Grzesiak Mateusz (1980- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Coaching
(2)
Mentoring
(2)
Poradnictwo
(2)
Psychologia
(2)
Psychoterapia
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Kariera
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Marka osobista
(1)
Menedżerowie
(1)
Nawyki
(1)
Praca
(1)
Samorealizacja
(1)
Sprzedaż
(1)
Sukces
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 141-150.
Dla kadry menedżerskiej, przedstawicieli nauki oraz studentów.
Rozdział 1. Marka osobista w ujęciu teoretycznym 1.1. Podstawowe pojęcia związane z marką 1.2. Historia marki 1.3. Kształtowanie marki osobistej we współczesnym marketingu 1.4. Składowe marki osobistej 1.5. Koncepcja kapitału marki osobistej Rozdział 2. Zarządzanie marką osobistą 2.1. Istota zarządzania marką 2.2. Etapy procesu zarządzania marką 2.3. Modele brandingu 2.3.1. Tradycyjny model brandingu i jego cechy 2.3.2. E-branding, czyli kreowanie marki osobistej w mediach społecznościowych 2.4. Narzędzia personal brandingu 2.4.1. Storytelling 2.4.2. Wizualizacja marki 2.5. Strategie brandingowe w otoczeniu wielokulturowym Rozdział 3. Marka osobista jako instrument rozwoju kariery zawodowej kadry menedżerskiej 3.1. Specyfika kariery zawodowej 3.2. Etapy kariery zawodowej 3.3. Orientacje wobec zarządzania karierą 3.4. Znaczenie marki osobistej dla rozwoju kariery zawodowej Rozdział 4. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w ujęciu badań empirycznych 4.1. Charakterystyka badanej zbiorowości i metodyka badań 4.2. Wyniki badań ilościowych w świetle prowadzonych analiz 4.2.1. Marka osobista i personal branding w opinii badanych menedżerów 4.2.2. Kariera zawodowa w opinii respondentów 4.2.3. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w świetle przeprowadzonych badań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 414 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150293 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
TECHNIKI (13) RELACJE (15) 1. Jak budować trwałe nawyki? (16) 2. Jak się z kimś pogodzić? (22) 3. Jak być lubianym? (32) 4. Jak skutecznie kogoś do czegoś przekonać? (44) 5. Jak precyzyjnie delegować zadania? (48) 6. Jak przekazywać złe wiadomości? (56) 7. Jak prościej uczyć innych? (62) 8. Jak skutecznie zaszczepiać pomysły? (68) 9. Jak prościej się komunikować? (74) 10. Jak właściwie interpretować zachowania ludzi? (78) 11. Jak lepiej rozumieć, co inni mają na myśli? (84) 12. Jak kogoś uszczęśliwić? (90) 13. Jak właściwie zadawać pytania? (98) 14. Jak odpowiadać na pytania? (104) 15. Jak właściwie się rozstać? (108) 16. Jak mieć lepszy seks? (112) SELF CARE (121) 17. Jak szybko zmienić stan emocjonalny? (122) 18. Jak przestać tracić energię? (134) 19. Jak nie myśleć za dużo? (152) 20. Jak być bardziej odpornym psychicznie? (158) 21. Jak myśleć pozytywnie? (166) 22. Jak mądrze robić zakupy? (174) 23. Jak pozbyć się negatywnego wspomnienia? (182) 24. Jak przestać się lenić? (188) 25. Jak być zdrowszym? (196) 26. Jak schudnąć i utrzymać wagę? (200) 27. Jak dobrze korzystać z social mediów? (206) 28. Jak krócej spać i nie być zmęczonym? (214) SAMOROZWÓJ (216) 29. Jak zrobić więcej w krótszym czasie? (222) 30. Jak wyznaczać priorytety? (228) 31. Jak wyciągać wnioski z błędów? (234) 32. Jak bardziej wierzyć w siebie? (242) 33. Jak lepiej adaptować się do zmian? (248) 34. Jak generować nowe pomysły? (254) 35. Jak skupiać się na konkretach w rozmowie? (262) 36. Jak skutecznie się uczyć? (268) 37. Jak znajdować potrzebne zasoby? (276) 38. Jak odnosić sukcesy w różnych obszarach? (282) 39. Jak poprawnie odpowiadać na wiadomości? (290) 40. Jak poprawiać koncentrację? (296) 41. Jak zmienić zachowanie? (302) 42. Jak wykorzystać poznaną teorię w praktyce? (308) 43. Jak realizować trudne zadania? (314) 44. Jak zmienić swoje przekonania? (320) 45. Jak lepiej i efektywniej zapamiętywać? (326) 46. Jak zmienić problem w zasób? (334) 47. Jak błyskawicznie się zmotywować? (340) 48. Jak zarabiać więcej pieniędzy? (346) 49. Jak efektywnie planować? (352) 50. Twoje narzędzie (360)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 254 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 106
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151493 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
(Onepress Exclusive)
Istotność sprzedaży (11) Polska mentalność (15) Model MasterSales (19) Inner Game (23) Sympatia i kompetencja (25) Autorytet (28) Kategorie (32) Archetypy (34) Pozycje (43) Wzrok (46) Gestykulacja (50) Dotyk (73) Chodzenie (76) Odległość (77) Niepowtarzalność (78) Motywacja (80) Dystans do siebie (84) Ciekawość (86) Zmiana wrażenia (88) Błędy wizerunkowe (89) Relations Game (93) Social jiu-jitsu (95) Raport niewerbalny (99) Raport werbalny (102) Etapowość (107) Zaufanie (109) Potrzeby (119) Demografia (119) Psychografia (127) Emocje (136) Lojalność (144) Future pace (147) Backtrack pace (149) Telefon (150) E-mail (151) Zasady komunikacji (152) Sales Game (157) Wątpliwości (159) Definiowanie produktu (168) Elevator speech (171) Promocje (174) Język korzyści (177) Pytania (179) Odpowiadanie (181) Wiele osobowości (182) Rama inwestycji (183) Umawianie spotkań (185) Cross-sale (187) Rekomendacje (188) Testymoniale (189) Buyers remorse (190) Techniki perswazyjne (191)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 248 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150668 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150667 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
(Onepress Exclusive)
PSYCHOLOGIA ZMIANY (15) Interdyscyplinarność (18) Źródła wiedzy (28) Formy pracy (44) Konteksty pracy (48) ZAŁOŻENIA (53) Zasady działania systemów (55) Świadome doświadczanie (64) Tworzenie modeli (72) STRUKTURA ZMIANY (77) Diagnoza (79) Struktura problemu (85) Część wspólna (108) Edukacja (114) NARZĘDZIA (117) Diagnoza (119) Zmiana (138) Implementacja (198) Gotowe rozwiązania (211) ZAWÓD PEOPLE HELPERA (263) Sytuacja rynkowa (266) Modele biznesowe (268) Logistyka (270) Umowa (271) Superwizja (276)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 249 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 104
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150669 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6329 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
PSYCHOLOGIA ZMIANY 15 Interdyscyplinarność 18 Źródła wiedzy 28 Formy pracy 44 Konteksty pracy 48 ZAŁOŻENIA 53 Zasady działania systemów 55 Świadome doświadczanie 64 Tworzenie modeli 72 STRUKTURA ZMIANY 77 Diagnoza 79 Struktura problemu 85 Część wspólna 108 Edukacja 114 NARZĘDZIA 117 Diagnoza 119 Zmiana 138 Implementacja 198 Gotowe rozwiązania 211 ZAWÓD PEOPLE HELPERA 263 Sytuacja rynkowa 266 Modele biznesowe 268 Logistyka 270 Umowa 271 Superwizja 276
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154081 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności