Łańcuch wartości
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(19)
Forma i typ
Artykuły
(12)
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Czakon Wojciech
(1)
Fałek Zbigniew
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jakubiec Izabela
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Krysta Bartosz
(1)
Kuźmierewicz Maciej
(1)
Marzantowicz Łukasz
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Michalski Grzegorz
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Otręba Aleksandra
(1)
Pietrzak Michał
(1)
Pluta-Zaremba Aneta
(1)
Polak Andrzej
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Rafalski Paweł
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Skurpel Dagmara
(1)
Sobieszczyk Tomasz
(1)
Sysko-Romańczuk Sylwia (1970- )
(1)
Szczech-Pietkiewicz Ewelina
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Zieliński Tomasz
(1)
Ziółkiewicz Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Łańcuch wartości
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Czechy
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Raport z badań
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(12)
19 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak wykorzystać łańcuch wartości do efektywnego zarządzania / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2006, nr 11, dodatek: Porady ekspertów s.1-2. - Warszawa : INFOR, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Transformacja cyfrowa - ku nowym biznesom i regułom gry rynkowej (Sylwia Sysko-Romańczuk) Metodyka rozwoju kompetencji naukowych w pięciu krokach - od pomysłu do rozdziału (Sylwia Sysko-Romańczuk) Część I. Fundamenty transformacji cyfrowej - źródła, przejawy i skutki Rozdział 1. Już transformacja czy jeszcze restrukturyzacja? Dylematy definicyjne (Mateusz Rafalik) Rozdział 2. Innowacje technologiczne w polskich przedsiębiorstwach (Dariusz Kozakiewicz) Rozdział 3. Nadrzędność decyzyjna we współpracy ludzi z systemami informatycznymi (Beata Janika) Rozdział 4. Rola startupów w kształtowaniu nowych rynków (Tomasz Bruliński) Część II. Transformacja cyfrowa - zmiana procesów w łańcuchu wartości przedsiębiorstw Rozdział 1. Proces zakupowy - algorytmizacja łańcucha dostaw w branży c-commerce (Paweł Piotrowicz) Rozdział 2. Proces produkcji - wykorzystanie modelu mikrosicci w branży energetycznej (Grzegorz Kluj) Rozdział 3. Proces sprzedaży - metody planowania popytu w branży FMCG (Marcin Hermanowicz) Rozdział 4. Proces obsługi - mapowanie podróży klienta w branży telekomunikacyjnej (Agnieszka Kruszyńska-Fischbach) Transformacja cyfrowa - implikacje badawcze dla nauk o zarządzaniu i jakości (Sylwia Sysko-Romańczuk)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152115 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [229]-236.
ŁAŃCUCH WARTOŚCI WOBEC WYZWAŃ EKOLOGICZNYCH EKOLOGIZACJA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ EKOLOGICZNA WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW Środowiskowe uwarunkowania zrównoważonego rozwoju Ekologia i ekologizacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem Świadomość ekologiczna a ekologiczna odpowiedzialność biznesu Ekologiczne postulaty w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa BUDOWANIE ŁAŃCUCHA WARTOŚCI WOBEC POSTULATÓW EKOLOGICZNYCH Koncepcja łańcucha wartości i jej ewolucja Konfiguracja i rekonfiguracja łańcucha wartości Ekologia jako stymulanta zmian w łańcuchu wartości ZEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Czynniki zewnętrzne a odpowiedzialność ekologiczna przedsiębiorstw Prawne i polityczne uwarunkowania rozwoju gospodarki niskoemisyjnej i ekologicznych działań przedsiębiorstw Presja społeczna na rozwój ekologicznego podejścia przedsiębiorstw Wpływ nowoczesnych technologii na ekologizację działalności przedsiębiorstw WEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Projektowanie i realizacja strategii ekologicznego rozwoju przedsiębiorstwa Kształtowanie kultury organizacyjnej zorientowanej na ekorozwój przedsiębiorstwa Wdrażanie systemów i narzędzi zarządzania wspierających ekologiczną działalność przedsiębiorstwa ŁAŃCUCH WARTOŚCI A EKOLOGICZNE PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH ZEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO TWORZENIA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Znaczenie czynników ekonomicznych dla ekologicznej postawy przedsiębiorstw Wpływ czynników politycznych na ekologizację działalności przedsiębiorstw Regulacje prawne a proekologiczne działania przedsiębiorstw Wykorzystanie nowoczesnych technologii do ekologizacji działalności przedsiębiorstw Kształtowanie ekologicznej postawy przedsiębiorstw przez czynniki socjokulturowe Środowiskowe determinanty proekologicznej postawy przedsiębiorstw WEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO TWORZENIA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Podejście strategiczne przedsiębiorstw do ekologizacji działalności Aspekty ekologiczne w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstw Systemy i narzędzia zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwach EKOLOGICZNE PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW W ŁAŃCUCHU WARTOŚCI Zarządzanie zakupami i dostawcami Projektowanie i rozwój produktów Produkcja Logistyka Działalność marketingowa i sprzedaż Usługi posprzedażowe Zarządzanie zasobami ludzkimi Technologia Infrastruktura i administrowanie EWALUACJA EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA PRZEDSIĘBIORSTW Wpływ ekologicznych praktyk na efekty działalności przedsiębiorstw Ocena ekopraktyk w kontekście łańcucha wartości Wnioski i rekomendacje wspierające rozwój ekologicznego podejścia
Sygnatura czytelni BWZ: XIV E 30
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6437 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 159-172.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza logistyki oraz zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych o profilu menedżerskim, praktyków biznesu, kadry menedżerskiej przedsiębiorstw.
Rozdziali. Przewaga konkurencyjna w głównych nurtach zarządzania strategicznego 1.1.Istota przewagi konkurencyjnej i jej miejsce w systemie konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2.Czynniki i wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa w budowaniu przewagi konkurencyjnej 1.3.Podejście zasobowe w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.4.Podejście pozycyjne w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Rozdział 2. Koncepcja logistyki jako podstawa tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 2.1.Istota i podstawowe wyznaczniki koncepcji logistyki 2.2.Podstawowe fazy rozwoju koncepcji logistyki 2.3.Koncepcja logistyki a logistyczne determinanty zarządzania przedsiębiorstwem 2.4.Koncepcja logistyki a potencjały logistyczne i przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zasoby logistyczne w zarządzaniu strategicznym 3.1.Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zasobów 3.2.Podstawowe założenia i elementy koncepcji zasobowej 3.3.Wiedza jako szczególny rodzaj zasobów 3.4.Istota i znaczenie zasobów logistycznych w zarządzaniu strategicznym 3.5.Zasoby logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 4. Zdolności logistyczne w zarządzaniu strategicznym 4.1.Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zdolności 4.2.Podstawowe założenia i elementy koncepcji dynamicznych zdolności 4.3.Istota i znaczenie zdolności logistycznych w zarządzaniu strategicznym 4.4.Zdolności logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 5. Kompetencje logistyczne w zarządzaniu strategicznym 5.1.Pojęcie i podstawowe wyznaczniki kompetencji 5.2.Kompetencje a pozostałe potencjały strategiczne przedsiębiorstwa 5.3.Przesłanki rozwoju koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.4.Podstawowe założenia i elementy koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.5.Istota i znaczenie kompetencji logistycznych w zarządzaniu strategicznym 5.6.Kompetencje logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 6. Łańcuch wartości 6.1.Istota i podstawowe wyznaczniki łańcucha wartości 6.2.Podstawowe rodzaje użyteczności w łańcuchu wartości 6.3.Hierarchia wartości dla klienta i dla przedsiębiorstwa 6.4.Logistyka w rynkowo zorientowanych koncepcjach tworzenia wartości Rozdział 7. Strategie logistyczne 7.1.Pojęcie i podstawowe poziomy strategii 7.2.Istota strategii logistycznej oraz jej znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 7.3.Podstawowe orientacje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych 7.4.Strategie logistyczne a model biznesu 7.5.Kluczowe kompetencje oraz metakompetencje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych oraz modeli biznesu
Sygnatura czytelni BMW: VI F 174 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 136
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151830 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151829 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6429 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 209-210.
Lokalizacja przedsiębiorstw i struktura gospodarki NUTS2 warszawskiego stołecznego i jego podregionów 1.1.Subiektywne źródła przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw NUTS2 warszawskiego stołecznego 1.3.Struktura gospodarki NUTS2 warszawskiego stołecznego 1.3.1.Struktura zatrudnienia 1.3.2.Struktura wartości dodanej 1.3.3.Struktura przedsiębiorstw 1.4.Lokalizacje przedsiębiorstw i ich skupiska w NUTS2 warszawskim stołecznym 1.4.1.Wybrane wskaźniki koncentracji przedsiębiorstw według gmin 1.4.2.Koncentracja przedsiębiorstw w podregionach według miejscowości 1.5.Lokalizacja przedsiębiorstw mazowieckich według wybranych branż i gmin 1.6.Wiodące przedsiębiorstwa w podregionach NUTS2 warszawskiego stołecznego 1.6.1.NUTS3 Miasto Warszawa 1.6.2.NUTS3 warszawski zachodni 1.6.3.NUTS3 warszawski wschodni 1.7.Znaczenie inwestorów zagranicznych Lokalizacja przedsiębiorstw i struktura gospodarki NUTS2 mazowieckiego regionalnego i jego podregionów 2.1.Źródła przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw NUTS2 mazowieckiego regionalnego 2.2.Struktura gospodarki NUTS2 mazowieckiego regionalnego 2.3.1.Struktura zatrudnienia 2.3.2.Struktura wartości dodanej 2.3.3.Struktura przedsiębiorstw 2.4.Lokalizacje przedsiębiorstw i ich skupiska w NUTS2 mazowieckim regionalnym 2.4.1.Wybrane wskaźniki koncentracji przedsiębiorstw według gmin (dane bazy REGON) 2.4.2.Koncentracja przedsiębiorstw w podregionach według miejscowości 2.5.Lokalizacja przedsiębiorstw mazowieckich według wybranych branż i gmin 2.6.Wiodące przedsiębiorstwa w podregionach NUTS2 mazowieckiego regionalnego 2.6.1.NUTS3 ciechanowski 2.6.2.NUTS3 ostrołęcki 2.6.3.NUTS3 radomski 2.6.4.NUTS3 płocki 2.6.5.NUTS3 siedlecki 2.6.6.NUTS3 żyrardowski 2.7.Znaczenie inwestorów zagranicznych Przedsiębiorstwa województwa mazowieckiego w łańcuchach wartości 3.1.Powiązania międzynarodowe województwa mazowieckiego do przodu i wstecz łańcucha wartości 3.2.1.Powiązania do przodu łańcucha wartości 3.2.2.Powiązania wstecz łańcucha wartości 3.3.Powiązania międzynarodowe regionów i podregionów województwa mazowieckiego do przodu i wstecz łańcucha wartości 3.3.1.Powiązania do przodu i wstecz łańcucha wartości według podregionów 3.3.2.Powiązania do przodu i wstecz łańcucha wartości według sekcji PKO 3.3.3.Kluczowe lokalizacje klientów i dostawców przedsiębiorstw według podregionów 3.4.Powiązania międzywojewódzkie województwa mazowieckiego, jego regionów i podregionów do przodu i wstecz łańcucha wartości 3.4.1.Powiązania międzywojewódzkie województwa mazowieckiego 3.4.1.1.Powiązania do przodu łańcucha wartości 3.4.1.2.Powiązania wstecz łańcucha wartości 3.4.2.Powiązania międzywojewódzkie regionów i podregionów 3.4.3.Kluczowe lokalizacje klientów i dostawców przedsiębiorstw według podregionów 3.5.Powiązania wewnątrzwojewódzkie do przodu łańcucha wartości 3.5.1.Powiązania do przodu łańcucha wartości z OMW i z powiatami województwa spoza tego obszaru 3.5.2.Powiązania do przodu łańcucha wartości z OMW lub jego częściami 3.5.3.Powiązania do przodu łańcucha wartości z podregionami NUTS2 mazowieckiego regionalnego 3.6.Powiązania wewnątrzwojewódzkie wstecz łańcucha wartości 3.6.1.Powiązania wstecz łańcucha wartości z OMW i z powiatami województwa spoza tego obszaru 3.6.2.Powiązania wstecz łańcucha wartości z OMW lub jego częściami 3.6.3.Powiązania wstecz łańcucha wartości z poszczególnymi podregionami NUT52 mazowieckiego regionalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153605 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-221.
Dla pracowników naukowych i dydaktycznych, a także praktyków-menedżerów oraz konsultantów.
1. Koncepcyjno-relacyjne problemy wartości w zarządzaniu organizacjami 1.1. Wartość przedsiębiorstwa w aspekcie relacji kapitałowych 1.2. Zarządzanie wartością przedsiębiorstw 2. Zagadnienia łańcuchów wartości w zarządzaniu organizacjami 2.1. Przesłanki kreowania łańcuchów wartości i ich identyfikacja 2.2. Integracyjno-funkcjonalne uwarunkowania zarządzania łańcuchami wartości 3. Innowacyjność w zarządzaniu przedsiębiorstwami i łańcuchami wartości 3.1. Koncepcje innowacyjności w wyzwaniach decyzyjnych przedsiębiorstw 3.2. Uwarunkowania i klasyfikacja innowacji w zarządzaniu 3.3. Innowacje wartości a łańcuchy wartości 4. Problematyka zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach i łańcuchach wartości 4.1. Kryzysogenne determinanty w działalności przedsiębiorstw i łańcuchów wartości 4.2. Istota i uwarunkowania procesów zarządzania kryzysowego w organizacjach 4.3. Planowanie i koncepcje strategiczne zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach i łańcuchach wartości 5. Zarządzanie łańcuchami wartości w kontekście innowacji i kryzysów — analiza empiryczna 5.1. Metodyka postępowania badawczego 5.2. Wyniki badań empirycznych w zarządzaniu łańcuchami wartości 5.3. Synteza wyników badań: weryfikacja hipotez, rekomendacje dla praktyki gospodarczej i kierunki dalszych badań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 104 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150292 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach 137-152.
Dla studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.
Koncepcja wartości dla klienta 1.1. Wartość dla klienta w naukach społecznych i ekonomicznych 1.1.1. Geneza, istota i kategorie pojęcia wartości 1.1.2. Wartość dla klienta w naukach ekonomicznych 1.2. Strategie i obszary tworzenia wartości dla klienta w działalności handlowej 1.3. Atrybuty wartości dla klienta wynikające z działalności handlowej 1.4. Zarządzanie wartością dla klienta Rozwój i strategie handlu elektronicznego 2.1. Czynniki rozwoju oraz stan aktualny handlu elektronicznego na rynku B2C w Polsce i na świecie 2.1.1. Geneza i determinanty rozwoju e-handlu 2.1.2. Ekspansja polskiego handlu internetowego 2.2. E-konsument i jego oczekiwania względem transakcji w handlu elektronicznym 2.2.1. Charakterystyka pokoleń klientów i ich preferencje zakupowe 2.2.2. E-klient i jego postawa wobec handlu elektronicznego 2.3. Nowe modele biznesu elektronicznego w świetle koncepcji wartości dla klienta 2.3.1. Modele biznesowe w handlu elektronicznym 2.3.2. M-commerce i f-commerce – nowe modele dostarczenia wartości dla klienta 2.3.3. Omnichannel – wyzwanie współczesnego rynku e-commerce Logistyczny łańcuch tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.1. Koncepcja tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.2. Logistyczny łańcuch wartości 3.2.1. Logistyka handlu elektronicznego 3.2.2. Pojęcie i istota łańcucha dostaw i sieci dostaw 3.2.3. Łańcuchy wartości 3.2.4. Znaczenie logistyki w łańcuchu wartości w handlu elektronicznym 3.2.5. Współpraca w ramach łańcucha dostaw jako determinanta tworzenia wartości 3.3. Logistyczne bariery funkcjonowania e-handlu w kontekście tworzenia wartości Wartość dla klienta w handlu elektronicznym w ocenie klientów i obsługi sklepów internetowych 4.1. Przebieg badań i charakterystyka prób badawczych 4.2. Oczekiwana i dostarczana wartość dla klienta w handlu elektronicznym 4.2.1. Obraz polskiego rynku e-commerce 4.2.2. Logistyczne aspekty zakupów w Internecie w kontekście tworzenia wartości dla klienta 4.3. Wnioski i rekomendacje dla podmiotów gospodarczych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 255 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148977 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148976 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6108 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Architektura zarządzania procesami i projektami / Agnieszka Anna Szpitter. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 261 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 231-244.
Teoretyczno-metodyczne aspekty zarządzania procesami i projektami 21 1.1. Rozwój i wpływ technologii na architekturę korporacyjną 22 1.2. Istota i standardy zarządzania procesami 37 1.3. Przegląd metod zarządzania ukierunkowanych na usprawnianie procesów 49 1.4. Bariery we wdrażaniu zarządzania procesami 57 1.5. Istota i metodyki zarządzania projektami 63 1.6. Zarządzanie projektami i procesami jako przejaw ambidexterity 74 Hybrydowa metodyka zarządzania procesami i projektami w przedsiębiorstwie 81 2.1. Epistemologia badań nad opracowaniem Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 82 2.2. Ramowy model Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 95 2.3. Strukturalizacja Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 104 2.3.1. Poziom I - Konceptualny: założenia metodyki 107 2.3.2. Poziom II - Operacyjny: role, narzędzia i techniki 116 2.3.3. Poziom III - Implementacyjny: proces oceny i wdrażanie artefaktów według metody Agile AKIR 125 2.4. Prezentacja syntetycznych wniosków z testowania Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 140 2.4.1. Moduł Architektury Procesów i Projektów (APP): metoda BPM, LM, 6S 140 2.4.2. Moduł Zarządzanie Wynikami i Korzyściami (PBM): metoda BSC 147 2.4.3. Moduł Change Management (ChM): metoda Agile AKIR 154 2.4.4. Moduł Architektura IT (AIT): systemy dziedzinowe i integracja systemów 157 Implementacja Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR - wyniki badań empirycznych 163 3.1. Doskonalenie procesów biznesowych - analiza case study w przedsiębiorstwie produkcyjnym 166 3.2. Zarządzanie Programami w Project Management Office na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego 184 3.3. Activity Based Working jako podejście do organizacji pracy - wyniki badań 196 3.3.1. Activity Based Working w kształtowaniu zmian organizacji pracy 200 3.3.2. Organizacja pracy w przedsiębiorstwie a wzorce zachowań pracowników - wyniki badań 206 Załącznik 1. Architektura zarządzania procesami i projektami - © Hybrid Methods of Agile AKIR 249 Załącznik 2. Mapa Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR o nazwie własnej © Hybrid Methods of Agile
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 412 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150116 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150115 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6246 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności