Wróbel Magdalena (organizacja i zarządzanie)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Wróbel Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kariera
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 141-150.
Dla kadry menedżerskiej, przedstawicieli nauki oraz studentów.
Rozdział 1. Marka osobista w ujęciu teoretycznym 1.1. Podstawowe pojęcia związane z marką 1.2. Historia marki 1.3. Kształtowanie marki osobistej we współczesnym marketingu 1.4. Składowe marki osobistej 1.5. Koncepcja kapitału marki osobistej Rozdział 2. Zarządzanie marką osobistą 2.1. Istota zarządzania marką 2.2. Etapy procesu zarządzania marką 2.3. Modele brandingu 2.3.1. Tradycyjny model brandingu i jego cechy 2.3.2. E-branding, czyli kreowanie marki osobistej w mediach społecznościowych 2.4. Narzędzia personal brandingu 2.4.1. Storytelling 2.4.2. Wizualizacja marki 2.5. Strategie brandingowe w otoczeniu wielokulturowym Rozdział 3. Marka osobista jako instrument rozwoju kariery zawodowej kadry menedżerskiej 3.1. Specyfika kariery zawodowej 3.2. Etapy kariery zawodowej 3.3. Orientacje wobec zarządzania karierą 3.4. Znaczenie marki osobistej dla rozwoju kariery zawodowej Rozdział 4. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w ujęciu badań empirycznych 4.1. Charakterystyka badanej zbiorowości i metodyka badań 4.2. Wyniki badań ilościowych w świetle prowadzonych analiz 4.2.1. Marka osobista i personal branding w opinii badanych menedżerów 4.2.2. Kariera zawodowa w opinii respondentów 4.2.3. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w świetle przeprowadzonych badań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 414 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150293 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Dla teoretyków i praktyków zarządzania oraz studentów uczelni ekonomicznych zainteresowanych współczesnymi problemami zarządzania organizacjami.
Joanna Buczek, Damian Lis Logistyczne aspekty działalności Państwowej Straży Pożarnej Tomasz Dąbrowski Istota relacji endogenicznych w świadczeniu usług logistycznych Magdalena Frymus Etapy procesu harmonizacji i standaryzacji rachunkowości Sławomir Króliczek Znaczenie wartości w procesie zarządzania firmami rodzinnymi Tomasz Lipczyński Twórczość organizacyjna jako nowa koncepcja funkcjonowania organizacji Elżbieta Modrzewska E-marking jako inspiracja zmian w procesie zarządczym systemu egzaminów zewnętrznych Kinga Orlińska Czynniki determinujące decyzje konsumentów na rynku OTC Robert Placek Przegląd projektów partnerstwa publiczno-prywatnego w województwie śląskim. Analiza projektu „Budowa szpitala powiatowego w Żywcu" Anna Słaby Wpływ praktyk nowego zarządzania publicznego na poprawę świadczenia usług przez organizację Małgorzata Szeliga Rachunek kosztów jako podstawowy instrument zarządzania finansowego w podmiotach leczniczych Anita Tkocz Współdziałanie organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw na przykładzie marketingu wspólnej sprawy Joanna Węgrzyn Wpływ ryzyka podatkowego na zachowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Magdalena Gojny Wpływ zmian społecznych i technologicznych na przepływ informacji o mieście na przykładzie Rybnika
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144460 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Część 1. Zarządzanie strategiczne Dawid Żebrak Planowanie strategiczne wyzwaniem współczesnego menedżera. Case study Dawid Małkowicz Wpływ intraprzedsiębiorczości na rozwój organizacji Bartosz Jeżyna Zarządzanie outsourcingiem utrzymania ruchu w przedsiębiorstwach działających w Polsce Jakub Jagiełło Profesjonalizm w nowoczesnym zarządzaniu klubem sportowym na przykładzie klubów piłkarskich — Real Madryt i Legia Warszawa Lubomira Trojan Znaczenie niematerialnego dziedzictwa kulturowego w zarządzaniu rozwojem regionu Część 2. Zarządzanie marketingiem Tomasz Bekus Strategie komunikacji marketingowej na globalnym rynku smartfonów Justyna Szymczyk Event marketing jako instrument kształtowania wizerunku luksusowych marek modowych Ewa Cofur-Machura Influencer marketing — mariaż blogosfery z biznesem Rafał Podgórski Marketing relacji w firmach rodzinnych Tomasz Brylew Ocena poziomu wykorzystania Internetu i mediów społecznościowych w placówkach medycznych w świetle badań własnych Część 3. Zarządzanie innowacjami Klaudia Bracio, Oskar Kosch Wdrożenie innowacji przy pomocy internacjonalizacji —bibliometryczny przegląd literatury Monika Raczyńska Innowacyjny projekt europejski a subdyscypliny nauk 0zarządzaniu i jakości Marta Pitka Innowacyjne narzędzia wspomagające zarządzanie w ochronie zdrowia Katarzyna Papież-Pawełczak Komercjalizacja innowacyjnych przedsięwzięć B+R z udziałem funduszy kapitałowych Olga Ciechańska Model dojrzałości dla środowiska produkcyjnego MTS/MTA —założenia i koncepcja Część 4. Zarządzanie finansami i rachunkowość menedżerska Mariola Szrajnert Split payment w kontekście zarządzania płynnością finansową i ryzykiem podatkowym przedsiębiorstwa Nina Dubiel Faktura VAT jako wiarygodny dowód prawa do odliczenia podatku naliczonego przez podatnika w postępowaniu kontrolnym Aneta Żbik Dotacja a instrumenty rewolwingowe — analiza porównawcza dwóch form finansowania przedsięwzięć rozwojowych z funduszy unijnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152649 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności