Kołodziej-Hajdo Marta
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kołodziej-Hajdo Marta
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa wirtualne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Istota e-przedsiębiorczości w praktyce działań biznesowych i społecznych Zakres przedsiębiorczości w praktyce zarządzania E-przedsiębiorczość indywidualna i korporacyjna E-przedsiębiorczość społeczna Rynek tradycyjny a rynek przestrzeni cyfrowej Tradycyjne ujęcie rynku Istota rynku przestrzeni cyfrowej Nasycenie technologią i usieciowienie Deintermediacja i reintermediacja Cyfryzacja i multiplikacja kanałów dystrybucji Podejście platformowe jako model organizacji rynku Prosumpcja i mass customization Delokalizacja Intensyfikacja konkurencji „Długi ogon” rynków niszowych Przesunięcia w sieciach wartości Postępująca automatyzacja Wiedza jako podstawa tworzenia wartości Czas rzeczywisty Nowe zagrożenia Podsumowanie - koniec rynku tradycyjnego Rynek nowych mediów Nowe media Użytkownicy nowych mediów 100 największych spółek świata Rynek przeglądarek Rynek wyszukiwarek Rynek portali społecznościowych Rynek smartfonów Rynek systemów operacyjnych Modele e-biznesu Definiowanie modeli biznesu i modeli e-biznesu Główne składowe modeli biznesu i ich relacje Specyfika kreowania modeli e-biznesu Relacje dostawca-użytkownik w modelach e-biznesu Monetyzacja wartości w modelach e-biznesu Klasyfikacja modeli e-biznesu Nowe kierunki rozwoju modeli e-biznesu Działalność marketingowa w przestrzeni cyfrowej Miejsce e-marketingu w strategii marketingowej Content marketing jako narzędzie e-marketingu Geneza i rozwój content marketingu Miejsce content marketingu w działalności przedsiębiorstwa Szczególna rola odbiorcy treści Narzędzia content marketingu Kanały dystrybucji treści Mierzenie skuteczności Zalety i wyzwania marketingu treści Media społecznościowe Geneza i rozwój mediów społecznościowych Miejsce mediów społecznościowych w działalności przedsiębiorstwa Typy serwisów społecznościowych Zalety i wyzwania mediów społecznościowych Warunki skuteczności instrumentów e-marketingu Modele pomiaru efektów komunikacji marketingowej Warunki pomiaru skuteczności Narzędzia pomiaru e-marketingu Problemy i wyzwania związane z pomiarem e-marketingu Planowanie finansowe w e-przedsiębiorstwie Od pomysłów do sukcesu finansowego przedsiębiorstwa Papierowe zyski i faktyczne przepływy pieniężne Zasady sporządzania i układ planów finansowych Planowanie przychodów Planowanie kosztów Planowanie wyniku finansowego Planowanie inwestycji i źródeł finansowania . Planowanie przepływów pieniężnych Ocena spodziewanej efektywności finansowej Podatki w e-działalności gospodarczej Cena brutto i netto - podatek VAT Dochód brutto i netto - podatek dochodowy w e-działalności gospodarczej Podatek dochodowy od osób prawnych - CIT Podatek dochodowy od osób fizycznych - PIT Opodatkowanie podatkiem PIT na zasadach ogólnych Podatek liniowy Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych Karta podatkowa Stosunek pracy w e-przedsiębiorstwie Elastyczność rynku pracy Elastyczne formy zatrudnienia pracowniczego . Parki technologiczne i inne centra innowacji Kontekst Sens koncentracji Park jako infrastruktura Park jako metoda pracy Park jako wspólnota Park jako hub Crowdsourcing jako narzędzie wsparcia e-przedsiębiorczości Istota crowdsourcingu Rodzaje crowdsourcingu Crowdfunding w działalności rozwojowej firm Bezpieczeństwo przedsiębiorstw w przestrzeni cyfrowej Szanse i zagrożenia związane z prowadzeniem działalności w sieci Największe wyzwania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa Charakterystyka wybranych zagrożeń Phishing Złośliwe oprogramowanie Cyberataki na organizacje Cyberzagrożenia w kontekście wybranych nowych technologii Zagrożenia związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych Zagrożenia związane z wykorzystaniem technologii mobilnych Analiza ryzyka Inwentaryzacja i klasyfikacja aktywów Określenie zagrożeń Rozpoznanie podatności Szacowanie poziomu ryzyka Postępowanie z ryzykiem Zarządzanie bezpieczeństwem Podstawowe założenia zarządzania bezpieczeństwem Strategia bezpieczeństwa Modele zarządzania bezpieczeństwem Zarządzanie bezpieczeństwem przy użyciu wybranego modelu
Sygnatura czytelni BMW: VI C 112 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148442 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6061 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności