Ocicka Barbara
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Ocicka Barbara
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Zakupy
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Koszty zakupu
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Menedżerowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Redukcja kosztów
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ryzyko
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Wybór dostawcy
(1)
Zarządzanie zakupami
(1)
Zarządzanie łańcuchem dostaw
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [229]-236.
ŁAŃCUCH WARTOŚCI WOBEC WYZWAŃ EKOLOGICZNYCH EKOLOGIZACJA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ EKOLOGICZNA WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW Środowiskowe uwarunkowania zrównoważonego rozwoju Ekologia i ekologizacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem Świadomość ekologiczna a ekologiczna odpowiedzialność biznesu Ekologiczne postulaty w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa BUDOWANIE ŁAŃCUCHA WARTOŚCI WOBEC POSTULATÓW EKOLOGICZNYCH Koncepcja łańcucha wartości i jej ewolucja Konfiguracja i rekonfiguracja łańcucha wartości Ekologia jako stymulanta zmian w łańcuchu wartości ZEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Czynniki zewnętrzne a odpowiedzialność ekologiczna przedsiębiorstw Prawne i polityczne uwarunkowania rozwoju gospodarki niskoemisyjnej i ekologicznych działań przedsiębiorstw Presja społeczna na rozwój ekologicznego podejścia przedsiębiorstw Wpływ nowoczesnych technologii na ekologizację działalności przedsiębiorstw WEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Projektowanie i realizacja strategii ekologicznego rozwoju przedsiębiorstwa Kształtowanie kultury organizacyjnej zorientowanej na ekorozwój przedsiębiorstwa Wdrażanie systemów i narzędzi zarządzania wspierających ekologiczną działalność przedsiębiorstwa ŁAŃCUCH WARTOŚCI A EKOLOGICZNE PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH ZEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO TWORZENIA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Znaczenie czynników ekonomicznych dla ekologicznej postawy przedsiębiorstw Wpływ czynników politycznych na ekologizację działalności przedsiębiorstw Regulacje prawne a proekologiczne działania przedsiębiorstw Wykorzystanie nowoczesnych technologii do ekologizacji działalności przedsiębiorstw Kształtowanie ekologicznej postawy przedsiębiorstw przez czynniki socjokulturowe Środowiskowe determinanty proekologicznej postawy przedsiębiorstw WEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO TWORZENIA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Podejście strategiczne przedsiębiorstw do ekologizacji działalności Aspekty ekologiczne w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstw Systemy i narzędzia zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwach EKOLOGICZNE PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW W ŁAŃCUCHU WARTOŚCI Zarządzanie zakupami i dostawcami Projektowanie i rozwój produktów Produkcja Logistyka Działalność marketingowa i sprzedaż Usługi posprzedażowe Zarządzanie zasobami ludzkimi Technologia Infrastruktura i administrowanie EWALUACJA EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA PRZEDSIĘBIORSTW Wpływ ekologicznych praktyk na efekty działalności przedsiębiorstw Ocena ekopraktyk w kontekście łańcucha wartości Wnioski i rekomendacje wspierające rozwój ekologicznego podejścia
Sygnatura czytelni BWZ: XIV E 30
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6437 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw / Barbara Ocicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 274, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [251]-266.
Rozdział 1. Zarządzanie zakupami w przedsiębiorstwie 1.1.Geneza współczesnego zarządzania zakupami 1.2.Zarządzanie zakupami w świetle teorii nauk ekonomicznych 1.3.Zakupy i proces zakupowy 1.4.Wpływ zakupów na realizację celów przedsiębiorstwa Rozdział 2. Ewolucja zakupów w świetle modeli dojrzałości 2.1.Geneza i ogólna charakterystyka modeli dojrzałości 2.2.Modele dojrzałości zakupów 2.3.Poziomy integracji zakupów 2.3.1.Strategiczna integracja zakupów 2.3.2.Integracja zakupów w przedsiębiorstwie 2.3.3.Integracja zakupów w łańcuchu dostaw 2.4.Miejsce zakupów w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw 2.5.Pomiar efektów i mierniki w zarządzaniu zakupami 2.6.Technologie w zarządzaniu zakupami 2.7.Koncepcja autorskiego modelu dojrzałości funkcji zakupów Rozdział 3. Rozwój strategii zakupowych 3.1.Istota i rola strategii zakupowych 3.2.Etapy tworzenia i poziomy strategii zakupowych 6 Spis treści 3.3.Strategie zarządzania kategoriami zakupowymi 3.3.1.Segmentacja kategorii zakupowych w macierzach portfelowych 3.3.2.Dźwignie zakupowe w zarządzaniu kategorią 3.4.Strategie zarządzania dostawcami 3.4.1.Układ sił w relacjach z dostawcami 3.4.2.Zarządzanie relacjami między nabywcą a dostawcą Rozdział 4. Dojrzałość funkcji zakupowej w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle wyników badań 4.1.Strategiczne podejście do zarządzania zakupami w badanych przedsiębiorstwach 4.2.Rozwój strategicznego podejścia w badanych przedsiębiorstwach 4.3.Miejsce funkcji zakupowej w strukturze organizacyjnej badanych firm 4.5.Integracja wewnętrzna zakupów w badanych przedsiębiorstwach 4.6.Integracja zakupów w łańcuchach dostaw badanych firm 4.7.Pomiar efektów i mierniki w zarządzaniu zakupami badanych firm 4.8.Wykorzystanie technologii wspomagających zarządzanie zakupami w badanych przedsiębiorstwach 4.9.Ocena dojrzałości funkcji zakupowej w badanych przedsiębiorstwach Załącznik 1. Kwestionariusz pogłębionego wywiadu indywidualnego służący do diagnozy i analizy dojrzałości funkcji zakupowej w przedsiębiorstwie w badaniach jakościowych pt: „Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw"
Sygnatura czytelni BMW: VI F 157 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148000 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147999 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 242-[253].
Dla studentów uczelni politechnicznych oraz uniwersyteckich, studiujących m. in. na kierunkach logistyka, zarządzanie łańcuchami dostaw, nowoczesne technologie w logistyce, informatyka, e-binzes, e-commerce.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 68 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143574, 143573 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143572 N (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja monografii „Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku” jest jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Łańcuchem Dostaw – SKN SCM, działające przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zostało ono utworzone w 2013 roku. Zrzesza studentów, których ambitne inicjatywy i projekty udowadniają, jak inspirującym i interesującym zagadnieniem jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Żądni wiedzy i chcący poszerzać własne horyzonty Członkowie SKN SCM systematycznie od trzech lat organizują ogólnopolską konferencję naukową, w której uczestniczą zarówno przedstawiciele świata akademickiego, jak i praktyki gospodarczej. Wydarzenie stwarza możliwość prezentacji wyników badań i analiz prowadzonych przez młodych naukowców, w szczególności doktorantów i studentów. Stanowi także wyjątkowe forum wymiany ich wiedzy i doświadczeń z menedżerami logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Niniejsza publikacja stanowi zbiór artykułów zgłoszonych na III edycję konferencji, które udowodniły, jak ważnym i pasjonującym tematem są innowacje w łańcuchach dostaw. Monografia może stanowić inspirację dla kolejnych pokoleń Członków SKN SCM i innych organizacji akademickich w myśl mantry życiowej wielkiego wizjonera i innowatora Steva Jobsa stay hungry, stay foolish, którą podzielił się z Absolwentami Uniwersytetu Stanford w 2005 roku. Słowa te, dla wielu młodych ludzi na całym świecie, stanowią inspirację do działania, rozwoju, chęci poznawania nowych rzeczy. Dziękujemy wszystkim, którzy prezentując taką postawę, przyczynili się do sukcesu konferencji w 2016 roku, a w szczególności Autorom za przygotowanie artykułów. Realizacja projektów służących rozwijaniu pasji społeczności młodych logistyków stanowi ogromny zaszczyt dla Członków Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Łańcuchem Dostaw, zgodnie z jego misją każdy z nas jest ogniwem, wartość tworzymy razem!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności