Przedsiębiorstwa wirtualne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(8)
Biblioteka WEiZ
(6)
Autor
Najda-Janoszka Marta
(2)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Barański Michał
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Damaszek Marek
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Kopera Sebastian
(1)
Kozarkiewicz Alina
(1)
Kołodziej-Hajdo Marta
(1)
Kuczera Karol
(1)
Miotk Anna
(1)
Nowina Konopka Maria
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Przybylski Wojciech
(1)
Rundo Agata
(1)
Wilczyński Tomasz
(1)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(1)
Wszędybył-Skulska Ewa
(1)
Ziółkowska Marta
(1)
Łada Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Przedsiębiorstwa wirtualne
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-237.
Dla naukowców, jak i adeptów zarządzania, specjalistów HR oraz psychologów zarządzania.
Demograficzne tło zarządzania kapitałem ludzkim w Polsce Zbigniew Antczak, Piotr Mężyk 1.1. Zagadnienie starzenia się społeczeństw 1.2. Starsi pracownicy jako grupa wiekowa 1.3. Działania nakierowane na zaspokojenie potrzeb i wykorzystanie potencjału starszych pracowników możliwe do zastosowania w skali pojedynczej organizacji 1.4. Optymalizowanie wykorzystania potencjału, wiedzy i doświadczenia starszych pracowników możliwe do zastosowania w skali ogólnospołecznej Kompetencje pracowników oraz zapotrzebowanie na nie w przyszłości (foresight) Zbigniew Antczak 2.1. Zakresy znaczeniowe kwalifikacji i kompetencji 2.2. Pojęcia pokrewne kwalifikacjom i kompetencjom 2.3. Rozumienie pojęć foresight, scenariusze i strategie oraz ich systematyzacja 2.4. Wyniki badań nad kapitałem ludzkim nowoczesnej gospodarki w Polsce Inteligencja emocjonalna zespołu oraz menedżera w strukturach wirtualno-sieciowych Zbigniew Antczak, Agnieszka Kołodziejczyk 3.1. Rozumienie inteligencji emocjonalnej 3.2. Pomiar inteligencji emocjonalnej na poziomach grupy i jednostki 3.3. Umiejętności menedżera w strukturach wirtualno-sieciowych (badania sondażowe) 3.4. Menedżerskie umiejętności wirtualnego zarządzania mikro- i małymi przedsiębiorstwami 3.5. Pomiar umiejętności menedżera zarządzającego zespołem wirtualnym Kapitał ludzki na poziomie operacyjnym przedsiębiorstw Adam Fiącek 4.1. Charakter i przesłanki doboru obiektów badawczych 4.2. Zastosowane narzędzia badawcze 4.3. Analiza danych badawczych 4.3.1. Przypadek pierwszy – przedsiębiorstwo PA 4.3.2. Przypadek drugi – przedsiębiorstwo PB 4.3.3. Przypadek trzeci – przedsiębiorstwo PC 4.4.4. Przypadek czwarty – przedsiębiorstwo PD 4.4.5. Przypadek piąty – przedsiębiorstwo PE 4.4.6. Przypadek szósty – przedsiębiorstwo PF 4.4.7. Przypadek siódmy – przedsiębiorstwo PG 4.4. Konkluzje Korporacyjni nomadzi w przestrzeni międzyorganizacyjnej (wirtualno-sieciowej) Piotr Bohdziewicz 5.1. Nowe paradygmaty karier zawodowych opartych na wiedzy 5.2. Wyznaczniki sukcesu i paradygmaty karier polskich informatyków 5.3. Rozwój kompetencji zawodowych polskich informatyków funkcjonujących w przestrzeni międzyorganizacyjnej (sieciowo-wirtualnej) 5.4. Trajektorie karier zawodowych polskich informatyków, czyli podsumowanie rozważań
Sygnatura czytelni BMW: VI E 57 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 75
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135528 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4832 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Istota e-przedsiębiorczości w praktyce działań biznesowych i społecznych Zakres przedsiębiorczości w praktyce zarządzania E-przedsiębiorczość indywidualna i korporacyjna E-przedsiębiorczość społeczna Rynek tradycyjny a rynek przestrzeni cyfrowej Tradycyjne ujęcie rynku Istota rynku przestrzeni cyfrowej Nasycenie technologią i usieciowienie Deintermediacja i reintermediacja Cyfryzacja i multiplikacja kanałów dystrybucji Podejście platformowe jako model organizacji rynku Prosumpcja i mass customization Delokalizacja Intensyfikacja konkurencji „Długi ogon” rynków niszowych Przesunięcia w sieciach wartości Postępująca automatyzacja Wiedza jako podstawa tworzenia wartości Czas rzeczywisty Nowe zagrożenia Podsumowanie - koniec rynku tradycyjnego Rynek nowych mediów Nowe media Użytkownicy nowych mediów 100 największych spółek świata Rynek przeglądarek Rynek wyszukiwarek Rynek portali społecznościowych Rynek smartfonów Rynek systemów operacyjnych Modele e-biznesu Definiowanie modeli biznesu i modeli e-biznesu Główne składowe modeli biznesu i ich relacje Specyfika kreowania modeli e-biznesu Relacje dostawca-użytkownik w modelach e-biznesu Monetyzacja wartości w modelach e-biznesu Klasyfikacja modeli e-biznesu Nowe kierunki rozwoju modeli e-biznesu Działalność marketingowa w przestrzeni cyfrowej Miejsce e-marketingu w strategii marketingowej Content marketing jako narzędzie e-marketingu Geneza i rozwój content marketingu Miejsce content marketingu w działalności przedsiębiorstwa Szczególna rola odbiorcy treści Narzędzia content marketingu Kanały dystrybucji treści Mierzenie skuteczności Zalety i wyzwania marketingu treści Media społecznościowe Geneza i rozwój mediów społecznościowych Miejsce mediów społecznościowych w działalności przedsiębiorstwa Typy serwisów społecznościowych Zalety i wyzwania mediów społecznościowych Warunki skuteczności instrumentów e-marketingu Modele pomiaru efektów komunikacji marketingowej Warunki pomiaru skuteczności Narzędzia pomiaru e-marketingu Problemy i wyzwania związane z pomiarem e-marketingu Planowanie finansowe w e-przedsiębiorstwie Od pomysłów do sukcesu finansowego przedsiębiorstwa Papierowe zyski i faktyczne przepływy pieniężne Zasady sporządzania i układ planów finansowych Planowanie przychodów Planowanie kosztów Planowanie wyniku finansowego Planowanie inwestycji i źródeł finansowania . Planowanie przepływów pieniężnych Ocena spodziewanej efektywności finansowej Podatki w e-działalności gospodarczej Cena brutto i netto - podatek VAT Dochód brutto i netto - podatek dochodowy w e-działalności gospodarczej Podatek dochodowy od osób prawnych - CIT Podatek dochodowy od osób fizycznych - PIT Opodatkowanie podatkiem PIT na zasadach ogólnych Podatek liniowy Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych Karta podatkowa Stosunek pracy w e-przedsiębiorstwie Elastyczność rynku pracy Elastyczne formy zatrudnienia pracowniczego . Parki technologiczne i inne centra innowacji Kontekst Sens koncentracji Park jako infrastruktura Park jako metoda pracy Park jako wspólnota Park jako hub Crowdsourcing jako narzędzie wsparcia e-przedsiębiorczości Istota crowdsourcingu Rodzaje crowdsourcingu Crowdfunding w działalności rozwojowej firm Bezpieczeństwo przedsiębiorstw w przestrzeni cyfrowej Szanse i zagrożenia związane z prowadzeniem działalności w sieci Największe wyzwania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa Charakterystyka wybranych zagrożeń Phishing Złośliwe oprogramowanie Cyberataki na organizacje Cyberzagrożenia w kontekście wybranych nowych technologii Zagrożenia związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych Zagrożenia związane z wykorzystaniem technologii mobilnych Analiza ryzyka Inwentaryzacja i klasyfikacja aktywów Określenie zagrożeń Rozpoznanie podatności Szacowanie poziomu ryzyka Postępowanie z ryzykiem Zarządzanie bezpieczeństwem Podstawowe założenia zarządzania bezpieczeństwem Strategia bezpieczeństwa Modele zarządzania bezpieczeństwem Zarządzanie bezpieczeństwem przy użyciu wybranego modelu
Sygnatura czytelni BMW: VI C 112 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148442 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6061 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [191]-201.
Dla studentów i wykładowców zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 42 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 37 ; 135277
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135276 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124190 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3448, 135277 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem Etyczne rozumienie zaufani a i etyka zarządzania według wielkich religii światowych Rozwój etyki zarządzania Pojęcie i istota zaufania Determinanty określające skłonność do zaufania ogólnego Zaufanie a kontrola Modelowanie systemów zaufania Metodyka pomiaru kategorii zaufania Główne aspekty budowania systemów zaufania Zasady kreowania zaufania Wpływ komunikacji na budowanie zaufania Zaufanie w relacjach występujących między liderem a pracownikiem Budowanie zaufania w relacjach przedsiębiorstwo - klient (B2C) Budowanie zaufania w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B) Organizacja wirtualna Istota organizacji wirtualnej Modele organizacji wirtualnej Zarządzanie organizacją wirtualną Zaufanie podstawowym czynnikiem funkcjonowania organizacji wirtualnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115515 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wirtualizacja organizacji / Karol Kuczera. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019. - 570 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1106) 1032)
Bibliografia, netografia na stronach 515-558.
Organizacje wirtualne - istota, koncepcje, charakterystyki Technologia komunikacyjna i informacyjna a zmiany w zarządzaniu Ewolucja form organizacyjnych przedsiębiorstw Teoretyczne podstawy organizacji wirtualnych Pojęcie wirtualności Podejście do definiowania organizacji wirtualnych Charakterystyka organizacji wirtualnych Modele organizacji wirtualnych Typologia organizacji wirtualnych Broker sieci jako element zarządzania organizacją wirtualną Wirtualizacja biznesu Wybory strategiczne organizacji wirtualnych i ich związek z konkurencyjnością Współpraca i uczestnictwo w sieci jako wymiar wirtualizacji Identyfikacja unikatowego modelu biznesu Koncepcja przewagi konkurencyjnej Zaufanie precyzujące zasady współpracy Sterowanie i heterarchia Metodyka badań organizacji wirtualnych Uzasadnienie podjęcia tematu Operacjonalizacja wymiarów organizacji wirtualnej oraz konkurencyjności Metametoda badania decyzji strategicznych w kontekście wirtualizacji integracja metod wielokryterialnego wspomagania decyzji. Empiryczna egzemplifikacja analizy decyzji strategicznych organizacji wirtualnych Obraz organizacji wirtualnych - analiza danych . Organizacja wirtualna (1. część kwestionariusza ankietowego Kompetencje specjalistyczne decydentów (2. część kwestionariusza ankietowego Preferencje decydentów (3. część kwestionariusza ankietowego Model biznesu (4. część kwestionariusza ankietowego Preferencje a rzeczywistość Konkurencyjność (5. część kwestionariusza ankietowego Decyzje organizacji wirtualnych w kontekście wykorzystania metod wielokryterialnych Klasyfikacja zaawansowania wdrażania wirtualności Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności . Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności bez wymiaru technologicznego Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą jakości wyrobów lub u sług Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą rentowności Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą wizerunku Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności w klasach według ELECTRE TRI Reguły decyzyjne wpływu warunków elementarnych na przynależność do klasy według ELECTRE TR I Reguły decyzyjne dla wymiarów modelu biznesu z konkluzją dotyczącą konkurencyjności Zastosowanie wyników badań w praktyce wybranego przedsiębiorstwa 423 Aneks. Wielokryterialne metody wspomagania decyzji Metoda AHP Założenia do metody (funkcja użyteczności Procedura postępowania Metoda ELECTRE TRI Założenia do metody (relacja przewyższenia Procedura postępowania Teoria zbiorów przybliżonych Założenia teorii zbiorów przybliżonych . System informacyjny i tablica danych Relacja nierozróżnialności Aproksymacja zbiorów Aproksymacja rodziny zbiorów Zależność danych Redukcja danych Reguły decyzyjne
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 90(1106)1032) (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 81
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147808 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6001 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [196]-212.
Ewolucja form organizacji systemu zarządzania przedsiębiorstwa 1.1. Obraz przedsiębiorstwa we współczesnej teorii ekonomii 1.2. Przedsiębiorstwo jako system otwarty 1.3. Sieciowe formy organizacji systemu zarządzania 1.4. Organizacja wirtualna pośród nowoczesnych koncepcji zarządzania Model organizacji wirtualnej 2.1. Nurty badawcze organizacji wirtualnej 2.2. Parametry modelu organizacji wirtualnej 2.3. Obszary ryzyka wirtualizacji organizacji przedsiębiorstwa Analiza wpływu wirtualizacji organizacji małego przedsiębiorstwa na jego konkurencyjność – koncepcja badań empirycznych 3.1. Kryteria oceny konkurencyjności małego przedsiębiorstwa 3.2. Metodyka i techniki badawcze 3.3. Dobór i charakterystyka próby badawczej Wirtualizacja organizacji systemu zarządzania przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych 4.1. Definicja poziomu wirtualizacji organizacji badanych przedsiębiorstw 4.2. Ocena poziomu konkurencyjności badanych przedsiębiorstw 4.3. Weryfikacja wpływu procesu wirtualizacji na poziom konkurencyjności badanych przedsiębiorstw 4.4. Znaczenie zaufania i technologii informacyjnej w procesie wirtualizacji przedsiębiorstw 4.5. Analiza i synteza wirtualizacji organizacji systemu zarządzania badanych przedsiębiorstw 4.6. Studium przypadku – Harting KGaA Kierunki zastosowania organizacji wirtualnej we wzroście konkurencyjności małego przedsiębiorstwa w Polsce 5.1. Wpływ wirtualizacji na potencjał zasobowo-kompetencyjny przedsiębiorstwa 5.2. Wpływ wirtualizacji na elastyczność funkcjonowania przedsiębiorstwa 5.3. Uwarunkowania efektywności procesu wirtualizacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 41 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135278 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124061 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4800 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. [211]-228.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 43 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139114 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 121-126.
Dla osób, które w teorii i praktyce zajmują się tematyką współpracy i współdziałania przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 113 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII B 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143282 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143281 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4882 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie organizacji w wirtualnym świecie / Sylwia Wojciechowska-Filipek. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu.pl, 2018. - 277, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł pierwszego wydania: Funkcjonowanie organizacji zhierarchizowanej w wirtualnym świecie.
Bibliografia na stronach 265-274.
Wirtualizacja działalności organizacji zhierarchizowanych Organizacja zhierarchizowana Definicja i cechy organizacji zhierarchizowanej Przepływy informacyjne w organizacji zhierarchizowanej Zarządzanie organizacją zhierarchizowaną Publiczne organizacje zhierarchizowane Organizacje zapewniające bezpieczeństwo państwa Administracja publiczna Rozwiązania wirtualne w organizacjach zhierarchizowanych Pojęcie wirtualizacji Projektowanie i prototypowanie produktów Gry decyzyjne Symulatory Organizacja wirtualna Charakterystyka organizacji wirtualnej Podstawowe definicje Cechy organizacji wirtualnej Cykl życia organizacji wirtualnej Modele funkcjonowania organizacji wirtualnej Zaufanie a wirtualizacja kontaktów Czynniki wpływające na zaufanie on-line Metody podnoszenia zaufania w kontaktach elektronicznych Porównanie organizacji wirtualnej z tradycyjną Wpływ otoczenia na wirtualizację działalności Dynamiczne otoczenie i jego wpływ na organizację Turbulentne otoczenie jako cecha współczesnej gospodarki Konieczność zmian w organizacji Wirtualizacja jako dostosowanie do dynamicznego otoczenia Czynniki wpływające na wirtualizację działalności Rozwój technologii i jej wpływ na organizacje Trendy technologiczne na rynku Narzędzia umożliwiające wirtualizację Cloud computing - nowy model usług IT Wpływ technologii na organizację i jej strukturę Praca zdalna - nowe możliwości Charakterystyka pracy zdalnej Istota pracy zdalnej Formy pracy zdalnej Narzędzia wspierające pracę zdalną Uwarunkowania prawne pracy na odległość Zalety pracy na odległość Korzyści dla pracodawcy Korzyści dla pracowników Korzyści dla społeczeństwa Zagrożenia związane z telepracą Problemy jakie wynikają z pracy zdalnej dla pracodawcy Problemy dla pracownika Zagrożenia dla bliższego i dalszego otoczenia Zarządzanie telepracą Rozwój telepracy na świecie Bezpieczeństwo kontaktów wirtualnych Zagrożenia wynikające z wirtualizacji kontaktów Zagrożenia systemów informacyjnych Ryzyko wiarygodności partnerów transakcji Zagrożenia bezpieczeństwa informacyjnego państwa Stosowane zabezpieczenia Zabezpieczenia systemów informacyjnych Metody zabezpieczeń transakcji elektronicznych Wykorzystanie podpisu elektronicznego Metody biometryczne w podnoszeniu poziomu bezpieczeństwa Zapewnienie bezpieczeństwa informacyjnego kraju E-państwo - przykłady wirtualizacji E-government Pojęcie i istota e-government Etapy rozwoju e-administracji Czynniki rozwoju e-administracji Rozwój e-administracji w Polsce E-biznes Definicja e-biznesu E-handel jako forma e-biznesu Rozwój e-biznesu E-zdrowie Definicja e-zdrowia Rozwiązania technologiczne e-health Czynniki rozwoju Korzyści i zagrożenia E-zdrowie w UE i w Polsce E-learning Definicja i istota e-learningu 6Etapy rozwoju e-learningu Czynniki sukcesu e-learningu Zalety i wady e-learningu Przykład platformy do zdalnego nauczania w Akademii Obrony Narodowej E-banking Definicja i podział bankowości elektronicznej Rodzaje bankowości elektronicznej Zalety i wady e-bankowości Rozwój e-bankowości
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 86 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145781 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności