Przedsiębiorstwo turystyczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(69)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje naukowe
(5)
Artykuły
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(43)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(46)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(8)
Biblioteka WWFiF
(48)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Gołembski Grzegorz
(4)
Rapacz Andrzej
(3)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(3)
Bednarczyk Małgorzata
(2)
Biczysko Władysław
(2)
Jarosz Antoni (1938- )
(2)
Klisiński Janusz (1950- )
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Milian Lech (1932- )
(2)
Alejziak Bożena
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartusiak Irena
(1)
Bazan-Bulanda Anna
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Belniak Anna
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Bober Piotr
(1)
Bobola Agnieszka
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Butkowski Leszek
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Ciesielski Boduen-Wojciech
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Griffin Tony
(1)
Grzegorzewska-Mischka Ewa
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hajduk-Popławska Krystyna
(1)
Harris Rob
(1)
Hunter Colin
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karczewski Leszek
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Konferencja Naukowo-Techniczna "Produkcja i zarządzanie w hutnictwie" (11 ; 2003 ; Ustroń-Jaroszowiec)
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kretek Henryk A
(1)
Kuciński Jerzy
(1)
Kwiecińska Aleksandra
(1)
Lipska Anna
(1)
Marczułajtis-Walczak Jagna
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Mazurkiewocz-Pizło Anna
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Ostrowska Dorota (ekonomia)
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pender Lesley
(1)
Piskozub Piotr
(1)
Raciborski Jerzy
(1)
Rapacz Andrzej (1951- )
(1)
Rzeczycka Anna
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Sawicka Beata (hotelarstwo)
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Seminarium "Rola i zadania państwa w gospodarce turystycznej" (1993 ; Trzemieśnia)
(1)
Sharpley Richard
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Szybisty Sebastian
(1)
Szymańska Elżbieta (turystyka)
(1)
Telus Jan
(1)
Tokarz Anna
(1)
Tramer A
(1)
Trzciński Zenon
(1)
Walkowiak Jerzy
(1)
Williams Peter
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Zaborowski Jerzy
(1)
Ściborek Zbigniew
(1)
Śliwa Jan (1928- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(69)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Podręczniki akademickie
(7)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(3)
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
69 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [345]-348. Netogr. s. 349-352.
Dla administracji przedsiębiorstwa turystycznego i hotelarskiego oraz studentów i słuchaczy kształcących się w szkołach o profilu turystycznym, specjalizujących się w zakresie obsługi ruchu turystycznego i hotalarstwa.
Sygnatura czytelni BWF: XII E 87
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6983 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994. - 203, [1] s. : il. ; 21 cm.
Na s. red. błędny ISBN 83-0183-01-11295-6.
Bibliogr. s. 202-[204].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 84586
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, [dodr. 5]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 201-[203].
Sygnatura czytelni BWF: XII E 5
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102348 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1543 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, [dodr. 7]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 201-[203].
Sygnatura czytelni BWF: XII E 8
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103978, 105968 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1097 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1689 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, [dodr. 8]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 202, [1] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 201-[203].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108703, 108702 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 227-235. Netogr. s. 235.
Dla studentów menedżerskich profilów studiów turystycznych, przedsiębiorstw oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systymach zarządzania turystyką na poziomie regionu.
Sygnatura czytelni BWF: XII E 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7430 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-173.
Dla studentów menedżerskich studiów magisterskich prowadzonych przez Katedrę Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Budowa potencjału konkurencyjności turystyki w regionach Orientacja konkurencyjna w zarządzaniu turystyką 13 Marka w turystyce 35 Uwarunkowania konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach Syntetyczny obraz rynku turystycznego w Polsce 57 Czynniki konkurencyjności biznesu turystycznego w regionach - podstawy metodyczne badań 65 Profile konkurencyjności MSPT w Polsce 75 3.1. Wprowadzenie teoretyczne 75 3.2. Omówienie wyników badań 75 Jakość kapitału ludzkiego w regionach 81 4.1. Wprowadzenie teoretyczne 81 4.2. Omówienie wyników badań 84 Instytucjonalne wsparcie finansowe przedsiębiorstw turystycznych 91 5.1. Wprowadzenie teoretyczne 91 5.2. Omówienie wyników badań 93 Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach turystycznych 103 6.1. Wprowadzenie teoretyczne 103 6.2. Omówienie wyników badań 105 Innowacyjność przedsiębiorstw turystycznych 113 7.1. Wprowadzenie teoretyczne 113 7.2. Omówienie wyników badań 115 Kierunki wykorzystania technologii informacyjnej w przedsiębiorstwach turystycznych 125 8.1. Technologie informacyjne jako kluczowy czynnik budowy konkurencyjności w sektorze turystycznym 125 8.2. Dźwignie konkurencyjności związane z wykorzystaniem technologii informacyjnych - analiza wyników badań 131
Sygnatura czytelni BWF: XII E 83
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131184 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6637 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 71828 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FS 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki, Skrypty WSHiG [Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii] Poznań)
Bibliogr. s. [265]-268. Wykaz aktów prawnych s. 268-269. Netogr. s. 269-270.
Dla studentów kierunków: hotelarstwo, gastronomia, turystyka i rekreacja oraz praktyków rozpatrywanej branży
Sygnatura czytelni BWF: XII J 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134363, 124437 N, 134362, 134361, 134360 (5 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5924 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [325]-331. Wykaz aktów prawnych s. 331-333. Netogr. s. 334. Indeks.
Dla studentów turystyki i rekreacji oraz do osób pracujących w branży turystycznej.
Sygnatura czytelni BWF: XII E 76
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128875 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6373 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 253-268.
Touroperator jako podmiot sektora turystyki Charakterystyka i struktura sektora turystyki Istota i zasady funkcjonowania touroperatora na rynku krajowym i zagranicznym Geneza, istota i rodzaje ryzyka w sektorze turystyki . Stratyfikacja ryzyka w sektorze turystyki . Czynniki determinujące ryzyko sektora turystyki Metody zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie touroperatora 3.1. Koncepcje zarządzania ryzykiem . Proces zarządzania ryzykiem w działalności touroperatora Determinanty efektywnego gospodarowania przedsiębiorstw touroperatora Dobór badanej próby i metody badań Analiza efektywności gospodarowania badanych przedsiębiorstw touroperatorów Identyfikacja i analiza wybranych przypadków upadłości przedsiębiorstw touroperatorów Czynniki rozwoju gospodarczego i zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie touroperatora Ryzyko specyficzne w działalności touroperatora Zewnętrzne i wewnętrzne czynniki rozwoju gospodarczego przedsiębiorstwa touroperatora
Sygnatura czytelni BWF: XII E 108
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147709 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8298 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu, ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Bibliogr. s. 333-339.
Sygnatura czytelni BWF: XII E 51
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5160 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [455]-472.
TEORETYCZNE PODSTAWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU (IMB) W EKONOMII 1.1.Systematyzacja podstawowych terminów w zakresie stanowiącym przedmiot badań 1.1.1.Innowacja jako przedmiot badań naukowych 1.1.2.Kognitywny wymiar modeli biznesu 1.1.3.Innowacyjne modele biznesu w płaszczyźnie teoretycznej 1.2.Rodzaje innowacyjnych modeli biznesu 1.3.Czynniki determinujące modele biznesowe oparte na innowacjach - ujęcie holistyczne 1.4.Proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesu CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI - UJĘCIE SZCZEGÓŁOWE 2.1. Usługa i jej wymiary w konfigurowaniu innowacyjnych koncepcji biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 2.2.Specyfika turystyki i przedsiębiorstw turystycznych jako podstawowy wyznacznik innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 2.3.Systematyzacja czynników determinujących innowacyjne modele biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 2.4.Zewnętrzne czynniki konfigurowania innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 2.5.Wewnętrzne czynniki tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach w przedsiębiorstwach turystycznych METODYKA BADANIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI 3.1.Deskrypcja przeprowadzonego badania 3.1.1.Kontekst i metodyka badania przedsiębiorstw turystycznych w zakresie tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach 3.1.2.Dobór próby badawczej 3.1.3.Charakterystyka badanej zbiorowości 3.2.Analiza zachowań przedsiębiorstw turystycznych w zakresie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu przez pryzmat podstawowych cech konstytuujących badaną zbiorowość 3.3.Zakres pojmowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach 3.3.1.Pojęcie innowacyjnych modeli biznesu w opinii respondentów 3.3.2.Architektura modeli biznesu opartych na innowacjach 3.3.3.Forma innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 3.4.Przyczyny niekonstruowania innowacyjnych modeli biznesu w podzbiorowości przedsiębiorstw turystycznych biernych 3.5.Zamierzenia ankietowanych przedsiębiorców w zakresie skonstruowania lub zredefiniowania innowacyjnych modeli biznesu w przyszłości 3.6.Miejsce innowacji w modelach biznesu w badanych przedsiębiorstwach 3.7 Korzyści z tytułu wdrażania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych ANALIZA ZEWNĘTRZNYCH CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 4.1. Zakres badań nad czynnikami kształtowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 4.2.Determinanty o charakterze makroekonomicznym i ich znaczenie w procesie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 4.3.Rola zewnętrznych determinant formalnoprawnych i instytucjonalnych w konfigurowaniu innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 4.4. Otoczenie społeczno4culturowe i demograficzne jako źródło formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych turystyki ANALIZA WEWNĘTRZNYCH DETERMINANT FORMOWNIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Czynniki ekonomiczno-finansowe i ich rola w procesie konstrukcyjno-wdrożeniowym innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 5.2. Organizacyjno-zarządczy wymiar kształtowania modeli biznesu opartych na innowacjach w podmiotach gospodarczych turystyki 5.3. Bariery socjokulturowe formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 5.4. Psvchologiczno-intelektualna płaszczyzna determinowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych KONCEPCJA BUDOWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH 6.1.Schemat działania w konstruowaniu modeli biznesu opartych na innowacjach w badanych przedsiębiorstwach 6.2.Podejścia w formułowaniu innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 6.2.1.Model zdynamizowany 6.2.2.Model umiarkowany 6.2.3.Model zachowawczy 6.2.4.Analiza komparatywna zaproponowanych koncepcji innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 6.3.Koncepcja budowy innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki przez pryzmat czynników zewnętrznych 6.4.Idea formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach przez pryzmat czynników wewnętrznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146520 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 125-[128].
Sygnatura czytelni BWF: XII J 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111278 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3215 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 109-110.
Sygnatura czytelni BWF: XII E 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99490, 99491 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 990 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107302 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117656 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2873 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku / Szkoła Główna Handlowa, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
Bibliogr. przy częściach.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 90 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 60
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 62
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122242 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122275 WZ (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności