Reklama telewizyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(32)
Forma i typ
Artykuły
(30)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Gołębicka Anna
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Meinardi Dominika
(2)
Ślużyński Maciej
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Basiewicz Katarzyna
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Budzanowska Małgorzata
(1)
Capiński Michał
(1)
Choliński Artur
(1)
Dobrzyński Maciej D
(1)
Dolata Maciej
(1)
Gardeła Agnieszka
(1)
Hejduk-Gromek Małgorzata
(1)
Kaczmarek Radosław
(1)
Klepacka Agnieszka
(1)
Kołodziej Rafał
(1)
Lenarczyk Daniel
(1)
Lewiński Piotr H. (1963- )
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Makowski Michał (ekonomia)
(1)
Michalik Robert
(1)
Mróz Wojciech
(1)
Musioł Maciej
(1)
Piwowar Katarzyna
(1)
Polański Michał
(1)
Pęk Małgorzata
(1)
Soluch Tomasz
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stężycka Anna
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Walczak Wojciech
(1)
Wochna Marek
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Łępicki Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Reklama telewizyjna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(28)
Unia Europejska
(2)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przeciwko AIDS - bez szoku i skutecznie / Anna Gołębicka. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 6, s.30-32. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Prezent doskonały / Agnieszka Klepacka. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 1, s.51-52. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż / Rafał Kołodziej. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 4, s.50-52. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketingowa wiwisekcja Idola / Mirosław Laszczak. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 1, s. 29-31. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008. - 274 s. : il. ; 23 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3065)
Bibliogr. s. [258]-271. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 40
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3144 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Internet zamiast telewizji? / Michał Łępicki. W: Marketing w Praktyce. 2014, nr 3, s. 65-67. - Warszawa, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Alternatywy dla reklamy telewizyjnej / Artur Maciorowski. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 11, s.24. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 346, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 285-299.
Podstawowe aspekty procesu komunikowania 15 1.1. Ogólne definicje i znaczenie procesu komunikacyjnego 15 1.1.1. Podstawowe definicje związane z procesem komunikacji 16 1.1.2. Kluczowe cechy relacji komunikacyjnej 17 1.2. Rynkowy wyraz procesu komunikacji 20 Biznesowy i społeczny kontekst komunikowania 27 2.1. Proces komunikacji w ujęciu ekonomicznym i zarządczym 27 2.1.1. Przepływ informacji w organizacji 27 2.1.2. Skuteczność komunikacji a skuteczność zarządzania 32 2.2. Komunikowanie w ujęciu psychologicznym i społecznym 45 2.2.1. Psychologiczne ujęcie procesu komunikacji 46 2.2.2. Społeczny wymiar procesu komunikacji 51 Modele procesu komunikowania 57 3.1. Istota modelowania procesu komunikacyjnego 57 3.2. Klasyfikacja modeli procesu komunikacyjnego 58 3.2.1. Modele transmisji 58 3.2.2. Modele ekspresyjne 68 3.2.3. Modele rozgłosu 69 3.2.4. Modele recepcji 70 3.3. Nowatorstwo mediów i wzorców procesu komunikacyjnego 74 Zastosowanie treści niewerbalnej i jej wpływ na komunikację 79 4.1. Problemy wokół definicji komunikacji niewerbalnej 79 4.1.1. Pojmowanie komunikacji niewerbalnej w kontekście funkcji mózgu 79 4.1.2. Wpływ fascynacji komunikacją niewerbalną na jej definicje 81 4.2. Początki działalności badawczej w zakresie komunikacji niewerbalnej 88 4.2.1. Próby analizy rozdźwięku komunikacyjnego 88 4.2.2. Dorobek naukowy przełomu XIX i XX w opisie komunikacji niewerbalnej 90 4.3. Rozwój badań nad komunikacją niewerbalną u schyłku XX wieku 96 4.3.1. Skuteczność gestykulacji w procesie komunikacyjnym 98 4.3.2. Mimika jako skuteczna treść w procesie komunikacyjnym 100 4.4. Komunikacja niewerbalna w relacjach międzyludzkich 101 4.4.1. Klasyfikacja komunikatów niewerbalnych 102 4.4.2. Charakterystyczne cechy komunikacji niewerbalnej 104 4.4.3. Uwarunkowania biologiczne a komunikacja niewerbalna 106 4.4.4. Kulturowe uwarunkowanie komunikacji niewerbalnej 109 4.4.5. Płeć i osobowość jednostek a komunikacja niewerbalna 112 4.5. Zdolności człowieka do emisji i odbioru sygnałów niewerbalnych 114 4.5.1. Intencjonalność a spontaniczność treści niewerbalnej 115 4.5.2. Badania zdolności ludzkich do dekodowania treści niewerbalnej 120 Reklama w procesie komunikacyjnym 127 5.1. Ogólna historia reklamy a początki komunikatów niewerbalnych 127 5.2. Rozwój mediów i treści niewerbalnej w reklamie 133 5.2.1. Treści niewerbalne w reklamie w XVIII i XIX wieku 133 5.2.2. Treści niewerbalne w reklamie na początku XX wieku 137 5.2.3. Dalszy rozwój działalności reklamowej i stosowania treści niewerbalnych 143 5.3. Oddziaływanie przekazu reklamowego na społeczeństwo 147 5.3.1. Akcentowane elementy w definicjach reklamy 147 5.3.2. Działanie reklamy w kontekście procesu komunikacji 152 5.4. Charakterystyka reklamy telewizyjnej 166 5.4.1. Aktywność reklamowa w telewizji w polskich realiach rynkowych 167 5.4.2. Uwarunkowania zastosowania reklamy telewizyjnej 170 5.4.3. Realizacja reklamy telewizyjnej 177 5.4.4. Strategie w zakresie treści przekazu w reklamie telewizyjnej 181 5.5. Badania w zakresie reklamy 183 5.5.1. Istota badania skuteczności reklamy 184 5.5.2. Badania skuteczności reklamy poprzedzające emisję przekazu 188 5.5.3. Badanie skuteczności przekazu reklamowego związane z fazą emisji 192 5.5.4. Skuteczność kampanii reklamowej 195 5.5.5. Efektywność reklamy 198 Wpływ stosowania niewerbalizmów na świadomość odbiorców telewizyjnych przekazów reklamowych 203 6.1. Zastosowanie niewerbalizmów w reklamie 203 6.2. Intencjonalność niewerbalizmów w filmach reklamowych 208 6.2.1. Treści niewerbalne w reklamie związane z obrazem 209 6.2.2. Zachowania postaci jako treść niewerbalna w reklamie telewizyjnej 228 6.3. Stosunek audytorium do emisji reklamy telewizyjnej 232 6.3.1. Postawy społeczeństwa wobec emitowanych treści reklamowych w telewizji 233 6.3.2. Kluczowe dla społeczeństwa treści w reklamie telewizyjnej 241 6.4. Praktyczne wykorzystanie niewerbalizmów w reklamie telewizyjnej 243 6.4.1. Świadomość społeczeństwa w zakresie wykorzystania treści niewerbalnych 245 6.4.2. Elementy komunikacji niewerbalnej w praktycznym zastosowaniu 247 6.5. Wpływ niewerbalnych treści na odbiór przekazu w reklamie telewizyjnej 252 6.5.1. Skuteczność zastosowania elementów niewerbalnych 253 6.5.2. Różnice przypisywanych ról elementom niewerbalnym przez audytorium 261 Załącznik 1. Przykładowe elementy niewerbalne w reklamie telewizyjnej zgodne z klasyfikacją Efrona 301 Załącznik 2. Przykładowe elementy niewerbalne w reklamie telewizyjnej zgodne z klasyfikacją Ekmana oraz Friesena 302 Załącznik 3. Przykładowe elementy niewerbalne w reklamie telewizyjnej zgodne z klasyfikacją Knappa 303 Załącznik 4. Przykładowe elementy niewerbalne w reklamie telewizyjnej zgodne z klasyfikacją Scherera i Walbotta 304 Załącznik 5. Przykładowe elementy niewerbalne w reklamie telewizyjnej zgodne z klasyfikacją McNeilla 305 Załącznik 6. Wykorzystanie internetu w badaniach 306 Załącznik 7. Kwestionariusz ankietowy dla agencji reklamowych 307 Załącznik 8. Kwestionariusz ankietowy dla reklamodawców 312 Załącznik 9. Kwestionariusz ankietowy dla społeczeństwa 318 Załącznik 10. Opis badania i raport: Reklama telewizyjna - nowatorstwo komunikacji w opinii agencji reklamowych 328 Załącznik 11. Opis badania i raport: Reklama telewizyjna - efekty komunikacji w opinii najważniejszych reklamodawców na polskim rynku 333 Załącznik 12. Opis badania i raport: Oddziaływanie telewizyjnego przekazu reklamowego na polskie społeczeństwo 338
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 287 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 95
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150190 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6266 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności