Bednarczyk Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Artykuły
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(5)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bednarczyk Małgorzata
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie
(2)
BIURA TURYSTYCZNE
(1)
Banki
(1)
Cieplice
(1)
Ekonomia
(1)
Innowacje
(1)
Komisja Europejska
(1)
Marketing sportowy
(1)
Poland-Hungary Assistance to Restructuring of their Economies (program)
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polskie Konsorcjum ds. Rozwoju Regionalnego
(1)
Przedsiębiorstwa wirtualne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Sport
(1)
Uzdrowiska
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Istota e-przedsiębiorczości w praktyce działań biznesowych i społecznych Zakres przedsiębiorczości w praktyce zarządzania E-przedsiębiorczość indywidualna i korporacyjna E-przedsiębiorczość społeczna Rynek tradycyjny a rynek przestrzeni cyfrowej Tradycyjne ujęcie rynku Istota rynku przestrzeni cyfrowej Nasycenie technologią i usieciowienie Deintermediacja i reintermediacja Cyfryzacja i multiplikacja kanałów dystrybucji Podejście platformowe jako model organizacji rynku Prosumpcja i mass customization Delokalizacja Intensyfikacja konkurencji „Długi ogon” rynków niszowych Przesunięcia w sieciach wartości Postępująca automatyzacja Wiedza jako podstawa tworzenia wartości Czas rzeczywisty Nowe zagrożenia Podsumowanie - koniec rynku tradycyjnego Rynek nowych mediów Nowe media Użytkownicy nowych mediów 100 największych spółek świata Rynek przeglądarek Rynek wyszukiwarek Rynek portali społecznościowych Rynek smartfonów Rynek systemów operacyjnych Modele e-biznesu Definiowanie modeli biznesu i modeli e-biznesu Główne składowe modeli biznesu i ich relacje Specyfika kreowania modeli e-biznesu Relacje dostawca-użytkownik w modelach e-biznesu Monetyzacja wartości w modelach e-biznesu Klasyfikacja modeli e-biznesu Nowe kierunki rozwoju modeli e-biznesu Działalność marketingowa w przestrzeni cyfrowej Miejsce e-marketingu w strategii marketingowej Content marketing jako narzędzie e-marketingu Geneza i rozwój content marketingu Miejsce content marketingu w działalności przedsiębiorstwa Szczególna rola odbiorcy treści Narzędzia content marketingu Kanały dystrybucji treści Mierzenie skuteczności Zalety i wyzwania marketingu treści Media społecznościowe Geneza i rozwój mediów społecznościowych Miejsce mediów społecznościowych w działalności przedsiębiorstwa Typy serwisów społecznościowych Zalety i wyzwania mediów społecznościowych Warunki skuteczności instrumentów e-marketingu Modele pomiaru efektów komunikacji marketingowej Warunki pomiaru skuteczności Narzędzia pomiaru e-marketingu Problemy i wyzwania związane z pomiarem e-marketingu Planowanie finansowe w e-przedsiębiorstwie Od pomysłów do sukcesu finansowego przedsiębiorstwa Papierowe zyski i faktyczne przepływy pieniężne Zasady sporządzania i układ planów finansowych Planowanie przychodów Planowanie kosztów Planowanie wyniku finansowego Planowanie inwestycji i źródeł finansowania . Planowanie przepływów pieniężnych Ocena spodziewanej efektywności finansowej Podatki w e-działalności gospodarczej Cena brutto i netto - podatek VAT Dochód brutto i netto - podatek dochodowy w e-działalności gospodarczej Podatek dochodowy od osób prawnych - CIT Podatek dochodowy od osób fizycznych - PIT Opodatkowanie podatkiem PIT na zasadach ogólnych Podatek liniowy Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych Karta podatkowa Stosunek pracy w e-przedsiębiorstwie Elastyczność rynku pracy Elastyczne formy zatrudnienia pracowniczego . Parki technologiczne i inne centra innowacji Kontekst Sens koncentracji Park jako infrastruktura Park jako metoda pracy Park jako wspólnota Park jako hub Crowdsourcing jako narzędzie wsparcia e-przedsiębiorczości Istota crowdsourcingu Rodzaje crowdsourcingu Crowdfunding w działalności rozwojowej firm Bezpieczeństwo przedsiębiorstw w przestrzeni cyfrowej Szanse i zagrożenia związane z prowadzeniem działalności w sieci Największe wyzwania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa Charakterystyka wybranych zagrożeń Phishing Złośliwe oprogramowanie Cyberataki na organizacje Cyberzagrożenia w kontekście wybranych nowych technologii Zagrożenia związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych Zagrożenia związane z wykorzystaniem technologii mobilnych Analiza ryzyka Inwentaryzacja i klasyfikacja aktywów Określenie zagrożeń Rozpoznanie podatności Szacowanie poziomu ryzyka Postępowanie z ryzykiem Zarządzanie bezpieczeństwem Podstawowe założenia zarządzania bezpieczeństwem Strategia bezpieczeństwa Modele zarządzania bezpieczeństwem Zarządzanie bezpieczeństwem przy użyciu wybranego modelu
Sygnatura czytelni BMW: VI C 112 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148442 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6061 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 227-235. Netogr. s. 235.
Dla studentów menedżerskich profilów studiów turystycznych, przedsiębiorstw oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systymach zarządzania turystyką na poziomie regionu.
Sygnatura czytelni BWF: XII E 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7430 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2986 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 64599, S 64598 L, S 64600 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Dla studentów, przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych i społecznych.
Robert Korzeniowski o profesjonalizacji współczesnego sportu i przedsiębiorczości - Robert Korzeniowski 11 Co to jest przedsiębiorczość? - Małgorzata Bednarczyk 19 1.1. Pojęcie przedsiębiorczości 19 1.2. Proces przedsiębiorczości 23 1.3. Typy przedsiębiorczości 26 Przedsiębiorczość organizacyjna 33 2.1. Przedsiębiorcza orientacja firmy - organizacyjne uczenie się - Jarema Batorski 33 2.2. Przedsiębiorczość jako proces zarządzania wiedzą - Jarema Batorski, Joanna Skrzypczak 36 E-przedsiębiorczość 43 3.1. Formalno-prawne uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego w sieci - Sebastian Kopera 43 3.2. Jak założyć e-biuro podróży? - Sebastian Kopera, Jacek Panek 47 3.3. Cyfrowe instrumenty przedsiębiorczości turystycznej - Sebastian Kopera 58 Współczesny rynek turystyczny 77 4.1. Specyfika rynku turystycznego - Małgorzata Bednarczyk 77 4.2. Jakość i personel w przedsiębiorczości turystycznej - Ewa Wszendybył-Skulska 80 4.3. Bezpieczeństwo produktów i usług w turystyce - Marta Najda-Janoszka 111 4.4. Opisy przypadków: jak zapewnić bezpieczeństwo żywności? 135 Zarządzanie marketingowe - Ewa Grabińska 145 5.1. Znaczenie marketingu dla menadżerów turystyki 145 5.2. Koncepcja marketingu-mix dla „hotelu 4*" w Krakowie 148 5.3. Plan marketingowy w przedsiębiorstwie turystycznym 155 5.4. Badania marketingowe na rynku turystycznym 157 5.5. Budowa marki firmy turystycznej 162 Planowanie i finanse w firmach turystycznych 169 6.1. Plan biznesu - Jacek Chudzik 169 6.2. Podatki w biznesie turystycznym - Zbigniew Michalik 180 Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce 191 7.1. Franchising - Marek Świerad 191 7.2. Turystyczny samorząd gospodarczy - Jarema Batorski 198 7.3. Klastry i inkubatory przedsiębiorczości - Jacek Gancarczyk 202 7.4. Wsparcie funduszy Unii Europejskiej - Jacek Gancarczyk 205 Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie i w Federacji Rosyjskiej 235 8.1. Uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego na Ukrainie - Mariusz Żurek 235 8.2. Rynek i przedsiębiorstwo turystyczne w Federacji Rosyjskiej - Grzegorz Sroślak 250
Sygnatura czytelni BWF: XII E 73
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126892, 126890 N, 126891 (3 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6254 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Naz. aut. ze s. [5].
Opisy przypadków stanowią fragmenty prac dyplomowych słuchaczy Studiów podyplomowych Uniwersytetu Jagiellońskiego pod nazwą "Zadządzanie organizacjami sportowymi".
Bibliogr. s. [226-229]. Indeks.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5709 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-173.
Dla studentów menedżerskich studiów magisterskich prowadzonych przez Katedrę Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Budowa potencjału konkurencyjności turystyki w regionach Orientacja konkurencyjna w zarządzaniu turystyką 13 Marka w turystyce 35 Uwarunkowania konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach Syntetyczny obraz rynku turystycznego w Polsce 57 Czynniki konkurencyjności biznesu turystycznego w regionach - podstawy metodyczne badań 65 Profile konkurencyjności MSPT w Polsce 75 3.1. Wprowadzenie teoretyczne 75 3.2. Omówienie wyników badań 75 Jakość kapitału ludzkiego w regionach 81 4.1. Wprowadzenie teoretyczne 81 4.2. Omówienie wyników badań 84 Instytucjonalne wsparcie finansowe przedsiębiorstw turystycznych 91 5.1. Wprowadzenie teoretyczne 91 5.2. Omówienie wyników badań 93 Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach turystycznych 103 6.1. Wprowadzenie teoretyczne 103 6.2. Omówienie wyników badań 105 Innowacyjność przedsiębiorstw turystycznych 113 7.1. Wprowadzenie teoretyczne 113 7.2. Omówienie wyników badań 115 Kierunki wykorzystania technologii informacyjnej w przedsiębiorstwach turystycznych 125 8.1. Technologie informacyjne jako kluczowy czynnik budowy konkurencyjności w sektorze turystycznym 125 8.2. Dźwignie konkurencyjności związane z wykorzystaniem technologii informacyjnych - analiza wyników badań 131
Sygnatura czytelni BWF: XII E 83
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131184 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6637 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności