Mentoring
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(44)
Forma i typ
Artykuły
(26)
Książki
(17)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(9)
Biblioteka WEiZ
(8)
Autor
Berłowski Paweł
(7)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(2)
Jarecki Wojciech
(2)
Konarowska Katarzyna
(2)
Małota Wioletta
(2)
Porażka Dorota
(2)
Alcaraz Seraly
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Canfield Jack (1944- )
(1)
Chee Peter
(1)
Cheong Angelina
(1)
Czechowska-Frączak Mariola
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dudzińska Elżbieta
(1)
Dąbrowski Paweł (tłumacz)
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fournier Camille
(1)
Gilbert Andrew (1963- )
(1)
Gottesdiener Ellen
(1)
Guryn Halina
(1)
Gut Jerzy
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Hagno Agata
(1)
Haman Wojciech
(1)
Jaworski Piotr (1974- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczyńska-Maciejowska Renata
(1)
Karpińska-Musiał Beata
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Knight Sue
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Koźlik Kinga
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Malińska Krystyna
(1)
Naweje Jolanta
(1)
Panońko Magdalena
(1)
Paradowska Dominika
(1)
Puławski Ryszard
(1)
Płuciennik Joanna
(1)
Rogers Jennifer
(1)
Rogers Jennifer (1939- )
(1)
Sadowska Beata
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siwek-Jeziorna Magda
(1)
Sońta Monika
(1)
Sroczyńska Katarzyna
(1)
Syrek-Kosowska Anna
(1)
Szczepaniak Paulina
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Szulc Wanda
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Whittleworth Karen
(1)
Zaręba Paulina
(1)
Ziębicki Bernard
(1)
Żak Agata
(1)
Żeromski Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Mentoring
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(7)
Poradniki
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Czasopismo psychologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(26)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tłumaczenie z wykorzystaniem fragmentów książki "Getting things done, czyli sztuka bezstresowej efektywności" w tłumaczeniu Marcina Kapeli.
Na okładce: Całkiem nowe wydanie.
Indeks.
CZĘŚĆ I. SZTUKA GETTING THINGS DONE (33) Rozdział 1. Nowe praktyki w nowej rzeczywistości (35) Rozdział 2. Jak kontrolować swoje życie: pięcioetapowy proces zarządzania strumieniem zadań (65) Rozdział 3. Jak kreatywnie zabrać się do realizacji projektu: pięć stadiów planowania projektów (103) CZĘŚĆ II. NAUKA SZTUKI BEZSTRESOWEJ EFEKTYWNOŚCI (135) Rozdział 4. Jak zacząć: wybór czasu, miejsca i narzędzi (137) Rozdział 5. Gromadzenie: zbieranie swoich "spraw" (163) Rozdział 6. Analiza: opróżnianie inboxów (189) Rozdział 7. Porządkowanie: odpowiednia kategoryzacja zadań (213) Rozdział 8. Przegląd: aby wszystko było aktualne i funkcjonalne (275) Rozdział 9. Działanie: wybór najlepszych opcji (291) Rozdział 10. Przejęcie kontroli nad realizowanymi projektami (319) CZĘŚĆ III. EFEKTY PRZESTRZEGANIA PODSTAWOWYCH ZASAD (335) Rozdział 11. Efekt nawyku gromadzenia (337) Rozdział 12. Efekt podejmowania decyzji zgodnie z zasadą najbliższego działania (351) Rozdział 13. Efekt ukierunkowania na rezultaty (367) Rozdział 14. GTD a kognitywistyka (377) Rozdział 15. Droga do mistrzostwa w GTD (391)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 283 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148091 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Coaching czy mentoring? / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 6, s.22-26. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Mentoring na rzecz przywództwa w PwC / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2015, nr 12, s. 56-59. - 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Z myślą o przyszłości / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 6, s.30-32. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia prac autorów na stronach [131-132].
Bez kompasu i mapy: życie bez mentora Pytaj o drogę Kto? Ja? Mentorem? Poszukiwanie Pierwsze spotkanie Misja Zaangażowanie: nawiązywanie i umacnianie relacji Czas na introspekcję Mów prawdę Sieć kontaktów Budowanie zaufania Sieć kontaktów - to działa! Tworzenie okazji do rozwoju Podsumowanie i odnowienie relacji Mentoring nigdy się nie kończy Model MENTOR Tworzenie programu mentoringu w organizacji Coaching a mentoring
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146345 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5287 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Inspirujący lider / Mariola Czechowska-Frączak. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 5, s.66-69. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: Manager's path : a guide for tech leaders navigating growth and change.
Na okładce: "O'Reilly".
Podstawy zarządzania Czego oczekiwać od menedżera? Spotkania jeden na jeden Informacje zwrotne i wskazówki robocze Szkolenie i rozwój zawodowy Zarządzanie od strony pracownika Refleksja nad oczekiwaniami Sam jesteś za siebie odpowiedzialny Menedżer też człowiek Mądrze wybieraj menedżerów Ocena własnego doświadczenia Mentoring Znaczenie mentoringu dla młodszych stażem członków zespołu W roli mentora Mentor dla stażysty Mentor dla nowego pracownika Mentoring techniczny bądź zawodowy Dobry menedżer, zły menedżer: techniczny samiec alfa Wskazówki dla menedżera nadzorującego pracę mentora Wnioski dla mentora Wykazuj zainteresowanie i zachowaj otwarty umysł Słuchaj podopiecznego i mów jego językiem Nawiązuj kontakty Ocena własnego doświadczenia Lider techniczny Dziwna sztuczka znana każdemu świetnemu liderowi technicznemu Podstawowe informacje o pracy lidera technicznego Główne role lidera technicznego Zarządzanie projektami Zarządzanie projektem Decyzja: kariera techniczna czy menedżerska? Wyobrażenia na temat życia starszego specjalisty Prawdziwe życie starszego specjalisty Wyobrażenia na temat życia menedżera Prawdziwe życie menedżera Dobry menedżer, zły menedżer: car procesu Przepis na świetnego lidera technicznego Rozumie architekturę Potrafi grać zespołowo Przewodzi przy podejmowaniu decyzji technicznych Sprawnie się komunikuje Ocena własnego doświadczenia Zarządzanie ludźmi Podwaliny pod dobre relacje z nowym podwładnym Szacunek i porozumienie Plan na 30/60/90 dni Aktualizacja dokumentacji jako źródło motywacji do zaangażowania Informacja o stylu pracy i oczekiwaniach Informacje zwrotne od nowego pracownika Komunikacja z zespołem Regularne spotkania 1-1 Planowanie spotkań 1-1 Dostosowywanie spotkań 1-1 do indywidualnych potrzeb Różne style spotkań w formule 1-1 Spotkanie pod znakiem listy zadań do wykonania Spotkanie typu "co słychać?" Spotkania służące przekazywaniu informacji zwrotnych Spotkania w sprawie postępów Spotkania zapoznawcze Mieszanka stylów Dobry menedżer, zły menedżer: mikrozarządzanie i delegowanie zadań Praktyczne rady dotyczące skutecznego delegowania zadań Cele zespołu jako kryterium wyboru szczegółowych zagadnień wymagających uwagi Najpierw informacje z systemu, potem od ludzi Poziom zainteresowania zależny od stadium projektu Standardy dotyczące kodu i systemów Neutralny lub pozytywny stosunek do otwartości w zakresie przekazywania informacji - zarówno dobrych, jak i złych Stwarzanie warunków dla ciągłego przepływu informacji zwrotnych Oceny wyników Opracowywanie i przekazywanie oceny wyników Wspieranie karier Wyzwania: jak zwolnić kogoś, kto sobie nie radzi? Ocena własnego doświadczenia Zarządzanie zespołem Zachowanie kompetencji technicznych Rozwiązywanie problemów dysfunkcyjnego zespołu ? kwestie podstawowe Brak wyników Ludzkie przywary Niezadowolenie wynikające z przepracowania Problemy ze współpracą Tarcza ochronna Nakierowanie na dobrą decyzję Kultura zespołowa oparta na danych Wysiłek produktowy Spojrzenie w przyszłość Analiza skutków decyzji i projektów Analiza retrospektywna procesów i codziennego funkcjonowania Dobry menedżer, zły menedżer: unikanie konfliktów a łagodzenie konfliktów Konflikt - co robić, a czego nie robić? Wyzwania: czynniki szkodliwe dla spójności zespołu Genialny palant Tajniak Pracownik okazujący brak szacunku Zaawansowane zarządzanie projektami Ogólne zasady zarządzania projektami Ocena własnego doświadczenia Zarządzanie wieloma zespołami Zarządzanie czasem: co jest tak naprawdę ważne? Decydowanie i delegowanie Delegować należy zadania proste i częste Samodzielnie należy wykonywać zadania proste i nieczęste Zadania złożone i nieczęste należy wykorzystać jako materiał szkoleniowy dla przyszłych liderów Zadania złożone i częste należy delegować, aby zespół mógł się rozwijać Wyzwania: jak powiedzieć "nie"? "Tak, z tym że..." Definiuj politykę "Pomóż mi powiedzieć >>tak
Sygnatura czytelni BMW: VI E 241 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145786 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania Projektami)
Bibliografia na stronach 275-284.
Część I: Wstępne omówienie warsztatu wymagań Rozdział 1: Pierwsze kroki z warsztatami wymagań Kluczowe wymagania Trudności związane z wymaganiami Poziomy wymagań Wydobywanie wymagań użytkownika Modele wymagań użytkownika Warsztaty wymagań Współpraca w ramach warsztatów Warsztaty i ich moderowanie między warsztatami a typowymi spotkaniami Rezultaty warsztatów Inne zastosowania warsztatów Typy warsztatów wymagań Warsztaty i iteracyjne tworzenie oprogramowania Tworzenie uzasadnienia biznesowego dla warsztatu wymagań Kiedy nie powinno się korzystać z warsztatów wymagań Rozdział 2: Rezultaty warsztatów: jak znaleźć diamenty, szukając węgla Ewolucja wymagań Wymagania biznesowe Wymagania użytkownika Wymagania oprogramowania Perspektywy, ukierunkowania i poziomy szczegółowości modeli Perspektywa modelu Ukierunkowanie modelu Poziom szczegółowości Tworzenie modeli Modele stanu istniejącego Korzystanie z wielu modeli jednocześnie Prezentacja modeli Mapa aktorów Tabela aktorów Zasady biznesowe Reguły biznesowe Diagram kontekstowy Tabela decyzyjna oraz drzewo decyzyjne Model dziedzin Tabela zdarzeń Glosariusz Mapa procesu Prototyp Mapa związków Scenariusze Klasy interesariuszy Diagramy stanów Przypadki użycia Mapa przypadków użycia Pakiet przypadków użycia Diagram nawigacji interfejsu użytkownika Rozdział 3: Składniki udanego warsztatu wymagań Wspólny cel Odpowiedni ludzie Wspólna przestrzeń Mądrość grupowa Przygotowanie indywidualne Pytania ukierunkowane Zabawa na poważnie Zaufanie Urozmaicenie procesu Testy gotowości Kolektywna finalizacja Elastyczna struktura Korzystanie z obu półkul mózgowych Częste podsumowania Część II: Struktura warsztatu wymagań Rozdział 4: Cel: Łączą nas wspólne zamierzenia Formułowanie deklaracji celu warsztatu Unikanie założeń a priori Wysłuchanie osób istotnych dla projektu Powiązanie celu warsztatu z wizją projektu Określanie zakresu przedsięwzięcia Wyznaczenie sponsora warsztatu Stworzenie zespołu planującego warsztat Przykładowe deklaracje celu Warsztat wymagań w strategii horyzontalnej zstępującej Warsztat wymagań w strategii horyzontalnej odśrodkowej Warsztat wymagań w strategii horyzontalnej oddolnej Warsztat wymagań w strategii wertykalnej Warsztat wymagań w strategii zygzaka Rady O co pytać interesariuszy Pytania związane z celem projektu Pytania związane z celem warsztatu Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Rozdział 5: Uczestnicy: Obsadzanie ról Role związane z warsztatem Sponsor warsztatu Sponsor projektu Obecność pomorów w trakcie warsztatu zamknięcie warsztatu przez sponsora Uczestnicy merytoryczni Użytkownicy zastępczy Dbałość o obecność Rejestrator Moderator Moderator jako planujący i przygotowujący Moderator jako osoba kierująca procesem Umiejętności obserwacyjne i interwencyjne moderatora Inne kwestie związane z moderatorem Czy powinno się zatrudniać zewnętrznych moderatorów? Obserwatorzy Dyżurni eksperci przedmiotowi Rady 0 co pytać interesariuszy na temat ról uczestników warsztatu Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Rozdział 6: Zasady: Kanon warsztatu Formowanie, ścieranie, normowanie i wykonywanie Kanon podstawowy Zasady specjalne Zasady oparte na wartościach Zasady kulturowe Wprowadzanie i sprawdzanie kanonu Ukryte zamiary Kanon decyzyjny Decyzje dotyczące produktów i procesu Wspólne podejmowanie decyzji Reguły decyzyjne Finalizacja Prawdziwy przykład Rady 0 co pytać interesariuszy na temat kanonu Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Rozdział 7: Produkty: Zaczynać z myślą o końcu Produkty będące rezultatami Tworzenie bogato ilustrowanych rezultatów Wybór modeli zgodnych z problemem biznesowym Korzystanie z wielu modeli Łączenie modeli tekstowych i graficznych Mieszanie perspektyw i ukierunkowań Określenie poziomu szczegółowości Iteracyjne opracowywanie wymagań Szeregowanie rezultatów według istotności Podzielenie wymagań na kilka warsztatów Określanie testów gotowości Metafory Testowanie gotowości i podejmowanie decyzji Rezultaty niematerialne Produkty będące wkładami Program warsztatu Wstępne wersje modeli Dokumentacja systemów i użytkownika Przygotowanie indywidualne Szablony Pomoce do prowadzenia warsztatu Repozytorium warsztatu Rady 0 co pytać interesariuszy na temat produktów Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Rozdział 8: Miejsce: Gdzie się to wydarzy Logistyka warsztatu Przygotowanie sali Tworzenie lepkich ścian Przygotowywanie sali warsztatu Rożne możliwości dotyczące czasu i miejsca Wideokonferencje Technologie wspierające pracę zespołową Odmiany technologii wspierających pracę zespołową Zastrzeżenie dotyczące technologii wspierających pracę zespołową Rady Listy kontrolne dotyczące miejsca warsztatu Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Rozdział 9 Proces: Zaplanować wykonanie wykonać plan Otwieranie warsztatu Ćwiczenia wprowadzające Projektowanie działań Określanie kolejności działań Określanie ram działań Mini-instruktaże Elementy działania Przykładowe działanie w ramach warsztatu Szacowanie czasu trwania działania Stosowanie pytań ukierunkowanych Wyobraź sobie... Zapewnianie jakości na bieżąco Tryby współpracy Wzorce współpracy "Ściana cudów" "Podziel, poznaj, popraw i pozbieraj" "Multi-model" "Zasiej i zbierz" "Sito" Łączenie wzorców współpracy Techniki współpracy Techniki sterowania przebiegiem warsztatu Parking Dynamika grupowa Konflikty Wartość konfliktów Nieprawidłowości w działaniach grupy Jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami Gry i zabawy Zamykanie warsztatu Prezentacja z omówieniem Omówienie zagadnień zaparkowanych Końcowe podsumowanie Rady Narzędzia dotyczące procesu przeprowadzania warsztatu Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Część III: Strategie przeprowadzania warsztatów wymagań Rozdział 10: Strategie przeprowadzania warsztatów Strategia horyzontalna Wybór strategii horyzontalnej Podejście odgórne (zstępujące) Podejście odśrodkowe Podejście oddolne (wstępujące) Strategia wertykalna Wybór modelu początkowego Wybór głównego ukierunkowania Rozpoczęcie od poziomu zakresu lub poziomu wymagań ogólnych Kontynuowanie Strategia wertykalna obejmująca kilka warsztatów Strategia zygzaka Porównanie strategii Rozdział 11: Przykłady warsztatów SalesTrak Co zdało egzamin Pułapki i obszary wymagające usprawnienia RegTrak Co zdało egzamin Pułapki i obszary wymagające usprawnienia HaveFunds Co zdało egzamin Pułapki i obszary wymagające usprawnienia BestClaims Co zdało egzamin Pułapki i obszary wymagające usprawnienia Rozdział 12: Dalszy ciąg Przygotowanie uzasadnienia dla kierownictwa Biznesowa wartość warsztatów wymagań Krytyczne czynniki sukcesu Pojawianie się problemów Jak oceniać warsztaty Jakie dane gromadzić Dane dotyczące rezultatów Dane dotyczące opłacalności Arkusze powodzenia Badanie po zakończeniu warsztatu Dane dotyczące ulepszeń Regularne podsumowania warsztatu Włączanie warsztatów w etap wymagań nie umiejętności moderatora warsztatów wymagań IAF Ile powinien wiedzieć moderator? Co powinni wiedzieć użytkownicy biznesowi? Kanon moderatora Epilog Jeśli chcesz wiedzieć więcej...
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 437 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151341, 151340 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151339 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
(Onepress Exclusive)
PSYCHOLOGIA ZMIANY (15) Interdyscyplinarność (18) Źródła wiedzy (28) Formy pracy (44) Konteksty pracy (48) ZAŁOŻENIA (53) Zasady działania systemów (55) Świadome doświadczanie (64) Tworzenie modeli (72) STRUKTURA ZMIANY (77) Diagnoza (79) Struktura problemu (85) Część wspólna (108) Edukacja (114) NARZĘDZIA (117) Diagnoza (119) Zmiana (138) Implementacja (198) Gotowe rozwiązania (211) ZAWÓD PEOPLE HELPERA (263) Sytuacja rynkowa (266) Modele biznesowe (268) Logistyka (270) Umowa (271) Superwizja (276)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 249 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 104
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150669 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6329 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
PSYCHOLOGIA ZMIANY 15 Interdyscyplinarność 18 Źródła wiedzy 28 Formy pracy 44 Konteksty pracy 48 ZAŁOŻENIA 53 Zasady działania systemów 55 Świadome doświadczanie 64 Tworzenie modeli 72 STRUKTURA ZMIANY 77 Diagnoza 79 Struktura problemu 85 Część wspólna 108 Edukacja 114 NARZĘDZIA 117 Diagnoza 119 Zmiana 138 Implementacja 198 Gotowe rozwiązania 211 ZAWÓD PEOPLE HELPERA 263 Sytuacja rynkowa 266 Modele biznesowe 268 Logistyka 270 Umowa 271 Superwizja 276
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154081 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Coaching dla wyższej kadry / Jerzy Gut. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 12, s.88-91. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dzieci kryzysu (cz.2) / Agata Hagno, Anna Syrek-Kosowska. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 8, s.36-39. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności