Eksperci
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Brunson Russell
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Wysocka Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Eksperci
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Unia Europejska
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tworzenie Twojego ruchu Stawanie się ekspertem Zyskiwanie pewności siebie Uczenie Twoich formuł Trzy główne rynki lub pragnienia Nowa okazja (Twoja oferta) Nowa okazja Więcej pieniędzy z tej samej formuły Przyszłościowy cel (Twój ruch) Przyszłościowy cel Budowanie przekonania Most olśnienia Dwie podróże bohatera Skrypt mostu olśnienia Cztery główne historie 10 x sekretów — sprzedaż jeden do wielu Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar") Wielkie domino Trzy sekrety Pakiet i zachęty Zachęty próbne Stawanie się przewodnikiem dla wymarzonych klientów Testowanie prezentacji na żywo Doskonałe webinarium w skrócie Doskonałe webinarium w 5 minut Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154059 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczne aspekty spostrzegania ekspertów i ich rekomendacji / Katarzyna Stasiuk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2020. - 191, [1] strona : wykresy ; 24 cm.
(Psychologia Teoria Badania)
Bibliografia na stronach 161-174. Indeksy.
Część pierwsza: KIM SĄ EKSPERCI 13 1. Zakres i organizacja wiedzy jako kryterium definiowania ekspertów 15 1.1. „Porcjowanie informacji” 15 1.2. Oddzielanie informacji istotnych od nieistotnych 18 1.3. Analiza problemu 20 1.4. Proceduralizacja wiedzy 22 1.5. Ograniczenia wiedzy ekspertów 23 1.6. Nabywanie wiedzy eksperckiej 26 2. Ekspert jako rola społeczna 29 2.1. Rola ekspertów – udzielanie rad 30 2.2. Specyfika relacji eksperta i klienta 32 2.3. Paradoks eksperckości – czy współczesne społeczeństwo potrzebuje ekspertów? 36 3. Kryzys zaufania do ekspertów – jego przyczyny i konsekwencje 38 3.1. Eksperckość a autorytet 38 3.2. Wątpliwości co do kompetencji i intencji ekspertów 40 3.3. Zmiany społeczne – zacieranie granic między ekspertami i laikami 45 3.4. Doktor Google i deprofesjonalizacja medycyny 46 Część druga: SPRAWCZOŚĆ I WSPÓLNOTOWOŚĆ W SPOSTRZEGANIU EKSPERTÓW 53 4. Dwa wymiary spostrzegania społecznego 55 4.1. Sprawczość i wspólnotowość 57 4.2. Dominacja wspólnotowości (moralności) w spostrzeganiu innych 59 4.3. Różnice w przetwarzaniu treści wspólnotowych i sprawczych – regulacyjna funkcja procesu spostrzegania społecznego 61 5. Ekspert kompetentny czy moralny i życzliwy? Dominacja sprawczości w spostrzeganiu ekspertów – badania własne 63 5.1. Lekarz, doradca finansowy i mechanik samochodowy – wybór ekspertów do badań własnych 65 5.2. Podobieństwo cech sprawczych i wspólnotowych jako podstawa kategoryzacji ekspertów – badanie 1 67 5.2.1. Osoby badane, schemat i procedura badania 68 5.2.2. Analiza wyników 71 5.2.3. Dyskusja wyników 73 5.3. Najważniejsze cechy ekspertów i spostrzegana zależność od eksperta – badanie 2 75 5.3.1. Osoby badane, schemat i procedura badania 77 5.3.2. Analiza wyników 78 5.3.3. Dyskusja wyników 82 5.4. Zachowania ekspertów jako podstawa procesu wnioskowania o posiadanych przez nich cechach (efekt pozytywności/negatywności) – badanie 3 83 5.4.1. Osoby badane, schemat i procedura badania 87 5.4.2. Analiza wyników 90 5.4.3. Dyskusja wyników 91 5.5. Formułowanie ogólnych opinii na temat ekspertów – badanie 4 93 5.5.1. Osoby badane, schemat i procedura badania 95 5.5.2. Analiza wyników 97 5.5.3. Dyskusja wyników 100 Część trzecia: RADY EKSPERTÓW 107 6. Udzielanie i korzystanie z rad w różnych podejściach teoretycznych i empirycznych 109 6.1. Udzielanie i przyjmowanie rad w badaniach językoznawczych 109 6.2. Analizy społecznych sieci udzielania i przyjmowania rad 110 6.3. Udzielanie i przyjmowanie rad w teoriach komunikacji 111 6.4. Udzielanie i przyjmowanie rad z perspektywy psychologicznej 113 7. Przyjmowanie rad a zmiana postaw 116 7.1. Wpływ wiarygodności doradcy (nadawcy) na akceptację rady (komunikatu) 117 7.2. Dwutorowe modele zmiany postaw i ich odniesienie do przyjmowania rad 119 7.2.1. Czynniki wpływające na sposób przetwarzania komunikatu (rady) 121 8. Czy rada eksperta może zmienić jego wiarygodność? Badania własne 124 8.1. Efekt aktywnej rekomendacji – badania 5–7 126 8.2. Rekomendacja aktywna vs. pasywna – badanie 5 127 8.2.1. Osoby badane i procedura badania 127 8.2.2. Analiza wyników i ich interpretacja 128 8.3. Wielkość zalecanej interwencji i rodzaje rekomendacji pasywnej – badanie 6 129 8.3.1. Osoby badane i procedura badania 130 8.3.2. Analiza wyników 131 8.3.3. Dyskusja wyników 133 8.4. Efekt aktywnej rekomendacji w dziedzinie finansów – badanie 7 134 8.4.1. Osoby badane i procedura badania 134 8.4.2. Analiza wyników 135 8.4.3. Dyskusja wyników 135 8.5. Efekt aktywnej rekomendacji czy efekt konfirmacji? – badanie 8 137 8.5.1. Osoby badane i procedura badania 139 8.5.2. Analiza wyników 140 8.5.2. Dyskusja wyników 140 8.6. Rekomendacja na (nie)korzyść klienta 142 8.7. Kiedy ekspert zyskuje na swoich radach – badanie 9 144 8.7.1. Osoby badane i procedura badania 147 8.7.2. Analiza wyników 148 8.7.3. Dyskusja wyników 150 9.1. Moralność i sprawczość w spostrzeganiu ekspertów 156 9.2. Rola relacyjności ekspertów 157 9.3. Rekomendacje ekspertów zmieniają oceny ich wiarygodności 158 9.4. Ograniczenia badań 159 9.5. Perspektywy dalszych badań 160
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149785 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności