Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(25)
Forma i typ
Artykuły
(16)
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Magazyn
(1)
Autor
Jabłoński Wojciech
(4)
Klisiński Janusz (1950- )
(2)
Boguski Jan (1966- )
(1)
Brodzińska-Mirowska Barbara
(1)
Cofała Jadwiga
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Gołębicka Anna
(1)
Jaroszyński Paweł
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jeziński Marek
(1)
Józefiok Aneta
(1)
Klimczak Dariusz
(1)
Klonowska-Szałek Aleksandra
(1)
Kociuba Marcin
(1)
Korolczuk Jakub
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Mazur Marek
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Musioł Maciej
(1)
Mętlewicz Michał
(1)
Sroka Ryszard
(1)
Stępowski Robert
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Wiśniewski Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Politycy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing polityczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(16)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Polityk w wersji 2.0 / Grzegorz Miłkowski. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 7, s.86-87. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na 1. stronie okładki i u dołu strony tytułowej: Praktyczny poradnik dla kandydatów; marketingmiejsca.com.pl.
Czy kampania wyborcza zaczyna się dzie po ogłoszeniu wyników wyborów? ZGUBNE PRZEKONANIA • Przekonanie, że nie ma z kim przegrać • Przekonanie, że wyborcy widzą, rozumieją i doceniają • Przekonanie, że mieszkańcy zapomnieli • Przekonanie, że media społecznościowe są tylko dla nastolatków i grupy frustratów • Przekonanie, że najbliżsi współpracownicy -dwór - działają na Twoją korzyść MARKA OSOBISTA KANDYDATA • Czego musisz być świadom przed startemw wyborach? • W których kanałach kandydat powinien być obecny ze swoimi komunikatami? • Jedyny cel to wygranie wyborów? • Po co kandydatowi marka osobista? • Czym jest i kiedy rozpocząć pracęnad budową marki osobistej? • Czy logo to marka? • Czy wyborcy faktycznie zwracają uwagę na markę kandydata? • Czy wydanie książki i udział w konferencjach wzmocni markę kandydata? • Cykl życia marki polityka lub partii ORGANIZACJA KAMPANII WYBORCZEJ • Jakie są etapy prowadzenia kampanii wyborczej Etap I - badanie opinii publicznej Etap II - analiza SWOT Etap III - strategia kampanii wyborczej Etap IV - przekaz, z którym chcemy trafić do wyborców Etap V - plan komunikacji i dobór kanałów Etap VI - harmonogram, wolontariusze, organizacja • Kampania z pomocą specjalisty? • Jak wybrać doradcę? • Czy doradca to szef sztabu wyborczego? • Czy każdy kontrkandydat to wróg? • Ile kosztuje kampania wyborcza i ile można na nią wydać? Kampania samorządowa Wybory parlamentarne i prezydenckie PODSTAWY KOMUNIKACJI Z WYBORCAMI • Co powinno znajdować się w programie wyborczym? • Jak się wyróżnić i zachować spójny wizerunek kandydata? • Pozytywne skojarzenia z kandydatem • Jak szybko poprawić wizerunek kandydata w oczach wyborcy? • Kandydat jest jednym z nas • Czy wypada pisać i mówić o sobie? • Jakiego języka powinien używać kandydat w kampanii? • Dlaczego kandydat musi wywoływać emocje? • Z którymi wyborcami należy się komunikować? Jakie elementy powinna zawierać strona internetowa? Czy warto prowadzić blog? Czy facebook się kończy? Czy o wyniku wyborów samorządowychzadecyduje facebook? Moje życie. Mój profil? Czy potrzebuję w kampanii mediów spotecznościowych? Czy muszę pływać w tym szambie? Czy kandydat powinien zakładać fikcyjneprofile? Po co kandydatowi konto na twitterze? Czy każdy kandydat musi używać twittera? Czy kandydat powinien używać Snapchata? Czy wdawać się w niemerytoryczne pyskówki w mediach spotecznościowych? Czy blokować niekulturalnych komentujących? O czym pisać w mediach spotecznościowych? Pisać tylko o sukcesach unikając porażek? Jak często publikować w mediach spotecznościowych? Jak często publikować na oficjalnym profilu kandydata lub sztabu? Jakie treści publikować na profilu osobistym? W jakich porach dnia najlepiej publikowaćw mediach spotecznościowych? Jak zwiększyć organiczny zasięg swoich postów? Czy automatyczne planowanie postów zmniejsza ich zasięg? Jak promować swoje treści na facebooku? • Jak pobrać fakturę za reklamę na facebooku? • Po co kandydatowi grupa na facebooku? • Czy w czasie rzeczywistym komunikować się z wyborcami? • Jak zarządzać kryzysem w mediach społecznościowych? • Jak powinien zachować się kandydatw czasie kryzysu wizerunkowego? • Co publikować na instagramie? • Dlaczego warto używać #hashtagów? • Jak wykorzystać InstaStoriesw kampanii wyborczej'? • Jakiego formatu treści publikowaćna facebooku? • Dlaczego warto publikować wideona facebooku i youtobie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148097 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności