Zarządzanie sobą
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Dzieńdziora Joanna
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Pawlik Maciej (menedżer)
(1)
Shragai Naomi
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Wróbel Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Informatycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie sobą
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(676)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Rozwój osobisty
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 141-150.
Dla kadry menedżerskiej, przedstawicieli nauki oraz studentów.
Rozdział 1. Marka osobista w ujęciu teoretycznym 1.1. Podstawowe pojęcia związane z marką 1.2. Historia marki 1.3. Kształtowanie marki osobistej we współczesnym marketingu 1.4. Składowe marki osobistej 1.5. Koncepcja kapitału marki osobistej Rozdział 2. Zarządzanie marką osobistą 2.1. Istota zarządzania marką 2.2. Etapy procesu zarządzania marką 2.3. Modele brandingu 2.3.1. Tradycyjny model brandingu i jego cechy 2.3.2. E-branding, czyli kreowanie marki osobistej w mediach społecznościowych 2.4. Narzędzia personal brandingu 2.4.1. Storytelling 2.4.2. Wizualizacja marki 2.5. Strategie brandingowe w otoczeniu wielokulturowym Rozdział 3. Marka osobista jako instrument rozwoju kariery zawodowej kadry menedżerskiej 3.1. Specyfika kariery zawodowej 3.2. Etapy kariery zawodowej 3.3. Orientacje wobec zarządzania karierą 3.4. Znaczenie marki osobistej dla rozwoju kariery zawodowej Rozdział 4. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w ujęciu badań empirycznych 4.1. Charakterystyka badanej zbiorowości i metodyka badań 4.2. Wyniki badań ilościowych w świetle prowadzonych analiz 4.2.1. Marka osobista i personal branding w opinii badanych menedżerów 4.2.2. Kariera zawodowa w opinii respondentów 4.2.3. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w świetle przeprowadzonych badań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 414 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150293 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marka osobista w branży IT : jak ją zbudować i rozwijać / Krzysztof Kempiński. - Gliwice : Onepress : Helion, copyright 2024. - 175 stron : ilustracje, portret, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronie 175.
Książka
W koszyku
Wbrew może nieco przewrotnemu tytułowi to nie jest podręcznik dla osób, które chciałyby doprowadzić lepiej sytuowanych znajomych do ruiny. Poradnik Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji został poświęcony sztuce autoprezentacji i budowaniu pożądanego własnego wizerunku. Opanowanie tych umiejętności pozwoli wyprzedzić peleton i dołączyć do najlepszych: stać się efektywniejszym w pracy, bogatszym i... po prostu szczęśliwszym. Tak, szczęśliwszym, gdyż bycie docenianym jest tym, na czym zależy większości z nas. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155061 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The man who mistook his job for is life : how to thrive at work by leaving your emotional baggage behind.
Bibliografia na stronach 311-315.
Pracujesz po godzinach, żeby pokazać, że jesteś niezastąpiony? Kiedy oddajesz projekt, czujesz, jakby od jego oceny zależało całe twoje życie? Wydaje ci się, że twoje zawodowe sukcesy to tylko wynik szczęśliwego trafu? Brzmi znajomo? Od syndromu oszusta przez lęk przed konfliktem do zagrożeń perfekcjonizmu – oto książka o tym, co dzieje się z naszą psychiką w pracy i jak nawet największego profesjonalistę obciąża jego własny bagaż emocjonalny. W tej książce znajdziesz konkretne wskazówki, jak poradzić sobie z emocjami w pracy – zarówno własnymi, jak i współpracowników i szefów. Nauczysz się konstruktywnie reagować na krytykę i nie projektować swoich lęków na kolegów. Dzięki niej rozpoznasz problemy i podejmiesz działania, które sprawią, że w końcu przestaniesz sabotować swoją karierę. Naomi Shragai – psycholożka biznesu, terapeutka, konsultantka biznesowa i executive coach. Specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów w środowisku pracy. Jej teksty o psychologicznych aspektach życia zawodowego regularnie publikowane są w prestiżowym czasopiśmie „Financial Times”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152839 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności