Programowanie obiektowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(93)
Forma i typ
Książki
(93)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(58)
tylko na miejscu
(43)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(60)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Magazyn
(9)
Biblioteka WEAiI
(30)
Autor
Grębosz Jerzy
(11)
Struzińska-Walczak Anna
(4)
Walczak Krzysztof
(4)
Barteczko Krzysztof
(3)
Górczyński Robert
(3)
Piwko Łukasz
(3)
Dobosz Krzysztof
(2)
Kubiak Mirosław J
(2)
Lachowski Lech
(2)
Majczak Adam
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Szeremiota Przemysław
(2)
Szpoton Rafał
(2)
Zandstra Matt
(2)
Antani Ved
(1)
Ashrafi Hessam
(1)
Ashrafi Noushin
(1)
Bakkum Peter
(1)
Banker Kyle (1980- )
(1)
Bielecki Jan (1942-2001)
(1)
Bies Aleksander
(1)
Binder Robert V. (1950- )
(1)
Bisz Marek
(1)
Booch Grady (1955- )
(1)
Bruegge Bernd
(1)
Chiarelli Andrea
(1)
Coad Peter
(1)
Curulak Arkadiusz
(1)
Dadan Michał
(1)
Darwin Ian F
(1)
Delannoy Claude
(1)
Deursen Steven van
(1)
Dutoit Allen H
(1)
Dąbrowski Marcin
(1)
Dąbrowski Włodzimierz
(1)
European Logo Conference - EUROLOGO 2005 (10 ; 2005 ; Warsaw)
(1)
Evans Eric (1962- )
(1)
Filo Grzegorz
(1)
Fryźlewicz Zbigniew
(1)
Gacki Tomasz
(1)
Gamma Erich
(1)
Garrett Doug
(1)
Gaska Krzysztof
(1)
Gonera Paweł
(1)
Grabysz Witold
(1)
Graham Ian
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Gregorczyk Grażyna
(1)
Gurgul Anna
(1)
Guy Romain
(1)
Gąsieniec Agnieszka
(1)
Haase Chet
(1)
Hawkins Tim
(1)
Hayder Hasin
(1)
Hnatkowska Bogumiła
(1)
Hornegger Joachim
(1)
Hubbard John R
(1)
Huzar Zbigniew
(1)
International Conference on UML Modeling Languages and Applications (7 ; 2004 ; Lisbon)
(1)
International Workshop Consistency Problems in UML-based Software Development (3 ; 2004 ; Lisbon)
(1)
Jabłonowski Janusz
(1)
Jamsa Kris
(1)
Jałowiecki Piotr
(1)
Jeznach Marek
(1)
Josuttis Nicolai M
(1)
Jońca Rafał
(1)
Jędrzejec Bartosz
(1)
Kaczmarek Daniel
(1)
Kamiński Marcin
(1)
Kimmel Paul
(1)
Kochan Stephen G. (1955- )
(1)
Koffman Elliot
(1)
Koncewicz-Krzemień Jowita
(1)
Kosowski Andrzej
(1)
Kowalczyk Przemysław
(1)
Krawiec Stanisław
(1)
Kurata Deborah
(1)
Ledgard Henry F
(1)
Lippman Stanley B
(1)
Lisowski Edward (1955- )
(1)
MacVittie Donald W. (1966- )
(1)
MacVittie Lori A. (1969- )
(1)
Maksimchuk Robert A
(1)
Malina Witold
(1)
Marciniak Andrzej (1953- )
(1)
Martyn Tomasz
(1)
McKean Alan
(1)
McLaughlin Brett D
(1)
Meryk Radosław
(1)
Meyer Bertrand
(1)
Michalczyk Anna
(1)
Minkina Waldemar
(1)
Naiburg Eric J
(1)
Nesteruk Dmitri
(1)
Nicola Jill
(1)
Niksiński Grzegorz
(1)
O'Callaghan Alan
(1)
Orłowski Arkadiusz
(1)
Pamuła Teresa
(1)
Paulus Dietrich W. R
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(92)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(91)
angielski
(2)
Odbiorca
Programiści
(7)
Szkoły wyższe
(3)
Szkoły zawodowe
(1)
Technikum
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Programowanie obiektowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(34)
Podręczniki
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradnik
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(19)
Edukacja i pedagogika
(1)
93 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Ulepszenia w edycji Python 3 (15) Trudna droga jest łatwiejsza (16) Czytanie i pisanie (16) Dbałość o szczegóły (16) Dostrzeganie różnic (16) Pytaj, pytaj i pytaj (17) Nie przeklejaj (17) Uwagi na temat ćwiczeń i wytrwałości (17) Ćwiczenie 0. Konfiguracja (20) macOS (20) macOS. Co powinieneś zobaczyć (21) Windows (21) Windows. Co powinieneś zobaczyć (22) Linux (23) Linux. Co powinieneś zobaczyć (23) Szukanie informacji w internecie (24) Ostrzeżenia dla początkujących (24) Alternatywne edytory tekstów (25) Ćwiczenie 1. Dobry pierwszy program (28) Ćwiczenie 2. Komentarze i znaki kratki (34) Ćwiczenie 3. Liczby i działania algebraiczne (36) Ćwiczenie 4. Zmienne i nazwy (40) Ćwiczenie 6. Łańcuchy znaków i tekst (46) Ćwiczenie 7. Więcej drukowania (50) Ćwiczenie 8. Drukowanie, drukowanie (52) Ćwiczenie 9. Drukowanie, drukowanie, drukowanie (54) Ćwiczenie 10. Co to było? (56) Ćwiczenie 11. Zadawanie pytań (60) Ćwiczenie 12. Wyświetlanie podpowiedzi dla użytkownika (62) Ćwiczenie 13. Parametry, rozpakowywanie i zmienne (64) Ćwiczenie 14. Znak zachęty i przekazywanie zmiennej (68) Ćwiczenie 15. Czytanie z plików (72) Ćwiczenie 16. Czytanie i zapisywanie plików (76) Ćwiczenie 17. Więcej plików (80) Ćwiczenie 18. Nazwy, zmienne, kod i funkcje (84) Ćwiczenie 19. Funkcje i zmienne (88) Ćwiczenie 20. Funkcje i pliki (92) Ćwiczenie 21. Funkcje mogą coś zwracać (96) Ćwiczenie 22. Czego nauczyłeś się do tej pory? (100) Ćwiczenie 23. Łańcuchy znaków, bajty i kodowanie znaków (102) Wstępne badanie kodu (102) Przełączniki, konwencje i rodzaje kodowania (104) Analizujemy dane wyjściowe (106) Analizujemy kod (106) Bawimy się kodowaniem (109) Popsuj kod (109) Ćwiczenie 24. Więcej praktyki (110) Co powinieneś zobaczyć (111) Zrób to sam (111) Typowe pytania (111) Ćwiczenie 25. Jeszcze więcej praktyki (112) Ćwiczenie 26. Gratulacje, rozwiąż test! (116) Ćwiczenie 27. Zapamiętywanie logiki (118) Wyrażenie logiczne (119) Tablice prawdy (119) Typowe pytania (120) Ćwiczenie 28. Ćwiczymy logikę boolowską (122) Ćwiczenie 29. Co, jeśli... (126) Ćwiczenie 30. Else oraz if (128) Ćwiczenie 31. Podejmowanie decyzji (130) Ćwiczenie 32. Pętle i listy (134) Ćwiczenie 33. Pętle while (138) Ćwiczenie 34. Uzyskiwanie dostępu do elementów list (142) Ćwiczenie 35. Gałęzie i funkcje (144) Ćwiczenie 36. Projektowanie i debugowanie (148) Ćwiczenie 37. Przegląd symboli (150) Słowa kluczowe (150) Typy danych (151) Sekwencje ucieczki (152) Formatowanie łańcuchów znaków w starym stylu (152) Operatory (153) Czytanie kodu (154) Zrób to sam (155) Typowe pytania (155) Ćwiczenie 38. Operacje na listach (156) Co mogą robić listy (158) Kiedy używać list (159) Ćwiczenie 39. Słowniki, piękne słowniki (162) Przykład słownika (163) Co powinieneś zobaczyć (164) Co mogą robić słowniki (165) Ćwiczenie 40. Moduły, klasy i obiekty (168) Moduły są jak słowniki (168) Klasy są jak moduły (169) Obiekty są jak import (170) Różne sposoby pobierania elementów (171) Pierwszy przykład klasy (172) Ćwiczenie 41. Uczymy się mówić obiektowo (174) Ćwiczymy słówka (174) Ćwiczymy zdania (174) Ćwiczenie łączone (175) Test z czytania (175) Tłumaczenie ze zdań na kod (177) Poczytaj jeszcze więcej kodu (178) Ćwiczenie 42. Jest, ma, obiekty i klasy (180) Jak to wygląda w kodzie (181) Na temat class Nazwa(object) (183) Ćwiczenie 43. Podstawowa analiza obiektowa i projekt (186) Analiza prostego silnika gry (187) Opisz lub rozrysuj problem (187) Wyodrębnij kluczowe pojęcia i zbadaj je (188) Utwórz hierarchię klas i mapę obiektów dla koncepcji (188) Zakoduj klasy i napisz test, aby je uruchomić (189) Powtórz i udoskonal (191) Z góry do dołu i z dołu do góry (191) Kod gry Goci z planety Percal 25 (192) Co powinieneś zobaczyć (198) Ćwiczenie 44. Porównanie dziedziczenia i kompozycji (200) Co to jest dziedziczenie (200) Dziedziczenie domyślne (201) Bezpośrednie nadpisanie (202) Zmiana zachowania przed lub po (202) Połączenie wszystkich trzech sposobów (203) Dlaczego super() (205) Używanie super() z __init__ (205) Kompozycja (205) Kiedy używać dziedziczenia, a kiedy kompozycji (207) Ćwiczenie 45. Tworzysz grę (210) Ocenianie napisanej gry (210) Styl funkcji (211) Styl klas (211) Styl kodu (212) Dobre komentarze (212) Oceń swoją grę (213) Ćwiczenie 46. Szkielet projektu (214) Konfiguracja w systemach macOS i Linux (214) Konfiguracja w systemie Windows 10 (215) Tworzenie szkieletu katalogu projektów (217) Ostateczna struktura katalogów (218) Testowanie konfiguracji (219) Używanie szkieletu (220) Wymagany quiz (220) Typowe pytania (220) Ćwiczenie 47. Zautomatyzowane testowanie (222) Pisanie przypadku testowego (222) Wytyczne testowania (224) Ćwiczenie 48. Zaawansowane wprowadzanie danych przez użytkownika (226) Nasz leksykon gry (226) Rozkładanie zdań na części (227) Krotki leksykonu (227) Skanowanie danych wejściowych (227) Wyjątki i liczby (227) Wyzwanie "najpierw przygotuj testy" (228) Ćwiczenie 49. Tworzenie zdań (232) Dopasowywanie i podglądanie (232) Gramatyka zdania (233) Słowo o wyjątkach (233) Kod parsera (233) Zabawa z parserem (236) Ćwiczenie 50. Twoja pierwsza strona internetowa (238) Instalowanie frameworku flask (238) Tworzenie prostego projektu "Witaj, świecie" (238) Co się tutaj dzieje (240) Naprawianie błędów (240) Tworzenie podstawowych szablonów (241) Ćwiczenie 51. Pobieranie danych wejściowych z przeglądarki (246) Jak działa sieć (246) Jak działają formularze (248) Tworzenie formularzy HTML (249) Tworzenie szablonu układu (251) Pisanie zautomatyzowanych testów dla formularzy (252) Zrób to sam (254) Popsuj kod (254) Ćwiczenie 52. Początek Twojej gry internetowej (256) Refaktoryzacja gry z ćwiczenia 43. (256) Tworzenie silnika (261) Następne kroki (266) Jak uczyć się dowolnego języka programowania (267) Przyspieszony kurs wiersza poleceń (272) Wprowadzenie: zamknij się i zacznij używać powłoki (272) Będziesz musiał zapamiętywać rzeczy (273) Konfiguracja (274) Zadanie (274) Ścieżki, foldery, katalogi (pwd) (277) Tworzenie katalogu (mkdir) (279) Zmienianie katalogu (cd) (281) Listowanie katalogu (ls) (285) Zadanie (285) Czego się nauczyłeś (287) Zadanie dodatkowe (288) Usuwanie katalogu (rmdir) (288) Poruszanie się po katalogach (pushd, popd) (290) Tworzenie pustych plików (touch/New-Item) (293) Kopiowanie pliku (cp) (294) Przenoszenie pliku (mv) (297) Przeglądanie pliku (less/more) (299) Strumieniowanie pliku (cat) (300) Usuwanie pliku (rm) (301) Wyjście z terminala (exit) (303) Następne kroki z wierszem poleceń (304) Zasoby dla uniksowej powłoki bash (304)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 96
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145992 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108768 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Tour of C++.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Bibliografia na stronach 252-256. Indeks.
Dla programistów C lub C++.
1. Podstawy 11 1.2. Programy 12 1.3. Funkcje 14 1.4. Typy, zmienne i arytmetyka 15 1.5. Zakres i cykl istnienia 19 1.6. Stałe 20 1.7. Wskaźniki, tablice i referencje 21 1.8. Testy 24 1.9. Mapowanie sprzętowe 27 2. Typy zdefiniowane przez użytkownika 31 2.2. Struktury 32 2.3. Klasy 33 2.4. Unie 35 2.5. Wyliczenia 36 3. Moduły 39 3.2. Kompilacja rozdzielna 40 3.3. Moduły (C++20) 42 3.4. Przestrzenie nazw 44 3.5. Obsługa błędów 45 3.6. Argumenty i wartości zwrotne funkcji 52 4. Klasy 59 4.2. Typy konkretne 60 4.3. Typy abstrakcyjne 66 4.4. Funkcje wirtualne 69 4.5. Hierarchie klas 70 5. Operacje podstawowe 79 5.2. Kopiowanie i przenoszenie 82 5.3. Zarządzanie zasobami 87 5.4. Operacje standardowe 88 6. Szablony 93 6.2. Typy parametryzowane 94 6.3. Operacje parametryzowane 98 6.4. Mechanizmy szablonów 103 7. Koncepcje i programowanie generyczne 107 7.2. Koncepcje (C++20) 108 7.3. Programowanie generyczne 113 7.4. Szablony zmienne 116 7.5. Model kompilacji szablonów 119 8. Podstawowe informacje o bibliotece 121 8.2. Komponenty biblioteki standardowej 122 8.3. Nagłówki i przestrzeń nazw biblioteki standardowej 123 9. Łańcuchy i wyrażenia regularne 127 9.2. Łańcuchy 128 9.3. Widoki łańcuchów 130 9.4. Wyrażenia regularne 132 10. Wejście i wyjście 141 10.2. Wyjście 142 10.3. Wejście 143 10.4. Stan wejścia i wyjścia 145 10.5. Wejście i wyjście typów zdefiniowanych przez użytkownika 146 10.6. Formatowanie 147 10.7. Strumienie plikowe 148 10.8. Strumienie łańcuchowe 149 10.9. Wejście i wyjście w stylu języka C 150 10.10. System plików 150 11. Kontenery 157 11.2. Typ vector 158 11.3. Listy 162 11.4. Słowniki 164 11.5. Słowniki nieuporządkowane 165 11.6. Przegląd kontenerów 167 12. Algorytmy 171 12.2. Zastosowania iteratorów 173 12.3. Typy iteratorów 175 12.4. Iteratory strumieni 176 12.5. Predykaty 178 12.6. Przegląd algorytmów 178 12.7. Koncepcje (C++20) 179 12.8. Algorytmy kontenerów 183 12.9. Algorytmy równoległe 184 13. Narzędzia pomocnicze 187 13.2. Zarządzanie zasobami 188 13.3. Sprawdzanie zakresu - gsl::span 193 13.4. Kontenery specjalne 194 13.5. Alternatywy 199 13.6. Alokatory 203 13.7. Czas 204 13.8. Adaptacja funkcji 205 13.9. Funkcje typów 206 14. Liczby 213 14.2. Funkcje matematyczne 214 14.3. Algorytmy numeryczne 215 14.4. Liczby zespolone 216 14.5. Liczby losowe 217 14.6. Arytmetyka wektorowa 219 14.7. Granice numeryczne 219 15. Współbieżność 221 15.2. Zadania i wątki 222 15.3. Przekazywanie argumentów 223 15.4. Zwracanie wyników 224 15.5. Wspólne używanie danych 225 15.6. Oczekiwanie na zdarzenia 227 15.7. Komunikacja między zadaniami 228 16. Historia i zgodność 235 16.1. Historia 235 16.2. Ewolucja funkcjonalności C++ 244 16.3. Zgodność C i C++ 248
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 80
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148048 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91881, 91880 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112157 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112186 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109882, 109883, 109881, 114951, 109880 L (5 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Programming in Python 3: a Complete Introduction to the Python Language.
Na s. tyt. i okł.: Wyd. 2 - wynika z dosłownego przekładu oryginału z zachowaniem szaty graficznej i jej oznaczeń.
U góry s. tyt., okł. i na grzb. nazwa wydaw. oryg.: Addison-Wesley.
U góry okł.: Poznaj wspaniałe możliwości języka Python 3 i twórz dowolne programy [...].
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125753 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Visual Basic 6 : programowanie obiektowe / aut. Gene Swartzfager [i in.]. - Warszawa : Translator - Wydaw., 2001. - 484 s. : rys., tab. ; 23 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Tyt. oryg. : Visual Basic 6 Object-Oriented Progra- mming Gold Book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100823 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 113946 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90241 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik Akademickie / Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych ; t. 32)
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. 271-272. Indeks.
Dla zainteresowanych współczesnymi obiektowymi językami programowania, głównie studentów nauk informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123905 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82863, 84417, 82862 L (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry s. tyt. i okł.: Praktyczne zagadnienia związane z projektowaniem obiektowym.
U dołu s. tyt. i okł.: Stosowanie stereotypów obiektów [...].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 113803 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strona [253]. Indeks.
Dla słuchaczy techników i szkół pomaturalnych kształcących się w zawodzie technik informatyk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131196 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106211 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90176, 85602 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 8031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt., okł. oznaczono: Wyd. 4 - dotyczy wyd. oryg.
U góry okł.: Twój przewodnik po obiektowym PHP!
Na s. tyt., okł. logo wydaw. oryg.: Apress.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym w książce.
Bibliogr. s. [457]-458. Netogr. s. 458-459. Indeks.
Dla każdego programisty PHP.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ć 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140933, 140934 (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138657 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tłumaczenie na podstawie "PHP. Obiekty, wzprce, narzędzia. Wydanie IV" w tłumaczeniu Przemysława Szeremioty.
Bibliografia, netografia na stronach [499]-501. Indeks.
Dla każdego projektanta, który chce tworzyć niezawodne, eleganckie i efektywne aplikacje.
OBIEKTY PHP - projektowanie i zarządzanie Problem PHP a inne języki programowania Obiekty Wzorce Narzędzia) PHP i obiekty Nieoczekiwany sukces obiektów w PHP PHP/FI - u zarania języka PHP3 - składniowy lukier Cicha rewolucja - PHP4 PHP5 - nieuchronne zmiany PHP7 - doganianie reszty świata Debata obiektowa - za czy przeciw? Obiektowy elementarz Klasy i obiekty Pierwsza klasa Pierwszy obiekt (lub dwa) Definiowanie składowych klasy Metody Metoda konstrukcji obiektu Typy argumentów metod Typy elementarne Typy obiektowe Dziedziczenie) Problemy związane z dziedziczeniem Stosowanie dziedziczenia Zarządzanie dostępem do klasy - słowa public, private i protected Zaawansowana obsługa obiektów Metody i składowe statyczne Składowe stałe Klasy abstrakcyjne Interfejsy Cechy typowe Zadanie dla cech typowych Definiowanie i stosowanie cechy typowej Stosowanie wielu cech typowych Łączenie cech z interfejsami Unikanie kolizji nazw metod za pomocą słowa insteadof Aliasy metod cech typowych Cechy typowe z metodami statycznymi Dostęp do składowych klasy włączającej Definiowanie metody abstrakcyjnej cechy typowej Zmiana dostępności metod cech typowych Późne wiązanie statyczne: słowo static Obsługa błędów Wyjątki Klasy i metody finalne Klasa do obsługi błędów wewnętrznych Przechwytywanie chybionych wywołań Definiowanie destruktorów Wykonywanie kopii obiektów Reprezentacja obiektu w ciągach znaków Wywołania zwrotne, funkcje anonimowe i domknięcia Klasy anonimowe Narzędzia obiektowe PHP a pakiety Pakiety i przestrzenie nazw w PHP Automatyczne wczytywanie kodu Klasy i funkcje pomocnicze Szukanie klasy Badanie obiektów i klas Pozyskiwanie ciągu pełnej nazwy klasy Badanie metod Badanie składowych Badanie relacji dziedziczenia Badanie wywołań metod Interfejs retrospekcji - Reflection API Zaczynamy Pora zakasać rękawy Badanie klasy Badanie metod Badanie argumentów metod) Korzystanie z retrospekcji Obiekty a projektowanie obiektowe Czym jest projektowanie? Programowanie obiektowe i proceduralne Odpowiedzialność Spójność Sprzęganie Ortogonalność Zasięg klas Polimorfizm Hermetyzacja Nieważne jak Cztery drogowskazy Zwielokrotnianie kodu Przemądrzałe klasy Złota rączka Za dużo warunków Język UML Diagramy klas Diagramy sekwencji CZĘŚĆ II. WZORCE Czym są wzorce projektowe? Do czego się przydają? Czym są wzorce projektowe? Wzorzec projektowy Nazwa Problem Rozwiązanie Konsekwencje Format wzorca według Bandy Czworga Po co nam wzorce projektowe? Wzorzec projektowy definiuje problem Wzorzec projektowy definiuje rozwiązanie Wzorce projektowe są niezależne od języka programowania Wzorce definiują słownictwo Wzorce są wypróbowane Wzorce mają współpracować Wzorce promują prawidła projektowe Wzorce są stosowane w popularnych frameworkach Wzorce projektowe a PHP Wybrane prawidła wzorców Olśnienie wzorcami Kompozycja i dziedziczenie Problem Zastosowanie kompozycji Rozprzęganie Problem Osłabianie sprzężenia Kod ma używać interfejsów, nie implementacji Zmienne koncepcje Nadmiar wzorców Wzorce Wzorce generowania obiektów Wzorce organizacji obiektów i klas Wzorce zadaniowe Wzorce korporacyjne Wzorce baz danych Generowanie obiektów Generowanie obiektów - problemy i rozwiązania Wzorzec Singleton Problem Implementacja Konsekwencje Wzorzec Factory Method Problem Implementacja Konsekwencje Wzorzec Abstract Factory Problem Implementacja Konsekwencje Prototyp Problem Implementacja Naginanie rzeczywistości - wzorzec Service Locator Doskonała izolacja - wstrzykiwanie zależności Problem Implementacja Konsekwencje Wzorce elastycznego programowania obiektowego Strukturalizacja klas pod kątem elastyczności obiektów Wzorzec Composite Problem Implementacja Konsekwencje Composite - podsumowanie Wzorzec Decorator Problem Implementacja Konsekwencje Wzorzec Facade Problem Implementacja Konsekwencje Reprezentacja i realizacja zadań Wzorzec Interpreter Problem Implementacja Ciemne strony wzorca Interpreter Wzorzec Strategy Problem Implementacja Wzorzec Observer Implementacja Wzorzec Visitor Problem Implementacja) Wady wzorca Visitor Wzorzec Command Problem Implementacja Wzorzec Null Object Problem Implementacja Wzorce korporacyjne Przegląd architektury Wzorce Aplikacje i warstwy Małe oszustwo na samym początku Wzorzec Registry Implementacja Warstwa prezentacji Wzorzec Front Controller Wzorzec Application Controller Zarządzanie danymi w komponentach Wzorzec Page Controller Wzorce Template View i View Helper Warstwa logiki biznesowej Wzorzec Transaction Script Wzorzec Domain Model Wzorce bazodanowe Warstwa danych Wzorzec Data Mapper Problem Implementacja Wzorzec Identity Map Problem Implementacja Konsekwencje Wzorzec Unit of Work Problem Implementacja Konsekwencje Wzorzec Lazy Load Problem Implementacja Konsekwencje Wzorzec Domain Object Factory Problem Implementacja Konsekwencje Wzorzec Identity Object Problem Implementacja Konsekwencje Wzorce Selection Factory i Update Factory Problem Implementacja Konsekwencje Co zostało z wzorca Data Mapper? NARZĘDZIA Dobre (i złe) praktyki Nie tylko kod Pukanie do otwartych drzwi Jak to zgrać? Uskrzydlanie kodu Standardy Vagrant Testowanie Ciągła integracja Standardy PHP Po co te standardy? Jakie są standardowe rekomendacje PHP? Dlaczego akurat PSR? Rekomendacje PSR - dla kogo? Kodowanie z klasą Podstawowy standard kodowania PSR-1 Rekomendacja stylu kodowania PSR-2 Sprawdzanie i poprawianie kodu PSR-4 - automatyczne ładowanie Zasady, które są dla nas ważne Używanie i tworzenie komponentów PHP za pomocą Composera Czym jest Composer? Instalowanie Composera Instalowanie (zbioru) pakietów Instalowanie pakietu z poziomu wiersza poleceń Wersje Element require-dev Composer i automatyczne ładowanie kodu Tworzenie własnego pakietu Dodawanie informacji o pakiecie Pakiety systemowe Dystrybucja za pośrednictwem repozytorium Packagist Odrobina prywatności Zarządzanie wersjami projektu z systemem Git Po co mi kontrola wersji? Skąd wziąć klienta Git? Obsługa repozytorium Git online Konfigurowanie serwera Git Tworzenie repozytorium zdalnego Rozpoczynamy projekt Klonowanie repozytorium Wprowadzanie i zatwierdzanie zmian Dodawanie i usuwanie plików i katalogów Dodawanie pliku Usuwanie pliku Dodawanie katalogu Usuwanie katalogów Etykietowanie wersji Rozgałęzianie projektu Testy jednostkowe z PHPUnit Testy funkcjonalne i testy jednostkowe Testowanie ręczne PHPUnit Tworzenie przypadku testowego Metody asercji Testowanie wyjątków Uruchamianie zestawów testów Ograniczenia Atrapy i imitacje Dobry test to oblany test Testy dla aplikacji WWW Przygotowanie aplikacji WWW do testów Proste testy aplikacji WWW Selenium Słowo ostrzeżenia Automatyzacja instalacji z Phingiem Czym jest Phing? Pobieranie i instalacja pakietu Phing Montowanie dokumentu kompilacji Różnicowanie zadań kompilacji Właściwości Typy Operacje Vagrant Problem Odrobina przygotowań Wybór i instalacja środowiska Vagrant Montowanie lokalnych katalogóww maszynie wirtualnej Vagranta Zaopatrywanie maszyny wirtualnej Konfigurowanie serwera WWW Konfigurowanie MySQL Konfigurowanie nazwy hosta Kilka słów na koniec Ciągła integracja kodu Czym jest ciągła integracja? Przygotowanie projektu do ciągłej integracji Instalowanie Jenkinsa Instalowanie rozszerzeń Jenkinsa Konfigurowanie klucza publicznego serwera Git Instalowanie projektu Pierwsza kompilacja Konfigurowanie raportów Automatyzacja kompilacji Obiekty, wzorce, narzędzia Obiekty Wybór Hermetyzacja i delegowanie Osłabianie sprzężenia Zdatność do wielokrotnego stosowania kodu Estetyka Wzorce Co dają nam wzorce? Wzorce a zasady projektowe Narzędzia Testowanie Standardy Zarządzanie wersjami Automatyczna kompilacja (instalacja) System integracji ciągłej Co pominęliśmy? Prosty analizator leksykalny Skaner Analizator leksykalny
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ć 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145274, 145273, 145275 (3 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145104 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności