorzy HR
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Pracownicy banków
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Analiza rynku
(2)
Badania marketingowe
(2)
Badania rynku
(2)
Analiza danych
(1)
Marketing
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego. - Wydanie VI. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2022. - 671 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Bibliografia strony [659]-665. Indeksy.
Dla studentów zarządzania, kadry kierowniczej.
Pomiar marketingu Robert Kozielski Ocena marketingu na poziomie strategicznym Robert Kozielski Jacek Pogorzelski Michał Dziekoński Grzegorz Urbanek Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów Robert Kozielski Jacek Dziekoński Marcin Ostachowski Michał Medowski Komunikacja marketingowa Robert Kozielski Jacek Pogorzelski Michał Dziekoński E-commerce Robert Kozielski Grzegorz Mazurek Artur Maciorowski Social media Robert Kozielski Anna Miotk Firma Sunny - rynek B2C Firma B2B Solution - rynek B2B.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152710 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce / Michał Makowski. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 213-214.
Dla decydentów, pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii.
Działania przygotowawcze w zakresie badań rynku Istota, elementy i uwarunkowania rynku Charakterystyka i znaczenie badania rynku Etapy projektowania badania rynku Instrumenty pomiarowe w badaniach rynku Gromadzenie i wstępna prezentacja danych rynkowych Zbieranie danych empirycznych Wstępne opracowanie materiału empirycznego Podstawowa analiza statystyczna danych Prezentacja i ocena przeprowadzonego badania Przegląd podstawowych metod analizy danych rynkowych Analiza zjawisk rynkowych w czasie Analiza związków przyczynowo-skutkowych Analiza przestrzenna rynku Analiza udziałów rynkowych Analiza elastyczności popytu rynkowego Analiza aktywności marketingowej. Analiza techniczna rynku giełdowego Analiza niezależności i zależności statystycznej
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153920 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153921 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności