Zarządzanie zakupami
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Kardasz Hubert
(2)
Hyra Monika
(1)
Leszczyński Jakub
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie zakupami
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(709)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(492)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw / Barbara Ocicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 274, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [251]-266.
Rozdział 1. Zarządzanie zakupami w przedsiębiorstwie 1.1.Geneza współczesnego zarządzania zakupami 1.2.Zarządzanie zakupami w świetle teorii nauk ekonomicznych 1.3.Zakupy i proces zakupowy 1.4.Wpływ zakupów na realizację celów przedsiębiorstwa Rozdział 2. Ewolucja zakupów w świetle modeli dojrzałości 2.1.Geneza i ogólna charakterystyka modeli dojrzałości 2.2.Modele dojrzałości zakupów 2.3.Poziomy integracji zakupów 2.3.1.Strategiczna integracja zakupów 2.3.2.Integracja zakupów w przedsiębiorstwie 2.3.3.Integracja zakupów w łańcuchu dostaw 2.4.Miejsce zakupów w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw 2.5.Pomiar efektów i mierniki w zarządzaniu zakupami 2.6.Technologie w zarządzaniu zakupami 2.7.Koncepcja autorskiego modelu dojrzałości funkcji zakupów Rozdział 3. Rozwój strategii zakupowych 3.1.Istota i rola strategii zakupowych 3.2.Etapy tworzenia i poziomy strategii zakupowych 6 Spis treści 3.3.Strategie zarządzania kategoriami zakupowymi 3.3.1.Segmentacja kategorii zakupowych w macierzach portfelowych 3.3.2.Dźwignie zakupowe w zarządzaniu kategorią 3.4.Strategie zarządzania dostawcami 3.4.1.Układ sił w relacjach z dostawcami 3.4.2.Zarządzanie relacjami między nabywcą a dostawcą Rozdział 4. Dojrzałość funkcji zakupowej w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle wyników badań 4.1.Strategiczne podejście do zarządzania zakupami w badanych przedsiębiorstwach 4.2.Rozwój strategicznego podejścia w badanych przedsiębiorstwach 4.3.Miejsce funkcji zakupowej w strukturze organizacyjnej badanych firm 4.5.Integracja wewnętrzna zakupów w badanych przedsiębiorstwach 4.6.Integracja zakupów w łańcuchach dostaw badanych firm 4.7.Pomiar efektów i mierniki w zarządzaniu zakupami badanych firm 4.8.Wykorzystanie technologii wspomagających zarządzanie zakupami w badanych przedsiębiorstwach 4.9.Ocena dojrzałości funkcji zakupowej w badanych przedsiębiorstwach Załącznik 1. Kwestionariusz pogłębionego wywiadu indywidualnego służący do diagnozy i analizy dojrzałości funkcji zakupowej w przedsiębiorstwie w badaniach jakościowych pt: „Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw"
Sygnatura czytelni BMW: VI F 157 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148000 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147999 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności