Wstrzykiwanie zależności
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Deursen Steven van
(1)
Gurgul Anna
(1)
Seemann Mark
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Programiści
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Wstrzykiwanie zależności
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Bibliografia, netografia na stronach 549-551. Indeks.
Dla średniozaawansowanych programistów języków obiektowych.
Część 1 UmiejsCowienie wstrzykiwania zależnośCi na mapie 1 Podstawy Wstrzykiwania zależności: co, jak i dlaczego 1.1. Pisanie utrzymywalnego kodu Powszechne mity na temat DI Rozumienie celu DI 1.2. Prosty przykład: Hello DI! Kod Hello DI! Korzyści (płynące) z DI 1.3. Co wstrzykiwać, a czego nie wstrzykiwać STABILNE ZALEŻNOŚCI NIESTABILNE ZALEŻNOŚCI 1.4. Zakres DI KOMPOZYCJA OBIEKTOWA CYKL ŻYCIA OBIEKTU PRZECHWY-TYWANIE DI w trzech wymiarach 1.5. Konkluzje 2 Pisanie ściśle powiązanego kodu 2.1. Budowanie ściśle powiązanej aplikacji Poznajmy Mary Rowan Tworzenie warstwy danych Tworzenie warstwy domeny Tworzenie warstwy interfejsu użytkownika 2.2. Ocena aplikacji ściśle powiązanej Ocena grafu zależności Ocena tworzenia strukturalności 2.3. Analiza braku strukturalności Analiza wykresu zależności Analiza interfejsu dostępu do danych Inne kwestie 2.4. Konkluzja 3 Pisanie luźno powiązanego kodu 3.1. Ponowne budowanie aplikacji e-commerce Budowanie bardziej utrzymywanego UI Budowanie niezależnego modelu domeny Budowanie nowej warstwy dostępu do danych Implemen-tacja Adaptera IUserContext specyficznego dla ASP.NET Core Tworzenie aplikacji w PODSTAWIE KOMPOZYCJI 3.2. Analiza luźno powiązanej implementacji Zrozumienie interakcji między komponentami Analizowanie nowego grafu zależności Część 2 katalog 4 Wzorce DI 4.1. PODSTAWA KOMPOZYCJI Jak działa PODSTAWA KOMPOZYCJI Użycie KONTENERA DI w PODSTAWIE KOMPOZYCJI Przykład: Implementowanie PODSTAWY KOMPOZYCJI przy użyciu CZYSTEGO DI Pozorna eksplozja zależności 4.2. WSTRZYKIWANIE KONSTRUKTOREM Jak działa WSTRZYKIWANIE KONSTRUKTOREM Kiedy używać WSTRZYKIWANIA KONSTRUKTOREM Znany sposób użycia WSTRZYKIWANIA KONSTRUKTOREM Przykład: Dodawanie przeliczania walut do wyróżnionych produktów 4.3. WSTRZYKIWANIE METODĄ Jak działa WSTRZYKIWANIE METODĄ Kiedy używać WSTRZYKIWANIA METODĄ Znany sposób użycia WSTRZYKIWANIA METODĄ Przykład: Dodawanie przewalutowania do ENCJI Product 4.4. WSTRZYKIWANIE WŁAŚCIWOŚCIĄ Jak działa WSTRZYKIWANIE WŁAŚCIWOŚCIĄ Kiedy używać WSTRZYKIWANIA WŁAŚCIWOŚCIĄ Znane zastosowania WSTRZYKIWANIA WŁAŚCIWOŚCIĄ Przykład: WSTRZYKIWANIE WŁAŚCIWOŚCIĄ jako model rozszerzalności biblioteki do ponownego użycia 4.5. Wybieranie wzorca (do pracy) 5 Antywzorce DI 5.1. ANTYWZORZEC CONTROL FREAK Przykład: CONTROL FREAK przez nowo powstające ZALEŻNOŚCI Przy-kład: CONTROL FREAK przez fabryki Przykład: CONTROL FREAK przez przeciążone konstruktory Analiza CONTROL FREAK 5.2. LOKALIZATOR USŁUG Przykład: ProductService przy użyciu LOKALIZATORA USŁUG Analiza LOKALIZATORA USŁUG 5.3. KONTEKST OTOCZENIA Przykład: Dostęp do czasu przez KONTEKST OTOCZENIA Przykład: Logowanie przez KONTEKST OTOCZENIA Analiza KONTEKSTU OTOCZENIA 5.4. Antywzorzec OGRANICZONEJ KONSTRUKCJI Przykład: Późne wiązanie ProductRepository Analiza OGRANICZONEJ KONSTRUKCJI 6 Zapachy kodu 6.1. Radzenie sobie z zapachem kodu Przesadnego Wstrzykiwania Konstruktorem Rozpoznawanie Przesadnego Wstrzykiwania Konstruktorem Refaktorowanie z Przesadnego Wstrzykiwania Konstruktorem do Usług fasadowych Refaktorowanie z Przesadnego Wstrzykiwania Konstruktorem do zdarzeń domeny 6.2. Nadużywanie Fabryk abstrakcyjnych Nadużywanie Fabryk abstrakcyjnych do pokonania problemów cyklu życia Nadużywanie Fabryk abstrakcyjnych do wybierania ZALEŻNOŚCI na podstawie danych czasu wykonania 6.3. Naprawianie cyklicznych ZALEŻNOŚCI Przykład: Cykliczne ZALEŻNOŚCI spowodowane naruszeniem SRP Analiza cyklu ZALEŻNOŚCI Mary 215 Refaktoring naruszeń SRP, aby rozwiązać cykl ZALEŻNOŚCI Powszechne strategie przerywania cyklów ZALEŻNOŚCI Ostateczność: przerwanie cyklu za pomocą WSTRZYKIWANIA WŁAŚCIWOŚCIĄ Część 3 Czyste Di 7 Kompozycja aplikacji 7.1. Komponowanie aplikacji konsolowej Przykład: Uaktualnienie kursu walut przy użyciu programu UpdateCurrency Budowanie PODSTAWY KOMPOZYCJI programu UpdateCurrency Komponowanie grafów obiektów w CreateCurrencyParser Głębsze spojrzenie na warstwy UpdateCurrency 7.2. Komponowanie aplikacji UWP Kompozycja UWP Przykład: Podłączanie aplikacji typu gruby klient do zarządzania Produktami Implementowanie PODSTAWY KOMPOZYCJI w aplikacji UWP 7.3. Komponowanie aplikacji ASP.NET Core MVC Tworzenie własnego aktywatora kontrolera Konstruowanie własnej warstwy middleware przy użyciu CZYSTEGO DI 8 Cykl życia obiektu 8.1. Zarządzanie CYKLEM ŻYCIA ZALEŻNOŚCI Wprowadzenie ZARZĄDZANIA CYKLEM ŻYCIA Zarządzanie cyklem życia przy użyciu CZYSTEGO DI 8.2. Pracowanie z usuwalnymi ZALEŻNOŚCIAMI Konsumowanie usuwalnych ZALEŻNOŚCI Zarządzanie usuwalnymi ZALEŻNOŚCIAMI 8.3. Katalog STYLÓW ŻYCIA STYL ŻYCIA SINGLETON PRZEJŚCIOWY STYL ŻYCIA ZAKRESOWY STYL ŻYCIA 8.4. Złe wybory STYLU ŻYCIA POJMANE ZALEŻNOŚCI Wybór STYLU ŻYCIA wyciekający do klas konsumujących przez CIEKNĄCE ABSTRAKCJE Powodowanie błędów współbieżności przez łączenie instancji z cyklem życia jednego wątku 9 Przechwytywanie 9.1. Przedstawienie PRZECHWYTYWANIA Wzorzec projektowy dekorator Przykład: Implementowanie audytowania przy użyciu Dekoratora 9.2. Implementowanie ZAGADNIEŃ PRZEKROJOWYCH Przechwytywanie za pomocą wzorca Bezpiecznik Raportowanie wyjątków przy użyciu wzorca Dekorator Zapobieganie nieautoryzowanemu dostępowi do wrażliwej funkcjonalności przy użyciu Dekoratora 10 Rozmyślne Programowanie Aspektowe 10.1.Wprowadzenie do AOP 10.2.Zasady SOLID ZASADA POJEDYNCZEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI (SRP) ZASADA OTWARTE/ZAMKNIĘTE (OCP ZASADA PODSTAWIENIA LISKOV (LSP) ZASADA SEGREGACJI INTERFEJSÓW (ISP) ZASADA OD-WRÓCENIA ZALEŻNOŚCI (DIP) Zasady SOLID aPRZECHWYTYWANIE 10.3.SOLID jako sterownik dla AOP Przykład: Implementowanie funkcjonalności związanych z produktem przy użyciu IProductService Analiza IProductService z perspektywy SOLID Ulepszanie projektu przez zastosowanie zasad SOLID Dodanie większej liczby ZAGADNIEŃ PRZEKROJOWYCH 11 Programowanie Aspektowe oparte na narzędziach 11.1.Dynamiczne PRZECHWYTYWANIE Przykład: PRZECHWYTYWANIE za pomocą Castle Dynamic Proxy Analiza dynamicznego PRZECHWYTYWANIA 11.2.Tkanie w czasie kompilacji Przykład: Zastosowanie aspektu transakcji przy użyciu tkania w czasie kompilacji Analiza tkania w czasie kompilacji Część 4 kontenery Di 12 Wprowadzenie do Kontenera DI 12.1.Wprowadzenie do KONTENERÓW Odkrywanie API kontenerów rozwiązującego ZALEŻNOŚCI AUTOMATYCZNE PODŁĄCZANIE Przykład: Implementowanie uproszczonego KONTENERA DI, który wspiera AUTOMATYCZNE PODŁĄCZANIE 12.2.Konfigurowanie KONTENERÓW DI Konfigurowanie kontenerów za pomocą plików konfiguracyjnych Kontenery konfiguracyjne przy użyciu KONFIGURACJI JAKO KODU Konfigurowanie kontenerów przez konwencję przy użyciu AUTOREJESTRACJI Mieszanie i dopasowywanie podejść konfiguracji 12.3.Kiedy używać KONTENERA DI Używanie bibliotek trzecich oznacza koszty i ryzyko CZYSTE DI daje krótszy cykl feedbacku Werdykt: kiedy używać KONTENERA DI 13 Kontener DI Autofac 13.1.Wprowadzenie do Autofac Rozwiązywanie obiektów Konfigurowanie ContainerBuilder 13.2.Zarządzanie cyklem życia Konfigurowanie zakresów instancji Zwalnianie komponentów 13.3.Rejestrowanie trudnych API Konfigurowanie prymitywnych ZALEŻNOŚCI Rejestrowanie obiektów za pomocą bloków kodu 13.4.Praca z licznymi komponentami Wybieranie wśród wielu kandydatów Podłączenie sekwencji Podłączanie Dekoratorów 14. Kontener DI Simple Injector Pisanie Kompozytów 14.1. Wprowadzenie do Simple Injector Tworzenie obiektów Konfigurowanie kontenera 14.2. Zarządzanie cyklem życia Konfigurowanie STYLÓW ŻYCIA Zwalnianie komponentów Zakresy otoczenia Diagnozowanie kontenera pod kątem częstych problemów cyklu życia 14.3. Rejestrowanie trudnych API Konfigurowanie prymitywnych ZALEŻNOŚCI Wyciąganie prymitywnych ZALEŻNOŚCI do Obiektów Parametrów Rejestrowanie obiektów za pomocą bloków kodu 14.4. Praca z licznymi komponentami Wybieranie spośród licznych kandydatów Podłączanie sekwencji Podłączanie Dekoratorów Podłączanie Kompozytów Sekwencje są strumieniami 15 Kontener DI Microsoft.Extensions.DependencyInjection 15.1.Wprowadzenie do Microsoft.Extensions.DependencyInjection Rozwiązywanie obiektów Konfigurowanie ServcieCollection 15.2.Zarządzanie cyklem życia Konfigurowanie STYLÓW ŻYCIA Zwalnianie komponentów 15.3.Rejestrowanie trudnych API Konfigurowanie prymitywnych ZALEŻNOŚCI Wyciąganie prymitywnych ZALEŻNOŚCI do Obiektów Parametru Rejestrowanie obiektów za pomocą bloków kodu 15.4.Praca z licznymi komponentami Wybieranie wśród licznych kandydatów Podłączanie sekwencji Podłączanie Dekoratorów Podłączanie Kompozytów
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 198
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150531 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności