Sutherland Bruce (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Sutherland Bruce (informatyka)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
C++ (język programowania)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Rozdział 1. Początki С++ Przepis 1-1. Znajdowanie edytora tekstu Przepis 1-2. Instalowanie Clang w Ubuntu Przepis 1-3. Instalowanie Clang w Windows Przepis 1-4. Instalowanie Clang w OS X Przepis 1-5. Kompilowanie pierwszego programu С++ Przepis 1-6. Debugowanie programów С++ przy użyciu GDB w środowisku Cygwin lub Linux Przepis 1-7. Debugowanie programów С++ w OSX Przepis 1-8. Przełączanie trybów kompilacji С++ Przepis 1-9. Budowanie z użyciem biblioteki Boost Przepis 1-10. Instalowanie Microsoft Visual Studio Rozdział 2. Nowoczesny С++ 25 Przepis 2-1. Inicjowanie zmiennych Przepis 2-2. Inicjowanie obiektów przy użyciu list inicjalizacyjnych Przepis 2-3. Używanie dedukowania typu 2-4. Używanie auto w funkcjach Przepis 2-5. Używanie stałych czasu kompilacji Przepis 2-6. Używanie wyrażeń lambda Przepis 2-7. Praca z czasem Przepis 2-8. Istota referencji poprzez l-wartość i r-wartość Przepis 2-9. Używanie zarządzanych wskaźników Rozdział 3. Praca z tekstem Przepis 3-1. Reprezentowanie ciągów przy użyciu literałów Przepis 3-2. Lokalizowanie tekstu widocznego dla użytkownika Przepis 3-3. Wczytywanie ciągów znaków z pliku Przepis 3-4. Wczytywanie danych z pliku XML Przepis 3-5. Wstawianie danych czasu wykonania do ciągów Rozdział 4. Praca z liczbami 113 Przepis 4-1. Korzystanie z typów całkowitoliczbowych w С++ Przepis 4-2. Podejmowanie decyzji za pomocą operatorów relacji Przepis 4-3. Łączenie decyzji za pomocą operatorów logicznych Przepis 4-4. Posługiwanie się wartościami szesnastkowymi Przepis 4-5. Manipulowanie bitami przy użyciu operatorów binarnych Przepis 4-6. „Spaceship", czyli trójdrożny operator porównania Rozdział 5. Klasy 145 Przepis 5-1. Definiowanie klasy Przepis 5-2. Dodawanie danych do klasy Przepis 5-3. Dodawanie metod Przepis 5-4. Korzystanie z modyfikatorów dostępu Przepis 5-5. Inicjalizowanie zmiennych członkowskich klasy Przepis 5-6. Czyszczenie klas Przepis 5-7. Kopiowanie klas Przepis 5-8. Optymalizowanie kodu przy użyciu semantyki przenoszenia Przepis 5-9. Implementowanie funkcji wirtualnych Rozdział 6. Dziedziczenie Przepis 6-1. Dziedziczenie z klasy Przepis 6-2. Kontrolowanie dostępu do członkowskich zmiennych i metod w klasach potomnych Przepis 6-3. Ukrywanie metod w klasach potomnych Przepis 6-4. Używanie polimorficznych klas bazowych Przepis 6-5. Powstrzymywanie przesłaniania metod Przepis 6-6. Tworzenie interfejsów Przepis 6-7. Dziedziczenie wielokrotne Rozdział 7. Kontenery STL Przepis 7-1. Przechowywanie ustalonej liczby obiektów Przepis 7-2. Przechowywanie rosnącej liczby obiektów Przepis 7-3. Przechowywanie zbioru elementów, które są stale Modyfikowane Przepis 7-4. Przechowywanie posortowanych obiektów w kontenerze umożliwiającym szybkie wyszukiwanie Przepis 7-5. Przechowywanie nieuporządkowanych elementów w kontenerze zapewniającym bardzo szybkie wyszukiwanie Przepis 7-6. Używanie desygnowanej inicjalizacji w C++20 Rozdział 8. Algorytmy STL Przepis 8-1. Używanie iteratora do definiowania sekwencji wewnątrz Kontenera Przepis 8-2. Wywoływanie funkcji dla każdego elementu kontenera Przepis 8-3. Wyszukiwanie maksymalnej i minimalnej wartości w kontenerze Przepis 8-4. Zliczanie wystąpień wartości w sekwencji Przepis 8-5. Wyszukiwanie wartości w sekwencji Przepis 8-6. Sortowanie elementów w sekwencji Przepis 8-7. Wyszukiwanie wartości w zbiorze Rozdział 9. Szablony 275 Przepis 9-1. Tworzenie szablonu funkcji 9-2. Częściowe konkretyzowanie szablonu Przepis 9-3. Tworzenie szablonów klas Przepis 9-4. Tworzenie singletonów Przepis 9-5. Obliczanie wartości podczas kompilacji Przepis 9-6. Koncepty w C++20 Rozdział 10. Pamięć Przepis 10-1. Używanie pamięci statycznej Przepis 10-2. Używanie pamięci stosu Przepis 10-3. Używanie pamięci sterty Przepis 10-4. Używanie automatycznej pamięci współdzielonej Przepis 10-5. Tworzenie obiektów dynamicznych pojedynczego Wystąpienia Przepis 10-6. Tworzenie inteligentnych wskaźników Przepis 10-7. Debugowanie problemów pamięciowych poprzez przeciążanie metod new i delete Przepis 10-8. Obliczanie wpływu zmian kodu na wydajność Przepis 10-9. Poznawanie wpływu wyboru rodzaju pamięci na wydajność Przepis 10-10. Redukowanie pofragmentowania pamięci Rozdział 11.Współbieżność Przepis 11-1. Używanie wątków do wykonywania równoległych zadań Przepis 11-2. Tworzenie zmiennych o zakresie wątku Przepis 11-3. Uzyskiwanie dostępu do współdzielonych obiektów przy użyciu wzajemnego wykluczania Przepis 11-4. Tworzenie wątków oczekujących na zdarzenia Przepis 11-5. Pobieranie wyników z wątku Przepis 11-6. Synchronizowanie kolejkowanych komunikatów pomiędzy wątkami Rozdział 12. Praca z siecią Przepis 12-1. Tworzenie aplikacji Berkeley Sockets w OSX Przepis 12-2. Tworzenie aplikacji Berkeley Sockets w Eclipse na Ubuntu Przepis 12-3. Tworzenie w Visual Studio aplikacji Winsock 2 dla systemu Windows Przepis 12-4. Tworzenie połączenia gniazd pomiędzy dwoma programami Przepis 12-5. Tworzenie protokołu sieciowego dla łączności pomiędzy dwoma programami Rozdział 13.Skryptowanie 493 Przepis 13-1. Uruchamianie poleceń Lua w Visual Studio С++ Przepis 13-2. Tworzenie projektu biblioteki Lua w Eclipse Przepis 13-3. Tworzenie projektu Lua w Xcode Przepis 13-4. Posługiwanie się językiem programowania Lua Przepis 13-5. Calling Lua Functions from С++ Przepis 13-6. Wywoływanie funkcji języka С z poziomu Lua Przepis 13-7. Tworzenie asynchronicznych funkcji Lua Rozdział 14. Programowanie grafiki 3D Przepis 14-1. Wprowadzenie do GLFW Przepis 14-2. Renderowanie trójkąta Przepis 14-3. Tworzenie teksturowanego czworokąta Przepis 14-4. Ładowanie geometrii z pliku Przepis 14-5. Korzystanie z modułów C++20
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 199
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150535 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności