Makowski Michał (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Makowski Michał (ekonomia)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Majewski Jerzy S
(132)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Kotapski Roman
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Walkiewicz Łukasz
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(62)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Gawrońska Joanna
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Barowicz Marek
(51)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Analitycy rynku
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Analiza danych
(1)
Analiza rynku
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce / Michał Makowski. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 213-214.
Dla decydentów, pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii.
Działania przygotowawcze w zakresie badań rynku Istota, elementy i uwarunkowania rynku Charakterystyka i znaczenie badania rynku Etapy projektowania badania rynku Instrumenty pomiarowe w badaniach rynku Gromadzenie i wstępna prezentacja danych rynkowych Zbieranie danych empirycznych Wstępne opracowanie materiału empirycznego Podstawowa analiza statystyczna danych Prezentacja i ocena przeprowadzonego badania Przegląd podstawowych metod analizy danych rynkowych Analiza zjawisk rynkowych w czasie Analiza związków przyczynowo-skutkowych Analiza przestrzenna rynku Analiza udziałów rynkowych Analiza elastyczności popytu rynkowego Analiza aktywności marketingowej. Analiza techniczna rynku giełdowego Analiza niezależności i zależności statystycznej
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153920 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153921 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 346, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 285-299.
Podstawowe aspekty procesu komunikowania 15 1.1. Ogólne definicje i znaczenie procesu komunikacyjnego 15 1.1.1. Podstawowe definicje związane z procesem komunikacji 16 1.1.2. Kluczowe cechy relacji komunikacyjnej 17 1.2. Rynkowy wyraz procesu komunikacji 20 Biznesowy i społeczny kontekst komunikowania 27 2.1. Proces komunikacji w ujęciu ekonomicznym i zarządczym 27 2.1.1. Przepływ informacji w organizacji 27 2.1.2. Skuteczność komunikacji a skuteczność zarządzania 32 2.2. Komunikowanie w ujęciu psychologicznym i społecznym 45 2.2.1. Psychologiczne ujęcie procesu komunikacji 46 2.2.2. Społeczny wymiar procesu komunikacji 51 Modele procesu komunikowania 57 3.1. Istota modelowania procesu komunikacyjnego 57 3.2. Klasyfikacja modeli procesu komunikacyjnego 58 3.2.1. Modele transmisji 58 3.2.2. Modele ekspresyjne 68 3.2.3. Modele rozgłosu 69 3.2.4. Modele recepcji 70 3.3. Nowatorstwo mediów i wzorców procesu komunikacyjnego 74 Zastosowanie treści niewerbalnej i jej wpływ na komunikację 79 4.1. Problemy wokół definicji komunikacji niewerbalnej 79 4.1.1. Pojmowanie komunikacji niewerbalnej w kontekście funkcji mózgu 79 4.1.2. Wpływ fascynacji komunikacją niewerbalną na jej definicje 81 4.2. Początki działalności badawczej w zakresie komunikacji niewerbalnej 88 4.2.1. Próby analizy rozdźwięku komunikacyjnego 88 4.2.2. Dorobek naukowy przełomu XIX i XX w opisie komunikacji niewerbalnej 90 4.3. Rozwój badań nad komunikacją niewerbalną u schyłku XX wieku 96 4.3.1. Skuteczność gestykulacji w procesie komunikacyjnym 98 4.3.2. Mimika jako skuteczna treść w procesie komunikacyjnym 100 4.4. Komunikacja niewerbalna w relacjach międzyludzkich 101 4.4.1. Klasyfikacja komunikatów niewerbalnych 102 4.4.2. Charakterystyczne cechy komunikacji niewerbalnej 104 4.4.3. Uwarunkowania biologiczne a komunikacja niewerbalna 106 4.4.4. Kulturowe uwarunkowanie komunikacji niewerbalnej 109 4.4.5. Płeć i osobowość jednostek a komunikacja niewerbalna 112 4.5. Zdolności człowieka do emisji i odbioru sygnałów niewerbalnych 114 4.5.1. Intencjonalność a spontaniczność treści niewerbalnej 115 4.5.2. Badania zdolności ludzkich do dekodowania treści niewerbalnej 120 Reklama w procesie komunikacyjnym 127 5.1. Ogólna historia reklamy a początki komunikatów niewerbalnych 127 5.2. Rozwój mediów i treści niewerbalnej w reklamie 133 5.2.1. Treści niewerbalne w reklamie w XVIII i XIX wieku 133 5.2.2. Treści niewerbalne w reklamie na początku XX wieku 137 5.2.3. Dalszy rozwój działalności reklamowej i stosowania treści niewerbalnych 143 5.3. Oddziaływanie przekazu reklamowego na społeczeństwo 147 5.3.1. Akcentowane elementy w definicjach reklamy 147 5.3.2. Działanie reklamy w kontekście procesu komunikacji 152 5.4. Charakterystyka reklamy telewizyjnej 166 5.4.1. Aktywność reklamowa w telewizji w polskich realiach rynkowych 167 5.4.2. Uwarunkowania zastosowania reklamy telewizyjnej 170 5.4.3. Realizacja reklamy telewizyjnej 177 5.4.4. Strategie w zakresie treści przekazu w reklamie telewizyjnej 181 5.5. Badania w zakresie reklamy 183 5.5.1. Istota badania skuteczności reklamy 184 5.5.2. Badania skuteczności reklamy poprzedzające emisję przekazu 188 5.5.3. Badanie skuteczności przekazu reklamowego związane z fazą emisji 192 5.5.4. Skuteczność kampanii reklamowej 195 5.5.5. Efektywność reklamy 198 Wpływ stosowania niewerbalizmów na świadomość odbiorców telewizyjnych przekazów reklamowych 203 6.1. Zastosowanie niewerbalizmów w reklamie 203 6.2. Intencjonalność niewerbalizmów w filmach reklamowych 208 6.2.1. Treści niewerbalne w reklamie związane z obrazem 209 6.2.2. Zachowania postaci jako treść niewerbalna w reklamie telewizyjnej 228 6.3. Stosunek audytorium do emisji reklamy telewizyjnej 232 6.3.1. Postawy społeczeństwa wobec emitowanych treści reklamowych w telewizji 233 6.3.2. Kluczowe dla społeczeństwa treści w reklamie telewizyjnej 241 6.4. Praktyczne wykorzystanie niewerbalizmów w reklamie telewizyjnej 243 6.4.1. Świadomość społeczeństwa w zakresie wykorzystania treści niewerbalnych 245 6.4.2. Elementy komunikacji niewerbalnej w praktycznym zastosowaniu 247 6.5. Wpływ niewerbalnych treści na odbiór przekazu w reklamie telewizyjnej 252 6.5.1. Skuteczność zastosowania elementów niewerbalnych 253 6.5.2. Różnice przypisywanych ról elementom niewerbalnym przez audytorium 261 Załącznik 1. Przykładowe elementy niewerbalne w reklamie telewizyjnej zgodne z klasyfikacją Efrona 301 Załącznik 2. Przykładowe elementy niewerbalne w reklamie telewizyjnej zgodne z klasyfikacją Ekmana oraz Friesena 302 Załącznik 3. Przykładowe elementy niewerbalne w reklamie telewizyjnej zgodne z klasyfikacją Knappa 303 Załącznik 4. Przykładowe elementy niewerbalne w reklamie telewizyjnej zgodne z klasyfikacją Scherera i Walbotta 304 Załącznik 5. Przykładowe elementy niewerbalne w reklamie telewizyjnej zgodne z klasyfikacją McNeilla 305 Załącznik 6. Wykorzystanie internetu w badaniach 306 Załącznik 7. Kwestionariusz ankietowy dla agencji reklamowych 307 Załącznik 8. Kwestionariusz ankietowy dla reklamodawców 312 Załącznik 9. Kwestionariusz ankietowy dla społeczeństwa 318 Załącznik 10. Opis badania i raport: Reklama telewizyjna - nowatorstwo komunikacji w opinii agencji reklamowych 328 Załącznik 11. Opis badania i raport: Reklama telewizyjna - efekty komunikacji w opinii najważniejszych reklamodawców na polskim rynku 333 Załącznik 12. Opis badania i raport: Oddziaływanie telewizyjnego przekazu reklamowego na polskie społeczeństwo 338
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 287 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 95
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150190 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6266 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności