Miotk Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Artykuły
(7)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Miotk Anna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Komunikacja marketingowa
(4)
Media społecznościowe
(4)
Pomiar efektów komunikacji w SM
(3)
Serwisy społecznościowe
(3)
Marketing internetowy
(2)
Metody pomiaru
(2)
Pomiar działań marketingowych
(2)
Public relations
(2)
Wskaźniki efektywności
(2)
B2B w social mediach
(1)
Badanie użytkowników You Tube
(1)
Branża spożywcza
(1)
Brief
(1)
Brief reklamowy
(1)
Business to Business
(1)
Działania antykryzysowe
(1)
E-PR
(1)
Komunikacja biznesowa
(1)
Kryzys wizerunkowy
(1)
Marka
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Monitoring social mediów
(1)
Pomiar skuteczności PR
(1)
Przedsiębiorstwa wirtualne
(1)
Reklama wideo
(1)
Serwis You Tube
(1)
Video online
(1)
Vlogi
(1)
Wizerunek marki
(1)
Wskaźnik ROI
(1)
Współpraca z vlogerami
(1)
Zwrot z inwestycji
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(7)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Istota e-przedsiębiorczości w praktyce działań biznesowych i społecznych Zakres przedsiębiorczości w praktyce zarządzania E-przedsiębiorczość indywidualna i korporacyjna E-przedsiębiorczość społeczna Rynek tradycyjny a rynek przestrzeni cyfrowej Tradycyjne ujęcie rynku Istota rynku przestrzeni cyfrowej Nasycenie technologią i usieciowienie Deintermediacja i reintermediacja Cyfryzacja i multiplikacja kanałów dystrybucji Podejście platformowe jako model organizacji rynku Prosumpcja i mass customization Delokalizacja Intensyfikacja konkurencji „Długi ogon” rynków niszowych Przesunięcia w sieciach wartości Postępująca automatyzacja Wiedza jako podstawa tworzenia wartości Czas rzeczywisty Nowe zagrożenia Podsumowanie - koniec rynku tradycyjnego Rynek nowych mediów Nowe media Użytkownicy nowych mediów 100 największych spółek świata Rynek przeglądarek Rynek wyszukiwarek Rynek portali społecznościowych Rynek smartfonów Rynek systemów operacyjnych Modele e-biznesu Definiowanie modeli biznesu i modeli e-biznesu Główne składowe modeli biznesu i ich relacje Specyfika kreowania modeli e-biznesu Relacje dostawca-użytkownik w modelach e-biznesu Monetyzacja wartości w modelach e-biznesu Klasyfikacja modeli e-biznesu Nowe kierunki rozwoju modeli e-biznesu Działalność marketingowa w przestrzeni cyfrowej Miejsce e-marketingu w strategii marketingowej Content marketing jako narzędzie e-marketingu Geneza i rozwój content marketingu Miejsce content marketingu w działalności przedsiębiorstwa Szczególna rola odbiorcy treści Narzędzia content marketingu Kanały dystrybucji treści Mierzenie skuteczności Zalety i wyzwania marketingu treści Media społecznościowe Geneza i rozwój mediów społecznościowych Miejsce mediów społecznościowych w działalności przedsiębiorstwa Typy serwisów społecznościowych Zalety i wyzwania mediów społecznościowych Warunki skuteczności instrumentów e-marketingu Modele pomiaru efektów komunikacji marketingowej Warunki pomiaru skuteczności Narzędzia pomiaru e-marketingu Problemy i wyzwania związane z pomiarem e-marketingu Planowanie finansowe w e-przedsiębiorstwie Od pomysłów do sukcesu finansowego przedsiębiorstwa Papierowe zyski i faktyczne przepływy pieniężne Zasady sporządzania i układ planów finansowych Planowanie przychodów Planowanie kosztów Planowanie wyniku finansowego Planowanie inwestycji i źródeł finansowania . Planowanie przepływów pieniężnych Ocena spodziewanej efektywności finansowej Podatki w e-działalności gospodarczej Cena brutto i netto - podatek VAT Dochód brutto i netto - podatek dochodowy w e-działalności gospodarczej Podatek dochodowy od osób prawnych - CIT Podatek dochodowy od osób fizycznych - PIT Opodatkowanie podatkiem PIT na zasadach ogólnych Podatek liniowy Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych Karta podatkowa Stosunek pracy w e-przedsiębiorstwie Elastyczność rynku pracy Elastyczne formy zatrudnienia pracowniczego . Parki technologiczne i inne centra innowacji Kontekst Sens koncentracji Park jako infrastruktura Park jako metoda pracy Park jako wspólnota Park jako hub Crowdsourcing jako narzędzie wsparcia e-przedsiębiorczości Istota crowdsourcingu Rodzaje crowdsourcingu Crowdfunding w działalności rozwojowej firm Bezpieczeństwo przedsiębiorstw w przestrzeni cyfrowej Szanse i zagrożenia związane z prowadzeniem działalności w sieci Największe wyzwania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa Charakterystyka wybranych zagrożeń Phishing Złośliwe oprogramowanie Cyberataki na organizacje Cyberzagrożenia w kontekście wybranych nowych technologii Zagrożenia związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych Zagrożenia związane z wykorzystaniem technologii mobilnych Analiza ryzyka Inwentaryzacja i klasyfikacja aktywów Określenie zagrożeń Rozpoznanie podatności Szacowanie poziomu ryzyka Postępowanie z ryzykiem Zarządzanie bezpieczeństwem Podstawowe założenia zarządzania bezpieczeństwem Strategia bezpieczeństwa Modele zarządzania bezpieczeństwem Zarządzanie bezpieczeństwem przy użyciu wybranego modelu
Sygnatura czytelni BMW: VI C 112 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148442 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6061 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brief dla agencji PR / Anna Miotk. W: Marketing w Praktyce. 2007, nr 5, s.64-66. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
PR online mierzalne / Anna Miotk. W: Marketing w Praktyce. 2007, nr 10, s.74-78. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 330 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia na stronach [323]-330.
Rozdział 1. Social media jako narzędzie komunikacji (21) Pojawienie się i rozwój mediów społecznościowych (21) Social media w biznesie (26) Krajobraz social media (28) Wybrane serwisy/ aplikacje społecznościowe (43) Komunikacja w social media (52) Użytkownicy internetu i mediów społecznościowych (55) Warto doczytać (63) Lista linków (64) Przykład 1. Promocja wydarzenia - trzy sztuki w antarktyce (65) Przykład 2. Pozyskiwanie klientów przez social media - pixel pr (67) Przykład 3. Herbatnikiem przez polskę - jutrzenka petit beurre (69) Rozdział 2. Organizacja w social media (71) Social media w różnych obszarach działalności organizacji (72) Czy organizacje są gotowe na korzystanie z mediów społecznościowych? (81) Przygotowanie do obecności w social media (87) Czy rozmiar ma znaczenie? (91) Social media - tylko dla firm? (92) Czy social media są dla wszystkich? (94) Warto doczytać (96) Lista linków (98) Przykład 4. Regularna komunikacja w social media - coffeedesk (99) Przykład 5. Promocja bloga - rysuję fejsbuki (102) Przykład 6. Kampania społeczna - #liniaprosta (104) Rozdział 3. Bez planu nie ma pomiaru (107) Planowanie w biznesie (108) Strategia działań w social media (109) Kilka warunków mierzenia skuteczności działań (114) Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media (137) Warto doczytać (145) Lista linków (145) Przykład 7. Pozyskiwanie klientów - let me show you! (147) Przykład 8. Kampania społeczna - karmimy psiaki (149) Przykład 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pączkowanie (154) Rozdział 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (159) Lejek marketingowy (160) Model Dona Bartholomewa (161) Model Kami Huyse (165) Model Jima Sterne'a (167) Model Johna Lovetta (167) Model Powella, Grovesa i Dimosa (168) Model ZMOT (172) Warto doczytać (175) Lista linków (177) Przykład 10. Promocja produktu - arystokrata polskich szos (179) Przykład 11. Marketing miejsc - małopolska - tu mieszka szczęście. Poczuj ducha świąt! (181) Przykład 12. Kampania społeczna - zdecydowałem, #niezabieram! (184) Rozdział 5. W tym szaleństwie jest metoda (187) Jajko czy kura? (187) Badania w strategii social media (189) Metody badania social media (191) Warto doczytać (201) Lista linków (206) Przykład 13. Kampania społeczna - #oddajserce (207) Przykład 14. Promocja wydarzenia - ogłoszenie wyników rejestracji na bfg 2015 (209) Przykład 15. Promocja konkursu - škoda auto muzyka (212) Rozdział 6. Narzędzia (215) Narzędzia pomocnicze (216) Jak wybrać narzędzie i współpracować z dostawcą? (228) Przykładowe programy mierzenia social media (236) Warto doczytać (240) Lista linków (241) Przykład 16. Zakręcone - komedia dla kobiet bez hamulców - škoda polska (243) Przykład 17. Dziki sad - profil marki na facebooku - grupa żywiec (246) Przykład 18. Dziki sad - sprzymjeżeńcy (249) Rozdział 7. Obszar niejasności (253) Aspekty etyczne (254) Brak standardów i pierwsze próby regulacji (256) Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować? (263) Problemy (266) Mity pomiaru social media (271) Kwestie sporne (274) Warto doczytać (295) Lista linków (296) Przykład 19. Promocja działań charytatywnych - blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszłości (297) Przykład 20. Nowe obserwowane na allegro - konsultacje z użytkownikami (299) Rozdział 8. Trendy w mierzeniu social media (301) Zmiany na rynku mediów społecznościowych (301) Nowe funkcje dla biznesu (306) Rozwój analityki (308) Badanie różnych typów treści (310) Standaryzacja (312) Nauka (312) Warto doczytać (313) Lista linków (313) Przykład 21. Wdrożenie sztucznej inteligencji do obsługi wiadomości na facebooku (315) Przykład 22. #cyberstrażnik pko banku polskiego (317)
Sygnatura czytelni BWF: V D 56 ; V D 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149584 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149585, F 8836 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności