Merchandising
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(32)
Forma i typ
Artykuły
(28)
Książki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Anders Katarzyna
(3)
Klincewicz Michał
(3)
Perkowski Grzegorz
(2)
Żyła Karolina
(2)
Adamczyk Justyna
(1)
Bednarek Julia
(1)
Bednarko Mariusz
(1)
Bociąg Joanna
(1)
Borowiak Anna
(1)
Buczyk Piotr
(1)
Choliński Artur
(1)
Chudy Aleksander
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Goździewicz Paulina
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Hübner-Wojciechowska Joanna
(1)
Janicka Katarzyna (historia sztuki)
(1)
Januszewski Filip
(1)
Ladra Jakub
(1)
Massalski Marek
(1)
Morgan Tony
(1)
Mączyński Antoni
(1)
Osuch Dominik
(1)
Pakuński Juliusz
(1)
Przybylska Anna
(1)
Samsel Jacek
(1)
Synoradzka Monika
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Szymecki Waldemar
(1)
Waligóra Tomasz
(1)
Witek Lucyna
(1)
Ławicki Jacek St
(1)
Ławniczak Monika
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Merchandising
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Architektura i budownictwo
(1)
Historia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(28)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Digital merchandising / Anna Borowiak. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 8, s.42-44. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zmrożony merchandising / Daniel Chudzik. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 7, s.41-43. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Bibliografia na stronach 296-321.
ROZWÓJ DOMÓW TOWAROWYCH W ASPEKCIE HISTORYCZNYM Ewolucja obiektów handlowych od starożytności do początku XXI wieku . Czynniki wpływające na powstanie i rozwój domów towarowych Uwarunkowania techniczne Uwarunkowania społeczno-ekonomiczne Uwarunkowania wynikające ze specyfiki państwowej: geograficzno-politycznej (Francja, Niemcy, Wielka Brytania, USA) Modele architektoniczne służące za wzorzec dla domów towarowych Zasady funkcjonowania domów towarowych w kontekście społeczno-ekonomicznym Tendencje w kształtowaniu domów towarowych na wybranych przykładach z terenów Francji, Wielkiej Brytanii i USA MIĘDZY PAŁACEM A ŚWIĄTYNIĄ — RÓŻNORODNOŚĆ STYLISTYCZNA OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO RODZIN TIETZ, WERTHEIM I RUDOLPHA KARSTADTA. UWARUNKOWANIA PROJEKTOWE Różnorodność domów towarowych ze względu na zewnętrzne uwarunkowania stylistyczne architektury Dom towarowy utrzymany w stylistyce „pałacu handlu" opartej na wzorcach europejskich Elewacje z witrynami ograniczonymi do strefy parteru Elewacje z witrynami obejmującymi kilka kondygnacji Dom towarowy w konwencji klasycyzującej z elementami cech narodowych . Elewacje z zastosowaniem szerokiego podziału wertykalnego Elewacje z zastosowaniem gęstego podziału wertykalnego Dom towarowy charakteryzujący się addycyjnością formy Dom towarowy w duchu modernizmu WIZUALNY MERCHANDISING JAKO CZYNNIK KSZTAŁTUJĄCY PRZESTRZEŃ WEWNĘTRZNĄ DOMÓW TOWAROWYCH. UWARUNKOWANIA PROJEKTOWE NIEZALEŻNE OD KONWENCJI STYLISTYCZNEJ ELEWACJI ZEWNĘTRZNYCH Struktura i wyposażenie domów towarowych sieci Tietz, Wertheim i Rudolph Karstadt w latach 1890-1939 Układ konstrukcyjny Organizacja przestrzeni — podział funkcjonalny Wewnętrzny dziedziniec Organizacja ruchu — paradna klatka schodowa i jej ewolucja Detale architektoniczne Wyposażenie przestrzeni handlowej i jego ewolucja — meble, oprawy oświetleniowe itp. Prezentacja towaru na stoiskach Wizualny merchandising oraz sztuka w domach towarowych Witryny sklepowe — projekty, realizacja i elementy rywalizacji między domami towarowymi Przekształcanie wnętrz domów towarowych na potrzeby spektakli, wystaw i wydarzeń promocyjnych Plakaty reklamowe, katalogi wysyłkowe Współczesne narzędzia wizualnego merchandisingu w kontekście metod prezentacji towaru z przełomu XIX i XX wieku
Sygnatura czytelni BWB: VII G 105
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5432 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ostatnie ogniwo w łańcuchu sprzedaży / Jakub Ladra. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 6, s.46-48. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Merchandising w banku / Antoni Mączyński. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 3, s.34-36. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121155 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności