Cadenhead Rogers
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Cadenhead Rogers
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Java (język programowania)
(2)
C++ (język programowania)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce oznaczenie wydanie VI, dotyczy wydania oryginalnego.
Indeks.
PODSTAWY C++ Twój pierwszy program Użycie C++ Kompilacja i linkowanie kodu źródłowego Utworzenie pierwszego programu Organizacja elementów programu Dlaczego warto używać C++? Poszczególne elementy programu Komentarze Funkcje Tworzenie zmiennych i stałych Czym jest zmienna? Definiowanie zmiennej Przypisanie wartości zmiennej Użycie definicji typu Stałe Zmienne o automatycznie ustalanym typie Użycie wyrażeń, poleceń i operatorów Polecenia Wyrażenia Operatory Konstrukcja warunkowa if-else Operatory logiczne Trudne do obliczenia wartości wyrażeń Wywoływanie funkcji Czym jest funkcja? Deklarowanie i definiowanie funkcji Użycie zmiennych w funkcjach Parametry funkcji Zwrot wartości z funkcji Parametry domyślne funkcji Przeciążanie funkcji Automatyczne ustalenie typu wartości zwrotnej Sterowanie przebiegiem działania programu Pętle Pętla while Pętla do-while Pętla for Konstrukcja switch Przechowywanie informacji w tablicach i ciągach tekstowych Czym jest tablica? Zapis za końcem tablicy Inicjalizacja tablicy Tablica wielowymiarowa Tablica znaków Kopiowanie ciągu tekstowego Odczytywanie tablicy za pomocą pętli foreach KLASY Tworzenie prostych klas Czym jest typ? Utworzenie nowego typu Klasy i elementy składowe Dostęp do elementów składowych klasy Dostęp prywatny kontra publiczny Implementacja metod składowych Tworzenie i usuwanie obiektów Przejście do klas zaawansowanych Metody składowe typu const Interfejs kontra implementacja Sposób zorganizowania deklaracji klasy i definicji metod Implementacja inline Klasy, których danymi składowymi są inne klasy ZARZĄDZANIE PAMIĘCIĄ Tworzenie wskaźników Poznajemy wskaźnik i jego przeznaczenie Stos i sterta Wskaźnik null Praca z zaawansowanymi wskaźnikami Tworzenie obiektów na stercie Usuwanie obiektów ze sterty Dostęp do danych składowych za pomocą wskaźników Dane składowe na stercie Wskaźnik this Utracone wskaźniki Wskaźniki const Wskaźniki const i metody składowe const Tworzenie referencji Czym jest referencja? Utworzenie referencji Użycie operatora adresu (&) z referencją Kiedy można stosować referencję? Zerowe wskaźniki i zerowe referencje Przekazywanie argumentów funkcji przez referencję Nagłówki i prototypy funkcji Zwracanie kilku wartości Zaawansowane referencje i wskaźniki Przekazywanie przez referencje zwiększa efektywność działania programu Przekazywanie wskaźnika const Referencje jako alternatywa dla wskaźników Kiedy używać wskaźników, a kiedy referencji Zwracanie referencji do obiektu, którego nie ma w danym zasięgu Problem związany ze zwracaniem referencji do obiektu na stercie Wskaźnik, wskaźnik, kto ma wskaźnik? ZAAWANSOWANY C++ Wywoływanie funkcji zaawansowanych Przeciążanie metod składowych Użycie wartości domyślnych Inicjalizacja obiektów Konstruktor kopiujący Wyrażenia stałych podczas kompilacji Przeciążanie operatorów Przeciążanie operatorów Operatory konwersji DZIEDZICZENIE I POLIMORFIZM Godzina 16. Rozszerzanie klas za pomocą dziedziczenia Czym jest dziedziczenie? Prywatne kontra chronione Konstruktory i destruktory Przekazywanie argumentów do konstruktorów bazowych Nadpisywanie funkcji Użycie polimorfizmu i klas potomnych Polimorfizm implementowany za pomocą wirtualnych metod składowych Jak działają metody wirtualne? Wykorzystanie polimorfizmu zaawansowanego Problem z pojedynczym dziedziczeniem Abstrakcyjne typy danych TEMATY SPECJALNE Przechowywanie informacji na liście Listy i inne struktury Studium przypadku struktury listy Struktura listy jako obiekt Użycie specjalnych klas, funkcji i wskaźników Statyczne dane składowe Statyczna metoda składowa Zawieranie się klas Zaprzyjaźnione klasy i metody Użycie nowych funkcji standardu C++14 Najnowsza wersja C++ Użycie auto w typie wartości zwrotnej funkcji Słowo kluczowe constexpr Wyrażenia lambda Analiza i projekt zorientowany obiektowo Cykl programistyczny Symulacja systemu alarmowego PostMaster - studium przypadku Tworzenie szablonów Czym są szablony? Egzemplarze szablonu Definicja szablonu Użycie elementów szablonu Obsługa wyjątków i błędów Pluskwy, błędy, pomyłki i "psujący się" kod Sytuacje wyjątkowe Wyjątki Użycie bloków try i catch Tworzenie kodu o profesjonalnej jakości Systemy dwójkowy i szesnastkowy Inne podstawy Konwertowanie na inną podstawę Szesnastkowo Użycie kompilatora MinGW C++ w Windows Pobieranie MinGW-w64 Konfiguracja zmiennej środowiskowej Path Przetestowanie instalacji
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 82
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145162 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java w 21 dni / Rogers Cadenhead ; [tłumaczenie Rafał Jońca]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 600 stron : ilustracje ; 25 cm.
Wydanie 7. odnosi się do oryginału.
Indeks.
JĘZYK JAVA Rozpoczynamy przygodę z Javą Język Java Programowanie obiektowe Obiekty i klasy Atrybuty i zachowanie Organizacja klas i ich zachowania ABC programowania Instrukcje i wyrażenia Zmienne i typy danych Komentarze Literały Wyrażenia i operatory Arytmetyka tekstów Praca z obiektami Tworzenie nowych obiektów Korzystanie ze zmiennych klasowych i egzemplarzy Wywoływanie metod Odnośniki do obiektów Rzutowanie obiektów i typów podstawowych Porównywanie klas i wartości obiektów Dzień 4. Listy, logika i pętle Tablice Instrukcja warunkowa if Instrukcja warunkowa switch Operator trójargumentowy Pętle for Pętle while i do Przerywanie pętli Tworzenie klas i metod Definiowanie klasy Tworzenie zmiennych egzemplarza i klasy Tworzenie metod Tworzenie aplikacji Javy Aplikacje Javy i jej argumenty Tworzenie metod o takich samych nazwach Konstruktory Przesłanianie metod Pakiety, interfejsy i inne cechy klas Modyfikatory Metody i zmienne statyczne Finalne klasy, metody i zmienne Metody i klasy abstrakcyjne Pakiety Tworzenie własnych pakietów Interfejsy Tworzenie i rozszerzanie interfejsów Wyjątki i wątki Wyjątki Zarządzanie wyjątkami Deklarowanie metod, które mogą zgłosić wyjątki Tworzenie i zgłaszanie wyjątków Kiedy nie używać wyjątków? Wątki BIBLIOTEKA KLAS JAVY Struktury danych Wychodzimy poza tablice Struktury w języku Java Obiekty generyczne Wyliczenia Korzystanie z biblioteki Swing Tworzenie aplikacji Korzystanie z komponentów Listy Biblioteka klas Javy Budowanie interfejsu Swing Funkcjonalności Swing Aranżacja komponentów w interfejsie użytkownika Podstawowe układy graficzne interfejsu Mieszanie różnych menedżerów układu Układ CardLayout Reagowanie na działania użytkownika Interfejsy nasłuchiwania zdarzeń Korzystanie z metod Tworzenie grafiki 2D Klasa Graphics2D Rysowanie tekstu Klasa Color Rysowanie linii i wieloboków Tworzenie aplikacji Swing Java Web Start Korzystanie z Java Web Start Poprawa wydajności za pomocą SwingWorker PROGRAMOWANIE W JAVIE Korzystanie z wejścia i wyjścia Wprowadzenie do strumieni Strumienie bajtowe Filtrowanie strumienia Strumienie znakowe Pliki i ścieżki Klasy wewnętrzne i domknięcia Klasy wewnętrzne Domknięcia Komunikacja przez internet Obsługa sieci w Javie Pakiet java.nio Dostęp do baz danych z użyciem JDBC 4.2 i Derby JDBC Odczytywanie i zapisywanie kanałów RSS Korzystanie z XML-a Projektowanie dialektu XML-a Przetwarzanie XML-a w Javie Przetwarzanie XML-a za pomocą XOM Usługi sieciowe XML Wprowadzenie do XML-RPC Komunikacja za pomocą XML-RPC Wybór implementacji XML-RPC Korzystanie z usługi sieciowej XML-RPC Tworzenie usługi sieciowej XML-RPC Tworzenie aplikacji dla Androida w języku Java Historia Androida Tworzenie aplikacji dla Androida Uruchomienie aplikacji Projektowanie aplikacji dla Androida Korzystanie ze zintegrowanego środowiska programistycznego NetBeans Instalacja NetBeans Tworzenie nowego projektu Tworzenie nowej klasy Javy Uruchomienie aplikacji Naprawa błędów Rozwijanie oraz zwijanie zakładek i okien Zaawansowane możliwości NetBeans Witryna internetowa książki Rozwiązywanie problemów z emulatorem Android Studio Problemy z uruchomieniem aplikacji Korzystanie z JDK Wybór narzędzi programistycznych Javy Konfiguracja JDK Korzystanie z edytora tekstu Tworzenie prostego programu Konfiguracja zmiennej CLASSPATH Programowanie z użyciem JDK Krótkie omówienie JDK Maszyna wirtualna Javy Kompilator javac Przeglądarka appletviewer Narzędzie dokumentacji javadoc Narzędzie archiwizacji plików Javy - jar Debugger jdb Korzystanie z właściwości systemowych Narzędzia podpisywania kodu - keytool i jarsigner
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 108
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145234 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145212 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu strony tytułowej: SAMS.
Wydanie 8. odnosi się do oryginału.
Tytuł oryginału: Sams teach yourself Java in 24 hours.
Indeks.
Godzina 1. Zostań programistą (15) Wybór języka (16) Mówienie komputerowi, co ma robić (18) Jak działają programy (19) Gdy program nie chce działać (20) Wybór narzędzia programistycznego (21) Instalowanie narzędzia programistycznego (22) Godzina 2. Napisz swój pierwszy program (27) Co jest potrzebne do napisania programu? (27) Przygotowanie do pisania programu Saluton (28) Rozpoczynamy pisanie programu (28) Przechowywanie informacji w zmiennych (32) Zapisywanie kompletnego programu (32) Kompilowanie programu do pliku klasy (33) Naprawianie błędów (34) Uruchamianie programu (35) Godzina 3. Wycieczka z Javą (41) Przystanek pierwszy - Oracle (41) Java w szkole (44) Przerwa na lunch w kuchni Food Network (45) Oglądanie nieba w NASA (46) Powrót do spraw przyziemnych (47) Przystanek SourceForge (49) Godzina 4. Jak działają programy pisane w Javie (53) Tworzenie aplikacji (53) Przekazywanie argumentów do aplikacji (55) Biblioteka klas Javy (57) Testowanie instrukcji Javy w JShell (61) Godzina 5. Przechowywanie i modyfikowanie informacji (65) Instrukcje a wyrażenia (65) Określanie typu zmiennej (66) Nazywanie zmiennych (70) Przechowywanie informacji w zmiennych (71) Wszystko o operatorach (72) Stosowanie wyrażeń matematycznych (76) Godzina 6. Komunikacja przy użyciu łańcuchów (81) Przechowywanie tekstów w formie łańcuchów (81) Wyświetlanie łańcuchów (82) Umieszczanie znaków specjalnych w łańcuchach (83) Sklejanie łańcuchów (84) Wstawianie zmiennych do łańcucha (84) Zaawansowana obsługa łańcuchów (85) Wyświetlanie napisów końcowych (88) Godzina 7. Instrukcje warunkowe a podejmowanie decyzji (93) Instrukcja if (94) Instrukcja if-else (97) Instrukcja switch (97) Operator warunkowy (99) Wyświetlanie zegara (100) Godzina 8. Powtarzanie działań za pomocą pętli (109) Pętle for (109) Pętle while (112) Pętle do-while (113) Zakończenie działania pętli (114) Nazwanie pętli (115) Testowanie szybkości komputera (116) Godzina 9. Przechowywanie informacji w tablicach (121) Tworzenie tablic (122) Używanie tablic (123) Tablice wielowymiarowe (125) Sortowanie tablic (126) Liczenie znaków w łańcuchach (128) Godzina 10. Utwórz swój pierwszy obiekt (133) Na czym polega programowanie obiektowe? (133) Obiekty w akcji (135) Czym są obiekty? (136) Dziedziczenie (137) Budowanie hierarchii dziedziczenia (138) Przekształcanie obiektów i prostych zmiennych (139) Tworzenie obiektu (143) Godzina 11. Nadawanie cech obiektowi (149) Tworzenie zmiennych (149) Tworzenie zmiennych klasowych (151) Definiowanie zachowań klas (152) Zagnieżdżanie klas (157) Stosowanie słowa kluczowego this (159) Stosowanie metod i zmiennych klasowych (160) Godzina 12. Wykorzystuj maksymalnie obiekty istniejące (165) Moc dziedziczenia (165) Ustanawianie dziedziczenia (167) Wykorzystywanie obiektów istniejących (169) Przechowywanie obiektów tej samej klasy na listach tablicowych (170) Tworzenie podklasy (174) Godzina 13. Przechowywanie obiektów w strukturach danych (179) Lista tablicowa (179) Mapy (185) Godzina 14. Obsługa błędów (193) Wyjątki (194) Zgłaszanie wyjątków i ich przechwytywanie (203) Godzina 15. Tworzenie programu z użyciem wątków (209) Wątki (209) Stosowanie wątków (214) Konstruktor (216) Przechwytywanie błędów przy wprowadzaniu adresów URL (216) Uruchamianie wątku (217) Obsługa kliknięć myszą (218) Cykliczne wyświetlanie łączy (219) Godzina 16. Stosowanie klas wewnętrznych i domknięć (225) Klasy wewnętrzne (226) Domknięcia (232) Godzina 17. Budowanie prostego interfejsu użytkownika (239) Biblioteki Swing i AWT (239) Komponenty interfejsu graficznego (240) Godzina 18. Projektowanie interfejsu użytkownika (261) Posługiwanie się menedżerami układu (261) Projektowanie interfejsu aplikacji (266) Godzina 19. Reagowanie na działania użytkownika (275) Implementacja nasłuchu zdarzeń (275) Ustawianie komponentów, żeby były słyszane (276) Obsługa zdarzeń wywoływanych przez użytkownika (277) Kompletowanie aplikacji (281) Godzina 20. Zapisywanie i odczytywanie plików (293) Strumienie (293) Zapisywanie danych za pomocą strumienia (301) Zapisywanie i odczytywanie parametrów konfiguracyjnych (303) Godzina 21. Korzystanie z nowego klienta HTTP (309) Moduły Javy (309) Przygotowanie żądania HTTP (310) Pobieranie pliku z sieci (314) Umieszczanie danych w sieci (316) Godzina 22. Tworzenie grafik przy użyciu biblioteki Java2D (323) Klasa Font (323) Klasa Color (324) Tworzenie kolorów niestandardowych (325) Rysowanie linii i kształtów (325) Tworzymy diagram kołowy (329) Godzina 23. Tworzenie modów do Minecrafta (339) Konfigurowanie serwera gry Minecraft (340) Łączenie się z serwerem (344) Utwórz swój pierwszy mod (346) Uczymy zombie jeździć na koniach (352) Wyszukujemy wszystkie moby (i je zabijamy) (358) Tworzymy mod, który może coś zbudować (362) Godzina 24. Pisanie aplikacji androidowych (371) Wprowadzenie do Androida (371) Tworzenie aplikacji androidowej (373) Uruchamianie aplikacji (378) Projektowanie prawdziwej aplikacji mobilnej (380) Dodatek A. Korzystanie ze zintegrowanego środowiska programistycznego NetBeans (393) Instalacja środowiska NetBeans (393) Tworzenie nowego projektu (394) Tworzenie nowej klasy Javy (396) Uruchamianie aplikacji (398) Naprawianie błędów (398) Dodatek B. Co dalej: zasoby związane z Javą (401) Inne warte uwagi książki (401) Oficjalna strona internetowa firmy Oracle poświęcona Javie (402) Inne witryny poświęcone Javie (402) Spotkania użytkowników Javy (404) Oferty pracy (404) Dodatek C. Witryna internetowa książki (407) Dodatek D. Rozwiązywanie problemów związanych z emulatorem wbudowanym w Android Studio Problemy z uruchamianiem aplikacji (409) Dodatek E. Naprawianie błędów związanych z niewidocznymi pakietami w NetBeans (415) Dodawanie informacji o module (415)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 124
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146532 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności