Kreowanie wizerunku
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Artykuły
(21)
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Belka Artur
(1)
Bieda Monika
(1)
Borejczuk Urszula
(1)
Borowczyk Katarzyna
(1)
Buszman-Witańska Maria
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Dziedzic Karol
(1)
Dziopak Martyna
(1)
Franczak Anna
(1)
Gasińska-Mulczyńska Iwona
(1)
Gawryś Iwona
(1)
Jaroszyński Paweł
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Kotowicz Bartosz
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Kłosiński Jacek
(1)
Lis Adam
(1)
Niechajewicz Monika
(1)
Niedziela-Strobel Anna
(1)
Pawlik Maciej (menedżer)
(1)
Potrykus-Wincza Aleksandra
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Prószyński Jakub
(1)
Sieńkowska Ewa
(1)
Szulc-Kalkanci Ewa
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Walczak-Skałecka Agnieszka
(1)
Włodarczyk-Ossowska Julita
(1)
Zaręba Paulina
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kreowanie wizerunku
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(21)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Design luksusu / Monika Bieda. W: Marketing w Praktyce. 2010, nr 11, s. 84-86. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2010
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu rozdział 1. Zanim zaczniesz działać Twoja sprzedażowa tożsamość online Marketing i sprzedaż współcześnie Social selling na LinkedInie rozdział 2. Zrozumieć LinkedIn Potencjał LinkedIna LinkedIn w Polsce Przewodnik po LinkedInie – mało znane funkcje i ustawienia Mierzenie rezultatów marketingu i sprzedaży na LinkedInie Strategia obecności na LinkedInie rozdział 3. Profil osobisty na LinkedInie Twoja reputacja online Audyt – jak cię widzą, tak ci płacą Strategia marki osobistej na LinkedInie Skuteczny profil osobisty na LinkedInie – dziesięć i pół kroku rozdział 4. Profil firmowy na LinkedInie Co warto wiedzieć, zanim założysz profil firmowy Strona firmowa krok po kroku Zarządzanie stroną firmową i prowadzenie jej Treści na stronie firmowej rozdział 5. Biznesowe relacje na LinkedInie Budowanie wartościowej sieci kontaktów Sprzedaż – wszystko, co musisz wiedzieć, by dobrze zaplanować Wyszukiwarka LinkedIna – jak z niej skutecznie korzystać Bez spamowania – sprzedaż na LinkedInie InMail – wszystko, co warto wiedzieć Sales Navigator – wszystko, co musisz wiedzieć rozdział 6. Wartościowe treści Jak publikować, by nie kończyć kryzysem na LinkedInie Twoja strategia publikacji na LinkedInie Publikacje na LinkedInie – formaty, typy oraz analityka Wartościowe treści – budowanie zaangażowania i zasięgów Zamiast zakończenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153137 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Blisko klienta i pracownika / Iwona Gawryś. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 5, s.19-23. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marka osobista w branży IT : jak ją zbudować i rozwijać / Krzysztof Kempiński. - Gliwice : Onepress : Helion, copyright 2024. - 175 stron : ilustracje, portret, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronie 175.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Personal branding : świadome kształtowanie wizerunku / Anna Kowal-Orczykowska. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 233-238.
Co to jest własna marka? Czym jest personal branding? Wymyśl swoją markę Realia ponowoczesnej rzeczywistości Opowiedz im o sobie. Storytelling Zacznij od dlaczego. Konstruowanie narracji Zrób wrażenie Odkryj swój błękitny ocean Synergia, segmentacja rynku i inne aspekty marketingu Analiza SWOT Segmentacja rynku Cztery perspektywy poradnictwa Kierunek pozytywistyczno-instrumentalny Kierunek interpretatywny: rozumiejąco-adaptacyjny Kierunek emancypacyjno-krytyczny Kierunek postmodernistyczny Coaching, mentoring i tutoring Coaching i mentoring Tutoring Ashoka Wielka piątka, wymiary osobowości Wszyscy jesteśmy narcyzami. Generacja „Ja" Pokolenie X, Y, Z Pokolenie cyfrowe Dyskurs idealnego ciała versus ciałopozytywność Kulturowe i psychologiczne uwarunkowania narcyzmu Archetypy. Kulturowe kody tożsamości Kotwice motywacyjne Edgara Scheina Fenomen inteligencji emocjonalnej Uśmiech Postawa Słuchanie Reagowanie Zarządzanie czasem Ośmiornica Słoń Świstak Jeż Marka jest kolorem Kultury organizacyjne - od czerwieni do turkusu Impulsywna Czerwień Konformistyczny Bursztyn Innowacyjny Pomarańcz Rodzinna Zieleń Ewolucyjny Turkus Moralność tabuistyczna Moralność wzajemnościowa Moralność altruistyczna (prospołeczna) Moralność godnościowa
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153871 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153872 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak ja wyglądam czyli o wizerunku menedżera / Anna Niedziela-Strobel. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 10, s.106-109. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Wbrew może nieco przewrotnemu tytułowi to nie jest podręcznik dla osób, które chciałyby doprowadzić lepiej sytuowanych znajomych do ruiny. Poradnik Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji został poświęcony sztuce autoprezentacji i budowaniu pożądanego własnego wizerunku. Opanowanie tych umiejętności pozwoli wyprzedzić peleton i dołączyć do najlepszych: stać się efektywniejszym w pracy, bogatszym i... po prostu szczęśliwszym. Tak, szczęśliwszym, gdyż bycie docenianym jest tym, na czym zależy większości z nas. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155061 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności